abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156032270
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zoals?
Eu... Turkije misschien ?
pi_156032337
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:48 schreef Elzies het volgende:

[..]

Iedereen maakt zich weleens schuldig aan een bepaalde vorm van discriminatie. (wie zonder zonde is werpe de eerste steen) Maar voor de camera oproepen tot dodelijk geweld is mijnsinziens toch een stap verder, zoals we zagen bij die beelden uit de Schilderswijk. Of van geradicaliseerde Nederlandse Jihadisten uit Syriė en Irak, waar ze gelijkgestemden oproepen tot gewelddadige acties tegen het land waarin ze zijn geboren en opgegroeid.

Natuurlijk kunnen we een denkbeeldig hekje plaatsen om al die desbetreffende geradicaliseerde moslims en hun sympathisanten, vergeet niet dat ze afkomstig zijn uit dezelfde gezinnen met een vergelijkbare islamitische achtergrond en die we dan gemakshalve maar gematigd noemen.

Nee, dit probleem reikt veel verder dan alleen kansarm zijn, niet mee kunnen in de samenleving, etc. Hier ligt een religieus fanatisme aan ten grondslag die in staat blijkt ogenschijnlijk normale mensen te indoctrineren tot onmenselijke daden. Dat religieuze ideologische fanatisme staat niet buiten de islam, het vormt juist een deel van diezelfde islam.
Mee eens. ^O^
  zaterdag 12 september 2015 @ 20:21:10 #203
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156032406
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef ATON het volgende:

[..]

Eu... Turkije misschien ?
Turkije neemt al meer dan een miljoen vluchtelingen op. De omstandigheden voor de vluchtelingen daar zijn dan ook niet meer erg leefbaar.

Ander voorstel?
pi_156033704
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Turkije neemt al meer dan een miljoen vluchtelingen op. De omstandigheden voor de vluchtelingen daar zijn dan ook niet meer erg leefbaar.

Ander voorstel?
Het land is ook ontzettend groot, is het niet ? En wat met Iran, dat is toch ook een vredelievend moslimland ?
pi_156034111
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef pokkerdepok het volgende:
het punt is, dat religie zich ook aanpast aan de wet. islam ook.
Moen eens een voorbeeld bij Islam?
pi_156034156
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef pokkerdepok het volgende:
je begon over gelukszoekers. die zitten nauwelijks tussen de islamitische/syrische/irakese vluchtelingen. de gelukszoekers komen meer uit afrika. mensen uit allerlei afrikaanse landen die zeggen dat ze uit oorlogslanden als ethiopie komen.
Waar gaan die oorlogen over?
pi_156034231
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:26 schreef pokkerdepok het volgende:
jij, jij beargumenteerd dat het verbod van mein kampf belachelijk is, maar dat de koraan verboden moet zijn, net als mein kampf.
die redenatie snap ik niet zo goed.
Waar is de grond om Mein Kampf te verbieden? Die redenen gelden voor Koran net zo. daar zit an sich al de discriminatie!!
pi_156034386
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zoals?
Iran, Egypte, Turkmenistan Georgie, Rusland, Armenie, Saudi Arabie(o nee, die laat ze er niet in),Turkije, Bulgarije, Hongarije, Griekenland.
pi_156034490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Turkije neemt al meer dan een miljoen vluchtelingen op.
Waarom wilde die man met zn gezin niet inTurkije blijven? Kids dood, vrouw dood, die was op de vlucht voor oorlog? 4 jaar al veilig in Turkije was niet veilig genoeg? Nee Zweden, ff gebitje halen en dan naar Canada!

Vluchteling? Mn reet!!

[ Bericht 0% gewijzigd door HongKongPhoey op 12-09-2015 21:51:26 ]
pi_156034594
quote:
De omstandigheden voor de vluchtelingen daar zijn dan ook niet meer erg leefbaar.

Ander voorstel?
Das nonsense', pff optimaal? Ja daar ga je al. Iedereen wil met voorkeur naar die gekke landen waar ze zakken met geld krijgen en waar de generaal van het leger Pardon heet!!!

Als je echt vluchteling bent dan wil je de oorlog ontvluchten, waar moet niet uitmaken als je maar veilig bent!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door HongKongPhoey op 12-09-2015 21:52:05 ]
pi_156034846
Zoals Wilders zegt; Beter opvangen in veilig gebied in de regio. Wat is daar mis mee? O ja, dan verliest de "gutmensch" zn hobby. Dan kan men er niet meer aan verdienen met al die AZC's en gesubsidieerde cursusjes.

In Emmen krijgen mensen brieven van de Gemeente thuisgestuurd of ze vluchtelingen in huis willen nemen. Per vluchteling krijg je dan 60 euro per dag = 1800 EURO!!. 1 Miljoen Nederlanders moeten in dir land van veel minder een heel gezin onderhouden!!!

Maar voor een vluchteling is het er wel!!!

Zo krijg je Nederland wel Pro vluchteling!! Het is voor velen een goudmijn!! En die goudzoekers doen er alles aan om hun handel te kunnen blijven doen!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door HongKongPhoey op 12-09-2015 21:52:51 ]
pi_156035057
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:19 schreef ATON het volgende:
Mee eens. ^O^
Volgens Pokkerdepokke(lijer):P is alle discriminatie precies hetzelfde en even erg!!

En ook dubbele nationaliteiten de NL nationaliteit afpakken is discriminatie!!!

Maar ik snap het niet naturrlijk!!

[ Bericht 0% gewijzigd door HongKongPhoey op 12-09-2015 21:53:15 ]
pi_156035613
quote:
Turkije neemt al meer dan een miljoen vluchtelingen op
Maar wel op zeer discriminerende manier, De Koerden aan de grens in Kobani waar Isis voor de stonden kwamen er niet in, he? Turkije neemt alleen diegene die ze het beste uitkomt!!!
pi_156036114
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef pokkerdepok het volgende:
ik zei toch duidelijk 'onze eigen extremisten.' maar dat zag je zeker niet?
Maar hoe kan ik daar niet bang voor zijn als ik overal bang voor ben?
pi_156036711
Mohammed O+

quote:
"Beware! Whoever is cruel and hard on a non-Muslim minority, curtails their rights, burdens them with more than they can bear, or takes anything from them against their free will; I (Prophet Muhammad) will complain against the person on the Day of Judgment." (Abu Dawood)
_O_
pi_156037014
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:26 schreef Triggershot het volgende:
Mohammed O+

quote:
"Beware! Whoever is cruel and hard on a non-Muslim minority, curtails their rights, burdens them with more than they can bear, or takes anything from them against their free will; I (Prophet Muhammad) will complain against the person on the Day of Judgment." (Abu Dawood)

_O_
Jammer alleen dat de kans groot is dat Mohammed nogal erg inde war was en stemmen in zn hoofd had. En dat die God niet bestaat. Dus ik zou het niet te serieus nemen als ik jou was!!
  zondag 13 september 2015 @ 00:29:36 #217
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_156039706
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:50 schreef HongKongPhoey het volgende:
Die geloven dus allemaal exact hetzelfde? Waarom zijn er dan verschillende benamingen voor?
Ik herhaal de vraag nog maar eens:
Die geloven dus allemaal exact hetzelfde? Waarom zijn er dan verschillende benamingen voor?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_156039756
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik herhaal de vraag nog maar eens:
Binnen Islam? Die moeten allemaal de Koran als absolute autoriteit erkennen en de Koran als volmaakt woord van god aannemen!!!
pi_156039770
Leuke docu dit

zondag 13 september 2015 @ 00:33:45 #220
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_156039782
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:32 schreef HongKongPhoey het volgende:
ie geloven dus allemaal exact hetzelfde? Waarom zijn er dan verschillende benamingen voor?
Ik herhaal m nog maar een keer:
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_156039905
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:33 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik herhaal m nog maar een keer:
drammert
pi_156039939
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:32 schreef HongKongPhoey het volgende:
Binnen Islam? Die moeten allemaal de Koran als absolute autoriteit erkennen en de Koran als volmaakt woord van god aannemen!!!
pi_156039942
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:34 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Volgens Pokkerdepokke(lijer):P is alle discriminatie precies hetzelfde en even erg!!

En ook dubbele nationaliteiten de NL nationaliteit afpakken is discriminatie!!!

Maar ik snap het niet naturrlijk!!
Moet je ook niet proberen.
pi_156041108
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:10 schreef HongKongPhoey het volgende:
Het is binnen Islam vaak nog steeds normaal gedrag om meisjes jong uit te huwelijken!!

Het is maar wat je normaal vindt hoor!!! Jij vindt het kunnen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:18 schreef pokkerdepok het volgende:
nee ik ben niet voor pedos, bedankt voor de insinuatie, zucht.
hidus doen dit ook nog steeds, grote delen van afrika ook. het is niet per se iets islamitisch. je kan zelfs stellen,dat dit soort regels die in de islam werden opgesteld, gewoon eerste pogingen waren om nog veel ergere uitwassen te voorkomen.

de torah stelt ook dat 9 jaar een goede huwelijksleeftijd is (en voor sex). het was in die tijd doodnormaal.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:22 schreef HongKongPhoey het volgende:
Dus als het nu ergens nog steeds "normaal" gevonden wordt is het toch ok dan?

Ik denk dat het in grote delen van de wereld ook toen niet normaal was om iemand van 6 jaar uit te huwelijken.
[/quote]
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:41 schreef HongKongPhoey het volgende:
Moeten we anders in Nederland de regels gaan aanpassen? Pedosexualiteit is strafbaar, maar als je Moslim bent dan is het toegestaan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 19:55 schreef pokkerdepok het volgende:
weet je wat?
laat maar. lol.
weetje? Ik wil wel even op verder, ik vind het erg gemakkelijk van je dat je zegt; "Weet je wat, laat maar, lol

Je gaat weer de discussie uit de weg als het uitkomt bij een punt waar in je klem zit. Dat gebeurd me te vaak!!! Leg eens uit waarom, laat maar?
pi_156041202
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef HongKongPhoey het volgende:
Is het discriminatie als Wilders zegt "mensen met een dubbel paspoort die zich misdragen, moet het NL paspoort afgepakt worden!")?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:30 schreef pokkerdepok het volgende:
ik vind het wel discriminerend, aangezien er voor een groep binnen nederland andere regels zouden gaan gelden dan voor de rest. dan kan ie nog beter gaan voor het verbieden van dubbele nationaliteit. als ie dan toch wat wil bereiken..

en trouwens, ook zorgelijk voor alle nederlanders. want als het nederlanderschap zo wordt aangetast dat wilders het kan afpakken van diegenen die nog een nationaliteit hebben, wat is de waarde dan nog voor diegenen die dat niet hebben? en bestaat er niet zoiets als geboorterecht, een universeel mensenrecht, dat je mag zijn waar je geboren bent?
quote:
0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2248872

[quote]0s.gif [b]Op zaterdag 12 september 2015 12:07 schreef HongKongPhoey het volgende:

Het grappige is, dat men het blijkbaar niet erg vindt dat mensen gediscrimineerd worden uit bepaalde landen met meer rechten(wat wel weer negatief is voor mensen uit andere landen die geen dubbele nationaliteit mogen hebben).

Over alle voordelen hoor je ze niet zeiken, maar zodra je zegt, het heeft ook nadelen want door het dubbele paspoort kan je de NL identiteit afpakken omdat je dan niet stateloos wordt. Dan gaat iedereen moord en brand schreeuwen.

Wel de lusten, maar niet de lasten. En die hypocrisie viert hoogtij in Nederland, aangemoedig door linkse rakkers(die vaak zelf enorm rechts meeprofiteren van hun hypocrisie en er vaak flink hun zakken mee vullen of het simpelweg gebruiken om hun "image" een boost te geven).

Vooral meelullen maar niet nadenken mensen!!
/3/25#156009761]vrijdag 11 september 2015 21:30[/url] schreef HongKongPhoey het volgende:[/b]
Is het discriminatie als Wilders zegt "mensen met een dubbel paspoort die zich misdragen, moet het NL paspoort afgepakt worden!")?
[/quote] Ook hier wil nog wel even op verder!
pi_156042704
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:36 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? in 1987 is Mein kampf verboden volgens mij! Das wel heel ver na de oorlog.

[..]
is toch na de oorlog... :P

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampf
In Duitsland en Nederland is het bezitten en het uitlenen (door bibliotheken) van het boek niet verboden. Dit geldt ook voor de Nederlandse vertaling Mijn kamp uit 1939, maar de Nederlandse Staat meent er het auteursrecht op te hebben en heeft in 1974 op grond daarvan de handel in een herdruk van het boek verboden.
quote:
Nee, het is verboden wegens het zaaien van haat en discriminatie. Wat de Koran precies eender doet.

[..]
nee, dat is niet genoeg.
quote:
Die extreem hypocriet is!!

[..]
ook begrijpelijk, als je je een beetje in de oorlog verdiept.
quote:
Omdat er geen religie etiket op zit nee. Maar dat maakt het ook zo hypocriet!!

Verder doet De Koran en Bijbel zeker niet onder voor Mein Kampf!

[..]
misschien moet je ze allemaal eens lezen, lol.
quote:
En jij wilt de Koran en Bijbel intelligent noemen? |:( Man da's minstens net zo onzinnig

[..]

En wat was Mohammed? Je kunt Hitler net zo makkelijk uitroepen tot profeet!! Mohammed wat ook een dictator. De Koran is zijn Mein Kampf!!

Maar je snapt het nog steeds niet he?

[..]
had jij niet bezwaar tegen hoe ik het woord deportatie gebruikte, omdat het een link naar de holocaust legde? en dan ga je nu vrij hysterisch dit beargumenteren? kom op zeg...
quote:
Het feit dat het zo lang verboden was met zulke hypocriete interpretatie is een schande!!

[..]
quote:
En moet men maar eens erkennen nu dat die Koan net zo verwerpelijk is als Mein Kampf

[..]
etc ect
quote:
Maar types als jij kunnen het zien in de Koran, maar ontkennen het gewoon!!!

[..]
ik ontken niks.
quote:
Je moest ze de kost maar geven die wel zo leven.

Dat jij het je niet kunt voor stellen zegt meer over jou dan over de werkelijkheid!!

[..]
?
quote:
De Islam is een fundamentalistische religie en laat geen ruimte voor zelfdenken. Deze wordt ook steeds strenger nageleeft!! Noem 1 Islamitisch land dat minder streng is geworden in de naleving de laatste 20 jaar

[..]
islam verwaterd, net zoals het christendom verwaterd. door de moderne tijd. dat duurt iets langer dan 20 jaar. en extremisme is een reactie daarop. maar dat zal de liberalisering niet stoppen.
quote:
Volgens de Koran moet elke moslim de Koran als volmaakt boek aannemen en de Koran absolute autoriteit geven. Het staat boven alles. Je kan geen echte Moslim zijn als je de Koran niet absolute autoriteit geeft en als volmaakt ziet. Dat wat je Moslim maakt eist het!!!

[..]
nogmaals, gewone moslims leven niet zo streng.
quote:
Dat zeg ik niet. Ik zeg adt als je kritiek hebt en niet arabisch kan lezen men zegt je weet er niks van. je kent enkel de vertaling!!
wie zegt dat?
pi_156042734
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

De Hadith is ondergeschikt aan de Koran!!!
mijn punt is; de koraan is niet duidelijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:38 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

De realiteit laat het tegendeel zien met Islam
nee hoor. moslims moeten zich zelfs aanpassen aan de wet in het land waar ze leven, volgens de koraan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:39 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Waarom vlucht men niet naar landen dichterbij waar het veilig is dan?
duitsland heeft ze volmondig uitgenodigd te komen.
pi_156042763
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:10 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Moen eens een voorbeeld bij Islam?
zie vorige post. ze moeten zich aanpassen aan de lokale wet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:11 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Waar gaan die oorlogen over?
lol, over van alles. niet alleen maar religie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:13 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Waar is de grond om Mein Kampf te verbieden? Die redenen gelden voor Koran net zo. daar zit an sich al de discriminatie!!
heeft mohammed in nederland vele duizende mensen naar kampen afgevoerd, ons land 5 jaar bezet, en is de koraan beledigend voor de joodse slachtoffers die het hebben overleefd?
pi_156042805
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:34 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Volgens Pokkerdepokke(lijer)
huilie huilie?
pi_156042818
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:48 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Maar wel op zeer discriminerende manier, De Koerden aan de grens in Kobani waar Isis voor de stonden kwamen er niet in, he? Turkije neemt alleen diegene die ze het beste uitkomt!!!
en dan vraag je je een paar posts hiervoor, verontwaardigd, nog af waarom deze mensen daar niet blijven...
pi_156042823
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Maar hoe kan ik daar niet bang voor zijn als ik overal bang voor ben?
goeie vraag. daar moet jij antwoord op geven niet ik.
pi_156042896
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 02:01 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

quote:
weetje? Ik wil wel even op verder, ik vind het erg gemakkelijk van je dat je zegt; "Weet je wat, laat maar, lol

Je gaat weer de discussie uit de weg als het uitkomt bij een punt waar in je klem zit. Dat gebeurd me te vaak!!! Leg eens uit waarom, laat maar?
ga je nou even 9 paginas terug? lol...

ik zei laat maar omdat je nogal domme conclusies trok uit wat ik zei, en me allerlei woorden in mn mond legde.

laten we pedosexualiteit nou maar niet legaliseren, toch?

en als jij mohammed een pedo wilt noemen, prima. maar vroeger waren bijna alle mannen pedo.
pi_156042926
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 02:06 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

[..]

[..]

/3/25#156009761]vrijdag 11 september 2015 21:30[/url] schreef HongKongPhoey het volgende:[/b]
quote:
Ook hier wil nog wel even op verder!
heb ik al van alles over gezegd, waar wil je over verder?
mensen met dubbel paspoort hebben een universeel geboorterecht in nederland, ook als ze iets crimineels doen. die zijn gewoon, zonder enige spelingsruimte, nederlander. omdat ze hier geboren zijn. hun paspoort afpakken is dus illegaal en crimineel.
pi_156043002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:28 schreef HongKongPhoey het volgende:
Zoals Wilders zegt; Beter opvangen in veilig gebied in de regio. Wat is daar mis mee? O ja, dan verliest de "gutmensch" zn hobby. Dan kan men er niet meer aan verdienen met al die AZC's en gesubsidieerde cursusjes.

In Emmen krijgen mensen brieven van de Gemeente thuisgestuurd of ze vluchtelingen in huis willen nemen. Per vluchteling krijg je dan 60 euro per dag = 1800 EURO!!. 1 Miljoen Nederlanders moeten in dir land van veel minder een heel gezin onderhouden!!!

Maar voor een vluchteling is het er wel!!!

Zo krijg je Nederland wel Pro vluchteling!! Het is voor velen een goudmijn!! En die goudzoekers doen er alles aan om hun handel te kunnen blijven doen!!!
Hé, een PVV'er. Dat verklaart wel het een en ander.
pi_156043020
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 09:43 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, een PVV'er. Dat verklaart wel het een en ander.
O wil je ook eventjes meedoen knul? Nou, iedereen is bijzonder onder de indruk van je diepgaande bijdrage hoor.
pi_156043030
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 09:44 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

O wil je ook eventjes meedoen knul? Nou, iedereen is bijzonder onder de indruk van je diepgaande bijdrage hoor.
Hoi PVV'er.

Zeg eens PVV-dingen zoals 'gutmensch', 'policor' en 'gelukzoeker'. Dat is grappig. Laat maar, deed je al.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2015 09:49:01 ]
pi_156043206
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 09:45 schreef Jigzoz het volgende:
Hoi PVV'er.
Doei geitenwollahsok. Blijf maar weg nu ook, je hebt niks te melden
pi_156043363
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:07 schreef HongKongPhoey het volgende:

geitenwollahsok.
_O-
PVV-taal is bijna net zo zwakzinnig als de PVV'er zelf.

Hoe dan ook, om even aan te sluiten bij het topic: de gemiddelde moslim gelooft, zegt en doet minder debiele dingen dan de gemiddelde PVV'er. Bovendien hebben ze minder vaak een uitkering, minder vaak een strafblad en zijn ze minder lelijk. Daarnaast zijn er vrij veel moslims met talent, terwijl dat onder PVV'ers niet voorkomt.

Om een lang verhaal kort te maken: moslims kun je nog wel stemrecht toevertrouwen. PVV'ers eigenlijk niet.
pi_156043402
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:22 schreef Jigzoz het volgende:
_O-
PVV-taal is bijna net zo zwakzinnig als de PVV'er zelf.

Hoe dan ook, om even aan te sluiten bij het topic: de gemiddelde moslim gelooft, zegt en doet minder debiele dingen dan de gemiddelde PVV'er. Bovendien hebben ze minder vaak een uitkering, minder vaak een strafblad en zijn ze minder lelijk. Daarnaast zijn er vrij veel moslims met talent, terwijl dat onder PVV'ers niet voorkomt.

Om een lang verhaal kort te maken: moslims kun je nog wel stemrecht toevertrouwen. PVV'ers eigenlijk niet.
Dokter Janssen? Brengt u deze patient weer even naar zijn kamer?
pi_156043408
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:25 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dokter Janssen? Brengt u deze patient weer even naar zijn kamer?
Jij begon een topic over de vergelijking Wilders/Mohammed. Zeur dan niet.
pi_156043422
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:26 schreef Jigzoz het volgende:
Jij begon een topic over de vergelijking Wilders/Mohammed. Zeur dan niet.
Dokter Janssen, snel graag de pattient begint te ijlen
pi_156043438
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:27 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Dokter Janssen, snel graag de pattient begint te ijlen
Ben je al vanaf je geboorte PVV'er, of kwam dat door alcoholmisbruik, een ongeluk of een ziekte?
pi_156043540
Even weer on topic, dokter Janssen is onderweg om de vervelende patient op te halen

quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 09:07 schreef pokkerdepok het volgende:
is toch na de oorlog... :P
Tsja, beetje vergezocht. Je koppelde het direkt aan na de oorlog. Dit is niet echt direkt naa de oorlog toch? Maar goed, ik kom zo op je oorlog argument terug.

quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampf
In Duitsland en Nederland is het bezitten en het uitlenen (door bibliotheken) van het boek niet verboden. Dit geldt ook voor de Nederlandse vertaling Mijn kamp uit 1939, maar de Nederlandse Staat meent er het auteursrecht op te hebben en heeft in 1974 op grond daarvan de handel in een herdruk van het boek verboden.
Een Amsterdamse galeriehouder biedt het boek Mein Kampf te koop aan. Een zekere organisatie onder de noemer 'Federatief Joods Nederland' heeft aangegeven hiervan aangifte te zullen doen. De verkoop van het boek is immers wettelijk verboden. De kwestie blijkt reden voor een hoop verwarring. Veel mensen lijken te denken dat het verbod samenhangt met het auteursrecht op het boek. Zo ook regionale TV-zender AT5.

quote:
Hoe zit het nu eigenlijk?
Vandaag werd ik gebeld door een redactiemedewerker van de TV-zender met de vraag hoe het nu eigenlijk allemaal precies zit. Er zou later op de dag namelijk een programma worden opgenomen en uitgezonden waarin de kwestie aan de orde kwam.

Niets met auteursrecht te maken
Het antwoord is simpelweg dat het verbod niets met auteursrecht te maken heeft. Het betreft een strafrechtelijke bepaling waarin kortweg staat dat je geen uitlatingen mag openbaarmaken of verspreiden waarin wordt gediscrimineerd. De Hoge Raad heeft in 1987 beslist dat de openbaarmaking en verspreiding van Mein Kampf op grond van deze bepaling verboden moet zijn. Geen enkel verband met auteursrechten dus.

Openbaarmaking en verspreiding
De verwarring is trouwens niet helemaal onbegrijpelijk. Op grond van het auteursrecht kan openbaarmaking en verspreiding van een boek namelijk ook verboden zijn. Dit is alleen een verbod op grond van de Auteurswet en niet op het Wetboek van Strafrecht. Een auteursrechtinbreuk is dan ook niet strafbaar, maar levert mogelijk wel een grond op voor schadevergoeding.

Axel van Reek is advocaat bij Croon Davidovich Advocaten te Amsterdam en is gespecialiseerd in Intellectuele Eigendom (IE)
Niet auteursrechten volgens deze advocaat!!

http://www.croondavidovic(...)d-op-mein-kampf/2066

quote:
ee, dat is niet genoeg.
Het is precies hetzelfde, ik kan ook wel roepen dat je als je haat ziet in Mein Kampf, je het verkeerd interpreteert!!! De Koran is net zo haatzaaien en discriminerend als Mein Kampf. Ik heb je nog geen enkel argument zien maken dat dat weerlegt!!!

quote:
ook begrijpelijk, als je je een beetje in de oorlog verdiept.
Dan is het dus nog erger met de Koran, op die basis zijn er meer oorlogen nu en toen. Dus geen enkel verschil, in jouw logica is de Koran dan zelfs erger, toch? Meer oorlogen op basis van Islam, dan oorlogen op basis van Mein kampf!!!

Je maakt mijn argument dus zelfs sterker!!
pi_156043649
quote:
had jij niet bezwaar tegen hoe ik het woord deportatie gebruikte, omdat het een link naar de holocaust legde? en dan ga je nu vrij hysterisch dit beargumenteren? kom op zeg...
Jij noemt het uitzetten van asielzoekers deporteren! Je kiest bewust voor het zwaarder beladen deporteren om naar de Holocaust te verwijzen!!

Iemand die trouwt met een kind van 6 en het ontmaagd op haar 9e, hoe wil je dat anders noemen dan een pedosexuele daad? Je valt mij er op aan dat ik dat zeg namelijk. Hoe wil je het anders noemen?

Je verbaasd me echt met je reactie!!
quote:
[..]

islam verwaterd, net zoals het christendom verwaterd. door de moderne tijd. dat duurt iets langer dan 20 jaar. en extremisme is een reactie daarop. maar dat zal de liberalisering niet stoppen.
Voorlopig zie ik binnen Islam een hele andere trend. Het tegenovergestelde van wat jij beweert. I
pi_156043672
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:28 schreef Jigzoz het volgende:
Ben je al vanaf je geboorte PVV'er, of kwam dat door alcoholmisbruik, een ongeluk of een ziekte?
Dokter Janssen dank u voor uw komst. Maar ik ben bang dat het te laat is. De patient heeft hersenbeschadiging inmiddels
pi_156043702
quote:
wie zegt dat?
Menig moslim in menig debat/discussie.
pi_156043737
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 09:10 schreef pokkerdepok het volgende:
mijn punt is; de koraan is niet duidelijk.
Hoe kan dat nou? De Koran zegt dat het een volmaakt boek is, dat zichzelf niet tegen kan spreken. Het zegt absolute autoriteit te hebben. Dat moet je aannemen van de Koran als Moslim, anders ben je geen (goed) Moslim!!!! Da's toch kraakhelder?
pi_156043769
quote:
nee hoor. moslims moeten zich zelfs aanpassen aan de wet in het land waar ze leven, volgens de koraan.
Een Moslim mag volgens de Koran niet meedoen aan een democratie, enkel mag men de democratie gebruiken om de Islamitische wet te realiseren!!!
pi_156043821
quote:
duitsland heeft ze volmondig uitgenodigd te komen.
Die vader van die Aylan Kurdi, waarom vluchtte die uit Turkije weg??
pi_156043976
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 09:16 schreef pokkerdepok het volgende:
zie vorige post. ze moeten zich aanpassen aan de lokale wet.
Enkel voor het moment dat er geen meerderheid aan Moslims is, wanneer er een meerderheid is dan moet de sharia gelden. Maar van echt meedoen is nooit sprake vanwege;
quote:
Hoofdstuk 3, vers 118:
O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien je ze wilt begrijpen.
pi_156044051
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:47 schreef HongKongPhoey het volgende:

hersenbeschadiging
Ja, snap ik, anders was je geen PVV'er. Maar hoe is dat gebeurd?
pi_156044094
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:11 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, snap ik, anders was je geen PVV'er. Maar hoe is dat gebeurd?
Goh zeg, wat ben jij toch scherp!! Je zal wel genieten als je in de spiegel kijkt, wat ben jij toch een geweldig persoon, he? En zo goed in onderbouwen ook, je hebt echt iets te melden he? Ben echt onder de indruk van je hoor, poeh, poeh. Het is ook echt geen kleuterniveau wat je laat zijn he?

Heel erg intelligent hoor, petje af!!

Nou doei he?
pi_156044139
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:15 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Goh zeg, wat ben jij toch scherp!! Je zal wel genieten als je in de spiegel kijkt, wat ben jij toch een geweldig persoon, he? En zo goed in onderbouwen ook, je hebt echt iets te melden he? Ben echt onder de indruk van je hoor, poeh, poeh. Het is ook echt geen kleuterniveau wat je laat zijn he?
Een PVV'er die het over kleuterniveau heeft. Dat is op zich best komisch.
quote:
Heel erg intelligent hoor, petje af!!
Naast een PVV'er lijkt iedereen intelligent.
quote:
Nou doei he?
Doei PVV'er!
pi_156044159
HongKongPhoey is duidelijk de winnaar van deze discussie;
Hij gebruikt immers de meeste uitroeptekens.
Duidelijk, objectief meetbaar, criterium. Niks mis mee dus.
pi_156044202
quote:
6s.gif Op zondag 13 september 2015 11:20 schreef Treinhomo het volgende:
HongKongPhoey is duidelijk de winnaar van deze discussie;
Hij gebruikt immers de meeste uitroeptekens.

PVV'ers schreeuwen nu eenmaal. Je kunt het een hond ook niet kwalijk nemen dat ie blaft.

Heel extreme moslims schreeuwen ook vaak, om maar weer even bij het onderwerp terug te komen.
pi_156044277
Kan iemand het topic even aanvegen ofzo? Graag weer on topic
  zondag 13 september 2015 @ 11:33:20 #257
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_156044347
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:40 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

drammert
Alleen omdat je er steeds geen antwoord op geeft.

Ander herformuleer ik het nog wel:
1. Als iemand die zich een moslim noemt de Koran letterlijk moet geloven, hoe verklaar je dan de verschillende stromingen binnen de Islam? Met name interessant omdat er geen verschil in interpretatie mogelijk is volgens jou omdat woorden een vaste betekenis hebben (of woorden van die strekking).
2. Ben je het met me eens dat een persoon kan zeggen dat ze de Koran als absolute waarheid zien én dat deze persoon tegelijkertijd andere (tegenstijdige) standpunten kan aanhangen?
pi_156044412
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:29 schreef HongKongPhoey het volgende:
Oh, jij was niet het topic? :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156044524
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:33 schreef GrumpyFish het volgende:
Alleen omdat je er steeds geen antwoord op geeft.
Hier heb ik al meermaals op geantwoord, zoek maar op!

quote:
Ander herformuleer ik het nog wel:
1. Als iemand die zich een moslim noemt de Koran letterlijk moet geloven, hoe verklaar je dan de verschillende stromingen binnen de Islam? Met name interessant omdat er geen verschil in interpretatie mogelijk is volgens jou omdat woorden een vaste betekenis hebben (of woorden van die strekking).
Men heeft geen Koran omdat men het geld niet heeft en men afhankelijk was van "predikers" die vertelden over de Koran, omdat er ooit velen helemaal niet konden lezen en afhankelijk waren van "predikers". En het is menselijk dat men daar een "eigen draai" aan geeft. Misschien kun je je ook wel indenken dat de Koran letterlijk prediken voor velen niet erg uitnodigend is voor velen. Dus er wordt een "romantischer" beeld weergegeven van de Koran, om zo meer "zieltjes" te winnen. Wanneer er genoeg "zieltjes" gewonnen zijn geeft dat meer macht.

En eenmaal die macht hebbende dan ziet men de ware aard van religie naar boven komen. Dit heeft op verschillende plekken in de geschiedenis plaatsgevonden, vandaar verschillende "stromingen"

Daarnaast zijn veel stromingen gebaseerd op toevoegingen als Hadith en dergelijke, maar de Koran gaat boven al het andere, toevoegingen zijn ondergeschikt.

quote:
2. Ben je het met me eens dat een persoon kan zeggen dat ze de Koran als absolute waarheid zien én dat deze persoon tegelijkertijd andere (tegenstijdige) standpunten kan aanhangen?
Tuurlijk kan dat, maar volgens de Koran ben je dan geen (goed) Moslim!! De Koran is een volmaakt boek en heeft absolute autoriteit, dus voor wat iemand vindt is geen ruimte!!
pi_156044543
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:37 schreef Molurus het volgende:
Oh, jij was niet het topic? :D
Wil je iets zeggen?
pi_156044555
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:46 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Wil je iets zeggen?
Als ik iets wil zeggen dan merk je dat vanzelf. ;) Daar hoef je niet naar te vragen.
pi_156044558
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:29 schreef HongKongPhoey het volgende:
Is allemaal ontopic hoor. Je wil het toch over PVV'ers hebben? Nou, alsjeblieft.
pi_156044589
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:47 schreef Molurus het volgende:
Als ik iets wil zeggen dan merk je dat vanzelf. ;) Daar hoef je niet naar te vragen.
Waar sloeg je opmerking dan op? Of was het gewoon stemmingmakerij van je? Hoor je als modder eter niet te proberen discussies in goede banen te leiden, in plaats van stemming te maken en te helpen ontsporen?
pi_156044648
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:49 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Waar sloeg je opmerking dan op? Of was het gewoon stemmingmakerij van je? Hoor je als modder eter niet te proberen discussies in goede banen te leiden, in plaats van stemming te maken en te helpen ontsporen?
Voor jouw informatie: ik ben geen moderator. Wel ooit geweest.

Maar als ik als normale gebruiker je een tip mag geven: je maakt er zelf een zooitje van door overal op te reageren.
pi_156044696
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:53 schreef Molurus het volgende:
Voor jouw informatie: ik ben geen moderator. Wel ooit geweest.

Maar als ik als normale gebruiker je een tip mag geven: je maakt er zelf een zooitje van door overal op te reageren.
Je kunt kakkerlakken negeren, maar daarmee gaan ze niet vanzelf weg.
  zondag 13 september 2015 @ 11:56:47 #266
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_156044715
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:45 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Hier heb ik al meermaals op geantwoord, zoek maar op!
Je hebt er meerdere keren op gereageerd inderdaad. Dat is iets anders dan ingaan op de vraag en antwoorden.
quote:
[..]

Men heeft geen Koran omdat men het geld niet heeft en men afhankelijk was van "predikers" die vertelden over de Koran, omdat er ooit velen helemaal niet konden lezen en afhankelijk waren van "predikers". En het is menselijk dat men daar een "eigen draai" aan geeft. Misschien kun je je ook wel indenken dat de Koran letterlijk prediken voor velen niet erg uitnodigend is voor velen. Dus er wordt een "romantischer" beeld weergegeven van de Koran, om zo meer "zieltjes" te winnen. Wanneer er genoeg "zieltjes" gewonnen zijn geeft dat meer macht.

En eenmaal die macht hebbende dan ziet men de ware aard van religie naar boven komen. Dit heeft op verschillende plekken in de geschiedenis plaatsgevonden, vandaar verschillende "stromingen"

Daarnaast zijn veel stromingen gebaseerd op toevoegingen als Hadith en dergelijke, maar de Koran gaat boven al het andere, toevoegingen zijn ondergeschikt.

[..]

Tuurlijk kan dat, maar volgens de Koran ben je dan geen (goed) Moslim!! De Koran is een volmaakt boek en heeft absolute autoriteit, dus voor wat iemand vindt is geen ruimte!!
Denk je dat dat het enige is dat de denkbeelden van mensen beinvloedt (i.e. wat mensen verteld is door imams)? Of denk je dat er nog andere invloeden zijn op wat mensen denken, bijv. de maatschappij (en haar denkbeelden) waarin een persoon opgroeit?
pi_156044720
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:53 schreef Molurus het volgende:

Maar als ik als normale gebruiker je een tip mag geven
Ik blow niet, ik heb geen tips nodig
pi_156044793
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:56 schreef GrumpyFish het volgende:
Denk je dat dat het enige is dat de denkbeelden van mensen beinvloedt (i.e. wat mensen verteld is door imams)?
Het heeft een enorme invloed er op ja. Dat kun je ook halen uit het feit dat iemand die Christelijk is opgevoed en met die nonsense is gehersenspoeld ook niet meer openstaat voor de realiteit en alles binnen dat "goddelijke" dogmatische kader plaatst. Binnen Islam is dat vaak nog extremer omdat er een strenge "sociale" controle is. Wanneer je niet meer meegaat in de stroming dan wordt je op zn minst praktisch verstoten!!

quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:56 schreef GrumpyFish het volgende:
denk je dat er nog andere invloeden zijn op wat mensen denken, bijv. de maatschappij (en haar denkbeelden) waarin een persoon opgroeit?
Volgens mij is dat een verwaarloosbare factor binnen een streng dogmatisch kader met strenge "sociale" controle
pi_156044821
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:55 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Je kunt kakkerlakken negeren, maar daarmee gaan ze niet vanzelf weg.
Tip: als je het niet over PVV'ers wil hebben, begin dan geen topic over PVV'ers. Wil je alleen even zeggen dat je moslims kut vindt, dan begin je een topic met als titel 'Ik vind moslims kut'. Dat is verder niet echt heel moeilijk om zelf te bedenken.
  zondag 13 september 2015 @ 12:05:27 #270
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_156044878
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:01 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Het heeft een enorme invloed er op ja. Dat kun je ook halen uit het feit dat iemand die Christelijk is opgevoed en met die nonsense is gehersenspoeld ook niet meer openstaat voor de realiteit en alles binnen dat "goddelijke" dogmatische kader plaatst. Binnen Islam is dat vaak nog extremer omdat er een strenge "sociale" controle is. Wanneer je niet meer meegaat in de stroming dan wordt je op zn minst praktisch verstoten!!

[..]

Volgens mij is dat een verwaarloosbare factor binnen een streng dogmatisch kader met strenge "sociale" controle
En toch is het merendeel van bijv. de Christenen redelijk normaal, en liberaler in hun opvattingen dan, pak 'm beet, 50 jaar geleden. Waarom zou zoiets voor Moslims niet denkbaar zijn? Er zijn zelfs al voorbeelden van Moslims die zich sterk uitspreken vóór de democratische rechtstaat.
pi_156044892
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:38 schreef HongKongPhoey het volgende:
Even weer on topic, dokter Janssen is onderweg om de vervelende patient op te halen

[..]

Tsja, beetje vergezocht. Je koppelde het direkt aan na de oorlog. Dit is niet echt direkt naa de oorlog toch? Maar goed, ik kom zo op je oorlog argument terug.

[..]

Een Amsterdamse galeriehouder biedt het boek Mein Kampf te koop aan. Een zekere organisatie onder de noemer 'Federatief Joods Nederland' heeft aangegeven hiervan aangifte te zullen doen. De verkoop van het boek is immers wettelijk verboden. De kwestie blijkt reden voor een hoop verwarring. Veel mensen lijken te denken dat het verbod samenhangt met het auteursrecht op het boek. Zo ook regionale TV-zender AT5.

[..]

Niet auteursrechten volgens deze advocaat!!

http://www.croondavidovic(...)d-op-mein-kampf/2066

[..]

Het is precies hetzelfde, ik kan ook wel roepen dat je als je haat ziet in Mein Kampf, je het verkeerd interpreteert!!! De Koran is net zo haatzaaien en discriminerend als Mein Kampf. Ik heb je nog geen enkel argument zien maken dat dat weerlegt!!!

[..]

Dan is het dus nog erger met de Koran, op die basis zijn er meer oorlogen nu en toen. Dus geen enkel verschil, in jouw logica is de Koran dan zelfs erger, toch? Meer oorlogen op basis van Islam, dan oorlogen op basis van Mein kampf!!!

Je maakt mijn argument dus zelfs sterker!!
mijn moeder en vader hebben de 2de wereldoorlog nog meegemaakt. dat is heel wat anders dan oorlogen ver weg, lang geleden.

en je zeurt een beetje, want we zijn het gewoon eens dat mein kampf niet verboden zou moeten zijn. alleen wil jij graag dat mein kampf net zo erg is als de koraan, en die wil je wel verbieden. dat heb je nog steeds niet uitgelegd, hoe je die sprong maakt.
pi_156044903
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:02 schreef Jigzoz het volgende:
Tip: als je het niet over PVV'ers wil hebben, begin dan geen topic over PVV'ers. Wil je alleen even zeggen dat je moslims kut vindt, dan begin je een topic met als titel 'Ik vind moslims kut'. Dat is verder niet echt heel moeilijk om zelf te bedenken.
Ga toch weg joh!!
pi_156044923
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:06 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ga toch weg joh!!
En als je een forum alleen voor jezelf wil, dan kun je dat gratis openen. Maar terug ontopic. PVV'ers hadden we het over.
  zondag 13 september 2015 @ 12:11:37 #274
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_156045034
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En als je een forum alleen voor jezelf wil, dan kun je dat gratis openen. Maar terug ontopic. PVV'ers hadden we het over.
Ja, een gevaar voor de democratie, als je het mij vraagt
pi_156045035
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:06 schreef pokkerdepok het volgende:
mijn moeder en vader hebben de 2de wereldoorlog nog meegemaakt. dat is heel wat anders dan oorlogen ver weg, lang geleden.
En>? Wil je zeggen dat er momenteel geen oorlogen zijn op basis van Islam? Dat maakt het dus juist relevanter om die Koran te verbieden omdat die oorlogen zelfs nu plaatsvinden!!

quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:06 schreef pokkerdepok het volgende:
en je zeurt een beetje, want we zijn het gewoon eens dat mein kampf niet verboden zou moeten zijn. alleen wil jij graag dat mein kampf net zo erg is als de koraan, en die wil je wel verbieden. dat heb je nog steeds niet uitgelegd, hoe je die sprong maakt.
Ik zeur niet, ik stel enkel de hypocriete handhaving van de grondwet vast. Dat is geen kwestie van vinden, je kunt niet ontkennen dat het ene boek verbieden op grond van haat en discriminatie en het andere boek waar precies hetzelfde voor geldt bewust niet te verbieden.

Dat vindt jij niiet hypocriet?
pi_156045057
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:11 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Ja, een gevaar voor de democratie, als je het mij vraagt
Moslims zeggen zich te onderwerpen aan de islam en dat klopt. De PVV zegt vóór de vrijheid te zijn, maar is daar juist tegen. De PVV is dus schijnheiliger.
pi_156045074
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:45 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Jij noemt het uitzetten van asielzoekers deporteren! Je kiest bewust voor het zwaarder beladen deporteren om naar de Holocaust te verwijzen!!
jij wil de koraan hetzelfde vinden als mein kampf.... dus jij verwijst naar de nazis als we het over moslims hebben. je doet precies wat je zelf vervelend vind als ik het over deporteren hebt.
quote:
Iemand die trouwt met een kind van 6 en het ontmaagd op haar 9e, hoe wil je dat anders noemen dan een pedosexuele daad? Je valt mij er op aan dat ik dat zeg namelijk. Hoe wil je het anders noemen?

Je verbaasd me echt met je reactie!!

[..]
jij wou niet dat ik deproteren gebruikte; ik zei prima, zeg ik voortaan uitzetten.... wat ga jij veranderen? want je doet precies hetzelfde, bepaalde termen gebruiken om iets in een kwaad daglicht te zetten.
quote:
Voorlopig zie ik binnen Islam een hele andere trend. Het tegenovergestelde van wat jij beweert. I
omdat jij oogkleppen ophebt, en alleen maar die kleine groep luide extremisten ziet.
pi_156045356
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:49 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Menig moslim in menig debat/discussie.
zoals ik al zei, al die vertalingen die je online vind, dat zijn moslim sites. is gewoon acceptabel hoor. zou toch ook een beetje raar zijn, als moslims niet mochten weten wat er in de koraan staat, of niet?
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:53 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Een Moslim mag volgens de Koran niet meedoen aan een democratie, enkel mag men de democratie gebruiken om de Islamitische wet te realiseren!!!
zucht... nogmaals; een moslim moet zich aanpassen aan de regels van het land waar hij woont.
ik ga het niet nog een keer zeggen, zoek maar op.
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:51 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? De Koran zegt dat het een volmaakt boek is, dat zichzelf niet tegen kan spreken. Het zegt absolute autoriteit te hebben. Dat moet je aannemen van de Koran als Moslim, anders ben je geen (goed) Moslim!!!! Da's toch kraakhelder?
betekend nog niet dat dat zo is. er zijn vele verschillende interpretaties.
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:55 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Die vader van die Aylan Kurdi, waarom vluchtte die uit Turkije weg??
vertel..
[/quote]

quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:06 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Enkel voor het moment dat er geen meerderheid aan Moslims is, wanneer er een meerderheid is dan moet de sharia gelden. Maar van echt meedoen is nooit sprake vanwege;

[..]

precies, we hebben dus niks te vrezen.
pi_156045448
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:11 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

En>? Wil je zeggen dat er momenteel geen oorlogen zijn op basis van Islam? Dat maakt het dus juist relevanter om die Koran te verbieden omdat die oorlogen zelfs nu plaatsvinden!!

[..]
de 2de wereldoorlog was een nationaal trauma, en dan doe je rare dingen.
quote:
Ik zeur niet, ik stel enkel de hypocriete handhaving van de grondwet vast. Dat is geen kwestie van vinden, je kunt niet ontkennen dat het ene boek verbieden op grond van haat en discriminatie en het andere boek waar precies hetzelfde voor geldt bewust niet te verbieden.

Dat vindt jij niiet hypocriet?
even voor alle duidelijkheid; vind jij dat de koraan verboden moet worden? dat heb je namelijk gezegd.
maar je hele argument dat mein kampf NIET verboden moet zijn, is dan een beetje raar, toch?
pi_156045486
en je hebt een heleboel van wat ik had geantwoord, genegeerd. ook die twee kwesties van de eerste paginas waar je het zo graag nog meer over wou hebben. ik neem aan dat je antwoorden daarop nog komen.
pi_156047775
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Moslims zeggen zich te onderwerpen aan de islam en dat klopt. De PVV zegt vóór de vrijheid te zijn, maar is daar juist tegen. De PVV is dus schijnheiliger.
Niet als de desbetreffende ideologie in beginsel oproept tot segregatie, discriminatie, geweld en zelfs doodslag. Nogmaals, de radicale islam staat niet buiten de islam maar is een onderdeel van diezelfde islam. De beginselen die daar toe oproepen zijn in tegenspraak met onze Nederlandse grondwettelijke beginselen.

Als jij hier in Nederland wilt wonen dan behoor je jezelf aan de Nederlandse grondwettelijke normen en waarden aan te passen. Dat is een eerste vereiste, zoals elk ander land dat van jou verlangd inclusief moslimlanden. Waarom zouden we dan in Nederland de andere kant moeten opkijken en critici moeten neerzetten als schijnheilig?
pi_156047809
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niet als de desbetreffende ideologie in beginsel oproept tot segregatie, discriminatie, geweld en zelfs doodslag. Nogmaals, de radicale islam staat niet buiten de islam maar is een onderdeel van diezelfde islam. De beginselen die daar toe oproepen zijn in tegenspraak met onze Nederlandse grondwettelijke beginselen.

Als jij hier in Nederland wilt wonen dan behoor je jezelf aan de Nederlandse grondwettelijke normen en waarden aan te passen. Dat is een eerste vereiste, zoals elk ander land dat van jou verlangd inclusief moslimlanden. Waarom zouden we dan in Nederland de andere kant moeten opkijken en critici moeten neerzetten als schijnheilig?
Ehm, de PVV wil zelf grondbeginselen van de grondwet aanpassen zoals verbod op discriminatie en vrijheid van godsdienst, is zelf racistisch bezig en dan kom je vervolgens met dit soort verwijten?
pi_156048312
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ehm, de PVV wil zelf grondbeginselen van de grondwet aanpassen zoals verbod op discriminatie en vrijheid van godsdienst, is zelf racistisch bezig en dan kom je vervolgens met dit soort verwijten?
Waar is de PVV discriminerend bezig? Je mag van mening verschillen voor de wijze waarop Wilders zijn oneliners naar buiten toe brengt, de PVV roept nergens specifiek op tot uitsluiting en geweld jegens bevolkingsgroepen. Dat in tegenstelling tot de meer radicale islamitische stromingen, die nogmaals niet buiten de islam staan maar daar een onlosmakelijk onderdeel van vormen.

Natuurlijk kun je jezelf als Marokkaan gekwetst voelen over de minder-uitspraak van Wilders. Maar iedereen weet drommels goed op welke categorie Marokkanen Wilders doelde. Wilders heeft vaak genoeg gezegd dat hij niets heeft tegen moslims in Nederland die goed zijn geļntegreerd en een nuttige bijdrage leveren aan onze samenleving. Maar daarmee is het verhaal niet af. Want er is tegelijkertijd sprake van een segregatie, het ver islamiseren van bepaalde stadswijken waar joden met een keppeltje op worden uitgescholden en bespuugd. Dat is toch niet de samenleving die wij willen? Laten we eerst die problemen eens eerlijk benoemen en aanpakken in plaats dat we ervan willen wegkijken.
pi_156048538
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waar is de PVV discriminerend bezig? Je mag van mening verschillen voor de wijze waarop Wilders zijn oneliners naar buiten toe brengt, de PVV roept nergens specifiek op tot uitsluiting en geweld jegens bevolkingsgroepen. Dat in tegenstelling tot de meer radicale islamitische stromingen, die nogmaals niet buiten de islam staan maar daar een onlosmakelijk onderdeel van vormen.
De 'kopvoddentaks' was nadrukkelijk bedoeld voor moslims ( met een leuke analogie als hondenpoep, de vervuiler betaald), niet joden met keppeltjes, niet gesluierde nonnen, niet voor de groepen met een gefaalde fashiongevoel, maar moslims dus. Dat is discriminerend bezig zijn. De Islam roept ook nergens tot geweld en uitsluiting in Nederland voor andere bevolkingsgroepen, wel heb je moslims die dat doen, net zoals je PVV-ers hebt die dat doen, je punt is?

quote:
Natuurlijk kun je jezelf als Marokkaan gekwetst voelen over de minder-uitspraak van Wilders. Maar iedereen weet drommels goed op welke categorie Marokkanen Wilders doelde. Wilders heeft vaak genoeg gezegd dat hij niets heeft tegen moslims in Nederland die goed zijn geļntegreerd en een nuttige bijdrage leveren aan onze samenleving. Maar daarmee is het verhaal niet af. Want er is tegelijkertijd sprake van een segregatie, het ver islamiseren van bepaalde stadswijken waar joden met een keppeltje op worden uitgescholden en bespuugd. Dat is toch niet de samenleving die wij willen? Laten we eerst die problemen eens eerlijk benoemen en aanpakken in plaats dat we ervan willen wegkijken.
Wilders heeft vaak genoeg een onderscheid gemaakt tussen Marokkanen en Marokkaanse criminelen, alleen zo een onderscheid wordt niet bijzonder vaag als je dat weglaat in zo een uitspraak, maar als je ook nog eens familieleden van een Marokkaanse crimineel het land wil uitzetten vanwege iets wat broer, vader, zoonlief heeft gedaan. Alsjeblieft zeg, homo's, joden en vrouwen die worden geļntimideerd is een groot probleem dat je keihard moet aanpakken, maar laten we niet doen alsof er geen ander groep is die moskeeėn aanvalt, hoofddoeken van moslima's aftrekt, voor alles en nog wat na roept.

Ik geen van beide samenlevingen wil ik mijn kinderen laten opgroeien nee, maar het oplossen is niet door een kant te benoemen en voorbij te gaan aan de ander, men dient in het geheel een streep doorheen te trekken en beiden keihard aan te pakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2015 14:49:50 ]
pi_156048623
quote:

[..]

Racistisch tegen welk ras precies?
pi_156048652
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:51 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Racistisch tegen welk ras precies?
Ali B volk.
pi_156048853
quote:
Ehm, de PVV wil zelf grondbeginselen van de grondwet aanpassen
wat is makkelijker denk je, de grondwet aanpassen, of de Koran?
pi_156048884
quote:
Geef een voorbeeldje van racisme van de PVV, eentje maar.
pi_156048892
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:00 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

wat is makkelijker denk je, de grondwet aanpassen, of de Koran?
Jouw opvattingen aanpassen gaat niet lukken iig.
pi_156048951
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:01 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Hier http://www.volkskrant.nl/(...)nsioenland~a3131402/
pi_156049021
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:47 schreef Triggershot het volgende:
De 'kopvoddentaks' was nadrukkelijk bedoeld voor moslims (
Door een religieuze uiting als een hoofddoek te dragen, maak je een statement zeg je al, ik heb schijt an jullie grondwet, de Koran gaat boven jullie grondwet. Verbiedt anderen maar om petjes en dergelijke te dragen op school of de werkplek. maar ik draag een hoofddoek, omdat ik mijn religie belangrijker vind dan jullie wetten.

Daarmee plaats je jezelf al buiten de maatschappij en toon je geen enkel respect voor het land waar je leeft. Dat land wat overigens wel altijd respect voor die hoofddoek en die religie moet hebben overigens!!

Snap je echt niet hoe het zit?
pi_156049043
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:52 schreef Triggershot het volgende:
Ali B volk.
Nee, kom op. Je roept grote woorden als racisme, maar kom dan met 1 voorbeeld!!

Welk ras discrimineert de PVV?
pi_156049054
quote:
10s.gif Op zondag 13 september 2015 15:01 schreef Triggershot het volgende:
Jouw opvattingen aanpassen gaat niet lukken iig.
Niet er omheen praten, geef gewoon antwoord!
pi_156049091
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:06 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Door een religieuze uiting als een hoofddoek te dragen, maak je een statement zeg je al, ik heb schijt an jullie grondwet, de Koran gaat boven jullie grondwet. Verbiedt anderen maar om petjes en dergelijke te dragen op school of de werkplek. maar ik draag een hoofddoek, omdat ik mijn religie belangrijker vind dan jullie wetten.

Daarmee plaats je jezelf al buiten de maatschappij en toon je geen enkel respect voor het land waar je leeft. Dat land wat overigens wel altijd respect voor die hoofddoek en die religie moet hebben overigens!!

Snap je echt niet hoe het zit?
De grondwet beaamt godsdienstvrijheid jij uiterst mentaal uitgedaagde vorm van luchtverspilling. Als een hoofddoek een statement is en een middelvinger naar de grondwet ( wat al compleet bullshit is ) is dat ook het geval met een keppeltje of een gesluierde non. Er is selectiviteit en doelgericht een specifiek groep aanpakken.
pi_156049105
quote:
9s.gif Op zondag 13 september 2015 15:03 schreef Triggershot het volgende:

Hier http://www.volkskrant.nl/(...)nsioenland~a3131402/
Quote het stukje tekst eens waar de er sprake is van racisme van de PVV?
pi_156049108
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:08 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Niet er omheen praten, geef gewoon antwoord!
Niet zo brutaal praten tegen je vader.
pi_156049160
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:09 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Quote het stukje tekst eens waar de er sprake is van racisme van de PVV?
Lees het maar eens goed door.
pi_156049166
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:09 schreef Triggershot het volgende:
De grondwet beaamt godsdienstvrijheid jij uiterst mentaal uitgedaagde vorm van luchtverspilling. Als een hoofddoek een statement is en een middelvinger naar de grondwet ( wat al compleet bullshit is ) is dat ook het geval met een keppeltje of een gesluierde non. Er is selectiviteit en doelgericht een specifiek groep aanpakken.
Waarom mag je geen petje op in de klas? Maar waarom zou je wel een hoofddoek op moet mogen hebben volgens jou?
pi_156049190
quote:
9s.gif Op zondag 13 september 2015 15:09 schreef Triggershot het volgende:
Niet zo brutaal praten tegen je vader.
Geef gewoon antwoord. of kan je geen antwoord geven omdat het enige antwoord je niet goed uitkomt?
pi_156049209
quote:
9s.gif Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Triggershot het volgende:
Lees het maar eens goed door.
Er zit dus niks racistisch in blijkbaar. Anders kon je het zo quoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')