Heb je het ervoor over om na de marathon misschien lang geblesseerd te zijn? Zo ja: ga ervoor en loop rustig.quote:Op maandag 14 september 2015 14:36 schreef Doncamatic het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik heb me nog niet ingeschreven, maar neig er sterk naar. Ik ben 23 btw, dus mijn leeftijd heb ik inderdaad mee. Ik ga vanavond de 17km proberen, en zal op basis daarvan misschien al iets meer durven te zeggen. Ik zal hierin wel blijven posten om jullie op de hoogte te houden als jullie dat willen.
Wat betreft mijn "schema":
de maandagen worden nu afstandsdagen (vandaag 17km, daarna 25, daarna 32). Woensdagen rustige 7 km's en zaterdagen rustige 11 km's. Ondertussen op de donderdag misschien nog rustig voetbaltrainen (meer richting intervallen, vandaar misschien handig).
Moet je anders Devv even vragen, die heeft wel een beetje hetzelfde idee gedaan geloof ik. Al had hij ook nog een keer een Mud Masters of Strong Viking marathon gelopen. Hij heeft misschien nog wel wat tips.quote:Op maandag 14 september 2015 14:11 schreef Doncamatic het volgende:
Hey mensen, eerste keer in dit forum. Ben benieuwd naar jullie meningen met betrekking tot het lopen van mijn eerste marathon.
Ik ren al zo'n 5 jaar hard. Heb mezelf voorgesteld voor 2016 een marathon te lopen. In verband met werk niet aan toegekomen, dus over een maand zijn die van Eindhoven en Amsterdam mijn laatste redelijke opties (ook weer ivm werk).
Heb relatief weinig ervaring op lange afstanden. Een paar jaar geleden de damloop gelopen. Vorig jaar mudruns gedaan (22 km). Normaal loop ik zo'n 2-3 keer per week hard (naast 2x per week voetbal). In het hardlopen doe ik dan 7 of 10 km's met hier en daar een uitschieter van 15km. Gemiddeld ren ik 13 km/u.
Nu ben ik van plan de komende 4 weken een intensief schema te volgen om me voor te bereiden op een van de genoemde marathons. Nu is mijn vraag vooral:
Is een tijd van <4:00:00 mogelijk? Ik denk van wel! Maar heb totaal geen kennis van zaken, dus ben benieuwd of er andere mensen zijn met soortgelijke ervaring en tips of opmerkingen! Alvast bedankt.
Ah, komt goed dusquote:Op maandag 14 september 2015 17:31 schreef steffelonio het volgende:
Als je 13km per uur loopt, dan doe je over een 10km volgens mij ongeveer 46 minuten.
Volgens corniel.nl/runs zou je dan een marathon kunnen lopen in 3:31:37. Dus sub 4 uur zou in theorie moeten kunnen
Klopt, die had wel een extra lading!quote:Op maandag 14 september 2015 09:17 schreef Guard het volgende:
Goed verslag Gup!
en de medaille van vorig jaar is veel bijzonderder![]()
Die ultrazweeffoto is echt aan McTwente te danken! Het is geen realistische weergave van de werkelijkheidquote:Op maandag 14 september 2015 09:36 schreef GotC het volgende:
Gup, tof verslag! Ik ben trots op je, doorgezet en sterk gefinishedMét ultrazweeffoto! En die medailles zijn tof. Die van vorig jaar
Ho ho! Ik kan niets fotograferen wat er niet is hoor. Dus jij liep wel degelijk zo. Dus alle eer voor jou!quote:Op maandag 14 september 2015 18:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Die ultrazweeffoto is echt aan McTwente te danken! Het is geen realistische weergave van de werkelijkheider zijn echt geen springveertjes aan het werk!
Het kon er ook zo uitzien!quote:Op maandag 14 september 2015 19:42 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ho ho! Ik kan niets fotograferen wat er niet is hoor. Dus jij liep wel degelijk zo. Dus alle eer voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieuze shit trouwens, dat hardlopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Exact! Ik moet het hier mee doen. Al gaat Gup nog wel die meneer in die witte singlet er uit shoppen zodat ik wat beter uit de verf kom.quote:Op maandag 14 september 2015 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ook welmet bruggetje erbij, de omgeving is ook gewoon mooi. En voordeel van achteraan lopen is dat je de hele foto voor jezelf hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als er in mijn ogen iets is wat niets met hardlopen te maken heeft dan is het dit welquote:Op maandag 14 september 2015 20:36 schreef Guard het volgende:
Marathon du Medoc, de funrun onder de marathons
[ afbeelding ]
Dat is anders gewoon een colorrun hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als er in mijn ogen iets is wat niets met hardlopen te maken heeft dan is het dit wel
quote:
quote:
Fijn! Je gaat wel lekker zeg. Moet wel flink vertrouwen geven toch?quote:Op maandag 14 september 2015 21:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb berelekker gelopen vanavond. Niks geen last gehad van de 34,5km van zaterdag,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |