Ja klopt, ik zie ook rood maar het wordt nog veel meer rood?quote:Op maandag 28 september 2015 04:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik nu al rood-achtig?
De maan is nog niet totaal verduisterd
Ik ga het zien, tot zo!quote:Op maandag 28 september 2015 04:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie ook rood maar het wordt nog veel meer rood?
Wordt niet veel roder, maar valt zonder dat lichte deel meer op.quote:Op maandag 28 september 2015 04:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie ook rood maar het wordt nog veel meer rood?
Om 4:45 nog even naar buiten kijkenquote:Op maandag 28 september 2015 04:07 schreef GekkePoes het volgende:
Jammer, volledige bewolking op mijn lokatie, mocht het einde der tijden alsnog zo uitkomen als de overlevering der geschriften, wens ik iedereen het beste. welterusten.![]()
Gewoon doen, heb ik net ook al een paar keer gedaan, toch geen hond op straat.quote:Op maandag 28 september 2015 04:16 schreef MaJo het volgende:
Hier is het helder, zie de Grote Beer bijvoorbeeld prachtig. Maar geen maan te zienBen bang dat ik even het huis uit moet om het te zien, in mijn pyama
Ongeveer 90 graden naar linksquote:Op maandag 28 september 2015 04:16 schreef MaJo het volgende:
Hier is het helder, zie de Grote Beer bijvoorbeeld prachtig. Maar geen maan te zienBen bang dat ik even het huis uit moet om het te zien, in mijn pyama
Heb het gedaan, in mijn badjas en pantoffelsquote:Op maandag 28 september 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon doen, heb ik net ook al een paar keer gedaan, toch geen hond op straat.
Uhuh, ik dacht het vanuit huis te kunnen zien maar dat kon echt nietquote:
What a lunaticquote:Op maandag 28 september 2015 04:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Whaha ik zie af en toe een lichtflits... Er is iemand in het blok een foto aan het maken.. Die flits zal vast helpen
25 minuten pas.quote:Op maandag 28 september 2015 04:22 schreef VASND het volgende:
precies op het ekte ekte moment ineens een wolk
Randje is bijna wegquote:Op maandag 28 september 2015 04:22 schreef Nattekat het volgende:
Nog een heel dun randje. Zie ook de weerspiegeling in het dubbelglas niet meer
Goede tip. In onderbroek op het balkon. Prachtig.quote:Op maandag 28 september 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon doen, heb ik net ook al een paar keer gedaan, toch geen hond op straat.
oooh ja. Was net al aardig oranje!quote:
Same here, niets te zien. In het echt wel gelukkig dus, erg mooi. En een egeltje!quote:Op maandag 28 september 2015 04:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Met m'n mobiel werd het niks, je ziet gewoon niks met die flutcamera
Hopelijk hebben de telescoop-nerds hiero geen bewolking en willen ze de beelden delen
Ik kon nog een heel mooi vaag rondje vastleggenquote:Op maandag 28 september 2015 04:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Met m'n mobiel werd het niks, je ziet gewoon niks met die flutcamera
Hopelijk hebben de telescoop-nerds hiero geen bewolking en willen ze de beelden delen
Kan je ook bewegende beelden vastleggen? Hij lijkt wel te gloeien!quote:Op maandag 28 september 2015 04:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon nog een heel mooi vaag rondje vastleggen
Hier ookquote:Op maandag 28 september 2015 04:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon nog een heel mooi vaag rondje vastleggen
Ja! Viel me ook al op.quote:Op maandag 28 september 2015 04:35 schreef Prowl het volgende:
Mooi rood incl enkele vallende sterren
Wat is dat voor ring dan? Ik zie het nog nietquote:Op maandag 28 september 2015 04:36 schreef Nattekat het volgende:
Begint een ring zichtbaar te worden
Binnen-> buiten wordt steeds lichter.quote:Op maandag 28 september 2015 04:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ring dan? Ik zie het nog niet
Geen telescoop.quote:Op maandag 28 september 2015 04:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
Wat voor telescoop + camera heb je staan?
Lol echt, vind het meevallen met joggingsbroek en hemdje.quote:Op maandag 28 september 2015 04:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat doet ie in het echt toch ook?
Ben toch nog even binnengebleven..koud
Ik kom net weer binnen, ben meteen hals over kop naar buiten gerend toen een paar mensen hier het over vallende sterren hadden, maar zelf geen gezienquote:Op maandag 28 september 2015 04:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol echt, vind het meevallen met joggingsbroek en hemdje.
dan komt het goed uit dat het net pas herfst isquote:Op maandag 28 september 2015 04:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom net weer binnen, ben meteen hals over kop naar buiten gerend toen een paar mensen hier het over vallende sterren hadden, maar zelf geen gezien
De maan ziet er nu rustiger en donkerder uit. En wat egaler, ik zag zelf geen ring
En ik haat winters #moppersmurf
Nee, het was (is) inderdaad prima te volgen. Nu nog steeds prachtig mooi. Helaas geen mooie foto kunnen maken, maar dik tevredenquote:Op maandag 28 september 2015 04:52 schreef Nattekat het volgende:
Tot zo ver het hoogtepunt. Niet verpest door bewolking
Ik word daar gewoon echt niet vrolijk vanquote:Op maandag 28 september 2015 04:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan komt het goed uit dat het net pas herfst is
Ik vind het echt niet koud met badjas en pantoffels aan, en ik ben een koukleum
Hier ook tevreden, vooral het eerste gedeelte nadat de verduistering totaal was, vond ik indrukwekkend.quote:Op maandag 28 september 2015 04:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, het was (is) inderdaad prima te volgen. Nu nog steeds prachtig mooi. Helaas geen mooie foto kunnen maken, maar dik tevreden
Nee maar je hebt nu geen referentie dus het lijkt niet zoveel. Als je het vergelijkt met een andere (normale) foto zie je het verschil wel.quote:Op maandag 28 september 2015 04:55 schreef Parafernalia het volgende:
ja ik snap dat supermaan niet zo goed...hij is toch gewoon normaal formaat?
Hij oogt 7% groter dan anders.quote:Op maandag 28 september 2015 04:55 schreef Parafernalia het volgende:
ja ik snap dat supermaan niet zo goed...hij is toch gewoon normaal formaat?
Ik voel je maar als je nu al in je winterdip zit is het echt minder, ik zie dit nog als nazomer.quote:Op maandag 28 september 2015 04:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik word daar gewoon echt niet vrolijk van
Ik ben echt meer een zomermens, in de zomers leef ik helemaal op en in de winter ben ik zo vrolijk als een boom die alle bladeren afgeschud heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |