Hoeveel kosten kunnen er nou zijn vraag ik mij afquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, minder exposure en minder middelen ook, denk ik? Zij financierden het toch (deels)?
Dat mag wel wat feestelijker Arno ...quote:
Geen idee, maar misschien meer dan je zou denken, aangezien er blijkbaar ook mensen achter de schermen aan werkenquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel kosten kunnen er nou zijn vraag ik mij af
Maar ik ben het wel met je eens dat het allemaal een beetje jammer is
Wat interessante boeken quasinonchalant opstellen, rechts in beeld.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat lijkt me een luizenbaantje, ik wil dat wel op me nemen voor een aannemelijk loon.
Camera aanzetten, Kasper en Michiel wat borrelnootjes geven, monteren, klaar.
38quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe oud zou Elfje geworden zijn?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag wel wat feestelijker Arno ...
Die jongen moet zich gewoon eens niet altijd zo druk maken over alles.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan al grijze haren, heeft hij zoveel zorgen?
Jij bent snel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent snel.Zo ben ik nou eenmaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen waar ik Fokker nu ... echt wat voor hem om te modden, komen vast alleen maar genuanceerde reacties opVeel doden door vallende kraan in Mekka
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb even een levenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal
Alleen waar ik Fokker nu ... echt wat voor hem om te modden, komen vast alleen maar genuanceerde reacties opVeel doden door vallende kraan in Mekka
Zo leukquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:09 schreef Peunage het volgende:
In December 3 weken naar de Filipijnen
Ga je naar je chick?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:09 schreef Peunage het volgende:
In December 3 weken naar de Filipijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |