Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Typisch het volgende:
Ik ga een bakje pitloze witte druiven pakken.

Die waren in aanbiedingquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Typisch het volgende:

In jullie stadion al jaren niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Caland het volgende:
Oh god, PSV'ers zijn mad omdat ze de hymne hebben gemist.
In het stadion was die gewoon te horen overigens.

De opkomst is heel oninteressant.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het gewoon raar dat ze de opkomst niet uitzenden.

ik heb groene pitloze druivenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Typisch het volgende:

Basketbal een sport noemen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
NBA is geen sport nee. Basketbal daarentegen wel.
Wat ben jij dom zeg.

Harde comeback.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef VXXLL het volgende:
[..]
In jullie stadion al jaren niet meer

Terecht.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Caland het volgende:
Oh god, PSV'ers zijn mad omdat ze de hymne hebben gemist.

Mwah nu misschien niet, normaal is het niet zo bijzonder nee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De opkomst is heel oninteressant.

Zijn er wel groene druiven met pit?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb groene pitloze druiven

Zal zo de 0-1 wel vallenquote:

denk het welquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn er wel groene druiven met pit?

Koop een TV.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Monolith het volgende:
Kwaliteitsstreampje daar bij nu.nl hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |