Wel hoor maar dat is toch een B wedstrijd met maar enkele WT ploegen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:27 schreef Godshand het volgende:
Niemand die een ruk geeft om de winst van Mollema in Canada
Herbert is de kenner. Gewoon bij neerleggen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:28 schreef Remzz het volgende:
Ik vond in tegenstelling tot Herbert, Aru toch beter omhoog gaan dan Tom
Herbert heeft zijn eigen wet, dat kan niet iedereen zeggen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Herbert is de kenner. Gewoon bij neerleggen.
niemand geeftquote:Op woensdag 9 september 2015 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Tweede etappe is iig in the pocket.
Mwah.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:30 schreef Ericr het volgende:
Podium is binnen met goede kans op winst
Weet ik, maar ik weet niet dat ik het lapo heb als ik met 2 ogen naar de tv kijkquote:Op woensdag 9 september 2015 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mededeling voor vaarsuvius. Als je lapo hebt open een nieuw deel
Over
Koude bidonnen van Addyquote:Op woensdag 9 september 2015 17:31 schreef Evertjan het volgende:
het is natuurlijk logisch dat een evt eindwinst van Tom geheel tot stand is gekomen dankzij de fanatieke coaching van Addy Engels
Maakt me eigenlijk geen reet uit.quote:
Die geven ook geen fuck hoe ze winnen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk geen reet uit.
Ik weet nu hoe de Britten zich altijd moeten voelen.
Is helemaal niet nodig joh.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Evertjan het volgende:
kunnen we geen spijkers voor de banden van Aru gooien
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Evertjan het volgende:
We houden het wel sportief hè.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Godshand het volgende:
Etappe van zaterdag is kut voor Tom
Geen aankomst bergop dus dat is weer een voordeel denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Godshand het volgende:
Etappe van zaterdag is kut voor Tom
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Rodriguez moet opaassen dat hij op tijd binnen is"
Dat zei ik al lang al, maar toen werd ik uitgelachen door iedereen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Haha kijk die Pool! Die kan er niks van joh!
Zeker gezopen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Haha kijk die Pool! Die kan er niks van joh!
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:33 schreef Arcee het volgende:
Tom haalt iedereen door z'n gehaktmoulin.
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:33 schreef Arcee het volgende:
Tom haalt iedereen door z'n gehaktmoulin.
Normaal wel zo fijnquote:
Hmm, ja vrijdag finish heuvelop toch?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[..]
Geen aankomst bergop dus dat is weer een voordeel denk ik.
Dit wordt echt nog een spannende Vueltaquote:Op woensdag 9 september 2015 17:35 schreef Evertjan het volgende:
dat worden een paar prachtdagen nog
Dit dusquote:Op woensdag 9 september 2015 17:35 schreef marcodej het volgende:
Ik ben blij en teleurgesteld tegelijk.
ja geloof zelf nog in de tussensprintsquote:Op woensdag 9 september 2015 17:35 schreef VASND het volgende:
Ah kakkie. Zijn er nog boni's op de streep komende dagen?
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:35 schreef Ereinion het volgende:
Ik ga de volgende dagen niet kijken, die spanning kan ik niet aan.
Het is alsof je Dirk Kuyt ziet voetballen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:35 schreef marcodej het volgende:
Ik ben blij en teleurgesteld tegelijk.
Landa gaat zaterdag gewoon op de eerste col aanquote:Op woensdag 9 september 2015 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Ben bang dat het feit dat Aru een veel beter team heeft de doorslag gaat geven
En dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Landa gaat zaterdag gewoon op de eerste col aan
Ritwinst. Hij geeft geen neuk om Astana.quote:
Geen aankomst meer bergop en Dumoulin kan aardig sprinten in een groepquote:Op woensdag 9 september 2015 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Astana laat geen vluchters meer gaan dus morgen en overmorgen. Alles op de boni's.
Alle hulp is meegenomen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Lotto Jumbo staat klaar om Tom te helpen.
Maar Tom heeft nog Sjors Bennett en Bertgodquote:Op woensdag 9 september 2015 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Dan moet Aru wel alleen aan komen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Astana laat geen vluchters meer gaan dus morgen en overmorgen. Alles op de boni's.
Tom heeft 2 teams.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:36 schreef Pedroso het volgende:
#samenwinnenquote:Op woensdag 9 september 2015 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Lotto Jumbo staat klaar om Tom te helpen.
Zie OPquote:Op woensdag 9 september 2015 17:38 schreef marcodej het volgende:
Iemand profieltjes van de komende dagen?
ik verwacht ook nog wel een helpende hand vanuit Sky voor Tom die willen hem paaien zodat hij volgend jaar bij de Skygoden kan gaan fietsenquote:
Dacht dat het mogen aankomsten bergop waren. Niet dus.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan moet Aru wel alleen aan komen.
zie OPquote:Op woensdag 9 september 2015 17:38 schreef marcodej het volgende:
Iemand profieltjes van de komende dagen?
Ach Menchov won ook de Giro zonder teamquote:
Als je kijkt naar Tom's tijd heeft hij optimaal gepresteerd.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dumoulin toch niet zo fantastisch ingedeeld misschien.
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit had toch nooit harder gekund.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Paint.gifquote:
Wat ? Ze zijn er live bij ... Stelletje losersquote:Op woensdag 9 september 2015 17:40 schreef onlogisch het volgende:
Gaat de NOS nu opeens alles van de Vuelta uitzenden?
nee hoorquote:Op woensdag 9 september 2015 17:41 schreef Strani het volgende:
Raar. Het is Aru die onverwacht goed heeft gepresteerd. Niet Tom onverwacht slecht.
Ja maar normaliter zenden ze toch alleen de Tour uit en vind je van de Vuelta meestal maar een samenvattinkje terug bij het sportjournaal?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ? Ze zijn er live bij ... Stelletje losers
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-09-2015 om 17:41:37HAL-LÓ MEDAILLESPIEGEL!! #Dumoulin reageer retweet
Neequote:Op woensdag 9 september 2015 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
Zijn er nog bonificatie seconden???
Minder slecht bedoel je.. Hij verliest nog steeds tijd in het laatste stuk....quote:Op woensdag 9 september 2015 17:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laatste stuk dus ijzersterk van Aru
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, de troll van Mani ging net zo de mist in als de Vuelta zege van Gesink in 2009.
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:42 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-09-2015 om 17:41:37HAL-LÓ MEDAILLESPIEGEL!! #Dumoulin reageer retweet
Laatste gedeelte was in het voordeel van Aru ook al verliezen ze allemaal nog wat op Dumoulinquote:Op woensdag 9 september 2015 17:41 schreef Strani het volgende:
Raar. Het is Aru die onverwacht goed heeft gepresteerd. Niet Tom onverwacht slecht.
Spaans vlak niks aan de hand voor onze Tomquote:Op woensdag 9 september 2015 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je die grafieken zag, reden die andere drie allemaal een relatief beter laatste deel dan Tom. Maar goed, dat was ook meer hun terrein natuurlijk dus misschien heb je gelijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit had toch nooit harder gekund.
Ja maar 2 weken terug doen ze alsof ze de Vuelta er ook bij zijn... Echt niet .. Alleen nu opeens zijn ze er bij .. En dat volgens mij alleen omdat Tom kans maakt..quote:Op woensdag 9 september 2015 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar normaliter zenden ze toch alleen de Tour uit en vind je van de Vuelta meestal maar een samenvattinkje terug bij het sportjournaal?
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
44 seconden verlies is vrij veel in 13.5 km, en dan moet het vlakke gedeelte nog komen.
Mwoah, 10e wordt 'ie, niet slecht.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo goed nu ook weer niet, staat niet bij de eerste 20 voorlopig. Bart de Clercq nog voor 'm.
no worries be happyquote:Op woensdag 9 september 2015 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tom maakt zich geen zorgen.
Slim ingedeeld wel.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Mwoah, 10e wordt 'ie, niet slecht.
Wat een idioot is dit tochquote:Op woensdag 9 september 2015 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Dit is echt zo'n ontzettende lul, die Sunfield.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:42 schreef Evertjan het volgende:
quote:
twitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 09-09-2015 om 17:48:35@thijszonneveld Mijn goede vriend Pax en ik vinden u een idioot. reageer retweet
Nee, hij geeft 'm morgen weg.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Tom zijn trui verdedigen?
Jammer.quote:
We hebben de laatste 10 jaar al genoeg aangekondigde grote toekomsten gehad. Uiteindelijk bleef het in al die gevallen bij een belofte die nooit helemaal uitgekomen is. Ik wil niet negatief zijn, niemand weet hoe Dumoulin zich gaat ontwikkelen, maar het kan best zijn dat hij nooit meer zo'n kans krijgt een grote ronde te winnen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:46 schreef Strani het volgende:
Wat er ook gebeurt deze week, er wacht ons een gouden toekomst
Nee, hij gooit hem op de vuilnisbelt.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Tom zijn trui verdedigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |