abonnement Unibet Coolblue
pi_155913047


Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

Of ga eens voor een andere subtielere look

pi_155916482
@YiWei, ja ze zijn 60 dollar idd. Maar ben benieuwd of ie bij de Ici Paris komt voor een gelijkwaardige prijs.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_155938303
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:35 schreef Diconnected het volgende:
@YiWei, ja ze zijn 60 dollar idd. Maar ben benieuwd of ie bij de Ici Paris komt voor een gelijkwaardige prijs.
Ik denk het wel, hun urban decay naked palette kost ook E50,-

misschien kan je jouw doosje vragen voor je verjaardag ofzo, dat iedereen een paar euro inlegt :+
pi_155959256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 00:04 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik denk het wel, hun urban decay naked palette kost ook E50,-

misschien kan je jouw doosje vragen voor je verjaardag ofzo, dat iedereen een paar euro inlegt :+
Pas over 10 maanden jarig :'( maar de 3 heb ik vorig jaar zelf in Las Vegas gekocht, en de 2 kreeg ik voor kerst dat jaar ervoor. Ik denk dat dit ook wel een potentieel kerst cadeau is :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_156010687
Dames ik zoek een peach kleurige lippenstift longlasting maar geen droge troep of 2 lagen :@

Beetje qua substantie zoals de superstay 14 van maybelline...

Wie weet wat? :D
pi_156011605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef deadly_kiss het volgende:
Dames ik zoek een peach kleurige lippenstift longlasting maar geen droge troep of 2 lagen :@

Beetje qua substantie zoals de superstay 14 van maybelline...

Wie weet wat? :D
L'oreal heeft ze ook, en Rimmel heeft ook longlasting lipsticks a la die van Maybelline. Heb ze van beide merken zelf ook, en ze worden wel wat droog na een tijdje, maar dan moet je wat vaker smeren met de lipbalm.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_156013154
Ik wil geen 2 lagen :) .... jij bedoelt die 24 superstay?
pi_156013692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:02 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik wil geen 2 lagen :) .... jij bedoelt die 24 superstay?
Ohhhh wacht ja ik bedoelde idd die 24H. :D verkeerd gelezen.

Ehmmm, ja. Hema heeft ook van die langhoudende lipsticks. Dus 1 laag. En Catrice heeft ook wat lipsticks in de matte lijn die ook erg mooi zijn :)
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_156015829
Maar die blijven toch geen 10u zitten? :@
Het is voor mijn bruiloft dus best wel belangrijk :P
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:38:24 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156018993
Bij je bruiloft is het handig om lipstick, wat foundation/poeder en zakdoekjes, wattenstaafjes enzo mee te nemen in een tasje (vriendin, ceremoniemeester of iemand anders dichtbij die je vertrouwt laten bewaren) en dan bijwerken.
10 uur lang is lang, zeker met emoties, hapje taart etc ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156019021
Gefeliciteerd :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:38 schreef Molo het volgende:
Bij je bruiloft is het handig om lipstick, wat foundation/poeder en zakdoekjes, wattenstaafjes enzo mee te nemen in een tasje (vriendin, ceremoniemeester of iemand anders dichtbij die je vertrouwt laten bewaren) en dan bijwerken.
10 uur lang is lang, zeker met emoties, hapje taart etc ;)
Of doe zoals schoonzusje en regel iemand die je sleep vasthoudt en helpt met toiletgang en alles :P
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:43:32 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156019045
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeliciteerd :)

[..]

Of doe zoals schoonzusje en regel iemand die je sleep vasthoudt en helpt met toiletgang en alles :P
Hehehe, dat is ook altijd handig ja. Net als oefenen met naar toilet gaan :+
Suf, maar toch handiger dan daar met volle blaas staan en dan in de paniek schieten :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:01:32 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156019215
Net op eBay een BOBBI BROWN Intense Pigment Liner Black Plum besteld.
Was al drie Bobbi Brown counters langs geweest, maar nergens te vinden en begreep toen dat paletje alleen in Amsterdam uit zou komen.
Oftewel, gedoe!

Ben benieuwd wanneer hij arriveert. Eyeliner O+


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156019384
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:01 schreef Molo het volgende:
Net op eBay een BOBBI BROWN Intense Pigment Liner Black Plum besteld.
Was al drie Bobbi Brown counters langs geweest, maar nergens te vinden en begreep toen dat paletje alleen in Amsterdam uit zou komen.
Oftewel, gedoe!

Ben benieuwd wanneer hij arriveert. Eyeliner O+


[ afbeelding ]
Oeh die ziet er tof uit :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_156019403
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:27 schreef deadly_kiss het volgende:
Maar die blijven toch geen 10u zitten? :@
Het is voor mijn bruiloft dus best wel belangrijk :P
Ah. :P
Mja dan moet je gewoon om de paar uur bijwerken gok ik.
Misschien langs Mac gaan? Die hebben ook wat mooie lipsticks die langhoudend zijn.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_156019580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:27 schreef deadly_kiss het volgende:
Maar die blijven toch geen 10u zitten? :@
Het is voor mijn bruiloft dus best wel belangrijk :P
Volgens mij blijft geen enkele lippenstift (zelfs longlasting!) na zo'n lange periode goed zitten. De kleur die geleidelijk minder intens wordt, de rand die je ziet als de lippenstift beetje bij beetje afslijt etc etc. :X
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:55:35 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156019814
Pijpbekkie krijg je dan ja :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 12 september 2015 @ 11:45:44 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_156020552
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:01 schreef Molo het volgende:
Net op eBay een BOBBI BROWN Intense Pigment Liner Black Plum besteld.
Was al drie Bobbi Brown counters langs geweest, maar nergens te vinden en begreep toen dat paletje alleen in Amsterdam uit zou komen.
Oftewel, gedoe!

Ben benieuwd wanneer hij arriveert. Eyeliner O+


[ afbeelding ]
Whoah O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_156038681
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:34 schreef Knitted het volgende:

[..]

Volgens mij blijft geen enkele lippenstift (zelfs longlasting!) na zo'n lange periode goed zitten. De kleur die geleidelijk minder intens wordt, de rand die je ziet als de lippenstift beetje bij beetje afslijt etc etc. :X
Ikvind die van maybelline 14 hour blabla ( :') ) de enige longlasting die ook gelijkmatig slijt zonder droge vellen of gekke randen..maar zo jammerdat ze daar geen zachte kleuren van hebben!
pi_156086582
Ik heb de lipgloss van Anastasia binnen, vind het een mooie subtiele kleur. Ben er wel blij mee :@

Hebben jullie trouwens tips om lippenstift niet af te laten geven? Ik heb happen in een tissue wel geprobeerd maar dat helpt niet echt.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_156086909
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:27 schreef deadly_kiss het volgende:
Maar die blijven toch geen 10u zitten? :@
Het is voor mijn bruiloft dus best wel belangrijk :P
Misschien heb je wat aan dit artikel? :P http://www.theperfectwedd(...)uiloft-blijft-zitten
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_156087290
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef ntm het volgende:
Ik heb de lipgloss van Anastasia binnen, vind het een mooie subtiele kleur. Ben er wel blij mee :@
[ afbeelding ]
Hebben jullie trouwens tips om lippenstift niet af te laten geven? Ik heb happen in een tissue wel geprobeerd maar dat helpt niet echt.
mooie kleur.
Ik gebruik translucent powder. Dat beetje deppen op de lippen. Je lipstick wordt er wel mat daardoor.
pi_156087916
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef ntm het volgende:
Ik heb de lipgloss van Anastasia binnen, vind het een mooie subtiele kleur. Ben er wel blij mee :@
[ afbeelding ]
Hebben jullie trouwens tips om lippenstift niet af te laten geven? Ik heb happen in een tissue wel geprobeerd maar dat helpt niet echt.
Mooi! Ik vind lipgloss alleen altijd zo irritant, alles plakt dan :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_156087981
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef ntm het volgende:
Ik heb de lipgloss van Anastasia binnen, vind het een mooie subtiele kleur. Ben er wel blij mee :@
[ afbeelding ]
Hebben jullie trouwens tips om lippenstift niet af te laten geven? Ik heb happen in een tissue wel geprobeerd maar dat helpt niet echt.
Mooi! Maar niet afgeven gaat hiermee niet lukken, het is tenslotte een gloss :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_156108902
Weet iemand of de Too Faced Eyeshadow Insurace in NL nog ergens te krijgen is? Ik heb nog een halve tube maar ik denk dat hij bedorven is, mijn oogschaduw creast als de malle en ik heb 'm al een paar jaar.
Aids.
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:26:11 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156108941
Interrrrrnet *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156112400
Ja HOE waar? Beautybay en Asos hebben 'm niet meer op voorraad. Andere tips?
Aids.
pi_156113370
Andere tip: UD primer potion. Die vind ik eigenlijk nog fijner ook. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!fossiel dinsdag 15 september 2015 @ 18:28:03 #29
1455 Keroppi
kool kikker
pi_156114374
Ik vind Too Faced Shadow Insurance fijner, maar ik heb de matte versie van de UD Primer Potion, misschien is dat het verschil. Die vind ik heel stroef uitsmeren.
Chick on a mission
  Vis een optie? dinsdag 15 september 2015 @ 21:22:13 #30
70532 loveli
N
pi_156122730
Geen idee waar het in NL te koop is, maar als er een inkoopactie komt, wil ik er ook graan een. Heb al zoveel miskopen gedaan met primer, doe mij maar UD of Too Faced.
crap in = crap out
pi_156133546
Vraagje! Ik wil een keer een nieuwe blush, zijn er nog tips om de juiste kleur te kiezen? Die kleurtjes zien er vaak mooi uit in het doosje, maar ben vrij bleek en wil liever geen clownwangen :+
pi_156156332
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Andere tip: UD primer potion. Die vind ik eigenlijk nog fijner ook. :P
Die is bij de Ici Paris te krijgen toch tegenwoordig?
Aids.
pi_156157480
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Mss het volgende:

[..]

Die is bij de Ici Paris te krijgen toch tegenwoordig?
Yep. In de grote in de Kalverstraat :Y
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_156158238
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:17 schreef Holyme het volgende:
Vraagje! Ik wil een keer een nieuwe blush, zijn er nog tips om de juiste kleur te kiezen? Die kleurtjes zien er vaak mooi uit in het doosje, maar ben vrij bleek en wil liever geen clownwangen :+
Bij een bleke huid staat lichtroze of perzik het best vind ik. Match je blush met je ondertoon (warm/koel).
pi_156164257
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:04 schreef Knitted het volgende:

[..]

Bij een bleke huid staat lichtroze of perzik het best vind ik. Match je blush met je ondertoon (warm/koel).
Dankje, ik ga 'ns naar zulke kleurtjes kijken :)
pi_156223453
Ik weet niet of je al wat gekocht hebt maar ik vind de blushes van essence echt goed. Ze hebben een licht roze mat kleurtje dat adorable heet en die gebruik ik vaak. Deze https://www.kruidvat.nl/e(...)ouch-blush/p/1980434

Ik had laatst een doorzichtig bakje met vier lades bij de xenos gekocht. En daarboven op past weer het bakje wat ik al had. Nu past alles wat ik regelmatig gebruik in deze bakjes en nog netjes ook. *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:39:58 #37
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_156223771
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Andere tip: UD primer potion. Die vind ik eigenlijk nog fijner ook. :P
Voor mij is doe te vettig :N heb zelf dus maar de TF opnieuw gekocht in Parijs, die wat ik nu heb kog bij Sephora in NL gekocht en nog steeds niet leeg _O- na meer dan twee jaar.
吴 曼 迪
pi_156224619
Echt een fan van UD! Had niet verwacht dat ik het zo geweldig zou vinden.
Vandaag ook een look met veel UD erin. UD raad ik jullie echt aan en de gezichtsproducten ook! Dus zijn echt subliem..

Heb UD eyeshadow gebruikt in lounge ben echt verliefd op deze kleur
In de crease uit lorac pro 2 palette lt brown, nectar gemixt.
Catrice eyeliner in Dating Joe Black
UD Naked skin foundation
UD naked skin concealer
Anastasia contour palette in light-med om mee te contouren en highlighten (heb een custom palette dus ik heb de highlighter 2k in mijn palette zitten)
Essence nude powder om mee te setten
P2 blush in harmony
En dan UD longlasting finishing mist om dit allemaal te setten
Nyx buttergloss in tiramisu op mijn lippen

Resultaat van de look als jullie benieuwd zijn hoe het uitziet.
Ik vind dat de foto niet de prachtige duochrome effect van lounge shadow weergeeft. Als je een shadow van UD gaat proberen raad ik deze heel erg aan!

droge foto maargoed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156224670
Wauw, heel nice.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_156225586
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Wauw, heel nice.
Thanks!
  zondag 20 september 2015 @ 01:34:49 #41
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_156234596
crip, mooooi! Maar vooral ook je wenkbrauw(en) O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_156240538
Mooi! Gebruik je ook producten voor je wenkbrauwen?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_156264691
quote:
17s.gif Op zondag 20 september 2015 01:34 schreef Debsterr het volgende:
crip, mooooi! Maar vooral ook je wenkbrauw(en) O+
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:28 schreef WinnieWana het volgende:
Mooi! Gebruik je ook producten voor je wenkbrauwen?
Thanks ladies! Dit zijn mijn ''natuurlijke'' wenkbrauwen als ik ze epileer. Ik doe ze wel doorborstelen met een gekleurde wenkbrauw gel zodat ze iets donkerder en strakker zijn.

En soms vul ik bepaalde plekjes in als ik een dramatische look heb. En dat vul ik dan gewoon met een donkere matte oogschaduw in.

Ben lui als het op mijn wenkbrauwen aankomt _O-
pi_156265999
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:41 schreef Crip het volgende:

[..]


[..]

Thanks ladies! Dit zijn mijn ''natuurlijke'' wenkbrauwen als ik ze epileer. Ik doe ze wel doorborstelen met een gekleurde wenkbrauw gel zodat ze iets donkerder en strakker zijn.

En soms vul ik bepaalde plekjes in als ik een dramatische look heb. En dat vul ik dan gewoon met een donkere matte oogschaduw in.

Ben lui als het op mijn wenkbrauwen aankomt _O-
Ugh, had ik maar zulke volle wenkbrauwen van mezelf! Ik moet echt invullen, anders ben ik zo kaal.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_156267986
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:23 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Mooi! Ik vind lipgloss alleen altijd zo irritant, alles plakt dan :')
Haha ja klopt, vooral uitkijken met je haar als de wind waait :P

quote:
17s.gif Op maandag 14 september 2015 20:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mooi! Maar niet afgeven gaat hiermee niet lukken, het is tenslotte een gloss :P.
Ja dat weet ik helaas, maar ik heb lippenstiften die afgeven als ik wat drink of eet.
Ik ga wat inspireme zei gebruiken, poeder. Krijg je matte kleur
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_156270722
Mijn oogmake up van vandaag

Gebruikt
Anastacia dipbrow pomade soft brown
mac paintpot painterly
I heart chocolate oogschaduwdoos
maybelline lash sensational mascara
oogpotlood Nyx kleur black brown

Alleen jammer dat ik diepliggende ogen heb waardoor je nauwelijks ooglid ziet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  maandag 21 september 2015 @ 14:55:56 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156270778
Mooi hoor, staat je goed :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156295686
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:24 schreef Crip het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er leuk uit ! Mag ik vragen hoe lang je erover gedaan hebt; heb nl. het idee dat ik er erg lang over doe.

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:54 schreef WinnieWana het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, ziet er natuurlijk uit! Vooral eyeliner zie je niet zo of superdun? Hoe doe je dat?
pi_156295725
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:56 schreef ntm het volgende:
Ja dat weet ik helaas, maar ik heb lippenstiften die afgeven als ik wat drink of eet.
Ik ga wat inspireme zei gebruiken, poeder. Krijg je matte kleur
Ik gebruik Revlon colorstay ultimate suede lipstick, 085 trendsetter (rood fuchsia-achtig, tussen glans en matte in, na verloop van tijd meer matte). Ik heb het de afgelopen weken gehaald bij Big Bazar toen het in de aanbieding was; 2+1 gratis en E2,99 per stuk. Ze waren allemaal ook nog sealed :D

Het bleef echt lang zitten, geeft niet af. Ik heb hamburger en krentenbollen mee gegeten. Niks op mijn eten en me lippen waren erna nog perfect *O* Ik heb droge lippen, dus 1x per dag smeer ik lippenbalsem/vaseline. Maar dit hoefde niet bij dit lipstick, bij het smeren voelde het gewoon direct goed net als bij vaseline. Bij dit lipstick moet je niet je lippen op elkaar drukken/smakken, na 10 min. doe ik de kus test op me hand. Niks te zien en als je mond sticky was van je lipstick is het nu niet meer sticky.

Ik heb ermee in de regen gelopen, meerdere keren ermee gegeten, ermee gesport en onder de douche mee gestaan. En na dit zat het er nog steeds goed op. Na het sporten en douchen heb ik maar besloten eraf te halen met micellair water. Ermee naar (schoon)ouders gaan met zo'n kleurtje een beetje ongepast. 7 uur had ik die dag op met 1x 1 laag applicatie. Het voelde ook niet droog aan ofzo, ik heb erna ook geen lippenbalsem/vaseline erover heen gesmeerd, was niet nodig.

Ik heb 6 kleuren gehaald, 3 uitgeprobeerd. Per kleur is het toch wel iets anders; bijv. ene voelt na tijdje wel droog aan, meer sticky of ziet er frosty uit. Ik heb ook goede mening gehoord over kleur 080 (soft rood/bruin/roze achtig). Mijn favoriet lipstick, die Revlon colorstay ultimate suede 085. Kleurintensiteit ook precies goed, niet in-your-face alsof je in de circus werkt.

Ik heb gelezen dat Covergirl lipstick (?lip perfection variant?) en Revlon lustrous lipstick goed zijn, meningen of ze lang blijven zitten en of ze afgeven verschillen. Deze twee zou ik nog wel willen uitproberen. Of heeft er iemand ervaring met deze twee? Of een andere goede uit de drogisterij?

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 22-09-2015 14:28:26 ]
pi_156296710
quote:
[..]

Mooi, ziet er natuurlijk uit! Vooral eyeliner zie je niet zo of superdun? Hoe doe je dat?
Thnx!
Ik gebruik geen eyeliner omdat er bij mij maar een dun strookje ooglid zichtbaar is. En als ik dan eyeliner op doe zie je alleen de eyeliner helaas. En ik vind eyeliner bij anderen altijd zo mooi. Ik tightline. Met oogpotlood in de bovenste waterlijn net onder de wimpers en tussen de wimpers. Het is wel wennen en oefenen en veel tranen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  dinsdag 22 september 2015 @ 18:29:53 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156301831
Deze net binnen gekregen O+

Net even geswatcht, morgen naar werk op doen. Awesome O+


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156301922
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik gebruik Revlon colorstay ultimate suede lipstick, 085 trendsetter (rood fuchsia-achtig, tussen glans en matte in, na verloop van tijd meer matte). Ik heb het de afgelopen weken gehaald bij Big Bazar toen het in de aanbieding was; 2+1 gratis en E2,99 per stuk. Ze waren allemaal ook nog sealed :D

Het bleef echt lang zitten, geeft niet af. Ik heb hamburger en krentenbollen mee gegeten. Niks op mijn eten en me lippen waren erna nog perfect *O* Ik heb droge lippen, dus 1x per dag smeer ik lippenbalsem/vaseline. Maar dit hoefde niet bij dit lipstick, bij het smeren voelde het gewoon direct goed net als bij vaseline. Bij dit lipstick moet je niet je lippen op elkaar drukken/smakken, na 10 min. doe ik de kus test op me hand. Niks te zien en als je mond sticky was van je lipstick is het nu niet meer sticky.

Ik heb ermee in de regen gelopen, meerdere keren ermee gegeten, ermee gesport en onder de douche mee gestaan. En na dit zat het er nog steeds goed op. Na het sporten en douchen heb ik maar besloten eraf te halen met micellair water. Ermee naar (schoon)ouders gaan met zo'n kleurtje een beetje ongepast. 7 uur had ik die dag op met 1x 1 laag applicatie. Het voelde ook niet droog aan ofzo, ik heb erna ook geen lippenbalsem/vaseline erover heen gesmeerd, was niet nodig.

Ik heb 6 kleuren gehaald, 3 uitgeprobeerd. Per kleur is het toch wel iets anders; bijv. ene voelt na tijdje wel droog aan, meer sticky of ziet er frosty uit. Ik heb ook goede mening gehoord over kleur 080 (soft rood/bruin/roze achtig). Mijn favoriet lipstick, die Revlon colorstay ultimate suede 085. Kleurintensiteit ook precies goed, niet in-your-face alsof je in de circus werkt.

Ik heb gelezen dat Covergirl lipstick (?lip perfection variant?) en Revlon lustrous lipstick goed zijn, meningen of ze lang blijven zitten en of ze afgeven verschillen. Deze twee zou ik nog wel willen uitproberen. Of heeft er iemand ervaring met deze twee? Of een andere goede uit de drogisterij?
Ok bedankt! Ga Revlon eens opzoeken. Ik wil graag nog een donkerrode lippenstift. Zoiets;
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  woensdag 23 september 2015 @ 21:47:35 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156334822
Ik vind de donkere kleuren van Rimmel ook wel erg mooi. Zit daar misschien iets tussen? :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 september 2015 @ 21:48:34 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156334874
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:29 schreef Molo het volgende:
Deze net binnen gekregen O+

Net even geswatcht, morgen naar werk op doen. Awesome O+


[ afbeelding ]
Met aanbrengen ook geweldig spul O+

Van daag droog aangebracht, morgen met vochtig kwastje proberen :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156352600
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Met aanbrengen ook geweldig spul O+

Van daag droog aangebracht, morgen met vochtig kwastje proberen :)
Heb je een foto?
  donderdag 24 september 2015 @ 17:14:06 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156352668
quote:
11s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:09 schreef Knitted het volgende:

[..]

Heb je een foto?
Ik hou niet zo goed op papier, dus nee :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156352865
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:47 schreef Molo het volgende:
Ik vind de donkere kleuren van Rimmel ook wel erg mooi. Zit daar misschien iets tussen? :)
Ik heb deze gekocht O+

Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  donderdag 24 september 2015 @ 17:48:04 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156353263
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:27 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik heb deze gekocht O+

[ afbeelding ]
welke is dat? :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156356068
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:48 schreef Molo het volgende:

[..]

welke is dat? :)
Diva :D
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:00:39 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156356400
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:49 schreef ntm het volgende:

[..]

Diva :D
leuk! :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156356511
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:24 schreef WinnieWana het volgende:
Ik weet niet of je al wat gekocht hebt maar ik vind de blushes van essence echt goed. Ze hebben een licht roze mat kleurtje dat adorable heet en die gebruik ik vaak. Deze https://www.kruidvat.nl/e(...)ouch-blush/p/1980434

Bedankt voor de tip! Vandaag een Essence blush meegenomen, weliswaar een ander kleurtje, maar voor die prijs kunnen er goed nog meer komen binnenkort :P Eerste indruk was dat ie 't beter deed dan verwacht. Ook nog een lipstick gescoord, zo'n kleurtje wat m'n eigen kleur net iets aanzet, blij mee!
pi_156365213
Nooooo! Mijn Kat Von D eyeliner op :'(. Iemand die nog wat op Sephora wil hebben? Want ik plaats liever een grote bestelling met gedeelde verzendskosten dan dat ik 16 euro extra betaal ;(
pi_156377097
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 01:36 schreef Snowbells het volgende:
Nooooo! Mijn Kat Von D eyeliner op :'(. Iemand die nog wat op Sephora wil hebben? Want ik plaats liever een grote bestelling met gedeelde verzendskosten dan dat ik 16 euro extra betaal ;(
Maar als ik wat via jou bestel en daarna ook nog verzendkosten van jou naar mij betaal ben ik toch even duur uit? :@
pi_156393137
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:38 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Maar als ik wat via jou bestel en daarna ook nog verzendkosten van jou naar mij betaal ben ik toch even duur uit? :@
Ohja :'(
pi_156406643
Omg. Waarom zie ik dit nu pas..


Via LASplash
  zaterdag 26 september 2015 @ 20:59:14 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156406725
Jij gaat daar gewoon zo op straat mee lopen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156406864
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:59 schreef Molo het volgende:
Jij gaat daar gewoon zo op straat mee lopen?
Sommige wel, geen problemen mee. Op mijn werk is het ook geen issue.
  zaterdag 26 september 2015 @ 21:04:37 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156406882
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:03 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Sommige wel, geen problemen mee. Op mijn werk is het ook geen issue.
Wel benieuwd naar je werk nu :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156406976
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Wel benieuwd naar je werk nu :D
Design omgeving ;)
  zaterdag 26 september 2015 @ 21:09:47 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156407048
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:07 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Design omgeving ;)
Ah ja, dat is wel top met dit soort zaken :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  † In Memoriam † zaterdag 26 september 2015 @ 21:11:13 #71
43556 miss_dynastie
pi_156407098
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef friekin_ het volgende:
Omg. Waarom zie ik dit nu pas..

[ afbeelding ]
Via LASplash
Ohhhhhh :o O+
pi_156426448
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef friekin_ het volgende:
Omg. Waarom zie ik dit nu pas..

[ afbeelding ]
Via LASplash
Alles met Harry Potter namen O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_156427038
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef friekin_ het volgende:
Omg. Waarom zie ik dit nu pas..

[ afbeelding ]
Via LASplash
:o
pi_156428149
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef friekin_ het volgende:
Omg. Waarom zie ik dit nu pas..

[ afbeelding ]
Via LASplash
Ravens claw en spellbound O+
pi_156852946
Een vraagje voor de foundation gebruikers: hoeveel foundation producten en kleuren hebben jullie om 1 jaar door te komen?

Ik heb in de zomer mijn enige foundation gekocht, idealiter koop ik in de winter de winterkleur en mix ik de kleuren voor de lente en herfst. Maar dan kan ik nu niks gebruiken als ik uit eten ga enzo ;(

In de winter ben ik denk ik wel lichter dan nu. En ik heb ook niet het gevoel dat als ik de zomer en winterkleur mix, dat ik mijn huidige kleur kan krijgen.

Hoe hebben jullie je foundation collectie tot stand laten komen? Tijdens welk seizoen gekocht? Mixen jullie ook? etc.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:00:04 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156853398
Ik heb zomerkleur en winter kleur, en die mix ik waar nodig. Of ik doe winter kleur op met wat extra bronzer erover
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156878468
Niet dezelfde kleur zijn het hele jaar door :')

:'( :'(
pi_156966700
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:00 schreef Molo het volgende:
Ik heb zomerkleur en winter kleur, en die mix ik waar nodig. Of ik doe winter kleur op met wat extra bronzer erover
Hoeveel teinten verschillen ze van elkaar? Of gewoon ook verschillende merken door elkaar?

Vandaag ga ik voor het eerst proberen te verdunnen met een dagcreme, kijk er niet echt naar uit }:|
pi_157000404
In de winter ben ik echt licht. Ik ben in september naar de zon geweest maar het kleurtje vervaagt steeds meer. Voor nu gebruik ik bourjois healthy mix in kleur licht vanille (lichtste kleur) Die kan ik dragen tot december ongeveer. Daarna is ie te donker. Dan meng ik foundation die ik nog over heb of op wil maken met witte foundation. (mac body en face bv) Er zijn meer merken die witte foundations verkopen maar alles online. In gewone drogisterijen heb ik het nog nooit gevonden. Vanaf mei kan ik weer foundations in de lichtste kleuren dragen van drogisterijmerken.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 oktober 2015 @ 20:41:21 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157000799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:35 schreef Yiwei het volgende:
Een vraagje voor de foundation gebruikers: hoeveel foundation producten en kleuren hebben jullie om 1 jaar door te komen?

Ik heb in de zomer mijn enige foundation gekocht, idealiter koop ik in de winter de winterkleur en mix ik de kleuren voor de lente en herfst. Maar dan kan ik nu niks gebruiken als ik uit eten ga enzo ;(

In de winter ben ik denk ik wel lichter dan nu. En ik heb ook niet het gevoel dat als ik de zomer en winterkleur mix, dat ik mijn huidige kleur kan krijgen.

Hoe hebben jullie je foundation collectie tot stand laten komen? Tijdens welk seizoen gekocht? Mixen jullie ook? etc.
Ik heb maar één kleur; de allerlichtste van Bobbi Brown. Hartje zomer is foundation zo warm en draag ik het toch veel minder. Maar met een beetje bronzer is er zo wat warmte aangebracht. Meer dan genoeg voor mij, ik word toch niet snel bruin(er).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_157002453
Ik ben na een make-up proef erachter gekomen dat donkerblauw donkerpaars donkergrijs heel mooi staat als oogschaduw O+
Iemand advies welke merken IN DE WINKEL mooie pigment hebben?
pi_157005769
Morgen bij de Bijenkorf een setje Real Techniques kwasten (voor ogen of voor gezicht) in de aanbieding voor ¤17,50 (p.23, 24 in het boekje)
pi_157144618
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:30 schreef WinnieWana het volgende:
In de winter ben ik echt licht. Ik ben in september naar de zon geweest maar het kleurtje vervaagt steeds meer. Voor nu gebruik ik bourjois healthy mix in kleur licht vanille (lichtste kleur) Die kan ik dragen tot december ongeveer. Daarna is ie te donker. Dan meng ik foundation die ik nog over heb of op wil maken met witte foundation. (mac body en face bv) Er zijn meer merken die witte foundations verkopen maar alles online. In gewone drogisterijen heb ik het nog nooit gevonden. Vanaf mei kan ik weer foundations in de lichtste kleuren dragen van drogisterijmerken.
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb maar één kleur; de allerlichtste van Bobbi Brown. Hartje zomer is foundation zo warm en draag ik het toch veel minder. Maar met een beetje bronzer is er zo wat warmte aangebracht. Meer dan genoeg voor mij, ik word toch niet snel bruin(er).
Bedankt voor de details :) Inmiddels heb ik al besloten gewoon weer een foundation te kopen :') De zomerkleur lichter maken met dagcrème werkte voor geen meter zoals ik zelf al had verwacht; heel gedoe, zonde van de producten, geen resultaat en foundation kwast verprutst (door de gebruikte hoeveelheid crème zijn de haren gaan samenplakken, ook na gereinigd te hebben met een kwastenreiniger). Het kwam niet in me op om een spons te gebruiken, die was te goed opgeborgen, buiten beeld ergens in de kast :')
pi_157144812
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]


[..]

Bedankt voor de details :) Inmiddels heb ik al besloten gewoon weer een foundation te kopen :') De zomerkleur lichter maken met dagcrème werkte voor geen meter zoals ik zelf al had verwacht; heel gedoe, zonde van de producten, geen resultaat en foundation kwast verprutst (door de gebruikte hoeveelheid crème zijn de haren gaan samenplakken, ook na gereinigd te hebben met een kwastenreiniger). Het kwam niet in me op om een spons te gebruiken, die was te goed opgeborgen, buiten beeld ergens in de kast :')
Kwast misschien eens proberen schoon te krijgen met babyshampoo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157144999
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Morgen bij de Bijenkorf een setje Real Techniques kwasten (voor ogen of voor gezicht) in de aanbieding voor ¤17,50 (p.23, 24 in het boekje)
Jaaaa, ik had in het boekje gezien, ik wou de core set al een paar jaar !!! Dag ervoor en op de dag zelf was ik nog aan het twijfelen, omdat ik eigenlijk geen één van de kwasten verwacht te gebruiken. Ik zoek een travel/reserve kwast voor cream/liquid foundation waar ik draaiende rondjes mee kan maken. Ik keek voor -tig duizend keer naar die set, dacht: die grote buffing brush is voor poeder, laat maar, alhoewel ik youtube guru's die grote buffing brush wel heb zien gebruiken voor liquid. Synthetische haren wel goed voor cream en liquid, werd in de war. Ook omdat op de doos staat dat het voor poeder was. Inmiddels heb ik nog geen travel/reserve kwast en ook geen enkele kwast etui :+

En het stomme was zaterdag laat avond na het uitgaan, zag ik nog licht bij de bijenkorf. Zei een bekende: ze sloten vandaag om 9 uur, 30% extra korting op overblijfselen. Ik: neeeee :o mijn kwasten daar voor iets meer dan E10,- :o

Nu wacht ik op familielid die in het voorjaar naar VS gaat, heb gehoord dat de set daar voor $10,- te koop is bij de Walwart. Zonder korting t/m $14,- ofzo. Ben gierig voor kwasten die ik alleen wil meenemen naar logeerpartijen, sportschool enzo :+
pi_157145170
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kwast misschien eens proberen schoon te krijgen met babyshampoo?
Volgende keer als ik foundation gebruik, ga ik op de hand extra lang rondjes draaien voordat ik in de foundation dip, misschien dat de haartjes wat meer uit elkaar gaan. Anders ga ik gewoon over mijn gezicht, even kijken of het effect wel acceptabel is :+
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:19:40 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157145783
Wassen met dreft ofzo, werkt prima.

En lichter maken met dagcreme is bullshit idd, daar verdun je alleen de dekking mee.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157159739
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:56 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Jaaaa, ik had in het boekje gezien, ik wou de core set al een paar jaar !!! Dag ervoor en op de dag zelf was ik nog aan het twijfelen, omdat ik eigenlijk geen één van de kwasten verwacht te gebruiken. Ik zoek een travel/reserve kwast voor cream/liquid foundation waar ik draaiende rondjes mee kan maken. Ik keek voor -tig duizend keer naar die set, dacht: die grote buffing brush is voor poeder, laat maar, alhoewel ik youtube guru's die grote buffing brush wel heb zien gebruiken voor liquid. Synthetische haren wel goed voor cream en liquid, werd in de war. Ook omdat op de doos staat dat het voor poeder was. Inmiddels heb ik nog geen travel/reserve kwast en ook geen enkele kwast etui :+

En het stomme was zaterdag laat avond na het uitgaan, zag ik nog licht bij de bijenkorf. Zei een bekende: ze sloten vandaag om 9 uur, 30% extra korting op overblijfselen. Ik: neeeee :o mijn kwasten daar voor iets meer dan E10,- :o

Nu wacht ik op familielid die in het voorjaar naar VS gaat, heb gehoord dat de set daar voor $10,- te koop is bij de Walwart. Zonder korting t/m $14,- ofzo. Ben gierig voor kwasten die ik alleen wil meenemen naar logeerpartijen, sportschool enzo :+
Mijne idd ook bij WalMart gehaald. Fijne kwasten, ik vind ze zelfs prettiger dan die van MAC.

Ik was mijn kwasten met Johnsson's babyshampoo van de Action, werkt hier prima. Dreft vind ik niet lekker ruiken :+
pi_157207620
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:19 schreef Molo het volgende:
Wassen met dreft ofzo, werkt prima.

En lichter maken met dagcreme is bullshit idd, daar verdun je alleen de dekking mee.
Was inderdaad een wanhoopsactie, in het weekend weer foundation shoppen en testen c_/

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:50 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Mijne idd ook bij WalMart gehaald. Fijne kwasten, ik vind ze zelfs prettiger dan die van MAC.

Ik was mijn kwasten met Johnsson's babyshampoo van de Action, werkt hier prima. Dreft vind ik niet lekker ruiken :+
Ik heb hier en daar ook gehoord dat Mac kwasten niet altijd geliefd zijn. Maar van de week een kwast besteld via Ebay :o Ernstige verleidingen daar, ze zien er goed uit en zijn goedkoop, sommige mensen vinden ze goed, anderen weer iets minder. Ben benieuwd of het naar mijn wensen is :D
pi_157207630
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben na een make-up proef erachter gekomen dat donkerblauw donkerpaars donkergrijs heel mooi staat als oogschaduw O+
Iemand advies welke merken IN DE WINKEL mooie pigment hebben?
Zelf proberen bij de testers :P Van anderen heb ik gehoord Wet&Wild, Trekpleister verkocht ze ooit 5 jaar geleden ofzo. Alleen VS verkoopt dat merk nu nog, denk ik. Zelf heb ik maar 1 doosje oogschaduw van vele jaren terug; Maybelline. Ben er tevreden over.
pi_157233447
Het vintage romance pallette van sleek heeft mooie Paarse tinten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157239602
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben na een make-up proef erachter gekomen dat donkerblauw donkerpaars donkergrijs heel mooi staat als oogschaduw O+
Iemand advies welke merken IN DE WINKEL mooie pigment hebben?
Lancome, wel prijzig maar de paarse kleur oogschaduw die ze hebben is echt O+
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157240781
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:20 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben na een make-up proef erachter gekomen dat donkerblauw donkerpaars donkergrijs heel mooi staat als oogschaduw O+
Iemand advies welke merken IN DE WINKEL mooie pigment hebben?
Als die die kleuren mooi vind raad ik je het lorac pro 2 palette erg aan!
pi_157240798
MAC heeft nieuwe collectie
pi_157258821
Ik woon in een boerengehucht en heb niet echt veel keus in shoppen :P
Ik ging naar hema voor die hippe lipbalsems die hier ooit voorbij kwamen en ben direct geslaagd O+

Perfecte kleur met geweldige dekking :o

  Vis een optie? maandag 2 november 2015 @ 13:53:46 #96
70532 loveli
N
pi_157268143
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 17:52 schreef Yiwei het volgende:
Was inderdaad een wanhoopsactie, in het weekend weer foundation shoppen en testen c_/
Lancome heeft goede kleuren voor een lichte huid. L'Oreal als je goedkoper wilt.

Mocht je ooit kleuren willen mengen/aanpassen, dan is dit een oplossing:
http://www.coverfx.com/custom-cover-drops.html
crap in = crap out
pi_157334974
Iemand die hier mac waterweight foundation gebruikt? :7
pi_157342666


Wat een mooie kleur lipstick! Iemand tips voor iets betaalbaars wat er op lijkt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 20:54:05 #99
43556 miss_dynastie
pi_157345320
De nieuwe chanel lipstick rouge noir is echte liefde O+ *O*
pi_157440274
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van kwasten en altijd gluren naar reserve en reserve van reserve kwasten -> jaarlijks 11 november global shopping festival

(fikse) EXTRA kortingen op bijna alles als je via die website koopt, alleen die dag

natuurlijk:
- lees de reviews onderin de pagina van het product
- zoek via youtube/google of je product redelijk/goed kwaliteit heeft
- gebruik ook je eigen kundigheid voor het beoordelen van het product op basis van foto's/video's enzo.

VEEL SHOPPING PLEZIER *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Yiwei op 10-11-2015 00:23:36 ]
pi_157443113
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Yiwei het volgende:
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van kwasten en altijd gluren naar reserve en reserve van reserve kwasten -> jaarlijks 11 november global shopping festival

(fikse) EXTRA kortingen op bijna alles als je via die website koopt, alleen die dag

natuurlijk:
- lees de reviews onderin de pagina van het product
- zoek via youtube/google of je product redelijk/goed kwaliteit heeft
- gebruik ook je eigen kundigheid voor het beoordelen van het product op basis van foto's/video's enzo.

VEEL SHOPPING PLEZIER *O*
Ik zou daar uberhaupt nooit iets kopen, maar makeup kwasten al helemaal niet, tbh.
pi_157443220
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:43 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ik zou daar uberhaupt nooit iets kopen, maar makeup kwasten al helemaal niet, tbh.
Tja het is China meuk... Make up ed zou ik er niet kopen, maar fournituren en hobbyproducten gaat prima.
pi_157443633
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Tja het is China meuk... Make up ed zou ik er niet kopen, maar fournituren en hobbyproducten gaat prima.
Dat soort spul komt denk ik vaak altijd al uit China, toch?

Zal eens kijken naar andere dingetjes iig.
pi_157451519
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:43 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ik zou daar uberhaupt nooit iets kopen, maar makeup kwasten al helemaal niet, tbh.
Make-up kwasten uit China zijn prima, ik heb er een paar en die wissel ik af met Real Techniques kwasten. Merk bijna geen verschil.

Snap de aversie nooit zo goed, bijna alles wordt in China gemaakt :?
pi_157451793
Ik heb een probleem.

Mijn oogmake up loopt altijd uit en daardoor heb ik vegen tussen mijn oogplooi.

Tips?
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:36:24 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_157451904
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een probleem.

Mijn oogmake up loopt altijd uit en daardoor heb ik vegen tussen mijn oogplooi.

Tips?
Primer :)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_157452005
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Primer :)
Ik ga dat morgen eens proberen, hopelijk werkt het, want zie er NIET uit zo...
pi_157452162
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een probleem.

Mijn oogmake up loopt altijd uit en daardoor heb ik vegen tussen mijn oogplooi.

Tips?
Eye primer van catrice is een goede!
pi_157452208
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:25 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Dat soort spul komt denk ik vaak altijd al uit China, toch?

Zal eens kijken naar andere dingetjes iig.
Moeilijk te vinden waar make up vandaan komt inderdaad. Het zit in m'n hoofd dat ik het niet zou willen gebruiken vanwege het babypoeder gedoe daar :@ het is de vraag of dat te vergelijken is.
pi_157452249
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:12 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Make-up kwasten uit China zijn prima, ik heb er een paar en die wissel ik af met Real Techniques kwasten. Merk bijna geen verschil.

Snap de aversie nooit zo goed, bijna alles wordt in China gemaakt :?
Bekende merken hanteren doorgaans een hogere standaard wat kwasten betreft dan whatever nikszeggend Chinees merk.

Ieder z'n ding, toch?
pi_157452250
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Negentiendertig op 10-11-2015 17:57:28 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 18:38:36 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157453102
Controle op meuk uit China is erg kansloos, dus ik waag me er niet aan, zeker niet bij producten die je bij gevoelige zaken als je ogen enzo gebruikt.
Zware metalen, chemicaliën e.d. in die haartjes, weet ik het, dat soort spul
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157453559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:12 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Make-up kwasten uit China zijn prima, ik heb er een paar en die wissel ik af met Real Techniques kwasten. Merk bijna geen verschil.

Snap de aversie nooit zo goed, bijna alles wordt in China gemaakt :?
Dus dat :') Domme mensen. Hun iPhone noemen ze zeker geen China meuk.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157453591
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:57 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Bekende merken hanteren doorgaans een hogere standaard wat kwasten betreft dan whatever nikszeggend Chinees merk.

Ieder z'n ding, toch?
:') :') :') :') Je praat, maar weet niks.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157453678
Commentaar hebben op de kwaliteit van iets terwijl je er niks vanaf weet. Echt hoe dom kan je zijn. En dan denken dat bekende merken zogenaamd betere 'standaarden' hebben _O- Terwijl alles zo goedkoop mogelijk wordt gemaakt in China enzo. Je betaald alleen voor het merk hoor. Misschien moeten mensen zich toch maar eens inlezen in bepaalde onderwerpen voordat ze neerbuigend praten over dingen waar ze niks vanaf weten.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157454598
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:04 schreef ntm het volgende:
Commentaar hebben op de kwaliteit van iets terwijl je er niks vanaf weet. Echt hoe dom kan je zijn. En dan denken dat bekende merken zogenaamd betere 'standaarden' hebben _O- Terwijl alles zo goedkoop mogelijk wordt gemaakt in China enzo. Je betaald alleen voor het merk hoor. Misschien moeten mensen zich toch maar eens inlezen in bepaalde onderwerpen voordat ze neerbuigend praten over dingen waar ze niks vanaf weten.
Ik praat niet neerbuigend, ik zeg alleen dat ik geen Chinese kwasten zou kopen.

Pleur toch een eind op met je "je praat, maar je weet niks". Ik heb mijn redenen om die shit niet te kopen, en daar heb jij geen last van.
pi_157454868
Ik heb high end kwasten en kwasten uit China, ik vind veel Chinese kwasten hetzelfde al niet fijner dan de high end varianten die ik heb.

Veel komt uit dezelfde fabriek, prijs wilt niets zeggen.

Net zoals Chanel en Bourjois uit dezelfde fabriek komen maar Bourjois wel een goedkoop merk is.
pi_157455028
Had laatst contourset vanuit zo'n chinawebsite besteld, prima spul en de ingredienten waren zo ongeveer zelfde als "merk" foundation. En dat maar voor 5 euries incl verzendkosten! :)
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  dinsdag 10 november 2015 @ 20:41:40 #119
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_157456049
Heb jaren geleden ook een keer een kwastenset besteld uit China, is nog steeds een prima set. Gebruik daarnaast ook Borghese kwasten, ook erg fijn O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_157456612
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:52 schreef Crip het volgende:
Ik heb high end kwasten en kwasten uit China, ik vind veel Chinese kwasten hetzelfde al niet fijner dan de high end varianten die ik heb.

Veel komt uit dezelfde fabriek, prijs wilt niets zeggen.

Kwasten = handwerk, het is een vaardigheid wat geleerd moet worden met echt materiaal. Ik denk dat de merkloze kwasten van ''beginnelingen'' en experts komen. Van de beginnelingen kan de kwaliteit wisselen, daarom kunnen ze niet direct ingezet worden voor bepaalde merken. Goede kwasten kunnen zowel van ''beginnelingen'' als experts komen. Sommige experts willen meer werken, maar merken geven oplages. Diverse merken en merklozen kan gewoon door dezelfde persoon gemaakt worden, denk ik.

Daar hebben ze ook hun eigen idolen, merken enzo. Afhankelijk van het product zijn veel Westerse merken niet populair. Bijv. daar zijn de merken SKII, Priori, BB laboratories, Sulwhasoo, Skinfood, Missha, Shu uemura populair. En bb cream is daar al jaren achterhaald, ze gebruiken al jarenlang bb cushion waarvan het merk IOPE bijzonder populair is. Het zou me niet verbazen dat de voordelige/goedkope ''Westerse'' kwasten gewoon ''echt'' zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 10-11-2015 21:13:48 ]
pi_157456853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Heb jaren geleden ook een keer een kwastenset besteld uit China, is nog steeds een prima set. Gebruik daarnaast ook Borghese kwasten, ook erg fijn O+
haha hele kwastenset zelfs, jij durft :P

Jaren terug heb ik ook een paar kwasten besteld, alleen geen sets. Ze zijn nog steeds zo goed als nieuw :D Bij Aliexpress zijn de producten innovatiever, meer keuze enzo. Ebay loopt achter qua aanbod. Bijv. jaren terug en nu nog zijn de ''dupes'' van Real Techniques buffing brush op Ebay populair, op Aliexpress kan je ze nog wel kopen, maar andere zijn populair. Marc Jacobs en Tarte.
pi_157457718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:42 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ik praat niet neerbuigend, ik zeg alleen dat ik geen Chinese kwasten zou kopen.

Pleur toch een eind op met je "je praat, maar je weet niks". Ik heb mijn redenen om die shit niet te kopen, en daar heb jij geen last van.
Ik pleur helemaal niet op kan alleen niet tegen achterlijke mensen zoals jij :)
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157457756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Heb jaren geleden ook een keer een kwastenset besteld uit China, is nog steeds een prima set. Gebruik daarnaast ook Borghese kwasten, ook erg fijn O+
Ik vind dat je het altijd moet proberen en dan pas kan oordelen over de kwaliteit toch. Bij aliexpress heb je veel keuze, ga morgen nog kijken naar de deals :P
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157459151
Ik denk dat MSQ de Real Techniques filosofie bedrijf van daar is. Met korting ben ik wel bereid om te proberen :D

Ik ben hun website aan bekijken voor producten, zie ik twee make-up cases elk voor $140 :')
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:40:42 #125
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_157459468
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:10 schreef Yiwei het volgende:

[..]

haha hele kwastenset zelfs, jij durft :P

Jaren terug heb ik ook een paar kwasten besteld, alleen geen sets. Ze zijn nog steeds zo goed als nieuw :D Bij Aliexpress zijn de producten innovatiever, meer keuze enzo. Ebay loopt achter qua aanbod. Bijv. jaren terug en nu nog zijn de ''dupes'' van Real Techniques buffing brush op Ebay populair, op Aliexpress kan je ze nog wel kopen, maar andere zijn populair. Marc Jacobs en Tarte.
Ja was echt 5 jaar geleden denk ik :D

Paar kwasten heb ik toen wel weggeven, was toen 25 kwasten ofzo _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:39 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik vind dat je het altijd moet proberen en dan pas kan oordelen over de kwaliteit toch. Bij aliexpress heb je veel keuze, ga morgen nog kijken naar de deals :P
Ja en toen was ik 20 dollar kwijt ofzo, lekker boeiend. En ik gebruik ze nu nog steeds *O*

Die Borghese kwasten heb ik toen bij Costco gekocht toen ik in Californië woonde.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_157460120
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:38 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik pleur helemaal niet op kan alleen niet tegen achterlijke mensen zoals jij :)
Achterlijk omdat ik voor mezelf een keuze maak om die kwasten niet te kopen? :D wauw.

Fijne avond, vergeet je pillen niet te nemen :-*

Yiwei- bb cushions zijn idd zo chill! Hopelijk gauw in Nederland verkrijgbaar, maar dat zal nog wel ff duren..
  Vis een optie? dinsdag 10 november 2015 @ 23:03:08 #127
70532 loveli
N
pi_157460211
Het uit China afkomstige Samsung kabeltje van m'n tablet is van betere kwaliteit dan de uit China afkomstige kabeltjes van de action die ik in dezelfde tijd heb verbruikt met m'n telefoon. De uit China afkomstige transformator die ik goedkoop op ebay kocht knetterde harder dan de in China gemaakte trafo van de electronicazaak.
En mijn Chinese kwasten zijn best ok. Soms heb je mazzel, soms krijg je meuk. Je betaalt voor de zekerheid dat het geen meuk is.

En nu ga ik even online wat gegarandeerd goede Dior shoppen :+)
crap in = crap out
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:08:39 #128
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_157460371
Ja ladies en nu gaan we weer normaal doen.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_157461616
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Yiwei- bb cushions zijn idd zo chill! Hopelijk gauw in Nederland verkrijgbaar, maar dat zal nog wel ff duren..
ugh, ik wil ook een bb cushion, maar het merk VDL heeft metal cushion :P
wanneer wij het hier hebben, hebben zij weer iets anders :')

merk Etos heeft wel iets wat op de verpakking van die cushions lijkt, bb cream in een compact ofzo. Had het gezien toen ik foundations ging testen, oh ja dat was niet zo succesvol, geen drogisterij foundations voor mij. Mijn kleur hebben ze niet, of ze hebben het wel voor 1 min. Maar dan worden ze oranje :(

Ik had van anderen gehoord dat ze hetzelfde probleem hadden bij bijv. Mac studio fix }:| Ik hoef voorlopig geen foundation meer, liever wat littekens te zien dan een oranje cakey hoofd. Bij fotografie dim ik het licht wel en wat krullen ervoor :+
pi_157462172
Voor de mensen die soortgelijke producten in de winkel hebben gezien, onderste is cushion blusher btw

Met de bijgeleverde spons tussen de spiegel en het plastic wat de kussen afdekt, druk je op het kussentje. Er komt dan een beetje vloeibaar foundation op je spons wat je op je gezicht kan deppen :D sinds 2010 awards gewonnen :o





pi_157462399
Estee lauder verkoopt nu double wear in UK met dat systeem.
  Vis een optie? woensdag 11 november 2015 @ 02:30:25 #132
70532 loveli
N
pi_157463108
Lancome heeft de miracle cushion.
crap in = crap out
pi_157463549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Yiwei het volgende:
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van kwasten en altijd gluren naar reserve en reserve van reserve kwasten -> jaarlijks 11 november global shopping festival

(fikse) EXTRA kortingen op bijna alles als je via die website koopt, alleen die dag
De 11.11 prijzen doen het niet bij mij :'( Of ben ik te vroeg?
Wil wat nailartdingetjes kopen.
pi_157463557
Oh ik zie het al, begint pas over een paar uur.
pi_157463590
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 06:23 schreef Evi90 het volgende:
Oh ik zie het al, begint pas over een paar uur.
Ik zag deze deal, die is er alleen van 12 t/m 15 uur. Had wel goede feedback dus ga die kopen denk ik :P
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  woensdag 11 november 2015 @ 12:09:48 #136
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_157467294
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 06:43 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik zag deze deal, die is er alleen van 12 t/m 15 uur. Had wel goede feedback dus ga die kopen denk ik :P
[ afbeelding ]
Hey ntm..heb je ook een pic waar ik resultaat kan zien met die kwasten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_157467737
Montelly is stiekem travo
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_157469199


Dit is de beste set, zowel online als in winkels, die ik ben tegengekomen qua variatie en compleetheid van de kwasten; meer heb je niet nodig. In ieder geval, zo zou mijn set eruit zien als ik het zelf zou samenstellen. Dat er een blending brush erin zit, is echt helemaal top _O_

Alleen ben ik geen roze barbie meisje, toch andere kwasten besteld :') Ik denk niet dat ik kan verdragen dat mijn kwasten helemaal roze zijn :+ Als het metalen verbindstuk wit of zilver kleurig was geweest, had ik het zeker besteld :Y
pi_157469277
Omg voor ~4 dollar is dat niks :o
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_157469564
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg voor ~4 dollar is dat niks :o
Inderdaad één van de beste deal die ik heb gezien. Ik moet mezelf ook inhouden om het niet te kopen :+

Heb je nog iets nodig :P Ik heb in het verleden ook sexy slaapjurk, portomonnee, creaclip, acne extractor enzo gekocht. Je kan het zo gek niet bedenken _O- Ik ga zo nog gel insoles voor hakken bestellen c_/
pi_157487267
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 06:43 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik zag deze deal, die is er alleen van 12 t/m 15 uur. Had wel goede feedback dus ga die kopen denk ik :P
Lol die set is toch geen ¤57 normaal ?

Ik heb deze besteld:



en heel veel nailart goodies voor $14 *)
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2015 @ 11:57:57 #142
43556 miss_dynastie
pi_157489130
Ik was gister in de Beautyworld van de Bijenkorf, maar ik vond het best een grote tegenvaller. Heel onflatterend licht waarin al je oneffenheden goed naar voren komen, personeel dat je nog het beste kan omschrijven als 'mwoa' en geen enkele wowfactor. Ik was echt teleurgesteld, mijn portemonnee daarentegen... :P
pi_157489161
Vanaf vandaag zit er een Urban Decay winkel in de Ici Paris XL op de Lijnbaan in Rotterdam. Binnenkort maar eens langs, hopelijk hebben ze daar Vice 4 :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_157489456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:06 schreef Yiwei het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is de beste set, zowel online als in winkels, die ik ben tegengekomen qua variatie en compleetheid van de kwasten; meer heb je niet nodig. In ieder geval, zo zou mijn set eruit zien als ik het zelf zou samenstellen. Dat er een blending brush erin zit, is echt helemaal top _O_

Alleen ben ik geen roze barbie meisje, toch andere kwasten besteld :') Ik denk niet dat ik kan verdragen dat mijn kwasten helemaal roze zijn :+ Als het metalen verbindstuk wit of zilver kleurig was geweest, had ik het zeker besteld :Y
Is dit ebay?
pi_157495539
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Is dit ebay?
AliExpress maakt deel uit van de beursgenoteerde Chinese Alibaba Group. Alibaba Group heeft 18 platformen heb ik van anderen gehoord, kan meer zijn geworden. Bekende zijn o.a. Alibaba.com, Taobao.com, Tmall.com, Aliexpress.com etc.

Op Aliexpress kan je niet bieden, dus geen Ebay. Als je bieden leuk vind, kan je naar een andere platform van de Alibaba Group gaan :P Alibaba Group staat bekend voor online zaken doen; producent naar particulieren/bedrijven, particulieren/bedrijven onderling, etc. Daarom zijn er verschillende platformen.

Maar Alibaba Group heeft ook andere kanten, bijv. ICT logistiek AliCloud en AliPay. Zij is ook stakeholder in social media platformen en buitenlands e-commerce platform. En zij neemt ook deel aan maatschappelijk filantropie.

11 november is Singles Day in China. Alibaba Group heeft 11-11 (esthetisch goed als symbool, de 1 staan voor mensen) gekozen als werelds grootste online shopping dag. Zij is al jaren x malen groter dan de Amerikaanse Black Friday & Cyber Monday bij elkaar. China heeft al een tijdje de grootste online retail market in handen.

Gisteren op 11-11 om middernacht in Beijing was de shopping event de start in geluidt. Mensen van Alibaba Group, journalisten en geïnteresseerden waren erbij. Een foto eronder. Dat was in één van de gebouwen van het Olympisch spelen in 2008.

Een paar cijfers waar mensen over praten:
- 1 miljard Chinese yuan RMB (~ ¤147 miljoen) GMV op 1 min. 12s na de start
- 10 miljard RMB (~ ¤1,5 miljard) GMV op 12 min. 28 seconde na de start
- 1/3 kocht internationaal merk, top 5: VS, Japan, Zuid-Korea, Duitsland, Australië
- top 5 regio die importeerden: Rusland, Hong Kong, VS, Taiwan, Spanje
- eindresultaat 11-11-2015: 91,2 miljard RMB (~¤13,4 miljard)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 12-11-2015 18:11:15 ]
pi_157495746
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:59 schreef Diconnected het volgende:
Vanaf vandaag zit er een Urban Decay winkel in de Ici Paris XL op de Lijnbaan in Rotterdam. Binnenkort maar eens langs, hopelijk hebben ze daar Vice 4 :9
Die staat op mijn Londen shopping list. Iemand nog meer tips? Sowieso Charlotte Tilbury :9
pi_157495771
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:19 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Lol die set is toch geen ¤57 normaal ?

Ik heb deze besteld:

[ afbeelding ]

en heel veel nailart goodies voor $14 *)
Heb net gekeken en dat is de normale prijs wel...altijd handig zo'n sponsje!
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157495809
Vraagje: heeft er iemand ervaring met ingebrows behandeling? Ik wil dat volgende week doen. Mocht er verder iemand nog een goede brow bar kennen in Den Haag dan hou ik me aanbevolen. *)
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157495854
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:09 schreef Montelly het volgende:

[..]

Hey ntm..heb je ook een pic waar ik resultaat kan zien met die kwasten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als ik ze heb. Haha stiekem volg je alle make up trends ook.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157496418
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:06 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Die staat op mijn Londen shopping list. Iemand nog meer tips? Sowieso Charlotte Tilbury :9
Too Taced is ook een mooi merk O+ Die zitten in Debenhams volgens mij.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_157515624
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:19 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Lol die set is toch geen ¤57 normaal ?

Ik heb deze besteld:

[ afbeelding ]

en heel veel nailart goodies voor $14 *)
Jaren geleden had ik ook een sponsje besteld, in de vorm van de klassieke ei bij Ebay. Daar is haast nooit review rating en min. info over de verkoper, wel jammer. Er waren veel aanbieders, ik had gewoon één uitgekozen. Die van mij zuigt amper water en foundation op, hij wordt ook niet groter. Wel relatief hard i.p.v. zacht, maar ik gebruik geen spons voor foundation opdoen, alleen weghalen bij teveel. Dus die kan er wel mee door.

Ik wou ook die afgesneden spons kopen woensdag, maar ik durfde niet :P Laat ons weten wat je van die spons vindt als die binnenkomt c_/

------------------
btw mijn foundation kwast uit China die ik ca. anderhalve week geleden had besteld via Ebay is binnengekomen *O* Nog niet gebruikt, eerste indruk is wel dat het hoog kwaliteit is :) De haren zijn zacht, veel en stevig. De haren gaan niet alle kanten op, dat is waar ik altijd op let bij foundation kwasten. Als de haren naar mijn mening te lang ogen en mensen zeggen dat het heel zacht is, dan heb ik al het vooroordeel dat het een flop ding is :X
pi_157607906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:28 schreef Yiwei het volgende:

[..]
Die nep beautyblender sponsjes heb ik ook wel eens op eBay besteld, die zijn inderdaad heel erg hard en blenden voor geen meter. Dit oranje sponsje is weer een kopie van het Real Techniques sponsje, die is erg goed dus ben benieuwd! Ik laat het weten.
Fijn dat die kwast meevalt!
pi_157624393
Sinds deze week zijn w7 make up sponsjes te koop bij Big Bazar, 2 voor ¤6,-
Ik heb gehoord dat ze zeer goede vervangers zijn van de dure sponsjes. Zelfs beter dan die van Real Techniques :P Zachter en minder absorberend

Big Bazar is echt een leuk, goedkoop en nette winkel voor alles in huis. Paar dagen geleden nog Playboy mosaic shimmer blush bronzer en matte bronzer gekocht. Had gehoord dat ze mooi effect geven en dat het de hele dag op je gezicht blijft, zeg maar okay product. Voor ¤1,99 per stuk ben ik wel gewillig :D Zo mooi en voelt echt luxe aan; de doos, compact zelf, poeder, gedrukte bunny op de poeder. Met plastic fabrieks stickers sealed, zodat je weet dat niemand de doos heeft open gemaakt :Y
pi_157624619
Tijd terug had big bazar ook opi nagellak voor een schijntje idd :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  Vis een optie? dinsdag 17 november 2015 @ 16:40:14 #155
70532 loveli
N
pi_157625951
Heeft iemand ervaring met Morphe brushes?
crap in = crap out
  FOK!fossiel dinsdag 17 november 2015 @ 23:54:07 #156
1455 Keroppi
kool kikker
pi_157639126
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:09 schreef ntm het volgende:
Vraagje: heeft er iemand ervaring met ingebrows behandeling? Ik wil dat volgende week doen. Mocht er verder iemand nog een goede brow bar kennen in Den Haag dan hou ik me aanbevolen. *)
Ik blijf fan van de Anastasia Beverly Hills methode die Douglas/Rob Peetoom gebruiken. Laatst weer laten doen en het ziet er weer heel mooi uit. Douglas heeft ook Benefit Browbar, volgens de medewerkster is Anastasia meer van de strakke cleane lijnen en wordt Benefit meer 'uit de losse pols' gedaan.
Chick on a mission
  FOK!fossiel dinsdag 17 november 2015 @ 23:55:02 #157
1455 Keroppi
kool kikker
pi_157639148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:54 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik blijf fan van de Anastasia Beverly Hills methode die Douglas/Rob Peetoom gebruiken. Laatst weer laten doen en het ziet er weer heel mooi uit. Douglas heeft ook Benefit Browbar, volgens de medewerkster is Anastasia meer van de strakke cleane lijnen en wordt Benefit meer 'uit de losse pols' gedaan.
Oh ik zie nu pas dat INGEbrows semi-permanente make-up is. Daar heb ik totaal geen ervaring mee.
Chick on a mission
pi_157641267
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik moet die Dita von Teese x MAC lipstick :o
pi_157646871
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 07:46 schreef Snowbells het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik moet die Dita von Teese x MAC lipstick :o
Ik ging even googelen. Had ik beter niet kunnen doen :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_157649242
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:09 schreef ntm het volgende:
Vraagje: heeft er iemand ervaring met ingebrows behandeling? Ik wil dat volgende week doen. Mocht er verder iemand nog een goede brow bar kennen in Den Haag dan hou ik me aanbevolen. *)
Ik ben laatst bij de benefit brow bar in DH geweest, en ondanks dat ik een beetje bang was dat het te dun zou worden ziet het er goed uit. Volgende keer Rob Peetoom proberen
pi_157657477
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:55 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Oh ik zie nu pas dat INGEbrows semi-permanente make-up is. Daar heb ik totaal geen ervaring mee.
Douglas had eerst de anastasia-methode inderdaad maar nu ingebrows. Je kan naast semi-permanent ook een normale behandeling doen, waar je wenkbrauwen opgemeten worden en geharst. Ik heb dat vandaag gedaan.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157658944
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:37 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik ben laatst bij de benefit brow bar in DH geweest, en ondanks dat ik een beetje bang was dat het te dun zou worden ziet het er goed uit. Volgende keer Rob Peetoom proberen
Rob Peetoom ben ik vandaag geweest, ze maken het zeker niet te dun en meten je gezicht op. Aan de hand daarvan bepalen ze de vorm. Ik ben wel tevreden maar moest wennen dat het in 1 keer zo vol leek.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_157724256
Het leek me leuk als in dit topics ook looks of the day werden geplaatst. Met productenlist erbij is ook leuk om te zien hoe ze worden gebruikt en hoe het uitziet. (als jullie dat ook leuk vinden)
Kan ook gewoon looks alleen zijn als je geen zin hebt in beschrijvingen. Vind make up van anderen altijd heel interessant.

Ben net gaan make-uppen, superblij met de uitkomst!
P2 lipliners geprobeerd, ZO GOED. En de kleuren zijn amazing.011 aubergine is de kleur.
Verder ook verliefd op de groene oogschaduw die ik op heb:
Urban Decay Lounge, de rest van oogschaduws zijn de donkere kleuren van tartelette palette en een oranje oogschaduw van kiko in de crease.
Foundation is L'oreal infallible 24h matte,
concealer: urban decay naked skin concealer light-medium neutral en maybeline fit me concealer in 10 fair.
Afgepoederd met essence stay nude baked powder en kiko powder foundation in 07
Contour en highlight gedaan met Anastasia contour palette in light-medium.
Eyebrows lichtjes ingekleurd met donkerbruine oogschaduw uit tartelette palette van tarte cosmetics. Eyebrows gefixeerd met essence make me brows in brown.
Blush is essence in babydoll heeel lichtjes though, zie je bijna niet.

Denk dat ik niets ben vergeten. 10.gif

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157729157
Jeetje crip, lijkt wel door een visagist gedaan! Schitterend en het staat je erg mooi _O_

Zelf gebruik ik alleen mascara, dagcreme en soms cc crème van dr. van de Hoog.
pi_157729499
Ah ik had vandaag echt een bazen smokey eyes maar heb geen goed licht nu -O-

Maar idd, wowzers Crip O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_157729793
Damn, heeeeeel mooi Crip!
Stomme vraag, maar wat moet ik me voorstellen bij het fixeren van wenkbrauwen?

En welke mascara heb je gebruikt? :-)
pi_157734518
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:54 schreef _Joy_ het volgende:
Jeetje crip, lijkt wel door een visagist gedaan! Schitterend en het staat je erg mooi _O_

Zelf gebruik ik alleen mascara, dagcreme en soms cc crème van dr. van de Hoog.
Thanksss!

Lekker naturalll
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 23:03 schreef Diconnected het volgende:
Ah ik had vandaag echt een bazen smokey eyes maar heb geen goed licht nu -O-

Maar idd, wowzers Crip O+
Jammerrrrr zou leuk vinden om dat te zien O+

Thankyou!
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 23:11 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Damn, heeeeeel mooi Crip!
Stomme vraag, maar wat moet ik me voorstellen bij het fixeren van wenkbrauwen?

En welke mascara heb je gebruikt? :-)
Thankyou!
Dat ik ze met een wenkbrauwgel op hun plek houd. Niet dat mijn wenkbrauwhaartjes messy worden haha.

Catrice glamour doll ofzoiets. Maar ik heb ook nepwimpers op vergeten te melden.

deze om precies te zijn:

http://www.aliexpress.com(...)-HW8/1811937148.html
pi_157735107
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:29 schreef Crip het volgende:
Het leek me leuk als in dit topics ook looks of the day werden geplaatst. Met productenlist erbij is ook leuk om te zien hoe ze worden gebruikt en hoe het uitziet. (als jullie dat ook leuk vinden)
Kan ook gewoon looks alleen zijn als je geen zin hebt in beschrijvingen. Vind make up van anderen altijd heel interessant.

Ben net gaan make-uppen, superblij met de uitkomst!
P2 lipliners geprobeerd, ZO GOED. En de kleuren zijn amazing.011 aubergine is de kleur.
Verder ook verliefd op de groene oogschaduw die ik op heb:
Urban Decay Lounge, de rest van oogschaduws zijn de donkere kleuren van tartelette palette en een oranje oogschaduw van kiko in de crease.
Foundation is L'oreal infallible 24h matte,
concealer: urban decay naked skin concealer light-medium neutral en maybeline fit me concealer in 10 fair.
Afgepoederd met essence stay nude baked powder en kiko powder foundation in 07
Contour en highlight gedaan met Anastasia contour palette in light-medium.
Eyebrows lichtjes ingekleurd met donkerbruine oogschaduw uit tartelette palette van tarte cosmetics. Eyebrows gefixeerd met essence make me brows in brown.
Blush is essence in babydoll heeel lichtjes though, zie je bijna niet.

Denk dat ik niets ben vergeten. [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy macaroni

_O_
pi_157735478
Thankyou Snowbells!

Iemand ervaring met Morphe oogschaduw paletten?
pi_157735840
Wauw heel mooi!

Vraagje heeft iemand hier ervaring met de dinair airbrush sets?
  zondag 22 november 2015 @ 13:57:30 #171
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_157737813
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:42 schreef Crip het volgende:
Thankyou Snowbells!

Iemand ervaring met Morphe oogschaduw paletten?
Hey Crip wat voor oogschaduw gebruik je?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_157737890
quote:
2s.gif Op zondag 22 november 2015 13:57 schreef Montelly het volgende:

[..]

Hey Crip wat voor oogschaduw gebruik je?
Van alles.
  zondag 22 november 2015 @ 14:02:51 #173
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_157737934
quote:
10s.gif Op zondag 22 november 2015 14:01 schreef Crip het volgende:

[..]

Van alles.
Net als Whey dus.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_157737948
quote:
10s.gif Op zondag 22 november 2015 14:02 schreef Montelly het volgende:

[..]

Net als Whey dus.
Ja tog
pi_157740596
Mooie look crip!



Deze make up heb ik vandaag gebruikt. Veel producten maar geen opvallende look.

Beschrijving producten in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_157741421
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 16:06 schreef WinnieWana het volgende:
Mooie look crip!

[ afbeelding ]

Deze make up heb ik vandaag gebruikt. Veel producten maar geen opvallende look.

Beschrijving producten in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje!

En niceeee, ik was al naar dat palette aan het kijken van ''huh is dit het chocolatebar palette'ziet anders uit'' Maar het is dus een dupe, hoe bevalt ie je? En hoe is de pigmentatie?
pi_157752729
Bevalt mij prima. Goede pigmentatie. Ik had hem vorig jaar gekocht maar wist eerst niet dat het een dupe was. Ik had ze vorige week gezien bij de trekpleister. Ook de witte variant en de donkere chocolade variant maar ik heb al zoveel neutraal bruine palettes dat ik de andere kleuren maar niet heb gekocht.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_157762079
Heeft iemand hier ervaring met de Oil Cleansing method? Het schijnt veel beter voor de huid te zijn dan reguliere cleansers. Ik gebruik momenteel Clearins voor de gevoelige huid.

Ik heb voor de Oil Cleansing methode castorolie en arganolie gekocht. Ik vroeg me af of hiermee eventuele acne niet verergerd wordt? Ik heb wel roodheid in mijn gezicht, geen idee hoe ik hier van af kom. Wil er ook niet steeds lagen foundation op kwakken, verstopt de boel alleen maar

:)
  maandag 23 november 2015 @ 15:42:51 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_157763921
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:18 schreef Eyes.2 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Oil Cleansing method? Het schijnt veel beter voor de huid te zijn dan reguliere cleansers. Ik gebruik momenteel Clearins voor de gevoelige huid.

Ik heb voor de Oil Cleansing methode castorolie en arganolie gekocht. Ik vroeg me af of hiermee eventuele acne niet verergerd wordt? Ik heb wel roodheid in mijn gezicht, geen idee hoe ik hier van af kom. Wil er ook niet steeds lagen foundation op kwakken, verstopt de boel alleen maar

:)
Ik gebruik van die speciale olie die makkelijk wegwast. Echt ZO fijn. Eerst alle make-up eraf met de olie en dan nog een cleanser voor het reinigen van de huid.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_157769195
Castorolie is dik en stroperig, nooit op het idee gekomen om deze te gebruiken als cleanser. Ik gebruik amandelolie van de Tuinen voor de ogen, één veeg en alles is eraf. Voor het gezicht vond ik het niet zo effectief. Daarom micellair water of hydraterende reinigingsgel voor droge huid van Yves Rocher (i.c.m. elektrisch cleansing apparaat). Bij dat laatste zitten geen parabenen, kleurstoffen en minerale olie erin.

Na de cleansing stap doe ik een paar druppels amandelolie op mijn handpalm en daarna dep ik met mijn handen mijn gezicht. Gigantisch veel roodheid is weg sinds ik amandelolie gebruik i.p.v. crème. Crème gebruik ik vaak alleen bij het gebruik van foundation. En ja, mijn huid kan ook erg vet worden, maar geen problemen met acné. Ik heb ook argan olie en jojoba olie op mijn gezicht geprobeerd, maar dat hielp niet tegen roodheid. Het gaf zelfs lelijk effect bij mij }:|

[ Bericht 1% gewijzigd door Yiwei op 23-11-2015 19:43:23 ]
  Vis een optie? maandag 23 november 2015 @ 21:15:17 #181
70532 loveli
N
pi_157772242
Azuleenolie van Dr. Eckstein, olie die met water mengt. Geweldig spul.
crap in = crap out
pi_157774067
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:18 schreef Eyes.2 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Oil Cleansing method? Het schijnt veel beter voor de huid te zijn dan reguliere cleansers. Ik gebruik momenteel Clearins voor de gevoelige huid.

Ik heb voor de Oil Cleansing methode castorolie en arganolie gekocht. Ik vroeg me af of hiermee eventuele acne niet verergerd wordt? Ik heb wel roodheid in mijn gezicht, geen idee hoe ik hier van af kom. Wil er ook niet steeds lagen foundation op kwakken, verstopt de boel alleen maar

:)
Ik gebruik raw, virgin kokosolie om m'n makeup af te halen, en pure arganolie als een daily moisturizer. M'n huid is nog nooit zo egaal geweest O+ Gebruik zelfs geen foundation meer, niet meer nodig.

Edit: Makeup afhalen gaat dan als volgt: olie op gezicht smeren, afhalen met een schoon washandje met warm water, gezicht wassen met sebamed wasemulsie en clarisonic, droogdeppen, twee druppels arganolie opsmeren.
pi_157812166
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:34 schreef Yiwei het volgende:
Castorolie is dik en stroperig, nooit op het idee gekomen om deze te gebruiken als cleanser. Ik gebruik amandelolie van de Tuinen voor de ogen, één veeg en alles is eraf. Voor het gezicht vond ik het niet zo effectief. Daarom micellair water of hydraterende reinigingsgel voor droge huid van Yves Rocher (i.c.m. elektrisch cleansing apparaat). Bij dat laatste zitten geen parabenen, kleurstoffen en minerale olie erin.

Na de cleansing stap doe ik een paar druppels amandelolie op mijn handpalm en daarna dep ik met mijn handen mijn gezicht. Gigantisch veel roodheid is weg sinds ik amandelolie gebruik i.p.v. crème. Crème gebruik ik vaak alleen bij het gebruik van foundation. En ja, mijn huid kan ook erg vet worden, maar geen problemen met acné. Ik heb ook argan olie en jojoba olie op mijn gezicht geprobeerd, maar dat hielp niet tegen roodheid. Het gaf zelfs lelijk effect bij mij }:|
waar vind je castorolie? Etos verkoopt toch flesjes olie?

vraag ik voor een vriendin van me
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_157819733
Ik werk bij trekpleister (eentje in utrecht) en wij hebben castorolie, zowel blanke als zwarte. Weet alleen niet of alle filialen dat hebben...
pi_157849804
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:39 schreef McNulty het volgende:

[..]

waar vind je castorolie? Etos verkoopt toch flesjes olie?

vraag ik voor een vriendin van me
Afro Indian Market, ze hebben een paar filialen in het land. De precieze contactgegeven kun je op hun website bekijken.

Hoe wij in de supermarkt een wand vol hebben met bijv. zuivelproducten, hebben zij hele wand of gangpad vol met diverse oliën en andere bekende (cosmetica) merken die elders niet verkrijgbaar zijn :Y 1 type olie, kunnen ze al 4 of 5 verschillende versies/merken van hebben :D Mijn fles was 100 mL voor ¤2,25

Bij deTuinen of drogisterijen hebben ze in sommige typen oliën nog andere dingen erin zitten }:| Wat ze bij die Afro Indian Market verkopen is gewoon olie met 0.01% vitamine E ofzo. Andere winkels verkopen welliswaar niet koudgeperst zodat het langer houdbaar is en blijft, maar soms komt er al bedervingsstank uit bij de eerste opening.

Voor hele bijzondere oliën die je niet in winkels kan vinden, bestel ik het online bij BeriVita. Als ik het goed herinner, is alles hier koudgeperst wat van toepassing is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 26-11-2015 23:12:09 ]
pi_157865078
Kleine haul:

- benefit real cheeky party
Met 5 blushes, een bronzer, een kleine highlighter en dan de they're real mascara en liner :o
- beautyblender

_O_ kan niet wachten om er mee te spelen
pi_157891767
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:40 schreef altootje86 het volgende:
Ik werk bij trekpleister (eentje in utrecht) en wij hebben castorolie, zowel blanke als zwarte. Weet alleen niet of alle filialen dat hebben...
Ik zal kijken bij de etos thnx

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 23:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Afro Indian Market, ze hebben een paar filialen in het land. De precieze contactgegeven kun je op hun website bekijken.

Hoe wij in de supermarkt een wand vol hebben met bijv. zuivelproducten, hebben zij hele wand of gangpad vol met diverse oliën en andere bekende (cosmetica) merken die elders niet verkrijgbaar zijn :Y 1 type olie, kunnen ze al 4 of 5 verschillende versies/merken van hebben :D Mijn fles was 100 mL voor ¤2,25

Bij deTuinen of drogisterijen hebben ze in sommige typen oliën nog andere dingen erin zitten }:| Wat ze bij die Afro Indian Market verkopen is gewoon olie met 0.01% vitamine E ofzo. Andere winkels verkopen welliswaar niet koudgeperst zodat het langer houdbaar is en blijft, maar soms komt er al bedervingsstank uit bij de eerste opening.

Voor hele bijzondere oliën die je niet in winkels kan vinden, bestel ik het online bij BeriVita. Als ik het goed herinner, is alles hier koudgeperst wat van toepassing is.
Veel producten die je alleen in de VS tegenkomt. Goede winkel wel.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_157977452
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:52 schreef Snowbells het volgende:
Kleine haul:

- benefit real cheeky party
Met 5 blushes, een bronzer, een kleine highlighter en dan de they're real mascara en liner :o
- beautyblender

_O_ kan niet wachten om er mee te spelen
5 blushes :o
leuk experimenteren c_/

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:12 schreef WinnieWana het volgende:
Bevalt mij prima. Goede pigmentatie. Ik had hem vorig jaar gekocht maar wist eerst niet dat het een dupe was. Ik had ze vorige week gezien bij de trekpleister. Ook de witte variant en de donkere chocolade variant maar ik heb al zoveel neutraal bruine palettes dat ik de andere kleuren maar niet heb gekocht.
Ik heb ze deze week ook gezien bij de Kruidvat; inderdaad al 2 weken in de aanbieding voor 7,99 bij Kruidvat en Trekpleister. Eerst wou ik de melkchocola, toen de puur chocola, daarna de witte. Ik heb ze echt vaak in me handen gehad, ook met de tester uitgeprobeerd. Was dagenlang aan het twijfelen; nu heb ik besloten dan maar niet te kopen als ik niet kan kiezen :')

Ik houd niet van shimmer, alhoewel het reuze meevalt en bij het vervagen ook minder wordt. Bij elk type chocola palette wil ik de helft niet. Dus gewoon twee matte single oogschaduw van mua gehaald, 50% korting.
pi_158373646
Oogschaduws uitkiezen bij makeupgeek is so hard :'( gotta buy em all
pi_159903782
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:28 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Jaren geleden had ik ook een sponsje besteld, in de vorm van de klassieke ei bij Ebay. Daar is haast nooit review rating en min. info over de verkoper, wel jammer. Er waren veel aanbieders, ik had gewoon één uitgekozen. Die van mij zuigt amper water en foundation op, hij wordt ook niet groter. Wel relatief hard i.p.v. zacht, maar ik gebruik geen spons voor foundation opdoen, alleen weghalen bij teveel. Dus die kan er wel mee door.

Ik wou ook die afgesneden spons kopen woensdag, maar ik durfde niet :P Laat ons weten wat je van die spons vindt als die binnenkomt c_/

Beetje laat dit, maar het sponsje dat ik had besteld is wel goed! Gebruik liever mijn RT sponsje, die is veel zachter. Maar ze geven allebei hetzelfde effect.

Ik kan nu het winter is geen kwasten meer gebruiken voor foundation, m'n huid is te droog :{
pi_159903849
Bij de Action liggen nu de lipfinity lip tints trouwens:



Een verpakking met 3 stiften voor ¤6; Mystical Mauve & Berry Burst & Royal Plum.
Ik heb even staan twijfelen, maar heb ze toch maar meegenomen :P
  zondag 14 februari 2016 @ 12:53:37 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159905914
Zijn leuke dingen :Y
Ze drogen wel snel uit dus verwacht niet dat je er heel erg lang mee kunt doen, maar voor dat geld prima spul :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159905952
Ooh die wil ik ook!

Van de week even halen!

Ik vind de lipstift een mooi iets :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 februari 2016 @ 12:55:49 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159905990
Het is lip stain, dus alleen kleur, zonder textuur
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159906758
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:55 schreef Evi90 het volgende:
Bij de Action liggen nu de lipfinity lip tints trouwens:

[ afbeelding ]

Een verpakking met 3 stiften voor ¤6; Mystical Mauve & Berry Burst & Royal Plum.
Ik heb even staan twijfelen, maar heb ze toch maar meegenomen :P
Deze gebruikte ik vroeger :D
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  Vis een optie? zondag 14 februari 2016 @ 16:09:33 #196
70532 loveli
N
pi_159912203
Fijn spul, de hele dag kleur en bijwerken met een gloss.
crap in = crap out
pi_159913037
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:09 schreef loveli het volgende:
Fijn spul, de hele dag kleur en bijwerken met een gloss.
Kun je er ook lippenbalsem onder doen?
  Vis een optie? zondag 14 februari 2016 @ 16:42:07 #198
70532 loveli
N
pi_159913270
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Kun je er ook lippenbalsem onder doen?
Het is een soort viltstift. Je wilt de kleur op je huid, die trekt dan een beetje in. Als je eerst balsem eronder doet, pakt de kleur niet meer.
crap in = crap out
pi_159918298
Ik heb ze een tijdje geleden gekocht en wat een fijne dingen zijn dat, zeg! :)
pi_159920235
Ik vond die stiften zo raar! Leek net alsof je met een gewone viltstift had gewerkt :{ raar vies gevoel ook
pi_159920276
Nu ik hier toch ben :P
Weet iemand of/waar in nl je nog sephora kan kopen?
Ik zoek de make-up van kate von D :'(
  zondag 14 februari 2016 @ 21:54:17 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159921794
De Franse webshop van Sephora heeft het :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160036173
Wie gebruikt hier lippenstift van mac?

Ik zoek een longlasting nude kleur zonder 2 lagen gedoe
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:15:56 #204
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_160036620
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:44 schreef deadly_kiss het volgende:
Wie gebruikt hier lippenstift van mac?

Ik zoek een longlasting nude kleur zonder 2 lagen gedoe
Faux blijft goed zitten, zeker wel een paar uur en een hapje en drankje overleeft ie ook.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_160036819
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:44 schreef deadly_kiss het volgende:
Wie gebruikt hier lippenstift van mac?

Ik zoek een longlasting nude kleur zonder 2 lagen gedoe
Faux met lipliner (whirl ofzo?), anders jubilee O+
  Vis een optie? vrijdag 19 februari 2016 @ 21:03:10 #206
70532 loveli
N
pi_160051974
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:07 schreef deadly_kiss het volgende:
Nu ik hier toch ben :P
Weet iemand of/waar in nl je nog sephora kan kopen?
Ik zoek de make-up van kate von D :'(
Wintersporter in Frankrijk zoeken? Ik beloof niks, maar je mag PM-en, voor het geval ik een Sephora tegenkom.
crap in = crap out
pi_160052115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:44 schreef deadly_kiss het volgende:
Wie gebruikt hier lippenstift van mac?

Ik zoek een longlasting nude kleur zonder 2 lagen gedoe
Velvet teddy :)
pi_160053416
Blijft die wel echt goed zitten?

Ik zoek eigenlijk een nude van maybelline 14h superstay maar die kan ik niet vinden in NL :(
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:38:35 #209
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_160055882
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:38 schreef deadly_kiss het volgende:
Blijft die wel echt goed zitten?

Ik zoek eigenlijk een nude van maybelline 14h superstay maar die kan ik niet vinden in NL :(
L'oreal heeft ook een aantal nude-ish kleurtjes van hun Infallible lijn.

http://www.loreal-paris.n(...)allible/506-red.aspx
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_160056310
Das 2 lagen toch?
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:56:48 #211
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_160056509
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef deadly_kiss het volgende:
Das 2 lagen toch?
Hoeft niet. Die doorzichtige laag is niet nodig. Ik gebruik die alleen 1x en daarna de rest van de dag niet meer.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_160066237
Dan is die toch hardstikke droog? :o
pi_160213829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:44 schreef deadly_kiss het volgende:
Wie gebruikt hier lippenstift van mac?

Ik zoek een longlasting nude kleur zonder 2 lagen gedoe
Ik gebruik de Mac Velvet Teddy. Vindt het een prachtige natuurlijke kleur en blijf redelijk lang zitten. Eigenlijk moet je het icm de lippotlood gebruiken van MAC. Ik raad het je aan! Wel duur...
  Vis een optie? vrijdag 26 februari 2016 @ 09:46:03 #214
70532 loveli
N
pi_160224478
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:07 schreef deadly_kiss het volgende:
Nu ik hier toch ben :P
Weet iemand of/waar in nl je nog sephora kan kopen?
Ik zoek de make-up van kate von D :'(
Tot een uur of 12 zit ik in de buurt van een Sephora. Als je een bestelling hebt, geef een gil. voor de logistiek: ik woon regio DH - R'dam.
crap in = crap out
pi_160468188
O mijn god, meiden..
Als highlighter junkie heb ik de mooiste highlighter ooit gebruikt. Mooier dan mn mac soft en gente of anastasia beverly hills highlighter, ook mooier dan mijn mary lou-manizer.

Essence pure nude highlighter in de kleur 010 (vgm ook de enige kleur)

Echt.. just... wauw. Ik vind er online niets over of iets dergeijks dus ik denk at ie nieuw is, maar ik ben gewoon zo in shock van de pigmentatie en hoe zacht en fijn de highlighter is. Je ziet geen glitterstukjes ( haat ik zo erg) het is gewoon echt een GLOW zonder shimmer duidelijk, zelfs al kijk je van super dichtbij. Het is een baked poeder. Had hem toevallig gekocht dacht laat 'm eens proberen, en ik zeg het jullie meiden. Haal hem 'm meteen _O_ Ik weet niet hoe lang hij nog beschikbaar is maar ik ga backups halen for days _O_

Hij neigt meer naar de warme kant maar het is een pefecte combi van koel, rose, goud ish. Gaat bij veel huidskleuren mooi staan.
Dacht meld het even voor de highlight junkies.
pi_160761749
Heeft iemand nog tips voor een mooi (niet te duur) systeem om kwasten mee te nemen op reis? Een oprol ding of een houder? Wat is handig?

Zag dit van Mac maar mijn budget is 25-30.

https://www.douglas.nl/do(...)rand_3000046202.html
Met een meidenkwartet
  Vis een optie? vrijdag 18 maart 2016 @ 17:36:11 #217
70532 loveli
N
pi_160765337
Heb de mijne gewoon in een soort etui gemikt, op m'n fanbrush na waren ze niet eens verfomfaaid. Maar goed, heb geen MAC kwasten.

En ik heb van een aantal kwasten de steel er af gehaald, zodat ik als ik echt klein wil reizen, ik allemaal mini-kwasten kan meenemen. 1 steel er los bij, alles past in een tasje van 12 cm.
crap in = crap out
pi_160765465
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:55 schreef Evi90 het volgende:
Bij de Action liggen nu de lipfinity lip tints trouwens:

[ afbeelding ]

Een verpakking met 3 stiften voor ¤6; Mystical Mauve & Berry Burst & Royal Plum.
Ik heb even staan twijfelen, maar heb ze toch maar meegenomen :P
Heb deze gehaald, maar ben ontevreden.

Het spul is geniaal (onder een gloss) maar ik had echt het idee dat er na een keer of 4 gebruiken al niets meer uitkwam :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Vis een optie? vrijdag 18 maart 2016 @ 17:40:52 #219
70532 loveli
N
pi_160765472
Niet echt antwoord op je vraag :')
crap in = crap out
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2016 @ 18:51:39 #220
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_160767005
De W7 oogschaduw palets zijn nu in de bonus bij groeponnnn.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_160767423
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:36 schreef loveli het volgende:
Heb de mijne gewoon in een soort etui gemikt, op m'n fanbrush na waren ze niet eens verfomfaaid. Maar goed, heb geen MAC kwasten.

En ik heb van een aantal kwasten de steel er af gehaald, zodat ik als ik echt klein wil reizen, ik allemaal mini-kwasten kan meenemen. 1 steel er los bij, alles past in een tasje van 12 cm.
Slimme oplossingen! Ik heb iets in mijn hoofd... Eens op mijn gemak zoeken vanavond.
Met een meidenkwartet
  Vis een optie? vrijdag 18 maart 2016 @ 20:53:24 #222
70532 loveli
N
pi_160770852
In het kader van slimme oplossingen... op MP testers kopen, uit houder slopen en in een leeg potter blikje plakken. Omdat ik vaak een koortslip heb, heb ik doosjes compeed lippleisters, daar zit een spiegeltje in. Spiegeltje doorknippen, in deksel van blikje plakken. Mini en toch de juiste make-up bij je. Oogschaduwpaletje in zakformaat.
/McGyver
crap in = crap out
pi_160893742
Heeft iemand die make-up spray van Maybelline al geprobeerd?

Ik zag hem vandaag pas voor het eerst in de winkel. Ik ben wel erg nieuwsgierig of het wat is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160895047
quote:
5s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand die make-up spray van Maybelline al geprobeerd?

Ik zag hem vandaag pas voor het eerst in de winkel. Ik ben wel erg nieuwsgierig of het wat is.
Wat is het voor iets?
pi_160953496
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:46 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Wat is het voor iets?
Het is een setting spray voor over je make-up.



quote:
Spray de Superstay 24H Setting Spray over je make-up, waardoor je make-up extra lang blijft zitten en je look niet vervaagt. Daarnaast gaat de Setting Spray glans tegen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160953667
Helpen lip primers nou echt om lippenstift veel langer te laten zitten, of zijn ze een verspilling van geld? Neem aan dat ze de lippen niet uitdrogen.
pi_160987096
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Helpen lip primers nou echt om lippenstift veel langer te laten zitten, of zijn ze een verspilling van geld? Neem aan dat ze de lippen niet uitdrogen.
Mijn ervaring is van wel. Foundation is ook een goed middel voor hetzelfde effect :D
  zondag 27 maart 2016 @ 22:04:32 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160987144
De cushion foundation van l'oreal is trouwens heel fijn :)

Ik breng 'm wel gewoon met mijn vingers aan ipv dat sponsje. Vind ik maar niks en wordt zo snel vies. Met vingers werkt prima ^O^
Handig voor onderweg ook :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161070163
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Helpen lip primers nou echt om lippenstift veel langer te laten zitten, of zijn ze een verspilling van geld? Neem aan dat ze de lippen niet uitdrogen.
ik vind van niet, gewoon tijdens het poederen beetje over je lips gaan en eventueel als je nog langer wil laten zitten 1 laag van de tissue over je lippen leggen en dan doorzichtige poeder erover.
pi_161070238
Dit topic is echt dood trouwens, jammer. Was gisteren bij MAC en mijn oog viel op de whirl lipstick. Dacht eerst meh te bruin gaat best gaar zijn maar ben echt verliefd. En gaat heel veel huidjes ook mooi staan denk ik, voor dames met een donkere huid is het een mooie nude _O_

hier heb ik 'm op. Geen lipliner though, dus sorry voor de messy lipstick

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161071491
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:54 schreef Crip het volgende:
Dit topic is echt dood trouwens, jammer. Was gisteren bij MAC en mijn oog viel op de whirl lipstick. Dacht eerst meh te bruin gaat best gaar zijn maar ben echt verliefd. En gaat heel veel huidjes ook mooi staan denk ik, voor dames met een donkere huid is het een mooie nude _O_

hier heb ik 'm op. Geen lipliner though, dus sorry voor de messy lipstick

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, heb jou weleens op Facebook voorbij zien komen :D
pi_161071636
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:53 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Grappig, heb jou weleens op Facebook voorbij zien komen :D
haha really?
pi_161074023
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:46 schreef Crip het volgende:
O mijn god, meiden..
Als highlighter junkie heb ik de mooiste highlighter ooit gebruikt. Mooier dan mn mac soft en gente of anastasia beverly hills highlighter, ook mooier dan mijn mary lou-manizer.

Essence pure nude highlighter in de kleur 010 (vgm ook de enige kleur)

Echt.. just... wauw. Ik vind er online niets over of iets dergeijks dus ik denk at ie nieuw is, maar ik ben gewoon zo in shock van de pigmentatie en hoe zacht en fijn de highlighter is. Je ziet geen glitterstukjes ( haat ik zo erg) het is gewoon echt een GLOW zonder shimmer duidelijk, zelfs al kijk je van super dichtbij. Het is een baked poeder. Had hem toevallig gekocht dacht laat 'm eens proberen, en ik zeg het jullie meiden. Haal hem 'm meteen _O_ Ik weet niet hoe lang hij nog beschikbaar is maar ik ga backups halen for days _O_

Hij neigt meer naar de warme kant maar het is een pefecte combi van koel, rose, goud ish. Gaat bij veel huidskleuren mooi staan.
Dacht meld het even voor de highlight junkies.
Ugh.. Naar aanleiding van deze post heb ik de afspraak met mezelf om écht geen highlighters meer te kopen, verbroken. Omdat ik heel benieuwd was en 'm alleen even wilde zien. En toen werd ik er verliefd op. Nu is het mijn lievelings <3
pi_161074544
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:03 schreef Crip het volgende:

[..]

haha really?
Jaaa ik weet waar je woont en hoe je heet :6
pi_161075059
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:23 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Jaaa ik weet waar je woont en hoe je heet :6
oeeee spannendd
pi_161075065
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:03 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]

Ugh.. Naar aanleiding van deze post heb ik de afspraak met mezelf om écht geen highlighters meer te kopen, verbroken. Omdat ik heel benieuwd was en 'm alleen even wilde zien. En toen werd ik er verliefd op. Nu is het mijn lievelings <3
Jaaaaaaaa moooooi he _O_
pi_161077578
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:46 schreef Crip het volgende:
O mijn god, meiden..
Als highlighter junkie heb ik de mooiste highlighter ooit gebruikt. Mooier dan mn mac soft en gente of anastasia beverly hills highlighter, ook mooier dan mijn mary lou-manizer.

Essence pure nude highlighter in de kleur 010 (vgm ook de enige kleur)

Echt.. just... wauw. Ik vind er online niets over of iets dergeijks dus ik denk at ie nieuw is, maar ik ben gewoon zo in shock van de pigmentatie en hoe zacht en fijn de highlighter is. Je ziet geen glitterstukjes ( haat ik zo erg) het is gewoon echt een GLOW zonder shimmer duidelijk, zelfs al kijk je van super dichtbij. Het is een baked poeder. Had hem toevallig gekocht dacht laat 'm eens proberen, en ik zeg het jullie meiden. Haal hem 'm meteen _O_ Ik weet niet hoe lang hij nog beschikbaar is maar ik ga backups halen for days _O_

Hij neigt meer naar de warme kant maar het is een pefecte combi van koel, rose, goud ish. Gaat bij veel huidskleuren mooi staan.
Dacht meld het even voor de highlight junkies.
Door jouw enthousiaste reactie heb ik hem net besteld bij Kruidvat :)
Even voor de zekerheid (make-up noob :@ ) ik gebruik de poeder toch gewoon over m'n dagcreme neem ik aan?
pi_161077628
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:43 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Door jouw enthousiaste reactie heb ik hem net besteld bij Kruidvat :)
Even voor de zekerheid (make-up noob :@ ) ik gebruik de poeder toch gewoon over m'n dagcreme neem ik aan?
Hij is echt mooi!

Gebruik je zelf geen foundation ofzo? Of poeder.

Zoniet zou ik hem op je jukbeenderen aanbrengen als de creme goed is ingetrokken :)
pi_161077741
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:46 schreef Crip het volgende:

[..]

Hij is echt mooi!

Gebruik je zelf geen foundation ofzo? Of poeder.

Zoniet zou ik hem op je jukbeenderen aanbrengen als de creme goed is ingetrokken :)
Nee, ik gebruik alleen dagcreme en soms bb crème of een blusher / sunkissed poeder.
Maar ik wil wel s iets nieuws proberen.
Bedankt voor de tip, hij wordt morgen bezorgd ^O^
pi_161225404
Heeft iemand nog tips voor een goedkopere transclusent poeder? Graag een pressed. Ik heb er nu een van catrice maar heb het idee dat hij me een beetje grauw maakt en na een aantal uur glimt mijn t-zone alweer
  Vis een optie? woensdag 6 april 2016 @ 16:57:08 #241
70532 loveli
N
pi_161225490
Die matte poeder van Essence? Kost 3 euro, m'n nichtje zweert erbij.
crap in = crap out
pi_161225693
Ik vind echt alles van Essence verbazingwekkend goed voor de prijs...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161320613
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:53 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Grappig, heb jou weleens op Facebook voorbij zien komen :D
Ik heb laatst ook een weer een lippenstift van Mac gekocht. Een lichtroze, hoe plaats ik een foto?
Aan het typen...
pi_161320658
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 01:41 schreef Yasmin__x het volgende:

[..]

Ik heb laatst ook een weer een lippenstift van Mac gekocht. Een lichtroze, hoe plaats ik een foto?
Hoe heet die kleur? Geen idee hoe je een pic plaatst hiero.
pi_161320669
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:54 schreef Crip het volgende:
Dit topic is echt dood trouwens, jammer. Was gisteren bij MAC en mijn oog viel op de whirl lipstick. Dacht eerst meh te bruin gaat best gaar zijn maar ben echt verliefd. En gaat heel veel huidjes ook mooi staan denk ik, voor dames met een donkere huid is het een mooie nude _O_

hier heb ik 'm op. Geen lipliner though, dus sorry voor de messy lipstick

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie lippenstift.
Aan het typen...
pi_161320681
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 01:44 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Hoe heet die kleur? Geen idee hoe je een pic plaatst hiero.
Oh ja, ik zie nu opeens dat hij ook op me FOK plaatje staat. Hij heet saint germain.
Aan het typen...
pi_161320819
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 01:45 schreef Yasmin__x het volgende:

[..]

Oh ja, ik zie nu opeens dat hij ook op me FOK plaatje staat. Hij heet saint germain.
Nou plaats een foto van je lippen, dan kan ik beoordelen of het mooi is :D

Mijn Mac Velvet Teddy begint op te raken en ik ben op zoek naar een goede vervanger..
pi_161320954
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 01:57 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Nou plaats een foto van je lippen, dan kan ik beoordelen of het mooi is :D

Mijn Mac Velvet Teddy begint op te raken en ik ben op zoek naar een goede vervanger..
X
Aan het typen...
pi_161321005
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 02:11 schreef Yasmin__x het volgende:

[..]

Verwijderd ;)
Ik vind je een schattig meiske maar de kleur van je lippen kan ik echt niet zien :D
pi_161321011
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 02:14 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Ik vind je een schattig meiske maar de kleur van je lippen kan ik echt niet zien :D
Kan je aub die foto der uit halen.

Bedankt voor je compliment.
Aan het typen...
pi_161321018
Kijk zo of ik een betere foto heb van me lippen.
Aan het typen...
pi_161321080
Heb je weleens bij de nude lippenstiften van Essence gekeken? Daar zitten ook mooie kleuren tussen:
Aan het typen...
pi_161323180
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 02:23 schreef Yasmin__x het volgende:
Heb je weleens bij de nude lippenstiften van Essence gekeken? Daar zitten ook mooie kleuren tussen: [ afbeelding ]
Heb geen goede ervaringen met goedkope make-up. Ik zweer bij MAC maar het vreet mijn salaris wel op als ik weer eens zo'n impulsieve koopbui heb :N
pi_161323211
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 10:22 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Heb geen goede ervaringen met goedkope make-up. Ik zweer bij MAC maar het vreet mijn salaris wel op als ik weer eens zo'n impulsieve koopbui heb :N
Essence heeft me echt al meerdere keren aangenaam verrast!

En als het tegenvalt is het ook niet erg, ben je een paar euro kwijt.

Moeite van het proberen waard imho.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 10 april 2016 @ 10:27:17 #255
47102 Elvi
miemkwien
pi_161323247
Ik gebruik alleen make-up van Essence en Hema. Ik krijg allergische reacties van andere merken.
pi_161323350
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Essence heeft me echt al meerdere keren aangenaam verrast!

En als het tegenvalt is het ook niet erg, ben je een paar euro kwijt.

Moeite van het proberen waard imho.
Wat gebruik je van essence?
pi_161323361
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 10:27 schreef Elvi het volgende:
Ik gebruik alleen make-up van Essence en Hema. Ik krijg allergische reacties van andere merken.
Ik gebruik nog steeds die kabuki kwast van de hema ^O^
pi_161323374
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 10:33 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Wat gebruik je van essence?
Eyeliner, mascara, poeder, nagellak (the gel). Vroeger hadden ze geniale lipglosssticks, die zijn er helaas uit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161323409
Catrice heeft ook mooie dingen :) veel dingen zijn ook dupes, zoals de touche eclat kopie van YSL van catrice.
Een tijdje terug had essence ook van die poederpareltjes, die geeft echt een mooie highlight en ook het doosje ziet er mooi uit :)
pi_161334164
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eyeliner, mascara, poeder, nagellak (the gel). Vroeger hadden ze geniale lipglosssticks, die zijn er helaas uit.
Eyeliner van de hema is trouwens al jaren mijn favoriet. Maar die goedkope mascara's zijn echt zo niet goed, althans voor mij.
Ici Paris heeft nu 40% korting op alle mascara's. Die van Lancome Hypnose Drama... _O_
pi_161334227
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:38 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Eyeliner van de hema is trouwens al jaren mijn favoriet. Maar die goedkope mascara's zijn echt zo niet goed, althans voor mij.
Ici Paris heeft nu 40% korting op alle mascara's. Die van Lancome Hypnose Drama... _O_
Ik heb er nu voor het eerst 1. Weet even de naam niet, maar het was de enige waterproof mascara die er bij stond en die is echt prima. Ik heb sowieso al jaren een droog borsteltje, waarmee ik altijd even naborstel.

Ik moet nog wel op zoek naar een wat dramatischere uitgaansmascara. Maar als dat voor onder de 5 piek kan, graaaaaaaaaaaaag!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161334352
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb er nu voor het eerst 1. Weet even de naam niet, maar het was de enige waterproof mascara die er bij stond en die is echt prima. Ik heb sowieso al jaren een droog borsteltje, waarmee ik altijd even naborstel.

Ik moet nog wel op zoek naar een wat dramatischere uitgaansmascara. Maar als dat voor onder de 5 piek kan, graaaaaaaaaaaaag!
Lancome Hypnose Drama waterproof is nu ¤20,-. Niet onder de ¤5,- helaas maar ik vind het wel waard.
pi_161340744
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb er nu voor het eerst 1. Weet even de naam niet, maar het was de enige waterproof mascara die er bij stond en die is echt prima. Ik heb sowieso al jaren een droog borsteltje, waarmee ik altijd even naborstel.

Ik moet nog wel op zoek naar een wat dramatischere uitgaansmascara. Maar als dat voor onder de 5 piek kan, graaaaaaaaaaaaag!
Ik gebruik voor het uitgaan altijd nepwimpers. Het geeft zon mooi effect! Meestal neem ik de Ardell Wispies van de Kruidvat. Zijn 6,99 oid en kun je meerdere keren gebruiken.
pi_161340810
Balen jullie trouwens ook zo dat het make up assortiment in Nederland zo beperkt is? Zo vaak zie ik iets op YouTube opduiken wat ik graag wil proberen, en dan is het weer niet te krijgen in Nederland of bijv. maar in een paar kleuren.
pi_161344183
Ik zou best 20 euro over hebben voor een echt fijne mascara. Punt is alleen dat ik er (in het verleden) al best een paar heb geprobeerd en ik er maar zelden 1 tegenkom die echt beter of onderscheidend is tov een goedkopere. En echt goed testen voor aanschaf kan bijna niet, dus dan doe je toch een paar miskopen, voor je die goede te pakken hebt en dan wordt het wel een erg dure hobby. Eigenlijk een te dure hobby sinds ik een hypotheek heb dus :@

Nepwimpers vind ik te veel gedoe en word ik denk ik regelmatig te dronken voor. Ik zie zo'n wimper rond een uur of 5 dan wel op mijn bovenlip belanden :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161345674
Nepwimpers blijven prima zitten, ook als je dronken bent kan ik je zeggen! Ik was echt een noob en kwam met mijn handen in de knoop als ik ze op wilde doen, maar oefening baart kunst. Neemt nu nog niet eens 10 seconden in beslag. Moet wel zeggen dat het beter gaat met iets duurdere wimpers. Had eerst wel eens die van de primark van een euro maar dat lukt toch minder op de een of andere manier.

Wat mij heel erg heeft geholpen is om niet de lijm op de wimper te doen maar met een klein kwastje als een soort eyeliner op je wimperrand, en dan daarna de wimpers erop te plakken. Nu ik iets meer geoefend heb doe ik wel gewoon de lijm op de wimpers zelf.
pi_161350891
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:28 schreef Allyo het volgende:
Balen jullie trouwens ook zo dat het make up assortiment in Nederland zo beperkt is? Zo vaak zie ik iets op YouTube opduiken wat ik graag wil proberen, en dan is het weer niet te krijgen in Nederland of bijv. maar in een paar kleuren.
:Y
Een hoop is wel online te koop, maar make up zie ik liever in het echt
pi_161351730
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 15:25 schreef mirannie het volgende:

[..]

:Y
Een hoop is wel online te koop, maar make up zie ik liever in het echt
Ja inderdaad. Een foundation kun je niet via het internet bestellen vind ik. Tenzij je hem al ergens anders hebt geswatcht ofzo.
pi_161352472
Mijn lippenstift is na een paar jaar uit de lijn van Maybelline. :X Color stay heeft nieuwe kleuren.
Dat wordt me weer een zoektocht naar een opvolger :D ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161357602
Ik ben helemaal verslaafd aan die lipfinity 'viltstiften' van Max Faxtor de laatste tijd. 1x opdoen en ik ben de hele dag klaar.. En in tegenstelling tot de vloeibare lipfinity krijg ik er geen droge lippen of schilfertjes van :)
Gekocht bij de Action, drie in een pakje voor 6 euro volgens mij.
Vooral die donkerste kleur vind ik tof, die heb ik hier op!
pi_161357758
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:34 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan die lipfinity 'viltstiften' van Max Faxtor de laatste tijd. 1x opdoen en ik ben de hele dag klaar.. En in tegenstelling tot de vloeibare lipfinity krijg ik er geen droge lippen of schilfertjes van :)
Gekocht bij de Action, drie in een pakje voor 6 euro volgens mij.
Vooral die donkerste kleur vind ik tof, die heb ik hier op!
[ afbeelding ]
Heb je er daar iets overheen? Staat mooi!

Viel mij op dat ik er echt maar 3/4 mee kon doen. Toen waren ze al leeg. Slechte batch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161357935
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb je er daar iets overheen? Staat mooi!

Viel mij op dat ik er echt maar 3/4 mee kon doen. Toen waren ze al leeg. Slechte batch?
Nope, niets eroverheen, heb het idee dat ie dan sneller vervaagd :)
ik had eigenlijk ook verwacht dat ze super snel leeg zouden zijn, dus ik had snel een tweede pakje gehaald. Maar ik doe al ruim een maand met deze en ik heb 'm heel vaak op! Dus ik denk idd een slechte batch :{
pi_161357962
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:41 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]

Nope, niets eroverheen, heb het idee dat ie dan sneller vervaagd :)
ik had eigenlijk ook verwacht dat ze super snel leeg zouden zijn, dus ik had snel een tweede pakje gehaald. Maar ik doe al ruim een maand met deze en ik heb 'm heel vaak op! Dus ik denk idd een slechte batch :{
Hmmm, misschien nog eens een poging doen dan. Ik vind het wel superspul. Aan die 6 piek kun je je ook geen bult vallen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161357964
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 07:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou best 20 euro over hebben voor een echt fijne mascara. Punt is alleen dat ik er (in het verleden) al best een paar heb geprobeerd en ik er maar zelden 1 tegenkom die echt beter of onderscheidend is tov een goedkopere. En echt goed testen voor aanschaf kan bijna niet, dus dan doe je toch een paar miskopen, voor je die goede te pakken hebt en dan wordt het wel een erg dure hobby. Eigenlijk een te dure hobby sinds ik een hypotheek heb dus :@

Nepwimpers vind ik te veel gedoe en word ik denk ik regelmatig te dronken voor. Ik zie zo'n wimper rond een uur of 5 dan wel op mijn bovenlip belanden :')


Ik heb wel veel dure geprobeerd, en deze is echt m'n favoriet.
pi_161358029
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 07:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou best 20 euro over hebben voor een echt fijne mascara. Punt is alleen dat ik er (in het verleden) al best een paar heb geprobeerd en ik er maar zelden 1 tegenkom die echt beter of onderscheidend is tov een goedkopere. En echt goed testen voor aanschaf kan bijna niet, dus dan doe je toch een paar miskopen, voor je die goede te pakken hebt en dan wordt het wel een erg dure hobby. Eigenlijk een te dure hobby sinds ik een hypotheek heb dus :@

Nepwimpers vind ik te veel gedoe en word ik denk ik regelmatig te dronken voor. Ik zie zo'n wimper rond een uur of 5 dan wel op mijn bovenlip belanden :')
Ik heb ook veel mascara's geprobeerd en uiteindelijk maar de zoektocht op het internet gedaan en daar kwam Hypnose toch wel goed uit de bus. En ik kijk ook altijd naar de top 10 best verkochte, want ik vind het veelzeggend als een product door een grote groep mensen blijkbaar toch goed wordt gevonden.
pi_161358036
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2016 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb wel veel dure geprobeerd, en deze is echt m'n favoriet.
Oeh! Die had ik hiervoor! Alhoewel, net een ander type denk ik. De bedrukking was anders. Lekkah dramatisch dus? Voor het uitgaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161358177
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oeh! Die had ik hiervoor! Alhoewel, net een ander type denk ik. De bedrukking was anders. Lekkah dramatisch dus? Voor het uitgaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze verschillen per type best veel, deze klontert absoluut niet maar verlengt wel heel erg.

:*
pi_161358551
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:28 schreef Allyo het volgende:
Balen jullie trouwens ook zo dat het make up assortiment in Nederland zo beperkt is? Zo vaak zie ik iets op YouTube opduiken wat ik graag wil proberen, en dan is het weer niet te krijgen in Nederland of bijv. maar in een paar kleuren.
Zoals Kat von D make-up. Ik hoor daar zoveel goede verhalen over. Ook dierproefvrij.
Ik hou van matte nude kleuren. Perzik vind ik ook een mooie kleur. Ik ben ook getint dus dat vind ik beter bij mijn huid passen.


Deze van Kat O+
pi_161359619
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:56 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Zoals Kat von D make-up. Ik hoor daar zoveel goede verhalen over. Ook dierproefvrij.
Ik hou van matte nude kleuren. Perzik vind ik ook een mooie kleur. Ik ben ook getint dus dat vind ik beter bij mijn huid passen.

[ afbeelding ]
Deze van Kat O+
Erg mooi die lipstick!!
Ik heb van Aliexpress de shade and light eye pallette van Kat. Kan hem natuurlijk niet met de echte vergelijken maar hij is heel mooi!! Goede pigmentatie ook en blijft super zitten.
Maar ook gewoon drugstore producten zoals Maybelline ofzo. Ik zag op hun site dat ze een 'matte and poreless foundation' hebben uit de Fit Me serie. Ik denk in wel 20 tinten van licht naar donker. Maar natuurlijk weer niet te koop in ons kikkerlandje
pi_161361746
Ik drop hier even een mascaratip: de hema volume waterproof mascara. 4¤ en verslaat voor mij oa volume de chanel
pi_161378531
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 02:23 schreef Yasmin__x het volgende:
Heb je weleens bij de nude lippenstiften van Essence gekeken? Daar zitten ook mooie kleuren tussen: [ afbeelding ]
Blijft die lippenstift ook echt voor een lange tijd goed zitten? Niet dat je elk uur opnieuw moet smeren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_161378562
Wat zijn de foundations van catrice toch belachelijk lelijk.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 20:20:28 #283
382129 crew  Donna
pi_162652460
Youngblood starter kit besteld! O+
pi_162699071
Iemand nog een goeie tip voor oogschaduw die echt lang blijft zitten? :)

Prijs maakt op zich niet uit. Maar ik vind het wel fijn als ik het gewoon bij de reguliere drogisterijen kan kopen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 2 juni 2016 @ 19:05:59 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162699201
Too Faced Shadow Insurance eronder als basis, dan maakt soort oogschaduw eigenlijk niet meer uit.

Niet te koop in drogist, maar wellicht zijn er mensen met goede ervaringen met drogistmerken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 2 juni 2016 @ 19:24:07 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_162699656
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een goeie tip voor oogschaduw die echt lang blijft zitten? :)

Prijs maakt op zich niet uit. Maar ik vind het wel fijn als ik het gewoon bij de reguliere drogisterijen kan kopen.
weet njet of sleek bij jullie on drogisterij te krijgen is. verder make up revolution/ I heart make up volgens mij kruidvat of etos heeft die.
blijft mij mij beter zitten dan een maybeline of rimmel of bourjuois etc.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_162699846
Volgens mij heeft Catrice tegenwoordig ook een oogschaduw-primer.
  donderdag 2 juni 2016 @ 19:49:06 #288
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_162700187
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een goeie tip voor oogschaduw die echt lang blijft zitten? :)

Prijs maakt op zich niet uit. Maar ik vind het wel fijn als ik het gewoon bij de reguliere drogisterijen kan kopen.
Yep Naked Urban Decay. Wel duur ( ¤50,- ) maar worth it! Heb nr 3 en echt... _O_
  Vis een optie? donderdag 2 juni 2016 @ 21:00:33 #289
70532 loveli
N
pi_162701735
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een goeie tip voor oogschaduw die echt lang blijft zitten? :)

Prijs maakt op zich niet uit. Maar ik vind het wel fijn als ik het gewoon bij de reguliere drogisterijen kan kopen.
Met een goede primer kun je een oogschaduw die je hebt beter laten zitten. Die van Beyo (?) bij Douglas kost een tientje en is best aardig. Urban Decay heeft een betere, maar ook duurder (2 tientjes).
crap in = crap out
  donderdag 2 juni 2016 @ 21:45:50 #290
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_162703010
Ik zweer bij Urban Decay. Heb daar nu 5 palettes van en beste oogschaduw ooit. Wel gebruik ik altijd de eyeshadow primer van Urban Decay eronder. Is allemaal online te koop bij Ici Paris.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:35:02 #291
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_162852003
Op vakantie in Istanbul per toeval een Urban Decay winkel gespot en ik waande me echt in een candyshop :9 Ik kon nu gewoon alles zien en testen en zodoende heb ik de Naked2 Basics (matte kleuren) gekocht voor dagelijks gebruik. Voor het gemak 2 foto's van mijn palettes voor het verschil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verkoopster was ook visagiste dus ze heeft mij opgemaakt met Urban Decay producten en, voor mij nieuw, ze heeft als laatst make-up setting spray gebruikt zodat de make-up lang blijft zitten. Ik was die avond ook uit geweest en dan gaat het meestal toch uitlopen. Maar 06:00 en het was nog steeds alsof ik net van de visagiste kwam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je kwaliteit make-up wil is Urban Decay echt zeker een aanrader _O_
pi_162852330
Ik zag dat Hema de soft matte lippotloden heeft uitgebreid! Helaas geen tijd om echt even te testen, dus niks gekocht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 21:45:13 #293
382129 crew  Donna
pi_162852419
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag dat Hema de soft matte lippotloden heeft uitgebreid! Helaas geen tijd om echt even te testen, dus niks gekocht.
Oeh, is er al ergens een overzichtje?
pi_162852432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Oeh, is er al ergens een overzichtje?
Ik heb geen idee :D Dit topic is doorgaans mijn inspiratie :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 21:47:57 #295
382129 crew  Donna
pi_162852524
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb geen idee :D Dit topic is doorgaans mijn inspiratie :D
Ik vermoed dat dit de 4 kleuren zijn; http://www.misslipgloss.nl/nieuwe-hema-soft-matt-lipbalm-kleuren/

Maar ik zag dat ze er in maart ook al waren. Misschien dan toch nog nieuwere?
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:49:44 #296
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_162852621
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dit de 4 kleuren zijn; http://www.misslipgloss.nl/nieuwe-hema-soft-matt-lipbalm-kleuren/

Maar ik zag dat ze er in maart ook al waren. Misschien dan toch nog nieuwere?
Heb ze nooit gezien. Bevalt dus wel? Ik vind ¤20,- voor een lipliner toch wel echt gekkenwerk. Dus alleen dat koop ik van een goedkoper merk.
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 21:50:38 #297
382129 crew  Donna
pi_162852662
Ja ik heb er 2 en vind ze erg fijn. Tenminste, als ik geen velletjes op m`n lippen heb, want die vallen wel exteem op met zo`n matt product natuurlijk.

Maar ja, absoluut fan voor ¤4.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:55:20 #298
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_162852874
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:50 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ik heb er 2 en vind ze erg fijn. Tenminste, als ik geen velletjes op m`n lippen heb, want die vallen wel exteem op met zo`n matt product natuurlijk.

Maar ja, absoluut fan voor ¤4.
Ik ga maar eens naar de Hema binnenkort. Ze zien er in ieder geval leuk uit :D
pi_162852934
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dit de 4 kleuren zijn; http://www.misslipgloss.nl/nieuwe-hema-soft-matt-lipbalm-kleuren/

Maar ik zag dat ze er in maart ook al waren. Misschien dan toch nog nieuwere?
Volgens mij zijn er nog meer. Ik zag een hele donkere paarse die ik niet kende uit de eerste lading.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 09:16:22 #300
382129 crew  Donna
pi_162859682
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nog meer. Ik zag een hele donkere paarse die ik niet kende uit de eerste lading.
Op de site staat ook een heel donkerpaarse. Ga in m`n pauze even kijken denk ik. :D
pi_162864866
Ik was net bij Hema. Volgens mij zijn er 4 nieuwe kleuren: 12, 13, 14, 15.
Kleur 13 was bij mij mijn filiaal al helemaal op. En die sprak met me het meest aan. Hier ook nog een review met de kleuren
http://www.beautylab.nl/hema-soft-matt-lipbalm-4-nieuwe-kleuren/
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')