Leuk spel dat Mario Maker.quote:Op maandag 14 september 2015 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik zal niet rusten tot ik jouw level uitgespeeld heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem nog niet kunnen vindenquote:Op maandag 14 september 2015 17:57 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Nog best knap. Er zit trouwens een shortcut waarmee je de eerste ondergrondse gedeelte volledig kunt skippen. Helemaal bij het begin, bij de fireflower in de buurt.
quote:Op maandag 14 september 2015 21:01 schreef Kensuke het volgende:
Twee nieuwe meesterwerken:
Climb the Giant Marios!
F0B9-0000-0038-580C
Best Level Ever (GotY must-play)
36D6-0000-0036-E6A0Die Giant Marios deed het net niet bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 14 september 2015 21:01 schreef Kensuke het volgende:
Twee nieuwe meesterwerken:
Climb the Giant Marios!
F0B9-0000-0038-580C
Best Level Ever (GotY must-play)
36D6-0000-0036-E6A0Die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb best veel geduld maar hij begon me toch behoorlijk op m'n zenuwen te werken
![]()
Het is een soort psychologische test.quote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die tweede![]()
Ik heb best veel geduld maar hij begon me toch behoorlijk op m'n zenuwen te werken
Ik probeerde het vanuit het menu in de game zelf. Naja, kan ook tijdelijke kick-uo zijn ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Kensuke het volgende:
Heh? De code doet het gewoon als ik het intik. Het zijn allemaal nullen heh
quote:Op maandag 14 september 2015 21:01 schreef Kensuke het volgende:
Twee nieuwe meesterwerken:
Climb the Giant Marios!
F0B9-0000-0038-580C
Best Level Ever (GotY must-play)
36D6-0000-0036-E6A0Ik ben blij dat ik dit mocht ervarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
Waar komt dit vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt blijkbaar als DLC voor SMM. Dit ziet er goed uit
Zo'n beetje alles wat ik wilde
Ziet er fake uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt blijkbaar als DLC voor SMM. Dit ziet er goed uit
Zo'n beetje alles wat ik wilde
Al 3 sterren van 8 mensenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:08 schreef Melleyn het volgende:
Heb nog een makkelijke voor de liefhebber
6FC9-0000-0039-49F3
Vond deze wel leuk verzonnenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:00 schreef Kriegspire het volgende:
Thwomp no Thwomping! (Meer een puzzel dan een echt level, je moet geduld hebben)
D5DE-0000-001A-9B93
Nee, wel bijnaquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:44 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Danku danku. Niet gehaald zie ik?
Simpel man, gehaald en sterretje.quote:Op zondag 13 september 2015 23:01 schreef s0ul1991 het volgende:
3 levels die ik gemaakt hebKritiek is meer dan welkom!
3 Nightmare Castle (ook lastig)
44C2-0000-002F-8C52
Oke. Dev mario 1-3 was leuk, uitdagend, totdat je er hidden coin blocks aan toevoegde. Waardeloze toevoeging en ik zal je matsen en je een ster geven omdat 't de eerste keer wasquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eindelijk 1-3 klaarDit is wel de moeilijkste tot nu toe
Dev Mario 1-1
C824-0000-0021-235C
Dev Mario 1-2
A3B8-0000-0021-C037
Dev Mario 1-3
DB1D-0000-0024-BDAD
Makkiequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:08 schreef thedeedster het volgende:
Nog een nieuw level. Jump the bullits, spreekt voor zich.
047F-0000-003D-1130
Het is geen pure speedrun.
Netjes. Mooi aangekleed level, niet "cheap" om je dood te maken en een goed uitgedacht pad. Sterretje er bijquote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:14 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Oke. Dev mario 1-3 was leuk, uitdagend, totdat je er hidden coin blocks aan toevoegde. Waardeloze toevoeging en ik zal je matsen en je een ster geven omdat 't de eerste keer was
Probeer 't de volgende keer niet te doen, niemand zit er op te wachten en het is alleen maar een goedkope manier om een level langer te maken. Bedankt
Zal de andere 2 later proberen, als je er van mij ook een stel probeert
Edit: Blijkbaar ben ik ook de enigste die 'm gehaald heeft... Noobs![]()
Je kunt via je eigen level in mijn creations komen. De kaizo variant staat aangegeven. Heb de codes ook wel in topic gepost ergens hier.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kaizo levels horen irritant te zijnIs volgens mij ook de enige hidden block die ik heb gebruikt voor levels op secret endings na.
Ik moet trouwens wel zeggen dat de moeilijkheidsgraad bij 1-3 nog best laag is. Morgen ga ik er weer lekker voor zitten en aan mijn Nintendo-Style en Kaizo levels werken. Ik wil eigenlijk van beide een volledige wereld maken
Als je de ID nummers van je levels hebt zal ik morgenavond ff een aantal pogingen doen
Ah k, zal morgenavond ff checken, lekker veel tijd morgenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:50 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Je kunt via je eigen level in mijn creations komen. De kaizo variant staat aangegeven. Heb de codes ook wel in topic gepost ergens hier.
Het moet wel leuk blijven. Sommige levels maken me helemaal gek.quote:
Leuk doolhofjequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haat waterlevels, dus ik heb een waterlevel gemaakt. Mn eerste serieuze poging tot iets van een level.
B5D8-0000-003D-BDA3
Ik herken wel duidelijk de basis Mario stijlquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Groentespecialist het volgende:
Ik heb denk ik een leuk ondergrond level gemaakt, in basis mario stijl. Niet al te lastig. Hoe vinden jullie hem?
3361 0000 003D 8FE5
was mij een beetje te lastigquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:42 schreef Henno het volgende:
Mijn eerste level:
8BC2-0000-003D-AB06
Drie verticale minilevels waar je uit kan kiezen met elk een eigen thema, volgens mij niet al te lastig als je wat gevoel voor timing hebt. Nu het idee voor de volgende maar eens uitwerken, gaat waarschijnlijk een airship level worden
Misschien is het een gevalletje "designer bias", je hebt er uiteindelijk zoveel playtesting tijd in gestoken dat je zelf de boel vrij betrouwbaar kan uitspelen natuurlijk. Ik denk dat kijken waar mensen vooral doodgaan in je level ook al een hoop informatie geeft, kan je daar eigenlijk wel makkelijk een overzicht van zien ergens? (dus niet zelf overal dood moeten gaan in de hoop dat daar ballonnetjes verschijnen)quote:
Nice, op zich goed te doen, genoeg powerups. Alleen niet de pech hebben dat die kameks allemaal boos en firebars tevoorschijn toverenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe versie van een vorig level. Hij is nu perfect.
136C-0000-003D-F954
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef Henno het volgende:
[..]
Nice, op zich goed te doen, genoeg powerups. Alleen niet de pech hebben dat die kameks allemaal boos en firebars tevoorschijn toveren
Dat komt door mij denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar succespercentage is 6,66%
Thanks mattie, volgende level komt eraanquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:23 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Netjes. Mooi aangekleed level, niet "cheap" om je dood te maken en een goed uitgedacht pad. Sterretje er bij
Hey, die ben ik nog niet tegen gekomen. Wat zijn de codes daarvan, of hoe vind je die?quote:
NWC?quote:
Terechte klacht, beter speel je gewoon C6F5-0000-002D-C742quote:Op woensdag 16 september 2015 00:32 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
NWC?
Ik mis trouwens een optie om negatieve sterren uit te delen als waarschuwing voor anderen. Zeker bij dat 100 Mario's kom je een lading bagger tegen. Mini-levels met chaotische random zooi erin en van die vol-automatische levels die knap gemaakt zijn maar niet leuk om te spelen.
Ik vind een aantal van die automatische levels echt meesterlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 00:32 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
NWC?
Ik mis trouwens een optie om negatieve sterren uit te delen als waarschuwing voor anderen. Zeker bij dat 100 Mario's kom je een lading bagger tegen. Mini-levels met chaotische random zooi erin en van die vol-automatische levels die knap gemaakt zijn maar niet leuk om te spelen.
Je moet een aantal keren de 10-Mario challenge spelen, totdat je alle sample levels hebt in de Coursebot. Vervolgens krijg je een melding dat ze zijn toegevoegd.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, die ben ik nog niet tegen gekomen. Wat zijn de codes daarvan, of hoe vind je die?
Volgens mij heb ik deze ook geprobeerd. Zitten leuke kamers tussenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe versie van een vorig level. Hij is nu perfect.
136C-0000-003D-F954
Top! Bedankt voor de moeite.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:09 schreef Kriegspire het volgende:
Weet niet of iemand de openingspost kan wijzigen hier, maar heb even een lijstje gemaakt met alle geposte levels tot nu toe (Roy, geen modje hier?), ik zou zeggen, copy paste hem naar je kladblok en loop ze allemaal ff door. Geef hier en daar een sterretje, neem aan dat we daar allemaal op uit zijn
Heb codes die te veel of te weinig letters/cijfers hadden weggelaten.
3057-0000-0021-7BA9 - Cherrycoke
C824-0000-0021-235C - ClapClapYourHands
A3B8-0000-0021-C037 - ClapClapYourHands
DB1D-0000-0024-BDAD - ClapClapYourHands
0045-0000-0027-6813 - ClapClapYourHands
A61D-0000-0036-86E8 - ClapClapYourHands
5127-0000-002C-E073 - TheDeedster
A425-0000-002E-E6A2 - TheDeedster
C28E-0000-0037-D19A - TheDeedster
047F-0000-003D-1130 - TheDeedster
B0A5-0000-002D-A707 - Kensuke
F0B9-0000-0038-580C - Kensuke
36D6-0000-0036-E6A0 - Kensuke
C6F5-0000-002D-C742 - Nikmans
C94B-0000-0032-1BA6 - GGMM
C0B8-0000-0026-7795 - GGMM
DB59-0000-0031-D43A - GGMM
3730-0000-0024-0592 - GGMM
3C81 0000 002E A112 - Groentespecialist
3361 0000 003D 8FE5 - Groentespecialist
29CF-0000-0016-F549 - Vlaggenroof (deel was niet zelfgemaakt begrijp ik)
88AF-0000-0015-0A76 - s0ul1991
CDA5-0000-001F-5FE0 - s0ul1991
44C2-0000-002F-8C52 - s0ul1991
6C89-0000-003D-DC5A - s0ul1991
12E4 0000 0031 FCB7 - koei
4959-0000-0038-4FE9 - Melleyn
6FC9-0000-0039-49F3 - Melleyn
2741-0000-0018-467F - Kriegspire
D5DE-0000-001A-9B93 - Kriegspire
9CFC-0000-003A-6EE4 - Kriegspire
8BC2-0000-003D-AB06 - Henno
0441-0000-003E-FC80 - Henno
B5D8-0000-003D-BDA3 - Notorius_Roy
E682-0000-003E-5590 - Infinitism
Ik was even onderweg, en mobiel is assquote:Op woensdag 16 september 2015 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helaas zelf geen modrechten, maar je kunt een TR maken of een DM naar Pheno sturen. Die baas regelt het wel omdat hij toch nooit slaapt.
ik kan alvast verklappen dat er iets komt. Dat kan ik gerust, want buiten mezelf om weet niemand het.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:08 schreef koei het volgende:
Misschien ook leuk voor een special op FOK!games volgende week: de leukste/beste levels gemaakt door users!
Cool. Waar kunnen we ze submitten? En wie gaat de jury uithangen?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan alvast verklappen dat er iets komt. Dat kan ik gerust, want buiten mezelf om weet niemand het.
Ik zou gaan oefenen met levels
Thanks!quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Leuk doolhofje
[..]
Ik herken wel duidelijk de basis Mario stijlErg tof level. Moest hem wel een paar keer doen maar dat vind ik nooit zo erg
Beetje moeilijk mag wel!
[..]
was mij een beetje te lastig
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:19 schreef koei het volgende:
Ik vind het btw een 8,5 spel! Erg leuk, maar met nog flink wat verbeterpuntjes. Zo mis ik vooral een doel in het spel. Leuk die extra levens, maar je hebt er niks aan. Vind je een level niet leuk/te moeilijk sla je hem gewoon over. Die 100 mario's gaat ook nergens over omdat je continu levens erbij krijgt. Die hadden ze ook gewoon 10 mario's kunnen noemen, dan zat er misschien nog wat uitdaging in. Ik mis de voldoening bij het voltooien van een level of wereld zoals je dat bij een echte mario-game wel hebt. Muntjes heb je ook niks aan, en die bijhouden en optellen is door die kansloze muntjes-levels ook zinloos. En ik mis de savepoints halverwege en de speciale munten om een level uitdagender te maken. Ik hoop dat ze dit met DLC op gaan lossen en bijvoorbeeld een wekelijkse featured wereld samengesteld uit levels van verschillende makers promoten, waarbij je wel beperkt bent in het aantal levens en er een ranking is met scores na die 8? levels.
Vooral als iets niet te moeilijk moet zijn voor de gemiddelde gamer. Dat je denkt een briljante laatste uitdaging te hebben gemaakt in een level, komt niemand er doorheen omdat je even was vergeten dat alleen jij precies weet hoe het werkt na een ziek aantal speelpogingen en revisies.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:00 schreef Reintji het volgende:
Goede lijst! Komende dagen even checken. Een leuk level maken is nog niet zo gemakkelijk.
Beest! Maarre, wil je mijn nieuwe level ook in de OP zetten? 2228-0000-0044-0BD2quote:Op woensdag 16 september 2015 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan alvast verklappen dat er iets komt. Dat kan ik gerust, want buiten mezelf om weet niemand het.
Ik zou gaan oefenen met levels
Saai man. Wachten op thwomps, klein stukje lopen, repeat. Niet uitgespeeldquote:Op donderdag 17 september 2015 02:26 schreef Nikmans het volgende:
Het lange wachten wordt eindelijk beloondSuper Thwompenstein 2D ziet het licht en is te vinden op 2228-0000-0044-0BD2
EnjoyIk ben vooral trots op de visuals in het tussenstukje buiten aangezien met zo'n kasteel-inside niet veel te doen is behalve het hoekig maken
Heb er een paar gimmicks in ingebouwd (of eigenlijk ééntje en die totaal uitgewoond
) en ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Mwehquote:Op donderdag 17 september 2015 09:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Saai man. Wachten op thwomps, klein stukje lopen, repeat. Niet uitgespeeld
Miljoen pas? Hmm, had al wel meer verwacht. Ook al is het gros waardeloos.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las vandaag dat er al een miljoen levels gemaakt zijn... Bizar veel, en ik kan dit topic al niet eens bijhouden
Een miljoen levels van één scherm gevuld met magikoopas inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:27 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Miljoen pas? Hmm, had al wel meer verwacht. Ook al is het gros waardeloos.
Noobquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een aantal levels uit de OP gespeeld, maar er is geen lol te beleven aan levels die minder dan 2% slagingspercentage hebben hoor.
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Noob![]()
Ik heb eindelijke alle dingen geunlocked. Nu kan echt beginnen naar mijn gevoel
Zoals het hoort ook. Die van mij zijn hetzelfde; leef je uit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.
Ja die meat bros level was idd erg leuk gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |