dat je er rustig vanuit kunt gaan dat er eens een keer iemand blessa raakt in een seizoen. En dat er dan niet meteen gepaniekt hoeft te worden.quote:
Typisch dat je argumenten geeft voor een stelling die je niet bedoelt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dat je er rustig vanuit kunt gaan dat er eens een keer iemand blessa raakt in een seizoen. En dat er dan niet meteen gepaniekt hoeft te worden.
Maher niet noemenquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Typisch dat je argumenten geeft voor een stelling die je niet bedoelt.
Maar hierin heb je gelijk natuurlijk. Zeker in de ED moet je met Hendrix-Schaars-Pröpper ook wel uit de voeten kunnen. Eigenlijk ook wel goed om te zien hoe het er nu voorstaat met Schaars.
Waar huil ik? Ik constateer een feit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het huil gehalte is weer heerlijk hoog.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 14:31:54Ramon Pascal Lundqvist (18) heeft zijn contract bij PSV verlengd. Een gesprek met hem later op PSV TV. http://t.co/VE5dNaZ1PE reageer retweet
Gewoon nooit meer het ad en ed lezen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:53 schreef tja77 het volgende:
Volgens Cocu is die 6 weken die het AD en ED roepen helemaal niet zeker. Op dit moment is het nog onduidelijk of Guardado 3 of 6 weken uit de roulatie is.
Ik vond het al raar, woensdag was het nog onduidelijk, en zou er pas bij de volgende MRI (volgende week) meer duidelijk zijn. 2 dagen later melden het AD en ED dat het 6 weken is. Klopt dus geen kut van.
Ze wilde geloof ik al eerder gaan, maar United had aangegeven dat ze moesten wachten. Verder helemaal mee eens, al zullen sommige het wel weer aangrijpen als schuldbekentenis.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:21 schreef Sked het volgende:
Klasse trouwens dat Moreno en Cocu bij Shaw op bezoek zijn geweest
Laat ze het lekker zo zien dan, we hebben allemaal kunnen zien hoe de reacties zijn geweest tijdens de wedstrijd en erna en ik denk dat Shaw zelf ook wel begrijpt dat het niet met opzet was. Anders had dit echt niet gekund zo snel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze wilde geloof ik al eerder gaan, maar United had aangegeven dat ze moesten wachten. Verder helemaal mee eens, al zullen sommige het wel weer aangrijpen als schuldbekentenis.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:28 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk is het zwaar kut, maar met Schaars, Pröpper, Maher en Hendrix is echt wel een eredivisie waardig middenveld te knutselen.
Tevens heb je ook nog ene Gaston Pereiro die ook op het middenveld uit de voeten kan. En kun je zelfs Locadia in de spits zetten en de Jong als AM.
In de CL kan dat wel, in Nederland niet.quote:
De Jong laat zich vaak genoeg terugzakken zodat de flankspelers over hem heengaan. In de Eredivisie kun je hem best als 10 gebruiken, maar dan moet je wel met de punt naar voren spelen.quote:
Zelfs Brenet zou het beter doen op 10 dan Immers. Slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Jong laat zich vaak genoeg terugzakken zodat de flankspelers over hem heengaan. In de Eredivisie kun je hem best als 10 gebruiken, maar dan moet je wel met de punt naar voren spelen.
Daar zal hij het zeker beter doen dan Immers....
Niet snappen dat Brenet de nieuwe Messi isquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs Brenet zou het beter doen op 10 dan Immers. Slechte vergelijking.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de CL kan dat wel, in Nederland niet.
Oh oké.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Jong laat zich vaak genoeg terugzakken zodat de flankspelers over hem heengaan. In de Eredivisie kun je hem best als 10 gebruiken, maar dan moet je wel met de punt naar voren spelen.
Daar zal hij het zeker beter doen dan Immers....
Dag lieverd, doe ze de groeten in troll-land!quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oh oké.
De Jong heeft niets van een nummer 10.
Groetjes.
Rik "lees morgen meer in het ED en AD" Elfrink vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer het ad en ed lezen.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dag lieverd, doe ze de groeten in troll-land!
hier ben ik het wel mee eens. Bovendien haal je dan alle dreiging in de 16 weg van De Jong. Zeker nu we twee man op de vleugel hebben die een bal voor kunnen krijgen ipv eentje vorig jaarquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oh oké.
Groetjes.
Ik zeg ook niet dat hij een Sneijder in topvorm is. Ik geef alleen aan dat hij in noodgevallen op die plek zou kunnen spelen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]Welke kwaliteiten dicht jij De Jong toe dat hij als nummer 10 uit de voeten kan dan? Ik zie in hem niks van een middenvelder.
Wat je dus eigenlijk zegt is dat hij totaal geen 10 is, dankje.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij een Sneijder in topvorm is. Ik geef alleen aan dat hij in noodgevallen op die plek zou kunnen spelen.
Hij laat zich nu ook vaak terugvallen om ballen vast te houden en door te spelen naar de buitenspelers die naar binnen komen. Hij heeft een goede pass en kan een bal vasthouden. Als hij op 10 speelt met een scorende spits voor hem, dan heeft hij meer mogelijkheden om anderen in stelling te brengen.
Hij mist natuurlijk de verfijning en de techniek. Maar zoals gezegd, in de Eredivisie zou hij op die plek best mee kunnen.
Klopt. Maar je kunt de 10 rol ook zien zoals Toivonen en Siem de Jong hem invulde. Met Janko bij Twente was hij overigens ook die rol toegedaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]Welke kwaliteiten dicht jij De Jong toe dat hij als nummer 10 uit de voeten kan dan? Ik zie in hem niks van een middenvelder.
Ik gooi weer Toiboy op die als 10 altijd het strafschopgebied in kwam. Daar was het systeem van PSV op gestoeld. Dus het kan wel maar het is niet zo een goed idee.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier ben ik het wel mee eens. Bovendien haal je dan alle dreiging in de 16 weg van De Jong. Zeker nu we twee man op de vleugel hebben die een bal voor kunnen krijgen ipv eentje vorig jaar
Goede argumenten, sterk verhaal!quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat hij totaal geen 10 is, dankje.
Hij heeft wel het loopvermogen van een 10.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oh oké.
Groetjes.
Ja, gek idee hč?quote:
Het feit dat JIJ er niks van een middenvelder in ziet, zegt natuurlijk geen ene mallemoer. Tuurlijk is hij beter als spits zijnde. Maar dat wil niet zeggen dat hij geen nummer 10 eigenschapen heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:42 schreef Typisch het volgende:
Welke dan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het feit dat JIJ er niks van een middenvelder in ziet, zegt natuurlijk geen ene mallemoer. Tuurlijk is hij beter als spits zijnde. Maar dat wil niet zeggen dat hij geen nummer 10 eigenschapen heeft.
De jong op 10quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het feit dat JIJ er niks van een middenvelder in ziet, zegt natuurlijk geen ene mallemoer. Tuurlijk is hij beter als spits zijnde. Maar dat wil niet zeggen dat hij geen nummer 10 eigenschapen heeft.
Locadia als diepe spits en de Jong erachter, waarom zou dat niet kunnen werken?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De jong op 10![]()
Heb je LSD op ofzo?
De jong heeft de techniek van een houten pop.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Locadia als diepe spits en de Jong erachter, waarom zou dat niet kunnen werken?
Je kunt wel met domme emoticons komen, en LSD gelul, maar onderbouw eens waarom het niet zou kunnen.
Locadia heeft een hoog rendement, en de Jong fungeerde begin vorig seizoen meer als aangever dan als afronder. Juist zijn passes werden geroemd (tegen Ajax oa). En de Jong is een uitstekend aanspeelpunt.
Nee het heeft niet mijn voorkeur, ik noemde het ook als laatste optie, en gezien de zwakke defensies die je treft in NL, kan het best nog wel renderen.
Bij Twente wist ik niet. Bij Newcastle was hij daar niet blij mee en ziet hij dat als een van de redenen waarom het daar niet lukte. Hij kan dat namelijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:22 schreef tja77 het volgende:
Owja wat leesvoer voor de "voetbalkenners" die de Jong op 10 niet vinden kunnen.
http://m.fcupdate.nl/voet(...)-aangever-ook-prima/
Daar staat ook dat de Jong wel vaker op 10 stond bij oa Newcaste en Twente.
Bij Twente, op het niveau Eredivisie, deed hij dat prima.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bij Twente wist ik niet. Bij Newcastle was hij daar niet blij mee en ziet hij dat als een van de redenen waarom het daar niet lukte. Hij kan dat namelijk helemaal niet.
Ik gaf het dan ook aan als laatste optie. Nu Moreno er is, en misschien Bruma zich eraan op kan trekken, kan er misschien (ik zeg misschien) met de punt naar voren worden gespeeld, in de competitie althans in de CL zou dat kamikaze zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 09:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij Twente, op het niveau Eredivisie, deed hij dat prima.
Niemand hier beweert dat de Jong onze vaste 10 moet worden, het ging om de keuze nu Guardado geblesseerd is en Maher er geen kut van blijkt te kunnen.
Sowieso is het een hypothetische discussie, want Cocu gaat echt niet met de punt naar voren spelen (en terecht). En een CM is de Jong zeker niet.
doek het forum dan maar opquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:01 schreef Geo4kant het volgende:
Tenzij Cocu hier meeleest en iets om jullie brainfarts geeft heeft het toch weinig zin om te discussieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |