SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vat hem nu pas, zat me af te vragen wie die Abbas nou eigenlijk is.
Die Palestijn ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Abbas. Mahmoud Abbas.
Decente deuntjes die het altijd doenquote:Op woensdag 9 september 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik laat me verrassen met de volgende.
Ik weet dat die van mij bagger zijn > Einstürzende Neubauten - Ein seltener Vogel (Bunkerversion), gaat veel te ver, zoiets draai je puur om luisteraars te klieren.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Decente deuntjes die het altijd doen
Opvoeden is dat MO.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet dat die van mij bagger zijn > Einstürzende Neubauten - Ein seltener Vogel (Bunkerversion), gaat veel te ver, zoiets draai je puur om luisteraars te klieren.
Soms is Duitse muziek wel OK Mo ... Niet alles maar Deutsche Welle liefhebbers zijn er meer dan je denkt .. OK de neubauten zijn weer recent... Maar Am See doet het prima..quote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet dat die van mij bagger zijn > Einstürzende Neubauten - Ein seltener Vogel (Bunkerversion), gaat veel te ver, zoiets draai je puur om luisteraars te klieren.
Dat is Peter Fox.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is Duitse muziek wel OK Mo ... Niet alles maar Deutsche Welle liefhebbers zijn er meer dan je denkt .. OK de neubauten zijn weer recent... Maar Am See doet het prima..
Die doet het bij de meesten wel goed, omdat het čn lekker čn toch wat meer mainstream is.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zegt het .. Ik vind het een mooi nummer
Waar las ik dat ook weer, van Einsturzende Neubauten die ergens in NL hadden opgetreden, organisatie had opnames gemaakt. Opnames waren nadat zij waren vertrokken weg, end die opnames kwamen later weer terug als cd's ofzo. Hadden ze hun eigen show opnames die illegaal door iemand waren opgenomen, zelf weer meegenomenquote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen in dat Duitse topic.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar las ik dat ook weer, van Einsturzende Neubauten die ergens in NL hadden opgetreden, organisatie had opnames gemaakt. Opnames waren nadat zij waren vertrokken weg, end die opnames kwamen later weer terug als cd's ofzo. Hadden ze hun eigen show opnames die illegaal door iemand waren opgenomen, zelf weer meegenomen
Dat dus en welke genrenaam eraan hangt boeit me niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waar ze vandaan komen boeit me niet zoveel.
Gewoon buiten de paden bewegen, klinkt het lekker, ok, meer hoeft niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat dus en welke genrenaam eraan hangt boeit me niet.
80s Hairbandsquote:Op woensdag 9 september 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit nummer is zo vreselijk fout, maar ook weer zo op een rare manier toch leuk.
Ik was toen 16 jaar, wat een tijd.quote:
Trusten Knoklsquote:Op woensdag 9 september 2015 02:40 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat er vandoor... moe enzo![]()
Dank voor de deuntjes Possie, en slaap lekker sjoef, mo & schvvmert
Truste.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:40 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat er vandoor... moe enzo![]()
Dank voor de deuntjes Possie, en slaap lekker sjoef, mo & schvvmert
quote:
matig. En nu 3e dag nuchter dus geen koffie. Ik wil naar huisquote:
Eerst zorgen dat je beter bent.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
matig. En nu 3e dag nuchter dus geen koffie. Ik wil naar huis
quote:
maar maar.... koffie....quote:
is zo vies joh !quote:
Koffie is vies.quote:
Ik ben al uren klaar om op kabouterjacht te gaan, de kleine kabouter ligt al sinds 09.00 uur te dromen!quote:Op woensdag 9 september 2015 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Al klaar voor de kabouterjacht, just me?
sommige mensen drinken beidenquote:
Ik zit te wachten tot die kleine wakker is dan kunnen we lekker naar buiten, maar het weerzien vanmorgen was zo heftig dat ze snel ging slapenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 10:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot die kleine wakker is dan kunnen we lekker naar buiten, maar het weerzien vanmorgen was zo heftig dat ze snel ging slapen
Ik hoor hier zachte blije geluidjes van boven komenquote:Op woensdag 9 september 2015 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga richting werk, 10uursdienst en geen idee of ik achter een pc kan
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga richting werk, 10uursdienst en geen idee of ik achter een pc kan
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoor hier zachte blije geluidjes van boven komenwerkze DDM
Yoquote:
Ik compenseer alles met koffiequote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 12:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik compenseer alles met koffie
Gaat lekker hier
Hoe is het hier dan en daar dan?quote:
Daar gaat het blijkbaar lekker, en hier gaat het ook wel okay hoor!quote:Op woensdag 9 september 2015 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is het hier dan en daar dan?
Goed bezigquote:Op woensdag 9 september 2015 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar gaat het blijkbaar lekker, en hier gaat het ook wel okay hoor!M'n chickie heeft als het goed is eind volgende maand al een paspoort, en ook een visum regelen schijnt makkelijker te zijn dan mij verteld was!
quote:Op woensdag 9 september 2015 12:43 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn 2 favo users![]()
Geen haat naar de rest overigens.
D'Awwquote:Op woensdag 9 september 2015 12:43 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn 2 favo users![]()
Geen haat naar de rest overigens.
Been hittin' the coffee ehhquote:Op woensdag 9 september 2015 12:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Redelijk, fuzzy in the brain en rommelig in de darmendaar?
Oef, what happened?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Redelijk, fuzzy in the brain en rommelig in de darmendaar?
Heb volgens mij ooit 1 mini sip gehadquote:
Fuzzyness heb ik al lang, ga eens kijken of het misschien door teveel suiker kan zijn of door mijn medicatie voor mijn darmen. Maarja die heb ik eigenlijk wel nodigquote:Op woensdag 9 september 2015 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, what happened?
Hier issie wel okay hoor. Beetje last van de nek as usual, maar verder gaat het wel.
Oew sterkte, man!quote:Op woensdag 9 september 2015 12:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb volgens mij ooit 1 mini sip gehadgeen idee verder..
[..]
Fuzzyness heb ik al lang, ga eens kijken of het misschien door teveel suiker kan zijn of door mijn medicatie voor mijn darmen. Maarja die heb ik eigenlijk wel nodigof door mijn onregelmatige ritme.
Darmen -> prikkelbaar darm syndroom, niet zo goed gegeten dus dat is 'ongemak'
Ahhh check!quote:Op woensdag 9 september 2015 12:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgende week rijexamen dus ik probeer nu van alles om zo scherp mogelijk te zijn
Bij het woord kruiden(mixen) begin ik al te stressenquote:Op woensdag 9 september 2015 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh check!
Er zijn bepaalde kruidenmixen die daar ook heel goed aan meewerken, maar met suiker, cafeïne, ginseng en meer van dat soort middeltjes kun je juist ook weer onrustig worden, wat met rijexamens weer voor extra stress kan zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij het woord kruiden(mixen) begin ik al te stressendus nee dankje
(PDS
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen pittige kruiden!
Rust, Reinheid en Regelmaat!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, daaromgewoon goed eten, goed ritme.
en Rum, Rösti en Rondborstige Russinnen?quote:
jij begrijptquote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
en Rum, Rösti en Rondborstige Russinnen?
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
en Rum, Rösti en Rondborstige Russinnen?
Wijze Presidentquote:
Muis!quote:
Ik vrees dat dat momenteel ff op de zwarte lijst staat voor haar.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muis!![]()
* knokkels sneakt een espresso naar Muis
In spirit ToT, in spirit.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat momenteel ff op de zwarte lijst staat voor haar.
Alles in moderatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
Koffie, daar zijn ook een legio mensen aan verslaafd
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
In spirit ToT, in spirit.
Mijn manier om te laten zien dat ik ook aan haar denk.
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alles in moderatie.
In de ochtend: koffie
In de middag: koffie
In de avond: koffie
Ik ben al geminderd. Ik dronk vroeger meerdere kannen koffie op 1 dag, in mijn eentje.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:39 schreef ToT het volgende:
Ik drink gemiddeld eens in de 2 - 3 dagen 2 mokken koffie in de ochtend. That's it.
Oh ja, espressoquote:Op woensdag 9 september 2015 13:40 schreef robdriessen het volgende:
Da's ook zo saai....
Doe dan:
Cappuccino
Dubbele Espresso
Irish Coffee
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben al geminderd. Ik dronk vroeger meerdere kannen koffie op 1 dag, in mijn eentje.
Nu nog maar 1. En soms, vaak heb ik nog over
quote:
www.yogitea.com/en/products/quote:Op woensdag 9 september 2015 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
Veel mensen op het werk drinken ook veel koffie. Daar drink ik juist alleen water of thee.
Gevolgd door een dubbele Irish coffee?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:40 schreef robdriessen het volgende:
Da's ook zo saai....
Doe dan:
Cappuccino
Dubbele Espresso
Irish Coffee
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gevolgd door een dubbele Irish coffee?
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 9 september 2015 13:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
www.yogitea.com/en/products/
Yumm
Die gevolgd door een quadruple espresso?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gevolgd door een dubbele Irish coffee?
Death Wish Coffee.. Wil ik nog altijd eens proberenquote:Op woensdag 9 september 2015 14:02 schreef robdriessen het volgende:
Deze is speciaal voor de koffieliefhebbers die een nieuwe uitdaging zoeken:
http://www.manners.nl/versie-koffie-uit-de-kraan/quote:Op woensdag 9 september 2015 14:02 schreef robdriessen het volgende:
Deze is speciaal voor de koffieliefhebbers die een nieuwe uitdaging zoeken:
Ha, Moquote:
Mijn ogen zijn zich langzaam aan het openen.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, MoAlles wel?
* knokkels zet Mo aan het koffieinfuus
Ik heb twee van de drie meest exclusieve koffie's ter wereld gehad.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Death Wish Coffee.. Wil ik nog altijd eens proberen
Niet alsof het uitgescheten is?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb twee van de drie meest exclusieve koffie's ter wereld gehad.
Kopi Luwak: meh. Heel mild maar met een grondsmaak - alsof er een schep tuinaarde is meegegaan.
Ik geef de voorkeur aan lekker sterke koffie, die je proeftquote:Op woensdag 9 september 2015 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kopi Luwak: meh. Heel mild maar met een grondsmaak - alsof er een schep tuinaarde is meegegaan.
Kona Coffee (Hawaii): zeer prettig, ook mild. Goed te drinken
Volgende target: Blue Mountain (Jamaica)
Knokkels, man naar mijn hartquote:Op woensdag 9 september 2015 14:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan lekker sterke koffie, die je proeft
Wie weet van welke 'boon' dat spul gemaakt wordt.quote:
quote:
Onder de 5 tientjes? Oeffff, lastig!quote:Op woensdag 9 september 2015 14:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
MUZ / Nieuwe koptelefoon
Topic geknipt voor jou, ToT!
Nou die koffie wordt gemaakt van koffiebonen die opgevreten en uitgescheten worden door een bepaald ras katten!quote:Op woensdag 9 september 2015 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie weet van welke 'boon' dat spul gemaakt wordt.
En bedankt voor de koffie Knok, ogen gaan langzaam open nu.
Ik zit te denken, maar eigenlijk vind ik 'Reservoir Dogs' nog beter dan Pulp Fiction.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kona Coffee (Hawaii): zeer prettig, ook mild. Goed te drinken
Volgende target: Blue Mountain (Jamaica)
Ik had al zo'n 'donkerbruin' vermoeden.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou die koffie wordt gemaakt van koffiebonen die opgevreten en uitgescheten worden door een bepaald ras katten!
Goedemiddag.quote:
Hoiquote:
Dat is een lekker nummer, maar ik vind 'Girls & Boys' nog lekkerder.quote:
Jeetje, ik heb een stalker, het is maar goed dat ik niet bang voor je ben anders had ik nu geen leven meer.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi![]()
geen zin in radio nu hoor maar ik was Mo effe aan het stalken en in de SC ging het toevallig
over Jack
Vergeet het maar...quote:Op woensdag 9 september 2015 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bericht van Siggo.
Uw internet snlhuis is verhoogd:
Down van 30 Mbit/s > 40 Mbit/s
En up van 3 Mbit/s > 4 Mbit/s
Ben benieuwd of ik dat ga merken.
Koffie en bier samen?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:47 schreef Fogel het volgende:
Ik heb bier op dat onder andere met kopi luwakbonen is gebrouwen. Smaakte prima
Toch een vreemde combi, zou me verbazen als het ook nog smaakte.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
www.ratebeer.com/beer/de-(...)ut-2011-2013/155737/
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
www.ratebeer.com/beer/de-(...)ut-2011-2013/155737/
Koffiesmaak in een zware stout is vrij normaal, evenals chocolade.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toch een vreemde combi, zou me verbazen als het ook nog smaakte.
Voor jou is dat natuurlijk het beste van twee werelden.quote:
Ik hou van chocolade, koffie, én stoutquote:Op woensdag 9 september 2015 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor jou is dat natuurlijk het beste van twee werelden.
Yeuy! En hoe gaat het met ons Muis?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:55 schreef just me het volgende:
iedereen krijgt de groetjes van Muiis
![]()
ze zit ondertussen aan de koffie, weliswaar uit een automaat maar het is wel koffie
Heb gisteren 1 biertje gedronken. Mijn god, was was ie lekker.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hou van chocolade, koffie, én stout
Wens maar beterschap.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:55 schreef just me het volgende:
iedereen krijgt de groetjes van Muis
![]()
ze zit ondertussen aan de koffie, weliswaar uit een automaat maar het is wel koffie
Bloedonderzoek heeft aangewezen dat de ontsteking aan het minderen is op eigen kracht en dat is super! Pijn is nog wel aanwezig ! En.... als ze thuis is en weer hersteld krijgen we een daverende showquote:Op woensdag 9 september 2015 14:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yeuy! En hoe gaat het met ons Muis?
Goed te horenquote:Op woensdag 9 september 2015 14:57 schreef just me het volgende:
[..]
Bloedonderzoek heeft aangewezen dat de ontsteking aan het minderen is op eigen kracht en dat is super! Pijn is nog wel aanwezig ! En.... als ze thuis is en weer hersteld krijgen we een daverende show
Zo, goed nieuwsquote:Op woensdag 9 september 2015 14:57 schreef just me het volgende:
[..]
Bloedonderzoek heeft aangewezen dat de ontsteking aan het minderen is op eigen kracht en dat is super! Pijn is nog wel aanwezig ! En.... als ze thuis is en weer hersteld krijgen we een daverende show
Daar lag het dus niet aan. Maar ik laat de uitleg aan Muis overquote:Op woensdag 9 september 2015 15:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo, goed nieuws![]()
Verstopping ook al weg?Of wordt die minder?
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:00 schreef Fogel het volgende:
O'Hara's barrel aged Leann Folláin. 4e editie
Dagje Amsterdam met de kabouter? Lief dat je bij Muis langs bent gegaanquote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef just me het volgende:
[..]
Daar lag het dus niet aan. Maar ik laat de uitleg aan Muis over
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef just me het volgende:
[..]
Daar lag het dus niet aan. Maar ik laat de uitleg aan Muis over
Nee ik zit lekker in Hilversum maar ze hebben telefoons uitgevondenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dagje Amsterdam met de kabouter? Lief dat je bij Muis langs bent gegaan
Dat kan natuurlijk ook. Ik dacht al.. Het bezoekuur moet nog beginnenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:05 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik zit lekker in Hilversum maar ze hebben telefoons uitgevonden
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Ik dacht al.. Het bezoekuur moet nog beginnen
Chuf moet regelmatig zijn notulen bijwerken, dat is hard werken.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chuf moet regelmatig zijn notulen bijwerken, dat is hard werken.
Ik sla gewoon alles op....quote:Op woensdag 9 september 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chuf moet regelmatig zijn notulen bijwerken, dat is hard werken.
De Wiener Melange is meestal ook zo slecht nog nietquote:Op woensdag 9 september 2015 15:06 schreef MaryMouse het volgende:
Als ik weer thuis ben ga ik een show maken: "ode aan de veelzijdige koffieboon"
Net een kopje te slappe slechte automatenkoffie gedronken. Maar boy gezien de omstandigheden. Jummie
doodvermoeiendquote:
Ik drink gewoon de cappuccino van de Aldi, dat spul is goed te zuipen, goedkoop en makkelijk, ik drink ook maar 1 kopje per dag als ik wakker word.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
De Wiener Melange is meestal ook zo slecht nog niet
uh. Ik lig in een Amsterdams ziekenhuis hoor, niet in Wenenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus ook geen Wiener Schnitzel?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
uh. Ik lig in een Amsterdams ziekenhuis hoor, niet in Wenen
Met je wiener als roerstaaf?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe lang nog als ik vragen mag?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
noop. Maar ik was daarstraks al heel blij met een bruine boterham met pindakaasquote:Op woensdag 9 september 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus ook geen Wiener Schnitzel?
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
noop. Maar ik was daarstraks al heel blij met een bruine boterham met pindakaas
geen idee.quote:
de groeten, nog in het ziekenhuis, heeft koffie gehad, en bruine boterham met pindakaasquote:Op woensdag 9 september 2015 15:23 schreef Spezza19 het volgende:
Geen zin om terug te lezen... Hoe is het met Muis?
Ik dronk ladingen van dat spul toen ik in het AMC lag.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mja, dan weet ik nu nog weinig over wat ze heeft (mits bekend) wat er gedaan is (onderzoeken) wanneer de uitslagen komen... etc.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:24 schreef just me het volgende:
[..]
de groeten, nog in het ziekenhuis, heeft koffie gehad, en bruine boterham met pindakaas
luie Spezza![]()
als je het echt wilt weten scroll je even naar bovenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dan weet ik nu nog weinig over wat ze heeft (mits bekend) wat er gedaan is (onderzoeken) wanneer de uitslagen komen... etc.
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:29 schreef Fogel het volgende:
Ze heeft een luie mensenallergie en krijgt daar uitslag van
is dat besmettelijkquote:Op woensdag 9 september 2015 15:29 schreef Fogel het volgende:
Ze heeft een luie mensenallergie en krijgt daar uitslag van
Afhankelijk van je pagina instelling zie je dat wel of nietquote:Op woensdag 9 september 2015 15:28 schreef just me het volgende:
[..]
als je het echt wilt weten scroll je even naar boven
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afhankelijk van je pagina instelling zie je dat wel of niet
Maar goed, dan niet
Ben ik weer weg ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weiner exposed.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mo_Muffin op 09-09-2015 15:51:55 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
speurzequote:Op woensdag 9 september 2015 16:24 schreef just me het volgende:
de kleine is wakker en we gaan nog even op speurtocht
Mmmm ze waren erquote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm ze waren er. Ik weet het zeker ze gooiden eikeltjes uit de bomen !!
Ze waren veel kleinerquote:
Kabouter's R49 ontgroeningquote:Op woensdag 9 september 2015 17:40 schreef Melting het volgende:
Nog snel even douchen..... tot zo om 18.00.
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:40 schreef Melting het volgende:
Nog snel even douchen..... tot zo om 18.00.
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Oldies
Collega heeft oortjes gebracht dus ik kan een deel zeker luisteren
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Oldies
Collega heeft oortjes gebracht dus ik kan een deel zeker luisteren
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:03 schreef MaryMouse het volgende:
Een oldie uit de tijd dat je nog met die schone buikdanseres aan het daten was Melting?
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben niet in the mood
Ah geskipped
Ow, kan je me zien dan?quote:
* Melting zwaait terug.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, kan je me zien dan?
*Muis evennaar Melting en just me
Sinds de geskipte Plant lekkerquote:Op woensdag 9 september 2015 18:32 schreef Melting het volgende:
Wat vind je van de muziekjes, Muisje?
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds de geskipte Plant lekker
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:42 schreef MaryMouse het volgende:
eigenlijk heb ik nooit van Joe c. gehouden
* knokkels zwaait terug.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, kan je me zien dan?
*Muis evennaar Melting en just me
Geen idee.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:47 schreef MaryMouse het volgende:
Deze een week in de tipparade op 30 gestaat?
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:50 schreef MaryMouse het volgende:
<insert door het bushokje heen tief smiley>
Smakelijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zwaait terug.
even eten gefixt
newbie? waar?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:50 schreef MaryMouse het volgende:
<insert door het bushokje heen tief smiley>
Je eten was kapot dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zwaait terug.
even eten gefixt
Jij bent van ons 3-en de newbie.quote:
Dank, uiteraard wel vanaf het begin jouw deunjes erbij gehadquote:
kut, da's waar ookquote:Op woensdag 9 september 2015 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent van ons 3-en de newbie.
Nou ja .. eigenlijk wel.. Kwam erachter dat ik geen sperziebonen had. Nou ja, dan maar extra zilveruitjes in de jachtschotelquote:
20 oktober 2002 lijkt me niet echt een newbie.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent van ons 3-en de newbie.
Wel bij de radio.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
20 oktober 2002 lijkt me niet echt een newbie.
En ik ga lekker niet weg.quote:
Ja leukquote:Op woensdag 9 september 2015 18:59 schreef schvvmert het volgende:
Zal ik Piet aanzwengelen om er vanavond wat tunes in te gooien?
Sterker nog.... je mag niet eens weg.quote:
* knokkels ziet ineens grote sloten verschijnen aan de binnenkant van de buitendeur van R49quote:Op woensdag 9 september 2015 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... je mag niet eens weg.
Jij ziet dingen die er niet zijn?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels ziet ineens grote sloten verschijnen aan de binnenkant van de buitendeur van R49
uhoh....
Ik visualiseerde het "niet-weg-mogen gedeelte even"quote:Op woensdag 9 september 2015 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ziet dingen die er niet zijn?
Ekseptionquote:
Mag je wel aan de wandel?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:08 schreef MaryMouse het volgende:
3x
Ben even naar buiten gelopen luisterde wel maar moest dus ff gaan zitten voor ik mobiel kon gaan posten
?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:59 schreef schvvmert het volgende:
Zal ik Piet aanzwengelen om er vanavond wat tunes in te gooien?
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:09 schreef knokkels het volgende:
Heeft Vout je plaats ingenomen Melting?
Coyote vragen.... die heeft vast nog wel wat over van toen hij roadrunner achterna zat.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:10 schreef Fogel het volgende:
Een Edge-verbinding volstaat niet om r49 te luisteren![]()
Heeft iemand dynamiet over? Dan kan ik de berg weghalen.... Die zorgt nl voor een 'schaduw'.
quote:
De arts heeft gister (toen ik naar huis dreigde te gaan) toegegeven dat het magquote:
Niet naar huis gaan, als je niet mag hč?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De arts heeft gister (toen ik naar huis dreigde te gaan) toegegeven dat het mag
't is allen gesleep met infuus en zo
Zorgen ze een beetje goed voor je daar?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De arts heeft gister (toen ik naar huis dreigde te gaan) toegegeven dat het mag
't is allen gesleep met infuus en zo
ik ben braaf nuquote:Op woensdag 9 september 2015 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet naar huis gaan, als je niet mag hč?
Alrighty,quote:Op woensdag 9 september 2015 19:14 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok, zet maar op het rooster dan.
ik mag best meer morfine van zequote:Op woensdag 9 september 2015 19:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zorgen ze een beetje goed voor je daar?
De vage 80's.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alrighty,
wat voor shownaam mag ik opnoteren?
Tot zo.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga weer naar boven. Tot in het nieuwe topic
Rustig aan Muisquote:Op woensdag 9 september 2015 19:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga weer naar boven. Tot in het nieuwe topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |