Ja! Viel me ook al op.quote:Op maandag 28 september 2015 04:35 schreef Prowl het volgende:
Mooi rood incl enkele vallende sterren
Wat is dat voor ring dan? Ik zie het nog nietquote:Op maandag 28 september 2015 04:36 schreef Nattekat het volgende:
Begint een ring zichtbaar te worden
Binnen-> buiten wordt steeds lichter.quote:Op maandag 28 september 2015 04:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ring dan? Ik zie het nog niet
Geen telescoop.quote:Op maandag 28 september 2015 04:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
Wat voor telescoop + camera heb je staan?
Lol echt, vind het meevallen met joggingsbroek en hemdje.quote:Op maandag 28 september 2015 04:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat doet ie in het echt toch ook?
Ben toch nog even binnengebleven..koud
Ik kom net weer binnen, ben meteen hals over kop naar buiten gerend toen een paar mensen hier het over vallende sterren hadden, maar zelf geen gezienquote:Op maandag 28 september 2015 04:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol echt, vind het meevallen met joggingsbroek en hemdje.
dan komt het goed uit dat het net pas herfst isquote:Op maandag 28 september 2015 04:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom net weer binnen, ben meteen hals over kop naar buiten gerend toen een paar mensen hier het over vallende sterren hadden, maar zelf geen gezien
De maan ziet er nu rustiger en donkerder uit. En wat egaler, ik zag zelf geen ring
En ik haat winters #moppersmurf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |