abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156225489
Hi guys,

Ik heb een Eleaf iStick + Nautilus mini combinatie. Ik heb meestal goedkope liquids van bijv rookwinkel.nl, bestaande uit 70% PG en 30% VG. Helaas ervaar ik echter vaak 'last' van m'n keel. Hij wordt een beetje schraperig en krijg ook vaker last van hoesten dan met sigaretten.

Ik las dat sommige mensen gevoeliger zijn voor PG en daarom misschien beter over kunnen stappen naar een hoger percentage VG. Klopt dit? Daarnaast las ik dat sommige coils VG niet goed kunnen verwerken o.i.d., zou mijne dat wel kunnen? Het is namelijk het proberen waard, mits het m'n vaporizer niet killt. :p

Hoor graag reacties!
pi_156225809
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:12 schreef BartMcCormick het volgende:
Hi guys,

Ik heb een Eleaf iStick + Nautilus mini combinatie. Ik heb meestal goedkope liquids van bijv rookwinkel.nl, bestaande uit 70% PG en 30% VG. Helaas ervaar ik echter vaak 'last' van m'n keel. Hij wordt een beetje schraperig en krijg ook vaker last van hoesten dan met sigaretten.

Ik las dat sommige mensen gevoeliger zijn voor PG en daarom misschien beter over kunnen stappen naar een hoger percentage VG. Klopt dit? Daarnaast las ik dat sommige coils VG niet goed kunnen verwerken o.i.d., zou mijne dat wel kunnen? Het is namelijk het proberen waard, mits het m'n vaporizer niet killt. :p

Hoor graag reacties!
het klopt dat een hoger vg gehalte je klachten kan verminderen.
welke verhouding voor jou werkt, moet je zelf uitvinden.
bij mij waren de klachten die ik al had, al verdwenen met een 50/50 liquid.
maar misschien ben jij gebaat bij een 70/30 of zelfs 100% vg (virgin vapor of zo).

hoger vg verknalt zelf nog niet zozeer je coils, maar het is wat dikker, zodat het wat minder makkelijk bij je coils kan komen.
met sommige coilheads zal je regelmatig dryhits krijgen.
met de nautilus coils heb je daar niet zo'n last van, dacht ik.
pi_156227729
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:26 schreef marc0871 het volgende:

[..]

het klopt dat een hoger vg gehalte je klachten kan verminderen.
welke verhouding voor jou werkt, moet je zelf uitvinden.
bij mij waren de klachten die ik al had, al verdwenen met een 50/50 liquid.
maar misschien ben jij gebaat bij een 70/30 of zelfs 100% vg (virgin vapor of zo).

hoger vg verknalt zelf nog niet zozeer je coils, maar het is wat dikker, zodat het wat minder makkelijk bij je coils kan komen.
met sommige coilheads zal je regelmatig dryhits krijgen.
met de nautilus coils heb je daar niet zo'n last van, dacht ik.
Thanks!! Daar kan ik al een stuk meer mee! Ik zie dat Virgin Vapor heel veel smaken heeft, veel die me ook aantrekkelijk lijken.. ¤8 per 10ml vind ik alleen best veel, gezien ik eerst altijd ¤3 per 10 ml betaalde.. Is het ook zo dat 100% VG liquids langer meegaan, of helemaal niet?
  zaterdag 19 september 2015 @ 20:54:55 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156228147
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:40 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Thanks!! Daar kan ik al een stuk meer mee! Ik zie dat Virgin Vapor heel veel smaken heeft, veel die me ook aantrekkelijk lijken.. ¤8 per 10ml vind ik alleen best veel, gezien ik eerst altijd ¤3 per 10 ml betaalde.. Is het ook zo dat 100% VG liquids langer meegaan, of helemaal niet?
Je gaat dan ook van Chinese sapjes naar premium spul, en dat kost idd wat meer..

En nee, VG gaat niet langer mee als PG. Sterker nog; VG sappies zijn vaak, zoals ik al zei 'premium' en 'helaas' daarom ook vaak lekkerder.. en dus ga je meer lurken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_156228240
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:40 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Thanks!! Daar kan ik al een stuk meer mee! Ik zie dat Virgin Vapor heel veel smaken heeft, veel die me ook aantrekkelijk lijken.. ¤8 per 10ml vind ik alleen best veel, gezien ik eerst altijd ¤3 per 10 ml betaalde.. Is het ook zo dat 100% VG liquids langer meegaan, of helemaal niet?
ja, die zijn een stuk duurder.
of vg langer of korter meegaat dan een pg/vg mix, weet ik niet. volgens mij niet.
boeit me ook niet zo veel.
ik mix mijn eigen liquids met base, die ik met liters tegelijk koop voor een paar tientjes, en natuurlijke extracten als smaakstof.
50ml voor nog geen 2 euro :')
doe ik eigenlijk niet veel anders dan virgin vapor :D
pi_156243161
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:58 schreef marc0871 het volgende:

[..]

ja, die zijn een stuk duurder.
of vg langer of korter meegaat dan een pg/vg mix, weet ik niet. volgens mij niet.
boeit me ook niet zo veel.
ik mix mijn eigen liquids met base, die ik met liters tegelijk koop voor een paar tientjes, en natuurlijke extracten als smaakstof.
50ml voor nog geen 2 euro :')
doe ik eigenlijk niet veel anders dan virgin vapor :D
Dat is wel heel erg chill ja, als je het kan! Ikzelf zou géén idee hebben waar te beginnen en hoe het allemaal werkt haha..
pi_156255815
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:58 schreef marc0871 het volgende:

[..]

ja, die zijn een stuk duurder.
of vg langer of korter meegaat dan een pg/vg mix, weet ik niet. volgens mij niet.
boeit me ook niet zo veel.
ik mix mijn eigen liquids met base, die ik met liters tegelijk koop voor een paar tientjes, en natuurlijke extracten als smaakstof.
50ml voor nog geen 2 euro :')
doe ik eigenlijk niet veel anders dan virgin vapor :D
Hoe weet je of die lick-aroma's geschikt zijn voor het verdampen en inademen? (of zeg ik nu iets heel raars? :P) Lijkt mij dat niet elk aroma geschikt is voor een e-liquid
pi_156258393
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:50 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg chill ja, als je het kan! Ikzelf zou géén idee hebben waar te beginnen en hoe het allemaal werkt haha..
ik beschouw mezelf ook geen meestermenger, hoor.
ik hou het heel basic met gewoon enkelvoudige smaken, met soms eens een experimentje met 2, 3 of 4 smaakjes door elkaar.
soms pakt dat goed uit, een andere keer is het minder.

je base is je basis. welke verhouding pg/vg en de nicotine sterkte.
daarna zijn er talloze merken met smaakstoffen. zowel kunstmatige als natuurlijke, alsook concentraten van grote, premium merken.
o.a. the flavor apprentice/the perfumers apprentice, pinkspot voor concentraten en ik gebruik de natuurlijke extracten van lick.

zorg wel dat ze wateroplosbaar zijn (vg, pg of alcohol), en niet op basis van olie.

daarna is het mixen en proeven, totdat je iets hebt wat voor jou acceptabel is.
een weekje laten staan kan wonderen doen voor de smaakontwikkeling.


quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:51 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Hoe weet je of die lick-aroma's geschikt zijn voor het verdampen en inademen? (of zeg ik nu iets heel raars? :P) Lijkt mij dat niet elk aroma geschikt is voor een e-liquid
virgin vapor gebruikt ook soortgelijke extracten voor hun organische liquid lijn.
dit zijn o.a.vruchten, kruiden en specerijen, die een tijdje op alcohol hebben staan te trekken.

voor hun absolute virgin lijn gebruiken ze smaakstoffen, die ze met stoomextractie verkrijgen.
dit is een soort van distillatie proces, waarbij ze met stoom smaak onttrekken aan o.a. bovengenoemde smaakgevers.
hier zit geen alcohol in.

ik bedoel; als zij het zo doen, kan ik het ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door marc0871 op 20-09-2015 22:56:50 ]
pi_156299091
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:52 schreef KNAK het volgende:
Waar die Capella besteld??

Aardbeien is wel lekker, tegens de enige die ik geprobeerd heb ( wegens niet weten welke lekker is, vandaag de interesse in waar besteld ;) )
Hoelang heb jij vanilla custard V2 laten steepen? net wat sapjes gemaakt maar kan niet wachten om het te proberen, wil aan de andere kant ook niet verspillen :P
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:45:29 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156299397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:33 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Hoelang heb jij vanilla custard V2 laten steepen? net wat sapjes gemaakt maar kan niet wachten om het te proberen, wil aan de andere kant ook niet verspillen :P
gooi je je tank toch gewoon halfvol om te proberen? Of heb je maar een minibeetje gemaakt?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_156299637
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

gooi je je tank toch gewoon halfvol om te proberen? Of heb je maar een minibeetje gemaakt?
10mL, ik laat het sowieso wel een dag staan.
Heb gelezen dat je een custard liquid makkelijk 3 weken kan laten steepen?
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:04:45 #159
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156300016
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:33 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Hoelang heb jij vanilla custard V2 laten steepen? net wat sapjes gemaakt maar kan niet wachten om het te proberen, wil aan de andere kant ook niet verspillen :P
Hij staat nog steeds in een 100ml potje, en proef er elke week van. Ik heb nu iets van 700ml DIY gemaakte liquid. Denk zo'n 25 verschillende smaken. Op deze wijze steept het zonder dat ik ongeduldig hoef te zijn ;) genoeg ander spul om van te snoepen. Zo heb ik nog 50ml Happy Ending, m'n favo wat betreft vanilla-achtig spul, gemaakt in juni. Heerlijk smaakje ! Sommige sapjes zijn wel iets beter na 3 a 4 maanden, maar dat is echt niet bij alles. Moet wel zeggen dat ik alles eerst in een yogurtmachine knal, om vervolgens de melkopschuimer er in te steken. Het luchten en schudden tussendoor doe ik alleen als ik wil proeven, dat structureel elke dag doen heb ik geen zin in/tijd voor......want meer dan 100 flesjes :')

Ik vind trouwens - raar maar waar - TPA deluxe french vanilla beter dan Capella
Ik heb weer wat eppies bestelde o.a. TJuice en Capella, o.a. Simply Vanilla van Capella,.. En zo blijf ik meer ontdekken :)
Mai pben rai~!
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:11:46 #160
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156300245
Zomaar tip tussendoor; Thug juice van mt baker. Voor diegene die zoet en menthol lekker vinden
Echt super spul!!!
Mai pben rai~!
pi_156300724
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:51 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Hoe weet je of die lick-aroma's geschikt zijn voor het verdampen en inademen? (of zeg ik nu iets heel raars? :P) Lijkt mij dat niet elk aroma geschikt is voor een e-liquid
sommige (smaak)stoffen zijn inderdaad alles behalve geschikt om te dempen, maar op de productpagina's staat ' U kan de LICK-aroma’s ook volledig volgens uw fantasie en creativiteit in culinaire bereidingen gebruiken zoals desserts, gebakjes, yoghurts, enz. ', wat suggereert dat het geschikt is om te bakken. toch zou ik het wel eerst even navragen bij de webshop of leverancier :P er kunnen bv ook stoffen in zitten die wel geschikt zijn om te bakken, maar niet om te dampen...
..///
pi_156301413
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:33 schreef wipes66 het volgende:

[..]

sommige (smaak)stoffen zijn inderdaad alles behalve geschikt om te dempen, maar op de productpagina's staat ' U kan de LICK-aroma’s ook volledig volgens uw fantasie en creativiteit in culinaire bereidingen gebruiken zoals desserts, gebakjes, yoghurts, enz. ', wat suggereert dat het geschikt is om te bakken. toch zou ik het wel eerst even navragen bij de webshop of leverancier :P er kunnen bv ook stoffen in zitten die wel geschikt zijn om te bakken, maar niet om te dampen...
kan zomaar.
en een goed punt. heb ik zelf ook aan gedacht.
maar ik heb meer vertrouwen in een 100% natuurlijk product, dan in een met synthetische stoffen op smaak gebracht product.
en die gebruik ik soms ook.

vergeet ook niet dat alle smaakstoffen in e liquids eigenlijk voor consumptie bedoeld zijn, en niet voor inhalatie.
met dat in het achterhoofd was de keuze voor een natuurlijker product snel gemaakt.
pi_156301864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:10 schreef marc0871 het volgende:

[..]

kan zomaar.
en een goed punt. heb ik zelf ook aan gedacht.
maar ik heb meer vertrouwen in een 100% natuurlijk product, dan in een met synthetische stoffen op smaak gebracht product.
en die gebruik ik soms ook.

vergeet ook niet dat alle smaakstoffen in e liquids eigenlijk voor consumptie bedoeld zijn, en niet voor inhalatie.
met dat in het achterhoofd was de keuze voor een natuurlijker product snel gemaakt.
Zeker, het is ook maar hopen dat in sommige van onze sapjes geen raar spul zit.
Daarom kwam het ook in mij op om het te vragen :) Better be not toxic
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2015 @ 19:46:55 #164
230491 Zith
pls tip
pi_156303758



I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156304388
quote:
je wil het soms ook gewoon echt niet weten, hè ;( .
en te bedenken dat die stoffen ook gewoon in echt fruit zitten.
net als die e-nummers waar iedereen zo over valt.
een hoop zijn gewoon aanwezig in je verse groente en fruit.
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:28:55 #166
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156307024
Was in gesprek vandaag met een PhD student over dampen

Enige wat ik moest doen was sciencedirect lezen zei ze

http://www.sciencedirect.(...)2d61e94&searchtype=a

Hoop negatief gebeuren
Mai pben rai~!
pi_156309577
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:28 schreef KNAK het volgende:
Was in gesprek vandaag met een PhD student over dampen

Enige wat ik moest doen was sciencedirect lezen zei ze

was het maar zo eenvoudig :P

overigens is dit wel grappig om te lezen:

quote:
Gender differences in use and expectancies of e-cigarettes: Online survey results

Results

We found gender differences in type of e-cigarette used, flavors used, nicotine dosage, source of information about e-cigarettes, place of purchase, and use of e-cigarettes where smoking is prohibited. In addition, males were more likely to report initiating e-cigarette use to quit smoking due to health concerns, whereas females were more likely to report initiation based on recommendations from family and friends. Males reported higher attributions for maintenance of e-cigarette use related to positive reinforcement (enjoyment), whereas females reported higher negative reinforcement attributions (stress reduction or mood management). Males reported more positive expectancies about e-cigarettes, including taste, social facilitation, and energy, whereas women rated e-cigarettes higher for weight control. Males also reported greater addiction-related e-cigarette expectancy than females.

Conclusions

Many of the gender differences with e-cigarettes parallel those previously found with traditional cigarette smoking. Although effect sizes associated with these differences were small, the results may help advance research and intervention development with respect to e-cigarette initiation, maintenance and cessation.

http://www.sciencedirect.(...)ii/S0306460315300174


[ Bericht 27% gewijzigd door wipes66 op 23-09-2015 15:30:59 ]
..///
pi_156341961
Zijn er meer mensen waarvan de huid verslechterd na het overstappen op elektrisch roken? Ik lees namelijk alleen het tegenovergestelde, maar bij mij lijkt het wel het geval te zijn.. Denk alleen eerder dat het een andere oorzaak heeft, maar misschien hebben mensen dezelfde ervaringen?
pi_156343033
Ik kan niet zeggen dat mijn huid verslechterd is na overgestapt te zijn op het dampen maar ik kan ook niet zeggen dat het verbeterd is.
Net als dat ik meer longinhoud zou hebben moeten krijgen waar ik tot nog toe ook niet echt wat van gemerkt heb net als met de conditie die nog net zo slecht is als anderhalf jaar geleden.
Het is in ieder geval niet slechter geworden wat misschien wel gebeurd zou zijn als ik was blijven roken in combinatie met andere lichamelijke dingetjes.
pi_156344363
van een grauwe, uitgezakte kop, naar een strakker gezicht waar weer een beetje kleur aan zit, kan ik toch wel een verbetering noemen.

de long inhoud zal niet vergroten, maar de capaciteit om zuurstof door te geven zal wel verbeteren.
qua conditie, die ik nog steeds niet best vind; ik kan een zware lichamelijke activiteit langer volhouden en ik herstel er sneller van.
lijkt mij alleen al winst.
pi_156348988
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:36 schreef Sorella het volgende:
Ik kan niet zeggen dat mijn huid verslechterd is na overgestapt te zijn op het dampen maar ik kan ook niet zeggen dat het verbeterd is.
toen ik was overgestapt begon ik ook veel meer water te drinken (ipv koffie) en ik eet nu ook veel meer fruit. alles bij elkaar heeft toch wel de conditie van mijn huid verbeterd :P als je smaakpapillen weer werken is het ook wat makkelijker om gezonder te leven vind ik .
..///
pi_156349570
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 14:13 schreef wipes66 het volgende:

[..]

als je smaakpapillen weer werken is het ook wat makkelijker om gezonder te leven vind ik .
Jammer genoeg ben ik altijd semi-verkouden ;(
Ik had gehoopt dat dat weg zou gaan maar niet dus en waar het aan ligt geen idee artsen kunnen niets vinden.
  zondag 27 september 2015 @ 01:43:59 #173
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156413859
Heb de laatste dagen meerdere builds met nikkel geprobeerd in lemo2 en bij allen het gevoel dat ik niet het uiterste van wat mogelijk is benut.

Uiteindelijk 28g kanthal gepakt, twisted, 8 wraps/0.7ohm wat maar net aan door de gaatjes van de posts heen kon (vastzetten om de schroeven ging totaaaal niet - schoot elke keer los) en mooie wick erin en knallen voor wat betreft smaak en wolk!! Geen dryhit, zelfs niet met 80vg sapjes.

Tot iemand voor mij een ni200 build met betere resultaten dan kanthal er in zet blijf ik van TC af.
Mai pben rai~!
  donderdag 1 oktober 2015 @ 02:16:39 #174
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156515311
Lekker stil hier

Iemand weleens dit gedaan?;


Lees hier extreem positieve berichten over ; minimaliseren dryhits, alle liquid uit de wick, betere smaak, nicotine die er harder van aanslaat etc
Mai pben rai~!
  donderdag 1 oktober 2015 @ 14:53:20 #175
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156522494
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 03:29 schreef BartMcCormick het volgende:
Zijn er meer mensen waarvan de huid verslechterd na het overstappen op elektrisch roken? Ik lees namelijk alleen het tegenovergestelde, maar bij mij lijkt het wel het geval te zijn.. Denk alleen eerder dat het een andere oorzaak heeft, maar misschien hebben mensen dezelfde ervaringen?
Drink je genoeg vocht?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156568523
iPV D2 is binnen en ben er, gezien de prijs, erg content mee! iSticks zijn eruit, die zijn wel op na een jaar (hoewel de batterij nog redelijk goed is) en de Cloupor Mini ook. De formfactor vind ik zo kut van dat ding en de paint is er ook af. Ik ga er nog een paar bijhalen voor on the go!

Twijfel of ik de VTC mini ook nog moet halen, aangezien die betere painting heeft en wel stepdown.

SD/KNAK, gaan jullie de ML Class nog halen? Wat zal de M class doen op de 2e hands markt? (eigenlijk bullshit, alsof ik gouddraad of zilverdraad ga gebruiken :') )
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 12:28:00 #177
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_156568809
Via een kennis die op het dampforum zit weer 2 lekkere smaken van Chefs Vapour ontdekt... Iced Mint Menthol en Strawberry juice. Vooral de Iced Mint Menthol is erg lekker en de beste menthol vape voor mij tot nu toe.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 12:28:35 #178
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156568823
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:08 schreef Bowny het volgende:
iPV D2 is binnen en ben er, gezien de prijs, erg content mee! iSticks zijn eruit, die zijn wel op na een jaar (hoewel de batterij nog redelijk goed is) en de Cloupor Mini ook. De formfactor vind ik zo kut van dat ding en de paint is er ook af. Ik ga er nog een paar bijhalen voor on the go!

Twijfel of ik de VTC mini ook nog moet halen, aangezien die betere painting heeft en wel stepdown.

SD/KNAK, gaan jullie de ML Class nog halen? Wat zal de M class doen op de 2e hands markt? (eigenlijk bullshit, alsof ik gouddraad of zilverdraad ga gebruiken :') )
Mini is idd zoals ik in mijn review al aangaf goeie bang for buck. Maar.... Ik heb van de week een VTC mini in mijn handen gehad, en die is ook niet verkeerd. De bediening van de D2 is simpeler, maar de VTC is een prima ding :Y like het display; lekker groot, duidelijk, en net wat helderder als van de Supreme (zelfde display volgens mij) en dus eigenlijk precies goed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 13:04:48 #179
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156569388
Ik heb een wismec presa van Gearbest besteld als klein ding voor erbij. 25 euro. met interne batterij, 2600mah, grote vuurknop, mechanische locking en 40watt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:10:12 #180
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156573851
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:08 schreef Bowny het volgende:
iPV D2 is binnen en ben er, gezien de prijs, erg content mee! iSticks zijn eruit, die zijn wel op na een jaar (hoewel de batterij nog redelijk goed is) en de Cloupor Mini ook. De formfactor vind ik zo kut van dat ding en de paint is er ook af. Ik ga er nog een paar bijhalen voor on the go!

Twijfel of ik de VTC mini ook nog moet halen, aangezien die betere painting heeft en wel stepdown.

SD/KNAK, gaan jullie de ML Class nog halen? Wat zal de M class doen op de 2e hands markt? (eigenlijk bullshit, alsof ik gouddraad of zilverdraad ga gebruiken :') )
Nee

Ik denk het niet
Ik heb TC ook vaarwel gezegd voor nu.

Ik wacht wel tot mijn m class aan vervanging toe is en ga dan wel kijken wat er dan te koop is
Mai pben rai~!
  zondag 4 oktober 2015 @ 10:52:49 #181
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156588230
Ik zit ook niet zo op de ml te wachten, beetje weinig toevoeging aan de m.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:34:50 #182
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156589668
Iemand van E cig forum in UK heeft destijds contact gehad met een rep. van Yihi, heeft te horen gekregen dat eind dit jaar nog een ander model gaat uitkomen.
We zullen zien

Voorlopig vermaak ik me nog kosteloos met de m class. De mensen om mij heen ook :+
Mai pben rai~!
pi_156589708
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:34 schreef KNAK het volgende:
Iemand van E cig forum in UK heeft destijds contact gehad met een rep. van Yihi, heeft te horen gekregen dat eind dit jaar nog een ander model gaat uitkomen.
We zullen zien

Voorlopig vermaak ik me nog kosteloos met de m class. De mensen om mij heen ook :+
Dat eerste riepen ze op het dampforum ook al, zonder bron.

Ik geloof er niks van. Alsof YiHi dat sowieso gaat roepen.. tenzij ze de ML niet kwijt willen natuurlijk.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:39:43 #184
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156589763
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat eerste riepen ze op het dampforum ook al, zonder bron.

Ik geloof er niks van. Alsof YiHi dat sowieso gaat roepen.. tenzij ze de ML niet kwijt willen natuurlijk.
De ml is er nog niet eens. Zoiets in de wereld brengen zal voor Yihi niet erg slim zijn vwb de verkoop van de ml ... Lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk.
Mai pben rai~!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:06:23 #185
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_156652543
Binnenkort een nieuwe mod van Provape, de Radius. Deze heeft volgens Provape meer dan 30 watt. Zou ook eens tijd worden zeg :')
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 14:12:43 #186
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156710362
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 02:16 schreef KNAK het volgende:
Lekker stil hier

Iemand weleens dit gedaan?;


Lees hier extreem positieve berichten over ; minimaliseren dryhits, alle liquid uit de wick, betere smaak, nicotine die er harder van aanslaat etc
Heb bovenstaande zojuist geprobeerd.....

...voor de heren drippers hier kan ik melden dat dit super werkt; met gemAk haal ik 25 volle teugen damp en merk heeeel langzaam dat alle vloeistof uit de wick weg is, dus geen smerige dry-hit meer

Heb gelijk via eBay uit Japan 200piece puff besteld voor ¤5 ~O> (want het kost je 1 vol velletje per wick-beurt)

Kan sterk aanraden dit te proberen in je dripper!!
Mai pben rai~!
pi_156730240
Heeft iemand tips wat betreft liquids met een hoog VG percentage? liefst 70, 80 of 100% PG.. Ik ben bekend met Virgin Vapor maar vind 8,50 oid voor 10 ml toch net wat te enthousiast :p
  † In Memoriam † zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:38:59 #188
230491 Zith
pls tip
pi_156730357
Joyetech eVic TC Mini ontvangen van fasttech.. wat een leuk ding! :) Erg mooi scherm en de TC vind ik ook fijn.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156730471
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:33 schreef BartMcCormick het volgende:
Heeft iemand tips wat betreft liquids met een hoog VG percentage? liefst 70, 80 of 100% PG.. Ik ben bekend met Virgin Vapor maar vind 8,50 oid voor 10 ml toch net wat te enthousiast :p
dat soort prijzen slaan idd nergens op. maar bv pink spot kan je gewoon zelf maken:

http://www.savevape.nl/nl/diy-liquids/pink-spot-vapor-aroma/
http://www.savevape.nl/nl/diy-liquids/basen/base-aurora-70-30/

10 ml concentrate verdelen over 2 flesjes base van 100 ml en je bent klaar. dan heb je voor ongeveer 8,5 euro 100 ml :P
..///
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:04:15 #190
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156734778
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:33 schreef BartMcCormick het volgende:
Heeft iemand tips wat betreft liquids met een hoog VG percentage? liefst 70, 80 of 100% PG.. Ik ben bekend met Virgin Vapor maar vind 8,50 oid voor 10 ml toch net wat te enthousiast :p
Idiote prijzen

Ik koop ook bij Savevape, 1 liter voor 10 EUR zonder nicotine

http://www.savevape.nl/nl/diy-liquids/basen/base-vg/
Mai pben rai~!
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:05:07 #191
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156734803
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:45 schreef wipes66 het volgende:

[..]

dat soort prijzen slaan idd nergens op. maar bv pink spot kan je gewoon zelf maken:

http://www.savevape.nl/nl/diy-liquids/pink-spot-vapor-aroma/
http://www.savevape.nl/nl/diy-liquids/basen/base-aurora-70-30/

10 ml concentrate verdelen over 2 flesjes base van 100 ml en je bent klaar. dan heb je voor ongeveer 8,5 euro 100 ml :P
Da's 5% gekkie.. dat smaakt naar schoenzolen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_156734973
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Da's 5% gekkie.. dat smaakt naar schoenzolen.
valt best mee hoor :D met 5% zit je gewoon op smaak volgens mij...
..///
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:11:40 #193
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156735029
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:09 schreef wipes66 het volgende:

[..]

valt best mee hoor :D met 5% zit je gewoon op smaak volgens mij...
Heb alles zowat van pinkspot geprobeerd, geen enkele onder 20% voor mij
Mai pben rai~!
pi_156735090
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:11 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb alles zowat van pinkspot geprobeerd, geen enkele onder 20% voor mij
maar dat is veel sterker dan het origineel? de aanbevolen dosering is 3 tot 5%.
..///
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:25:05 #195
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156735459
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:13 schreef wipes66 het volgende:

[..]

maar dat is veel sterker dan het origineel? de aanbevolen dosering is 3 tot 5%.
Correct, en daar ben ik ook heel netjes mee begonnen. Zelfs na 3 maanden steepen smaakt een DIY sapje van pink spot op 3% zo slap als weet niet wat. Kan niet uitleggen hoe of wat maar pas bij minimaal 15% begint ie te komen ( over smaak valt verder niet te twisten, dus zelf proberen en ondervinden is noodzakelijk)

Ik damp nu ook TPA , goedkope bocht van 3,95/10ml. Alleen de french vanilla deluxe is lekker. En daar haal ik dan wel 100ml uit ... Geconcentreerder zal het wellicht zijn
Mai pben rai~!
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:33:38 #196
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156735765
https://docs.google.com/s(...)JdfY/htmlview?pli=1#

Door dampers ingevulde spreadsheet met o.a. Pinkspot sapjes en de % van aroma's
Bijna Alles boven de 15%
Mai pben rai~!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')