Deze ook, was op zich snel uit, maar dat hele gebouw stond vol met oldtimers, die konden pas maanden later daar worden weggehaald door asbest(veel van die auto's waren na de brand nog vrijwel onbeschadigd.) Dus na al die maanden konden de eigenaren alles wegflikkeren.quote:
Nope,quote:Op donderdag 10 september 2015 19:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, ik las verkeerd. Ik dacht dat ze buizen (zoals het riool) aan elkaar moesten schroeven
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hahaha. Hierom moest ik wel lachen
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:20 schreef d4v1d het volgende:
harder dan jouw voorouders ooit gewerkt hebben.
Oh dat doen ze verdomde handigquote:
Jawel hoor, maar dat zie je niet in dit filmpje. Maar het geeft wel een indruk hoe dat dan in zijn werk gaat.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh dat doen ze verdomde handig
Maar dat ding is niet op aan (niet op volle kracht?) geweest?
Liggen ze in je tuin?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
Kutkoters met stepjes en pleurisherrie, kan je niets aan doen. Totdat ze keihard op je raam gaan kloppen .. nu zijn ze weg..
HALLOquote:
Nee, ik heb me keurig ingehouden. Ik ging naar buiten en zei met een woest hoofd "wat moet je?"quote:
Onaardige kerel die Yokiquote:Op donderdag 10 september 2015 20:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik heb me keurig ingehouden. Ik ging naar buiten en zei met een woest hoofd "wat moet je?"
-oh nee niks, sorry ik deed het niet express
"nee, je deed het zeker per ongeluk?"
.................
"Gaat nergens over heh?"
-nee.
"Ok" en toen ben ik naar binnen gegaan.
Er speelde nog wel iets in mijn hoofd van wat als ik nu per ongeluk op je hoofd ga slaan of zo maar dat heb ik maar niet gezegd.
wowowowquote:Op donderdag 10 september 2015 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet ik even op jouw ramen komen kloppen, met je hoofd?
Wow.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet ik even op jouw ramen komen kloppen, met je hoofd?
Ja gewoon tijdens het verhoor toch!quote:Op donderdag 10 september 2015 20:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Neem nog ff een biertje op de fiets
Geen idee, ze willen een wat uitgebreidere verklaring, dus moet om half 9 daar zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heeft die kerel toch letsel of zo.
Ik vind Yoki wel lief thoquote:
Hey hallo!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 20:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Yoki wel lief tho
ohquote:Op donderdag 10 september 2015 20:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Yoki wel lief tho
Ja sorryquote:
Geen zin in, jullie horen wel als ik weer vrij benquote:Op donderdag 10 september 2015 20:08 schreef d4v1d het volgende:
Fokker, begin je vast met typen?
Paardlants in de cel - Het dagboek #1
User van de dag: Paardlants - in de cel.
Ik was getuige vanmiddag bij een simpele aanrijding, nu moet ik naar het bureau voor een verklaringquote:
Ohquote:Op donderdag 10 september 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik was getuige vanmiddag bij een simpele aanrijding, nu moet ik naar het bureau voor een verklaring
Gewoon steen door de ruit, heeft het tenminste nog nut dat je er bentquote:Op donderdag 10 september 2015 20:20 schreef Fokker89 het volgende:
En daar heb ik eigenlijk geen zin in
quote:Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk weer gewoon Rocky natuurlijk.
Aan die agent ja, mij een beetje op het bureau laten komen op mijn vrije avondquote:Op donderdag 10 september 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
Wat had Fokker gedaan, weer zijn lul laten zien?
Leuk, kun je alles wegflikkeren bij de buren over de schutting.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:26 schreef YokiKater het volgende:
Godver, kom er net achter dat de deur van mijn vriezer al 24 uur niet goed dicht zat.
Das echt kut.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:26 schreef YokiKater het volgende:
Godver, kom er net achter dat de deur van mijn vriezer al 24 uur niet goed dicht zat.
Dat valt gek genoeg nog reuze mee, maar ik heb wel allemaal van die ijsklonten narigheid. Hij stond ook niet wagenwijd open of zo maar gewoon niet goed dicht.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk, kun je alles wegflikkeren bij de buren over de schutting.
Heel veel is gewoon nog bevroren, maar ik moet hem wel even leeghalen en al die ijsbrokken wegtiefen en dan alles even drogen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Das echt kut.
Nu kan je alles gaan laten dooien.
Lekker nat ook enzo.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat valt gek genoeg nog reuze mee, maar ik heb wel allemaal van die ijsklonten narigheid. Hij stond ook niet wagenwijd open of zo maar gewoon niet goed dicht.
Sterkte bro.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heel veel is gewoon nog bevroren, maar ik moet hem wel even leeghalen en al die ijsbrokken wegtiefen en dan alles even drogen.
NWS / Vrouw verbergt vuurwapen in vaginaquote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Das echt kut.
Lekker nat ook enzo.
Ja had ik gezien.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Vrouw verbergt vuurwapen in vagina
Met zijn warme chocomelk.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_koningslied.html
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Vrouw verbergt vuurwapen in vagina
Wel leuk zo'n animatie, misschien iets voor de NOS.quote:
Ja, vertel jij het ze?quote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel leuk zo'n animatie, misschien iets voor de NOS.
Zou geweldig zijn als die reconstructies animated zouden zijn in bijv Forensic Files.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel leuk zo'n animatie, misschien iets voor de NOS.
LTDKVquote:Op donderdag 10 september 2015 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
In Lelystad
Da's nog erger dan Schiedam
Snorder peunage.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft nu auto van de zaak waar hij in woont.
Doe eens normaal joh.quote:
Foto's dus.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin is eindelijk uit de douche jongens.
Is ze nu eindelijk nat?quote:Op donderdag 10 september 2015 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin is eindelijk uit de douche jongens.
quote:
quote:
Die ex van Wibi stuurt iedereen appjes.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Laat maar, ze heeft al een appje gestuurd.
En Wibi maar met z'n Disney-figuren spelen.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ex van Wibi stuurt iedereen appjes.
LTKDV had dit ook kunnen posten.quote:
Beter voorkomen dan genezen dan.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ie de stengel in de hand of lijkt dat zo? Anders moet dit hilarische plaatje weer weg.
Inspiratie uithalen natuurlijk... duh?quote:Op donderdag 10 september 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Sowieso geen idee wat ik met dit plaatje moet.
Ging het googlen, allemaal kuthits.
Ha, een Hollandse terreursympathisant.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
Genieten van Emile Roemer bij Pauw.
NWS / Kind (5) opgehangen door juf?quote:Op donderdag 10 september 2015 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ha, een Hollandse terreursympathisant.
Ja, maar sympathiseer jij er mee?quote:Op donderdag 10 september 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Kind (5) opgehangen door juf?
Dit is pas terreur.
Snap ook niet wat ze buiten de keuken doen.
Nee, denk dat Falcon Punch hier wel nodig is.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar sympathiseer jij er mee?
quote:Op donderdag 10 september 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, denk dat Falcon Punch hier wel nodig is.
Rechts ziet er inderdaad zandachtig uit.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:19 schreef Triggershot het volgende:
Die jongen achter Pauw ziet er verdacht uit.
quote:Op donderdag 10 september 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rechts ziet er inderdaad zandachtig uit.
Neem je dan LTKDV in huis?quote:Op donderdag 10 september 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
Poll: Ik neem een vluchteling in huis
• Ja
• Nee
• LTKDV.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hopelijk valt je stoel uit elkaarquote:Op donderdag 10 september 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik lag bijna onder mijn stoel van het lachen.
Heb al een Abu in huis.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
• Ja
• Nee
• LTKDV.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
op een of andere manier moet ik hierom lachenquote:
Ohquote:Op donderdag 10 september 2015 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
op een of andere manier moet ik hierom lachen
Henktown?quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet je nog die ene chick uit Rotterdam die naar jou toe zou komen?
Ja?quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet je nog die ene chick uit Rotterdam die naar jou toe zou komen?
Of gewoon een beetje terug lezenquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga eerst maar even hele zinnen typen.
Henk.quote:
Dat er zoveel mensen LTVDK in huis willen nemen johquote:Op donderdag 10 september 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
• Ja
• Nee
• LTKDV.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Beetje jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 06:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je nou verbaasd dat er veel maagden op FOK! zijn?
Ik ben een watermanquote:Op vrijdag 11 september 2015 07:08 schreef anonymoussie het volgende:
Wil je nou zeggen dat je ook een Maagd bent, Timmmmm?
Nou.quote:Op vrijdag 11 september 2015 07:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meestal vooral koud. Soms sneeuw
Koud bad, Timmmmm?quote:Op vrijdag 11 september 2015 07:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meestal vooral koud. Soms sneeuw
Elke avond voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heeft Waaghals je al in elkaar geslagen?
Ga zelf wegquote:Op vrijdag 11 september 2015 06:53 schreef anonymoussie het volgende:
Kan deze titelloze topic nu weg ja.
Ik heb de TT aangepast omdat het feest is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heeft nog niemand Henklettering gefeliciteerd?
Nou wat een feest hoorquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb de TT aangepast omdat het feest is.
quote:
Haha. Lekker puh.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb de TT aangepast omdat het feest is.
Ja dan had je ook wel een andere tt moeten maken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:21 schreef Specularium het volgende:
Geen ruzie maken op Henk zijn verjaardag.
Volgende wordt 'Harder dan jouw voorouders ooit hebben gewerkt #1'.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:13 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij heeft harry tot nu tie bijna al mijn tt's aangeraakt
nee rot opquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende wordt 'Harder dan jouw voorouders ooit hebben gewerkt #1'.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:23 schreef Mani89 het volgende:
Van harte gefeliciteerd Elfje, ho pluk wint Tom de Vuelta om het feest voor jou compleet te maken.
Komt lekker geloofwaardig over weer dit ja. Met je burqa.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dit een beetje eng worden. Zijn jullie ineens allemaal bekeerd ofzo?
Voel mij alleen met Elf.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt lekker geloofwaardig over weer dit ja. Met je burqa.
Johannes! Michiel is gestopt met de snijtafelquote:
Dit is waarschijnlijk het enige dat hij dan denkt ...quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
Wat gaat hij genieten als hij dit topic zo leest.
Dat had ik nog niet gehoord of gelezenquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Johannes! Michiel is gestopt met de snijtafel
Had je dat al gehoord/gezien/gelezen?
http://www.kasperjansen.nl/verklaring-over-de-snijtafel/
De vorige TT was inderdaad stukken beter.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:13 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij heeft harry tot nu tie bijna al mijn tt's aangeraakt
Nou... wat een feest.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
Wat gaat hij genieten als hij dit topic zo leest.
Ja ben ik ook benieuwd naar. Vind het ook niet bij die twee passen om met zo'n soort ruzie uit elkaar te gaan. En jammer dat het contract bij de Correspondent nu beëindigd is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gehoord of gelezen
Ik ben ook wel benieuwd naar zijn verhaal want nu klinkt die Michiel een beetje als een huilie, omdat hij een keer niet wordt uitgenodigd voor een filmpje over de Islam waar hij zelf niet aan mee wil doen stopt hij er mee? Beetje raar verhaal.
Maar misschien heeft Michiel gewoon tijdelijk behoefte aan existentiële eenzaamheid, dat kan ook.
Heb je al een cadeau gekregen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vorige TT was inderdaad stukken beter.
Maar iedereen bedankt voor de felicitaties en zo.
Ik heb m'n verjaardag al eerder gevierd met familie. Heb toen al wat cadeautjes gekregen, ja.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je al een cadeau gekregen?
Wat heb je allemaal gekregen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb m'n verjaardag al eerder gevierd met familie. Heb toen al wat cadeautjes gekregen, ja.
Ik ben trouwens een groot deel van de dag afwezig. Ik ga zo weg en vanavond ben ik ook niet thuis. Dus ik wens jullie allemaal alvast een fijne middag en avond.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga je het nog met vrienden vieren vandaag?
Ze leken het op camera altijd goed met elkaar te kunnen vinden, maar misschien is dat maar schijn en gunnen ze elkaar als de camera's uitgaan het licht in de ogen niet net als de rest van de enge Hilversumse wereldje met Halina en Carice voorop.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ben ik ook benieuwd naar. Vind het ook niet bij die twee passen om met zo'n soort ruzie uit elkaar te gaan. En jammer dat het contract bij de Correspondent nu beëindigd is.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dit een beetje eng worden. Zijn jullie ineens allemaal bekeerd ofzo?
Voel mij alleen met Elf.
Hmja, minder exposure en minder middelen ook, denk ik? Zij financierden het toch (deels)?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze leken het op camera altijd goed met elkaar te kunnen vinden, maar misschien is dat maar schijn en gunnen ze elkaar als de camera's uitgaan het licht in de ogen niet net als de rest van de enge Hilversumse wereldje met Halina en Carice voorop.
Contract met de correspondent maakt weinig uit toch? Hij zegt dat hij filmpjes gaat blijven maken, alleen krijgt hij zonder de correspondent gewoon wat minder exposure.
Fijne dag nog verder en van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb m'n verjaardag al eerder gevierd met familie. Heb toen al wat cadeautjes gekregen, ja.
Ik ben trouwens een groot deel van de dag afwezig. Ik ga zo weg en vanavond ben ik ook niet thuis. Dus ik wens jullie allemaal alvast een fijne middag en avond.
Hoeveel kosten kunnen er nou zijn vraag ik mij afquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, minder exposure en minder middelen ook, denk ik? Zij financierden het toch (deels)?
Dat mag wel wat feestelijker Arno ...quote:
Geen idee, maar misschien meer dan je zou denken, aangezien er blijkbaar ook mensen achter de schermen aan werkenquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel kosten kunnen er nou zijn vraag ik mij af
Maar ik ben het wel met je eens dat het allemaal een beetje jammer is
Wat interessante boeken quasinonchalant opstellen, rechts in beeld.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat lijkt me een luizenbaantje, ik wil dat wel op me nemen voor een aannemelijk loon.
Camera aanzetten, Kasper en Michiel wat borrelnootjes geven, monteren, klaar.
38quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe oud zou Elfje geworden zijn?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag wel wat feestelijker Arno ...
Die jongen moet zich gewoon eens niet altijd zo druk maken over alles.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan al grijze haren, heeft hij zoveel zorgen?
Jij bent snel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent snel.Zo ben ik nou eenmaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen waar ik Fokker nu ... echt wat voor hem om te modden, komen vast alleen maar genuanceerde reacties opVeel doden door vallende kraan in Mekka
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb even een levenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal
Alleen waar ik Fokker nu ... echt wat voor hem om te modden, komen vast alleen maar genuanceerde reacties opVeel doden door vallende kraan in Mekka
Zo leukquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:09 schreef Peunage het volgende:
In December 3 weken naar de Filipijnen
Ga je naar je chick?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:09 schreef Peunage het volgende:
In December 3 weken naar de Filipijnen
Sigaretten drink je niet Arno ...quote:
Doe normaal, dat zie ik toch helemaal niet.quote:
Ik wel. Stomme apple van je:Pquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe normaal, dat zie ik toch helemaal niet.
Met je emoji
Wanneer ga je weer eens een beetje lief tegen me doen?quote:
Ja je hebt een punt. Sorryquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens een beetje lief tegen me doen?
Onbeperkt Chinees eten waarschijnlijk. Feesthoedje op en alles.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
Zijn Specu en Elf gezellig saampjes hun verjaardagen aan het vieren?
Cool! Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Yesh. En in april of zo zij hierheen.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Onbeperkt Chinees eten waarschijnlijk. Feesthoedje op en alles.
Aaah, wat liefquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Yesh. En in april of zo zij hierheen.
Ben je weer dronken?quote:
quote:
Dit is gewoon kil broeder.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je bakt er zelf niks van met je Fatima.
Moet dat nou echt?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
Kunnen jullie dit topic even vol maken?
Gaan we daarna weer normaal doen.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben blij dat jullie ook blij zijn dat ik blij ben.
heb je me gemist schatjequote:Op zaterdag 12 september 2015 00:26 schreef LTVDK het volgende:
Oh
Nou, joepie, Fokker is er ook weer hoor mensen, dat wordt een dolle boel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |