Als dat aidsdragende balkje weg is, ben ik fan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik haat de nieuwe lay-out van Fok!

Alleen positief voor de bankrekening van Danny.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

FB / FOK! layout ziet er ineens wat anders uit #2quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

Meteen weer wijzen naar Ajaxquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In de ArenA fluiten ze hun eigen legende Seedorf uit.

Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meteen weer wijzen naar Ajax
Typisch

Solide commentator.quote:

quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef VXXLL het volgende:
[..]
In jullie stadion al jaren niet meer

Als PSV wint krijg je wel een leuk Loewie interview.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet kiezen of ik voor PSV ben of LouisIk hoop dus maar op een gelijkspel.

quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet kiezen of ik voor PSV ben of LouisIk hoop dus maar op een gelijkspel.

Ja.quote:

Oh ja dan juich ik voor PSVquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als PSV wint krijg je wel een leuk Loewie interview.
 Ik hoop dan wel op een interview in het Engels
 Ik hoop dan wel op een interview in het Engels  

Roken.quote:

Meteen weer kinderlijk van de bal gezetquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Guardado zakt gelijk door het ijs als het niveau omhoog gaat

FOK!.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |