Dat is het probleem niet, dat doorgaan tot vroeg in de ochtend. Dat gaat me niet meer lukkenquote:Op maandag 14 september 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog iemand met je wil zuipen
Dat moet je ook niet elke week proberen ....quote:Op maandag 14 september 2015 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, dat doorgaan tot vroeg in de ochtend. Dat gaat me niet meer lukken
Eéns per maand is al veelquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet elke week proberen ....
Dat heb ik een paar weken geleden wel gemerkt, ik heb de hele zondag als een zombie op de bank gelegenquote:Op maandag 14 september 2015 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, dat doorgaan tot vroeg in de ochtend. Dat gaat me niet meer lukken
Het gebeurt wel eens ja, en dan boet ik.quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil je het dan nog wel? Wat schiet je er mee op ?
Een jaar of 10 geleden gebeurde het regelmatig dat ik op een doordeweekse avond na een gezellig etentje tot een uur of 3 in de nacht zat "na te tafelen" en dan de volgende dag weer gewoon aan het werk. Nu moet ik daar niet meer aan denken.quote:Op maandag 14 september 2015 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gebeurt wel eens ja, en dan boet ik.
Soms kan het het me niet schelen en kan het
Ja dat dus, ik deed dat regelmatig. Ik hou er rekening mee. En als ik het gezellig heb en ik heb de volgende dag niks dan maakt het niet uit. Al moet ik wel zeggen dat ik daar dan van baal.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden gebeurde het regelmatig dat ik op een doordeweekse avond na een gezellig etentje tot een uur of 3 in de nacht zat "na te tafelen" en dan de volgende dag weer gewoon aan het werk. Nu moet ik daar niet meer aan denken.
Hij heb geen TV , dus uitzending gemist op de pc dan maar toch..quote:Op maandag 14 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
Voor Hut....
http://www.npodoc.nl/live/wetenschap.html
net gezien...
Aflevering 2: So Human, So Chimp
In aflevering twee onderzoekt Alan Alda onze naaste verwanten: chimpansees. Onze genen verschillen maar één of twee procent van elkaar. Wat delen we met hen, en welke nieuwe eigenschappen hebben mensen ontwikkeld sinds we onze eigen weg gingen in de evolutie? Alan doet mee aan verschillende experimenten, en ontdekt waar mensen uniek in zijn. Alleen wij kunnen nadenken over dingen die niet fysiek aanwezig zijn: zoals de ideeën en gedachten van anderen. Deze vaardigheid kunnen we goed gebruiken in onze gezamenlijke ‘onderneming’ – de menselijke beschaving.
Uitzending op maandag 14 september om 20.20 uur
quote:Op maandag 14 september 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[quote]Hij heb geen TV , dus uitzending gemist op de pc dan maar toch..
kijk ze...quote:Ik ga even de Spaanse serie over het leven van Karel de Vijfde kijken... (in het Spaans)
Nope. Geen tijd voor gehad.quote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef chufi het volgende:
He golfer... Nog gekeken afgelopen weekend op de Kennemer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |