Ik zie het meer als mooie woorden enzo, moet nog zien wat er van komt al die ideeen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel alsof Samsom zich, na alle kritiek van vorige week, wil bewijzen als een visionair die de PvdA-visie uiteenzet.
Zo praat hij altijd hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt wel alsof Samsom zich, na alle kritiek van vorige week, wil bewijzen als een visionair die de PvdA-visie uiteenzet.
Wat is er zoquote:
Ik word moe van z'n langspeelplaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is er zoaan zijn interruptie?
Het zijn allemaal langspeelplaten die op repeat staan.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik word moe van z'n langspeelplaat.
Die komt hierna en vooralsnog staat er daarna nog een Regeling van Werkzaamheden op de rolquote:Op woensdag 16 september 2015 19:14 schreef Kauai het volgende:
Hierna de dinerpauze? Of is die al geweest.
Nu dusquote:Op woensdag 16 september 2015 19:14 schreef Kauai het volgende:
Hierna de dinerpauze? Of is die al geweest.
zal wel snel gaan vanavond. Niemand gaat thieme etc interrumperenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:16 schreef kree het volgende:
Hoe laat zou het vannacht worden denk?
Maar helaas krijgen we ook nog Wilders die iedereen tegen zich in het harnas gaat jagen en Pechtold. Die kunnen wel op interrupties rekenen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zal wel snel gaan vanavond. Niemand gaat thieme etc interrumperen
Wilders en Pechtold worden vast ook 2 uurquote:Op woensdag 16 september 2015 19:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zal wel snel gaan vanavond. Niemand gaat thieme etc interrumperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |