abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156177623
Ik ben werkelijk nog geen openingspost van jou tegengekomen waarin het feit dat je in Denemarken woont niet terugkomt. Naar je zin daar?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_156178755
Maar goed, voor dezelfde prijs van een nieuwe 7-zits Dacia kom je dus blijkbaar in DK nog niet eens in de buurt van een jonge tweedehands 7-zits A-merk auto. Of wel, maar dan met behoorlijk veel km's op de teller. Tis maar net wat je wil natuurlijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_156180767
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:24 schreef nostra het volgende:
Ik ben werkelijk nog geen openingspost van jou tegengekomen waarin het feit dat je in Denemarken woont niet terugkomt. Naar je zin daar?
Dan lees jij heel erg selectief, Sowieso open ik al niet veel topics maar ik heb het even nagekeken voor, de laatste 20 topics heeft er maar twee waarbij Denemarken in de OP wordt vernoemd, dat is deze en een topic wat gaat over de belastingdienst ivm wegenbelasting die ik nog in Nederland moest betalen terwijl mijn auto al uitgeschreven was ;)

Maar ja, ik heb het heel goed naar mijn zin hier.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156180786
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar goed, voor dezelfde prijs van een nieuwe 7-zits Dacia kom je dus blijkbaar in DK nog niet eens in de buurt van een jonge tweedehands 7-zits A-merk auto. Of wel, maar dan met behoorlijk veel km's op de teller. Tis maar net wat je wil natuurlijk.
Dat dus inderdaad.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156187940
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:48 schreef fathank het volgende:
Spuit 11: Model X blijkbaar gemist :')
Model S kun je met 7zitter optie kopen..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 18 september 2015 @ 03:13:55 #206
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_156189864
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:30 schreef dedude87 het volgende:
Ik weet niet of je kinderen nog in een stoeltje zitten.... houdt er rekening mee dat op bijna geeneen achterbank drie stoeltjes op een rij passen....
In een Galaxy past dat wel. Daarvoor in een Zafira gereden maar daar pasten 2 MaxiCosi's en een stoeltje niet naast elkaar.
Beiden verder gewoon fijne auto's
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_156190510
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:01 schreef knoopie het volgende:

De sterkste motor heeft 107pk. Als je de auto volgeladen hebt (max 1800kg), dan zijn korte invoegstroken op de snelweg ineens heel erg spannend...

Er is niks spannend aan invoegstroken in Denemarken. Daar heb je voorrang als je invoegt. Vrijwel iedereen gaat naar links of remt, zodat jij in kunt voegen.
Ik weet zo geen ander land met die regel.. Vond het zelf fijn rijden in DK, lekker rustig, heer in het verkeer, vnmlk vergeleken Duitsland..

Wel vind ik Denemarken vervallen op het platteland, de auto's zijn nog pauperder dan hier en ze verkopen blyfri92 wat bijna geen enkele auto meer mag hebben... Oh, en het is duur, eventjes 70kronen voor een wrap in een tankstation :') een koffie was daar 45kr. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Glijdt_licht op 18-09-2015 08:00:13 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 18 september 2015 @ 08:47:02 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156191086
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:44 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Er is niks spannend aan invoegstroken in Denemarken. Daar heb je voorrang als je invoegt. Vrijwel iedereen gaat naar links of remt, zodat jij in kunt voegen.
Ik weet zo geen ander land met die regel.. Vond het zelf fijn rijden in DK, lekker rustig, heer in het verkeer, vnmlk vergeleken Duitsland..

Wel vind ik Denemarken vervallen op het platteland, de auto's zijn nog pauperder dan hier en ze verkopen blyfri92 wat bijna geen enkele auto meer mag hebben... Oh, en het is duur, eventjes 70kronen voor een wrap in een tankstation :') een koffie was daar 45kr. :')
alles is duur in denemarken zo ongeveer :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 18 september 2015 @ 09:05:34 #209
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_156191377
quote:
.... Oh, en het is duur, eventjes 70kronen voor een wrap in een tankstation :') een koffie was daar 45kr. :')
Als je met die waardeloze ¤¤ in een grotemensenland :P moet betalen, lijkt alles duur.
Vermoed dat een Zwitser of Noor weinig problemen heeft met de prijzen in Denemarken. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 18 september 2015 @ 09:29:09 #210
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_156191841
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Iets met representatief enzo.
Wat een onzin, dat is echt iets van de vorige eeuw hoor :D
Ik heb gewoon een maandelijks budget waar ik van mag leasen en het boeit mijn werkgever totaal niet welke auto ik daarvoor neem.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 18 september 2015 @ 09:36:13 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156192016
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:29 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat is echt iets van de vorige eeuw hoor :D
Ik heb gewoon een maandelijks budget waar ik van mag leasen en het boeit mijn werkgever totaal niet welke auto ik daarvoor neem.
Dan heb je geluk, dat is bij ons echt niet zo.
Bij veel bedrijven ben je ook merkgebonden (en daar zit vast geen Dacia bij).
  vrijdag 18 september 2015 @ 11:06:19 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156194004
quote:

[..]

Als je op vakantie bent is het verschrikkelijk duur, woon en werk je hier dan is het in verhouding niet duur gezien de salarissen hier ook een stukje hoger liggen.

Ik moest erg wennen in het begin aan de stoplichten, maar nu vind ik het juist wel prettig.
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:07:57 #213
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_156200182
Wij waren ook op zoek naar een grotere auto, met de mogelijkheid voor meer dan 5 personen te vervoeren. Wij zijn zelf al met vijf en hebben ook nog een hond. Wil je dan ook nog meer dan een handtas mee kunnen nemen...
In ieder geval, zijn we ook naar de Dacia wezen kijken, maar na 5 minuten weggegaan. We hebben er niet in gereden, maar ik heb wel meerdere Renaults gehad dus kan me er een voorstelling bij maken, niet mijn favoriet om in te rijden. Ik vind het zelf altijd prettig als een auto een beetje zwaar en degelijk aandoet. Dat je "kloink" hoort wanneer je de deur dichtgooit en niet "klik". Niets voor ons dus.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_156373910
Dacia is meestal iets oudere en simpelere Renault-techniek.
Dat hoeft niet slecht te zijn, maar houd rekening met meer lawaai (door minder isolatie) en minder actieve en passieve veiligheid dan een evenoude Renault.
Voor de rest een prima value-for-money auto, zekers als je 6 personen wilt vervoeren.

Peugeot 5008: ben ik geen fan van: rijdt niet lekker bij 130km/u (geen idee of je zo hard mag in Denemarken), die auto zit op de een of andere manier niet lekker in elkaar. En die THP (1.6 turbobenzine) motor gaat vaak stuk.

Renault Grand Scenic: prima auto; de laatste generatie tenminste (die met die boomerang achterlichten).

Zelf zou ik eerder voor een 2e hands Grand Scenic gaan dan voor een nieuwe(re) Dacia Logan, maar ik weet niet hoe de prijzen in Denemarken zich verhouden en het is uiteindelijk een persoonlijke keuze.

Succes met kiezen!
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:36:53 #215
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_156374640
quote:

[..]

Hier in Oostenrijk hebben ze nog 91 aan de pomp. Net zo goedkoop als 95 trouwens.
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:44:14 #216
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_156374784
Mannen die hun eigenwaarde halen uit het merk auto dat ze rijden :')
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:29:37 #217
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_156375597
Koop in NL een gebruikte Avensis Verso en importeer hem naar
DK. Goedkoop, betrouwbaar, rijdt prima, klaar...
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:31:36 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156375637
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:29 schreef penny-wise het volgende:
Koop in NL een gebruikte Avensis Verso en importeer hem naar
DK. Goedkoop, betrouwbaar, rijdt prima, klaar...
Importeren is veel te duur, voor mijn auto die ik voor 900 euro heb gekocht moest ik 1200 invoerkosten betalen. ;)
Je betaald hier belasting over de waarde van de auto in Denemarken, incl alle andere kosten die er bij komen kijken ben je dus meer kwijt.
Daarom worden hier nooit auto's ingevoerd, of het moet een bepaalde auto zijn die hier echt niet te krijgen is.
pi_156398416
Ik laat het topic wel dicht, omdat het toch drie keer niks is.

Maar ik wil wel nog even dit zeggen:

- Is het werkelijk zo moeilijk om gewoon niet te reageren op irritantjes, TS? Je lokt het echt zelf uit.
- En jammer genoeg voor een bepaalde user is een van de PTA moderators vrouwelijk. Ha.

Een heleboel posts verwijderd en genote dus. Veel plezier ermee, lomperik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')