abonnement Unibet Coolblue
pi_155925818



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_155925841
Sodeju wat gaat dit topic hard vandaag
  dinsdag 8 september 2015 @ 16:47:06 #3
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_155925882
Ik heb me nooit beseft dat dit zo'n groot iets was hier in Nederland. :)

Erg leuk om mijn horizon iets te verbreden!
Zijn deze websites nu net zo betrouwbaal als bijvoorbeeld bol.com?
pi_155925892
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:43 schreef julius123 het volgende:

[..]

dan met een oude bankpas of iets dergelijks.

jij drinkt niet genoeg mellek zeker ~O>
Was de gouden tip :D _O_
  dinsdag 8 september 2015 @ 16:48:56 #5
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155925931
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:45 schreef julius123 het volgende:
Sodeju wat gaat dit topic hard vandaag
Nee man, vroegah zijn er wel is dagen geweest dat we er drie topics per dag doorheen joegen :') Maar toen hadden we nog een paar bekende spamsletjes die nu verwenen lijken te zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:47 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb me nooit beseft dat dit zo'n groot iets was hier in Nederland. :)

Erg leuk om mijn horizon iets te verbreden!
Zijn deze websites nu net zo betrouwbaal als bijvoorbeeld bol.com?
Ja, net als in Nederland heb je betrouwbare en on-betrouwbare shops en het grijze gebied er tussenin. Oké, misschien kan je niet zeggen dat een shop zo betrouwbaar is als Bol.com maar toch zijn ze echt wel oké betrouwbaar.

Houd er wel rekening mee dat je vaak echt lange tijden moet wachten op je pakketje 2+ weken en mogelijk nog import kosten moet betalen ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155925945
Na 7 dagen dat ik een track and trace code van Tinydeal heb gekregen, kan ik nog steeds niet zien waar mijn pakket is. Heb al een bericht nar Tinydeal gestuurd ben benieuwd wat hun antwoord zal zijn.
  dinsdag 8 september 2015 @ 16:49:45 #7
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_155925953
Onder:
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Werkt de Skrill link niet moet: https://www.skrill.com/en/personal/skrill-prepaid-mastercard/
worden :)
pi_155925998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:49 schreef ericosman het volgende:
Onder:
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Werkt de Skrill link niet moet: https://www.skrill.com/en/personal/skrill-prepaid-mastercard/
worden :)
...

[ Bericht 7% gewijzigd door Lazvic op 08-09-2015 16:52:21 (foutje) ]
  dinsdag 8 september 2015 @ 16:51:48 #9
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_155926015
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:51 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Dus als ik het begrijp wil je met een online creditcard iets betalen ? Je kan via Vodafone een online prepaid creditkaart krijgen.
Nee bedoel dat er een fout in de OP staat :)
pi_155926049
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:51 schreef ericosman het volgende:

[..]

Nee bedoel dat er een fout in de OP staat :)
Sorry voor de fout.
pi_155926166
Ik hou nog even de aanbieders in de gaten voor die motornavigatie. Er zijn er een paar (zoals de RAGE) maar het is niet makkelijk te vinden.

Net wel paar ventielhoekjes(banggood) gekocht voor als ik met de motor onderweg ben. De meeste aansluitingen bij tankstations passen er anders niet makkelijk op.
pi_155926183
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:00 schreef RobertNL het volgende:
Veel out of focus dan?
Hier niet zo veel last van op die van mij.
Tja; 't is van origine een Ego-cam hè. Dus na iets andere focus is het wel beter geworden.
Misschien zelf ook nog maar wat mounts + behuizing kopen; hangen we met z'n 2-en de hele raceauto vol met camera's. :P

Weet zelf eigenlijk nog niet of dit hele sub-forum prettig gaat zijn.
Kun je straks zekers 20+ topics in de gaten gaan houden...
pi_155926251
Hoi allemaal, wat een feest hier.
pi_155926409
:D Waar's de gratis quadcopter dan?

Tevens bestel ik vaak bij Miniinthebox, onderdeel van Lightinthebox.
Duurt wel een maand voor ik het binnen krijg, maar het is tot nu toe altijd goed bevallen en altijd kwalitatief goed!
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:26:08 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155926685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:11 schreef BlazingV2 het volgende:
:D Waar's de gratis quadcopter dan?

Tevens bestel ik vaak bij Miniinthebox, onderdeel van Lightinthebox.
Duurt wel een maand voor ik het binnen krijg, maar het is tot nu toe altijd goed bevallen en altijd kwalitatief goed!
Give-away van Allbuy ;)
CHI / [Allbuy] GIVE-AWAY
Kans op een gratis quad dus.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155926797
Iemand tips voor websites of topics waar je tips krijgt om je Xiaomi gsm goed in te stellen met de nieuwste dingen enzo :P Ben verliefd haha
pi_155926830
Ohnee rene, wat heb je gedaan :p

En waarom blijft iedereen zo zeuren om die tracking man, komt het echt niet sneller van :')
Ajax Amsterdam
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:38:47 #18
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_155926874
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee man, vroegah zijn er wel is dagen geweest dat we er drie topics per dag doorheen joegen :') Maar toen hadden we nog een paar bekende spamsletjes die nu verwenen lijken te zijn.

[..]

Ja, net als in Nederland heb je betrouwbare en on-betrouwbare shops en het grijze gebied er tussenin. Oké, misschien kan je niet zeggen dat een shop zo betrouwbaar is als Bol.com maar toch zijn ze echt wel oké betrouwbaar.

Houd er wel rekening mee dat je vaak echt lange tijden moet wachten op je pakketje 2+ weken en mogelijk nog import kosten moet betalen ;)
Wat is volgens jouw ervaringen de gadget website met de beste aanbiedingen? (die ook in NL bezorgd zonder al te hoge verzendkosten).
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:41:00 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155926909
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:38 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Wat is volgens jouw ervaringen de gadget website met de beste aanbiedingen? (die ook in NL bezorgd zonder al te hoge verzendkosten).
Ze hebben allemaal wel eens een hele leuke aanbieding, dat is het 'm net. Laatst had DX een Minix X8 Plus voor de helft, daarvoor was het Allbuy dat een bodemprijs had op de Xiaomi 5000mAh powerbank.... Je kan er niet echt een pijl op trekken :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155926910
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee man, vroegah zijn er wel is dagen geweest dat we er drie topics per dag doorheen joegen :') Maar toen hadden we nog een paar bekende spamsletjes die nu verwenen lijken te zijn.

[..]

Ja, net als in Nederland heb je betrouwbare en on-betrouwbare shops en het grijze gebied er tussenin. Oké, misschien kan je niet zeggen dat een shop zo betrouwbaar is als Bol.com maar toch zijn ze echt wel oké betrouwbaar.

Houd er wel rekening mee dat je vaak echt lange tijden moet wachten op je pakketje 2+ weken en mogelijk nog import kosten moet betalen ;)
Spamsletje van vroeger meldt * :@ Gekloond en wel, maar dat stukje waren ze vergeten te klonen.

Ik bestel het laatste anderhalf jaar of zo vrijwel uitsluitend nog bij aliexpress. Bevalt beter dan de meeste shops tot nu toe. :)
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:41:04 #21
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155926911
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:38 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Wat is volgens jouw ervaringen de gadget website met de beste aanbiedingen? (die ook in NL bezorgd zonder al te hoge verzendkosten).
Neem de OP even door daar staan genoeg goede webshops in :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155927169
Weet iemand waar ik een t-shirt met eigen print kan bestellen voor weinig (<5-6$)? Artscow vind ik te duur nu de $4,99 actie is afgelopen en ik hoef het toch niet all-over geprint te hebben.

Edit: TEE4LESS op Artscow werkt nog :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Gebruikersna op 08-09-2015 18:08:00 ]
pi_155927368
Kreeg vanmiddag een 12% off coupon voor bijna alles van Banggood in mn mail, vanwege hun verjaardag. Dus check je spam folder ;)
pi_155927917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 18:04 schreef _Sukkel het volgende:
Kreeg vanmiddag een 12% off coupon voor bijna alles van Banggood in mn mail, vanwege hun verjaardag. Dus check je spam folder ;)
ik ook, weet alleen niet wat ik moet kopen :')
  dinsdag 8 september 2015 @ 18:27:05 #25
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155927925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 18:26 schreef julius123 het volgende:

[..]

ik ook, weet alleen niet wat ik moet kopen :')
Ik wou een xiaomi cam kopen maar dat mocht niet, want flash sale
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155928299
Heel af en toe wil er hier nog wel eens iemand langskomen met ideeën over een Chinese verrekijker.
Als alternatief; vanaf donderdag bij de Lidl; een Bresser 12x32 voor ¤9.99

pi_155929252
Mag weg.

[ Bericht 96% gewijzigd door Lazvic op 08-09-2015 19:36:36 (.) ]
pi_155929303
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:17 schreef Lazvic het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze router bij Banggood gehaald. Wat een geweldig beestje is het ook .Ik haal nu 199 mbps op mijn telefoon via 5 ghz wifi.
Ook nog andere firmware gebruikt?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155929534
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:19 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ook nog andere firmware gebruikt?
Nee alleen de standaard Xiaomi software en wat updates van hun geinstaleerd
pi_155929752
mag weg...

[ Bericht 92% gewijzigd door Lazvic op 08-09-2015 19:37:21 ]
pi_155929845
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:31 schreef Lazvic het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde topic :+.
జ్ఞ‌ా
pi_155929902
Domme fout inderdaad sorry voor de spam.
  dinsdag 8 september 2015 @ 19:38:11 #33
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155929924
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee man, vroegah zijn er wel is dagen geweest dat we er drie topics per dag doorheen joegen :') Maar toen hadden we nog een paar bekende spamsletjes die nu verwenen lijken te zijn.

:@
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_155930041
Iemand idee waar ik goedkoop een extra Xiaomi Redmi kabeltje zou kunnen bestellen? Is geen standaard mini usb...
pi_155930047
Ligt het aan mij of is de animo voor chi nou niet overweldigend [behalve voor de winkans bij Allbuy]?

Ik zag zelf verder niet echt interessante dingen of kortingen die je ergens anders niet kan vinden, maar wie weet komt het nog.

Misschien lukt het bijv. voor de chi lezers gratis trackcodes te regelen, leuke combo aanbiedingene, overstock voor een prikkie of 2=1, etc.

Ben benieuwd....
  dinsdag 8 september 2015 @ 19:51:51 #36
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_155930373
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:47 schreef NaturalScience het volgende:
Zijn deze websites nu net zo betrouwbaal als bijvoorbeeld bol.com?
Ze zijn best betrouwbaar, maar je mist natuurlijk de kopersbescherming die je in NL hebt. Er is wel een soort van bescherming via Paypal of als je koopt op Aliexpress, maar garantieafhandeling etc. is vaak matig te noemen. Mijn ervaring is overigens dat er meestal geen issues zijn met de levering; het komt vrijwel altijd aan. Vroeg of laat. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_155930421
Heuuuh China subforum online.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen..

IS DANNY DAN NU EINDELIJK EENS OVER TE HALEN OM CHINESE LEDPIGS MET FOK! LOGO TE LATEN DRUKKEN *O* *O* *O*??
pi_155930579
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef Downstar het volgende:
Heuuuh China subforum online.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen..

IS DANNY DAN NU EINDELIJK EENS OVER TE HALEN OM CHINESE LEDPIGS MET FOK! LOGO TE LATEN DRUKKEN *O* *O* *O*??
_O- _O-
pi_155931800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef Downstar het volgende:
Heuuuh China subforum online.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen..

IS DANNY DAN NU EINDELIJK EENS OVER TE HALEN OM CHINESE LEDPIGS MET FOK! LOGO TE LATEN DRUKKEN *O* *O* *O*??
Ik heb de mijne nog van 4 jaar terug :P Toen kreeg ik nog een berisping vanwege de foto die ik postte.

Of verklap ik nu wie ik ben :')
pi_155931968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:41 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand idee waar ik goedkoop een extra Xiaomi Redmi kabeltje zou kunnen bestellen? Is geen standaard mini usb...
micro
:]
pi_155932018
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:49 schreef wootahH het volgende:

[..]

micro
Ja je hebt gelijk! Dank
pi_155932316
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:49 schreef wootahH het volgende:

[..]

micro
Wat zei je?
జ్ఞ‌ా
pi_155932351
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:51 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk! Dank
morgen zijn er een paar merk kabels in de aanbieding bij banggood.
:]
pi_155932905
Waar we :') :') :')
pi_155933059
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:42 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Of verklap ik nu wie ik ben :')
Dat boeit echt helemaal niemand.
  dinsdag 8 september 2015 @ 21:56:33 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155933974
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:42 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Ik heb de mijne nog van 4 jaar terug :P Toen kreeg ik nog een berisping vanwege de foto die ik postte.

Of verklap ik nu wie ik ben :')
Ben jij wie ik denk dat jij bent? We waren al op zoek naar jou!
a8nost of hoe spelde je dat ook alweer? _O_

Met die rare throwies, het milieu vervuilen _O-
  Moderator dinsdag 8 september 2015 @ 22:15:25 #47
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_155934666
wtf, eigen subforum? :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_155937130
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2015 18:40 schreef Iemand91 het volgende:
Heel af en toe wil er hier nog wel eens iemand langskomen met ideeën over een Chinese verrekijker.
Als alternatief; vanaf donderdag bij de Lidl; een Bresser 12x32 voor ¤9.99

[ afbeelding ]
Gvd, zit al een maand te denken 1 te kopen, uiteindelijk een 10x25 gekocht voor 27euro vandaag zie ik dit. Misschien deze dan toch ook maar aangezien hij beter lijkt....
pi_155938318
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ben jij wie ik denk dat jij bent? We waren al op zoek naar jou!
a8nost of hoe spelde je dat ook alweer? _O_

Met die rare throwies, het milieu vervuilen _O-
Moest ik ook aan denken. :D
Reverse van Tong80 -> 08gnoT . :P
Al een tijdje doodgewaand, af en toe opgerakeld.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 9 september 2015 @ 01:11:39 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155939218
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 00:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Moest ik ook aan denken. :D
Reverse van Tong80 -> 08gnoT . :P
Al een tijdje doodgewaand, af en toe opgerakeld.
Na 6 jaar Tong80 begrijpen, klinkt ineens heel kinky _O-
Nou Laura, ben je het of niet?
pi_155939999
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 00:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Moest ik ook aan denken. :D
Reverse van Tong80 -> 08gnoT . :P
Al een tijdje doodgewaand, af en toe opgerakeld.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 01:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Na 6 jaar Tong80 begrijpen, klinkt ineens heel kinky _O-
Nou Laura, ben je het of niet?
:D Alive and kicking :7 Of herboren, want dat doodgewaand is niet heel erg vergezocht helaas en inderdaad de reden van mijn verdwijning

Haha, vind het wel leuk dat ik toch nog herinnerd word, met naam en al :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Gebruikersna op 09-09-2015 05:31:47 ]
pi_155940087
Welcome back. B-) ;)

:P :') _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155940226
Zojuist de ESCAM Brick QD900 WIFI 1080P P2P Cloud IP IR Waterproof Security Camera (SKU230069) besteld bij Banggood. Van $68 naar $44. De andere deals ga ik mij niet eens aan wagen met 1pc en 3pc.... :').

Ben benieuwd!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 9 september 2015 @ 08:03:48 #54
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155940535
Shit, geen Xiaomi Note voor 8.99$ 'gewonnen' bij BG snap-up ;( ;( ;(
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_155940573
Dúh. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155941037
Die 9-9 anniversary van BG wordt meer een 9-9 nightmare. Bagger trage site, uiteraard alle deals de 1e seconde al uitverkocht en kortingscodes zijn op heel veel populaire artikelen onbruikbaar.
Ik snap niet zo goed waarom een webshop dit soort acties houdt waar veel klanten alleen maar een nare nasmaak van overhoudt.
BG is sterk in snel verzenden en aftersales, dus ze kunnen beter acties met gratis trackcodes, verlengde garantie etc houden vind ik...
pi_155941325
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:49 schreef eddepetfokt het volgende:
met
Jup wel eens, je kan natuurlijk ook die reactie droppen in het webcare topic van ze zodat ze die feedback kunnen meenemen om een volgende keer het beter op orde te hebben. Denk dat ze zulke ideeën wel op prijs stellen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 9 september 2015 @ 09:33:23 #58
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155941605
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:49 schreef eddepetfokt het volgende:
Die 9-9 anniversary van BG wordt meer een 9-9 nightmare. Bagger trage site, uiteraard alle deals de 1e seconde al uitverkocht en kortingscodes zijn op heel veel populaire artikelen onbruikbaar.
Ik snap niet zo goed waarom een webshop dit soort acties houdt waar veel klanten alleen maar een nare nasmaak van overhoudt.
BG is sterk in snel verzenden en aftersales, dus ze kunnen beter acties met gratis trackcodes, verlengde garantie etc houden vind ik...
Maar gelukkig hebben we ons eigen 9-9 feestje van hun bij Fok! :) (CHI / [Banggood] Giveaway)
Gisteren die quadcopters kans 1:15 ongeveer, dat ga je nooit of te nimmer redden bij Banggood akties op hun site of op tweakers of waar dan ook ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door tokko1 op 09-09-2015 09:44:01 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155941747
quote:
16s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Maar gelukkig hebben we ons eigen 9-9 feestje van hun bij Fok! :)
Gisteren die quadcopters kans 1:15 ongeveer, dat ga je nooit of te nimmer redden bij Banggood akties op hun site of op tweakers of waar dan ook ;)
helemaal mee eens ^O^
kan ik mooi mn dak mee inspecteren op schade zonder erop te klimmen :)
leuke actie
pi_155942221
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:42 schreef kovenant het volgende:

[..]

helemaal mee eens ^O^
kan ik mooi mn dak mee inspecteren op schade zonder erop te klimmen :)
leuke actie
Wat wil je inspecteren met een h8 mini zonder camera?
Als je serieus een drone wilt om te gebruiken voor inspecties zoek dan een drone die rustig kan hooveren[en uiteraard 1 met camera]

Ik heb ook maar even meegedaan met de give away. Leuk als vervanger voor mijn kapotte H8 mini [BG heeft inmiddels aangeboden een nieuwe batterij en oplaadkabel te sturen....laten die nu net niet kapot zijn lol....]
pi_155942305
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:09 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat wil je inspecteren met een h8 mini zonder camera? Je kan er wel heel hard met de H8 overheen vliegen.
Als je serieus een drone wilt om te gebruiken voor inspecties zoek dan een drone die rustig kan hooveren[en uiteraard 1 met camera]

Ik heb ook maar even meegedaan met de give away. Leuk als vervanger voor mijn kapotte H8 mini [BG heeft inmiddels aangeboden een nieuwe batterij en oplaadkabel te sturen....laten die nu net niet kapot zijn lol....]
mocht het voor geen donder werken is het toch leuk speelgoed.
ik verwacht ook niet in full hd alles te kunnen zien, maar wil soms kachelpijp en cv afvoer even van wat dichterbij bekijken.
de drone die ik heb gewonnen heeft wel een camera onboard
pi_155942395
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:14 schreef kovenant het volgende:

[..]

mocht het voor geen donder werken is het toch leuk speelgoed.
ik verwacht ook niet in full hd alles te kunnen zien, maar wil soms kachelpijp en cv afvoer even van wat dichterbij bekijken.
de drone die ik heb gewonnen heeft wel een camera onboard
Ah, ok, ik dacht dat je voor de h8 ging. Veel plezier met je drone.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:33:56 #63
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155942653
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:14 schreef kovenant het volgende:

[..]

mocht het voor geen donder werken is het toch leuk speelgoed.
ik verwacht ook niet in full hd alles te kunnen zien, maar wil soms kachelpijp en cv afvoer even van wat dichterbij bekijken.
de drone die ik heb gewonnen heeft wel een camera onboard
Verwacht er niet te veel van, 't is een leuk ding dat zeker hoor. Maar als je goed rustig beelden wil schieten van je schoorsteen moet je wel weinig wind hebben die dag. De Camera is namelijk niet echt heel top, en als je dan ook nog gaat corrigeren hele tijd blijft er niet veel van over ;)
(Check m'n review hier CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 (voor mensen die geen zin hebben om álles te laden CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 hier laad je maar 5 posts ipv 200+ :9 )

[ Bericht 6% gewijzigd door tokko1 op 09-09-2015 10:43:43 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155942704
dat topic is onleesbaar, zo gigantisch veel foto's die niet in spoiler staan..
ik heb rappe internet verbinding maar hij toch al ff aan het laden..
pi_155942785
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:36 schreef kovenant het volgende:
dat topic is onleesbaar, zo gigantisch veel foto's die niet in spoiler staan..
ik heb rappe internet verbinding maar hij toch al ff aan het laden..
Als ik wat tijd over heb zal ik ze allemaal in spoiler gaan zetten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 9 september 2015 @ 10:42:44 #66
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155942804
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als ik wat tijd over heb zal ik ze allemaal in spoiler gaan zetten.
Komt onder andere door mijn instellingen om alles gewoon op 1 pagina neer te plempen ipv losse pagina's met 10 posts oid te doen. Met deze link heb je 'm zo geladen CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155942875
quote:
16s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Komt onder andere door mijn instellingen om alles gewoon op 1 pagina neer te plempen ipv losse pagina's met 10 posts oid te doen. Met deze link heb je 'm zo geladen CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 ;)
top!

ik was al halverweg met scrollen ....
praktische review.
verwacht er ook niet teveel van hoor en moet uiteraard ook windstil weer hebben.
maar dit is nog steeds veiliger en sneller dan het dak op te klimmen :)
pi_155943122
Moet je juist het dak op straks.
Om die quad ervanaf te vissen. :') :T

Met met die kwaliteit beelden ga je alleen zien dat je dak er nog is... echt 'inspecteren' not so much.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155943181
Iemand trouwens een idee wat goede smart watches zijn met gps tracking?

En wanneer komt de nieuwe mi band eens uit :P de mijne is al een tijd geleden uit de houder gevallen waardoor ik hem kwijt ben geraakt :(
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 9 september 2015 @ 11:37:42 #70
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_155943799
Ook die ip-camera maar besteld. En de striptang. En de krimpkousjes. En...

damn, volgens mij ben ik sale-verslaafd :o
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_155943892
Same here. Alleen werkt banggood nu totaal niet meer. Iemand anders daar ook last van?
  woensdag 9 september 2015 @ 12:17:19 #72
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155944526
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Moet je juist het dak op straks.
Om die quad ervanaf te vissen. :') :T
Gewoon een grotere drone kopen om hem er af te halen :7
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 9 september 2015 @ 13:02:37 #73
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155945335
Blitzwolf voor $8.99 gescoord met de snap up :)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_155945504
Blitzwolf charger nu 9 euro.
Pagina refreshen als hij op 18 euro blijft staan.

http://www.banggood.com/B(...)amsung-p-976585.html

Edit: uitverkocht.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155945660
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:11 schreef Miniem het volgende:
Blitzwolf charger nu 9 euro.
Pagina refreshen als hij op 18 euro blijft staan.

http://www.banggood.com/B(...)amsung-p-976585.html

Edit: uitverkocht.
Nog steeds voor ¤8.99 te koop.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_155945753
Yep. Blijft wel een brakke website. Nu met het helpcenter bezig.
pi_155945792
Krijg hem alleen voor 18 euro... Hoevaak ik ook refresh
pi_155945902
Ik voor 8,99.
pi_155945914
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:30 schreef Den_Haag het volgende:
Ik voor 8,99.
Hoe :{
pi_155945926
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:31 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Hoe :{
Refreshen zoals iemand al zei toen hij op 18 euro stond. Ben je ingelogd?
pi_155945938
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:32 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Refreshen zoals iemand al zei toen hij op 18 euro stond. Ben je ingelogd?
Ja, krijg wel de 8,99 bij UK plug, maar dat is groot verschil met Nederlandse plug.
Raar kreeg hem nu ook even voor 8,99 maar in mijn mandje was hij weer 19 euro
pi_155946369
Hallo,

ik ben al tijdje op zoek naar het onderstaande:

Weet iemand die ergens te kopen banggood aliexpress?
Heb me al wezeloos gezocht maar ik kom niet echt op de juiste engelse vertaling ervan
pi_155946426
Ik heb hem ook voor 9 euro. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155946709
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:20 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Nog steeds voor ¤8.99 te koop.
Nee hoor, als je het betalingsproces afrond met paypal staat er weer 18 euro.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155946863
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:05 schreef Miniem het volgende:

[..]

Nee hoor, als je het betalingsproces afrond met paypal staat er weer 18 euro.
Ik heb hem net voor 8,99 afgrond met iDeal.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155947105
Je kan de "UK" versie voor ¤8,99 in je mandje doen en daarna in je mandje veranderen naar "EU" plug. Niet besteld, want ik ga er al één winnen :D :9 .
pi_155947300
Ja nu hier oo kgleukt met gewoon EU versie. Is aangepast zo te zien.
pi_155947385
Ik had een EU versie besteld maar in mijn order details staat een US plug. Dus ik ben nu aan het chatten met de live chat.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155947411
Nou de Car Tyre Air Pressure Gauge Digital Tire Gauges Auto is nog te koope :P



http://www.banggood.com/C(...)995816.html?utmid=35
pi_155947500
Orde staat nog niet bij Banggood...
pi_155947931
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:35 schreef larry_flynt het volgende:
Ja nu hier oo kgleukt met gewoon EU versie. Is aangepast zo te zien.
Ik heb ook gewoon de eu versie via de website kunnen bestellen.


Via de app kan je trouwens de witte voor dezelfde prijs bestellen.




[ Bericht 10% gewijzigd door eddepetfokt op 09-09-2015 15:35:04 ]
pi_155948135
Ik kreeg vandaag de tweede Xiaomi powerbank binnen.
Viel me meteen op dat de kleur en tekst licht afwijkt van de pb die ik al een paar weken binnen heb. Ook werkt pass through charging niet.
De led lampjes geven een iets geler licht. Qua logo's ziet het er wel hetzelfde uit.
De code geeft aan dat deze 1x bekeken is dus dat is volgens mij wel goed.

Ben benieuwd wat BG er van zegt. Heb ze zojuist een mail gestuurd [webcare op chi lijkt nog niet actief] Helaas is deze powerbank niet zonder te beschadigen open te maken, dus daar begin ik maar niet aan.
Hopelijk is het gewoon een echte, maar eentje uit een andere batch of fabriek en kan ik 'm veilig gebruiken.


De bovenste op de foto is degene die ik vandaag heb binnengekregen.
http://postimg.org/image/vr0fpzhf1

[ Bericht 7% gewijzigd door eddepetfokt op 09-09-2015 15:59:27 ]
pi_155948310
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:40 schreef larry_flynt het volgende:
Nou de Car Tyre Air Pressure Gauge Digital Tire Gauges Auto is nog te koope :P

[ afbeelding ]

http://www.banggood.com/C(...)995816.html?utmid=35
Als je naast de pot pist kun je m hier nog bestellen [met cashbackxl 4% korting] http://www.aliexpress.com(...)_3,201444_5,201409_3
pi_155948385
Op t werk val ik net buiten de wifi range. Als ik zo'n ding koop, kan ik dan mn eigen AP opzetten?

http://www.banggood.com/O(...)-phone-p-930816.html
  woensdag 9 september 2015 @ 15:48:35 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155948891
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:16 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kreeg vandaag de tweede Xiaomi powerbank binnen.
Viel me meteen op dat de kleur en tekst licht afwijkt van de pb die ik al een paar weken binnen heb. Ook werkt pass through charging niet.
De led lampjes geven een iets geler licht. Qua logo's ziet het er wel hetzelfde uit.
De code geeft aan dat deze 1x bekeken is dus dat is volgens mij wel goed.

Ben benieuwd wat BG er van zegt. Heb ze zojuist een mail gestuurd [webcare op chi lijkt nog niet actief] Helaas is deze powerbank niet zonder te beschadigen open te maken, dus daar begin ik maar niet aan.
Hopelijk is het gewoon een echte, maar eentje uit een andere batch of fabriek en kan ik 'm veilig gebruiken.

http://postimg.org/image/vr0fpzhf1/
De bovenste op de foto is degene die ik vandaag heb binnengekregen.
En het Mi logo binnen in de USB poort?
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
Op t werk val ik net buiten de wifi range. Als ik zo'n ding koop, kan ik dan mn eigen AP opzetten?

http://www.banggood.com/O(...)-phone-p-930816.html
Dacht het wel, Tokko had zo'n ding ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155949113
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En het Mi logo binnen in de USB poort?


Bij die eerste zie ik heeeeeeeel klein mi in de usb poort staan. In de nieuwe lijkt iets te staan maar ik kan er geen mi uithalen.
Een loep is onderweg van Aliexpress dus over een paar dagen kan ik het van heel dichtbij bekijken.

Ik zie dat de kleur van de tekst op de doosjes ook verschilt. Ook de kleur van de tekens op de kabel is niet gelijk [plus 1 teken ontbreekt, maar ik heb geloof ik eens gelezen dat dat kan kloppen]



Sorry, de foto is slecht.
Rechts is de nieuwe met usb logo en lichtflits
Links is de 'oude' met alleen lichtflits

[ Bericht 12% gewijzigd door eddepetfokt op 09-09-2015 16:45:53 ]
  woensdag 9 september 2015 @ 16:02:34 #97
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155949230
Die snapup sale van banggood :')
Wil je iets kopen kan je niet eens inloggen, maar op andere producten kan je wel inloggen :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_155949234
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:51 schreef bd-casemod het volgende:
Hallo,

ik ben al tijdje op zoek naar het onderstaande:
[ afbeelding ]
Weet iemand die ergens te kopen banggood aliexpress?
Heb me al wezeloos gezocht maar ik kom niet echt op de juiste engelse vertaling ervan

_O_
  woensdag 9 september 2015 @ 16:13:16 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155949471
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:57 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bij die eerste zie ik heeeeeeeel klein mi in de usb poort staan. In de nieuwe lijkt iets te staan maar ik kan er geen mi uithalen.
Een loep is onderweg van Aliexpress dus over een paar dagen kan ik het van heel dichtbij bekijken.

Ik zie dat de kleur van de tekst op de doosjes ook verschilt. Ook de kleur van de tekens op de kabel is niet gelijk [plus 1 teken ontbreekt, maar ik heb geloof ik eens gelezen dat dat kan kloppen]

[ afbeelding ]
De rechtse is de nieuwe? Weet dat Mi veel verschillende kabels heeft maar heb er nog geen gezien met het USB logo erop.

quote:
13s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Die snapup sale van banggood :')
Wil je iets kopen kan je niet eens inloggen, maar op andere producten kan je wel inloggen :')
Tja, genoeg mensen die het proberen. Heb elders ook al een aantal mensen gezien die wat besteld hebben, het kan dus wel ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 9 september 2015 @ 16:15:54 #100
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155949521
Xiaomi Yi voor ¤57 is wel interessant http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.html
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 9 september 2015 @ 16:16:48 #101
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155949537
Heeft er iemand enig idee waar ik een Fastcharge (adaptive charge) kabel en blok kan kopen voor mijn Note 4?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 9 september 2015 @ 16:19:42 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155949607
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heeft er iemand enig idee waar ik een Fastcharge (adaptive charge) kabel en blok kan kopen voor mijn Note 4?
Die zou ik vooralsnog gewoon in NL kopen, de kans dat het niet werkt (of een andere versie is) is aanwezig ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155949779
Ben mij een beetje aan het oriënteren naar een tv box, nu zie ik de onderstaande staan voor ¤ 62,55, kan echter geen review vinden in het Nederlands, is dit wat of zijn er betere in de prijsklasse tot ca, ¤ 80,--

http://www.banggood.com/I(...)art-PC-p-986109.html
pi_155950195
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
Xiaomi Yi voor ¤57 is wel interessant http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.html
Vond de beeldkwaliteit die je er op youtube van vindt niet extreem denderend.
  woensdag 9 september 2015 @ 16:49:07 #105
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155950424
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die zou ik vooralsnog gewoon in NL kopen, de kans dat het niet werkt (of een andere versie is) is aanwezig ;)
Noem me verwend maar ik vind 18 euro toch wel erg veel voor één lader.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 9 september 2015 @ 16:57:03 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155950668
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:25 schreef rambocus het volgende:
Ben mij een beetje aan het oriënteren naar een tv box, nu zie ik de onderstaande staan voor ¤ 62,55, kan echter geen review vinden in het Nederlands, is dit wat of zijn er betere in de prijsklasse tot ca, ¤ 80,--

http://www.banggood.com/I(...)art-PC-p-986109.html
Tronsmart Orion R68 TV-box met Android 5.1
Zelfde chipset ;)
Had zelf een poosje een TV box met Windows/Android (Atom processor) dat is ook wel iets om naar te kijken (werkt best aardig).
Anders een TV box met S812 chipset, zijn goedkoop, performance (Android) is stabiel/goed en de meeste video apps werken (en er is een 24P fix?).

Er is op dat gebied in ieder geval heel veel keuze, beetje kijken waar veel ondersteuning voor is is het beste op die manier kan je later nog eens een andere ROM installeren.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Noem me verwend maar ik vind 18 euro toch wel erg veel voor één lader.
Tja, valt mij nog wel mee gezien die snellaadfunctie had ik eerder aan 40 gedacht :').
Het is niet iets wat ik uit China zou halen, nouja, wellicht via Tmall bij een store die Samsung verkoopt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 9 september 2015 @ 16:59:10 #107
128384 mcwops
gat in je glas
pi_155950721
vast al eerder ter sprake gekomen, maar kan niet zo snel vinden nu.
ben op zoek naar beste NFCtags aanbieding.
welke is aan te bevelen?
sticker/plastic
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 9 september 2015 @ 17:11:27 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155951154
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:59 schreef mcwops het volgende:
vast al eerder ter sprake gekomen, maar kan niet zo snel vinden nu.
ben op zoek naar beste NFCtags aanbieding.
welke is aan te bevelen?
sticker/plastic
Hangt er vanaf waarvoor je het wil gebruiken. Had zelf altijd een stickertje naast het bed / op het dock. Even met de telefoon erlangs en alarm aan, geluid uit, etc.

Had zelf NTAG203 tags, die werken goed. Maar er zijn ondertussen ongetwijfeld nieuwere versies (had ze zelf uit Nederland).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155951773
Iemand ervaring met de camera kwaliteit van de volgende modellen?
JJRC H12C met 5MP camera
Syma X8C Venture met HD camera?
pi_155952709
Daarnet een imitatie van de Key|Smart besteld bij AliExpress

http://www.aliexpress.com(...)Key/32446989844.html





¤6! Nogal een verschil met de $21 die het origineel kost :o

Ben benieuwd!

[ Bericht 9% gewijzigd door wolfrolf op 09-09-2015 18:11:48 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155954605
die snap-up deals zijn echt onmogelijk :')
kan niet eens inloggen
  woensdag 9 september 2015 @ 20:09:01 #112
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155956327
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:14 schreef julius123 het volgende:
die snap-up deals zijn echt onmogelijk :')
kan niet eens inloggen
Net een legerbroek gescoord voor ¤3.xx, maar de echt "leuke" dingen zijn inderdaad niet te kopen :')

Ben benieuwd naar de broek, heb het meer in een lollige opwelling gekocht als klusbroek.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_155956551
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:09 schreef N22 het volgende:

[..]

Net een legerbroek gescoord voor ¤3.xx, maar de echt "leuke" dingen zijn inderdaad niet te kopen :')

Ben benieuwd naar de broek, heb het meer in een lollige opwelling gekocht als klusbroek.
Is ws een korte broek
pi_155961070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
Daarnet een imitatie van de Key|Smart besteld bij AliExpress

http://www.aliexpress.com(...)Key/32446989844.html

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

¤6! Nogal een verschil met de $21 die het origineel kost :o

Ben benieuwd!

Je hebt er nog meer variaties [bijv voor minder sleutels] vanaf 2 dollar.
http://www.aliexpress.com(...)um/32457513293.html#
http://www.aliexpress.com(...)_3,201444_5,201409_3
pi_155961280
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:29 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Je hebt er nog meer variaties [bijv voor minder sleutels] vanaf 2 dollar.
http://www.aliexpress.com(...)um/32457513293.html#
http://www.aliexpress.com(...)_3,201444_5,201409_3
Heb ik ook gezien

Die van ¤6 vind ik persoonlijk het mooist :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155961348
Ugreen micro-usb kabeltje van Banggood niet bestellen trouwens, kwaliteit is wel op orde maar de 2A is niet te halen helaas. Binnen een paar weken de Blitzwolf kabels en volgens de Chinees halen die wel tegen de 1.8A wat netjes is voor een langere kabel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155961778
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:38 schreef rene90 het volgende:
Ugreen micro-usb kabeltje van Banggood niet bestellen trouwens, kwaliteit is wel op orde maar de 2A is niet te halen helaas. Binnen een paar weken de Blitzwolf kabels en volgens de Chinees halen die wel tegen de 1.8A wat netjes is voor een langere kabel.
Probeer de tronsmart kabels eens bij geekbuying. 6 in verschillende[3x 180cm en 3x100cm] lengtes voor <10dollar. Ik vind ze heel goed en ze halen allemaal 1,74 met mijn Samsung lader.

http://www.geekbuying.com(...)k-1-8-1M-346626.html
Wat mij betreft een van de beste deals van het moment [ik betaalde met coupon 7,5$ een tijdje terug.

Het lijken dezelfde kabels als die van Aukey bij Amazon.


Verder staat in de startpost van de buren een kabeltest
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1625122/0
en is deze http://www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html natuurlijk een must see voor chargers.

En dan specifiek deze http://lygte-info.dk/revi(...)%20charger%20UK.html voor de Blitzwolf die veel mensen gisteren voor 8,99 gekocht hebben.

[ Bericht 15% gewijzigd door eddepetfokt op 10-09-2015 07:22:23 ]
pi_155962035
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:53 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Probeer de tronsmart kabels eens bij geekbuying. 6 in verschillende[3x 180cm en 3x100cm] lengtes voor <10dollar. Ik vind ze heel goed en ze halen allemaal 1,74 met mijn Samsung lader.
Wat mij betreft een van de beste deals van het moment [ik betaalde met coupon 7,5$ een tijdje terug.

Het lijken dezelfde kabels als die van Aukey bij Amazon.
Thanks voor de tip.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155967108
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
Op t werk val ik net buiten de wifi range. Als ik zo'n ding koop, kan ik dan mn eigen AP opzetten?

http://www.banggood.com/O(...)-phone-p-930816.html
Als je me je adres even pmt heb ik nog wel zo'n ding voor je liggen die je mag hebben.
pi_155967158
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
Op t werk val ik net buiten de wifi range. Als ik zo'n ding koop, kan ik dan mn eigen AP opzetten?

http://www.banggood.com/O(...)-phone-p-930816.html
Ik weet niet waar je werkt, maar ik mag hopen dat je systeembeheerder dat ding dan zo snel mogelijk het raam uit flikkert... Users die consumentenapparatuur in een bedrijfsnetwerk hangen moeten ze echt per direct op straat zetten, je hebt geen flauw idee wat voor een beveiligingslek je aan het creëren bent.
Don't let my username fool you...
pi_155968513
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
Daarnet een imitatie van de Key|Smart besteld bij AliExpress

http://www.aliexpress.com(...)Key/32446989844.html

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

¤6! Nogal een verschil met de $21 die het origineel kost :o

Ben benieuwd!
Heb ik ook eens besteld. Nooit gebruikt, want werkt echt niet chill.

Misschien ligt dat ook aan een kwaliteitsverschil, ik betaalde namelijk 91 cent (was een speciale aanbieding) via Banggood: http://www.banggood.com/A(...)t-Tool-p-979970.html

[ Bericht 12% gewijzigd door MeesterBier op 10-09-2015 11:10:36 ]
pi_155969484
Ik kan me sowieso niet echt voorstellen dat je daar nou zoveel aan hebt.
Misschien dat het wat minder clunky is dan een bos sleutels.
Maar uit mijn sleutelbos (aan lanyard) grijp ik op de tast tenminste altijd meteen de juiste sleutel.
Weet niet. Mij lijkt het buiten wat ruimtebesparing juist gedoe.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155969891
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:37 schreef shiznuts het volgende:
Ik kan me sowieso niet echt voorstellen dat je daar nou zoveel aan hebt.
Misschien dat het wat minder clunky is dan een bos sleutels.
Maar uit mijn sleutelbos (aan lanyard) grijp ik op de tast tenminste altijd meteen de juiste sleutel.
Weet niet. Mij lijkt het buiten wat ruimtebesparing juist gedoe.
Yup, ik heb hem in gebruik. Leuk in de broekzak ondat de sleutels netjes liggen dus niet steken. Maar een wat stroever slot losdraaien is echt kloten. Ook de juiste pakken.

Eigenlijk wil ik hem weg doen maar ben te lui alles weer aan een ringetje te doen.
Ajax Amsterdam
pi_155970401
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:37 schreef shiznuts het volgende:
Ik kan me sowieso niet echt voorstellen dat je daar nou zoveel aan hebt.
Misschien dat het wat minder clunky is dan een bos sleutels.
Maar uit mijn sleutelbos (aan lanyard) grijp ik op de tast tenminste altijd meteen de juiste sleutel.
Weet niet. Mij lijkt het buiten wat ruimtebesparing juist gedoe.
Ik zit te kutten met een sleutel etuitje.

Altijd een gehannes om de juiste sleutel te pakken.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155970525
Hmm, Elephone zegt met een smartwatch te komen. Op zich niet zo bijzonder, maar ze zeggen dat ie op Android Wear draait. Dat is wel een stuk beter dan die mtk rommel.

En hij ziet er leuk uit.

pi_155970584
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:15 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik zit te kutten met een sleutel etuitje.

Voor dat soort problemen heb je http://www.aliexpress.com(...)6&isViewCP=y&catId=0
pi_155970628
Keyport lijkt me daarentegen wel handig.
Ajax Amsterdam
pi_155971970
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:24 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Voor dat soort problemen heb je http://www.aliexpress.com(...)6&isViewCP=y&catId=0
wat
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155972083
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:21 schreef Kenzi het volgende:
Hmm, Elephone zegt met een smartwatch te komen. Op zich niet zo bijzonder, maar ze zeggen dat ie op Android Wear draait. Dat is wel een stuk beter dan die mtk rommel.

En hij ziet er leuk uit.

[ link | afbeelding ]
Beetje de kant op van die Huawei watch en de nieuwe Moto 360. Could be something.

Ondertussen is die uWear watch van ze 22.99 USD bij Gearbest voor te bestellen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155972524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:21 schreef Kenzi het volgende:
Hmm, Elephone zegt met een smartwatch te komen. Op zich niet zo bijzonder, maar ze zeggen dat ie op Android Wear draait. Dat is wel een stuk beter dan die mtk rommel.

En hij ziet er leuk uit.

[ link | afbeelding ]
Dat zou wel cool zijn.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 10 september 2015 @ 15:54:40 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155974951
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:21 schreef Kenzi het volgende:
Hmm, Elephone zegt met een smartwatch te komen. Op zich niet zo bijzonder, maar ze zeggen dat ie op Android Wear draait. Dat is wel een stuk beter dan die mtk rommel.

En hij ziet er leuk uit.

[ link | afbeelding ]
Daar hoef ik nog geen seconde over na te denken, die haal ik :+
MTK was bezig met een chip voor Wear dacht ik, die zal dan binnenkort wellicht wel uitkomen.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Beetje de kant op van die Huawei watch en de nieuwe Moto 360. Could be something.

Ondertussen is die uWear watch van ze 22.99 USD bij Gearbest voor te bestellen.
Als je dan toch zo'n 'gare' MTK chipset wil kan je beter voor deze gaan :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155975438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Daar hoef ik nog geen seconde over na te denken, die haal ik :+
MTK was bezig met een chip voor Wear dacht ik, die zal dan binnenkort wellicht wel uitkomen.

[..]

Als je dan toch zo'n 'gare' MTK chipset wil kan je beter voor deze gaan :+
[ afbeelding ]
die horloges zien er nog best kek uit, ¤15 _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155976509
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Daar hoef ik nog geen seconde over na te denken, die haal ik :+
MTK was bezig met een chip voor Wear dacht ik, die zal dan binnenkort wellicht wel uitkomen.

[..]

Als je dan toch zo'n 'gare' MTK chipset wil kan je beter voor deze gaan :+
[ afbeelding ]
Nee, die Ulefone is tenminste nog een beetje fashionable.
Bovendien, van wat ik heb begrepen hebben ze de interface vereenvoudigd zodat het gewoon chill runt.

Enniehoezels. Iemand nog VR glasses tips? Zo'n Carl Zeiss VR One ding, maar dan Chinees. :P
- pwoah, Taobao crowdfunding en dan de LingVR S1: https://izhongchou.taobao.com/dreamdetail.htm?id=10041648 :P

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 10-09-2015 17:46:01 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155976584
Wat isnou een elcheapo smartwatch met een mooie schermresolutie?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155977658
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef wolfrolf het volgende:
Wat isnou een elcheapo smartwatch met een mooie schermresolutie?
Tja, hoe goed moet hij werken? Zijn genoeg el cheapo's te vinden. Ik zou nog even wachten op wat andere merken zoals de Uwear van Ulefone, of van ZOPO de smartwatch.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155977807
Trouwens, nog een tip voor de chinashoppers. Via shopkorting kun je als bij bijv. Banggood en Gearbest koop een percentage van je aankoopbedrag terugkrijgen. Best hendig :P

Edit: zie dat cashbackxl hetzelfde doet en wat hoger percentage geeft.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155978462
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:56 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Yup, ik heb hem in gebruik. Leuk in de broekzak ondat de sleutels netjes liggen dus niet steken. Maar een wat stroever slot losdraaien is echt kloten. Ook de juiste pakken.

Eigenlijk wil ik hem weg doen maar ben te lui alles weer aan een ringetje te doen.
Daarvoor heb ik vorig jaar 'n setje staaldraadjes met schroefsluiting besteld. Dan krijgen je sleutels wat meer ruimte, werkt voor mij prima :y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_155985002


EKEN H9 Ultra is the world’s cheapest 4K sports camera, but there is a catch
quote:
Recording your most extreme sports in 4K Ultra HD can now cost less than $100 with the Eken H9 Ultra sports action camera.

4K video recording can be an expensive business. 4K video takes up a lot of memory and 128GB cards are still quite expensive, then you are going to need a power computer and decent video edition software to deal with all those pixels. The costs soon add up.

With the release of the EKEN H9 Ultra, you can at least save a little, no A LOT, of money on your 4K video camera. I don’t know what EKEN’s official RRP is for this brightly coloured camera but I have seen it for around $65 on some reseller sites.

The H9 Ultra is a compact camera measuring 59 x 41 x 24.6mm and has a built-inch 2-inch display on the rear. A 170 degree lens up front means all your action will be caught on film and the 1050mAh battery promises a 1hour 30min run time.

If it all sounds too good to be true then you are right to feel so skeptical. While the camera will record video at 4K it can only do so at 10fps, 2.7K video is handled at 15fps while 1080p gets to the more useable 60fps limit. Still for the money 1080p video is pretty good too.

The EKEN website also shows off 20 accessories which come included with the camera, making the device even more value packed.
Een $65 camera met de (theoretische) specs van een ¤350 GoPro HERO4 Silver. :P

(Wat een brakke website is die gizchina geworden trouwens :X ...)
pi_155985878
Het review-gadget topic heb ik de laatste pagina van gespoilerd zodat hij wat sneller laadt, een paar dingen laten staan wat simpele screenshots zijn maar volgens mij scheelt dit al een stukje :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 10 september 2015 @ 22:15:20 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155986075
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

EKEN H9 Ultra is the world’s cheapest 4K sports camera, but there is a catch

[..]

Een $65 camera met de (theoretische) specs van een ¤350 GoPro HERO4 Silver. :P

(Wat een brakke website is die gizchina geworden trouwens :X ...)
4k op 10fps, mwoahh
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155986511
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:15 schreef Catch22- het volgende:
4k op 10fps, mwoahh
2.gif
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
EKEN H9 Ultra is the world’s cheapest 4K sports camera, but there is a catch
Mocht de kwaliteit nog enigszins goed zijn ben ik benieuwd of er ook meer uit te hacken valt zoals bij de Xiaomi Yi.
Die doet officieel ook 'maar' 1080P 60FPS maar met hacken haal je daar ook hogere resoluties en véél hogere bitrates uit.

Maar nog steeds; moet je dat prijsverschil zien. :P
pi_155986643
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Mocht de kwaliteit nog enigszins goed zijn ben ik benieuwd of er ook meer uit te hacken valt zoals bij de Xiaomi Yi.
Die doet officieel ook 'maar' 1080P 60FPS maar met hacken haal je daar ook hogere resoluties en véél hogere bitrates uit.

Maar nog steeds; moet je dat prijsverschil zien. :P
officiele firmware voor de yi ondersteund inmiddels ook 2k _O_
  donderdag 10 september 2015 @ 22:41:52 #143
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155986813
Sta op het punt om een Xiaomi Redmi Note 2 te bestellen bij Gearbest, maar er valt me iets op. Ik ben (o.a.) voor het normale 16GB model gegaan omdat ik onder de ¤150 uitkom, met verzekering zou het ¤146,69 zijn aldus Gearbest (currency=euro). Echter, wanneer ik wil betalen met paypal staat er ¤150.52 als bedrag en kom ik dus wel boven de 150,- uit :')
Hanteert paypal bewust een slechtere koers? (1.09 vs 1.12 overal waar ik kijk)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_155986900
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:41 schreef N22 het volgende:
Sta op het punt om een Xiaomi Redmi Note 2 te bestellen bij Gearbest, maar er valt me iets op. Ik ben (o.a.) voor het normale 16GB model gegaan omdat ik onder de ¤150 uitkom, met verzekering zou het ¤146,69 zijn aldus Gearbest (currency=euro). Echter, wanneer ik wil betalen met paypal staat er ¤150.52 als bedrag en kom ik dus wel boven de 150,- uit :')
Hanteert paypal bewust een slechtere koers? (1.09 vs 1.12 overal waar ik kijk)
Jup, PayPal moet ook wat verdienen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155987002
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:41 schreef N22 het volgende:
Sta op het punt om een Xiaomi Redmi Note 2 te bestellen bij Gearbest, maar er valt me iets op. Ik ben (o.a.) voor het normale 16GB model gegaan omdat ik onder de ¤150 uitkom, met verzekering zou het ¤146,69 zijn aldus Gearbest (currency=euro). Echter, wanneer ik wil betalen met paypal staat er ¤150.52 als bedrag en kom ik dus wel boven de 150,- uit :')
Hanteert paypal bewust een slechtere koers? (1.09 vs 1.12 overal waar ik kijk)
Paypal rekent uit mijn hoofd 2.5% voor de valutawisseling.
rene was weer eerder hoor :')
  donderdag 10 september 2015 @ 22:49:02 #146
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155987040
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jup, PayPal moet ook wat verdienen.
Die 52ct kan me dus, aldus invoercalculator.nl, ¤20,- extra kosten
:') :'(
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 10 september 2015 @ 22:51:07 #147
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155987113
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:49 schreef N22 het volgende:

[..]

Die 52ct kan me dus, aldus invoercalculator.nl, ¤20,- extra kosten
:') :'(
In deze situatie wel gaar. Hoewel je eigenlijk afhankelijk bent van de rekenkoers van de douane aangezien je in dollars betaalt. Toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 10 september 2015 @ 22:55:24 #148
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155987247
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

In deze situatie wel gaar. Hoewel je eigenlijk afhankelijk bent van de rekenkoers van de douane aangezien je in dollars betaalt. Toch?
Geen idee :P
Enfin, ik waag het er maar op :')
EDIT: $164,19 betaald, dus wie weet

Ook maar even een Ganzo G274M besteld bij GearBest, die stond al wat langer om mijn verlanglijst.

[ Bericht 7% gewijzigd door N22 op 10-09-2015 23:15:26 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 11 september 2015 @ 00:06:38 #149
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_155988917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef Downstar het volgende:
Heuuuh China subforum online.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen..

IS DANNY DAN NU EINDELIJK EENS OVER TE HALEN OM CHINESE LEDPIGS MET FOK! LOGO TE LATEN DRUKKEN *O* *O* *O*??
:D
Damm die heb ik al lang niet meer zien langs komen! LED pigs!
zijn ze er nog? vooral die grote :Y O+


edit:

ja dus! Ik presteer u... de uhhh Led knijp pig? :D http://www.aliexpress.com(...)_2,201444_5,201409_4
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 11 september 2015 @ 03:37:24 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155990699
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:47 schreef shiznuts het volgende:
Bovendien, van wat ik heb begrepen hebben ze de interface vereenvoudigd zodat het gewoon chill runt.

Mwha, tja. Zo lastig is de interface van al die dingen niet, eigen schil erover gegooid maar het blijft maar matig.
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

EKEN H9 Ultra is the world’s cheapest 4K sports camera, but there is a catch

[..]

Een $65 camera met de (theoretische) specs van een ¤350 GoPro HERO4 Silver. :P

(Wat een brakke website is die gizchina geworden trouwens :X ...)
Ben benieuwd hoe deze het doet in vergelijking met de YI.
Eken, dat was ook 1 van mijn eerste tablets :D.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

In deze situatie wel gaar. Hoewel je eigenlijk afhankelijk bent van de rekenkoers van de douane aangezien je in dollars betaalt. Toch?
Daar ga ik altijd wel vanuit. Printje van de koerslijst erbij, met in het geel de koers, en een hele korte eigen berekening van de BTW. Tot nu toe altijd vlekkeloos verlopen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155991494
Kwam dit tegen op aliexpress. ALS het originele Pistons zijn dan is het een heel mooie prijs.[zou kunnen want ik heb ze ook bij BG voor 6,50 gehaald een tijdje terug]
http://nl.aliexpress.com/(...)oon/32328634676.html
Hou er rekening mee dat er veel fakes in omloop zijn.

Als je bestelt via bijv cashbackxl krijg je nog een paar procent extra korting.


Soms ben je in NL goedkoper uit. Pas gekocht bij Zeeman voor 90 cent
http://www.banggood.com/O(...)ld-Toy-p-996903.html

[ Bericht 14% gewijzigd door eddepetfokt op 11-09-2015 10:18:33 ]
pi_155994191
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 03:37 schreef RobertNL het volgende:
Ben benieuwd hoe deze het doet in vergelijking met de YI.
Eken, dat was ook 1 van mijn eerste tablets :D.
Zou Techmoan al een onderweg/binnen hebben? :9
Als de kwaliteit goed is, is dat eigenlijk dé budget-actioncam die je moet hebben; de prijs van een Yi maar dan hogere resoluties, schermpje en accessoires.

Over de laatste gesproken; misschien ook maar eens een behuizing en wat accessoires kopen voor mijn eigen Yi.
Kun je er toch net wat meer mee doen dan alleen onder een quadcopter hangen.

Oh, en die Teclast X98 Pro die ik hier eerder heb genoemd (of in het tablet topic) is wel leuk zeg.
Goedkoper dan die brakke tablet die ik eerder gekocht heb maar veel interessantere specs.
Jammer weer van de tekortkomingen en het feit dat ik qua accu's het niet zo heb op die dingen. ;(

Mocht iemand 'm toch willen; hier is die komende maandag met 20$% korting maar $239.99.
Zij zijn de officiele retailer van Teclast.

  vrijdag 11 september 2015 @ 11:35:36 #153
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155994567
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 08:25 schreef eddepetfokt het volgende:
Soms ben je in NL goedkoper uit. Pas gekocht bij Zeeman voor 90 cent
http://www.banggood.com/O(...)ld-Toy-p-996903.html
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_155997071
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:35 schreef N22 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155998505
Als mensen slim zijn kan je het beste hier even reageren dat je een coupon wilt, zijn er 3 te vergeven en nog niet zoveel mensen die hiervoor kiezen.

CHI / [Gearbest] Giveaway - kies maar uit
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155999714
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:23 schreef rene90 het volgende:
Als mensen slim zijn kan je het beste hier even reageren dat je een coupon wilt, zijn er 3 te vergeven en nog niet zoveel mensen die hiervoor kiezen.

CHI / [Gearbest] Giveaway - gratis prijzen
Hee joh, zit je mijn winstkansen ff te saboteren :)
pi_156000020
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 08:25 schreef eddepetfokt het volgende:
Kwam dit tegen op aliexpress. ALS het originele Pistons zijn dan is het een heel mooie prijs.[zou kunnen want ik heb ze ook bij BG voor 6,50 gehaald een tijdje terug]
http://nl.aliexpress.com/(...)oon/32328634676.html
Hou er rekening mee dat er veel fakes in omloop zijn.

Als je bestelt via bijv cashbackxl krijg je nog een paar procent extra korting.

Soms ben je in NL goedkoper uit. Pas gekocht bij Zeeman voor 90 cent
http://www.banggood.com/O(...)ld-Toy-p-996903.html
Bij mij staan die pistons gewoon op 22,50 :(
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:26:36 #158
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_156000095
Ze zijn binnen :')



Dit zijn de meest rare oordoppen die ik ooit heb ontvangen 8)7 De buisjes zijn enorm lang en de doppen zitten dus niet in je oorschelp. Ze zweven buiten je oorschep op een soort heipaal :X Echt bizar :@

De geluidskwaliteit is niet eens zo slecht. De algehele afwerking is niet zo heel erg fantastisch, draad krult ook als een gek. Ze kwamen ook niet in een mooi hard plastic doosje, gewoon los in een envelop :|W Volgens mij zijn ze ook een beetje gekraakt of de afwerking is gewoon matig.

Even een boos berichtje sturen naar China 8-)
pi_156000169
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Bij mij staan die pistons gewoon op 22,50 :(
Yep, afgelopen. Zou toch wel genuine geweest kunnen zijn dus.
pi_156000265
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:28 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Yep, afgelopen. Zou toch wel genuine geweest kunnen zijn dus.
Balen!! Wilde nog wel een setje of 2 halen :(
pi_156000274
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:26 schreef monkeybrain het volgende:
Ze zijn binnen :')

[ afbeelding ]

Ze kwamen ook niet in een mooi hard plastic doosje, gewoon los in een envelop :|W Volgens mij zijn ze ook een beetje gekraakt of de afwerking is gewoon matig.

Even een boos berichtje sturen naar China 8-)
Wat komt er niet in envelope uit China :) Sta soms versteld hoe slecht ze iets verpakken.
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:37:07 #162
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156000364
Ligt het aan mij of lijken deze twee speakers wel heel erg op elkaar :P
http://www.gearbest.com/speakers/pp_203051.html
http://www.banggood.com/E(...)TF-Mic-p-951303.html
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156000430
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:37 schreef N22 het volgende:
Ligt het aan mij of lijken deze twee speakers wel heel erg op elkaar :P
http://www.gearbest.com/speakers/pp_203051.html
http://www.banggood.com/E(...)TF-Mic-p-951303.html
Hier nog een, maar dan met *betere specs*
http://www.gearbest.com/speakers/pp_198627.html


Edit: *met bluetooth V4* en langere speeltijd

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 11-09-2015 16:18:25 ]
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:40:36 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156000448
Ik zag 'em gister als Amazon deal voorbijkomen. :P
Hier, meerdere namen: http://www.amazon.co.uk/s(...)etooth+speaker+clock DBPower, TECEVO, Pyrus...
http://www.amazon.de/s/re(...)luetooth+speaker+uhr EXPower, KRS...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156000550
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:40 schreef shiznuts het volgende:
Ik zag 'em gister als Amazon deal voorbijkomen. :P
Hier, meerdere namen: http://www.amazon.co.uk/s(...)etooth+speaker+clock DBPower, TECEVO, Pyrus...
http://www.amazon.de/s/re(...)luetooth+speaker+uhr EXPower, KRS...
'Merk'namen bingo.....vast binnenkort ook als Hema, Medion, Silvercrest, etc...
pi_156000879
5 september een microsd kaart besteld bij courtesytrading op ebay.
is 7 september verzonden en kwam vandaag al aan! *O*
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:57:34 #167
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156000884
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:39 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hier nog een, maar dan met betere specs
http://www.gearbest.com/speakers/pp_198627.html
Wat is er "beter" aan de specs dan? Ik zie alleen bluetooth 4.0 als verbetering, echter lijkt het vermogen lager. Accu capaciteit wordt niet vermeld bij de Cuboid, maar dat van de Eachine is weer hoger dan de SARDiNE.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156001390
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:57 schreef N22 het volgende:

[..]

Wat is er "beter" aan de specs dan? Ik zie alleen bluetooth 4.0 als verbetering, echter lijkt het vermogen lager. Accu capaciteit wordt niet vermeld bij de Cuboid, maar dat van de Eachine is weer hoger dan de SARDiNE.
Ik zag BT V4/6uur speeltijd tegenover V2/3-5 uur dus vond dat wel 'betere specs' :). Post aangepast...
pi_156004715
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:23 schreef rene90 het volgende:
Als mensen slim zijn kan je het beste hier even reageren dat je een coupon wilt, zijn er 3 te vergeven en nog niet zoveel mensen die hiervoor kiezen.

CHI / [Gearbest] Giveaway - gratis prijzen
Even ter feedback. Er staat nergens dat je product dat je kiest je winstkansen beinvloed, er staat wat je graag wilt en dat er vervolgens met een random tool gekozen wordt.

Ik nam aan dat nummer 1 de prijs tot 60 dollar krijgt, 2 de ander prijs en 3 t/m 5 de coupons winnen. Als dit niet zo is, kun je dat beter even vermelden want zoals jij het stelt kun je beter voor de coupon gaan idd.
  vrijdag 11 september 2015 @ 19:05:12 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156005390
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:39 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Even ter feedback. Er staat nergens dat je product dat je kiest je winstkansen beinvloed, er staat wat je graag wilt en dat er vervolgens met een random tool gekozen wordt.

Ik nam aan dat nummer 1 de prijs tot 60 dollar krijgt, 2 de ander prijs en 3 t/m 5 de coupons winnen. Als dit niet zo is, kun je dat beter even vermelden want zoals jij het stelt kun je beter voor de coupon gaan idd.
Eh. Je hebt liever een 15 USD coupon dan een product van 66 USD?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156005436
Het is aangepast om het te verduidelijken, dacht dat het voor zichzelf zou spreken omdat iedereen maar 1 prijs kan selecteren en je dan automatisch voor die prijs meedingt. Maar ik heb het nog iets duidelijker gemaakt.

Morgen Ibuygou aan de beurt, zondag Pandawill, maandag Tinydeal ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 11 september 2015 @ 19:22:35 #172
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156005879
Ben d'r eindelijk achtergekomen waar ik dat opstartgeluidje van m'n Xiaomi speaker ken.
't is hetzelfde geluid als m'n MPOW Streambot One voor in de auto maakt. Wellicht dezelfde chipset?

Wat ik wel irritant vind bij die Xiaomi speaker is dat'ie op laag volume een beetje bromt/ruist tijdens audioweergave.
Dus waar ik 'm voor wou gebruiken gaat niet echt lukken, nl. onder mijn hoofdkussen :(
Dit is (na de gamepad die ik intussen op m'n Minix in gebruik heb) m'n eerste 'n beetje echte miskoop van Xiaomi-spul.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156007500
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 19:06 schreef rene90 het volgende:
Het is aangepast om het te verduidelijken, dacht dat het voor zichzelf zou spreken omdat iedereen maar 1 prijs kan selecteren en je dan automatisch voor die prijs meedingt. Maar ik heb het nog iets duidelijker gemaakt.

Morgen Ibuygou aan de beurt, zondag Pandawill, maandag Tinydeal ;)
Ik had het begrepen zoals je het oorspronkelijk had geschreven, maar een 1e, 2e, 3e prijs etc.[aflopend in waarde] had meer voor de hand gelegen inderdaad. Nu zijn het eigenlijk 3 of meer giveaways in 1 waarbij je moet kiezen omdat je maar 1x mag meedoen. Je had er dan ook voor kunnen kiezen om gedurende een maand elke week 1 give away te houden, dan verschiet je niet al je kruit in 1x.

Op naar het het CHI give away weekend :)
pi_156007663
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 september 2015 19:22 schreef dodge_911 het volgende:
Ben d'r eindelijk achtergekomen waar ik dat opstartgeluidje van m'n Xiaomi speaker ken.
't is hetzelfde geluid als m'n MPOW Streambot One voor in de auto maakt. Wellicht dezelfde chipset?

Wat ik wel irritant vind bij die Xiaomi speaker is dat'ie op laag volume een beetje bromt/ruist tijdens audioweergave.
Dus waar ik 'm voor wou gebruiken gaat niet echt lukken, nl. onder mijn hoofdkussen :(
Dit is (na de gamepad die ik intussen op m'n Minix in gebruik heb) m'n eerste 'n beetje echte miskoop van Xiaomi-spul.
Ik heb al eerder gelezen dat de speaker bij iemand bromt. Rammelt er bij jou ook iets in de speaker net als bij die persoon?
Mijn speaker bromt of suist niet gelukkig. Vind het de beste en mooiste aankoop van de laatste paar maanden. Ben zeer gecharmeerd van het geluid en de looks.

Mijn telefoon stoort wel op de speaker als ik 'm er vlak naast leg. Probleem opgelost als ik er zo'n 30cm tussen laat.

Opstartgeluid had wel zachter gemogen...

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 11-09-2015 20:33:53 ]
pi_156007675
Sorry dubbel
  vrijdag 11 september 2015 @ 20:29:44 #176
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156007712
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:27 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gelezen dat de spewker bij iemand bromt. Rammelt er bij jou ook iets in de speaker net als bij die persoon?
Mijn speaker bromt of suist niet gelukkig. Vind het de beste en mooiste aankoop van de laatste paar maanden. Ben zeer gecharmeerd van het geluid en de looks.
Nope, speaker op zich is solide. Geluid is ook goedimho. Alleen die digitale ruis is irritant :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156008305
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:57 schreef julius123 het volgende:
5 september een microsd kaart besteld bij courtesytrading op ebay.
is 7 september verzonden en kwam vandaag al aan! *O*
Ja die gast is een absolute baas _O_
pi_156013037
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:48 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja die gast is een absolute baas _O_
Ik ben ook heel blij met die shop ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156013166
De kans dat het heel aankomt is niet zo groot lijkt me...maar best tof dat ze nu ook dubbelwandige glazen verkopen. Normaal haalde ik ze bij de Hema, maar voor 2 euro is het best een leuk espresso glaasje.
http://www.banggood.com/7(...)ea-Cup-p-996512.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156019074
Hoe zit dat eigenlijk met de douane als je iets gewonnen hebt? Technisch gezien heb je er niet voor betaald lol.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156019525
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:47 schreef relativity het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de douane als je iets gewonnen hebt? Technisch gezien heb je er niet voor betaald lol.
Is een 100% eerlijke gift :), maar dat zetten ze al op 99% van de pakjes...
Helaas wordt dat ook gewoon belast. Net als bij sommige loterijen kan de webshop natuurlijk wel de eventuele kosten voor zijn rekening nemen, maar rene heeft er al bij gezet dat deze kosten voor eigen rekening zijn
http://www.belastingdiens(...)isaties_en_bedrijven

[ Bericht 6% gewijzigd door eddepetfokt op 12-09-2015 10:44:56 ]
pi_156019755
http://m.geekbuying.com/i(...)r-Random-339320.html
Microsd cardreader voor 1 cent met code FFRHLLZR


Gezien op Pepper.


Edit: code aangepast

http://www.banggood.com/C(...)1762&utm_campaign=12
Goede zaklamp voor 1,90euro als je via cashbackxl koopt.

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 12-09-2015 11:47:15 ]
pi_156019816
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:50 schreef eddepetfokt het volgende:
http://m.geekbuying.com/i(...)r-Random-339320.html
Microsd cardreader voor 1 cent met code FFRHLLZR1


Gezien op Pepper.
werkt helaas niet.

Edit; Toch wel. Code moet zonder de 1 :) FFRHLLZR

[ Bericht 10% gewijzigd door wootahH op 12-09-2015 11:01:24 ]
:]
pi_156020460
Heuj. Da's lang geleden.
pi_156020532
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:40 schreef davedavy het volgende:
Heuj. Da's lang geleden.
Wat bedoel je?
pi_156021726
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:44 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Een 1 cent deal. Duh w/
pi_156022136
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:46 schreef davedavy het volgende:

[..]

Een 1 cent deal. Duh w/
In de BG app staan diverse 1 cent deals, misschien zit er iets voor je bij.
pi_156025069
Ik heb een probleempje met een nieuw scherm (reparatie voor mobiel) van Aliexpress. Hij reageert niet op waar ik het scherm aanraak. Ik heb dat visuele feedback aangezet, en soms zit ie er 5cm boven, soms 1cm en soms weer eronder. Wat moet ik doen, ik heb contact met de verkoper maar die reageert 1x per dag...
Moet ik een dispute openen? En ik heb toch gewoon recht op een refund of nieuw scherm?
pi_156027578
Nou, heb mijn 14$ smartwatch van buyincoins binnen.
Op zich lijkt het een grappig apparaat zolang die het doet, maar, hij verliest constant de connectie met mijn telefoon :{ en dan probeer je te reconnecten en dan weigert hij. Telefoon opnieuw zoeken, en dan doet hij het weer een minuut.
pi_156032816
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:13 schreef johanndoe het volgende:
Nou, heb mijn 14$ smartwatch van buyincoins binnen.
Op zich lijkt het een grappig apparaat zolang die het doet, maar, hij verliest constant de connectie met mijn telefoon :{ en dan probeer je te reconnecten en dan weigert hij. Telefoon opnieuw zoeken, en dan doet hij het weer een minuut.
onderhand moet je toch weten dat t budget spul uit china beter links kan laten liggen :p
:]
pi_156032922
Nah, heb genoeg goede budgetdingen dr weggehaald hoor.
En ik had em voornamelijk gekocht om snel te kunnen kijken wat voor bericht er binnen kwam en muziek te bedienen terwijl foon in mijn zak blijft zitten.
Recenties wat dat betreft waren goed genoeg.
  zondag 13 september 2015 @ 00:15:53 #193
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156039421
Dan wordt er gezeken op het Engels van de shops... Maar het Engels van de gemiddelde fokker :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 13 september 2015 @ 11:11:40 #194
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_156044044
ik wil een VR bril kopen (een google cardboard, maar dan van plastic), er worden zoveel aangeboden heeft iemand een tip?
pi_156044916
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:11 schreef pahlawan het volgende:
ik wil een VR bril kopen (een google cardboard, maar dan van plastic), er worden zoveel aangeboden heeft iemand een tip?
koop een cardboard voor een euro. Heb er ook een van plastic, maar het is niet dat je m dagelijks gebruikt. Het wrdt eigenlijk pas leuk als je ook makkelijk content kan aanzetten maar je blijft toch elke keer je telefoon er in en uit halen. Kwaliteit van de apps vallen me ook nog beetje tegen.
:]
pi_156044950
Onder welke steen leef ik? Een China subforum :D?
pi_156044999
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:08 schreef davedavy het volgende:
Onder welke steen leef ik? Een China subforum :D?
Jezus dave _O-

Doe snel nog even mee vandaag, morgen is Tinydeal als afsluiten aan de beurt *O*
CHI / [Pandawill] Giveaway - LCD-projector, headphones, smartphone, speaker
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156045028
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jezus dave _O-

Doe snel nog even mee vandaag, morgen is Tinydeal als afsluiten aan de beurt *O*
CHI / [Pandawill] Giveaway - LCD-projector, headphones, smartphone, speaker
Hoeveel van die acties heb ik gemist :')?
pi_156045049
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:08 schreef davedavy het volgende:
Onder welke steen leef ik? Een China subforum :D?
:')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156045098
* davedavy Slaat zichzelf voor de kop
  zondag 13 september 2015 @ 15:43:52 #202
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156050026
Weet iemand of je bij de earson es 160 ook de taal kan veranderen? Ik heb 1 Engelse en 1 chinese..
  zondag 13 september 2015 @ 15:45:46 #203
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156050077
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:43 schreef ErkendFokker het volgende:
Weet iemand of je bij de earson es 160 ook de taal kan veranderen? Ik heb 1 Engelse en 1 chinese..
Yep dat kan :)

In een van de comments op mijn reviewblog is een uitleg plus de bestanden gezet:
http://reviewblog.tweakbl(...)-speaker%29#r_169297
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 13 september 2015 @ 15:49:51 #204
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156050199
quote:
16s.gif Op zondag 13 september 2015 15:45 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Yep dat kan :)

In een van de comments op mijn reviewblog is een uitleg plus de bestanden gezet:
http://reviewblog.tweakbl(...)-speaker%29#r_169297
Wat ook vreemd is, is dat deze engelse het niet doet op mijn Moto G en de chinese wel. Is dit een firmware verschil? Anders geef ik die engelse weg en hou ik zelf de chinese.
pi_156055173
Ook maar een wat grotere bestelling gedaan bij courtesytrading.
Daarmee ga ik tegen mijn principes in om geheugen uit china te halen :P..
Maargoed, met zoveel lovende reacties ga ik het toch weer eens proberen :)!

Hopelijk ook zo snel binnen als julius123.
Tegen de tijd dat ik ze binnen heb zal ik ze wel even testen op echtheid ;).
pi_156055301
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:57 schreef Downstar het volgende:
Ook maar een wat grotere bestelling gedaan bij courtesytrading.
Daarmee ga ik tegen mijn principes in om geheugen uit china te halen :P..
Maargoed, met zoveel lovende reacties ga ik het toch weer eens proberen :)!

Hopelijk ook zo snel binnen als julius123.
Tegen de tijd dat ik ze binnen heb zal ik ze wel even testen op echtheid ;).
Bij mij kwamen ze in respectievelijk 10 en 7 dagen binnen (inclusief weekend).
En dat vanaf het meest dure stukje grond in Hong Kong. :P
En hier ook getest en goed bevonden.

Sta hier ook op het punt iets te bestellen wat letterlijk groot is.
  zondag 13 september 2015 @ 19:27:20 #207
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156056133
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 19:02 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bij mij kwamen ze in respectievelijk 10 en 7 dagen binnen (inclusief weekend).
En dat vanaf het meest dure stukje grond in Hong Kong. :P
En hier ook getest en goed bevonden.

Sta hier ook op het punt iets te bestellen wat letterlijk groot is.
DJI Phantom 3 Professional.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156056496
Heeft iemand een ervaring met zo'n soort usb lampje voor gebruik m3t powerbank?
http://www.aliexpress.com(...)Rtl=yes&isFreeShip=y

De Xiaomi vind ik het mooist, maar ik zoek warm white. Hoeft niet veel licht te geven...

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 13-09-2015 19:46:15 ]
pi_156058421
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 19:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
DJI Phantom 3 Professional.
Ik vlieg hier al mee rond dus dat hoeft niet. :P
Maar het heeft er wel mee te maken.

pi_156059159
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156060458
quote:
Lijkt me erg aan de prijs voor een 350ml drinkbeker
pi_156060981
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 21:26 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Lijkt me erg aan de prijs voor een 350ml drinkbeker
Idd. Ik neem die van de Action wel :')
pi_156061677
Iemand tips voor een leuke beginners quadcopter?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156061839
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:49 schreef Miniem het volgende:
Iemand tips voor een leuke beginners quadcopter?
Daar is al het een en ander over geschreven. Zoek maar op cx-10a en H8 Mini.
Wat mij betreft is 'headless mode' het toverwoord voor beginners [makkelijker oriënteren]
pi_156062485
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 21:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Daar is al het een en ander over geschreven. Zoek maar op cx-10a en H8 Mini.
Wat mij betreft is 'headless mode' het toverwoord voor beginners [makkelijker oriënteren]
Ja, dat zijn die hele kleine quadcopters. Ik zoek er een voor outdoor,
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156063488
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:01 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ja, dat zijn die hele kleine quadcopters. Ik zoek er een voor outdoor,
Syma x5c wordt door veel mensen beschouwd als de perfecte beginners quadcopter voor buiten.
  zondag 13 september 2015 @ 23:10:00 #217
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
  zondag 13 september 2015 @ 23:13:39 #218
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156066202
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:10 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

o. Ben dus niet de enige die iets heeft gemist ;)
Allbuy (geen hotlink?), Banggood en Dealextreme gemist helaas.
Gearbest (geen hotlink?) niet gewonnen
Pandawill (geen hotlink?) loopt nog

Tinydeal (geen hotlink?) morgen maar bekijken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156066258
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Pandawill (geen hotlink?) loopt nog
Nog 44 minuten, dus je moet wel snel zijn voor degene die nog mee wilt doen.

En die van Tinydeal komt iets later online trouwens dus jullie hoeven niet klaar te zitten om 00.00 ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door rene90 op 13-09-2015 23:38:09 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 13 september 2015 @ 23:54:22 #220
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_156067217
Ik ben op zoek naar een goede webcam! Iemand ervaring?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_156069365
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede webcam! Iemand ervaring?
Xiaoyi smart cam
pi_156069484
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:01 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ja, dat zijn die hele kleine quadcopters. Ik zoek er een voor outdoor,
Zet dat er dan even bij :)

Anyway, kijk dan eens naar de syma x5s/x5sc [de 's' staat voor headless', de 'c' voor camera].
Maar dan nog de vraag wat jij 'goedkoop' vindt...

Met deze wordt ook veel buiten gevlogen http://www.banggood.com/E(...)er-RTF-p-956820.html en die is 'maar' twee tientjes.
pi_156070679
Op aanraden van vele besloten om de H8 Mini te halen bij banggood. Heb nu alleen de keuze tussen left and right handed throttle. Welke moet ik hebben?
pi_156070836
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:01 schreef tharonny het volgende:
Op aanraden van vele besloten om de H8 Mini te halen bij banggood. Heb nu alleen de keuze tussen left and right handed throttle. Welke moet ik hebben?
'Standaard' is left
pi_156070902
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 09:11 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

'Standaard' is left
Daar staat die standaard inderdaad op, maar is dat niet voor linkshandig of heeft dat er niets mee te maken?
pi_156071055
Het lerenbandje eens bestellen voor de Xiaomi smartband :D

Kortingscode is weg... Vind hem nu te duur

[ Bericht 20% gewijzigd door larry_flynt op 14-09-2015 09:29:33 ]
  maandag 14 september 2015 @ 09:31:59 #227
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_156071232
quote:
Ik zoek iets wat ik op mijn laptop kan klemmen. Dit lijkt me niet echt een webcam.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 14 september 2015 @ 10:26:07 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156072163
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:15 schreef tharonny het volgende:

[..]

Daar staat die standaard inderdaad op, maar is dat niet voor linkshandig of heeft dat er niets mee te maken?
Niet echt. Is regio-afhankelijk. Wij westersen vliegen eigenlijk altijd met gas links, ook als je linkshandig bent.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156072201
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:15 schreef tharonny het volgende:

[..]

Daar staat die standaard inderdaad op, maar is dat niet voor linkshandig of heeft dat er niets mee te maken?
Voor zover ik weet niet. Heb meerdere quads en zijn allemaal left throttle. Lijkt me dus normaal.

Ben rechtshandig btw ;)
pi_156072712
Iemand hier ervaring met Led lampen met E27 fitting?

En dan heb ik het niet over de mi light, hoef ze niet van kleur te hoeven veranderen. maar gewoon ipv mijn 40 watters die stroom zuipe..
pi_156072799
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 10:55 schreef bd-casemod het volgende:
Iemand hier ervaring met Led lampen met E27 fitting?

En dan heb ik het niet over de mi light, hoef ze niet van kleur te hoeven veranderen. maar gewoon ipv mijn 40 watters die stroom zuipe..
Ik heb bij de action van die lampjes gehaald, bevallen eigenlijk prima. Ook wel een keer een setje gehaald uit China die ook prima zijn (geen idee meer welke shop, was een deal op aliexpress) en die zijn ook best oké, maar voor die euro meer bij de Action vond ik het wel best.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 14 september 2015 @ 11:02:28 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156072854
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:11 schreef pahlawan het volgende:
ik wil een VR bril kopen (een google cardboard, maar dan van plastic), er worden zoveel aangeboden heeft iemand een tip?
Heb net een paar dagen gelee research lopen doen... de conclusies voor mij waren als volgt...

Las me dus in op het gebied van VR en stootte op de Ling VR, kon er alleen niet veel over vinden (qua hands-on experiences/reviews). Er was misschien een enkele positieve mention op Reddit.

De meeste VR headsets zien er nogal oncomfortabel en goedkoop plasticky uit. Zelfs de verschillende II versies (RITECH, TERIOS, VIGICA, SUNNYPEAK en andere) die vrij populair lijken te zijn. Denk dat die nou net populair is omdat 'ie dezelfde 'magnet control' heeft als de originele Google Cardboard en vele anderen niet. Er zijn nog enkele andere die het wel geïmplementeerd hebben ook. Eentje gaat met de opschrift VR SPACE ofzo door het leven (zwart met oranje accenten, a.k.a. UnicornVR and NEJE), maar daar kon ik ook al niet bijster veel over vinden. Dan heb je Colorcross ook nog wel met een enkel model dat het heeft (vele rebrands trouwens te vinden!), maar ik heb mensen zien klagen over het comfort daarvan. Natuurlijk kun je een aantal van die componenten zelf misschien nog een beetje gaan lopen tweaken, DIY style, maar om eerlijk te zijn zit ik daar zelf niet op te wachten. Ik wil gewoon iets kopen dat gewoon in een keer goed is.

Dan heb je nog de Xiaozhai II / BOBOVR die er eigenlijk vrij fraai uitziet, niet al te prijzig is en lijkt over een 'touch button' te beschikken, maar hoe dat dan zou moeten werken ben ik eigenlijk niet achtergekomen. Maar hij stak wel positief af tegen die gerebrande meuk dingen die allemaal hetzelfde zijn. Kon hier echter ook maar weinig over vinden...

De ShineconVR headset ziet er niet zo verkeerd uit verder (ook hier weer veel rebrand copies o.a. onder de noemer SUNNYPEAK, en de Baofeng III heeft er ook wel iets van weg). Vanuit een style point heeft dat wel iets weg van de Samsung Gear VR headset. Zelfde eigenlijk ook voor de Reboto Virglass. Die hebben ook de meest vage headset op de markt denk ik met een compleet andere aanpak... dat is dan de Geras Virglass (heeft een beetje een Batman mask vibe) waarbij je de smartphone met display naar onder wijzend plaatst... en dan heb je recht voor je ogen spiegeltjes die de display dan dus weer reflecteren. Niet zeker van hoe dat werkt, kan maar zo dat dit de beste manier is om VR te genieten... kan ook zijn dat het een epic fail is. Iets anders dan nog is de PlayGlass headset, die beschikt dan weer over een fannetje dat je telefoon koelt. Mja, kweet nie. Zijn nog aardig wat vage pogingen bij deze dingen.

Dan heb je nog wat prijziger meer mainstream spul zoals de Snail SVR Glass die er wel vrij sexy uitziet, maar lijkt me nogal overpriced voor zoiets simpels. De Vrizzmo is best kek, maar mist features. Ik vernam al dat de VR Box crap is. De Freefly VR krijgt erg goede beoordelingen, maar ziet er nogal raar en oversized uit en ook hier: vrij prijzig! Zelfde ook voor de Homido! De Wearality Sky is een Kickstarter project dat tot leven geroepen is en over een indrukwekkende field of view beschikt. Maar de campagne is al over en het lijkt best grappig voor een snelle VR ervaring, misschien om je vrienden eens voor te laten houden, maar niet echt als volwaardige headset te gebruiken. Zelfde voor de Goggle Tech C1-Glass. Nog een Kickstarter project komt van het merk: I Am Cardboard die de XG VR aan de man hebben gebracht. En die ziet er op het eerste blik echt cool uit, maar van wat ik gezien en gelezen heb is die ook niet alles. En ook weer duur. Over duur gesproken, dan moet je eens naar de Zeiss One kijken. En daar moet je dan extra een custom houder voor je smartphone type bij kopen. En als je een Jiayu hebt ofzo, kun je het natuurlijk vergeten. :') Tja, als je dan toch geld uitgeeft... Razer biedt hun DEV Kit van de OSVR voor developers aan... entry level begint bij199 USD (en komt dan wel met 5.5" 1080p screen). Tja, als je het doet... doe het dan goed. Of je haalt die Samsung Gear VR... of Oculus Rift, ook goed. Maar mijn idee persoonlijk was het juist om het vrij goedkoop en praktisch te houden. Gewoon iets dat wat fijner is dan een stuk karton of een plastic weggooi ding.

Zelf neigde ik dus eigenlijk voor de Ling VR of Xiaozhai II / BOBOVR te gaan. Maar ik kon eigenlijk helemaal geen ervaringen van de laatste vinden. Het bedrijf Ling VR zelf had dan wel weer een Wikipedia pagina (niet dat dat veel zegt, maar: https://en.wikipedia.org/wiki/LING_VR ) ... waar wat info stond over dat het crowdfunded was via Taobao's crowdfunding platform. En dat zorgde wel voor wat enthousiasme bij me, want als het product succesvol was, dan betekent het dat goed genoeg was om mensen erin te laten geloven en achter te staan. User piculi op Reddit noemde het mogelijk de beste keuze op de markt. Ik kwam erachter dat Ling VR een nieuwe crowdfunding ronde heeft opgezet om de nodige investering op te halen om het 1S model te realiseren ( https://izhongchou.taobao.com/dreamdetail.htm?id=10041648 ). Dus ik dacht eerst dat het misschien een goed idee was daarop te wachten, maar toen kwam ik op hun forum een thread tegen ( http://bbs.lingvr.com/thread-2245-1-1.html ) en vertaalde de comments. Leek er dus op dat er buiten het verschil tussen witte en zwarte frontje eigenlijk niks nieuws was. Zelfs de prijs is hetzelfde gebleven. (199 CNY/RMB). Dus ik denk dat de normale versie 1, met zwarte front heus wel volstaat (ziet er nog beter uit ook naar mijn mening!). En ze hebben er ook een speciale bluetooth remote bij voor wat nicere interactie met je appies enzo. Kweenie, ik denk dat op dit moment dit misschien het dichtst in de buurt komt van een no-bullshit entry level phone VR system voor een gangbare prijs; hetgeen ik net naar opzoek was.

't Was vrij lastig dit allemaal uit te zoeken, want er is wel veel over te vinden, maar als broodkruimels verdeeld over het internet. Eigenlijk zou iemand ze eens allemaal moeten halen en centraal ergens een plek voor deze dingen moeten maken (de sticky op Reddit ( https://www.reddit.com/r/(...)cardboard_questions/ ) is denk ik momenteel de beste source?)... :P Nah, ain't gonna be me. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156072886
Als het makkelijker is kan je ook een apart topic voor VR-gear maken hoor ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156073134
Bij de buren kwam ik dit brute laadstation tegen. Tijdelijk voor 29 dollar. Geen idee of dat [te] duur is.


http://www.aliexpress.com(...)let/32464420195.html

Edit. 2 dollar korting in de app

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 14-09-2015 11:36:11 ]
pi_156073569
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:15 schreef eddepetfokt het volgende:
Bij de buren kwam ik dit brute laadstation tegen. Tijdelijk voor 29 dollar. Geen idee of dat [te] duur is.

http://www.aliexpress.com(...)let/32464420195.html
$27,83 (¤24,90) in de app.
pi_156073788
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:15 schreef eddepetfokt het volgende:
Bij de buren kwam ik dit brute laadstation tegen. Tijdelijk voor 29 dollar. Geen idee of dat [te] duur is.

http://www.aliexpress.com(...)let/32464420195.html

Edit. 2 dollar korting in de app
Een lompe contactdoos welke uiteindelijk maar over 2 poorten een beetje ampere uitspuugt en dat voor $28-29.
Kun je beter de kleinere Anker halen die over 6 poorten 12A levert en regelmatig ook goedkoper is. Kun je voor het verschil nog bij de Action/Ikea nog een grotere verdeeldoos halen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 14-09-2015 11:56:41 ]
pi_156074447
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Een lompe contactdoos welke uiteindelijk maar over 2 poorten een beetje ampere uitspuugt en dat voor $28-29.
Kun je beter de kleinere Anker halen die over 6 poorten 12A levert en regelmatig ook goedkoper is. Kun je voor het verschil nog bij de Action/Ikea nog een grotere verdeeldoos halen.
Ach, iedereen zo zijn wensen...gelukkig maar.

Hier nog een link naar diegene die jij bedoelt.
http://www.amazon.de/Anke(...)r=8-7&keywords=Anker

Ik heb zelf de Blitzwolf 40w bestelt voor 8,99 tijdens de BG anniversary. Dat vond ik een leuker prijsje.
pi_156074645
Wel hilarisch, die Chinezen waar ik nu altijd contact mee heb sturen me af en toe de raarste dingen op. Soms een röntgenfoto van een been omdat hij gevallen is (echt uit het niks) of een foto van een karaokebar, en Awing (van Allbuy) stuurde me de foto van haar hond. Best een tof beest _O_

als je haar wilt pesten moet je in het webcare topic van hun vragen wat haar hond kost :+

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 14 september 2015 @ 12:29:09 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156074748
Is dat de 'before'? Voordat 'ie met een verfspuit als een hyena wordt geverfd (dat doen die gekke Aziaten toch)?

- Pwoah, heb ik het net over VR brillen, zetten de Duitse buren me op het spoor van een graties Google Cardboard versie (van Mini: http://www.mini.com/360/de/index.html , helaas alleen voor 7 geselecteerde landen).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156075045
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:23 schreef rene90 het volgende:
Wel hilarisch, die Chinezen waar ik nu altijd contact mee heb sturen me af en toe de raarste dingen op. Soms een röntgenfoto van een been omdat hij gevallen is (echt uit het niks) of een foto van een karaokebar, en Awing (van Allbuy) stuurde me de foto van haar hond. Best een tof beest _O_

als je haar wilt pesten moet je in het webcare topic van hun vragen wat haar hond kost :+

[ afbeelding ]
Leuk toch als je de mens[of de hond] achter de webshop ziet.
Zowiezo goed om te zien dat ze niet alleen honden eten[of deze moet voor de slacht zijn] en dat het niet allemaal arme donders te zijn [flatscreen], zoals wij het vaak [te] zien [krijgen]..

Misschien dat Kenzi eens kan toelichten wat een webshop medewerker verdient en hoe dat zich verhoudt tot de kosten van levensonderhoud daar...

Hmm dat beest heet toch geen Muffet[wie kent 'm nog?] https://s-media-cache-ak0(...)dc7f693c3663b1cb.jpg
pi_156075133
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:23 schreef rene90 het volgende:
Wel hilarisch, die Chinezen waar ik nu altijd contact mee heb sturen me af en toe de raarste dingen op. Soms een röntgenfoto van een been omdat hij gevallen is (echt uit het niks) of een foto van een karaokebar, en Awing (van Allbuy) stuurde me de foto van haar hond. Best een tof beest _O_

als je haar wilt pesten moet je in het webcare topic van hun vragen wat haar hond kost :+

[ afbeelding ]
Zag het in het topoc. Wel mooj! Schept toch wel een band.
Dat staartje haha

[ Bericht 0% gewijzigd door larry_flynt op 14-09-2015 14:11:49 ]
pi_156079747


Man met paraplu in de vorm van wapen opgepakt


Naar mijn weten is dit ook wel eens hier voor bij gekomen in één van de oudere reeksen.. :P
pi_156079809
hoe dom ben je dan 8)7
pi_156080783
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:28 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Man met paraplu in de vorm van wapen opgepakt


Naar mijn weten is dit ook wel eens hier voor bij gekomen in één van de oudere reeksen.. :P
Ooit serieus overwogen om deze te kopen haha. Maar je moet wel een beetje dom zijn om er mee rond te gaan lopen op Amsterdam CS.
pi_156080806
Een keer bij zo'n border-security programma gezien dat iemand een belt-buckle had van een granaat in zijn koffer, en er dus echt grote alarmen afgingen overal :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156080860
Misschien is deze slimmer om te kopen als je dan toch een pistool paraplu wilt hebben.

http://www.aliexpress.com(...)5_3_2_1_5_4,201409_2

pi_156081424
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 10:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet echt. Is regio-afhankelijk. Wij westersen vliegen eigenlijk altijd met gas links, ook als je linkshandig bent.
Ah bedankt voor de info, dan bestellen we de left throttle versie
  maandag 14 september 2015 @ 16:39:16 #248
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156081856
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef rene90 het volgende:
Een keer bij zo'n border-security programma gezien dat iemand een belt-buckle had van een granaat in zijn koffer, en er dus echt grote alarmen afgingen overal :')
Hehe, ik heb ooit in Londen een aansteker gekocht in de vorm van een revolver. Totaal niet meer aan gedacht, tot ik bij de douane kwam om je bagage door te lichten. Opeens 8 agenten rond me met getrokken wapen :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156082548
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 16:39 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hehe, ik heb ooit in Londen een aansteker gekocht in de vorm van een revolver. Totaal niet meer aan gedacht, tot ik bij de douane kwam om je bagage door te lichten. Opeens 8 agenten rond me met getrokken wapen :D
Hoe liep het af? Boete gekregen?
pi_156083438
Poll: Dit topic sticky maken of niet
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper maandag 14 september 2015 @ 17:47:00 #251
447951 Allbuy
pi_156083446
Never see the crazy ppl around me.

That is really crazy, natural color is best one for any animal.

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:29 schreef shiznuts het volgende:
Is dat de 'before'? Voordat 'ie met een verfspuit als een hyena wordt geverfd (dat doen die gekke Aziaten toch)?

- Pwoah, heb ik het net over VR brillen, zetten de Duitse buren me op het spoor van een graties Google Cardboard versie (van Mini: http://www.mini.com/360/de/index.html , helaas alleen voor 7 geselecteerde landen).
pi_156083490
Shit we kunnen geen Aziaten meer ongemerkt beledigen...
  maandag 14 september 2015 @ 17:49:43 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156083513
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 17:47 schreef Allbuy het volgende:
Never see the crazy ppl around me.

That is really crazy, natural color is best one for any animal.

[..]

Glad to hear! :P

Yeah, there's people out there... who think differently. :+

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 september 2015 @ 17:51:11 #254
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156083537
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 17:08 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Hoe liep het af? Boete gekregen?
Nope, stevige uitbrander in een kantoor en een trein later weg.
Geen boete, want ik heb in principe geen wet overtreden.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 14 september 2015 @ 17:54:00 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156083584
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 17:51 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Nope, stevige uitbrander in een kantoor en een trein later weg.
Geen boete, want ik heb in principe geen wet overtreden.
Heb er ook eentje uit Tsjechië. :D Van zo'n langs de kant van de weg kraampje. Was ik 8 ofzo.
Zie die dingen eigenlijk nooit meer ergens. Ah, zhe memories.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 september 2015 @ 17:59:34 #256
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156083708
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 17:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb er ook eentje uit Tsjechië. :D Van zo'n langs de kant van de weg kraampje. Was ik 8 ofzo.
Zie die dingen eigenlijk nooit meer ergens. Ah, zhe memories.
Ohja, ik heb 'm nog meegekregen ook, btw :D
Hij moet hier nog ergens in 1 of andere Ikea-krat liggen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 14 september 2015 @ 18:04:33 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156083799
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 17:59 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ohja, ik heb 'm nog meegekregen ook, btw :D
Hij moet hier nog ergens in 1 of andere Ikea-krat liggen.
Denk eigenlijk dat 'ie ergens in een doos bij m'n ouders op zolder ligt, kinda thinking about it.
Maar geloof dat als je lid bent van de Nederlandse Softgun vereniging dat je dan eigenlijk ook softguns uit China mag halen. Dat kon tijdenlang ook gewoon, maar daar is vanuit de webshops zelf denk ik een stop aan gekomen omdat er waarschijnlijk zo'n gedoe met inklaren was bij zekere landen. :P Heb wel twee van plastic. :@ Dacht, misschien leuk als film props. Stiekem ook wel leuk om op targets te schieten. :D Maar die plastic dingen zijn echt zo stuk. ;( Mja, tot zover dat. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 september 2015 @ 18:08:50 #258
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156083886
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Denk eigenlijk dat 'ie ergens in een doos bij m'n ouders op zolder ligt, kinda thinking about it.
Maar geloof dat als je lid bent van de Nederlandse Softgun vereniging dat je dan eigenlijk ook softguns uit China mag halen. Dat kon tijdenlang ook gewoon, maar daar is vanuit de webshops zelf denk ik een stop aan gekomen omdat er waarschijnlijk zo'n gedoe met inklaren was bij zekere landen. :P Heb wel twee van plastic. :@ Dacht, misschien leuk als film props. Stiekem ook wel leuk om op targets te schieten. :D Maar die plastic dingen zijn echt zo stuk. ;( Mja, tot zover dat. :')
Airsoft heb ik heel ff gedaan, op m'n studentenkot urban warfare in de gangen :) Maar omdat ik thuis het echte spul ter hand had, nooit wat verder mee gedaan. En nu heb ik zelf een hoop echt spul, dus komt het er ook niet meer van :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 14 september 2015 @ 18:11:55 #259
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156083949
Hebben jullie nog aanraders voor bluetooth muizen die je ook met usb kabel kan opladen/gebruiken?
Ik weet dat er een (paar?) Fühlen zijn, maar deze kan ik niet meer vinden op aliexpress. Ik heb alleen deze twee kunnen vinden:
http://www.aliexpress.com(...)1600/1703697397.html
http://www.aliexpress.com(...)5_3_2_1_5_4,201409_5
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  maandag 14 september 2015 @ 18:12:06 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156083953
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 18:08 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Airsoft heb ik heel ff gedaan, op m'n studentenkot urban warfare in de gangen :) Maar omdat ik thuis het echte spul ter hand had, nooit wat verder mee gedaan. En nu heb ik zelf een hoop echt spul, dus komt het er ook niet meer van :D
Oh ja, is ook zo. :D J'snaps. :Y
Geloof dat er vandaag proefschieten bij de Cobra eenheid was, kon helaas niet. Had me wel tof geleken. :7
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:11 schreef Markos. het volgende:
Hebben jullie nog aanraders voor bluetooth muizen die je ook met usb kabel kan opladen/gebruiken?
Ik weet dat er een (paar?) Fühlen zijn, maar deze kan ik niet meer vinden op aliexpress. Ik heb alleen deze twee kunnen vinden:
http://www.aliexpress.com(...)1600/1703697397.html
http://www.aliexpress.com(...)5_3_2_1_5_4,201409_5
Gaan die wel op bluetooth doorgaans? Ik heb het idee dat het RF is en met een gepaarde RF dongle gaat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 september 2015 @ 18:18:08 #261
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156084052
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gaan die wel op bluetooth doorgaans? Ik heb het idee dat het RF is en met een gepaarde RF dongle gaat.
Bij beide staat bluetooth in de titel al heb ik bij de tweede wel mijn twijfel. De eerst staat het ook in de beschrijving en heeft ook het bluetooth logo op de muis staan
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_156084082
Misschien dan ook maar niet bepaalde moederborden gaan importeren :P
DIG / [DIG SC #279] Met gunstige vooruitzichten

  CHI shopkeeper maandag 14 september 2015 @ 18:23:32 #263
447949 Tinydeal
Webcare
pi_156084142
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:23 schreef larry_flynt het volgende:
Het lerenbandje eens bestellen voor de Xiaomi smartband :D

Kortingscode is weg... Vind hem nu te duur
kortingscode gaan we fixen :) hopelijk morgen
pi_156084244
Ben wel benieuwd naar die Blitzwolf kabels, de Apple variant hebben ze al in de pre-sale staan

http://www.banggood.com/B(...)d-iPod-p-989698.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156084286
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 12:45 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Leuk toch als je de mens[of de hond] achter de webshop ziet.
Zowiezo goed om te zien dat ze niet alleen honden eten[of deze moet voor de slacht zijn] en dat het niet allemaal arme donders te zijn [flatscreen], zoals wij het vaak [te] zien [krijgen]..

Misschien dat Kenzi eens kan toelichten wat een webshop medewerker verdient en hoe dat zich verhoudt tot de kosten van levensonderhoud daar...

Hmm dat beest heet toch geen Muffet[wie kent 'm nog?] https://s-media-cache-ak0(...)dc7f693c3663b1cb.jpg
tussen de 3000 en 20000. :P degene die ebay feedback doen krijgen iets van 3000 ( plus bonus voor iedere negatieve feedback die ze om toveren tot goede feedback ) tot 20k voor de SEO'ers en goede marketing peeps. maar zo'n 75% zal onder de 10k zitten

voor basic levensonderhoud in een stad zoals shenzhen heb je minimaal zo'n 5k nodig. wil je sparen voor huis / auto / vrouw dan is meer toch wel mooi meegenomen.

dat honden eten is trouwens echt verleden tijd. er is nog 1 stad die een festival houd elkaar jaar maar dat is meer omdat de handelaren dan veel geld kunnen verdienen door honden te verkopen aan mensen die ze willen redden van de slacht :X de publieke opinie is al aardig tegen het eten van hondenvlees. net zoals haaienvinnensoep, grotendeels verboden.
pi_156084337
Als mensen vragen hebben over bepaalde Chinese gebruiken, knal gewoon een topic open in CHI en quote wat shops, die zullen met liefde antwoord geven ^O^

Dan kan dit topic weer iets meer terug on-topic gaan (i know, ben er zelf ook schuldig aan geweest :@ )
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156084340
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 17:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Glad to hear! :P

Yeah, there's people out there... who think differently. :+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


dat bordje zegt "Leeuw" _O-
  maandag 14 september 2015 @ 18:31:58 #269
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156084341
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 16:39 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hehe, ik heb ooit in Londen een aansteker gekocht in de vorm van een revolver. Totaal niet meer aan gedacht, tot ik bij de douane kwam om je bagage door te lichten. Opeens 8 agenten rond me met getrokken wapen :D
_O- _O_
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 14 september 2015 @ 18:37:07 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156084474
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:18 schreef Markos. het volgende:

[..]

Bij beide staat bluetooth in de titel al heb ik bij de tweede wel mijn twijfel. De eerst staat het ook in de beschrijving en heeft ook het bluetooth logo op de muis staan
Ik bedoel... je zegt dat je er maar twee kunt vinden... dan moet je ook niet zoeken op bluetooth muizen, dat bedoel ik. Gewoon op 'rechargeable wireless mouse'. Die zijn doorgaans op 2.4GHz. Meer resultaten dan bluetooth. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:31 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

dat bordje zegt "Leeuw" _O-
Net echt. :'( :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 september 2015 @ 18:45:51 #271
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156084673
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik bedoel... je zegt dat je er maar twee kunt vinden... dan moet je ook niet zoeken op bluetooth muizen, dat bedoel ik. Gewoon op 'rechargeable wireless mouse'. Die zijn doorgaans op 2.4GHz. Meer resultaten dan bluetooth. ;)

Ja maar 2.4GHz RF =/= bluetooth toch?
Vanwege een gebrek aan USB poorten wil ik persé bluetooth hebben
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  maandag 14 september 2015 @ 18:48:34 #272
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156084744
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:45 schreef Markos. het volgende:

[..]

Ja maar 2.4GHz RF =/= bluetooth toch?
Vanwege een gebrek aan USB poorten wil ik persé bluetooth hebben
Die Fühlen zijn voor mij ook voornamelijk met aparte USB receiver dus ik zou die van je lijstje halen ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156085124
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:19 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien dan ook maar niet bepaalde moederborden gaan importeren :P
DIG / [DIG SC #279] Met gunstige vooruitzichten

[ afbeelding ]
Haha dat is ook echte fout eigenlijk :p
Hopelijk kan je het wel verhalen...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 14 september 2015 @ 19:23:32 #274
172194 Runx
Pas op, Allochtoon !!
pi_156085830
Heeft iemand ervaring met tracking code van banggood? Ik dacht ik betaal een keer wat extra voor twee producten om ze te volgen. Het enige wat ik nu kan zien is dat ze langs Zweden zijn gegaan, en de bestemming onbekend is. Dit al paar dagen. Volgens mij heeft zo'n tracking code geen extra toegevoegde waarde? Of ik kijk/lees niet goed :')

Het gaat om RE559012594SE en RE559012444SE

http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RE559012594SE
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RE559012444SE
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
  maandag 14 september 2015 @ 19:31:09 #275
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156086066
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:23 schreef Runx het volgende:
Heeft iemand ervaring met tracking code van banggood? Ik dacht ik betaal een keer wat extra voor twee producten om ze te volgen. Het enige wat ik nu kan zien is dat ze langs Zweden zijn gegaan, en de bestemming onbekend is. Dit al paar dagen. Volgens mij heeft zo'n tracking code geen extra toegevoegde waarde? Of ik kijk/lees niet goed :')

Het gaat om RE559012594SE en RE559012444SE

http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RE559012594SE
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RE559012444SE
Enige waar de tracking goed voor is voor mij is dat ik af en toe bij PostNL check of ze al in NL zijn aangekomen en echt een bevestiging van delivery heb op die manier. Qua tracking waar ze nou wel/niet zijn vind ik de informatie outdated of gewoon überhaupt kut :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 14 september 2015 @ 19:39:31 #276
172194 Runx
Pas op, Allochtoon !!
pi_156086319
quote:
16s.gif Op maandag 14 september 2015 19:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Enige waar de tracking goed voor is voor mij is dat ik af en toe bij PostNL check of ze al in NL zijn aangekomen en echt een bevestiging van delivery heb op die manier. Qua tracking waar ze nou wel/niet zijn vind ik de informatie outdated of gewoon überhaupt kut :P
PostNL is indd een goeie, had ik zelf nog niet aan gedacht, Thanks. Heb gekeken maar er is nog niks. Ik doe normaliter altijd zonder tracking, maar wou het een keer proberen.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
pi_156086571
Eerste post in dit topic.

Wil graag de earson gaan bestellen, heb voorheen nog alleen maar bij AE besteld en dat is goed bevallen. Maar heb hier de topics terug gelezen en meen ergens te hebben gezien dat je bij banggood sowiezo een orginele krijgt? Maar ik kan daar nergens met iDeal betalen, terwijl als ik erop google er wel uit komt dat dat mogelijk is vanaf 2015.

Of weet iemand een verkoper op AE die de orginele verkoopt

Iemand tips?
pi_156086771
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef Urnotindangr het volgende:
Eerste post in dit topic.

Wil graag de earson gaan bestellen, heb voorheen nog alleen maar bij AE besteld en dat is goed bevallen. Maar heb hier de topics terug gelezen en meen ergens te hebben gezien dat je bij banggood sowiezo een orginele krijgt? Maar ik kan daar nergens met iDeal betalen, terwijl als ik erop google er wel uit komt dat dat mogelijk is vanaf 2015.

Of weet iemand een verkoper op AE die de orginele verkoopt

Iemand tips?
Ik betaalde voorheen altijd met iDeal bij Banggood dus dat Is gewoon mogelijk. Als je het niet voor elkaar krijgt heb je altijd nog PayPal.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 14 september 2015 @ 19:52:51 #280
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156086885
Wat is nou een goeie GoPro kloon?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_156087066
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:52 schreef Scorpie het volgende:
Wat is nou een goeie GoPro kloon?
Om namaak vragen is niet toegestaan, maar als je vraag is wat een goed alternatief is kom je al snel uit bij een Xiaomi Yi / SJ4000, ligt ook een beetje aan je wensen natuurlijk.

Zie ook net dat die Xiaomi Yi cam maar 60 dollar is bij Allbuy, omdat de coupon FOKNLAB daar nog op werkt. Ook bij een Banggood kom je rond die bedragen uit met het gebruik van de FOKNLBG coupon (en eventueel nog cashbackxl). Dus ja, de prijzen zijn best wel wat gedaald eigenlijk wat natuurlijk gunstig is.

[ Bericht 24% gewijzigd door rene90 op 14-09-2015 20:55:28 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156089553
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:49 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik betaalde voorheen altijd met iDeal bij Banggood dus dat Is gewoon mogelijk. Als je het niet voor elkaar krijgt heb je altijd nog PayPal.
Zie het al, via de app lukt het niet, via de site is het wel mogelijk.
pi_156090652
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:58 schreef rene90 het volgende:

[..]

Om namaak vragen is niet toegestaan, maar als je vraag is wat een goed alternatief is kom je al snel uit bij een Xiaomi Yi / SJ4000, ligt ook een beetje aan je wensen natuurlijk.

Zie ook net dat die Xiaomi Yi cam maar 60 dollar is bij Allbuy, omdat de coupon FOKNLAB daar nog op werkt. Ook bij een Banggood kom je rond die bedragen uit met het gebruik van de FOKNLBG coupon (en eventueel nog cashbackxl). Dus ja, de prijzen zijn best wel wat gedaald eigenlijk wat natuurlijk gunstig is.
Helaas hebben hele batches van de Yi cam focus problemen [die je met wat DIY wel kan oplossen als je handig bent]. Als je niet te veel verlangt zou ik de SJ4000 aanraden aangezien die behoorlijk compleet [met accessoires] wordt geleverd. Wil je er serieus mee aan de slag, spaar dan door voor een GoPro...
  maandag 14 september 2015 @ 21:44:27 #284
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156091327
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 21:28 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Helaas hebben hele batches van de Yi cam focus problemen [die je met wat DIY wel kan oplossen als je handig bent]. Als je niet te veel verlangt zou ik de SJ4000 aanraden aangezien die behoorlijk compleet [met accessoires] wordt geleverd. Wil je er serieus mee aan de slag, spaar dan door voor een GoPro...
'Teveel' verlangen doe ik niet: wat leuke filmpjes maken en als hij dan ook nog een foto zou kunnen maken, helemaal prima.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_156091353
Niet goedkoop maar wel grappige[vind ik] gadgets voor de Xiaomi liefhebber...
http://www.everbuying.net/product1093528.html

http://www.everbuying.net/product1093526.html

http://www.everbuying.net/product1086950.html

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 14-09-2015 21:50:54 ]
pi_156094934
xiaomi is helemaal hipperdehip hier op fok nu haha
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_156096763
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 23:09 schreef DieselTank het volgende:
xiaomi is helemaal hipperdehip hier op fok nu haha
Dat is al een paar maanden hoor...:)
  CHI shopkeeper dinsdag 15 september 2015 @ 04:43:22 #288
447949 Tinydeal
Webcare
pi_156098172
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:23 schreef larry_flynt het volgende:
Het lerenbandje eens bestellen voor de Xiaomi smartband :D

Kortingscode is weg... Vind hem nu te duur
Nieuwe kortingscode staat in de coupons thread:
CHI / [Tinydeal] Coupons & Deals
pi_156098419
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef Urnotindangr het volgende:
Eerste post in dit topic.

Wil graag de earson gaan bestellen, heb voorheen nog alleen maar bij AE besteld en dat is goed bevallen. Maar heb hier de topics terug gelezen en meen ergens te hebben gezien dat je bij banggood sowiezo een orginele krijgt? Maar ik kan daar nergens met iDeal betalen, terwijl als ik erop google er wel uit komt dat dat mogelijk is vanaf 2015.

Of weet iemand een verkoper op AE die de orginele verkoopt

Iemand tips?
Neem Paypal.
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:06:02 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156098578
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef Urnotindangr het volgende:
Eerste post in dit topic.

Wil graag de earson gaan bestellen, heb voorheen nog alleen maar bij AE besteld en dat is goed bevallen. Maar heb hier de topics terug gelezen en meen ergens te hebben gezien dat je bij banggood sowiezo een orginele krijgt? Maar ik kan daar nergens met iDeal betalen, terwijl als ik erop google er wel uit komt dat dat mogelijk is vanaf 2015.

Of weet iemand een verkoper op AE die de orginele verkoopt

Iemand tips?
Je kan met je CC via Paypal betalen, en anders Paypal aanmaken en opwaarderen met Ideal.
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:52 schreef Scorpie het volgende:
Wat is nou een goeie GoPro kloon?
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 21:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

'Teveel' verlangen doe ik niet: wat leuke filmpjes maken en als hij dan ook nog een foto zou kunnen maken, helemaal prima.
Verlang je 60FPS?
http://www.techmoan.com/b(...)tion-cam-review.html

Zelf heb ik een YI, niet (enorm) last van het focus probleem, leuke is dat je door andere firmware meer uit het apparaatje kan halen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156101365
Weet iemand hoelaat dit is?

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:41 schreef Gearbest het volgende:
in order to thanks for all your support , there are some special coupon for all of you
Syma X5C New Version X5C
coupon:SymaX5C (EU warehouse)
Price:$50 (2015-9-15 0:00 -2015-9-15 5:00) GMT+8
URL: http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_73260.html
[ afbeelding ]

Syma X5SC New Version Syma X5SC
coupon:SM55 (HK warehouse)
Price:$55 (2015-9-15 0:00 -2015-9-15 5:00) GMT+8
URL: http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_140470.html
[ afbeelding ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156101432
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:19 schreef Miniem het volgende:
-9-15 5:00
dat is over zo'n 40minuten, dus zal zo wel afgelopen zijn.
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:44:17 #293
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156101884
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je kan met je CC via Paypal betalen, en anders Paypal aanmaken en opwaarderen met Ideal.

[..]

[..]

Verlang je 60FPS?
http://www.techmoan.com/b(...)tion-cam-review.html

Zelf heb ik een YI, niet (enorm) last van het focus probleem, leuke is dat je door andere firmware meer uit het apparaatje kan halen.
Ziet er goed uit, maar bij de SJ4000 krijg je volgens mij meer qua package (bevestiging fiets etc), heb je dat ook voor die dazzne?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_156102484
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:19 schreef Miniem het volgende:
Weet iemand hoelaat dit is?

[..]

Jammer, gemist.
Hier ook met gratis 3 batterijen en nog goedkoper dan de huidige prijs bij GB
met code foknlbg http://www.banggood.com/S(...)ra-RTF-p-968337.html. En waarschijnlijk veel sneller verstuurd bij BG.
Er is ook nog een wifi versie voor 68$ bij DX http://www.dx.com/p/syma-(...)-392441#.Vffl-PF1FJ8 [geen ervaring mee].

Nog even ter verduidelijking [zie ook post van Kenzi]

X5C [geen headless, verkrijgbaar in nieuw[X5C-1] en oud model]
X5SC [headless]
X5SW [headless en wifi]
Bg geeft bij de X5C-1 1 extra batterij en bij de X5SC 3 batterijen extra]

[ Bericht 11% gewijzigd door eddepetfokt op 15-09-2015 11:56:50 ]
pi_156103151
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:07 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Jammer, gemist.
Hier ook met gratis 3 batterijen en nog goedkoper dan de huidige prijs bij GB
met code foknlbg http://www.banggood.com/S(...)ra-RTF-p-968337.html. En waarschijnlijk veel sneller verstuurd bij BG. Voor 9 dollar meer is er ook nog een wifi versie [geen ervaring mee].
Dat is een andere versie. De naam in de link is de Syma X5C-1 (dezelfde als GB) maar in de text hebben ze het over de Syma X5SC-1. Verschil is headless ( X5C-1 is niet headless )
pi_156103497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Dat is een andere versie. De naam in de link is de Syma X5C-1 (dezelfde als GB) maar in de text hebben ze het over de Syma X5SC-1. Verschil is headless ( X5C-1 is niet headless )
Ik weet niet wat je bedoelt maar ik heb het inderdaad over de X5SC en de X5SW.
Ik doelde op de 2e link in de post van Mimiem waar de X5SC genoemd wordt.
  dinsdag 15 september 2015 @ 11:58:28 #297
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_156103842
Hoe zit het bij jullie met de Banggood 9-9 bestellingen? Bij mij staat alles nog op Payment preparing
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_156103884
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Dat is een andere versie. De naam in de link is de Syma X5C-1 (dezelfde als GB) maar in de text hebben ze het over de Syma X5SC-1. Verschil is headless ( X5C-1 is niet headless )
Kenzi, zie in het Tinydeal coupons topic ;)
Kun jij dat regelen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156103962
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:58 schreef BillsGate het volgende:
Hoe zit het bij jullie met de Banggood 9-9 bestellingen? Bij mij staat alles nog op Payment preparing
Mijn blitzwolf lader is 10 sept verstuurd. Is je betaling wel goed gegaan? Normaal gezien er zou er op z'n minst order processing moeten staan.
  CHI shopkeeper dinsdag 15 september 2015 @ 12:06:57 #300
447949 Tinydeal
Webcare
pi_156104026
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:00 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kenzi, zie in het Tinydeal coupons topic ;)
Kun jij dat regelen?
Ben ik voor je aan het proberen :) Kantoortijd zit er bijna op hier dus zal hoogstwaarschijnlijk morgen worden.
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:08:27 #301
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_156104074
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:04 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Mijn blitzwolf lader is 10 sept verstuurd. Is je betaling wel goed gegaan? Normaal gezien er zou er op z'n minst order processing moeten staan.
Volgens mij wel. Na het betalen kwam ik gewoon terug in de shop met 'Thank you for your order' enzo.

Saldo bij Paypal op de gekoppelde rekening is ook ruim voldoende en de als fallback gekoppelde creditcard zou ook gewoon moeten werken. Vreemd...
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')