Achterlijk omdat ik voor mezelf een keuze maak om die kwasten niet te kopen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik pleur helemaal niet op kan alleen niet tegen achterlijke mensen zoals jij
ugh, ik wil ook een bb cushion, maar het merk VDL heeft metal cushionquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Yiwei- bb cushions zijn idd zo chill! Hopelijk gauw in Nederland verkrijgbaar, maar dat zal nog wel ff duren..
De 11.11 prijzen doen het niet bij mijquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Yiwei het volgende:
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van kwasten en altijd gluren naar reserve en reserve van reserve kwasten -> jaarlijks 11 november global shopping festival
(fikse) EXTRA kortingen op bijna alles als je via die website koopt, alleen die dag
Ik zag deze deal, die is er alleen van 12 t/m 15 uur. Had wel goede feedback dus ga die kopen denk ikquote:Op woensdag 11 november 2015 06:23 schreef Evi90 het volgende:
Oh ik zie het al, begint pas over een paar uur.
Hey ntm..heb je ook een pic waar ik resultaat kan zien met die kwasten?quote:Op woensdag 11 november 2015 06:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zag deze deal, die is er alleen van 12 t/m 15 uur. Had wel goede feedback dus ga die kopen denk ik![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Inderdaad één van de beste deal die ik heb gezien. Ik moet mezelf ook inhouden om het niet te kopenquote:
Lol die set is toch geen ¤57 normaal ?quote:Op woensdag 11 november 2015 06:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zag deze deal, die is er alleen van 12 t/m 15 uur. Had wel goede feedback dus ga die kopen denk ik![]()
Is dit ebay?quote:Op woensdag 11 november 2015 14:06 schreef Yiwei het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de beste set, zowel online als in winkels, die ik ben tegengekomen qua variatie en compleetheid van de kwasten; meer heb je niet nodig. In ieder geval, zo zou mijn set eruit zien als ik het zelf zou samenstellen. Dat er een blending brush erin zit, is echt helemaal top![]()
Alleen ben ik geen roze barbie meisje, toch andere kwasten besteldIk denk niet dat ik kan verdragen dat mijn kwasten helemaal roze zijn
Als het metalen verbindstuk wit of zilver kleurig was geweest, had ik het zeker besteld
AliExpress maakt deel uit van de beursgenoteerde Chinese Alibaba Group. Alibaba Group heeft 18 platformen heb ik van anderen gehoord, kan meer zijn geworden. Bekende zijn o.a. Alibaba.com, Taobao.com, Tmall.com, Aliexpress.com etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 12-11-2015 18:11:15 ]
Die staat op mijn Londen shopping list. Iemand nog meer tips? Sowieso Charlotte Tilburyquote:Op donderdag 12 november 2015 11:59 schreef Diconnected het volgende:
Vanaf vandaag zit er een Urban Decay winkel in de Ici Paris XL op de Lijnbaan in Rotterdam. Binnenkort maar eens langs, hopelijk hebben ze daar Vice 4
Heb net gekeken en dat is de normale prijs wel...altijd handig zo'n sponsje!quote:Op donderdag 12 november 2015 10:19 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Lol die set is toch geen ¤57 normaal ?
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
en heel veel nailart goodies voor $14
quote:Op woensdag 11 november 2015 12:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey ntm..heb je ook een pic waar ik resultaat kan zien met die kwasten?Misschien als ik ze heb. Haha stiekem volg je alle make up trends ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too Taced is ook een mooi merkquote:Op donderdag 12 november 2015 18:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die staat op mijn Londen shopping list. Iemand nog meer tips? Sowieso Charlotte Tilbury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |