Oh wee als hij straks zelf onderbroken wordt door de voorzitter.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat het allemaal veel te lang duurt en de regie wel wat strakker mag
Ik denk dat we buiten zijn eigen bijdrage weinig meer van Wilders gaan horenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh wee als hij straks zelf onderbroken wordt door de voorzitter.
Daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op woensdag 16 september 2015 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh wee als hij straks zelf onderbroken wordt door de voorzitter.
naïef ventje johquote:Op woensdag 16 september 2015 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Klaver doet het goed vind ik
Niet overspannen zoals de andere fractievoorzitters
Weet ik niet. je ziet aan Roemer, Samsom, Pechtold ea dat ze overspannen zijn en maar in herhaling blijven vallen. Ik vind hem fris overkomen en kan het meestal wel vinden in wat hij zegt. Het is iig een hele vooruitgang op GLquote:
De echte klacht is dat hij bijna niks anders zegtquote:Op woensdag 16 september 2015 19:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Roemer aan het woord: "Er zijn meer miljonairs bij gekomen en meer kinderen in armoede".
Wat een opmerking
Dat er meer miljonairs bij zijn gekomen lijkt mij goed nieuws. Het is toch prachtig als iemand miljonair wordt?
En dat gezeik over kinderen in armoede..mensen met een laag inkomen moeten géén of slechts 1 kind nemen. Maar omdat juist mensen met weinig geld enorm veel kinderen krijgen, krijg je veel kinderen in armoede.
Hoelang duurt de schorsing trouwens?
Zometeen Geert.
Tot 20:15quote:Op woensdag 16 september 2015 19:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Roemer aan het woord: "Er zijn meer miljonairs bij gekomen en meer kinderen in armoede".
Wat een opmerking
Dat er meer miljonairs bij zijn gekomen lijkt mij goed nieuws. Het is toch prachtig als iemand miljonair wordt?
En dat gezeik over kinderen in armoede..mensen met een laag inkomen moeten géén of slechts 1 kind nemen. Maar omdat juist mensen met weinig geld enorm veel kinderen krijgen, krijg je veel kinderen in armoede.
Hoelang duurt de schorsing trouwens?
Zometeen Geert.
Vorig jaar was het niet veel anders.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dankje.
4 sprekers gehad. Nooit verwacht dat het zo lang zou duren.
Zometeen kamervragen over deze illegale actiequote:Op woensdag 16 september 2015 20:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat koor![]()
![]()
Natuurlijk voor vluchtelingenrelschoppers die stenengooiend zich een weg naar Nederland banen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |