Mijn ervaring is van wel. Foundation is ook een goed middel voor hetzelfde effectquote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Helpen lip primers nou echt om lippenstift veel langer te laten zitten, of zijn ze een verspilling van geld? Neem aan dat ze de lippen niet uitdrogen.
ik vind van niet, gewoon tijdens het poederen beetje over je lips gaan en eventueel als je nog langer wil laten zitten 1 laag van de tissue over je lippen leggen en dan doorzichtige poeder erover.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Helpen lip primers nou echt om lippenstift veel langer te laten zitten, of zijn ze een verspilling van geld? Neem aan dat ze de lippen niet uitdrogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:54 schreef Crip het volgende:
Dit topic is echt dood trouwens, jammer. Was gisteren bij MAC en mijn oog viel op de whirl lipstick. Dacht eerst meh te bruin gaat best gaar zijn maar ben echt verliefd. En gaat heel veel huidjes ook mooi staan denk ik, voor dames met een donkere huid is het een mooie nude
hier heb ik 'm op. Geen lipliner though, dus sorry voor de messy lipstickGrappig, heb jou weleens op Facebook voorbij zien komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha really?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:53 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Grappig, heb jou weleens op Facebook voorbij zien komen
Ugh.. Naar aanleiding van deze post heb ik de afspraak met mezelf om écht geen highlighters meer te kopen, verbroken. Omdat ik heel benieuwd was en 'm alleen even wilde zien. En toen werd ik er verliefd op. Nu is het mijn lievelings <3quote:Op zondag 6 maart 2016 17:46 schreef Crip het volgende:
O mijn god, meiden..
Als highlighter junkie heb ik de mooiste highlighter ooit gebruikt. Mooier dan mn mac soft en gente of anastasia beverly hills highlighter, ook mooier dan mijn mary lou-manizer.
Essence pure nude highlighter in de kleur 010 (vgm ook de enige kleur)
Echt.. just... wauw. Ik vind er online niets over of iets dergeijks dus ik denk at ie nieuw is, maar ik ben gewoon zo in shock van de pigmentatie en hoe zacht en fijn de highlighter is. Je ziet geen glitterstukjes ( haat ik zo erg) het is gewoon echt een GLOW zonder shimmer duidelijk, zelfs al kijk je van super dichtbij. Het is een baked poeder. Had hem toevallig gekocht dacht laat 'm eens proberen, en ik zeg het jullie meiden. Haal hem 'm meteenIk weet niet hoe lang hij nog beschikbaar is maar ik ga backups halen for days
Hij neigt meer naar de warme kant maar het is een pefecte combi van koel, rose, goud ish. Gaat bij veel huidskleuren mooi staan.
Dacht meld het even voor de highlight junkies.
oeeee spannenddquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:23 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Jaaa ik weet waar je woont en hoe je heet
Jaaaaaaaa moooooi hequote:Op donderdag 31 maart 2016 15:03 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Ugh.. Naar aanleiding van deze post heb ik de afspraak met mezelf om écht geen highlighters meer te kopen, verbroken. Omdat ik heel benieuwd was en 'm alleen even wilde zien. En toen werd ik er verliefd op. Nu is het mijn lievelings <3
Door jouw enthousiaste reactie heb ik hem net besteld bij Kruidvatquote:Op zondag 6 maart 2016 17:46 schreef Crip het volgende:
O mijn god, meiden..
Als highlighter junkie heb ik de mooiste highlighter ooit gebruikt. Mooier dan mn mac soft en gente of anastasia beverly hills highlighter, ook mooier dan mijn mary lou-manizer.
Essence pure nude highlighter in de kleur 010 (vgm ook de enige kleur)
Echt.. just... wauw. Ik vind er online niets over of iets dergeijks dus ik denk at ie nieuw is, maar ik ben gewoon zo in shock van de pigmentatie en hoe zacht en fijn de highlighter is. Je ziet geen glitterstukjes ( haat ik zo erg) het is gewoon echt een GLOW zonder shimmer duidelijk, zelfs al kijk je van super dichtbij. Het is een baked poeder. Had hem toevallig gekocht dacht laat 'm eens proberen, en ik zeg het jullie meiden. Haal hem 'm meteenIk weet niet hoe lang hij nog beschikbaar is maar ik ga backups halen for days
Hij neigt meer naar de warme kant maar het is een pefecte combi van koel, rose, goud ish. Gaat bij veel huidskleuren mooi staan.
Dacht meld het even voor de highlight junkies.
Hij is echt mooi!quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:43 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Door jouw enthousiaste reactie heb ik hem net besteld bij Kruidvat![]()
Even voor de zekerheid (make-up noob) ik gebruik de poeder toch gewoon over m'n dagcreme neem ik aan?
Nee, ik gebruik alleen dagcreme en soms bb crème of een blusher / sunkissed poeder.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij is echt mooi!
Gebruik je zelf geen foundation ofzo? Of poeder.
Zoniet zou ik hem op je jukbeenderen aanbrengen als de creme goed is ingetrokken
Ik heb laatst ook een weer een lippenstift van Mac gekocht. Een lichtroze, hoe plaats ik een foto?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:53 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Grappig, heb jou weleens op Facebook voorbij zien komen
Hoe heet die kleur? Geen idee hoe je een pic plaatst hiero.quote:Op zondag 10 april 2016 01:41 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een weer een lippenstift van Mac gekocht. Een lichtroze, hoe plaats ik een foto?
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:54 schreef Crip het volgende:
Dit topic is echt dood trouwens, jammer. Was gisteren bij MAC en mijn oog viel op de whirl lipstick. Dacht eerst meh te bruin gaat best gaar zijn maar ben echt verliefd. En gaat heel veel huidjes ook mooi staan denk ik, voor dames met een donkere huid is het een mooie nude
hier heb ik 'm op. Geen lipliner though, dus sorry voor de messy lipstickMooie lippenstift.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het typen...
Oh ja, ik zie nu opeens dat hij ook op me FOK plaatje staat. Hij heet saint germain.quote:Op zondag 10 april 2016 01:44 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Hoe heet die kleur? Geen idee hoe je een pic plaatst hiero.
Nou plaats een foto van je lippen, dan kan ik beoordelen of het mooi isquote:Op zondag 10 april 2016 01:45 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie nu opeens dat hij ook op me FOK plaatje staat. Hij heet saint germain.
Xquote:Op zondag 10 april 2016 01:57 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Nou plaats een foto van je lippen, dan kan ik beoordelen of het mooi is
Mijn Mac Velvet Teddy begint op te raken en ik ben op zoek naar een goede vervanger..
Kan je aub die foto der uit halen.quote:Op zondag 10 april 2016 02:14 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Ik vind je een schattig meiske maar de kleur van je lippen kan ik echt niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |