SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar...het EU warehouse is nog niet heel erg uitgebreid, en vandaar hebben we de prijzen iets aangepast zodat de keus meer bij jullie ligt, dus...
Prijzen
• Een product naar keuze tot 66 dollar uit het EU / CN warehouse
• Een product naar keuze tot 44 dollar uit het EU / CN warehouse
• 3 keer een coupon van 15 dollar (zonder voorwaarden)
Keuze warehouse
Via deze link kom je op de site van Gearbest, en kan je aan de linkerkant EU / CHINA aanvinken.
Actievoorwaarden
• Reageer in dit topic met welk product je graag in het EU-warehouse zou willen zien, Gearbest neemt al die suggesties mee om het EU-warehouse uit te breiden.
• Plaats in die reactie de keus voor welke prijs, dus 1 prijs kan je kiezen en als je voor een product tot 44/66 dollar kiest, plaats even de link erbij. Per categorie wordt een winnaar gekozen (of 3, in het geval van de coupons).
• 1 deelname per persoon (dus met kloontjes meerdere keren meedoen is niet toegestaan)
• De actie loopt tot vrijdag 11 september 23.59
• Via een random tool worden er uit de reacties de winnaars gekozen
Disclaimer: het risico op eventuele douanekosten ligt bij de user, meer informatie hierover vind je in het CHI / [Chinese Webshops] Topic #364 Waar we gaan besparen!. Crew mag ook meedoen aangezien Gearbest zelf de trekking doet, iteejer en rene90 zijn wel uitgesloten van deelname.
[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 11-09-2015 19:02:49 ]
Lijken net ambtenarenquote:Op zaterdag 12 september 2015 00:01 schreef rene90 het volgende:
En de give-away is weer voorbij, het is weekend in China dus de winnaars worden pas maandag bekend gemaakt door Gearbest
Dat lijkt me niet zo prettig neequote:Op maandag 14 september 2015 10:10 schreef robdriessen het volgende:
Weet je wat pas klopt? Een zwerende vinger.
random.org is alles wat je nodig hebtquote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo prettig neeGearbest hield zich niet aan zijn eigen opgezette regels dus heb net in Excel een hele lijst gemaakt met usernames per prijs en uitgelegd hoe een randomizer tool werkt
als mijn naam er maar bij zit..quote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo prettig neeGearbest hield zich niet aan zijn eigen opgezette regels dus heb net in Excel een hele lijst gemaakt met usernames per prijs en uitgelegd hoe een randomizer tool werkt
quote:Op maandag 14 september 2015 10:36 schreef Gearbest het volgende:
Hi,
Thanks for all your support .and now i will announce the winner.
winner for 66 dollar prize is Qunix
winner for 44 dollar prize is robdriessen
winner for 15 dollar prizes Puntje 013, Repelteeltje, jeroendh
All the prize, the admin rene90 will send to you .
Thanks
Die heeft al eerder iets gewonnenquote:Op maandag 14 september 2015 11:40 schreef 44rdbei het volgende:
Iedereen gefeliciteerd
Repelteeltje zal Repeteeltje moeten zijn denk ik.
En toch gebeurt het echt allemaal randomquote:Op maandag 14 september 2015 11:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heeft al eerder iets gewonnen
Dat trek ik ook niet in twijfel, het is gewoon heel veel geluk.quote:Op maandag 14 september 2015 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
En toch gebeurt het echt allemaal random
|quote:Op maandag 14 september 2015 11:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh dan lijkt het alleen op elkaar. Wie kiest er dan ook zo'n naam.quote:Op maandag 14 september 2015 11:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
|
Waar dan? ik zie wel dat Repelsteeltju eerder heeft gewonnen.
Als er nog een repel is ga ik een topic openen in bnw
quote:Op maandag 14 september 2015 10:36 schreef Gearbest het volgende:
Hi,
Thanks for all your support .and now i will announce the winner.
winner for 66 dollar prize is Qunix
winner for 44 dollar prize is robdriessen
winner for 15 dollar prizes Puntje 013, Repelteeltje, jeroendh
All the prize, the admin rene90 will send to you .
Thanks
Nou nou....quote:Op maandag 14 september 2015 11:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Yeah, of course, thanks for you feedback,quote:Op maandag 14 september 2015 16:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thank you.
I hope you have something valuable from my reply.
you are welcomequote:Op maandag 14 september 2015 10:41 schreef robdriessen het volgende:
[..].....
I won something! Thank you Gearbest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |