SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vat hem nu pas, zat me af te vragen wie die Abbas nou eigenlijk is.
Die Palestijn ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Abbas. Mahmoud Abbas.
Decente deuntjes die het altijd doenquote:Op woensdag 9 september 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik laat me verrassen met de volgende.
Ik weet dat die van mij bagger zijn > Einstürzende Neubauten - Ein seltener Vogel (Bunkerversion), gaat veel te ver, zoiets draai je puur om luisteraars te klieren.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Decente deuntjes die het altijd doen
Opvoeden is dat MO.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet dat die van mij bagger zijn > Einstürzende Neubauten - Ein seltener Vogel (Bunkerversion), gaat veel te ver, zoiets draai je puur om luisteraars te klieren.
Soms is Duitse muziek wel OK Mo ... Niet alles maar Deutsche Welle liefhebbers zijn er meer dan je denkt .. OK de neubauten zijn weer recent... Maar Am See doet het prima..quote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet dat die van mij bagger zijn > Einstürzende Neubauten - Ein seltener Vogel (Bunkerversion), gaat veel te ver, zoiets draai je puur om luisteraars te klieren.
Dat is Peter Fox.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is Duitse muziek wel OK Mo ... Niet alles maar Deutsche Welle liefhebbers zijn er meer dan je denkt .. OK de neubauten zijn weer recent... Maar Am See doet het prima..
Die doet het bij de meesten wel goed, omdat het čn lekker čn toch wat meer mainstream is.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zegt het .. Ik vind het een mooi nummer
Waar las ik dat ook weer, van Einsturzende Neubauten die ergens in NL hadden opgetreden, organisatie had opnames gemaakt. Opnames waren nadat zij waren vertrokken weg, end die opnames kwamen later weer terug als cd's ofzo. Hadden ze hun eigen show opnames die illegaal door iemand waren opgenomen, zelf weer meegenomenquote:Op woensdag 9 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen in dat Duitse topic.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar las ik dat ook weer, van Einsturzende Neubauten die ergens in NL hadden opgetreden, organisatie had opnames gemaakt. Opnames waren nadat zij waren vertrokken weg, end die opnames kwamen later weer terug als cd's ofzo. Hadden ze hun eigen show opnames die illegaal door iemand waren opgenomen, zelf weer meegenomen
Dat dus en welke genrenaam eraan hangt boeit me niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waar ze vandaan komen boeit me niet zoveel.
Gewoon buiten de paden bewegen, klinkt het lekker, ok, meer hoeft niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 02:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat dus en welke genrenaam eraan hangt boeit me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |