abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2015 @ 14:02:14 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_155972589
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Leuk, op die manier kun je ook veel van de 'linkse hobbies' diskwalificeren als een hobby.
Ik ben ook eigenlijk wel gevoelig voor veel van die zogenaamde hobbies.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_155972616
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Muah. Een eigenschap waarvan ik graag zou zien dat Europeanen die wat meer vertoonden.
Ja gelukkig heb je hier nog enige invloed op wat je regering doet dus mocht je het niet mee eens bent dan weet je wat je moet doen en niet angstvallig vasthouden aan onzin redenering.
pi_155972684
quote:
2s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hopen op een burgeroorlog lijkt ook steeds meer een rechtse hobby te worden.
Het ligt wel ongeveer op die route en die richting ja.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_155972742
Hypotheekrenteaftrek was al genoemd maar er zijn wel meerdere overdrachten van dergelijke aard. Exportverzekering, quantative easing en lage rentestanden, nationale hypotheekgarantie enz. En een zogenaamd 'innovatiebeleid' dat puntje bij paaltje toch bij de gevestigde bedrijven terecht komt (itt andere landen). Ook de uitverkoop van de universiteit aan het bedrijfsleven is een leuke rechtse hobby - het verschuiven van publiek geld naar private belangen en papegaaiengedrag.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 10 september 2015 @ 14:32:18 #55
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_155973197
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Leuk, op die manier kun je ook veel van de 'linkse hobbies' diskwalificeren als een hobby.
Zou kunnen geef eens een voorbeeld.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 10 september 2015 @ 14:47:25 #56
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_155973464
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:12 schreef SpecialK het volgende:
Asfalt levert geld op in de vorm van filevermindering om de economie een boost te geven.
Jaren 70 denken.

Asfalt levert al lang niet altijd meer geld op. Bij de doorberekening van de noodzaak van nieuwe wegen wordt vaak gebruik gemaakt van verouderde groei-scenario's die uit gaan van een veel te hoge groei, en worden scenario's die uit gaan van een lagere verkeersgroei vaak doelbewust niet meegenomen. Op deze manier wordt toegerekend naar een gewenste uitkomst, nl. dat de weg nodig is. Hier geldt meestal dat de opdrachtgever bepaalt, als b.v. een VVD wethouder een weg laat doorrekenen door een onderzoeksbureau, en het bureau hierbij opdraagt om alleen scenario's door te rekenen die uitgaan van een maximale verkeersgroei, dan zal zo'n bureau niet snel tegenstribbelen, ook al weten ze dondersgoed dat dit niet klopt. De uitkomst is dan dat de weg nodig is, en de VVD kan tevreden zijn, ze kunnen weer asfalt neerplempen (wat de bouwvriendjes van de VVD ook weer tevreden houdt).

Tot nog niet eens zo lang geleden ging dit meestal goed omdat de benodigde groei er ook meestal wel was, dus nieuw asfalt werd meestal vanzelf ook wel benut. Maar we gaan meer en meer toe naar een afnemende groei en mogelijk zelfs krimp, en er zijn ook signalen dat de groei qua autobezit gaat afnemen.

Vandaar dat ik dus zeg, jaren 70 denken. Bij de VVD is dit nog niet helemaal doorgedrongen :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 10 september 2015 @ 14:51:28 #57
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_155973559
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:09 schreef Klopkoek het volgende:
Hypotheekrenteaftrek was al genoemd maar er zijn wel meerdere overdrachten van dergelijke aard. Exportverzekering, quantative easing en lage rentestanden, nationale hypotheekgarantie enz. En een zogenaamd 'innovatiebeleid' dat puntje bij paaltje toch bij de gevestigde bedrijven terecht komt (itt andere landen). Ook de uitverkoop van de universiteit aan het bedrijfsleven is een leuke rechtse hobby - het verschuiven van publiek geld naar private belangen en papegaaiengedrag.
Deze post bevat dan eindelijk een paar zinnige opties voor rechtse hobbies. Dat laatste woord papegaaiengedrag dan weer niet, want dat is net zo goed van toepassing op links bijvoorbeeld met de klimaatproblematiek.
Anderen komen niet verder dan oorlogje voeren (?) en burgeroorlogje hopen (??).
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 10 september 2015 @ 15:01:25 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_155973769
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:47 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Asfalt levert al lang niet altijd meer geld op.
Niet direct, maar files elimineren wel.
pi_155975649
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Deze post bevat dan eindelijk een paar zinnige opties voor rechtse hobbies. Dat laatste woord papegaaiengedrag dan weer niet, want dat is net zo goed van toepassing op links bijvoorbeeld met de klimaatproblematiek.
Anderen komen niet verder dan oorlogje voeren (?) en burgeroorlogje hopen (??).
Met papegaaiengedrag bedoel ik idd de (toegenomen?) belangenverstrengeling op universiteiten.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 10 september 2015 @ 17:06:34 #60
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_155976990
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:47 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Jaren 70 denken.
Dat maakt mij niet zo veel uit. Als de intentie is om geld te verdienen is het geen hobby. Als ik een KvK nummer + lening aanvraag voor mijn nieuwe ik-kerf-je-naam-in-een-kastanje karretje dan is het geen hobby meer maar werk. Ookal is er geen markt voor en ga ik over een paar maanden over de kop.

Kerf ik kastanjes in mijn vrije tijd voor mijn plezier en de elegante decoratie van mijn stulpje dan is het een hobby.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_155977037
• Onderwijs als leerfabriek om potentiële brave loonslaafjes op de arbeidersmarkt te zetten (rendementsdenken);
• Alles zien in rendement en niet in maatschappelijke baten;
• Hypotheekrenteaftrek en andere voordeeltjes voor mensen die het al goed hebben getroffen;
• Mensen die het moeilijk hebben framen als profiteurs om een bepaalde agenda door te voeren;
• Inspelen op de meest primitieve gevoelens van de mens (egoïsme, stammengevoel etc.);
• Afleidingsmanoeuvres gebruiken om mensen van de werkelijke oorzaak van bepaalde ellende op de wereld af te leiden. Denk aan bijvoorbeeld de schuld geven aan andere inwoners;
• Verheerlijking van macht;
• Oorlog voeren;
• Imperialisme;
• De "vrije" markt verheerlijken;
• Zichzelf profileren als "realisten" ten opzichte van de "linkse dagdromers";
• Fiscaal conservatisme als dogma en daarbij het "verstandige" imago.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2015 17:08:50 ]
  donderdag 10 september 2015 @ 17:11:50 #62
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_155977114
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:08 schreef robin007bond het volgende:
• Onderwijs als leerfabriek om potentiële brave loonslaafjes op de arbeidersmarkt te zetten (rendementsdenken);
• Hypotheekrenteaftrek en andere voordeeltjes voor mensen die het al goed hebben getroffen;
• Mensen die het moeilijk hebben framen als profiteurs om een bepaalde agenda door te voeren;
• Inspelen op de meest primitieve gevoelens van de mens (egoïsme, stammengevoel etc.);
• Afleidingsmanoeuvres gebruiken om mensen van de werkelijke oorzaak van bepaalde ellende op de wereld af te leiden. Denk aan bijvoorbeeld de schuld geven aan andere inwoners;
• Oorlog voeren;
• Imperialisme;
Als die punten komen als vanzelf als groepen gaan leven op kosten van anderen. Schaf het via de staat van elkaar profiteren af en niemand zal het meer over profiteurs hebben of verwachten dat je na je studie op jouw beurt het systeem gaat voeden.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_155977151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:11 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Als die punten komen als vanzelf als groepen gaan leven op kosten van anderen. Schaf het via de staat van elkaar profiteren af en niemand zal het meer over profiteurs hebben of verwachten dat je na je studie op jouw beurt het systeem gaat voeden.
Oké, dit is dan nog een libertarische hobby die ik was vergeten:

• Schaf de overheid af (maar doe niets aan privaat eigendom, dat is helemaal oké en vrijheid natuurlijk!) en we hebben Utopia.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2015 17:13:55 ]
  donderdag 10 september 2015 @ 17:15:52 #64
379943 Paper_Tiger
pi_155977195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oké, dit is dan nog een libertarische hobby die ik was vergeten:

• Schaf de overheid af (maar doe niets aan privaat eigendom, dat is helemaal oké en vrijheid natuurlijk!) en we hebben Utopia.
Voor de meesten wel ja. Verder ben jij dan van het rendementsdenken af. Je kunt dan tenslotte niemand meer dwingen om voor je te betalen dus zal je ook niet meer als profiteur weggezet kunnen worden.
pi_155977257
Je zou hopen dat Rechts iets aan het tekort zou willen doen, en de Staatsschuld af zou willen bouwen. In Sprookjesland hè. In Nederland zie ik het niet gebeuren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_155977298
Rechts heeft maar 1 hobby en dat is zichzelf.
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 10 september 2015 @ 17:21:43 #67
379943 Paper_Tiger
pi_155977339
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:19 schreef Lyrebird het volgende:
Je zou hopen dat Rechts iets aan het tekort zou willen doen, en de Staatsschuld af zou willen bouwen. In Sprookjesland hè. In Nederland zie ik het niet gebeuren.
Eerst maar eens een rechtse partij krijgen in Nederland. SGP wellicht. Verder kan ik in de kamer geen een partij bedenken die aan die kwalificatie voldoet.
  donderdag 10 september 2015 @ 17:22:28 #68
379943 Paper_Tiger
pi_155977368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
Rechts heeft maar 1 hobby en dat is zichzelf.
Een gezonde hobby. Rechts is ook begaan met anderen alleen niet via een verplicht collectief.
pi_155977417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:22 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Een gezonde hobby. Rechts is ook begaan met anderen alleen niet via een verplicht collectief.
Uh nee :N
echt rechts is met niemand begaan behalve zichzelf
  donderdag 10 september 2015 @ 17:26:04 #70
379943 Paper_Tiger
pi_155977467
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:24 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Uh nee :N
echt rechts is met niemand begaan behalve zichzelf
Je houdt van generaliseren? Zoals alle bijstandstrekkers zijn lui en alle Oostblokkers zijn dieven en Marrokkanen deugen niet en Moslims zijn slechte mensen?
pi_155977488
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:26 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Je houdt van generaliseren? Zoals alle bijstandstrekkers zijn lui en alle Oostblokkers zijn dieven en Marrokkanen deugen niet en Moslims zijn slechte mensen?
Is dat niet de kern van dit hele topic met linkse en rechts hobby's :?
  donderdag 10 september 2015 @ 17:32:10 #72
379943 Paper_Tiger
pi_155977615
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:27 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Is dat niet de kern van dit hele topic met linkse en rechts hobby's :?
Ik denk van niet. Rechts als in liberaal is voor persoonlijke vrijheid en verantwoordelijkheid waar links verantwoordelijkheid naar de staat dirigeert. Maakbaarheid vs Markt. Links vindt de afspraken die mensen onderling maken onrechtvaardig en vernietigd die via de staat om met beleid iedereen gelijk te maken. Rechts vindt het prima dat er verschillen bestaan. Dat rechtse mensen niets om een ander zouden geven is lariekoek alleen mag het best een tandje minder en liever privaat dan via de staat.
pi_155978684
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:32 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ik denk van niet. Rechts als in liberaal is voor persoonlijke vrijheid en verantwoordelijkheid waar links verantwoordelijkheid naar de staat dirigeert. Maakbaarheid vs Markt. Links vindt de afspraken die mensen onderling maken onrechtvaardig en vernietigd die via de staat om met beleid iedereen gelijk te maken. Rechts vindt het prima dat er verschillen bestaan. Dat rechtse mensen niets om een ander zouden geven is lariekoek alleen mag het best een tandje minder en liever privaat dan via de staat.
Wat zou het mooi zijn als we ooit zo'n rechtse partij in de Tweede Kamer krijgen. Geen betutteling en andere inperking van vrijheden. Lijkt me heerlijk. :)
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_155979162
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Absoluut, kijk bijvoorbeeld naar alle privacy beperkende regelgeving waar de VVD zulke voorstanders van zijn.
Dan is de VVD op dat punt dus niet rechts.

Beetje vreemd om de VVD als ijkpunt voor het politieke spectrum te beschouwen.
pi_155979340
Straaljagertjes kopen.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:53:27 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_155979365
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:08 schreef robin007bond het volgende:
• Oorlog voeren;
• Imperialisme;
Mijn god...

Is er ook maar iets waar jij over kunt praten zonder te vervallen in stereotypen, hyperbolen, veroordelingen of complete onwaarheden? Het enige dat jij constant doet is stropoppen opbouwen.
pi_155979573
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Mijn god...

Is er ook maar iets waar jij over kunt praten zonder te vervallen in stereotypen, hyperbolen, veroordelingen of complete onwaarheden? Het enige dat jij constant doet is stropoppen opbouwen.
Daar is dit topic toch voor bedoeld?
  donderdag 10 september 2015 @ 19:02:36 #78
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_155979627
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Daar is dit topic toch voor bedoeld?
Nou nee. Zie ook SpecialKs posts. Gewoon een rijtje stropoppen opnoemen is niet relevant.
pi_155979937
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou nee. Zie ook SpecialKs posts. Gewoon een rijtje stropoppen opnoemen is niet relevant.
Ja dag. "Als het de intentie heeft om geld te verdienen is het geen hobby" _O- Kom op man. Kijk eens naar de voorbeelden die OP noemt en probeer wat je nu zegt dan nog te beweren.
  donderdag 10 september 2015 @ 19:26:37 #80
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_155980367
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja dag. "Als het de intentie heeft om geld te verdienen is het geen hobby" _O- Kom op man. Kijk eens naar de voorbeelden die OP noemt en probeer wat je nu zegt dan nog te beweren.
Ik ben het dan ook niet helemaal met de OP eens.
pi_155981697
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:32 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Rechts vindt altijd dat het een tandje minder kan. Dat is zo'n beetje de constante. Als je ze op water en brood zet, dan kan het altijd nog met nog minder water en brood.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_155981841
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat die leuke VNO-NCW baas, een VVDer en stroman van de VVD, zichzelf in dat beruchte 'labbekakken' interview letterlijk een "rechtse Marxist" noemde. Zonder grap. Dat zegt een hoop over hoe ze denken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_155982134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat die leuke VNO-NCW baas, een VVDer en stroman van de VVD, zichzelf in dat beruchte 'labbekakken' interview letterlijk een "rechtse Marxist" noemde. Zonder grap. Dat zegt een hoop over hoe ze denken.
Het is wel heel apart in ieder geval. Je zou zeggen dat het een contradictio in terminis is. Alhoewel je helaas wel wat figuren hebt die er echt aan lijken te voldoen:

https://en.wikipedia.org/wiki/Alain_Soral

Hoe denk je dat Hans de Boer dat bedoelde eigenlijk, dat hij zichzelf rechts marxist noemde?
pi_155988107
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:44 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dan is de VVD op dat punt dus niet rechts.

Beetje vreemd om de VVD als ijkpunt voor het politieke spectrum te beschouwen.
Euh ja, want dat deed ik immers.
  vrijdag 11 september 2015 @ 07:23:35 #85
379943 Paper_Tiger
pi_155991117
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Rechts vindt altijd dat het een tandje minder kan. Dat is zo'n beetje de constante. Als je ze op water en brood zet, dan kan het altijd nog met nog minder water en brood.
Rechts vindt herverdelen via de staat in principe verwerpelijk dus logisch dat het altijd een tandje minder kan.
pi_155991143
Milieuvervuiling is een rechtse hobby, populistisch gezegd. Minder populistisch: veel zaken die leiden tot milieuvervuiling zijn rechtse hobby's. Kost de Nederlandse staat nu al miljarden, en dat gaat alleen maar meer worden natuurlijk.
pi_155991230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 07:23 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Rechts vindt herverdelen via de staat in principe verwerpelijk dus logisch dat het altijd een tandje minder kan.
Ja, en privaat is het slechts een belastingontwijkingstruuk, waar slechts 30% ofzo bij de mensen terecht komt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 11 september 2015 @ 07:54:29 #88
379943 Paper_Tiger
pi_155991258
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 07:49 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja, en privaat is het slechts een belastingontwijkingstruuk, waar slechts 30% ofzo bij de mensen terecht komt.
Er hoeft helemaal niks bij mensen terecht te komen. Dat regelen ze maar onderling. Hoeft er ook geen belasting meer ontweken te worden en is er voor iedereen een eerlijk en gelijk speelveld.
pi_155995448
Het pleidooi voor de charitas is zoals altijd niets meer dan een ordinaire schaamlap. Nederland wordt helaas steeds egoistischer (er worden onder Rutte ook meer miljarden over de balk gesmeten dan ooit), zoals o.a. is op te merken aan het gedrag in de publieke ruimte.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_156000236
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 23:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Euh ja, want dat deed ik immers.
In jouw post deed je dat ja.
pi_156000249
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:19 schreef Klopkoek het volgende:
Het pleidooi voor de charitas is zoals altijd niets meer dan een ordinaire schaamlap. Nederland wordt helaas steeds egoistischer (er worden onder Rutte ook meer miljarden over de balk gesmeten dan ooit), zoals o.a. is op te merken aan het gedrag in de publieke ruimte.
Dus jij zou niets meer aan anderen geven als het niet werd afgedwongen door de overheid?
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:42:49 #92
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_156000505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 07:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Milieuvervuiling is een rechtse hobby, populistisch gezegd. Minder populistisch: veel zaken die leiden tot milieuvervuiling zijn rechtse hobby's. Kost de Nederlandse staat nu al miljarden, en dat gaat alleen maar meer worden natuurlijk.
De communistische landen van vroeger waren anders verre van schoon met hun vieze achterhaalde industrie.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 11 september 2015 @ 16:15:37 #93
379943 Paper_Tiger
pi_156001361
H
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

De communistische landen van vroeger waren anders verre van schoon met hun vieze achterhaalde industrie.....
Het zijn ook de linksen en hun achterban die in oude vervuilende auto's rijden en op smerige scooters rond tuffen.
  vrijdag 11 september 2015 @ 16:42:22 #94
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_156002049
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 16:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
H

[..]

Het zijn ook de linksen en hun achterban die in oude vervuilende auto's rijden en op smerige scooters rond tuffen.
De Hummer is typisch een links statussymbool inderdaad.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_156002255
Vuurwerk.
  vrijdag 11 september 2015 @ 18:04:31 #96
379943 Paper_Tiger
pi_156003940
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 16:42 schreef Euribob het volgende:

[..]

De Hummer is typisch een links statussymbool inderdaad.
Er gaan jaren voorbij dat ik er geen een zie rijden. Een oude kutmercedes die rookt als de boot van Sinterklaas een paar keer per dag.
pi_156004230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ze hadden er erg weinig geld voor en moesten door een rappe industrialisatie. Desalniettemin geen volledig excuus natuurlijk.
pi_156004308
130 rijden
pi_156007061
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ze hadden er erg weinig geld voor en moesten door een rappe industrialisatie. Desalniettemin geen volledig excuus natuurlijk.
Het London en Los Angeles van de jaren 50 waren ook een feest zal ik maar zeggen. In 1952 scheelde dat 4000 doden binnen een kort tijdsbestek.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_156007096
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:32 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dus jij zou niets meer aan anderen geven als het niet werd afgedwongen door de overheid?
Voor 'jij' de 'rechtsjes'. Stop. Geen jokers.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')