ik dacht eigenlijk dat meer vrijheid rechts wasquote:Op donderdag 10 september 2015 11:57 schreef loni55 het volgende:
Oorlog, mensenrechten beperken en of afschaffen, vrijheid beperken dmv extra geld erin te investeren en goodwill te kweken bij de idiote bevolking door ze bang te maken met een niet bestaand gevaar.
Absoluut, kijk bijvoorbeeld naar alle privacy beperkende regelgeving waar de VVD zulke voorstanders van zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat meer vrijheid rechts was
Dat is een goeie!quote:Op donderdag 10 september 2015 12:00 schreef HPLC het volgende:
Anoniem klagen op een forum over buitenlanders
de vrijheid om anderen in hun vrijheid te beperken is ook vrijheid.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, kan ook dat de VVD dan niet zo rechts is hèquote:Op donderdag 10 september 2015 12:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Absoluut, kijk bijvoorbeeld naar alle privacy beperkende regelgeving waar de VVD zulke voorstanders van zijn.
Nou nee.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:55 schreef n8n het volgende:
Rechts heeft geen hobbies. Rechts werkt.
Hobbies zijn voor kinderen.
PJ O'Rourke stelde heel mooi:quote:Op donderdag 10 september 2015 11:55 schreef n8n het volgende:
Rechts heeft geen hobbies. Rechts werkt.
Hobbies zijn voor kinderen.
Dat is geen hobby, he.quote:
Misschien niet zozeer een hobby maar ik denk zeker dat rechts een genoegdoening haalt uit het faciliteren van de automobilist. Uiteraard zitten daar ook economische motieven bij, maar ik denk dat dat bij rechts meer hand in hand gaat dan bij links.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is geen hobby, he.
Een hobby is iets wat geen direct geld oplevert (of iig waarvan het niet de bedoeling is dat het geld oplevert) maar waar je een soort genoegdoening uit haalt. Cultuur is precies zoiets.
Asfalt levert geld op in de vorm van filevermindering om de economie een boost te geven. Minder file is meer werkuren etc... Of dat echt werkt maakt niet eens uit, de intentie is om geld te verdienen.
Ik denk dat je links en rechts een beetje over 1 kam scheert met libertarisme vs autoritarisme.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:57 schreef loni55 het volgende:
mensenrechten beperken en of afschaffen, vrijheid beperken dmv extra geld erin te investeren en goodwill te kweken bij de idiote bevolking door ze bang te maken met een niet bestaand gevaar.
Ik denk dat zodra je economische motieven hebt het geen hobby meer is om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
Misschien niet zozeer een hobby maar ik denk zeker dat rechts een genoegdoening haalt uit het faciliteren van de automobilist. Uiteraard zitten daar ook economische motieven bij, maar ik denk dat dat bij rechts meer hand in hand gaat dan bij links.
Jezelf liberaal noemen en een zijn zijn verschillende dingen.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat je links en rechts een beetje over 1 kam scheert met libertarisme vs autoritarisme.
Rechts en links kunnen beide autoritarisch zijn of libertarisch. Linkse overheden beperken ook maar al te graag vrijheden wat dat betreft terwijl een hoop hard core libertariers vrij rechts zijn.
Nee. Het is gewoon een manier om de discussie te vervuilen. Als je zegt "ik ben liberaal" kan dat meerdere dingen betekenen. De meest voorkomende zijn:quote:Op donderdag 10 september 2015 12:19 schreef loni55 het volgende:
[..]
Jezelf liberaal noemen en een zijn zijn verschillende dingen.
Dat zou ik eerder een linkse hobby noemen, zie DDR, China etc.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:14 schreef Hexagon het volgende:
-Het controleren en bespioneren van eigen bevolking
In Nederland nietquote:Op donderdag 10 september 2015 12:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder een linkse hobby noemen, zie DDR, China etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |