abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156106052
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

:'), :'), :').
Kan je " :') :') :')" doen, maar ik had eerder al heel duidelijk/eerlijk aangegeven zelf geen ervaring met het merk Dacia te hebben. Verder vind ik het zelf doodnormaal dat je voorafgaand aan de koop van een auto internet afstruint naar reviews en dergelijke en dat je die meeneemt in je voorlopige oordeel. Zeker bij twijfel.
Tails tell tales
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:34:33 #102
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_156106078
Wel een beetje motor kiezen. Een 1.5d met z'n 7en en je raakt de verkeersdrempel amper nog over. Een Zafira is ook een aardige optie. In letterlijk een half minuutje maak je van een tweezitter een zevenzitter
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_156106086
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:19 schreef Coritchando het volgende:

[..]

sinds wanneer moet een vrouw ervaring ergens mee hebben voor ze een oordeel geven?

mijn vrouw heeft ook altijd haar oordeel klaar over van alles, meestal negeer ik dat en zet ik een aankoop gewoon door. 3 maanden later kan ze niet meer zonder en verkondigt ze aan iedereen hoe fantastisch de aankoop wel niet was...
Nou, gelukkig maar dan, dat één en ander bij ons heel anders verloopt. :')
Tails tell tales
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:35:21 #104
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156106104
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:31 schreef NightFlight het volgende:

[..]

Dacia Lodgy is in NL verkrijgbaar vanaf ¤15.990. ^O^
Ja, de 5 zitter , benzine, gebruiksklaar en zonder opties, Nu heb ik er alles bijgeteld wat we willen hebben om een goede vergelijking te maken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 13:36:45 #105
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156106133
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een Tesla van binnen gezien en er ook nog nooit in gereden, toch weet ik dat het een hele goede auto is.
Dat weet je dus niet, dat neem je maar aan. Misschien kun je er totaal niet lekker in zitten. Nu is dat wel wat onwaarschijnlijk, maar toch.

Die dombo hierboven stelde maar even vrolijk dat het puur imago is, het prijsverschil. Dat is gewoonweg niet waar en dat weet je onmiddelijk als je er ooit in hebt gezeten/gereden.
pi_156106141
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat gaan we ook zeker eerst doen inderdaad, mocht het inderdaad erg tegenvallen dan kijken we gewoon verder.
Succes ^O^ en zou het wel leuk vinden als je één en ander nog even (in dit topic) laat weten! :)
Tails tell tales
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:38:22 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156106174
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet, dat neem je maar aan. Misschien kun je er totaal niet lekker in zitten. Nu is dat wel wat onwaarschijnlijk, maar toch.

Die dombo hierboven stelde maar even vrolijk dat het puur imago is, het prijsverschil. Dat is gewoonweg niet waar en dat weet je onmiddelijk als je er ooit in hebt gezeten/gereden.
Dus jouw oordeel is belangrijker en heeft meer waarde dan andere users hier op Fok! en elders op het internet die wel tevreden zijn?
Lijkt mij dat Forby niet de dombo is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:38:37 #108
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156106180
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:37 schreef Forbry het volgende:

[..]

Succes ^O^ en zou het wel leuk vinden als je één en ander nog even (in dit topic) laat weten! :)
Zal ik tegen die tijd doen. :D
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 13:41:34 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156106258
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus jouw oordeel is belangrijker en heeft meer waarde dan andere users hier op Fok! en elders op het internet die wel tevreden zijn?
God, wat ben je toch een ongelooflijk irritant en dom wijf. Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik zeg dat die dombo hierboven nog nooit zo'n auto in het echt heeft gezien en ik wel. Dus ja, dan is mijn oordeel beter dan die van haar. Dat lijkt me godverdomme ook wel duidelijk.

Ben er wel weer klaar mee.
pi_156106299
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dit dus en blijkbaar kan deze user ook nog geen eens op een normale manier/toon discussiëren, dat maakt zijn mening voor mij al helemaal weinig waard.

Nogmaals, succes! :*
Tails tell tales
pi_156106364
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

God, wat ben je toch een ongelooflijk irritant en dom wijf. Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik zeg dat die dombo hierboven nog nooit zo'n auto in het echt heeft gezien en ik wel. Dus ja, dan is mijn oordeel beter dan die van haar. Dat lijkt me godverdomme ook wel duidelijk.

Gvd zeg, wie is hier nou dom. En maar door blijven gaan :')

Het woord "reviews"... zegt dat je überhaupt wel iets of...? :')
Tails tell tales
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 13:49:21 #112
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156106457
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Gvd zeg, wie is hier nou dom. En maar door blijven gaan :')

Het woord "reviews"... zegt dat je überhaupt wel iets of...? :')
Wie gaat er nou de hele tijd door dan? :')

Ok, ik leg em nog 1x uit.

Jij zegt: "Goh, dat zal wel puur imago zijn hoor dat prijsverschil. Lijkt me een prima auto, heb reviews gelezen."
Ik zeg: "Nee, want ik heb er in gereden. Het is wel degelijk slechtere kwaliteit. Dit kan ik feitelijk bepalen."
Jij zegt: "jouw mening is meer waard dan die van een ander? Reviews zijn veel belangrijker dan daadwerkelijke hands-on km's."

Wie is er dan dom. Jij of ik.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:52:00 #113
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156106546
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nou nou, je hoeft niet boos en persoonlijk te worden omdat iemand het niet met je eens is. :')

Maar er waren meerdere mannen ( gezien je meer waarde hecht aan de mening van mannen lijkt het) in dit topic die het een meer dan prima auto vinden.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:53:57 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156106603
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij zegt: "Goh, dat zal wel puur imago zijn hoor dat prijsverschil. Lijkt me een prima auto, heb reviews gelezen."
Ik zeg: "Nee, want ik heb er in gereden. Het is wel degelijk slechtere kwaliteit. Dit kan ik feitelijk bepalen."
Jij zegt: "jouw mening is meer waard dan die van een ander? Reviews zijn veel belangrijker dan daadwerkelijke hands-on km's."

Ik had het ook over deze personen.

quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 20:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Prima spul, oudere Renault techniek. Zit weinig op, dus weinig gekkigheid, alleen inruil is niks over x jaar
:P
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:41 schreef hockeyertje het volgende:
Prima auto, doet wat hij moet doen.
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:53 schreef Klonk het volgende:
Prima ding, heb er eentje een week of 2 als leenauto van een schadebedrijf gehad. Toen ik hoorde dat ik een Dacia mee zou krijgen had ik zoiets van }:|

Maar na twee weken baalde ik ervan dat ik mijn ouwe auto weer terugkreeg.

Daarna serieus nog eens gekeken en je moet echt heel erg je best doen om dat ding nieuw boven de 16.000 uit te krijgen en dan krijg je een lap auto voor je geld :)
Wat maakt jouw mening meer waard dan de meningen van deze personen en andere reviewers op het internet?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 13:55:28 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156106647
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:52 schreef snakelady het volgende:
Nou nou, je hoeft niet boos en persoonlijk te worden omdat iemand het niet met je eens is. :')
:'). Je kunt niet stellen dat een appel groen is omdat je toevallig op het internet hebt gelezen dat appels meestal wel groen zijn. Zo werkt het gewoon niet. Als een appelboer vervolgens zegt hij dagelijks appels in de hand heeft en je de kleuren vertelt, dan moet je dat maar gewoon aannemen ja. Daar zit meer waarde aan dan iemand die ergens op internet heeft gelezen dat groen wel klopt. Maar goed, dat snapte je net ook al niet.

quote:
gezien je meer waarde hecht aan de mening van mannen lijkt het
Dat zeg ik helemaal nergens. :'). Dat blijkt ook nergens uit. Als bovenstaande dombo een vent was geweest, had ik het net zo dom gevonden. Nogmaals, je leest maar weer eens iets wat er niet staat. Dombo.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 13:55:59 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156106660
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik had het ook over deze personen.

[..]

[..]

[..]

Niemand van hen vindt die auto 'meer dan prima'.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:57:06 #117
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156106697
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

:'). Je kunt niet stellen dat een appel groen is omdat je toevallig op het internet hebt gelezen dat appels meestal wel groen zijn. Zo werkt het gewoon niet. Als een appelboer vervolgens zegt hij dagelijks appels in de hand heeft en je de kleuren vertelt, dan moet je dat maar gewoon aannemen ja. Daar zit meer waarde aan dan iemand die ergens op internet heeft gelezen dat groen wel klopt. Maar goed, dat snapte je net ook al niet.

[..]
Voor mij ben jij ook niet meer dan een persoon op het internet.
Of ben jij een autodealer?

quote:
Dat zeg ik helemaal nergens. :'). Dat blijkt ook nergens uit. Als bovenstaande dombo een vent was geweest, had ik het net zo dom gevonden. Nogmaals, je leest maar weer eens iets wat er niet staat. Dombo.
Ik lees vooral dat jij erg persoonlijk en boos wordt als iemand het niet met je eens is.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:57:37 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156106711
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niemand van hen vindt die auto 'meer dan prima'.
Oke, ze vinden hem prima dan, letterlijk, prima. :')
pi_156106762
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij. Jouw mening is namelijk in principe ook gewoon maar één van de vele "reviews". In mijn ervaring -en blijkbaar vooralsnog ook in die van Snakelady- staan daar een heleboel andere positieve reviews tegenover. Allemaal geschreven door mensen die, net als jij, wél daadwerkelijk ervaring met zo'n auto/dat merk hebben (waar het mij dus idd aan ontbreekt).

Verder heb ik helemaal niet beweerd dat het in het geval van een Dacia zo IS, dat het prijsverschil (alleen) in het imago zit. Ik heb alleen maar beweerd dat -in zijn algemeenheid- een lagere prijs niet altijd/per definitie hoeft te betekenen dat de kwaliteit ook laag/lager is. Er zit echt een behoorlijk verschil tussen die twee beweringen.
Tails tell tales
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:02:34 #120
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156106830
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef snakelady het volgende:

Ik lees vooral dat jij erg persoonlijk en boos wordt als iemand het niet met je eens is.
Nee. Het gaat om het woorden verdraaien. Dan werken krachttermen beter. Mij maak je verder de pis niet lauw.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:03:11 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156106843
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:59 schreef Forbry het volgende:

Verder heb ik helemaal niet beweerd dat het in het geval van een Dacia zo IS, dat het prijsverschil (alleen) in het imago zit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:02 schreef Forbry het volgende:
De negatieve reacties betreffen toch vooral het imago. Juist vanwege de lage prijs vinden sommige mensen het automatisch maar bakken voor paupers.
....niet dus.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:06:06 #122
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156106912
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee. Het gaat om het woorden verdraaien. Dan werken krachttermen beter. Mij maak je verder de pis niet lauw.
Waar heb ik woorden van jou verdraaid, ik stel je alleen een vraag.
Wat maakt jouw mening meer waardevol en geloofwaardig dan de meningen van andere random mensen op fok! en de rest van het internet van mensen die wel positief zijn over deze auto en er ook in gereden hebben?

Als jij met een legitieme reden komt neem ik het gewoon voor waar aan, maar voor nu ben jij voor mij niks meer of minder dan alle mensen die wel positief zijn.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:06:12 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156106917
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

Jij. Jouw mening is namelijk in principe ook gewoon maar één van de vele "reviews".
De enige mening die jij hebt is reviews van anderen. Hoe kan die nou beter zijn dan de mening van iemand die daadwerkelijk meer dan 1000km in zo'n auto heeft gereden?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:07:36 #124
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156106951
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:06 schreef snakelady het volgende:

Wat maakt jouw mening meer waardevol en geloofwaardig dan de meningen van andere random mensen op fok! en de rest van het internet van mensen die wel positief zijn over deze auto en er ook in gereden hebben?

Ja, niet dus! Dat zeg ik toch ook de hele tijd. Ik zeg alleen dat mijn mening waardevoller is dan van die dombo die er nog nooit 1 van dichtbij heeft gezien.
pi_156107007
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

[..]

....niet dus.
IK kan persoonlijk niks zeggen over de kwaliteit van de Dacia (behalve dan op basis van wat ik uit reviews heb kunnen halen), dus IK kan ook niks zeggen over de daadwerkelijke reden voor het prijsverschil. Wel is het me al vaker opgevallen dat best wat ANDEREN het door het prijsverschil automatisch al een pauperbak vinden en dat het VOOR DIE MENSEN (veelal mensen die zelf óók nog nooit in een Dacia hebben gereden!) het BLIJKBAAR dus vooral ook een imago-ding is.
Tails tell tales
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:10:31 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156107018
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, niet dus! Dat zeg ik toch ook de hele tijd. Ik zeg alleen dat mijn mening meer waardevol is dan van die dombo die er nog nooit 1 van dichtbij heeft gezien.
Die ''dombo'' geeft alleen aan dat andere mensen wel positief zijn, mensen die er ook in hebben gereden, vele meer dan 1000km. (http://www.autoweek.nl/autoreview/39799/dacia-lodgy-stepway)
Dus je bent eigenlijk gewoon een beetje boos dat ze de meningen van andere mensen ook in overweging neemt en niet louter alleen jouw ervaring als algemene waarheid aanneemt?

Dit is geen woorden verdraaien overigens, dit is een vraag.
pi_156107126
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

De enige mening die jij hebt is reviews van anderen. Hoe kan die nou beter zijn dan de mening van iemand die daadwerkelijk meer dan 1000km in zo'n auto heeft gereden?
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, niet dus! Dat zeg ik toch ook de hele tijd. Ik zeg alleen dat mijn mening waardevoller is dan van die dombo die er nog nooit 1 van dichtbij heeft gezien.
Het kwartje wil nog steeds niet vallen begrijp ik...

Nou ja, ik ben er nu wel echt klaar mee. Je hele manier van posten geeft al de indruk dat ik met een soort van zwakzinnige van doen heb of in ieder geval met iemand die zich persoonlijk aangevallen voelt of iets dergelijks. :W

:* nog voor Snakelady
Tails tell tales
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:21:39 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156107295
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Die ''dombo'' geeft alleen aan dat andere mensen wel positief zijn, mensen die er ook in hebben gereden, vele meer dan 1000km. (http://www.autoweek.nl/autoreview/39799/dacia-lodgy-stepway)
Dus je bent eigenlijk gewoon een beetje boos dat ze de meningen van andere mensen ook in overweging neemt en niet louter alleen jouw ervaring als algemene waarheid aanneemt?

Dit is geen woorden verdraaien overigens, dit is een vraag.
Nee, dombo. Daar ging het toch helemaal niet om. Het ging erom dat dombo 1 zei dat het allemaal wel imago zou zijn, dat prijsverschil. Moet ik er een paint van maken, dombo 2?
Hoe kun je nou zeggen dat dat wel zo zal zijn, als je die auto nog nooit hebt gezien? Als je alleen maar wat reviews hebt gezien? Hoe kan die mening nou net zoveel waard zijn als die van ervaringensreviews? Dat kan toch niet? Dit is toch de wereld op z'n kop?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:24:58 #129
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156107357
En als je dan toch zoveel waarde hecht aan reviews op het internet; jouw geroemde ANWB zegt dit over de auto:

"Kortom, een prijspakker van de eerste orde. De rijeigenschappen zijn best in orde. Je boet wel in op comfort en luxe. Die lage prijs moet tenslotte ergens vandaan komen. Minpunt is zijn passieve veiligheid. De auto scoort drie sterren van de vijf in de Euro NCAP crashtest. "

Rijeigenschappen 'best in orde'. Geen comfort. Geen luxe. Geen veiligheid. Dat is waar het om gaat hè, met 6 kinderen in je auto en wat ik dus ook al zei.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:27:11 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156107417
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, dombo. Daar ging het toch helemaal niet om. Het ging erom dat dombo 1 zei dat het allemaal wel imago zou zijn, dat prijsverschil. Moet ik er een paint van maken, dombo 2?
Hoe kun je nou zeggen dat dat wel zo zal zijn, als je die auto nog nooit hebt gezien? Als je alleen maar wat reviews hebt gezien? Hoe kan die mening nou net zoveel waard zijn als die van ervaringensreviews? Dat kan toch niet? Dit is toch de wereld op z'n kop?
Jij kan mij dombo blijven noemen, maar dat neemt niet weg dat je je gewoon een beetje op je pik getrapt voelt,

En gezien jij haar en mijn punt nog steeds niet begrijpt kom jij nu toch echt zelf een over als de dombo.

Gezien jouw reactie en jouw ervaring ook gewoon een review is, en dus niks meer waard is dan al die andere wel positieve reviews, die van mensen komen die ook ervaring hebben in het rijden van deze auto.
Het lijkt er op dat jij niet echt bekend bent met het begrip ''review''
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:28:16 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156107447
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:27 schreef snakelady het volgende:

Het lijkt er op dat jij niet echt bekend bent met het begrip ''review''
Een user in dit topic die zegt "het zal allemaal wel imago zijn want dat heb ik gelezen" is geen review.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:28:56 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156107463
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:27 schreef snakelady het volgende:
maar dat neemt niet weg dat je je gewoon een beetje op je pik getrapt voelt,

Dat wil je graag geloven, maar ik ben het gewoon niet met je eens.
pi_156107518
Ik weet niet of je kinderen nog in een stoeltje zitten.... houdt er rekening mee dat op bijna geeneen achterbank drie stoeltjes op een rij passen.... hou er ook rekening mee dat er vaak op de twee kofferbak stoeltjes geen kinderen in stoeltjes mogen zitten. Even googlen op 3 kinderstoeltjes op achterbank bied dan de eventuele opties.

Persoonlijk zou ik voor een japanse tweedehands optie gaan. Mazda 5 of Toyota Verso. Degelijk en ruim. (je zal ook wel wat bagage hebben als je naar nl gaat).

En niets aan trekken van imago's bij een merk en wat eenieder hier van vindt. Op het interweb ben je er zo achter of iets een goede betrouwbare auto is.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:33:21 #134
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156107604
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Een user in dit topic die zegt "het zal allemaal wel imago zijn want dat heb ik gelezen" is geen review.
Nee, zij gaat uit van de positieve reviews, ze geeft aan dat bijna alle reviews die ze gelezen heeft positief zijn.
Dan zeg jij dat die reviews niks waard zijn want jij hebt 1000 km gereden in die auto en jij vind het kut.
Voor haar ( en mij), ben jij niks meer dan een review, de mening van een persoon op het internet.
Het is dus jouw mening tegenover 100den positieve meningen.

En dan ben jij boos en is ze ( en ik) dom volgens jou omdat ze de meningen van de meerderheid meer waard vind dat jouw mening.

Ze zegt zelf niet dat het een goede auto is, gezien ze er zelf geen ervaring mee heeft, ze zegt alleen dat de review aangeven dat het een goede auto is en het het geld waard is.
Dat het negatieve imago ook iets te maken kan hebben met de weinige negatieve reacties.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:34:16 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156107624
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:33 schreef snakelady het volgende:

Dan zeg jij dat die reviews niks waard zijn
Daar ga je de mist in. Dat zei ik zeker niet. Ik zei dat haar mening niets waard is.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:37:08 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156107701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:30 schreef dedude87 het volgende:
Ik weet niet of je kinderen nog in een stoeltje zitten.... houdt er rekening mee dat op bijna geeneen achterbank drie stoeltjes op een rij passen.... hou er ook rekening mee dat er vaak op de twee kofferbak stoeltjes geen kinderen in stoeltjes mogen zitten. Even googlen op 3 kinderstoeltjes op achterbank bied dan de eventuele opties.
De twee jongste zitten in een verhogertje. Geen kinderstoeltjes meer dus.
quote:
Persoonlijk zou ik voor een japanse tweedehands optie gaan. Mazda 5 of Toyota Verso. Degelijk en ruim. (je zal ook wel wat bagage hebben als je naar nl gaat).
De bedoeling is sowieso een bagagedrager.
En zoals ik al schreef, een tweedehandsauto is hier in verhouding gewoonweg vaak veel duurder in aanschaf in vergelijking met Nederland.
quote:
En niets aan trekken van imago's bij een merk en wat eenieder hier van vindt. Op het interweb ben je er zo achter of iets een goede betrouwbare auto is.
Inderdaad, en van wat ik kan lezen is de meerderheid er zeer positief over.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:37:54 #137
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156107713
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daar ga je de mist in. Dat zei ik zeker niet. Ik zei dat haar mening niets waard is.
Maar het is niet haar mening, het is de mening van de reviews die ze heeft gelezen. en dat lijk jij niet te begrijpen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:38:28 #138
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156107729
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:30 schreef dedude87 het volgende:
En niets aan trekken van wat eenieder hier van vindt.
.... :'). Nou, dan zullen we jouw mening ook maar doorstrepen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:40:02 #139
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156107772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar het is niet haar mening, het is de mening van de reviews die ze heeft gelezen. en dat lijk jij niet te begrijpen.
*zucht*

Het is wel haar mening. "het is allemaal imago" komt uit haar mond. Ze heeft geen idee van de kwaliteit van deze auto, heeft kennelijk de verkeerde reviews gelezen (want er zijn genoeg minpunten in de reviews te vinden) en komt vervolgens aankakken met het feit dat het kwalitatief niets uitmaakt. Dat is haar mening, geconcludeerd uit reviews. Haar mening. Haar post. Dombo.
pi_156107776
Volgens mij dwaalt dit topic een beetje af..

Is het niet mogelijk een auto te importeren? Wat voor kosten zijn daar aan verbonden in Denemarken?
In Nederland loont het soms al een auto, uit bijvoorbeeld Duitsland, te importeren, hoe zit dat in Denemarken? Hebben ze daar ook een systeem dat lijkt op de NL'se BPM, of zitten er meer kosten aan verbonden.

In Duitsland is de markt van gebruikte 7-zitters vrij ruim.
http://suchen.mobile.de/f(...)teCar&categories=Van (Alle 7-zitters vanaf 2010 met max. 80.000 km)

Hier staan ook een hoop Dacia's tussen, maar ook bvb.
Opel Zafira http://suchen.mobile.de/f(...)0-01-01&pageNumber=1
Renault Grand Scenic http://suchen.mobile.de/f(...)e=80000&pageNumber=2
Peugeot 5008 http://suchen.mobile.de/f(...)0-01-01&pageNumber=3
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:41:51 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156107812
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

*zucht*

Het is wel haar mening. "het is allemaal imago" komt uit haar mond. Ze heeft geen idee van de kwaliteit van deze auto, heeft kennelijk de verkeerde reviews gelezen (want er zijn genoeg minpunten in de reviews te vinden) en komt vervolgens aankakken met het feit dat het kwalitatief niets uitmaakt. Dat is haar mening, geconcludeerd uit reviews. Haar mening. Haar post. Dombo.
Ik geef het op, je lijkt het echt niet te (willen) begrijpen en het persoonlijk worden begint nu wel te vervelen. :')
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:45:05 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156107873
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:40 schreef Fleauris het volgende:
Volgens mij dwaalt dit topic een beetje af..

Is het niet mogelijk een auto te importeren? Wat voor kosten zijn daar aan verbonden in Denemarken?
In Nederland loont het soms al een auto, uit bijvoorbeeld Duitsland, te importeren, hoe zit dat in Denemarken? Hebben ze daar ook een systeem dat lijkt op de NL'se BPM, of zitten er meer kosten aan verbonden.

In Duitsland is de markt van gebruikte 7-zitters vrij ruim.
http://suchen.mobile.de/f(...)teCar&categories=Van (Alle 7-zitters vanaf 2010 met max. 80.000 km)

Hier staan ook een hoop Dacia's tussen, maar ook bvb.
Opel Zafira http://suchen.mobile.de/f(...)0-01-01&pageNumber=1
Renault Grand Scenic http://suchen.mobile.de/f(...)e=80000&pageNumber=2
Peugeot 5008 http://suchen.mobile.de/f(...)0-01-01&pageNumber=3
125%, dus dat is niet te doen helaas.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 14:45:58 #143
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156107894
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik geef het op, je lijkt het echt niet te (willen) begrijpen en het persoonlijk worden begint nu wel te vervelen. :')
Dat is geheel wederzijds. Succes. Sterkte aan je partner.
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:24:50 #144
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156108897
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is geheel wederzijds. Succes. Sterkte aan je partner.
Wat is dat toch met jou en die persoonlijke aanvallen? Daarmee laat je je enorm kennen. :')
pi_156109049
Op autoweek was een tijd geleden een filmpje geweest van een 6 jaar oude Dacia (wel een Logan i.p.v. Lodgy) op de "klokje rond"-keuring die 200.000 kilometers erop heeft zitten. Naast een kapotte airco, piepende stoel en lichte lekkage van koelvloeistof schijnt er weinig mis mee te zijn:

http://www.autoweek.nl/video/4157/klokje-rond-dacia-logan-mcv
:)

Ze hebben het daar ook over "oude Renault techniek". Zal dat vergelijkbaar zijn met de techniek in mijn oude Renault Mégane uit 1999? Zo ja, dan valt het vast mee, die heeft inmiddels bijna 370.000km erop zitten en doet het nog prima, ook op lange ritten van 800km op een dag :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 15:40:20 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156109411
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat is dat toch met jou en die persoonlijke aanvallen? Daarmee laat je je enorm kennen. :')
Is niet anders dan zeggen dat ik de mening van mannen hoger inschat dan die van vrouwen. Is ook een persoonlijk aanval, maar dan wat smeriger verpakt. Toch?
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:48:28 #147
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156109648
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Is niet anders dan zeggen dat ik de mening van mannen hoger inschat dan die van vrouwen. Is ook een persoonlijk aanval, maar dan wat smeriger verpakt. Toch?
Nee, dat komt gewoon voort uit je denigrerende reacties naar vrouwen toe. Daarnaast zei ik ook, lijkt het.

Maar jij haalt zelfs mijn man erbij, die zou zielig moeten zijn? Ik zou dom zijn, achterlijk en wat nog meer, dit is niet de eerste keer dat ik jou dat zie doen wanneer iemand het niet met je eens is.
Je kan er maar beter aan wennen dat niet iedereen het altijd met je eens zal zijn, en om je dan zo te laten kennen alsof jij alle wijsheid in pacht hebt staat niet echt netjes en het maakt jouw opinie ook niet meer geloofwaardig.
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:48:50 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156109658
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:29 schreef Fien1989 het volgende:
Op autoweek was een tijd geleden een filmpje geweest van een 6 jaar oude Dacia (wel een Logan i.p.v. Lodgy) op de "klokje rond"-keuring die 200.000 kilometers erop heeft zitten. Naast een kapotte airco, piepende stoel en lichte lekkage van koelvloeistof schijnt er weinig mis mee te zijn:

http://www.autoweek.nl/video/4157/klokje-rond-dacia-logan-mcv

Ze hebben het daar ook over "oude Renault techniek". Zal dat vergelijkbaar zijn met de techniek in mijn oude Renault Mégane uit 1999? Zo ja, dan valt het vast mee, die heeft inmiddels bijna 370.000km erop zitten en doet het nog prima, ook op lange ritten van 800km op een dag :)
Ik kan het filmpje helaas niet zien.
pi_156109751
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik kan het filmpje helaas niet zien.
Misschien door een landen-beperking? :{

Hij staat ook op Youtube blijkbaar:
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:53:07 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156109802
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:51 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Misschien door een landen-beperking? :{

Hij staat ook op Youtube blijkbaar:
Super! Dank je! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')