ISIS recruits? De gemiddelde moslim op een vrijdagmiddag.quote:Op maandag 7 september 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Kijk eens wat er allemaal aankomt in die trein naar Duitsland.
Dat moeten we ook niet doenquote:Op maandag 7 september 2015 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je ze een huis geeft, weigeren ze nog te gaan, blijven ze jaren hangen, komt er een generaal pardon wegens 'onmenselijk' en komt de rest van de familie ook. Dan moeten ze ook gewone huizen hebben, want het zijn dan 'gewone Nederlanders'.
Hahaha. Denemarken is bijna net zo rijk man als Zweden of Nederlan, misschien wel rijker.. Jajaja arme vluchtelingen, Kopenhagen was zeker te min voor ze.quote:Op maandag 7 september 2015 22:31 schreef Infection het volgende:
800 migranten lopen naar Zweden
[..]
Dat kan niet anders. Ook al bouwen we de weilanden vol (ik ben benieuwd waar we de boeren dan laten werken), dan nog is het bouwtempo lager dan de toestroom. Onder het mom van "tijdelijk" worden lege kamers gevorderd. Alleenstaanden in een meer-kamerwoning zijn dan als eerste de klos. In de geschiedenis geen onbekend fenomeen. Zo deed Stalin hetzelfde, toen er na de 2e wereldoorlog enorme woningnood was als gevolg van het verwaarlozen van woningbouw. Alleen toen was het nog voor het eigen volk.quote:Op maandag 7 september 2015 22:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat mensen straks worden gedwongen om ze in huis op te nemen. In Amsterdam hebben de nepliberalen van D66 al zo'n balletje opgeworpen om studenten op te schepen met dat volk.
Oost-Europa verziekt door een paar asielzoekers?quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk moeten ja. Op grond van bevolkingsdichtheid moeten landen als Nederland, België, Luxemburg, Engeland en Malta gaan mensen meer hebben. Maar de Baltische staten juist meer.
Echter, ik wil niet dat Oost-Europa verziekt wordt, dus ik zeg: Helemaal nergens in de EU mensen opvangen.
Zweden is binnen een aantal jaar het eerste islamitische land van Europa, logisch dat men daarheen gaat.quote:Op maandag 7 september 2015 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hahaha. Denemarken is bijna net zo rijk man als Zweden of Nederlan, misschien wel rijker.. Jajaja arme vluchtelingen, Kopenhagen was zeker te min voor ze.
Een falend volkshuisvestingsbeleid wil niet zeggen dat we vol zijn, het wil alleen zeggen dat we een falend volkshuisvestingsbeleid hebben (en de meeste mensen op dezelfde plekjes in het land willen wonen)quote:Op maandag 7 september 2015 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar wil je dan die mensen huisvesten? Nederland is overvol. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Een vrijstaand huis is niet te betalen voor de meeste mensen, files, nergens natuur, geen wilde dieren meer, overal licht, lange wachtrijen voor huurwoningen.
Zeg maar vrijwel iedere islamitische staat?quote:Op maandag 7 september 2015 22:39 schreef Igen het volgende:
Van die mensen die graag zien dat hun land een dictatuur is waar met harde hand wordt opgelegd dat je braaf huisje-boompje-beestje moet leven en het niet in je hoofd moet halen om buitenlander of homo of anderszins afwijkend te zijn.
Revolutionaire slimme ideeënquote:Op maandag 7 september 2015 22:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Het maakt trouwens ook de economie kapot, want economische groei krijg je juist door nieuwe, revolutionaire slimme ideeën die bij voorbaat afwijken van de norm. Het is geen toeval dat in achterlijke achtergebleven armoedige krimpgebieden in Oost-Duitsland het hardst tegen asielzoekers wordt geprotesteerd terwijl ze in het rijke München juist met ballonnen en feeststemming worden binnengehaald.
Ik zie toch liever dit:quote:Op maandag 7 september 2015 22:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een locatie ergens op een stuk gras in een weiland zie ik niet als afbreken van natuur. Ik zie weilanden en grasvlaktes sowieso niet als natuur.
Bent u islamofoob?quote:Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Revolutionaire slimme ideeën
Dit inderdaad. Ik snap niet waarom ze gewoon niet in Denemarken blijven. Het begrip 'gelukszoekers' wordt zo alleen maar kracht bijgezet.quote:Op maandag 7 september 2015 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hahaha. Denemarken is bijna net zo rijk man als Zweden of Nederlan, misschien wel rijker.. Jajaja arme vluchtelingen, Kopenhagen was zeker te min voor ze.
Maar intussen zwerven er dus honderden, zo niet duizenden illegalen dwars door Europa en niemand onderneemt wat
In Groningen is het dichter bevolkt dan rond de steden in Polen. Het is overal vol. Ik ben heel blij dat het beleid er altijd op gericht is geweest om hier en daar nog wat groen te behouden.quote:Op maandag 7 september 2015 22:39 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Een falend volkshuisvestingsbeleid wil niet zeggen dat we vol zijn, het wil alleen zeggen dat we een falend volkshuisvestingsbeleid hebben (en de meeste mensen op dezelfde plekjes in het land willen wonen)
Lees ook Archeofuturism van Guillaume Faye eensquote:Op maandag 7 september 2015 22:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik kende dit nog niet maar de recensies zijn veelbelovend
Guillaume Faye is erg goed, maar het is een beangstigend toekomstbeeld dat reëler is dan ooit.quote:
Nou, je voldoet i.i.g. aan punt drie van de POL / Propaganda voor Beginners in vijf bondige punten. die je destijds zelf hebt geschreven.quote:Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie toch liever dit:
[ afbeelding ]
dan dit
[ afbeelding ]
En raad eens door welk plaatje ik mijn dochter het liefst naar huis laat fietsen.
De mensen die uit syrië weggaan ook.quote:Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie toch liever dit:
[ afbeelding ]
dan dit
[ afbeelding ]
En raad eens door welk plaatje ik mijn dochter het liefst naar huis laat fietsen.
Hehequote:Op maandag 7 september 2015 22:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou, je voldoet i.i.g. aan punt drie van de POL / Propaganda voor Beginners in vijf bondige punten. die je destijds zelf hebt geschreven.
Amen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Oost-Europa verziekt door een paar asielzoekers?![]()
Weet je wat daar veel enger is? Van die mensen die graag zien dat hun land een dictatuur is waar met harde hand wordt opgelegd dat je braaf huisje-boompje-beestje moet leven en het niet in je hoofd moet halen om buitenlander of homo of anderszins afwijkend te zijn. Van die mensen die op Orbán stemmen dus.
Het maakt trouwens ook de economie kapot, want economische groei krijg je juist door nieuwe, revolutionaire slimme ideeën die bij voorbaat afwijken van de norm. Het is geen toeval dat in achterlijke achtergebleven armoedige krimpgebieden in Oost-Duitsland het hardst tegen asielzoekers wordt geprotesteerd terwijl ze in het rijke München juist met ballonnen en feeststemming worden binnengehaald.
En dat was nog wel een lemming!quote:Op maandag 7 september 2015 22:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou, je voldoet i.i.g. aan punt drie van de POL / Propaganda voor Beginners in vijf bondige punten. die je destijds zelf hebt geschreven.
Een van mn vrienden uit Turkije kan je zo'n beetje de hele geschiedenis van de Friese boerenopstand tegen de Hollanders van A tot Z vertellen. Iets waar ik nog geen 10% van ken. En iemand die mij meer kan vertellen over Nederland dan dat ik zelf over het land weet moet gastlessen geschiedenis gaan geven op Nederlandse scholen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De mensen die uit syrië weggaan ook.
Precies, en dan gaan mensen hier in nieuwsuur zeggen dat "die mensen niets anders gaan doen onze kinderen verkrachten" Lijkt mij verschrikkelijk als ik ooit uit nederland zou moeten vluchten en men gaat dat bij voorbaat al tegen me zeggen, en niets wat je er tegen kunt doen wat je bent per definitie al schuldig.quote:Op maandag 7 september 2015 22:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een van mn vrienden uit Turkije kan je zo'n beetje de hele geschiedenis van de Friese boerenopstand tegen de Hollanders van A tot Z vertellen. Iets waar ik nog geen 10% van ken. En iemand die mij meer kan vertellen over Nederland dan dat ik zelf over het land weet moet gastlessen geschiedenis gaan geven op Nederlandse scholen.
En volgens mij zijn Syrieers ook niet achterlijk, er zitten daar ook best redelijke uni's.
Het rijke München ziet vooral graag goedkope en jonge arbeidskrachten komen. De verjonging is dringend nodig, want Duitsland is snel aan het verouderen en de demografische verschuiving dreigt een impact hebben op de economische draagkracht van het land. Werken betekent in Duitsland integreren. Daarom zien ze deze personen graag komen, niet uit liefdadigheid. Sociologisch zou je nog kunnen zeggen dat ze de vluchtelingen een schuldgevoel aanpraten want ze laten ze toch mooi binnen dus kan je wel gaan werken:quote:Op maandag 7 september 2015 22:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Oost-Europa verziekt door een paar asielzoekers?![]()
Weet je wat daar veel enger is? Van die mensen die graag zien dat hun land een dictatuur is waar met harde hand wordt opgelegd dat je braaf huisje-boompje-beestje moet leven en het niet in je hoofd moet halen om buitenlander of homo of anderszins afwijkend te zijn. Van die mensen die op Orbán stemmen dus.
Qua universiteiten valt Syrië behoorlijk tegen. Als je naar de 'World University Rankings 2014-15' kijkt staat Syrië geeneens in de top 400 en ook binnen alleen de Arabische wereld staat de universiteit van Damascus (de beste in het land) op plaats 81. Er is een reden dat de daadwerkelijk kundige Syriërs in het buitenland gaan studeren.quote:Op maandag 7 september 2015 22:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een van mn vrienden uit Turkije kan je zo'n beetje de hele geschiedenis van de Friese boerenopstand tegen de Hollanders van A tot Z vertellen. Iets waar ik nog geen 10% van ken. En iemand die mij meer kan vertellen over Nederland dan dat ik zelf over het land weet moet gastlessen geschiedenis gaan geven op Nederlandse scholen.
En volgens mij zijn Syrieers ook niet achterlijk, er zitten daar ook best redelijke uni's.
Welnee die mensen die hierheen komen hebben geen enkele vorm van opleiding of scholing en zijn vooral boeren/geitenhoeders. Die gaan never nooit niet integreren in onze samenleving en zullen de rest van hun leven aan het staatsinfuus hangen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de kinderen, die moet je goed begeleiden...quote:Op maandag 7 september 2015 23:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Welnee die mensen die hierheen komen hebben geen enkele vorm van opleiding of scholing en zijn vooral boeren/geitenhoeders. Die gaan never nooit niet integreren in onze samenleving en zullen de rest van hun leven aan het staatsinfuus hangen.
Daar heb ik geen enkel vertrouwen in. De integratie van Marokkanen en Turken is ook volledig mislukt.quote:Op maandag 7 september 2015 23:15 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de kinderen, die moet je goed begeleiden...
Beter zorgen ze voor goed onderwijs voor Nederlandse kinderen, in plaats van ze met 40 in één klas te stoppen. Ik betaal daar belasting voor, niet voor de kinderen van iemand die te lui is om te werken of zijn land op te bouwen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:15 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de kinderen, die moet je goed begeleiden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |