In mijn beleving niet.quote:
Dan ben je vrij veel gewend jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn beleving niet.
Ik ben teveel gewend
Wie? Die undateable?quote:
Mja ik weet het.quote:
Achja, niks mis meequote:Op vrijdag 11 september 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik weet het.
En ik kies ze er niet op uit
Kan de broek weer uit.quote:Op maandag 14 september 2015 15:35 schreef Mike het volgende:
Vandaag:
Joss Stone zorgt voor de muziek
quote:
Alsof Tom Egbers daar wat over te melden heeft wat wij willen horen.quote:Op maandag 14 september 2015 17:49 schreef Tagliano het volgende:
Tom Egbers over Jasper Cillessen vandaag, voor de liefhebber
Tja, niks beters te vinden blijkbaarquote:Op maandag 14 september 2015 18:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof Tom Egbers daar wat over te melden heeft wat wij willen horen.
Over penalty's zekerquote:Op maandag 14 september 2015 17:49 schreef Tagliano het volgende:
Tom Egbers over Jasper Cillessen vandaag, voor de liefhebber
quote:
Daar lijkt het wel opquote:Jasper Cillessen en zijn ‘penaltycomplex’. Veelbesproken in de media en een heikel punt bij de keeper van Ajax. Hij wist nog nooit een strafschop tegen te houden in de eredivisie. Ook afgelopen zaterdag was het letterlijk en figuurlijk raak. In de wedstrijd tegen FC Twente (2-2) scoorde Hakim Ziyech vanaf de elf meter stip in het doel van Cillessen. Na afloop van de wedstrijd reageerde hij nogal gepikeerd op vragen van Toine van Peperstraten. Tom Egbers geeft zijn visie.
Die heeft ze maar zelden aanquote:Op maandag 14 september 2015 18:55 schreef IbanMayo het volgende:
Joss Stone heeft geen schoenen aan.
Dit jaquote:Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
Tom is zo'n fijne verteller, maar zo'n beroerde presentator.
Hij vertelt ook nogal omslachtig.quote:Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
Hij probeerde gisteren helemaal op het eind het woord te nemen om af te sluiten, zijn enige poging het gesprek te leiden zo ongeveer. Lukte ook nietquote:Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
Mwah, ik luister graag naar hem. Zeker bij Andere Tijden Sport.quote:Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij vertelt ook nogal omslachtig.
Ik ook wel hoor, fijne verteller inderdaadquote:Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mwah, ik luister graag naar hem. Zeker bij Andere Tijden Sport.
Een docu als the last day of over de paardenraces in Engeland zijn briljant gemaakt door Tomquote:Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
En toch hebben ze het gefilmd.quote:Op maandag 14 september 2015 19:12 schreef richolio het volgende:
Godver wat was dit spannend zeg, niet te filmen
Je hebt niet ongelijk.quote:Op maandag 14 september 2015 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En toch hebben ze het gefilmd.
Ik ken mensen hier die een goede keeper zouden zijn.quote:Op maandag 14 september 2015 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Keepers zijn altijd een beetje rare mensen, vaak een tikkeltje autistisch.
FOK! zou een perfecte kweekvijver zijn inderdaad ja.quote:Op maandag 14 september 2015 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken mensen hier die een goede keeper zouden zijn.
Grootste democratie van de wereld.quote:Op maandag 14 september 2015 19:16 schreef Tagliano het volgende:
Anelka, die speelt inmiddels in India
Ik zou hem niet alleen laten slapen vanavondquote:Op maandag 14 september 2015 19:14 schreef richolio het volgende:
Cillessen vindt dit programma niet zo leuk nu denk ik
Dat doe je inderdaad voor de normen en waarden in het landquote:Op maandag 14 september 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grootste democratie van de wereld.
Goeiemorgen Hans.quote:Op maandag 14 september 2015 19:18 schreef Evertjan het volgende:
Uncle Phill is dood wtf dat wist ik niet
Volgens mij is hij al vaker bij DWDD geweest.quote:
Wat ze aanheeft is een broekje?quote:Op maandag 14 september 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh die hele korte rokjes/broekjes had je in 'mijn tijd' ook al hoor
Die is nog niet dood...quote:Op maandag 14 september 2015 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Dick Bruna draait zich om in z'n graf
Dit zal best wat publiek opleveren denk ikquote:Op maandag 14 september 2015 19:43 schreef marcodej het volgende:
Waarom is dit altijd zo kut? En levert dit nou echt extra publiek op?
Eensquote:Op maandag 14 september 2015 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel. Maar niet voor een hele avond te kijken.
Of je ziet wat de bezuinigingen hebben aangericht.quote:Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Als ik dit zo zie mag er nog wel iets meer bezuinigd worden op cultuur
Daar zijn nog wel wat Euro's te halen inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Als ik dit zo zie mag er nog wel iets meer bezuinigd worden op cultuur
Roos van Erkel is het.quote:Op maandag 14 september 2015 19:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Haha.. Geen idee, ik zie dit voor het eerst
Watquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Groot verschil tussen mits en tenzij inderdaad
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mits in de bijstand
U bedoelt tenzij in de bijstand
Dat zeg ik..
Wie bedoel je?quote:
Inderdaad. Kelder voegt altijd wel wat toe.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn dat er een tafelheer/dame is die zijn bek opentrekt buiten het doornemen van de dag.
Dit. Helaas kan bijna geen enkele andere tafelheer of dame dit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Kelder voegt altijd wel wat toe.
Ik ga nog liever dood.quote:
Sylvana denkt daar heel anders overquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit. Helaas kan bijna geen enkele andere tafelheer of dame dit.
Ach, je hebt al vier kabinetten Balkenende en het kabinet Rutte-I overleefd. Veel erger kan een eventueel kabinet Samsom nooit zijn.quote:
Er zijn nog vacaturesquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Denk verdomme heel de tijd dat ik op de FP zit.
JBCquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
Die Koens vertelt dingen die afgelopen zondag ook waren te zien in Grensland, op Nederland 2. Mooie reportageserie van Jelle Brandt Corstius.
Colbert is zelf katholiek.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
Die presentator was volgens mij not amused over dat grappie.
Die maakte dit soort grappen vroeger zelf ook gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
Die presentator was volgens mij not amused over dat grappie.
Hij keek wat zuur viel me opquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Colbert is zelf katholiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |