Snel kapvergunning regelen dan, misschien red je het nogquote:Op maandag 28 september 2015 03:42 schreef fripper het volgende:
De maan is nu volledig achter een boom verdwenen
Hey, ik kan weer quoten idd!quote:Op maandag 28 september 2015 03:56 schreef Maver24 het volgende:
Fok heeft kuren. Toch niet zo goed zo'n rode maan, troubles
Gewoon de nachtelijke back-up waar je normaal niks van merktquote:Op maandag 28 september 2015 03:56 schreef Maver24 het volgende:
Fok heeft kuren. Toch niet zo goed zo'n rode maan, troubles
4:11 zou de verduistering totaal moeten zijn, denk niet lang daarna?quote:Op maandag 28 september 2015 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
Wanneer wordt hij rood dan?Hier nog maar een stukje te zien.
Ja klopt, ik zie ook rood maar het wordt nog veel meer rood?quote:Op maandag 28 september 2015 04:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik nu al rood-achtig?
De maan is nog niet totaal verduisterd
Ik ga het zien, tot zo!quote:Op maandag 28 september 2015 04:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie ook rood maar het wordt nog veel meer rood?
Wordt niet veel roder, maar valt zonder dat lichte deel meer op.quote:Op maandag 28 september 2015 04:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie ook rood maar het wordt nog veel meer rood?
Om 4:45 nog even naar buiten kijkenquote:Op maandag 28 september 2015 04:07 schreef GekkePoes het volgende:
Jammer, volledige bewolking op mijn lokatie, mocht het einde der tijden alsnog zo uitkomen als de overlevering der geschriften, wens ik iedereen het beste. welterusten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |