Wel hoor maar dat is toch een B wedstrijd met maar enkele WT ploegen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:27 schreef Godshand het volgende:
Niemand die een ruk geeft om de winst van Mollema in Canada
Herbert is de kenner. Gewoon bij neerleggen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:28 schreef Remzz het volgende:
Ik vond in tegenstelling tot Herbert, Aru toch beter omhoog gaan dan Tom
Herbert heeft zijn eigen wet, dat kan niet iedereen zeggen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Herbert is de kenner. Gewoon bij neerleggen.
niemand geeftquote:Op woensdag 9 september 2015 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Tweede etappe is iig in the pocket.
Mwah.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:30 schreef Ericr het volgende:
Podium is binnen met goede kans op winst
Weet ik, maar ik weet niet dat ik het lapo heb als ik met 2 ogen naar de tv kijkquote:Op woensdag 9 september 2015 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mededeling voor vaarsuvius. Als je lapo hebt open een nieuw deel
Over
Koude bidonnen van Addyquote:Op woensdag 9 september 2015 17:31 schreef Evertjan het volgende:
het is natuurlijk logisch dat een evt eindwinst van Tom geheel tot stand is gekomen dankzij de fanatieke coaching van Addy Engels
Maakt me eigenlijk geen reet uit.quote:
Die geven ook geen fuck hoe ze winnen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk geen reet uit.
Ik weet nu hoe de Britten zich altijd moeten voelen.
Is helemaal niet nodig joh.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Evertjan het volgende:
kunnen we geen spijkers voor de banden van Aru gooien
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Evertjan het volgende:
We houden het wel sportief hè.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Godshand het volgende:
Etappe van zaterdag is kut voor Tom
Geen aankomst bergop dus dat is weer een voordeel denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Godshand het volgende:
Etappe van zaterdag is kut voor Tom
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Rodriguez moet opaassen dat hij op tijd binnen is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |