Als dat aidsdragende balkje weg is, ben ik fan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik haat de nieuwe lay-out van Fok!
Alleen positief voor de bankrekening van Danny.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
FB / FOK! layout ziet er ineens wat anders uit #2quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Meteen weer wijzen naar Ajaxquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In de ArenA fluiten ze hun eigen legende Seedorf uit.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meteen weer wijzen naar Ajax
Typisch
Solide commentator.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef VXXLL het volgende:
[..]
In jullie stadion al jaren niet meer
Als PSV wint krijg je wel een leuk Loewie interview.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet kiezen of ik voor PSV ben of LouisIk hoop dus maar op een gelijkspel.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet kiezen of ik voor PSV ben of LouisIk hoop dus maar op een gelijkspel.
Ja.quote:
Oh ja dan juich ik voor PSVquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als PSV wint krijg je wel een leuk Loewie interview.
Roken.quote:
Meteen weer kinderlijk van de bal gezetquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Guardado zakt gelijk door het ijs als het niveau omhoog gaat
FOK!.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |