Wat heb jij met topics vol gooienquote:
Ik zat nog te wachten maar niemand deed hetquote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heb jij met topics vol gooien
oh ja Walibiquote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Op naar de polder
Goeie reis morgen en niet misselijk worden
Mobiel zekerquote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef sacha het volgende:
was net een heel verhaal aan het typen
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat nog te wachten maar niemand deed het
dat was ook een klacht daar, is het écht zo?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef sacha het volgende:
was net een heel verhaal aan het typen
23:32 23:33 Krijg je het er warm van ofzoquote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
geloof er niks van![]()
wat was je aan het typen dan?
eh......... oké zal welquote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
23:32 23:33 Krijg je het er warm van ofzo
Het is zo, doe niet zo verontwaardigdquote:
dan nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
geloof er niks van![]()
wat was je aan het typen dan?
is niet waar...quote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is zo, doe niet zo verontwaardigd
quote:
was 2 minuten...quote:
Op mn laptop had ik nergens last van, het was dan wel geen heel verhaal, maar gewoon een quotequote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was ook een klacht daar, is het écht zo?
ik kon dus ook gewoon kwoten net, want heb ik gedaanquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn laptop had ik nergens last van, het was dan wel geen heel verhaal, maar gewoon een quote
Je kan ook niet rekenenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
is niet waar...
[..]
[..]
was 2 minuten...
Nee het staat erquote:
quote:
quote:
tussen het volgooien en het topic openen?quote:
ja dat bedoel ik, tis ook nooit goedquote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
Degene die sluit opent een nieuwe... Ik zie het probleem niet..
Als iemand dan zo graag een topic wil openen, gooi het zelf dan eerder vol
er is geen probléhéémquote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
Prima, maar wees dan niet zo naief als je lapo huntquote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
nou jaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 16 september 2015 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima, maar wees dan niet zo naief als je lapo hunt
Maak je niet druk... Is slecht voor je bloeddrukquote:Op woensdag 16 september 2015 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima, maar wees dan niet zo naief als je lapo hunt
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk... Is slecht voor je bloeddruk
Maak je niet drukquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Stond er geen andere post meer tussen?
Fucking Hellquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Stond er geen andere post meer tussen?
seconden zijn net zo niets als iets niets isquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wel raar dat de seconde's niet meer meegekwoot worden ...
Gelukkig werk je niet in de ITquote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Fucking HellNEEEEEEEEEEEEEEEEE
CUL / [40+ SC #358] Kloons!
ga maar kijken, zit meer dan 2,5 minuut tussen, als dat lapohunten is tegenwordig dan weet ik het niet meer
Zo als het in je post staat kun je het toch editten.... En Nee ik ga niet kijken.. Gezeik om niets ook altijd met jullie 2quote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Fucking HellNEEEEEEEEEEEEEEEEE
CUL / [40+ SC #358] Kloons!
ga maar kijken, zit meer dan 2,5 minuut tussen, als dat lapohunten is tegenwordig dan weet ik het niet meer
Ik word er wel ouder vanquote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
seconden zijn net zo niets als iets niets is
Nee nou wordt ie lekker...quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee nou wordt ie lekker...
hier gooi je dit topic vol en CUL / [40+ SC #356] MAYO zonder gluten
maandag 14 september 2015 @ 21:49:50
hier open je een nieuwe
CUL / [40+ SC #357] Ouwe zemelaars verzamelen
maandag 14 september 2015 @ 21:50:30
zit godverdomme 40 seconde tussen, dus wat zeik je nou?
Ik lach mijn broek aan puin. Echtquote:
ik dacht dat je een jurkie aanhadquote:Op donderdag 17 september 2015 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lach mijn broek aan puin. Echt
Nou ik doe een Fannetje, laat maarquote:Op donderdag 17 september 2015 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat je een jurkie aanhad
Ik ben even knakworstjes aan het verwarmen (verse)quote:
Ja met een beetje honingquote:
Voor wat?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
Morgen wordt een nieuwe poging gewaagd hier een hele glasplaat te bezorgen....
Voor een lijst, die ik vorige week had besteld, maar die vragen met een kapotte glasplaat werd geleverdquote:
Nogal gedurfd een glasplaat laten komen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een lijst, die ik vorige week had besteld, maar die vragen met een kapotte glasplaat werd geleverd
Vorig jaar ging het 3 keer zonder problemen (in de lijst dan)quote:Op donderdag 17 september 2015 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogal gedurfd een glasplaat laten komen.
Ooit zelf een glasplaat lopen sjouwen. Nooit meer.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het 3 keer zonder problemen (in de lijst dan)
Nu geen idee hoe ze het verpakken...
Deze is nog te doen, 76x76quote:Op donderdag 17 september 2015 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit zelf een glasplaat lopen sjouwen. Nooit meer.
Was van een salontafel. Ik dacht dat doe ik wel even. Nou het was gelukt.quote:
Die zijn wel wat zwaarder iddquote:Op donderdag 17 september 2015 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Was van een salontafel. Ik dacht dat doe ik wel even. Nou het was gelukt.
Ga je niet een beetje ver met allesquote:Op donderdag 17 september 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je deze pagina maar lezen![]()
CUL / [40+ SC #359] Spam!
ik dacht écht dat vroeger die seconden mee gingenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je niet een beetje ver met alles
Ja was min of meer om de hoekquote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht écht dat vroeger die seconden mee gingen
Jullie zijn het allebei. Punt uit en nu hebben we het er nooit meer over.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
Anyways........... je bent zelf een lapohunterdaar zijn we wel over uit nu...
ja Paquote:Op donderdag 17 september 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zijn het allebei. Punt uit en nu hebben we het er nooit meer over.
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
Er zijn lurkers die proberen te slapen ...
Maar je gaat in FB je verhaal halen omdat ik je er op wijsquote:Op donderdag 17 september 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
Anyways........... je bent zelf een lapohunterdaar zijn we wel over uit nu...
Vierkant was dat krengquote:
ik wilde die seconde's terug, maar dat is nooit zo geweest en ik dacht van welquote:Op donderdag 17 september 2015 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je gaat in FB je verhaal halen omdat ik je er op wijs
Nee je wilde je gelijk halen. En dat is niet gelukt. En ook een url van hier plaatsten. Wtfquote:Op donderdag 17 september 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde die seconde's terug, maar dat is nooit zo geweest en ik dacht van wel
nee nee... jij wou je gelijk halen en dát is niet geluktquote:Op donderdag 17 september 2015 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je wilde je gelijk halen. En dat is niet gelukt. En ook een url van hier plaatsten. Wtf
dat kan alleen als de seconden ook te zien zijn....quote:Op donderdag 17 september 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee nou wordt ie lekker...
hier gooi je dit topic vol en CUL / [40+ SC #356] MAYO zonder gluten
maandag 14 september 2015 @ 21:49:50
hier open je een nieuwe
CUL / [40+ SC #357] Ouwe zemelaars verzamelen
maandag 14 september 2015 @ 21:50:30
zit godverdomme 40 seconde tussen, dus wat zeik je nou?
Nou en?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En ook een url van hier plaatsten. Wtf
Flikker eens op met die qoutes, ja ik had de lapo ja ik was snel.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nee nee... jij wou je gelijk halen en dát is niet gelukt![]()
CUL / [40+ SC #359] Spam!
[..]
dat kan alleen als de seconden ook te zien zijn....
Nou ja precies, waarom?quote:
en ik mag het niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker eens op met die qoutes, ja ik had de lapo ja ik was snel.
Dat doe ik
Nee hoor, je wilde mij voor kak zetten in FB. Jammer maar niet gelukt.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
Hmmmmmmmmm vreemde regels hou jij er op na... maar ja...
Ja tuurlijk wel.quote:
ah... nou nee dat was de bedoeling niet, maar dat geloof je toch niet, jij wilde mij wél te kakken zetten hiero met dat gezeik over lapohunten, je draait weer lekker alles omquote:Op donderdag 17 september 2015 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor, je wilde mij voor kak zetten in FB. Jammer maar niet gelukt.
Dat doe je wel vaker, dat is best leukquote:Op donderdag 17 september 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... nou nee dat was de bedoeling niet, maar dat geloof je toch niet, jij wilde mij wél te kakken zetten hiero met dat gezeik over lapohunten, je draait weer lekker alles om![]()
ik zei al dat ik ECHT dacht dat die seconden vroeger meegingen, dus ik heb mezelf te kakken gezet, boeien...........
oh... maar jij nog véél vaker, dat is leukerquote:Op donderdag 17 september 2015 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe je wel vaker, dat is best leuk
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
Jullie moeten gewoon jullie eigen topicreeks krijgen
Vertelquote:Op donderdag 17 september 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... maar jij nog véél vaker, dat is leuker
Ja ik heb er wel lol inquote:Op donderdag 17 september 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
Jullie moeten gewoon jullie eigen topicreeks krijgen
Wat zwak. Of durf je niet. Kan ik me voorstellen. Val je door de mand met stalkenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga heen......... ik ben al uitgeput nu, zoek maar effe een ander
o jah...ik stalk je ook nogquote:Op donderdag 17 september 2015 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zwak. Of durf je niet. Kan ik me voorstellen. Val je door de mand met stalken
ik ga zappenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
Misschien in LIF of R&P daaar kom ik nooit dus mis ik deze discussie iig
Jaquote:Op donderdag 17 september 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah...ik stalk je ook nog![]()
tis wat allemaal...
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga zappenze zoekt het maar uit...
Latersquote:Op donderdag 17 september 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga zappenze zoekt het maar uit...
Doeiquote:
Is toch niet normaal? Alleen op Fok... niet op andere pagina'squote:Op donderdag 17 september 2015 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al weer uitgehongerd?
Doe voor mij maar een berenhap met pindasaus...
Fok checkt je stemming en schotelt de advertentie op maat voor...quote:Op donderdag 17 september 2015 10:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Is toch niet normaal? Alleen op Fok... niet op andere pagina's
Nou.... dan zaten ze er wel héél ver naastquote:Op donderdag 17 september 2015 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fok checkt je stemming en schotelt de advertentie op maat voor...
Heb ik al gedaan?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had altijd al vertrouwen in je ... Terug naar de FB
Nee daarom juistquote:Op donderdag 17 september 2015 11:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan?
Hoezo vertrouwen, dacht je dat ik uit mijn nek zat te zwammen dan?
Kijk eens in wel subforum je post...quote:Op donderdag 17 september 2015 10:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou.... dan zaten ze er wel héél ver naast
de eerste keer wilde ik naar een topic in R&P, de tweede keer wilde ik hier naar toe...quote:Op donderdag 17 september 2015 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk eens in wel subforum je post...
R&P, is dat Rampen & Problemen?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:03 schreef FANN het volgende:
[..]
de eerste keer wilde ik naar een topic in R&P, de tweede keer wilde ik hier naar toe...
zat wel een uurtje tussen ofzo, want de eerste keer zat ik nog in de slaapkamer met mijn notebook
en de tweede keer hier in de huiskamer achter mijn laptop.
Ik krijg gewoon reclames te zien... heb ik niets aan veranderdquote:Op donderdag 17 september 2015 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
R&P, is dat Rampen & Problemen?
Dat verklaart dan ook wel iets...
Maar even serieus:
Je hebt wel een abo, dan zou je helemaal geen reclames moeten zien als je dat zo ingesteld hebt.
Ik denk dat het daar ook fout gaat, bij die beslissing wel/geen adds tonen. heb het probleem zelf niet...
Ow...quote:Op donderdag 17 september 2015 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon reclames te zien... heb ik niets aan veranderd
iets met dakloquote:
Learn more how you can help the homeless in our community: http://bit.ly/1Tq4uy6quote:
eh... waar zit dat? hoe heet het?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...
Zet dat eens uit dan en kijk of je het dan nog hebt...
Ik vind topics openen erg leuk.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
Dus je geeft een zak met kleren en krijgt er een maaltijd voor terug.. Ik heb nog 2 zakken liggenquote:Op donderdag 17 september 2015 11:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
iets met daklo
[..]
Learn more how you can help the homeless in our community: http://bit.ly/1Tq4uy6
Settings --> Advertenties en dan alles uitgooien...quote:Op donderdag 17 september 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... waar zit dat? hoe heet het?
ik heb het al...quote:Op donderdag 17 september 2015 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...
Zet dat eens uit dan en kijk of je het dan nog hebt...
alles dus, oke, ga ik doen...quote:Op donderdag 17 september 2015 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Settings --> Advertenties en dan alles uitgooien...
Ik heb alleen de actiebanner nog aanstaan, maar die kan je eventueel ook uitzetten als je dat wilt...quote:Op donderdag 17 september 2015 11:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het al...
álles verbergern?
Bovenste banner verbergen?
(Let op; dit is NIET de balk bovenin waar het FOK!logo in staat. Dat heet de header. Die kun je hieronder aanpassen.) Deze banner wordt weergegeven, waarvoor dank!
Onderste banner verbergen? Deze banner wordt weergegeven, waarvoor dank!
Skyscraper banner verbergen? Deze banner wordt weergegeven, waarvoor dank!
Headeracties verbergen?
Hiermee schakel je headers uit waarin acties (prijsvragen, winacties etc) voorkomen. Dit omdat sommige mensen dit als storende reclame ervaren. Uitschakelen hiervan kan inhouden dat je niet kunt meedoen met dergelijke acties.
IK heb gewoon even álles aangeklikt, dus alles is nu wegquote:Op donderdag 17 september 2015 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen de actiebanner nog aanstaan, maar die kan je eventueel ook uitzetten als je dat wilt...
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
IK heb gewoon even álles aangeklikt, dus alles is nu weg![]()
nu kijken of ik het niet meer krijg...
Ja, da's waar, maar die verleng ik dan welquote:Op donderdag 17 september 2015 11:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is weer weg wanneer je abo afloopt
Ik ben er nog niet over uitquote:Op donderdag 17 september 2015 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar die verleng ik dan welwas ik toch wel van plan eigenlijk...
en dat geeft ook niks Hut, jij kaapt ze zelf wel eens, kijk maar uitquote:Op donderdag 17 september 2015 11:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind topics openen erg leuk.
ah... nu snap ik je weerquote:Op donderdag 17 september 2015 11:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
iets met daklo
[..]
Learn more how you can help the homeless in our community: http://bit.ly/1Tq4uy6
hetis wel lekker rustig zo zonder advertentiesquote:
Je moet er dan ook op klikken, anders brengt het nog niks op.. Maar ik denk dat ze meer krijgen aan de ABO inkomsten dan dat jij op de ads gaat klikkenquote:Op donderdag 17 september 2015 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hetis wel lekker rustig zo zonder advertentiesmaar had ik expres niet gedaan voor de inkomsten enzo....
ik klikte wel regelmatig als er iets voorbij kwam eigenlijk ...quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet er dan ook op klikken, anders brengt het nog niks op.. Maar ik denk dat ze meer krijgen aan de ABO inkomsten dan dat jij op de ads gaat klikken
Deed ik ook wel eens idd, maar het levert misschien een paar duizendste cent op per klik (een voorbeeld. Ī4.50 per 1000 paginaweergaves)quote:Op donderdag 17 september 2015 11:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik klikte wel regelmatig als er iets voorbij kwam eigenlijk ...
NIet zomaar, maar dan zag ik iets waarvan ik dacht, hé effe kijken...
ah... ik verleng mijn abo welquote:Op donderdag 17 september 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ik ook wel eens idd, maar het levert misschien een paar duizendste cent op per klik (een voorbeeld. Ī4.50 per 1000 paginaweergaves)
heb jij vriendjes dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Aaah, lekker rustig zonder die advertenties! Afgelopen week kwam er telkens een Telfortreclame omhoog die mijn halve pagina bedekte.
En mijn vriendjes zijn weer gekleurd
Huiliequote:Op donderdag 17 september 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij vriendjes dan?![]()
dan ben ik zeker wit
oh krijg nou watquote:Op donderdag 17 september 2015 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huilie
[ afbeelding ]
Ik heb mijn vriendjes allemaal wit gemaakt, ik heb mijn eigen kleur al en ts heeft een andere kleur, ik kan al die kleuren anders niet onthouden.
Je kan je vrienden kleuren of het meer nut weet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:01 schreef FANN het volgende:
wat is het nut eigenlijk van zo'n lijst?
ik zie geen geel ballonnetjequote:Op donderdag 17 september 2015 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan je vrienden kleuren of het meer nut weet ik ook niet.
Ik zag ook dat de quote-alert veranderd is, dat is nu in een geel ballonnetje bovenin.
Dat gele ballonnetje is mooier dan dat irritante pop-up schermpje. Ik zal zo wel een printscreen maken. (Moet je me wel ff quotenquote:Op donderdag 17 september 2015 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie geen geel ballonnetjeik moet er niet te over nadenken denk ik, ik had nergens last
van, maar hoe meer ik hoor, hoe meer ik in de war raak
quote:Op donderdag 17 september 2015 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huilie
[ afbeelding ]
Ik heb mijn vriendjes allemaal wit gemaakt, ik heb mijn eigen kleur al en ts heeft een andere kleur, ik kan al die kleuren anders niet onthouden.
okéquote:Op donderdag 17 september 2015 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gele ballonnetje is mooier dan dat irritante pop-up schermpje. Ik zal zo wel een printscreen maken. (Moet je me wel ff quoten)
ZIt je me uit te lachen?quote:Op donderdag 17 september 2015 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Je vrienden de default kleuren geven...![]()
![]()
Zodra je op die knop geklikt hebt en je DM's e.d. getoond worden, blijven ze getoond worden.quote:
In relatie tot:quote:Op donderdag 17 september 2015 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ZIt je me uit te lachen?![]()
Mijn vrienden hebben gewoon geen kleur, omdat ik mezelf en ts al een kleur heb gegeven, als ik mijn vrienden dan ook nog eens een kleur zou geven weet ik niet meer welke kleur bij wie hoort.
is het wel lachwekkend.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap niet wat je zegtquote:Op donderdag 17 september 2015 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zodra je op die knop geklikt hebt en je DM's e.d. getoond worden, blijven ze getoond worden.
Tenzij je de knop weer aanklikt en de aan/uit functie daarmee activeert...
Ik begreep het eerst ook verkeerd, maar met het klikken op het icoon activeer (of deactiveer = toggle functie) je de functie om wel of geen DM's, quote-alerts e.d. automatisch in beeld te krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt![]()
Zelf begreep ik dat via dat gele ballonnetje al je notificaties te zien zijn, dus het tellertje loopt mee en als je er op klikt krijg je te zien of het een dm, pm of quote-alert is. toch?
Dan zal ik het even uitleggen: Ik heb eerder dit jaar een abo gehad en toen had ik mijn vrienden gekleurd, maar toch ik geen abo meer had stonden ze er niet meer gekleurd op.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In relatie tot:
[..]
is het wel lachwekkend.
Je hebt helemaal niks geen vrienden gekleurd namelijk...
Maar omdat ik geen zin had om van 4 kleuren te onthouden bij wie ze hoorden, heb ik mijn vrienden ontkleurd.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Op zo'n manier! Het is me nog allemaal wat vaag, maar ik heb er vertrouwen in dat het kwartje ooit nog gaat vallen.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep het eerst ook verkeerd, maar met het klikken op het icoon activeer (of deactiveer = toggle functie) je de functie om wel of geen DM's, quote-alerts e.d. automatisch in beeld te krijgen.
Ik heb dat scherm nog niet een keer gezien, die nieuwe lay-out loopt hier soepel, of ik het een verbetering vind is een ander verhaal.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan?
Hoezo vertrouwen, dacht je dat ik uit mijn nek zat te zwammen dan?
nah... in dat topic in FB heeft nog iemand zich gemeld die het heeftquote:Op donderdag 17 september 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dat scherm nog niet een keer gezien, die nieuwe lay-out loopt hier soepel, of ik het een verbetering vind is een ander verhaal.
En die van mij niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 13:23 schreef FANN het volgende:
Nou ik weet niet wát ik heb gedaan, maar ik kreeg net een aardige DM van mezelf
ik heb hem!quote:Op donderdag 17 september 2015 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Nog niet?
Heb je me soms geblokkeerd?Want dan gooi ik je uit mijn vriendenlijst.
Zeker de aardigste DM die je ooit hebt ontvangen.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:23 schreef FANN het volgende:
Nou ik weet niet wát ik heb gedaan, maar ik kreeg net een aardige DM van mezelf
oh, man ik werd er verlegen vanquote:Op donderdag 17 september 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker de aardigste DM die je ooit hebt ontvangen.
Het is nat en somber, mijn zus kwam een bakkie koffie drinken op de fiets, maar ik heb haar maar met de auto weer naar huis gebracht.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is echt herfstweer hier, denk niet dat ik dit jaar nog veel zon ga zien.
Mijn dikke leren jas en mijn plu zijn ook weer tevoorschijn gehaald.
Fietsen door de regen is niks, ik heb er een gruwelijke hekel aan, maar kom er soms niet onderuit.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nat en somber, mijn zus kwam een bakkie koffie drinken op de fiets, maar ik heb haar maar met de auto weer naar huis gebracht.
Dan ben je m.i. dus rijp voor een psych.quote:Er waren leerlingen, die zich niet prettig voelden bij de Sinterklaasvieringen door de aanwezigheid van Zwarte Piet
Leuk dat hij daar zo'n plezier in heeft.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gisteravond weer een leuke avond met de baardaap en zijn nieuwe gitaar gehad.
Zo leuk om te zien dat iemand zo blij met iets 'kleins' kan zijn.
Idioteriequote:Op donderdag 17 september 2015 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uit het AD:
[..]
Dan ben je m.i. dus rijp voor een psych.
Dit is nummer zoveel, maar hij speelt in meerdere bands en met meerdere stemmingen en dan moet je vaker van gitaar wisselen omdat even snel om stemmen niet gaat (dat koste teveel tijd).quote:Op donderdag 17 september 2015 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat hij daar zo'n plezier in heeft.
Muziek is een leuke en gezonde hobby, er zijn inderdaad slechtere hobby's te bedenken.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is nummer zoveel, maar hij speelt in meerdere bands en met meerdere stemmingen en dan moet je vaker van gitaar wisselen omdat even snel om stemmen niet gaat (dat koste teveel tijd).
Maar het is wel een vrij dure aangelegenheid.
Voordeel is wel dat die jongen zich amuseert en ik me nooit zorgen heb hoeven maken dat ie in zijn jeugd rottigheid op straat ging uithalen, dat is wel fijn.
Je moet er toch niet aan denken dat je kind het verkeerde pad op gaat. Ik kan gelukkig altijd met een gerust hart gaan slapen.
Ik wil er liever ook niet aan bijdragen, maar telkens als ik zoiets lees gaan mijn nekharen weer rechtovereind staan.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idioterie![]()
En dat is alles wat ik bijdraag aan de Zwarte Pietendiscussie, want dat krijgt al jaren teveel aandacht.
Klote nieuwe layout...quote:Op donderdag 17 september 2015 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Fok!Kan ik ineens nie meer bellen met mijn mobiele telefoon nie.
5 x opnieuw opgestart, batterij eruit gehaald, simkaart eruit gehaald, in veilige modus opgestart. Hij blijft maar melden "niet aangemeld bij netwerk
Kijk ik op storingen.nl zie ik dat er storing is bij Vodafone
Ze willen allemaal een labeltje...quote:Op donderdag 17 september 2015 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uit het AD:
[..]
Dan ben je m.i. dus rijp voor een psych.
oké effe zeiken...quote:
Twas wel nat netquote:Op donderdag 17 september 2015 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oké effe zeiken...
ik ben verdomme mijn aardappels vergeten met boodschappen doen![]()
maar ik ga gewoon nog een keer, tis toch zeikweer
Je moet je lijstje ook maken voor je gaat.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oké effe zeiken...
ik ben verdomme mijn aardappels vergeten met boodschappen doen![]()
maar ik ga gewoon nog een keer, tis toch zeikweer
quote:
ejjjjjjjjjjj ik zag ineens een geel ballonnetje met 2 erin dus dat is voor kwoots, niet voor DM's?quote:Op donderdag 17 september 2015 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je lijstje ook maken voor je gaat.
Had ik gedaanquote:Op donderdag 17 september 2015 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je lijstje ook maken voor je gaat.
ook wel handig eigenlijkquote:Op donderdag 17 september 2015 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ejjjjjjjjjjj ik zag ineens een geel ballonnetje met 2 erin dus dat is voor kwoots, niet voor DM's?
wat raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ah... dat kan... ik zat net even in een ander topicquote:Op donderdag 17 september 2015 14:42 schreef chufi het volgende:
Ik zie ze nu niet, mar dat is omdat ik nog in hetzelfde topic zit...
Danny zei toch zelf ook al dat ie er wel eens last van had, maar het niet kon reproduceren...quote:Op donderdag 17 september 2015 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat kan... ik zat net even in een ander topic![]()
er komen meer mensen met in de FB die last hebben van zo'n banner die ik had, zie je dat ik niet
uit mijn nek klets?
ja maar daaro was er eentje met precies dezelfde banner, die andere wee ik niet of ie serieus isquote:Op donderdag 17 september 2015 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Danny zei toch zelf ook al dat ie er wel eens last van had, maar het niet kon reproduceren...
Ja dat zullen we niet weten, maar nu je de ads uit hebt staan heb je er geen last meer van...quote:Op donderdag 17 september 2015 15:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar daaro was er eentje met precies dezelfde banner, die andere wee ik niet of ie serieus is
ABP is toch een adblocker? Dan is het logisch dat je geen ads zie.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik snap dat sowieso allemaal niet, ik heb geen abo en ik zie nooit ads, geen enkele.
Enige dat ik gebruik is Firefox in combi met ABP.
Ja, dat is een adblockert, ik haat ads, ik ben overigens best bereid om eventueel een abo te nemen, maar dan niet voor het verbergen van de ads, dat doe ik sowieso altijd al.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ABP is toch een adblocker? Dan is het logisch dat je geen ads zie.
Ik gebruik geen FF, vind Chrome veel fijner werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Firefox in combi met enkele ad-ons vind ik al vele jaren de prettigste manier van surfen, maar ik denk dat iedereen wel zijn eigen persoonlijke voorkeur heeft, het is dus niet direct een kwestie van welke browser slechter of beter is. (Hoewel IE altijd al klote is geweest.)"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 17 september 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat is een adblockert, ik haat ads, ik ben overigens best bereid om eventueel een abo te nemen, maar dan niet voor het verbergen van de ads, dat doe ik sowieso altijd al.
Bepaalde users kunnen blokkeren lijkt me wel fun....
Begint FoK! nooit te klagen dat je AD-blocker hebt draaien.. Ik had daar ooit last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Firefox in combi met enkele ad-ons vind ik al vele jaren de prettigste manier van surfen, maar ik denk dat iedereen wel zijn eigen persoonlijke voorkeur heeft, het is dus niet direct een kwestie van welke browser slechter of beter is. (Hoewel IE altijd al klote is geweest.)
Maar Apple gaat inmiddels ook al AD-blockers distribueren .... Denk dat binnenkort et einde zoek is ...
Ad's zijn gewoon rete irritant, er zijn zelfs producten die ik uit principe nooit meer zal kopen i.v.m. irritante reclames op TV. Het werkt op mij dus echt volkomen averechts.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Begint FoK! nooit te klagen dat je AD-blocker hebt draaien.. Ik had daar ooit last van.
Maar Apple gaat inmiddels ook al AD-blockers distribueren .... Denk dat binnenkort et einde zoek is ...
Nu pas, dacht dat je al helemaal doorgedraaid zou zijnquote:Op donderdag 17 september 2015 17:15 schreef sacha het volgende:
jaaaaaaaa! eindelijk onderweg naar vakantie!
Het is helemaal geen weer voor vakantie, lekker thuis met een bord erwtensoep en eigengemaakte reibekuchen spreekt mij veel meer aan.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:15 schreef sacha het volgende:
jaaaaaaaa! eindelijk onderweg naar vakantie!
eerst naar 2e huis, morgen naar Biddinghuizenquote:Op donderdag 17 september 2015 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu pas, dacht dat je al helemaal doorgedraaid zou zijn
8 banen feestje!quote:Op donderdag 17 september 2015 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is helemaal geen weer voor vakantie, lekker thuis met een bord erwtensoep en eigengemaakte reibekuchen spreekt mij veel meer aan.
Maar als jij toch gaat, wens ik je veel plezier.![]()
Waar woont je 2e huis?quote:Op donderdag 17 september 2015 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst naar 2e huis, morgen naar Biddinghuizen
Wat leuk! Vroeger kwam ik daar regelmatig, mijn tante en oom hadden daar een rondvaartbedrijf, heel spannend dus.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dan zijn jullie al bijna halverwege
Jouw familie verliest nogal wat in het water...quote:Op donderdag 17 september 2015 18:24 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan Sas dan meteen even kijken of de bril van mijn zwager nog op de bodem ligt, hij is in 1987 zijn bril op het Pikmeer verloren tijdens het surfen.
Model Lee Towers? Daar heb je in 2015 niets meer aan.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:24 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan Sas dan meteen even kijken of de bril van mijn zwager nog op de bodem ligt, hij is in 1987 zijn bril op het Pikmeer verloren tijdens het surfen.
Inderdaad, verspreid door het land.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw familie verliest nogal wat in het water...
Van de glazen in die tijd kan je nu 3 brillen makenquote:Op donderdag 17 september 2015 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Model Lee Towers? Daar heb je in 2015 niets meer aan.
Ik vind hem nog steeds leuk, al vanaf mijn 15e ofzoquote:Op donderdag 17 september 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van de glazen in die tijd kan je nu 3 brillen maken
Goffer Fannquote:Op donderdag 17 september 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
Pikmeer... lijkt héél erg op het meer uit ''mijn'' dorp, waar mijn moeder nu in het water ligt![]()
[ afbeelding ]
Ik had er nog nooit van gehoord... maar dat zegt niks
De tering, die brilquote:
ah....... in Fryslanquote:Op donderdag 17 september 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer Fann![]()
Pikmeer, Tjeukemeer, het kan niet op in Fryslan.
ow.......... een recente foto?quote:Op donderdag 17 september 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tering, die bril
Mijn zus was laatst op één of ander feestje, appte ze me een foto van haar en Leen
Misschien is er iets misgegaan in je opvoeding.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds leuk, al vanaf mijn 15e ofzo![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel zekerquote:Op donderdag 17 september 2015 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien is er iets misgegaan in je opvoeding.
Ik was bij ons thuis de enige zonder bril, mijn broer en zus hebben hun ogen laten laseren, ik vind het overigens ook geen gezicht zonder bril, en mijn broertje boeit het niet, die draagt zijn brilletje en dat staat hem prima, ziet er een beetje uit als John Lennon met een klein rond dingetje met donkere glazen.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
Op schoolfoto's moesten ze hem af zetten trouwens, hadden ze ineens van die blotebillengezichtjes
soms stat een hel hoofd naar een bril
Ik ook, samen met mijn broertjequote:Op donderdag 17 september 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was bij ons thuis de enige zonder bril, mijn broer en zus hebben hun ogen laten laseren, ik vind het overigens ook geen gezicht zonder bril, en mijn broertje boeit het niet, die draagt zijn brilletje en dat staat hem prima, ziet er een beetje uit als John Lennon met een klein rond dingetje met donkere glazen.
Dat is helemaal niet raar, in feite is er niks mis met een brilletje, hoewel het mij omdat ik het niet gewend ben (op mijn lees- en zonnebril na) wel lastig lijkt.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook, samen met mijn broertje![]()
Mijn oudste twee broers hebben hun ogen allebei laten laseren, maar die ene draagt
tóch altijd een bril, bij hem stond het héél raar zonder bril en hij kon er niet aan wennen
en zijn vrouw al helemaal niethet staat gewoon béter mét bril, best raar, maar wel waar
De meeste zussen hebben lenzen, maar soms wisselen ze af...quote:Op donderdag 17 september 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar, in feite is er niks mis met een brilletje, hoewel het mij omdat ik het niet gewend ben (op mijn lees- en zonnebril na) wel lastig lijkt.
Nou, het is iig niet toegestaan.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ad's zijn gewoon rete irritant, er zijn zelfs producten die ik uit principe nooit meer zal kopen i.v.m. irritante reclames op TV. Het werkt op mij dus echt volkomen averechts.
En nee, ik heb nog nooit een bericht gehad, op Tweakers krijg ik wel altijd een boodschap te zien, vergelijkbaar met die cookie meldingen.
quote:Op donderdag 17 september 2015 18:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, het is iig niet toegestaan.
Idd die brillen in die tijdquote:Op donderdag 17 september 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds leuk, al vanaf mijn 15e ofzo![]()
[ afbeelding ]
dat vond ik een kwalquote:Op donderdag 17 september 2015 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Idd die brillen in die tijd
[ afbeelding ]
Als hij gewoon netjes FOK! unblockt op zijn adblocker of een abo aanschaft is er natuurlijk niets aan de hand.quote:
ik snap ... abo met 1 sterretje kost niet zoveel ookquote:Op donderdag 17 september 2015 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als hij gewoon netjes FOK! unblockt op zijn adblocker of een abo aanschaft is er natuurlijk niets aan de hand.![]()
voor zover ik het voor het zeggen heb
Ik wist dat niet, het is ook niets tegen Fok!, ik heb gewoon in het algemeen een hekel aan reclame, dan unblock ik wel.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als hij gewoon netjes FOK! unblockt op zijn adblocker of een abo aanschaft is er natuurlijk niets aan de hand.![]()
Ik heb hetzelfde, daarom een ABOquote:Op donderdag 17 september 2015 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist dat niet, het is ook niets tegen Fok!, ik heb gewoon in het algemeen een hekel aan reclame, dan unblock ik wel.
Je reageert te traag.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:56 schreef FANN het volgende:
Ben je er nog MO?????
Abo met 1 ster ... Ī 1.70/mnd ben je van alles af...
We zouden een wedstrijd kunnen houden, mensen vinden mij vaak traag, en snappen niet dat ik heus wel sneller kan, maar er domweg geen zin in heb.quote:
Dat is juist wat hem tegenstaatquote:Op donderdag 17 september 2015 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zo traag vond ik mezelf eigenlijk nietquote:Op donderdag 17 september 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zouden een wedstrijd kunnen houden, mensen vinden mij vaak traag, en snappen niet dat ik heus wel sneller kan, maar er domweg geen zin in heb.
Neuh, alleen Fok! unblocken is geen prob, ik heb dat ding aan ivm andere sites.quote:
Ah Oh die, daar kom ik nooitquote:Op donderdag 17 september 2015 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, alleen Fok! unblocken is geen prob, ik heb dat ding aan ivm andere sites.
Je weet wel, al die porn sites die ik de hele dag bezoek.![]()
ik twijfelquote:Op donderdag 17 september 2015 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van......
Ik zit meestal naakt voor de pc met een grote doos tissues bij de hand.quote:
hou opquote:Op donderdag 17 september 2015 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit meestal naakt voor de pc met een grote doos tissues bij de hand.
quote:
dat seg ik GAMMAquote:Op donderdag 17 september 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
maar of het zo gezellig is.... mew....
Ach die 06 lijnen echt boeienquote:Op donderdag 17 september 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu heb een vreemd beeld in mijn hoofd Chuf en dat beeld wil ik niet
Het scheelt wel veel gezeikquote:Op donderdag 17 september 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
maar of het zo gezellig is.... mew....
daa zitten oude dames met krulspelden achter, heb ik een keer een docu over gezien, stond er gewoon eentje te strijken en te kreunenquote:
Er wordt naar gebeld, door wie wil ik niet weten.quote:
Strijken is dan ook best zwaar werk.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
daa zitten oude dames met krulspelden achter, heb ik een keer een docu over gezien, stond er gewoon eentje te strijken en te kreunen
ow.. niks nodig geloof ikquote:Op donderdag 17 september 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Praxis heeft geen BTW zaterdag as tussen 9-12 op alles
serieus hoor, wat dat programma van Buchquote:Op donderdag 17 september 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Srijken is dan ook best zwaar werk.
Heb ik gezien, had je dan iets anders verwachtquote:Op donderdag 17 september 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus hoor, wat dat programma van Buch
weet ik veelquote:Op donderdag 17 september 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik gezien, had je dan iets anders verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |