Dan lees jij heel erg selectief, Sowieso open ik al niet veel topics maar ik heb het even nagekeken voor, de laatste 20 topics heeft er maar twee waarbij Denemarken in de OP wordt vernoemd, dat is deze en een topic wat gaat over de belastingdienst ivm wegenbelasting die ik nog in Nederland moest betalen terwijl mijn auto al uitgeschreven wasquote:Op donderdag 17 september 2015 19:24 schreef nostra het volgende:
Ik ben werkelijk nog geen openingspost van jou tegengekomen waarin het feit dat je in Denemarken woont niet terugkomt. Naar je zin daar?
Dat dus inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar goed, voor dezelfde prijs van een nieuwe 7-zits Dacia kom je dus blijkbaar in DK nog niet eens in de buurt van een jonge tweedehands 7-zits A-merk auto. Of wel, maar dan met behoorlijk veel km's op de teller. Tis maar net wat je wil natuurlijk.
Model S kun je met 7zitter optie kopen..quote:
In een Galaxy past dat wel. Daarvoor in een Zafira gereden maar daar pasten 2 MaxiCosi's en een stoeltje niet naast elkaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:30 schreef dedude87 het volgende:
Ik weet niet of je kinderen nog in een stoeltje zitten.... houdt er rekening mee dat op bijna geeneen achterbank drie stoeltjes op een rij passen....
Er is niks spannend aan invoegstroken in Denemarken. Daar heb je voorrang als je invoegt. Vrijwel iedereen gaat naar links of remt, zodat jij in kunt voegen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:01 schreef knoopie het volgende:
De sterkste motor heeft 107pk. Als je de auto volgeladen hebt (max 1800kg), dan zijn korte invoegstroken op de snelweg ineens heel erg spannend...
alles is duur in denemarken zo ongeveerquote:Op vrijdag 18 september 2015 07:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er is niks spannend aan invoegstroken in Denemarken. Daar heb je voorrang als je invoegt. Vrijwel iedereen gaat naar links of remt, zodat jij in kunt voegen.
Ik weet zo geen ander land met die regel.. Vond het zelf fijn rijden in DK, lekker rustig, heer in het verkeer, vnmlk vergeleken Duitsland..
Wel vind ik Denemarken vervallen op het platteland, de auto's zijn nog pauperder dan hier en ze verkopen blyfri92 wat bijna geen enkele auto meer mag hebben... Oh, en het is duur, eventjes 70kronen voor een wrap in een tankstationeen koffie was daar 45kr.
Als je met die waardeloze ¤¤ in een grotemensenlandquote:Op vrijdag 18 september 2015 07:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
.... Oh, en het is duur, eventjes 70kronen voor een wrap in een tankstationeen koffie was daar 45kr.
Wat een onzin, dat is echt iets van de vorige eeuw hoorquote:Op donderdag 17 september 2015 18:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Iets met representatief enzo.
Dan heb je geluk, dat is bij ons echt niet zo.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is echt iets van de vorige eeuw hoor
Ik heb gewoon een maandelijks budget waar ik van mag leasen en het boeit mijn werkgever totaal niet welke auto ik daarvoor neem.
Als je op vakantie bent is het verschrikkelijk duur, woon en werk je hier dan is het in verhouding niet duur gezien de salarissen hier ook een stukje hoger liggen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 07:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er is niks spannend aan invoegstroken in Denemarken. Daar heb je voorrang als je invoegt. Vrijwel iedereen gaat naar links of remt, zodat jij in kunt voegen.
Ik weet zo geen ander land met die regel.. Vond het zelf fijn rijden in DK, lekker rustig, heer in het verkeer, vnmlk vergeleken Duitsland..
Wel vind ik Denemarken vervallen op het platteland, de auto's zijn nog pauperder dan hier en ze verkopen blyfri92 wat bijna geen enkele auto meer mag hebben... Oh, en het is duur, eventjes 70kronen voor een wrap in een tankstationeen koffie was daar 45kr.
Hier in Oostenrijk hebben ze nog 91 aan de pomp. Net zo goedkoop als 95 trouwens.quote:Op vrijdag 18 september 2015 07:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Importeren is veel te duur, voor mijn auto die ik voor 900 euro heb gekocht moest ik 1200 invoerkosten betalen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:29 schreef penny-wise het volgende:
Koop in NL een gebruikte Avensis Verso en importeer hem naar
DK. Goedkoop, betrouwbaar, rijdt prima, klaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |