Waarom zakt bij vrouwen toch altijd alles weg met de tijdquote:Op maandag 14 september 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Meeste is weggezakt helaas, maar ik kan het nog redelijk verstaan.
quote:Op maandag 14 september 2015 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zakt bij vrouwen toch altijd alles weg met de tijd
Bij mannen ook hoor. Ik zal niet in details treden, maar het zit tussen je benenquote:Op maandag 14 september 2015 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zakt bij vrouwen toch altijd alles weg met de tijd
Vagina.quote:
Ik dacht dat die sterk was maar als je Revival Jam hebt dan kan je meteen heel je duel verliezen. Obelisk the tormentor was wel de beste van de 3 eerlijk gezegd.quote:
De evil guys hadden altijd veel vettere decks.quote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je alleen summonen als je Egyptisch kan
MarikGodquote:Op maandag 14 september 2015 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De evil guys hadden altijd veel vettere decks.
Ik begreep die Winged Dragon of Ra nooit, hij had geen stats ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat die sterk was maar als je Revival Jam hebt dan kan je meteen heel je duel verliezen. Obelisk the tormentor was wel de beste van de 3 eerlijk gezegd.
ADRIAANTJEEEEEquote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bassie heeft weer aan de sambucca gezeten en Adriaan ook
Zo gaat dat ook altijd met jou.quote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
Een clown die uit wordt gelachen.
Mij lachen ze toe.quote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo gaat dat ook altijd met jou.
Vond ik ook.quote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Weten jullie wie heel eng was? die plaaggeest
picsquote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat muziekje, weet niet meer welke seizoen, maar mijn god de horrorquote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
zou hij nog rijden in de Preludequote:Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bassie heeft weer aan de sambucca gezeten en Adriaan ook
en aan Frank Evenblijquote:Op maandag 14 september 2015 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
Denk dat Bassie vooral een hekel had aan Jan Paparazzi.
quote:Op maandag 14 september 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mannen ook hoor. Ik zal niet in details treden, maar het zit tussen je benen
Ja, achteruit.quote:Op maandag 14 september 2015 21:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou hij nog rijden in de Prelude
hoiquote:Op maandag 14 september 2015 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Topshow? Nee, niet bij die mannen maar déze show.
Ik geef het een 8.
Ja prima showtje hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Topshow? Nee, niet bij die mannen maar déze show.
Ik geef het een 8.
Ik vond Robin ook best eng.quote:Op maandag 14 september 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Net te laat maar zie hierboven. Serieus, dat blijft gewoon een trauma
Hij had er geen zin inquote:
goed gedaanquote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Evertjan heeft je topic gesloten
Wist niet dat Evertjan mod was.quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flauw, dat topic had veel potentie.quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is underkoffermod tegenwoordig?quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
secret mod powers.quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wist niet dat Evertjan mod was.
Ja, laat ik het maar onthullen.quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is underkoffermod tegenwoordig?
GOed om te weten kan ik hem af en toe als hulpsherrif inzetten.quote:Op maandag 14 september 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, laat ik het maar onthullen.
depety sherrifquote:Op maandag 14 september 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
GOed om te weten kan ik hem af en toe als hulpsherrif inzetten.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ZIEKE DISSquote:Op maandag 14 september 2015 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou leuk dat je de moeder van GGMM post, zal ie fijn vinden.
Bammetje pindakaas joh.quote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Spaghetti in je mik om 7 uur , Dat is een feestje
BBWquote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Pascalus het volgende:
Onlogisch heeft een fetish voor vies dikke wijven.
Ik val ook op je moeder ja.quote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Pascalus het volgende:
Onlogisch heeft een fetish voor vies dikke wijven.
Je was ooit m'n vriend. Jammer.quote:
Ik zie liever een man in speedo. Of Zlatan.quote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik post een jonge vrouw in een badpak. Waarom wordt dat weggeedit?
alleen vrijdag toch?quote:
7/10quote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik val ook op je moeder ja.
hueueueueueue.
Drizzt zou het waarderenquote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Tot ziens Typischquote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Typisch het volgende:
Het valt mij elke keer weer tegen als ik weer eens VI kijk.
Wat een aids eigenlijk.
quote:Op maandag 14 september 2015 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie liever een man in speedo. Of Zlatan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2015 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]TR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had het met VI te maken?quote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Hoi Typischquote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Typisch het volgende:
Wat een aids eigenlijk.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een plaatje van Kate Upton
graag op anoniem
[..]Meh beetje te gay dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Zo zo. Die ligt er klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weinig. Maar er wordt hier wel meer gepost wat geen donder met VI te maken heeft?quote:Op maandag 14 september 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat had het met VI te maken?
Ik wacht nu op de reactie van Lavender. Als we lang moeten wachten weten wij het antwoord al.quote:
Dat jij en je zielsverwant Tong80 het maar gezellig hebbenquote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Typisch het volgende:
Wat een aids eigenlijk.
nigella lawson?quote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe heette die chick die tv kok was en aan de coke zat? Die is ook lekker.
Ooooh shit.quote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat jij en je zielsverwant Tong80 het maar gezellig hebben
Eigenlijk moet dat allemaal weg.quote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig. Maar er wordt hier wel meer gepost wat geen donder met VI te maken heeft?
Die vindt hem wel leuk zo te zienquote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wacht nu op de reactie van Lavender. Als we lang moeten wachten weten wij het antwoord al.
edit: ik ben te laat
ok doeiquote:Op maandag 14 september 2015 21:56 schreef Typisch het volgende:
Wat een aids eigenlijk.
roma barcaquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
welke pot zendt SBS woensdag uit?
AS Roma - FC Barcelona. Niet meer dan logisch./quote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barcaquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
oke terechte keuze welquote:
Hij heeft een goed gevuld broekje zo te zienquote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vindt hem wel leuk zo te zien
ik hou niet van dat soort sportenquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat kijken toch?
Het is net snelwandelen.
Daar is ene Miguel Angel Lopez erg goed in.quote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat kijken toch?
Het is net snelwandelen.
ikquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Kopsterk het volgende:
Wie gaat er kijken naar Derksen&Kees?
Dat was mij ook al opgevallen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar is ene Miguel Angel Lopez erg goed in.
Bord op schoot, niks mis mee.quote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef KingRoland het volgende:
19 uur? dan slapen sommige users hoor
Nou ja vrouwen gebruiken een pushup bh dus wie weet wat er in dat broekje zitquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft een goed gevuld broekje zo te zien
Hij kan ook alles he, die Miguel.quote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen.
Nigella Lawson took cocaine and other drugs every day for years, court toldquote:
Die kerel is net zo gaan lullen als Rene en Johan maar zit er als een droge dorpspastoor. Echt een ontzettend saaie vent.quote:
Familiediner.quote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Rickertman96 het volgende:
Wel een dilemma hoor
Derksen&Kees of het Familiediner
pfffffffffffffquote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Rickertman96 het volgende:
Wel een dilemma hoor
Derksen&Kees of het Familiediner
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.quote:Op maandag 14 september 2015 22:01 schreef Evertjan het volgende:
we schakelen nu naar dit topic
TV / [RTL7] Derksen & Cruijffgod #10
http://forum.fok.nl/topic/20388652038865
Bassie haat kinderen omdat ze altijd belletje lellen bij zijn caravan in Vlaardingen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Maar uhm.. Johan valt Bassie en Adriaan aan omdat ze het onrealistisch vinden dat het circus gered wordt. Terwijl Johan keihard was toen Veendam kapot ging, en Haarlem. Van nostalgie kun je niet vreten, verleden tijd, etc etc. Opeens zijn B&A dan seniel en Bassie een kinderhater. Dat slaat nergens op.
ik plant liever wat anders in haar gezichtquote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef Pino0 het volgende:
Pff, die Escha, wat een aandachts hoer.
Altijd als ze in beeld is, even camera bewust poseren. Die kop en die maniertjes van dat mokkel.. krijg echt zin om mijn knokkels in haar gezicht te planten.
kloptquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Typisch het volgende:
ey ligt het nu aan mij of is dit al geweest bij dat programma van derksen?
Programma is inderdaad helaas opnieuw begonnen. Foutje.quote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Typisch het volgende:
jaquote:Op maandag 14 september 2015 22:28 schreef Typisch het volgende:
Waarom post je op je andere account, Mortaxx.quote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
was het een aardig showtje? Ik verveel me en denk erover eens een hele terug te kijken ipv alleen de fragmentjes van oliver
Hey heb je me van je enemylist afgehaaldquote:Op maandag 14 september 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom post je op je andere account, Mortaxx.
Dat was toen ik een ABO had.quote:Op maandag 14 september 2015 22:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Hey heb je me van je enemylist afgehaald
Oh en nu steun je FOK! niet meer. Door mensen als jou gaat FOK! kapotquote:
ik heb een gratis ABO gekregenquote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh en nu steun je FOK! niet meer. Door mensen als jou gaat FOK! kapot
Ik betaal niet voor mijn abo's. Ik ontvang ze.quote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh en nu steun je FOK! niet meer. Door mensen als jou gaat FOK! kapot
ben wel benieuwd naar mijn notes. Ook naar die van mortaxxquote:
Goeie naam hè!quote:
deze heb ik wel eens een jaar later ofzo terug gekekenquote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb zin om die sneeuwuitzending een keer helemaal terug te kijken, heeft iemand nog een downloadlink?
https://onedrive.live.com(...)c&ithint=video%2cmp4quote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb zin om die sneeuwuitzending een keer helemaal terug te kijken, heeft iemand nog een downloadlink?
Dankje ouwe reus.quote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef Arn0 het volgende:
MP4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3cf-e5e3f3ce6301.mp4
Ah, klasse maatquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://onedrive.live.com(...)c&ithint=video%2cmp4
http://www.mediacourant.n(...)raakt-3fm-af-op-3fm/quote:Johan Derksen kraakt 3FM af op 3FM
Johan Derksen heeft helemaal niets met 3FM en de muziek die er wordt gedraaid. Dat heeft de RTL 7-ster gezegd in een interview op 3FM. Derksen liet zich door dj Frank van der Lende interviewen over zijn talkshow Derksen &. Hij vroeg hem ook naar zijn mening over 3FM. “Ik heb helemaal niets met de muziek die jij draait, maar er is een doelgroep voor, dus ik veroordeel het niet. Ik ben van een andere generatie. Ik ben van de blues. Ik vind het verschrikkelijk wat jullie maken op de radio.“
Het gehele radiolandschap kan Derksen niet bekoren. “Er is voor de oudere jongeren geen zender. Je hebt ’s nachts van die hard rock-muziek, al die kleffe hard rock-bandjes. Ik vind het allemaal irritant behang.”
Tot slot vroeg Van der Lende ook nog wat Derksen van hem vindt. “Je zult ongetwijfeld een ontzettend beroemde diskjockey zijn, maar ik had nog nooit van je gehoord, eerlijk gezegd. Je bent niet zo mijn doelgroep.”
Van der Lende is bij 3FM de opvolger van Coen Swijnenberg en Sander Lantinga, die ‘ja’ zeiden tegen het grote geld van Radio 538.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)voet-ontslagen.dhtmlquote:Johan Derksen op staande voet ontslagen
Johan Derksen is op staande voet ontslagen bij WPG Uitgevers. Dat bevestigt WPG-baas Koen Clement. Eerder stapte 'de snor' al op als hoofdredacteur van het tijdschrift Voetbal International en later werden het magazine en het gelijknamige tv-programma losgekoppeld. Derksen had nog wel enkele boeken bij de uitgeverij.
Directe aanleiding van het ontslag is het aangekondigde idee van Derksen om een nieuw voetbaltijdschrift te beginnen. Hij zou hiermee zijn nog lopende arbeidsovereenkomst met WPG schenden.
Per direct
Clement wil op dat laatste niet reageren. ,,Het klopt. Wij hebben vorige week per direct afscheid van elkaar genomen. Het is verder niet mijn gewoonte om over conflicten met werknemers te praten in de media.''
Otello Den Hartog: Mooi. 1 azijnzeiker minder!quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)voet-ontslagen.dhtml
Dat zijn mensen van de "ik-lees-alleen-de-kop-van-een-artikel" generatie. Of misschien zijn het verzuurde werknemers van die uitgeverij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Otello Den Hartog: Mooi. 1 azijnzeiker minder!
Joana Vinhas: Opgeruimd staat netjes!
Ron Boers: Mooi die is weg
Melissa van der Winden: Jeroen Spruijt gaat je programma.. Weer een voetbalprogramma minder!
Zouden die mensen een verstandelijke beperking hebben?
Het ligt ook aan de hijgerige media die met sensationele koppen klikjes lokken. Dit 'ontslag' is helemaal niet rullevant.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn mensen van de "ik-lees-alleen-de-kop-van-een-artikel" generatie. Of misschien zijn het verzuurde werknemers van die uitgeverij.
"Stokoude man met sigaar en snor haalt vernietigend uit naar eigen werkgever, je raadt nooit wat er toen gebeurde."quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de hijgerige media die met sensationele koppen klikjes lokken. Dit 'ontslag' is helemaal niet rullevant.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Hier wordt Koffietijd Quinty toch even op haar plek gezet door een achterneef van Johan.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Hier wordt Koffietijd Quinty toch even op haar plek gezet door een achterneef van Johan.
quote:Johan Derksen is op staande voet ontslagen bij WPG Uitgevers. Dat bevestigt WPG-baas Koen Clement vandaag aan het AD. Derksen stopte eerder al als hoofdredacteur van het WPG-blad Voetbal International, maar hij had nog wel enkele boeken ondergebracht bij de uitgeverij. “Het klopt. Wij hebben vorige week per direct afscheid van elkaar genomen. Het is verder niet mijn gewoonte om over conflicten met werknemers te praten in de media“, zegt Clement.
De aanleiding van het ontslag is volgens het AD het aangekondigde idee van Derksen om in samenwerking met RTL een nieuw voetbaltijdschrift te beginnen.
Met dit initiatief zou Derksen zijn arbeidsovereenkomst met WPG schenden.
Het tv-programma Voetbal International en het gelijknamige blad zijn eerder dit jaar met ruzie uit elkaar gegaan. Sinds dit tv-seizoen heet de RTL 7-show met Derksen dan ook Voetbal Inside.
Dit heeft al in alle kranten gestaan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:52 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)er-direct-ontslagen/
[..]
VI vergelijken met die rotzooi. Absolute heiligschennis dit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet mij denken aan die backstage filmpjes van Jimmy Fallon
Ga nu kijken, bedankt ouwe reusquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://onedrive.live.com(...)c&ithint=video%2cmp4
dit is het beste wat ik dit jaar gezien hebquote:
och och ochquote:
aad300 komt effe zijn gelijk halen. #totmorgentwitter:aad300 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 22:41:18Weer een voorspelling goed @omroepbrabant vanmorgen #psvman 2-1 #totmorgen reageer retweet
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:28 schreef DrDentz het volgende:
Bij Sparta hebben ze nog warme herinneringen aan Aad.
Johan is een zeikneus als het op muziek aankomt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)raakt-3fm-af-op-3fm/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |