Ik wist niet dat er in België of Duitsland oorlog is?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is ook nog een illegalenproblematiek ja. Dat betreft mensen die hier illegaal zijn, die weg moeten, maar die (nog) niet zijn vertrokken.
Verder zijn er natuurlijk wel vluchtelingen; zowel oorlogsvluchtelingen als economische vluchtelingen. Laatstgenoemde groep moeten we sowieso snel lozen.
Zijn er vluchtelingen uit België of Duitsland, ja?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er in België of Duitsland oorlog is?
Nederland neemt oorlogsvluchtelingen op volgens Europese afspraken. Daarnaast zijn er hier ook economische vluchtelingen. Jouw (bizarre) suggestie is dat we hier geen vluchtelingen hebben. Dat is natuurlijk grote onzin.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er in België of Duitsland oorlog is?
Oorlogsvluchtelingen uit Syrië moeten in het eerst veilige land asiel aanvragen en dat is dus niet Nederland.
Geen echte vluchtelingen. Alles wat hier vluchteling wordt genoemd is vanuit het veilige Turkije illegaal de EU binnen gegaan. Dat is niet mijn definitie van vluchten, dan ben je gewoon illegaal.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederland neemt oorlogsvluchtelingen op volgens Europese afspraken. Daarnaast zijn er hier ook economische vluchtelingen. Jouw (bizarre) suggestie is dat we hier geen vluchtelingen hebben. Dat is natuurlijk grote onzin.
We kunnen er wel 16 miljoen kwijt, Het is alleen de vraag in hoeverre wij Nederlanders, ons de kaas van het brood laten eten. Mja Politiek en burgers kennende laten wij ons wegjagen of monddood maken... Wij passen ons wel aan aan de gasten zoals het een goed gastland betaamd, want Immigranten/vluchtelingen zorgen alleen maar voor verrijking, en niet voor meer criminaliteit...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe veel zouden we nou kunnen opvangen in NL?
100K, 200K, 300K?
16 miljoen lijkt me wat veel toch.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:29 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
We kunnen er wel 16 miljoen kwijt, Het is alleen de vraag in hoeverre wij Nederlanders, ons de kaas van het brood laten eten. Mja Politiek en burgers kennende laten wij ons wegjagen of monddood maken... Wij passen ons wel aan aan de gasten zoals het een goed gastland betaamd, want Immigranten/vluchtelingen zorgen alleen maar voor verrijking, en niet voor meer criminaliteit...
Praat je primitieve gewoonte maar goed.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Marianne Thieme over vlees![]()
Triest wijf. Het probleem is overbevolking. niet vleesconsumptie, doos!
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Praat je primitieve gewoonte maar goed.
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen echte vluchtelingen. Alles wat hier vluchteling wordt genoemd is vanuit het veilige Turkije illegaal de EU binnen gegaan. Dat is niet mijn definitie van vluchten, dan ben je gewoon illegaal.
Is vleesconsumptie zo erg dan? Dagelijks minimaal een halve kilo lekker vleesquote:Op woensdag 16 september 2015 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Praat je primitieve gewoonte maar goed.
Niemand ontkent dat overbevolking een probleem is, dat maak jij ervan. Je kan zowel tegen (overmatige) vleesconsumptie zijn en de gevaren van overbevolking zien.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]Liever primitieve gewoonte dan linkse gratenkast
![]()
(primitiever dan in bittere armoede toch maar 8+ kinderen op de wereld te zetten kan het niet).
En halve liters blikbier!quote:Op woensdag 16 september 2015 18:37 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Is vleesconsumptie zo erg dan? Dagelijks minimaal een halve kilo lekker vlees![]()
100x liever vlees dan groente hoor...
Nja, de vleesconsumptie is een relatief grote aanslag op het klimaat. Maar volgens sommigen ben je dan ineens blind voor overbevolking, of zo....quote:Op woensdag 16 september 2015 18:37 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Is vleesconsumptie zo erg dan? Dagelijks minimaal een halve kilo lekker vlees![]()
100x liever vlees dan groente hoor...
Ach, terwijl Samsom aan het zwammen is laten deze zielige "vluchtelingen" hun ware aard zien: Ze gooien stenen naar de Hongaarse politie omdat ze niet illegaal hun land binnen mogen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ieder beetje menselijkheid ontbreekt gewoon aan jouw posts. Wat jouw zelfverzonnen definitie is van een vluchteling boeit niemand wat.
Ik zie het meer als mooie woorden enzo, moet nog zien wat er van komt al die ideeen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel alsof Samsom zich, na alle kritiek van vorige week, wil bewijzen als een visionair die de PvdA-visie uiteenzet.
Zo praat hij altijd hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel alsof Samsom zich, na alle kritiek van vorige week, wil bewijzen als een visionair die de PvdA-visie uiteenzet.
Wat is er zoquote:
Ik word moe van z'n langspeelplaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is er zoaan zijn interruptie?
Het zijn allemaal langspeelplaten die op repeat staan.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik word moe van z'n langspeelplaat.
Die komt hierna en vooralsnog staat er daarna nog een Regeling van Werkzaamheden op de rolquote:Op woensdag 16 september 2015 19:14 schreef Kauai het volgende:
Hierna de dinerpauze? Of is die al geweest.
Nu dusquote:Op woensdag 16 september 2015 19:14 schreef Kauai het volgende:
Hierna de dinerpauze? Of is die al geweest.
zal wel snel gaan vanavond. Niemand gaat thieme etc interrumperenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:16 schreef kree het volgende:
Hoe laat zou het vannacht worden denk?
Maar helaas krijgen we ook nog Wilders die iedereen tegen zich in het harnas gaat jagen en Pechtold. Die kunnen wel op interrupties rekenen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zal wel snel gaan vanavond. Niemand gaat thieme etc interrumperen
Wilders en Pechtold worden vast ook 2 uurquote:Op woensdag 16 september 2015 19:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zal wel snel gaan vanavond. Niemand gaat thieme etc interrumperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |