In mijn beleving niet.quote:
Dan ben je vrij veel gewend jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn beleving niet.
Ik ben teveel gewend
Wie? Die undateable?quote:
Mja ik weet het.quote:
Achja, niks mis meequote:Op vrijdag 11 september 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik weet het.
En ik kies ze er niet op uit
Kan de broek weer uit.quote:Op maandag 14 september 2015 15:35 schreef Mike het volgende:
Vandaag:
Joss Stone zorgt voor de muziek
quote:
Alsof Tom Egbers daar wat over te melden heeft wat wij willen horen.quote:Op maandag 14 september 2015 17:49 schreef Tagliano het volgende:
Tom Egbers over Jasper Cillessen vandaag, voor de liefhebber
Tja, niks beters te vinden blijkbaarquote:Op maandag 14 september 2015 18:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof Tom Egbers daar wat over te melden heeft wat wij willen horen.
Over penalty's zekerquote:Op maandag 14 september 2015 17:49 schreef Tagliano het volgende:
Tom Egbers over Jasper Cillessen vandaag, voor de liefhebber
quote:
Daar lijkt het wel opquote:Jasper Cillessen en zijn ‘penaltycomplex’. Veelbesproken in de media en een heikel punt bij de keeper van Ajax. Hij wist nog nooit een strafschop tegen te houden in de eredivisie. Ook afgelopen zaterdag was het letterlijk en figuurlijk raak. In de wedstrijd tegen FC Twente (2-2) scoorde Hakim Ziyech vanaf de elf meter stip in het doel van Cillessen. Na afloop van de wedstrijd reageerde hij nogal gepikeerd op vragen van Toine van Peperstraten. Tom Egbers geeft zijn visie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |