koei | zaterdag 12 september 2015 @ 15:22 |
Vrijdag 11 september is Super Mario Maker verschenen, een game waarbij je je eigen Super Mario levels kunt maken én kunt delen, en andermans levels kunt spelen. Dit topic is bedoeld om levels, tips en ervaringen te delen, zodat de levels niet ondergesneeuwd worden in het centrale Wii U topic. En wellicht ooit een top 10 levels van FOK!kers te maken. Trailer van de game: Super Mario Maker workshop: Review van de game op FOK!games: Super Mario Maker ![]() Levels van FOK!kers die al gedeeld zijn: 3057-0000-0021-7BA9 - Cherrycoke C824-0000-0021-235C - ClapClapYourHands A3B8-0000-0021-C037 - ClapClapYourHands DB1D-0000-0024-BDAD - ClapClapYourHands 0045-0000-0027-6813 - ClapClapYourHands A61D-0000-0036-86E8 - ClapClapYourHands 5127-0000-002C-E073 - TheDeedster A425-0000-002E-E6A2 - TheDeedster C28E-0000-0037-D19A - TheDeedster 047F-0000-003D-1130 - TheDeedster B0A5-0000-002D-A707 - Kensuke F0B9-0000-0038-580C - Kensuke 36D6-0000-0036-E6A0 - Kensuke C6F5-0000-002D-C742 - Nikmans C94B-0000-0032-1BA6 - GGMM C0B8-0000-0026-7795 - GGMM DB59-0000-0031-D43A - GGMM 3730-0000-0024-0592 - GGMM 3C81 0000 002E A112 - Groentespecialist 3361 0000 003D 8FE5 - Groentespecialist 29CF-0000-0016-F549 - Vlaggenroof (deel was niet zelfgemaakt begrijp ik) 88AF-0000-0015-0A76 - s0ul1991 CDA5-0000-001F-5FE0 - s0ul1991 44C2-0000-002F-8C52 - s0ul1991 6C89-0000-003D-DC5A - s0ul1991 12E4 0000 0031 FCB7 - koei 4959-0000-0038-4FE9 - Melleyn 6FC9-0000-0039-49F3 - Melleyn 2741-0000-0018-467F - Kriegspire D5DE-0000-001A-9B93 - Kriegspire 9CFC-0000-003A-6EE4 - Kriegspire 8BC2-0000-003D-AB06 - Henno 0441-0000-003E-FC80 - Henno B5D8-0000-003D-BDA3 - Notorius_Roy E682-0000-003E-5590 - Infinitism [ Bericht 24% gewijzigd door Pheno op 16-09-2015 13:13:17 ] | |
Notorious_Roy | zaterdag 12 september 2015 @ 15:37 |
![]() | |
cherrycoke | zaterdag 12 september 2015 @ 15:47 |
![]() ![]() | |
cherrycoke | zaterdag 12 september 2015 @ 16:08 |
zelfs die japanners kunnen mijn level niet voltooien, komop mensen zo moeilijk is hij niet | |
cherrycoke | zaterdag 12 september 2015 @ 16:24 |
en de volgende. deze is niet zo moeilijk 3057-0000-0021-7BA9 | |
koei | zaterdag 12 september 2015 @ 16:48 |
Ik vind het wel lang duren voordat je die nieuwe bouw-items krijgt... Heb net pas het tweede setje gekregen. En mn wifi valt steeds weg ![]() | |
ClapClapYourHands | zaterdag 12 september 2015 @ 16:49 |
Dev Mario 1-1 C824-0000-0021-235C Dev Mario 1-2 A3B8-0000-0021-C037 Veel plezier ![]() | |
Nikmans | zaterdag 12 september 2015 @ 17:31 |
Hét level van de eeuw komt eraan jongens, nog even geduld | |
#ANONIEM | zaterdag 12 september 2015 @ 17:34 |
Ik kan mijn eigen level niet uitspelen ... | |
ClapClapYourHands | zaterdag 12 september 2015 @ 17:47 |
Heb je tussendoor wel gecheckt of delen die je hebt gemaakt überhaupt wel uit te spelen zijn? ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 12 september 2015 @ 17:48 |
Ik las een tip van roy gister; plaats zoveel movelijk dingen van de laatst verkregen set als je bericht krijgt dat de chauffeur onderweg is.. Het werkte 1 keer, daarna niet meer geprobeerd, moet nog 4 sets .. Kan ook zijn dat de een set langer duurt dan de ander.. [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 17:48:50 ] | |
#ANONIEM | zaterdag 12 september 2015 @ 17:50 |
Ik moet wat veranderen, maar ik weet dat het lukt, best moeilijk level wat toxh simpele timing nodig heeft zeg maar .. Het uitspelen lukt wel in de bouwmodus ![]() | |
ClapClapYourHands | zaterdag 12 september 2015 @ 17:51 |
![]() Je moet wel rekening houden dat de rest van de wereld wel gewoon door beweegt, als je dus koopa's op bepaalde punten moet hebben moet je die wel op een goede positie zetten ![]() | |
koei | zaterdag 12 september 2015 @ 17:52 |
Ik heb om de tweede set te krijgen enorm veel moeten bouwen nog nadat dat autootje met de melding dat het onderweg was, langs was gekomen. Straks nog maar even proberen! | |
Noppie2000 | zaterdag 12 september 2015 @ 18:33 |
Wil je een nieuwe set krijgen is het heel simpel: zorg ervoor dat alle nieuwe items/achtergronden/thema's geen ! meer hebben en wacht tot je de boodschap krijgt dat de vrachtwagen onderweg is. Vervolgens maak je een kubus van blokjes (10x10 ofzo) en die copy/paste je keer op keer tot je de vrachtwagen ziet met de nieuwe spullen (minder dan een minuutje). Werkt elke keer. | |
Pap89 | zaterdag 12 september 2015 @ 19:14 |
Twijfel nog steeds om er 1 te kopen ![]() | |
ClapClapYourHands | zaterdag 12 september 2015 @ 19:16 |
Ik heb alles gewoon unlocked. Je moet wel echt allesbgebruikt en aangeklikt hebben. Dus ook levels, mario versies, geluidjes etc. | |
Noppie2000 | zaterdag 12 september 2015 @ 19:18 |
![]() | |
ClapClapYourHands | zaterdag 12 september 2015 @ 19:20 |
Je moet het leuk vinden om zelf levels te bouwen, veel levels die ik van andere heb gezien is best wel bagger gemaakt door 12 jarigen | |
Nikmans | zaterdag 12 september 2015 @ 19:48 |
Veel van die levels zijn echt bedroevend inderdaad, gelukkig gaat SUPER PIRANHA CAVE daar (waarschijnlijk) morgen verandering in brengen ![]() | |
Noppie2000 | zaterdag 12 september 2015 @ 19:57 |
Als dat level tegenvalt ga ik Nintendo mailen of ik geen -1 ster mag geven ![]() | |
Pap89 | zaterdag 12 september 2015 @ 19:57 |
Zelf bouwen lijkt me sowieso wel leuk, maar hoe lang blijft dat leuk? Zeker wanneer je al veel bezig bent geweest met romhacks bijvoorbeeld ![]() | |
thedeedster | zaterdag 12 september 2015 @ 19:58 |
Vandaag een goeie 4 uur met veel plezier gespeeld. Mijn eigen levels zijn nog ruk, maar dit spel gaat echt heel veel uren spelplezier opleveren. Toppertje! | |
ClapClapYourHands | zaterdag 12 september 2015 @ 20:25 |
Kan niet wachten tot dat ik mijn level 1-3 kan uploaden Maar moet het nog wel uitspelen ![]() ![]() | |
Pap89 | zaterdag 12 september 2015 @ 20:50 |
Heb je ook verschillende levelsoorten waar je op kunt zoeken? Nintendo-style levels bijvoorbeeld. Dat het niet allemaal Meme-levels "hurrdurr random blocks xD", autoplay levels en Kaizo Levels zijn ? | |
ClapClapYourHands | zaterdag 12 september 2015 @ 21:13 |
Eindelijk 1-3 klaar ![]() ![]() Dev Mario 1-1 C824-0000-0021-235C Dev Mario 1-2 A3B8-0000-0021-C037 Dev Mario 1-3 DB1D-0000-0024-BDAD | |
ClapClapYourHands | zaterdag 12 september 2015 @ 21:17 |
Als ik m'n eerste wereld klaar heb ga ik me bezig houden met wat Nintendo-style levels. Jammer genoeg zijn de opties wel wat beperkt mbt verhaallijnen etc. Hopelijk krijgen we binnenkort nog wat text boxes enzo voor wat tekst. | |
FlyingFish | zaterdag 12 september 2015 @ 22:25 |
Ben ik een grote kneus als ik bij level 1-1 niet voorbij vijand 1 kom? Hoe moet ik over die happertjes komen zonder laars oid? Mis ik iets? | |
ClapClapYourHands | zaterdag 12 september 2015 @ 22:29 |
Je moet een spinjump doen op die rode beestjes en dan stukje bij beetje verder gaan ![]() | |
Prego | zondag 13 september 2015 @ 00:27 |
ja nou weten we het onderhand wel ![]() | |
ClapClapYourHands | zondag 13 september 2015 @ 01:41 |
Vind je dit een leuker level? ![]() Super Dev World 1-1 0045-0000-0027-6813 | |
ClapClapYourHands | zondag 13 september 2015 @ 02:05 |
Het is trouwens wel irritant dat alles zo beperkt is. Het is puur ga van punt A naar punt B. Je hebt geen dragon coins die je moet verzamelen, je kan geen switches inbouwen om bepaalde zaken in en uit te schakelen. Hopelijk voegen ze een hoop dingen toe. | |
Nikmans | zondag 13 september 2015 @ 04:14 |
Ja wacht maar tot morgen ![]() | |
Nikmans | zondag 13 september 2015 @ 04:15 |
En jij ook, je wereld zal gerocked worden. | |
#ANONIEM | zondag 13 september 2015 @ 07:52 |
Ik moet alleen die laatste regel nog unlocken, kan dat op dezelfde manier als de eerdere? | |
thedeedster | zondag 13 september 2015 @ 13:20 |
Mijn eerste level geüpload. Voor de liefhebbers van kanonnen. Level id:5127-0000-002c-e073 Veel plezier iedereen! | |
Kensuke | zondag 13 september 2015 @ 13:47 |
Iemand zin in een lastige level? Sawmill Nightmare B0A5-0000-002D-A707 Koekje voor iedereen die het kan uitspelen. [ Bericht 4% gewijzigd door Kensuke op 13-09-2015 14:53:15 ] | |
Nikmans | zondag 13 september 2015 @ 14:04 |
Nog een uurtje voordat jullie wereld gerockt gaat worden jongens | |
ClapClapYourHands | zondag 13 september 2015 @ 15:07 |
Veeel te lang, na die 4e wereld had ik het wel gezien met de zaagjes. Met al die powerups kan je trouwens ook echt een hoop skippen doordat je even niet geraakt kan worden ![]() | |
Nikmans | zondag 13 september 2015 @ 15:10 |
Hij is eindelijk af hoor ![]() ![]() Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vinden ![]() C6F5-0000-002D-C742 Enjoy ![]() | |
Noppie2000 | zondag 13 september 2015 @ 15:18 |
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen. Maar duidelijk moeite ingestoken, dus je krijgt een ster van me ![]() | |
Nikmans | zondag 13 september 2015 @ 15:47 |
Ik denk dat de meeste mensen gewoon de muntjes volgen ![]() | |
#ANONIEM | zondag 13 september 2015 @ 15:47 |
Of geen checkpoints, ga je dood net voor de vlaggenmast, moet je alles opnieuw doen. Ik denk dat er wel dlc kont of gratis updates.. En een functie dat je vrienden kan zoeken ipv de codes ... | |
Nikmans | zondag 13 september 2015 @ 15:51 |
Volgende project wordt Thwomp-themed trouwens, voor wie het iets boeit | |
Noppie2000 | zondag 13 september 2015 @ 15:58 |
Had misschien een betere optie geweest ja ![]() | |
Kensuke | zondag 13 september 2015 @ 16:01 |
Ik vind het wel jammer dat je niet wordt beloond voor verkennen. Toen ik weer buiten kwam na de eerste ondergronds stukje ging ik naar links ipv rechts, helemaal tot het einde. Maar er was niks. Een 1UP of wat dan ook was leuk geweest. Wel een visueel spektakel. ![]() | |
speknek | zondag 13 september 2015 @ 16:49 |
Jezus wat kut. | |
videonatic | zondag 13 september 2015 @ 16:55 |
Ik besef nu pas dat dit de LilttleBigPlanet van Nintendo is. | |
Nikmans | zondag 13 september 2015 @ 17:01 |
Speel SUPER PIRANHA LAND vriend | |
speknek | zondag 13 september 2015 @ 17:02 |
Leuk! Inderdaad zo nu en dan op goed geluk springen en dan met een mazzeltje het overleefd. Ik zou nog net wat meer de richting aangeven met de muntjes. | |
Nikmans | zondag 13 september 2015 @ 17:03 |
Thanks ![]() Ik had de linkerkant beter af kunnen sluiten denk ik ja ![]() | |
thedeedster | zondag 13 september 2015 @ 17:11 |
Nog een relaxed onderwaterlevel: ID:A425-0000-002E-E6A2 Niets supermoelijks, wel leuk. | |
GGMM | zondag 13 september 2015 @ 17:28 |
6249-000-0021-0D21 | |
GGMM | zondag 13 september 2015 @ 17:56 |
Done, 2e poging. ![]() Leuk level. ![]() | |
Pap89 | zondag 13 september 2015 @ 18:14 |
Ok heb een Wii U gehaald, ![]() Alleen zit met een probleem, heb perongeluk ingesteld dat die ook als tv-afstandsbediening kon, maar nu werken de tv afstandbedieningen niet meer. Zwaar irritant, maar er is geen optie om dat ongedaan te maken, wtf? Of wel? | |
Notorious_Roy | zondag 13 september 2015 @ 18:16 |
Dat kan ik me niet voorstellen. Het instellen van je Gamepad als tv-afstandsbediening verandert niets aan je tv of andere afstandsbedieningen. | |
Pap89 | zondag 13 september 2015 @ 18:18 |
Blijkbaar wel, heb een samsung smart tv, met dus al een smart remote, maar die werkt dus niet meer. Dus ook de soundbar niet meer ![]() Alleen de source knop werkt nog. | |
Noppie2000 | zondag 13 september 2015 @ 18:21 |
Logische lijkt me om die smart remote opnieuw in te stellen? Geen idee verder. Verkeerde topic trouwens ![]() | |
Pap89 | zondag 13 september 2015 @ 18:21 |
reset eerst die wii u wel | |
Groentespecialist | zondag 13 september 2015 @ 18:51 |
Ik heb een basic leveltje gemaakt. Mijn eerste. Benieuwd wat jullie er van vinden. Mind the gaps heet hij 3C81 0000 002E A112 | |
Groentespecialist | zondag 13 september 2015 @ 18:54 |
Verdomme dat onzichtbare blok bij het uitkomen van de eerste pijp ![]() | |
Noppie2000 | zondag 13 september 2015 @ 19:02 |
Geen level voor mij dus, onzichtbare blokken ![]() | |
GGMM | zondag 13 september 2015 @ 19:13 |
Nog eentje: C0B8-0000-0026-7795 | |
Kensuke | zondag 13 september 2015 @ 19:44 |
Hahaha | |
Noppie2000 | zondag 13 september 2015 @ 19:45 |
Eén keer te veel aan doodgegaan zullen we maar zeggen ![]() | |
GGMM | zondag 13 september 2015 @ 19:46 |
SPEEL ALSJEBLIEFT MIJN LEVELS!! ![]() | |
Kensuke | zondag 13 september 2015 @ 19:46 |
Die bij mij zijn meer een knipoog, om je even nerveus te maken. Je kunt er niet echt van dood. | |
Noppie2000 | zondag 13 september 2015 @ 19:47 |
Dan ga ik dalijk even alles bekijken ![]() | |
Pap89 | zondag 13 september 2015 @ 19:48 |
Alles werkt weer, eindelijk aan de slag. Hoe kreeg je snel level objecten unlocked? Dacht dat het kon, met een truckje? | |
Kensuke | zondag 13 september 2015 @ 19:48 |
Je kunt dat hele ondergrondse gedeelte skippen als je de shortcut vindt. ![]() | |
Groentespecialist | zondag 13 september 2015 @ 19:53 |
Die ga ik zo eens opzoeken ![]() | |
Pap89 | zondag 13 september 2015 @ 20:38 |
Gespeeld niet slecht, nog niet uitgespeeld alleen :p | |
#ANONIEM | zondag 13 september 2015 @ 20:44 |
C9DD-0000-0023-9096 Pittig level 1C2F-0000-002A-BF5C 1 fout en je bent dood level. Heb nog een derde level die alom geprezen word, maar heb de code niet bij se hand [ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2015 20:50:19 ] | |
GGMM | zondag 13 september 2015 @ 21:51 |
| |
Kensuke | zondag 13 september 2015 @ 22:31 |
Te veel enemy spam en visueel niet interessant genoeg. Als je je powerups kwijt raakt voelt het ook soms alsof je hebt verloren. Ik dacht eerst dat het een simpele Mario leveltje zou worden, maar het einde was sterk. Kort maar krachtig. | |
Kensuke | zondag 13 september 2015 @ 22:36 |
Was wel leuk, maar je doet maar 1 ding eigenlijk. | |
GGMM | zondag 13 september 2015 @ 22:38 |
Net gemaakt ![]() DB59-0000-0031-D43A | |
#ANONIEM | zondag 13 september 2015 @ 22:55 |
Wist ook niet hoe ik het het beste kon doen, ik ben inspiratieloos ahha | |
s0ul1991 | zondag 13 september 2015 @ 23:01 |
3 levels die ik gemaakt heb ![]() 1 Go for Gold! 88AF-0000-0015-0A76 2 Water Maze (schijnt moeilijk te zijn) CDA5-0000-001F-5FE0 3 Nightmare Castle (ook lastig) 44C2-0000-002F-8C52 | |
#ANONIEM | zondag 13 september 2015 @ 23:04 |
2 levels: Water F57A-0000-0017-6DDB Amiibo galore ( eerste zelf gemaakte level..) 29CF-0000-0016-F549 | |
GGMM | zondag 13 september 2015 @ 23:12 |
Deze bleek wat te lastig. ![]() 2.0 versie ![]() | |
GGMM | zondag 13 september 2015 @ 23:26 |
Alle 3 gespeeld. ![]() 2. is vooral aan het begin lastig, omdat alles direct op je af komt. Die paddestoel is heel lastig te bereiken daardoor. Wel een tof level. 3. snapte ik niet helemaal. Je kan niks met dat schild of wel? En als die hamer bro op dat muziek-blok op je springt dan zak je blijkbaar door de lift heen ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | zondag 13 september 2015 @ 23:33 |
3730-000-0024-0592 Redelijk populair level. ![]() ![]() | |
s0ul1991 | maandag 14 september 2015 @ 08:14 |
Dat met level 3 klopt inderdaad niet ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 14 september 2015 @ 13:46 |
Geel hoesje! ![]() ![]() Ik ga er nu mee aan de slag. Eindelijk! | |
ClapClapYourHands | maandag 14 september 2015 @ 14:47 |
Makkelijke levels: Super Dev World 1-1 ![]() 0045-0000-0027-6813 Super Dev World 1-2 ![]() A61D-0000-0036-86E8 Moeilijke levels: Dev Mario 1-1 ![]() C824-0000-0021-235C Dev Mario 1-2 ![]() A3B8-0000-0021-C037 Dev Mario 1-3 ![]() DB1D-0000-0024-BDAD | |
koei | maandag 14 september 2015 @ 15:11 |
Ik heb een kasteellevel gemaakt! Al 4 sterren door 11 spelers, dus komt dat zien! 12E4 0000 0031 FCB7 | |
Nikmans | maandag 14 september 2015 @ 15:58 |
Mijn volgende level wordt de shit jongens | |
Notorious_Roy | maandag 14 september 2015 @ 16:56 |
Fuck jouw koekjes. | |
Notorious_Roy | maandag 14 september 2015 @ 17:42 |
Totaal nu 3,5 uur gespeeld, level (meer een aantal test cases) geüpload, veel levels gespeeld, maar ik heb nog geen nieuwe features om in m'n levels te verwerken. Hoe werkt dat nou precies? | |
Noppie2000 | maandag 14 september 2015 @ 17:50 |
Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen. | |
Kensuke | maandag 14 september 2015 @ 17:51 |
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs! | |
Notorious_Roy | maandag 14 september 2015 @ 17:54 |
Oh je moet echt alles gebruiken? Duidelijk ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 14 september 2015 @ 17:55 |
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar mee ![]() | |
Kensuke | maandag 14 september 2015 @ 17:57 |
Nog best knap. Er zit trouwens een shortcut waarmee je de eerste ondergrondse gedeelte volledig kunt skippen. Helemaal bij het begin, bij de fireflower in de buurt. ![]() | |
GGMM | maandag 14 september 2015 @ 18:30 |
Nee. Gewoon ff 5 minuten spelen en je krijgt die melding. Dan je systeemtijd een dag vooruit zetten en tadaa. ![]() | |
linebear | maandag 14 september 2015 @ 18:39 |
heb die melding wel gekregen van de vrachtwagen, maar nog niks ontvangen:( | |
Pap89 | maandag 14 september 2015 @ 18:48 |
Je hoeft de tijd niet vooruit te doen Gewoon een blok van 10x10 copy pasten over het hele level, tada :p | |
thedeedster | maandag 14 september 2015 @ 19:08 |
Nieuw level. C28E-0000-0037-D19A Redelijk pittig, maar slimme spelers kunnen dit wel verslaan. ![]() | |
GGMM | maandag 14 september 2015 @ 19:13 |
Nou vooruit. Ik zal niet rusten tot ik jouw level uitgespeeld heb. ![]() | |
GGMM | maandag 14 september 2015 @ 19:15 |
Zo, dat was dat. Edit: en ook nog ff zonder afkorting uitgespeeld. ![]() | |
thedeedster | maandag 14 september 2015 @ 19:32 |
Leuk spel dat Mario Maker. ![]() | |
Melleyn | maandag 14 september 2015 @ 20:55 |
Heb ook een simpel leveltje gemaakt 4959-0000-0038-4FE9 Nu die van jullie allemaal eens proberen ![]() | |
Kensuke | maandag 14 september 2015 @ 21:01 |
Twee nieuwe meesterwerken: Climb the Giant Marios! F0B9-0000-0038-580C Best Level Ever (GotY must-play) 36D6-0000-0036-E6A0
| |
Kensuke | maandag 14 september 2015 @ 21:02 |
Metroid level: 692B-0000-0030-EAEC Niet van mij, maar echt tof. | |
Groentespecialist | maandag 14 september 2015 @ 21:35 |
Ik heb hem nog niet kunnen vinden ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 14 september 2015 @ 21:35 |
Die Giant Marios deed het net niet bij mij. | |
Kensuke | maandag 14 september 2015 @ 21:54 |
Heh? De code doet het gewoon als ik het intik. Het zijn allemaal nullen heh ![]() | |
Melleyn | maandag 14 september 2015 @ 21:59 |
Die tweede ![]() ![]() ![]() | |
Kensuke | maandag 14 september 2015 @ 22:05 |
Het is een soort psychologische test. ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 14 september 2015 @ 22:06 |
Ik probeerde het vanuit het menu in de game zelf. Naja, kan ook tijdelijke kick-uo zijn ofzo. Die tweede is te bizar, gestopt. Briljant idee wel ![]() | |
Melleyn | maandag 14 september 2015 @ 22:27 |
Aaaah ik haal het steeds net niet ![]() ![]() | |
Melleyn | dinsdag 15 september 2015 @ 00:08 |
Heb nog een makkelijke voor de liefhebber 6FC9-0000-0039-49F3 | |
Nikmans | dinsdag 15 september 2015 @ 01:06 |
Een of andere Japanner heeft een piranha plant nagetekend en nice!! gecomment bij mijn level ![]() | |
Nikmans | dinsdag 15 september 2015 @ 01:08 |
Mocht iemand zich afvragen waar hééft die kil het toch over, het gaat natuurlijk om SUPER PIRANHA LAND aka het level van het jaar: C6F5-0000-002D-C742 | |
Nikmans | dinsdag 15 september 2015 @ 01:36 |
Ik ben blij dat ik dit mocht ervaren ![]() | |
ClapClapYourHands | dinsdag 15 september 2015 @ 01:52 |
![]() Dit komt blijkbaar als DLC voor SMM. Dit ziet er goed uit ![]() Zo'n beetje alles wat ik wilde ![]() | |
Nikmans | dinsdag 15 september 2015 @ 02:15 |
Waar komt dit vandaan? | |
GGMM | dinsdag 15 september 2015 @ 07:30 |
Ziet er fake uit | |
Noppie2000 | dinsdag 15 september 2015 @ 08:38 |
Echt ongelooflijk fake ![]() | |
Kensuke | dinsdag 15 september 2015 @ 08:41 |
Dat is gewoon een lijstje van wat er ontbreekt in het spel. Ik heb het vaker zien langskomen. | |
Notorious_Roy | dinsdag 15 september 2015 @ 08:59 |
Er is zeker ruimte voor verbreding van de mogelijkheden en aangezien Nintendo nu ook gewoon aan dlc doet kunnen er best zaken toegevoegd worden. Laat ons eerst echter even oefenen met de huidige opties. Ik zie nu door de goomba's het bos al niet meer ![]() | |
Melleyn | dinsdag 15 september 2015 @ 11:25 |
Al 3 sterren van 8 mensen ![]() ![]() | |
Kriegspire | dinsdag 15 september 2015 @ 14:00 |
Mario's Kong Quest (DKC styled aan touw hangen level) - Redelijk makkelijk 2741-0000-0018-467F Thwomp no Thwomping! (Meer een puzzel dan een echt level, je moet geduld hebben) D5DE-0000-001A-9B93 Momentum (Kaizo), Kaizo staat voor extreem hoge difficulty. Het is wel een erg kort level dus wie weet lukt het. Geen cheap tricks om je te killen, allemaal skill afhankelijk. 9CFC-0000-003A-6EE4 Ik zal gedurende de dag/avond/nacht de leveltjes door dit topic heen ff uitproberen en sterren uitdelen. Zie graag dat er met de mijne hetzelfde gebeurt! ![]() | |
Melleyn | dinsdag 15 september 2015 @ 16:26 |
Vond deze wel leuk verzonnen ![]() | |
Kriegspire | dinsdag 15 september 2015 @ 16:44 |
Danku danku. Niet gehaald zie ik? ![]() | |
Melleyn | dinsdag 15 september 2015 @ 16:46 |
Nee, wel bijna ![]() | |
Kriegspire | dinsdag 15 september 2015 @ 16:48 |
Simpel man, gehaald en sterretje. | |
Kriegspire | dinsdag 15 september 2015 @ 16:52 |
Cleared. Niet heel lastig. ![]() | |
thedeedster | dinsdag 15 september 2015 @ 17:08 |
Nog een nieuw level. Jump the bullits, spreekt voor zich. 047F-0000-003D-1130 Het is geen pure speedrun. | |
Kriegspire | dinsdag 15 september 2015 @ 17:14 |
Oke. Dev mario 1-3 was leuk, uitdagend, totdat je er hidden coin blocks aan toevoegde. Waardeloze toevoeging en ik zal je matsen en je een ster geven omdat 't de eerste keer was ![]() Probeer 't de volgende keer niet te doen, niemand zit er op te wachten en het is alleen maar een goedkope manier om een level langer te maken. Bedankt ![]() Zal de andere 2 later proberen, als je er van mij ook een stel probeert ![]() Edit: Blijkbaar ben ik ook de enigste die 'm gehaald heeft... Noobs ![]() | |
Kriegspire | dinsdag 15 september 2015 @ 17:18 |
Makkie ![]() | |
Kriegspire | dinsdag 15 september 2015 @ 17:23 |
Netjes. Mooi aangekleed level, niet "cheap" om je dood te maken en een goed uitgedacht pad. Sterretje er bij ![]() | |
ClapClapYourHands | dinsdag 15 september 2015 @ 17:34 |
![]() Kaizo levels horen irritant te zijn ![]() Ik moet trouwens wel zeggen dat de moeilijkheidsgraad bij 1-3 nog best laag is. Morgen ga ik er weer lekker voor zitten en aan mijn Nintendo-Style en Kaizo levels werken. Ik wil eigenlijk van beide een volledige wereld maken ![]() Als je de ID nummers van je levels hebt zal ik morgenavond ff een aantal pogingen doen ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door ClapClapYourHands op 15-09-2015 17:40:18 ] | |
Kriegspire | dinsdag 15 september 2015 @ 17:50 |
Je kunt via je eigen level in mijn creations komen. De kaizo variant staat aangegeven. Heb de codes ook wel in topic gepost ergens hier. /edit Mario's Kong Quest (DKC styled aan touw hangen level) - Redelijk makkelijk 2741-0000-0018-467F Thwomp no Thwomping! (Meer een puzzel dan een echt level, je moet geduld hebben) D5DE-0000-001A-9B93 Momentum (Kaizo), Kaizo staat voor extreem hoge difficulty. Het is wel een erg kort level dus wie weet lukt het. Geen cheap tricks om je te killen, allemaal skill afhankelijk. 9CFC-0000-003A-6EE4 | |
ClapClapYourHands | dinsdag 15 september 2015 @ 17:50 |
Ah k, zal morgenavond ff checken, lekker veel tijd morgen ![]() | |
thedeedster | dinsdag 15 september 2015 @ 18:26 |
Het moet wel leuk blijven. Sommige levels maken me helemaal gek. | |
GGMM | dinsdag 15 september 2015 @ 18:58 |
Dat vond ik ook, maar succespercentage is 6,66% ![]() | |
Groentespecialist | dinsdag 15 september 2015 @ 19:11 |
Ik heb denk ik een leuk ondergrond level gemaakt, in basis mario stijl. Niet al te lastig. Hoe vinden jullie hem? 3361 0000 003D 8FE5 | |
Fleischmeister | dinsdag 15 september 2015 @ 19:42 |
Mijn eerste level: 8BC2-0000-003D-AB06 Drie verticale minilevels waar je uit kan kiezen met elk een eigen thema, volgens mij niet al te lastig als je wat gevoel voor timing hebt. Nu het idee voor de volgende maar eens uitwerken, gaat waarschijnlijk een airship level worden ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 15 september 2015 @ 19:55 |
Ik haat waterlevels, dus ik heb een waterlevel gemaakt. Mn eerste serieuze poging tot iets van een level. B5D8-0000-003D-BDA3 | |
s0ul1991 | dinsdag 15 september 2015 @ 20:29 |
House of Horrors: 6C89-0000-003D-DC5A Nu even een paar van jullie spelen ![]() | |
s0ul1991 | dinsdag 15 september 2015 @ 20:56 |
Leuk doolhofje ![]() Ik herken wel duidelijk de basis Mario stijl ![]() ![]() was mij een beetje te lastig ![]() | |
GGMM | dinsdag 15 september 2015 @ 20:58 |
Nieuwe versie van een vorig level. Hij is nu perfect. ![]() 136C-0000-003D-F954 | |
Fleischmeister | dinsdag 15 september 2015 @ 21:10 |
Misschien is het een gevalletje "designer bias", je hebt er uiteindelijk zoveel playtesting tijd in gestoken dat je zelf de boel vrij betrouwbaar kan uitspelen natuurlijk. Ik denk dat kijken waar mensen vooral doodgaan in je level ook al een hoop informatie geeft, kan je daar eigenlijk wel makkelijk een overzicht van zien ergens? (dus niet zelf overal dood moeten gaan in de hoop dat daar ballonnetjes verschijnen) Wel goed dat je je sterren niet verliest als je een revisie maakt van een level, dan kan je i.i.g. ongestraft wat met de feedback doen. | |
Fleischmeister | dinsdag 15 september 2015 @ 21:31 |
Nice, op zich goed te doen, genoeg powerups. Alleen niet de pech hebben dat die kameks allemaal boos en firebars tevoorschijn toveren ![]() | |
GGMM | dinsdag 15 september 2015 @ 21:31 |
![]() Over die kaemer twijfelde ik het meest, maar heb er een hoop power-ups verstopt ![]() | |
GGMM | dinsdag 15 september 2015 @ 22:06 |
064B-0000-002D-FEE2 Dit level is m'n populairste nu. 7 sterren. ![]() Wat een bazengame is dit | |
Infinitism | dinsdag 15 september 2015 @ 22:40 |
Hallo Mensen, ik heb ook een leveltje gemaakt. het is in de Super Mario World stijl, en het thema is , kijk omhoog! als je dit goed doet kun je zelfs een geheime uitgang vinden! ik hoop dat je hem leuk vind: E682-0000-003E-5590 hier een screenshot | |
Melleyn | dinsdag 15 september 2015 @ 23:43 |
En nog een makkelijke ![]() 9636-0000-003E-973DD Dat komt door mij denk ik ![]() [ Bericht 41% gewijzigd door Melleyn op 15-09-2015 23:57:04 ] | |
chibibo | dinsdag 15 september 2015 @ 23:49 |
Die NWC levels zijn best pittig. | |
Noppie2000 | dinsdag 15 september 2015 @ 23:55 |
Allemaal in 1x gehaald ![]() | |
Nikmans | woensdag 16 september 2015 @ 00:07 |
Thanks mattie, volgende level komt eraan ![]() Wat ik niet snap is dat veel mensen meerdere levels per dag uit hun mouw schudden terwijl ik een halve week aan de mijne zit te schaven ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 16 september 2015 @ 00:07 |
Hey, die ben ik nog niet tegen gekomen. Wat zijn de codes daarvan, of hoe vind je die? | |
FlyingFish | woensdag 16 september 2015 @ 00:32 |
NWC? Ik mis trouwens een optie om negatieve sterren uit te delen als waarschuwing voor anderen. Zeker bij dat 100 Mario's kom je een lading bagger tegen. Mini-levels met chaotische random zooi erin en van die vol-automatische levels die knap gemaakt zijn maar niet leuk om te spelen. | |
Nikmans | woensdag 16 september 2015 @ 00:35 |
Terechte klacht, beter speel je gewoon C6F5-0000-002D-C742 ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 16 september 2015 @ 00:39 |
Ik vind een aantal van die automatische levels echt meesterlijk ![]() ![]() NWC = Nintendo World Cup | |
Fleischmeister | woensdag 16 september 2015 @ 00:52 |
Even voor het slapen gaan een traditionele Mario obstacle run gemaakt met ietwat oplopende moeilijkheidsgraad, maar t wordt nooit echt frustrerend denk ik: 0441-0000-003E-FC80 EDIT: is nu AB12-0000-003F-8A9C, einde van het level ietsje getweakt. Ik heb al wat levels in dit topic gespeeld, ik maak wel een lijstje van de rest zodat ik dat morgen eens lekker kan doorspelen ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Fleischmeister op 16-09-2015 03:12:51 ] | |
Kriegspire | woensdag 16 september 2015 @ 01:09 |
Weet niet of iemand de openingspost kan wijzigen hier, maar heb even een lijstje gemaakt met alle geposte levels tot nu toe (Roy, geen modje hier?), ik zou zeggen, copy paste hem naar je kladblok en loop ze allemaal ff door. Geef hier en daar een sterretje, neem aan dat we daar allemaal op uit zijn ![]() Heb codes die te veel of te weinig letters/cijfers hadden weggelaten. 3057-0000-0021-7BA9 - Cherrycoke C824-0000-0021-235C - ClapClapYourHands A3B8-0000-0021-C037 - ClapClapYourHands DB1D-0000-0024-BDAD - ClapClapYourHands 0045-0000-0027-6813 - ClapClapYourHands A61D-0000-0036-86E8 - ClapClapYourHands 5127-0000-002C-E073 - TheDeedster A425-0000-002E-E6A2 - TheDeedster C28E-0000-0037-D19A - TheDeedster 047F-0000-003D-1130 - TheDeedster B0A5-0000-002D-A707 - Kensuke F0B9-0000-0038-580C - Kensuke 36D6-0000-0036-E6A0 - Kensuke C6F5-0000-002D-C742 - Nikmans C94B-0000-0032-1BA6 - GGMM C0B8-0000-0026-7795 - GGMM DB59-0000-0031-D43A - GGMM 3730-0000-0024-0592 - GGMM 3C81 0000 002E A112 - Groentespecialist 3361 0000 003D 8FE5 - Groentespecialist 29CF-0000-0016-F549 - Vlaggenroof (deel was niet zelfgemaakt begrijp ik) 88AF-0000-0015-0A76 - s0ul1991 CDA5-0000-001F-5FE0 - s0ul1991 44C2-0000-002F-8C52 - s0ul1991 6C89-0000-003D-DC5A - s0ul1991 12E4 0000 0031 FCB7 - koei 4959-0000-0038-4FE9 - Melleyn 6FC9-0000-0039-49F3 - Melleyn 2741-0000-0018-467F - Kriegspire D5DE-0000-001A-9B93 - Kriegspire 9CFC-0000-003A-6EE4 - Kriegspire 8BC2-0000-003D-AB06 - Henno 0441-0000-003E-FC80 - Henno B5D8-0000-003D-BDA3 - Notorius_Roy E682-0000-003E-5590 - Infinitism | |
Notorious_Roy | woensdag 16 september 2015 @ 01:21 |
Helaas zelf geen modrechten, maar je kunt een TR maken of een DM naar Pheno sturen. Die baas regelt het wel omdat hij toch nooit slaapt. ![]() | |
Fleischmeister | woensdag 16 september 2015 @ 02:06 |
Ik heb m'n laatste level nog ietsje gereviseerd, zie edit ![]() | |
Nikmans | woensdag 16 september 2015 @ 03:18 |
Ik heb mijn tweede level af denk ik, morgen nog eens testen omdat ik me er inmiddels blind op staar ![]() ![]() | |
chibibo | woensdag 16 september 2015 @ 07:56 |
Je moet een aantal keren de 10-Mario challenge spelen, totdat je alle sample levels hebt in de Coursebot. Vervolgens krijg je een melding dat ze zijn toegevoegd. | |
Notorious_Roy | woensdag 16 september 2015 @ 08:06 |
Thnx! | |
s0ul1991 | woensdag 16 september 2015 @ 08:09 |
Volgens mij heb ik deze ook geprobeerd. Zitten leuke kamers tussen ![]() ![]() | |
thedeedster | woensdag 16 september 2015 @ 08:19 |
Top! Bedankt voor de moeite. Wat een topspel! | |
Reintji | woensdag 16 september 2015 @ 09:00 |
Goede lijst! Komende dagen even checken. Een leuk level maken is nog niet zo gemakkelijk. | |
Pheno | woensdag 16 september 2015 @ 13:13 |
Ik was even onderweg, en mobiel is ass ![]() | |
koei | woensdag 16 september 2015 @ 14:08 |
Misschien ook leuk voor een special op FOK!games volgende week: de leukste/beste levels gemaakt door users! | |
koei | woensdag 16 september 2015 @ 14:19 |
Ik vind het btw een 8,5 spel! Erg leuk, maar met nog flink wat verbeterpuntjes. Zo mis ik vooral een doel in het spel. Leuk die extra levens, maar je hebt er niks aan. Vind je een level niet leuk/te moeilijk sla je hem gewoon over. Die 100 mario's gaat ook nergens over omdat je continu levens erbij krijgt. Die hadden ze ook gewoon 10 mario's kunnen noemen, dan zat er misschien nog wat uitdaging in. Ik mis de voldoening bij het voltooien van een level of wereld zoals je dat bij een echte mario-game wel hebt. Muntjes heb je ook niks aan, en die bijhouden en optellen is door die kansloze muntjes-levels ook zinloos. En ik mis de savepoints halverwege en de speciale munten om een level uitdagender te maken. Ik hoop dat ze dit met DLC op gaan lossen en bijvoorbeeld een wekelijkse featured wereld samengesteld uit levels van verschillende makers promoten, waarbij je wel beperkt bent in het aantal levens en er een ranking is met scores na die 8? levels. | |
Notorious_Roy | woensdag 16 september 2015 @ 14:43 |
Nieuw level, een 'kasteel' 6FE2-0000-0041-8E7D | |
Notorious_Roy | woensdag 16 september 2015 @ 15:45 |
Pfff, die NWC levels zijn echt pittig. In de eerste krijg ik de timing bij de rode schildpadden niet goed en bij de vierde duurt het level simpelweg te lang. De tijd is op voor ik bij Bowser ben ![]() | |
Pheno | woensdag 16 september 2015 @ 15:52 |
ik kan alvast verklappen dat er iets komt. Dat kan ik gerust, want buiten mezelf om weet niemand het. Ik zou gaan oefenen met levels ![]() | |
Kriegspire | woensdag 16 september 2015 @ 16:50 |
Cool. Waar kunnen we ze submitten? En wie gaat de jury uithangen? ![]() | |
Groentespecialist | woensdag 16 september 2015 @ 20:03 |
Thanks! ![]() | |
Infinitism | woensdag 16 september 2015 @ 20:08 |
dit verwoord heel goed hoe ik er over denk op dit moment eigenlijk! ik vind het ook een super spel, maar inderdaad die speciale muntjes zou zeker een toevoeging zijn zodat elk level toch een soort utidaging in zich zal hebben naast het halen er van uiteraard ![]()
| |
GGMM | woensdag 16 september 2015 @ 21:14 |
Ene Hiboraba speelt mijn levels zag ik. Ik kan me vergissen maar volgens mij heb ik nog eens flink ge-Mario Kart vroeger met hem. Bong123 nog wat ofzo? | |
Dagger87 | woensdag 16 september 2015 @ 21:56 |
Zo, vandaag de Wii u premium bundel met super Mario maker gekocht en los mario kart 8 erbij :-). Het bevalt goed. Wel frustrerend soms met de moeilijke levels die ik ben tegen gekomen. Even jullie levels uitproberen. | |
Fleischmeister | woensdag 16 september 2015 @ 22:10 |
Vooral als iets niet te moeilijk moet zijn voor de gemiddelde gamer. Dat je denkt een briljante laatste uitdaging te hebben gemaakt in een level, komt niemand er doorheen omdat je even was vergeten dat alleen jij precies weet hoe het werkt na een ziek aantal speelpogingen en revisies. Ik ga denk ik wat vaker casual levels maken... en ben ook heel benieuwd wat er gebeurt als ik mijn 3-jarige nichtje erachter zet, gewoon een spring leveltje zonder vijanden of pits, niks zeggen, en dan kijken of ze het uitdoktert ![]() | |
creno | woensdag 16 september 2015 @ 22:35 |
Hierbij mijn levels, ben benieuwd naar feedback... 0A29-0000-0037-E1D8 FD0D-0000-002F-12C8 4D9C-0000-002E-A013 1634-0000-0022-2760 DA09-0000-0021-1491 en de laatste: DAE0-0000-0043-491B [ Bericht 11% gewijzigd door creno op 16-09-2015 22:43:39 ] | |
Groentespecialist | woensdag 16 september 2015 @ 23:21 |
Een basisstijl kasteel level! Vrij pittig! Zojuist gemaakt! C8F1 0000 0043 6A5E | |
Nikmans | donderdag 17 september 2015 @ 01:33 |
Ben nog altijd bezig de finishing touches op mijn nieuwe level te leggen ![]() | |
Nikmans | donderdag 17 september 2015 @ 02:26 |
Het lange wachten wordt eindelijk beloond ![]() Enjoy ![]() ![]() ![]() | |
Nikmans | donderdag 17 september 2015 @ 02:29 |
Beest! Maarre, wil je mijn nieuwe level ook in de OP zetten? 2228-0000-0044-0BD2 | |
SillyWalks | donderdag 17 september 2015 @ 05:52 |
Ik kon niet meer Mario'en, en de knoppen zijn helemaal fout (op de NES was A springen, en B rennen). Je kan de knoppen wel omdraaien, maar dan is het nog steeds 'anders' dan vroeger, omdat je 4 knoppen hebt. Anyway, om het rennen en springen te oefenen heb ik vlug 3 kleine levels in elkaar geflanst: Platformance (C120-0000-0039-04FD) Platformance 2 (6245-0000-0039-1480) Platformance 3 (1027-0000-0039-40AF) Voor de veteraan zijn ze vast niet moeilijk, en het zijn geen uitgebreide levels, maar puur om het rennen en springen te oefenen met de beperkte set die ik beschikbaar had. Ik ben benieuwd of de veteranen hier ze wel in een keer konden uitspelen. | |
Noppie2000 | donderdag 17 september 2015 @ 09:10 |
Saai man. Wachten op thwomps, klein stukje lopen, repeat. Niet uitgespeeld ![]() | |
Dagger87 | donderdag 17 september 2015 @ 10:51 |
Ik heb ook mijn eerste level gemaakt. 2631-0000-0045-6EC5. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Leuk spel dit. Niet verwacht dat het maken van je eigen levels zo verslavend kon zijn. Ben blij met m'n Wii U aankoop. Edit: nog een level gemaakt: 24FF-0000-0045-BAD1 Redelijk uitdagend. [ Bericht 16% gewijzigd door Dagger87 op 17-09-2015 12:55:14 ] | |
Nikmans | donderdag 17 september 2015 @ 12:48 |
Mweh Lekker platformen toch ![]() | |
Nikmans | donderdag 17 september 2015 @ 16:11 |
Druk bezig aan het volgende level trouwens, die wordt een stuk beter ![]() Castle levels zijn zó creativiteit beperkend ![]() | |
JoeyC | donderdag 17 september 2015 @ 22:48 |
Mijn levels. De meeste zijn blijkbaar lastig... 635A-0000-0017-2F4F Jump piranha 3,03% 9B2D-0000-0027-DE72 Jump Mario fly 1,96% E3EF-0000-0028-99BF Take it easy ;P 4,46% 8541-0000-0030-DD5F Firewater v1.1 5,26% 9900-0000-0030-FD96 To shroom or not to shroom? v1.1 15,38% FF54-0000-0031-186F Piranha jump v1.1 5,34% 23AA-0000-0032-668D Haunted Ruins 18,60% 0207-0000-0039-07F7 Up in the sky 13,46% 2894-0000-0043-7369 Toad of de Gladiolen 26,66% | |
Notorious_Roy | donderdag 17 september 2015 @ 23:46 |
Ik las vandaag dat er al een miljoen levels gemaakt zijn... Bizar veel, en ik kan dit topic al niet eens bijhouden ![]() | |
Nikmans | vrijdag 18 september 2015 @ 00:15 |
Niemand vindt mijn thwomp-level leuk | |
Kriegspire | vrijdag 18 september 2015 @ 01:27 |
Miljoen pas? Hmm, had al wel meer verwacht. Ook al is het gros waardeloos. | |
Nikmans | vrijdag 18 september 2015 @ 02:36 |
Een miljoen levels van één scherm gevuld met magikoopas inderdaad | |
Notorious_Roy | vrijdag 18 september 2015 @ 10:30 |
Ik heb een aantal levels uit de OP gespeeld, maar er is geen lol te beleven aan levels die minder dan 2% slagingspercentage hebben hoor. ![]() | |
s0ul1991 | vrijdag 18 september 2015 @ 12:48 |
Noob ![]() Ik heb eindelijke alle dingen geunlocked. Nu kan echt beginnen naar mijn gevoel ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 18 september 2015 @ 12:58 |
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is. | |
Kriegspire | vrijdag 18 september 2015 @ 19:24 |
Zoals het hoort ook. Die van mij zijn hetzelfde; leef je uit. | |
s0ul1991 | vrijdag 18 september 2015 @ 19:44 |
Ja die meat bros level was idd erg leuk gedaan ![]() Tevens nieuw level geupload: BFBF-0000-004B-2359 | |
nomar83 | zaterdag 19 september 2015 @ 10:21 |
Ik zie dit topic nu pas. ![]() Ik heb ook wat levels gemaakt: 7818-0000-0017-552C Can Bowser come out to play? 757C-0000-0025-089A Boots are made for stomping 657D-0000-0035-DFC4 DuckTales 2 Bermuda Remake F2DA-0000-0037-0F1B Follow that Yoshi Ik ga die van jullie eens spelen. ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 19 september 2015 @ 12:20 |
Weer een level 379E-0000-004F-30C4 Ondergronds dit keer, met verschillende routes naar het einde. | |
thedeedster | zaterdag 19 september 2015 @ 17:07 |
Nieuw level: Bowser's Battlecruiser Potemkin. 5F44-0000-0050-9E7A Veel plezier er mee! | |
Notorious_Roy | zaterdag 19 september 2015 @ 19:09 |
Ik denk niet dat het ooit toegevoegd wordt, maar negatieve scores zouden soms wel fijn zijn voor stomme levels. Net een level gehad waarbij je direct dood gaat na een pijp in te gaan. Dat is niet grappig. Ook zijn er levels waar je vast kunt komen te zitten. Dat is slecht design. | |
thedeedster | zaterdag 19 september 2015 @ 19:16 |
Te moeilijk is gewoon niet leuk. Dat cave-level wat je laatst hebt geüpload, was prima te doen. Een level van mij schijnt een slagingspercentage van enkele procenten te hebben, maar ik had nooit het idee dat het unfair was... | |
Notorious_Roy | zaterdag 19 september 2015 @ 19:19 |
Maar moeilijk kan ik me nog wel voorstellen, daar is ergens wel een publiek voor. Maar dit was echt achterlijk. Er hing een cirkelzaag boven de pijp waar je uitkomt. Geen mogelijkheid die te ontwijken. | |
GGMM | zaterdag 19 september 2015 @ 20:26 |
Dat soort dingen zijn dom ja. Sowieso hou ik niet van gokken op deuren. Ik probeer elke deur zinnig te maken, maar instant death deuren zijn supergay. En dit ja. ![]() | |
GGMM | zaterdag 19 september 2015 @ 20:26 |
Hoe dan ook, hier is hij dan eindelijk! Mijn supercoole Ghost-level! ![]() -weg- Er zat een fout in mn gostlevel ![]() ![]() Opnieuw geupload. 8F0D-0000-0051-C9CE ![]() [ Bericht 27% gewijzigd door GGMM op 19-09-2015 20:45:50 ] | |
Nikmans | zaterdag 19 september 2015 @ 21:24 |
Mijn nieuwe level wordt DE SHIT JONGENS ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 19 september 2015 @ 21:24 |
Ik heb m gewoon gehaald hoor ![]() | |
GGMM | zaterdag 19 september 2015 @ 21:26 |
Ik zag het. ![]() Alleen er zijn nog wat geheime dingetjes en één daarvan was onhaalbaar omdat ik een blok te hoog had gezet ![]() | |
Groentespecialist | zaterdag 19 september 2015 @ 21:47 |
Gehaald! En een ster gegeven! | |
Groentespecialist | zaterdag 19 september 2015 @ 21:51 |
Je tweede level gespeeld, wel leuk! Wel overkill aan vijanden in het begin. Ster gegeven! | |
GGMM | zaterdag 19 september 2015 @ 21:56 |
Dank. ![]() | |
Groentespecialist | zaterdag 19 september 2015 @ 21:57 |
Leuk, lang level! Gehaald en ster gegeven! | |
Groentespecialist | zaterdag 19 september 2015 @ 21:59 |
Nieuwe creatie van mij: A1DD 0000 0050 EF62 Hoe vinden jullie hem? | |
Groentespecialist | zaterdag 19 september 2015 @ 22:02 |
Creatief level, gehaald en ster gegeven! | |
Groentespecialist | zaterdag 19 september 2015 @ 22:06 |
Piranha jump zojuist in één keer gehaald. Snap die 5% echt niet ![]() | |
thedeedster | zaterdag 19 september 2015 @ 22:07 |
Thanx. Wat een bazenspel is dit toch... Ik heb een printje gemaakt met alle levels van de FOKkers. Werkt prima, en als ik het echt leuk vind, dan geef ik nog wel eens een ster. | |
Dagger87 | zaterdag 19 september 2015 @ 22:39 |
Ja klopt over die overkill. Even lekker veel met die vuurballen schieten. Bedankt voor de ster! | |
JoeyC | zondag 20 september 2015 @ 03:55 |
Thanks, probeer mijn andere levels ook! Bij jump Mario fly zit links een veertje ![]() De andere levels zijn behoorlijk fair ![]() | |
#ANONIEM | zondag 20 september 2015 @ 09:12 |
Waar staat dat ik het deels heb gekopieerd? Er staat mijn eerste gemaakte level, plus je bent 3 levels vergeten van mij .... | |
nomar83 | zondag 20 september 2015 @ 09:46 |
Geeft op zich niet: Ik voer één van de codes in en klik vervolgens op het hartje bij je naam. Dan volg je iemand en kan je al z'n levels spelen zonder steeds daar apart een code voor in te voeren. Misschien werkt dat ook wel handiger dan een enorme lijst aan codes per level hier te maken. Zet gewoon de code van je beste level hier, en volg iemand als je de rest van z'n levels wilt spelen. | |
Anthraxx | zondag 20 september 2015 @ 10:03 |
Ik heb een hekel aan die zichzelf uitspelende levels, als je op 1 P blok moet drukken. Leuk dat het kan, maar dat zoek ik niet in een Mario level ![]() | |
Anthraxx | zondag 20 september 2015 @ 10:12 |
Mijn eerste courses: 76E6-0000-0050-6D24 5CD1-0000-004B-47F4 ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 20 september 2015 @ 10:22 |
Zo doe ik dat ook ja ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 20 september 2015 @ 10:54 |
Prima levels, je bent wel fan van kanonnen denk ik ![]() Enige kritiekpuntje is de piranha plant op het einde bij Bullit Bill. Daar spring je eigenlijk altijd standaard tegenaan. | |
Anthraxx | zondag 20 september 2015 @ 10:58 |
Nou, ik heb ze gemaakt toen ik nog maar in het begin van de toolset zat ![]() ![]() Ik speel nu het level van CherryCoke. Mijn god, wat een frustratie. 'not so hard' is een prima titel ![]() Ik zal eens kijken naar die piranha. Wellicht zelf gemist op 1 of andere manier ![]() | |
Jesse_ | zondag 20 september 2015 @ 11:03 |
TVP. Tot nog toe twee levels geüpload waar ik zelf best tevreden over ben. Maar heb nog niet alle bouwstenen tot mijn beschikking ![]() | |
Anthraxx | zondag 20 september 2015 @ 11:12 |
Dat zwem level van Roy is leuk. Goede balans tussen uitdagend en willen blijven doorgaan, op het randje van frustratie ![]() | |
Reintji | zondag 20 september 2015 @ 14:05 |
Alle makers uit dit topic aan het volgen. Scheelt die codes steeds intypen. Zal eens kijken of ik vanavond een fatsoenlijk level kan produceren. | |
Anthraxx | zondag 20 september 2015 @ 15:18 |
Nog een nieuwe gemaakt vanmiddag: A93F-0000-0056-D2C4 ![]() | |
Dagger87 | zondag 20 september 2015 @ 15:26 |
3 nieuwe levels: 1 snelle ren level: Manny vs Pacquiao DE5A-0000-0045-DC20 Grow Up: 93DA-0000-004A-07ED Hurry Up: AE36-0000-0053-5B4C | |
Dagger87 | zondag 20 september 2015 @ 15:58 |
Teveel piranha's bij die 1e. Kom er niet door heen. Te moeilijk. Zelfs als ik met een schildpad de onderste rij piranha's dood. Snap wel waarom iedereen daar dood gaat. | |
Smikkelbeer | zondag 20 september 2015 @ 16:39 |
Even volgen | |
s0ul1991 | zondag 20 september 2015 @ 18:33 |
Ik heb vandaag dit level gemaakt. Zitten een paar Amiibo's in. Meeste in een "verstopte" Amiibo kamer ![]() Journey to the East: 4C44-0000-0057-E29B | |
Notorious_Roy | zondag 20 september 2015 @ 18:55 |
Hurry up is leuk, zo mooi als je het net niet haalt... HAD JE MAAR DOOR MOETEN LOPEN! ![]() Grow up snap ik niet. Snap niet wat ik met die grote paddestoel moet doen en klein zit je vast. | |
Notorious_Roy | zondag 20 september 2015 @ 19:22 |
Ik zit vast! ![]() ![]() | |
Anthraxx | zondag 20 september 2015 @ 19:22 |
Hm, ik had genoeg veren in dat stuk gestopt ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 20 september 2015 @ 19:27 |
Dit was ook de eerste keer, had nog niet helemaal door dat je gewoon door moet naar de deur. Toen ik eenmaal vast zat wilde ik zo hoog mogelijk vast zitten ![]() ![]() | |
Groentespecialist | zondag 20 september 2015 @ 19:28 |
Als je mario laat spinnen met de schouderknop dan spin je er overheen! | |
Anthraxx | zondag 20 september 2015 @ 19:32 |
Ik merk overigens wel dat het designen van een map nog best tricky is ![]() ![]() | |
Anthraxx | zondag 20 september 2015 @ 19:32 |
Overigens wel 1 van de betere games op de WiiU. Ik wacht met smart op de DLC ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 20 september 2015 @ 19:37 |
Klopt, zeker als je bijvoorbeeld ook precision jumps en speciale vormen met de blokken wil maken. Ik heb vandaag eindelijk meerdere ruimtes vrijgespeeld, dus ik kan aan de slag met warp-pipes ![]() | |
thedeedster | zondag 20 september 2015 @ 19:50 |
Nieuw level: yoshi's infernal reign. 5350-0000-0058-46FE | |
Anthraxx | zondag 20 september 2015 @ 20:30 |
Nieuw level die Roy net al speelde: 1C27-0000-0058-7CB4 | |
Dagger87 | zondag 20 september 2015 @ 21:57 |
Met grow up, als je groot bent, dan kan je als je een beetje met een aanloop zwemt naar een steen, het kapot maken. Zolang je maar niet geraakt wordt, dan blijf je groot en kan je de level nog halen. Je bent dus niet alleen groot voor het groot zijn, maar ook sterk op stenen kapot te maken. Oh ja, dan kan je ze gewoon aanraken. Thanks. | |
Jesse_ | zondag 20 september 2015 @ 21:59 |
Man man op 'moeilijk' is 90% echt oneerlijk moeilijk of trial en error gameplay. | |
Notorious_Roy | zondag 20 september 2015 @ 22:05 |
Ah ja, maar ik werd direct geraakt. Vandaar. Morgen weer proberen! ![]() Yup, gelukkig kun je levels skippen ![]() | |
Reintji | zondag 20 september 2015 @ 23:11 |
Ok. Poging 1 A1DC-0000-0059-3D38 | |
Frumzel | zondag 20 september 2015 @ 23:16 |
2 levels van mij, beide goed te doen (ben er zelf niet al te best in ![]() The Underground - 007E-0000-0047-B6B3 Jumping Turtles - 0071-0000-0059-3D2F Nieuwe upload op de volgende pagina van dit topic, wegens problemen met niet kunnen vinden van levels. [ Bericht 20% gewijzigd door Frumzel op 21-09-2015 14:58:11 ] | |
Nikmans | maandag 21 september 2015 @ 01:03 |
BIJNA KLAAR JONGENS Het wordt een fucking grafisch hoogstandje en stúkken makkelijker dan de vorige twee | |
Seroczynski | maandag 21 september 2015 @ 12:42 |
Zo, ik meld mij ook even. Heb al wat leveltjes van een paar Tweakers gespeeld en ben ook wel benieuwd of ik hier nog een paar mooie creaties vinden kan ![]() Post ik even een random leveltje van mij wat kennelijk veel lastiger is dan ik zelf doorhad tijdens het maken. Het level is een puzzeltje dat geen gebruik maakt van 'flauw' invisible blocks o.i.d. en enkel een beetje exploration nodig heeft. 0BB5-0000-002F-2254 | |
Notorious_Roy | maandag 21 september 2015 @ 14:15 |
Beide niet te vinden? | |
Frumzel | maandag 21 september 2015 @ 14:44 |
De 1e doet het inderdaad niet. Vreemd. De 2e krijg ik wel gevonden. Zal de ze allebei nog wel even opnieuw uploaden. Misschien helpt het. | |
nomar83 | maandag 21 september 2015 @ 14:57 |
Als je een level opnieuw uploadt veranderd ook de code. | |
Frumzel | maandag 21 september 2015 @ 15:00 |
Net gedaan inderdaad. Hierbij dan ook de nieuwe codes: The Underground: 36D9-0000-005C-976C Jumping Turtles: AA4D-0000-005C-99E6 Hopelijk werken deze nu wel... | |
nomar83 | maandag 21 september 2015 @ 16:36 |
Je houdt van hele kleine gaatjes zo te zien. ![]() | |
Nikmans | maandag 21 september 2015 @ 17:15 |
Ik vind mijn nieuwe level echt te makkelijk maar dat vond ik van de vorige ook ![]() | |
Frumzel | maandag 21 september 2015 @ 17:15 |
![]() | |
Frumzel | maandag 21 september 2015 @ 17:16 |
Waar blijft je grafische hoogstandje dan? | |
Nikmans | maandag 21 september 2015 @ 18:00 |
Het is in principe af maar ik ben niet tevreden ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 21 september 2015 @ 18:15 |
Het hoeft niet altijd moeilijk ![]() | |
Nikmans | maandag 21 september 2015 @ 19:15 |
Nou vooruit, hij staat online, Super Shroom Cellar! Enjoy enzo ![]() 988A-0000-005D-4920 | |
GGMM | maandag 21 september 2015 @ 19:18 |
Wederom een geweldig leuk level van GGMM! 6206-0000-005D-5B12 | |
Nikmans | maandag 21 september 2015 @ 19:20 |
En nu eens een paar levels uit dit topic spelen, brb | |
GGMM | maandag 21 september 2015 @ 19:24 |
Speel jij die van mij dan speel ik die van jou ![]() | |
GGMM | maandag 21 september 2015 @ 19:36 |
Tof level ![]() Ik haalde hem in één keer nu toevallig, maar hij is niet te makkelijk denk ik. Precies goed zo. Mooi design ook, dat wil ik nog wel eens vergeten met mijn levels ![]() | |
Nikmans | maandag 21 september 2015 @ 19:46 |
Breh ik hou van dit soort shit maar ik heb het idee dat ik stukken heb afgesneden ![]() | |
Nikmans | maandag 21 september 2015 @ 19:52 |
Die bovenste is vet oneerlijk op sommige punten omdat je zomaar vast kunt komen te zitten, de onderste is een stuk leuker ![]() Die FOK! shoutout ![]() | |
Reintji | maandag 21 september 2015 @ 20:21 |
Thx Koei, kleine fix. 8EF2-0000-005D-85B6 | |
Notorious_Roy | maandag 21 september 2015 @ 20:24 |
Mijn nieuwste, maar ik ben wat teleurgesteld in de mogelijkheden. Als je sublevels maakt zijn die allemaal in dezelfde setting. Je kunt niet een sublevel in de wolken maken en een tweede sublevel onder water ![]() 904A-0000-005D-8781 | |
koei | maandag 21 september 2015 @ 20:44 |
nog teleurstellender is dat je een gelimiteerd aantal blokjes maar kunt gebruiken (ongeacht wat voor blokjes), dus de boel inbouwen kan ook niet goed ![]() Ik ben mijn beste level tot nu toe aan het maken! Duurt alleen nog eventjes want de tablet is steeds leeg. Iemand trouwens enig idee hoe je die laatste regel met items krijgt? Ik heb het idee dat ik sowieso ook nog wat dingen mis die ik bij anderen wel gezien heb. De schoen bijvoorbeeld. | |
#ANONIEM | maandag 21 september 2015 @ 21:23 |
Dunne mushroom krijg je door alle mario 10 levels uit te spelen en daarna de wcs levels uit te spelen, schoen geen idee eigenlijk. Laatste regel is soort favorieten regel. Maar iedere regel kan je aanpassen dus ik snap het ook niet ![]() | |
GGMM | maandag 21 september 2015 @ 21:50 |
Super meat bros uitgespeeld ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 21 september 2015 @ 21:54 |
Ik kom zonder kleerscheuren tot the Thwomp. Daar gaan de walljumps steeds mis. Heb vervolgens het level maar eens gedownload en in bouwmode proberen te spelen. Het gedeelte dat daarna komt is ook niet misselijk. Ik geef dat level op ![]() Over Thwomps gesproken, Nikmans, ik heb problemen met jouw Thwompstein-level. Het lukt me zelden om door die gang te springen. Je hebt een Twhomp boven lava, dan eentje bij een smalle doorgang op de grond en bij de derde heb je een smalle gang op één blok hoog. Daar kom ik regelmatig niet doorheen en dan klemt het level me vast ![]() Wel handig dat je breekbare blokken onder de Thwomps hebt gezet, zo kun je ze in ieder geval verslaan zodat je wat meer tijd hebt! | |
GGMM | maandag 21 september 2015 @ 21:57 |
Wel een perfect level. Elke keer dat je doodgaat is in principe je eigen schuld, zoals het hoort. Dat maakt het verschil tussen leuk-moeilijk en achterlijk-moeilijk. | |
GGMM | maandag 21 september 2015 @ 21:58 |
Overigens moet je gewoon spin-jumpen op die tromp ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 21 september 2015 @ 22:00 |
Ik 'vergeet' die skill steeds. Misschien toch maar weer eens proberen morgen ![]() ![]() Dat zeker, dit is gewoon een eerlijk level ![]() | |
Frumzel | maandag 21 september 2015 @ 22:01 |
Waar kom je vast te zitten dan? Overigens deze 2 levels gemaakt op het moment dat ik nog niet veel elementen had. Nu zijn ze allemaal los en bezig een echt mooi level te maken. ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 21 september 2015 @ 22:04 |
Zie Miiverse ![]() | |
Frumzel | maandag 21 september 2015 @ 22:07 |
Oh ja.. Ik doe altijd naar beneden stompen. Had het even niet in de gaten. ![]() Beginnersleveltjes hè... Hoe doe je trouwens die afbeelding in die reactie? | |
Notorious_Roy | maandag 21 september 2015 @ 22:31 |
Vanuit de game. TIjdens spelen op pauze drukken en je kunt een reactie toevoegen. Die komt dan op Miiverse. Tevens is voor de volgende spelers de comment te lezen tijdens het spelen (als die optie aan staat). | |
Notorious_Roy | maandag 21 september 2015 @ 23:17 |
De schoen zit onder Yoshi. Schud Yoshi om 'm te wijzigen (net als dat je wisselt tussen rode en groene koopa's). | |
Nikmans | maandag 21 september 2015 @ 23:24 |
Daarom autoscroll ![]() ![]() Wat trouwens voor die eerste 'smalle' jump werkt is heel snel de springknop spammen | |
Nikmans | maandag 21 september 2015 @ 23:28 |
Dat stuk na de planten met die twee trampolines, de eerste keer miste ik de shroom daar en de tweede keer pakte ik per ongeluk een trampoline op en toen kwam ik niet meer weg ![]() | |
Nikmans | maandag 21 september 2015 @ 23:38 |
Is er trouwens een makkelijke manier om te zien waar mensen gestorven zijn? Die thumbnail is wel erg skeer en toont sowieso geen sublevels | |
Frumzel | dinsdag 22 september 2015 @ 01:01 |
Nog een late vandaag: The System: 59C0-0000-005E-5992 Klein beetje puzzelen. ![]() | |
Frumzel | dinsdag 22 september 2015 @ 02:11 |
Ah, doelde eigenlijk dus hoe je die afbeeldingen plaatste, maar zag ineens de knop met de stempel en daar zitten ze dus onder. ![]() | |
Pheno | dinsdag 22 september 2015 @ 08:17 |
GAM / Win met Super Mario Maker | |
Redbullkid | dinsdag 22 september 2015 @ 08:40 |
Vind het voorral erg jammer dat je geen video kan zien van hoe mensen jouw level gespeeld hebben. Vanavond zal ik wat levels uitproberen hier en de mijne posten. Heb 10 uitdagende levels voor jullie :p | |
s0ul1991 | dinsdag 22 september 2015 @ 08:50 |
Oeh gaan we aan meedoen! | |
koei | dinsdag 22 september 2015 @ 12:53 |
Ik vind het eruit zien alsof daar ook nog items horen die je op de een of andere manier kan verzamelen. En dat blijkt met die dunne mushroom wel ![]() Maar hoe komen mensen bijvoorbeeld aan die mega goomba's? | |
Noppie2000 | dinsdag 22 september 2015 @ 12:57 |
Mushroom geven aan een goomba. En die dunne mishroom is gewoon het alternatief van de super shroom (door die te schudden dus, wanneer je hem hebt vrijgespeeld). | |
happynjitram | dinsdag 22 september 2015 @ 13:10 |
Heb zelf ook mijn best gedaan op een level. Gewoon normale moeilijkheidsgraad. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 1ACA-0000-0060-B6F5 | |
martinlam | dinsdag 22 september 2015 @ 15:34 |
Mijn eerste level. Aardig wat moeite in gestoken. Geen gimmicks, gewoon een klassieke mario platformer DD6E-0000-005D-A0D3 - Super Mario World - Castle theme - Medium/hard difficulty - 4 hidden blocks - 2 shortcuts - Beetje aan de lange kant Have fun, hopelijk vinden jullie hem leuk! Als je commentaar hebt, hoor ik het graag. [ Bericht 0% gewijzigd door martinlam op 22-09-2015 16:25:52 ] | |
Redbullkid | dinsdag 22 september 2015 @ 18:08 |
Hier zijn ze dan. 10 uitdagende levels voor jullie 1. Your choice ccdf-0000-0056-37d6 2. Complete adventure 91cd-0000-002c-e3e0 3. Blazing Ice fe2c-0000-0024-1ade 4. End boss dilemma 3a36-0000-0022-6ec9 5. Boss 4b7e-0000-0018-4614 6. Kamek's place bb6c-0000-0017-d063 7. Cloud castle e38e-0000-0016-6fa6 8. Joojs (gemaakt door mijn vriendin) 7430-0000-0015-4acd 9. Hardcore 1-1 66da-0000-0015-13b2 Hoop dat jullie me sterren geven :p | |
GGMM | dinsdag 22 september 2015 @ 19:03 |
![]() Reactie gegeven. | |
GGMM | dinsdag 22 september 2015 @ 19:14 |
Zit ik al die trampolines op te stapelen omdat ik dacht dat je zo over de muur heen kon, blijk je gewoon dat grote rode schild te kunnen gebruiken ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 22 september 2015 @ 23:04 |
Een level maken voor zo'n winactie is toch ff wat anders ![]() ![]() Ik wil ook meer opties voor de subwerelden! Maar dat had ik al gezegd ![]() | |
Young_David | woensdag 23 september 2015 @ 00:10 |
Tot laat gewerkt aan m'n eerste course: 265D-0000-0062-7EEB Heb een hekel aan die levels waar het onduidelijk is wat je moet doen, hier moet je gewoon de muntjes volgen ![]() Benieuwd wat jullie er van vinden! (handig ... topic sluit hierna ...) | |
Kriegspire | woensdag 23 september 2015 @ 04:45 |
1000e stage gehaald zojuist. Super Meat Boy stage ![]() |