abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156067075
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:47 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Ah, dan mooie toevoeging aan de collectie :P
Dat d8 ik ook, mijn eerste e-sigs worden zo redelijk snel vervangen door andere en dan weggedaan :)
pi_156067151
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:48 schreef Sorella het volgende:

[..]

Dat d8 ik ook, mijn eerste e-sigs worden zo redelijk snel vervangen door andere en dan weggedaan :)
Dat had ik eerst ook, maar nu al een paar maand deze en wil niet anders meer / al het andere dat ik beet pak voelt lang niet even kwalitatief (mod dan - atty gaat nog wel wisseling in komen, alhoewel ik over deze 90% tevreden ben):

Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_156067209
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:51 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Dat had ik eerst ook, maar nu al een paar maand deze en wil niet anders meer / al het andere dat ik beet pak voelt lang niet even kwalitatief (mod dan - atty gaat nog wel wisseling in komen, alhoewel ik over deze 90% tevreden ben):

Zit er een hoesje omheen ? en welke is dat ? ziet er goed uit
pi_156067282
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:53 schreef Sorella het volgende:
welke is dat

[..]

Zit er een hoesje omheen ? en welke is dat ? ziet er goed uit
Geen hoesje :) is een koncio predator mini - handgemaakte unieke mods uit polen met de sx350j chip (beetje belachelijke prijs ook - maar echt nog nooit zo'n strakke afwerking gezien).

Atty is een Beyond Vape Silo Beast, gebruikt Beyond vape / atlantis / atlantis v2 coils en is top fillable (lucht gat dicht, top cap eraf, vullen, dicht, lucht gat weer open en klaar)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  maandag 14 september 2015 @ 00:10:53 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156067590
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:51 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Dat had ik eerst ook, maar nu al een paar maand deze en wil niet anders meer / al het andere dat ik beet pak voelt lang niet even kwalitatief (mod dan - atty gaat nog wel wisseling in komen, alhoewel ik over deze 90% tevreden ben):

[ afbeelding ]
nice shit bro, en de Yihi pimpchip erin _O_
Dat heeft ongetwijfeld een fantastische prijs :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_156067619
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 00:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nice shit bro, en de Yihi pimpchip erin _O_
Dat heeft ongetwijfeld een fantastische prijs :+
idd, als je al het gelukt hebt de lijst op te komen (is een wekelijkse loterij voor 4-9 mods, waar 100+ mensen binnen 10 minuten op inschrijven, en je alleen als nummer 1 eerste keuze hebt :P en dan de rest van de lijst af gaat voor keuze van de rest. Mijn eerste inschrijving kwam ik er nummer 1 uit :P) dan betaal je bijna 500 euro voor de mod + verzending.

Geef ik normaal niet uit aan een mod :) dit was een kado van vrouw, die het later toch niet zo tof vond dat ze het aanbood. Vanwege de lage kans had ze zoiets van; ha, die krijg je voor je verjaardag als je er door komt. En het had zo moeten zijn ^O^
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  maandag 14 september 2015 @ 00:16:20 #107
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156067695
Vandaag ook ene goede daad verricht; 60 jaar oude dame mee de puffstore ingetrokken om blootgesteld te worden aan dampen. Dame rookt 40 jaar en klinkt als een opgevoerde afvalverwerker wat hoesten betreft.
Heeft in de puffstore wat apparaten geprobeerd, wat smaken geprobeerd, en na een positieve 1e benadering direct m'n oude istick + nautilus mini in handen gedrukt. Liquid van puff wat ze lekker vond erin en haar laten weten ( is een klant in m'n cafe ) terug te komen na een paar dagen met bevindingen

Ben benieuwd :p.

Puff is trouwens duur. Puff spul, de tanks, Coils (4,95/stuk :') ) , de base, alles is fors prijzig.
Ze hebben er isticks te koop, de 20w voor ¤65,.. 8)7
Mai pben rai~!
pi_156067731
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:16 schreef KNAK het volgende:
Vandaag ook ene goede daad verricht; 60 jaar oude dame mee de puffstore ingetrokken om blootgesteld te worden aan dampen. Dame rookt 40 jaar en klinkt als een opgevoerde afvalverwerker wat hoesten betreft.
Heeft in de puffstore wat apparaten geprobeerd, wat smaken geprobeerd, en na een positieve 1e benadering direct m'n oude istick + nautilus mini in handen gedrukt. Liquid van puff wat ze lekker vond erin en haar laten weten ( is een klant in m'n cafe ) terug te komen na een paar dagen met bevindingen

Ben benieuwd :p.

Puff is trouwens duur. Puff spul, de tanks, Coils (4,95/stuk :') ) , de base, alles is fors prijzig.
Ze hebben er isticks te koop, de 20w voor ¤65,.. 8)7
Tof :) hier geef ik vooral veel liquids weg aan mensen die ik ken, gelukkig gaan vapen maar het niet zo breed hebben. Altijd top om iemand aan het dampen te helpen ipv roken!

Puff zijn afzetters :P
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_156067733
leuk kado'tje.
je had er al mee lopen pimpen, maar nog steeds mooi spul.
mijn unregulated gaat me al 75 euro kosten.
met de 350j zou dat ruim het dubbele zijn.
pi_156067765
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:18 schreef marc0871 het volgende:
leuk kado'tje.
je had er al mee lopen pimpen, maar nog steeds mooi spul.
mijn unregulated gaat me al 75 euro kosten.
met de 350j zou dat ruim het dubbele zijn.
Tx, en idd erg blij mee :) en al eens gepost idd toen ik hem net binnen had. 150 is niet slecht regulated, de chip zelf kost 70 ongeveer inc. import als je er rond de 10 koopt. Je unregulated ga je zelf maken?
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_156067828
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:19 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Tx, en idd erg blij mee :) en al eens gepost idd toen ik hem net binnen had. 150 is niet slecht regulated, de chip zelf kost 70 ongeveer inc. import als je er rond de 10 koopt. Je unregulated ga je zelf maken?
yup.

bij modmakers kost de chip alleen al 70 pond.
misschien later nog eens naar kijken.
zie dit ook meer als een project om een deel van mijn vakantie aan te besteden.
ben toch ook meer een mech man.
  maandag 14 september 2015 @ 00:23:03 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156067831
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:18 schreef marc0871 het volgende:
leuk kado'tje.
je had er al mee lopen pimpen, maar nog steeds mooi spul.
mijn unregulated gaat me al 75 euro kosten.
met de 350j zou dat ruim het dubbele zijn.
ik heb nog een complete liggen van de gecrashte SX mini, alles werkt gewoon nog, alleen de behuizing is fucked up :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_156067865
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 00:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik heb nog een complete liggen van de gecrashte SX mini, alles werkt gewoon nog, alleen de behuizing is fucked up :+
leuk voor een projectje? ;)
pi_156067868
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 00:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik heb nog een complete liggen van de gecrashte SX mini, alles werkt gewoon nog, alleen de behuizing is fucked up :+
@marc0871

hier :P zou ik zeker aan beginnen. Tegenwoordig stijgen de regulateds hoog boven de mechs uit. Een mech kan echt niets meer / harder dan een sx350j / dna200 (die dan weer belachelijk is) kan :)

ben wel benieuwd naar waarom je een mech boven een regulated mod kiest :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_156067915
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:24 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

@marc0871

hier :P zou ik zeker aan beginnen. Tegenwoordig stijgen de regulateds hoog boven de mechs uit. Een mech kan echt niets meer / harder dan een sx350j / dna200 (die dan weer belachelijk is) kan :)

ben wel benieuwd naar waarom je een mech boven een regulated mod kiest :)
eerst maar eens kijken hoe dit me bevalt.
chip kan altijd nog.

maar als SD hem kwijt wil; quanta costa?

waarom een mech?
kweenie. kan minder aan kapot.
en ik ben bang dat ik, als ik een setting vind die ik prettig vind, er verder niks meer mee doe.
vind ik ergens weer zonde van het geld.
en ondertussen geef ik bijna net zo veel uit aan een unregulated zelfbouwproject :') i know, right?

[ Bericht 15% gewijzigd door marc0871 op 14-09-2015 00:33:48 ]
pi_156068095
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:27 schreef marc0871 het volgende:

[..]

eerst maar eens kijken hoe dit me bevalt.
chip kan altijd nog.

maar als SD hem kwijt wil; quanta costa?

waarom een mech?
kweenie. kan minder aan kapot.
en ik ben bang dat ik, als ik een setting vind die ik prettig vind, er verder niks meer mee doe.
vind ik ergens weer zonde van het geld.
en ondertussen geef ik bijna net zo veel uit aan een unregulated zelfbouwproject :') i know, right?
Precies :) mooie is wel dat settings veranderen per atty en liquid ook en niet alleen per coil die je bouwt (waar een mech dus op hangt). En met de sx350j en temp control, damn, ik wil niets anders meer :D nooit meer die per ongelijke dry hit etc. en voor elke liquid weet ik wat de temp setting is en daardoor weinig variatie per coil die ik gebruik :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_156068147
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:35 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Precies :) mooie is wel dat settings veranderen per atty en liquid ook en niet alleen per coil die je bouwt (waar een mech dus op hangt). En met de sx350j en temp control, damn, ik wil niets anders meer :D nooit meer die per ongelijke dry hit etc. en voor elke liquid weet ik wat de temp setting is en daardoor weinig variatie per coil die ik gebruik :)
mja. temp control. heb je nikkel en titanium voor nodig.
met de verhalen die op het www rondwaren, word je daar ook niet blijer van.
daar wacht ik nog even mee.
pi_156068177
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:38 schreef marc0871 het volgende:

[..]

mja. temp control. heb je nikkel en titanium voor nodig.
met de verhalen die op het www rondwaren, word je daar ook niet blijer van.
daar wacht ik nog even mee.
als je een nikkel allergie hebt is het niet tof idd :) maar zonder allergie doet 1 dry hit per maand VEEL meer schade dan dampen met nikkel. Je kan ook twisted maken met nikkel en kanthal om een temp control coil te maken :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_156068241
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:40 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

als je een nikkel allergie hebt is het niet tof idd :) maar zonder allergie doet 1 dry hit per maand VEEL meer schade dan dampen met nikkel. Je kan ook twisted maken met nikkel en kanthal om een temp control coil te maken :)
meh. nikkel heb ik vanaf het begin al niet vertrouwd.
nog voordat ik dingen ging horen en lezen.
ik laat dat nog wel even.
pi_156068266
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:44 schreef marc0871 het volgende:

[..]

meh. nikkel heb ik vanaf het begin al niet vertrouwd.
nog voordat ik dingen ging horen en lezen.
ik laat dat nog wel even.
Goed recht idd :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  maandag 14 september 2015 @ 00:51:55 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156068354
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:40 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Je kan ook twisted maken met nikkel en kanthal om een temp control coil te maken :)
tried that, maar bij mij werkte dat niet. Moet er wel bijzeggen dat dat op een rdna chip was volgens mij; op de yihi niet geprobeerd, en op de D2 ook niet. Misschien nog eens proberen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer maandag 14 september 2015 @ 15:02:10 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156078940
Ook wel interessant:

http://www.cloupor.com/cl(...)ture-control-box-mod
https://www.fasttech.com/(...)s-50w-tc-temperature

Er komt een Cloupor Mini+ aan. 50W en TC. is slechts 1mm groter dan de gewone Cloupor mini. Kost in pre-order bij Fasttech 36$, dus dat is ook niet duur. Ben benieuwd hoe goed ie straks is, dan kon het nog wel eens een opvolger worden.
Ben op het batterij-niveau-issue na, namelijk zeer tevreden over mijn Mini; vooral het formaat en de bouwkwaliteit.

Heb het net ff nagekeken en ik koop ongeveer elke 6 maanden een nieuwe mod, dus dan is een lage prijs wel handig. :7.
pi_156079110
alvast een paar foto's van de onderdelen van de website;

modmaker box



fat daddy vapes 510 v4 22mm cap, low profile, short.



mitec vuurknop



mosfet voor de vuurknop



15k resistor voor de mosfet



en wat magneten voor het klepje
3mmX1,5mm voor het klepje zelf



3mmX5mm voor het doosje



kreeg vanmorgen al een e-mail dat de bestelling in behandeling was.
net een e-mail dat het verstuurd is.

  dinsdag 15 september 2015 @ 23:37:12 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156129739
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 16 september 2015 @ 04:35:36 #126
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156132816
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:07 schreef marc0871 het volgende:
alvast een paar foto's van de onderdelen...
Net als met Ikea spul; alles gereed, alleen nog in elkaar schroeven
Wat kost het op deze wijze om een 150w boxje te maken?

SD, duidelijke D2 review. Mooi klein zwart doosje. Het de yihi al hebben is het enige wat de koopzieke vwb de D2 blokkeert
Viel me trouwens op dat er geen linkje naar forum in de review voor mogelijke geïnteresseerde met vragen/eventuele plannen om te beginnen met dampen, etc staat.
Mai pben rai~!
pi_156135536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 04:35 schreef KNAK het volgende:

[..]

Net als met Ikea spul; alles gereed, alleen nog in elkaar schroeven
Wat kost het op deze wijze om een 150w boxje te maken?

ze hebben een evolv dna200 bordje voor 60 pond.
met wat ik bij elkaar heb gesprokkeld zou je op zo'n 150 euro komen.
met een hammond 1590g boxje en een goedkopere knop kan je daar nog iets op besparen. denk aan een tientje of 2.
reken met 10 pond verzenden.

op de 510 en het bordje na, zijn alle componenten ook bij conrad te halen. scheelt misschien iets.
maar dan zit je ook weer met 2X verzenden. doet het voordeel misschien net weer teniet.
  donderdag 17 september 2015 @ 10:12:06 #128
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156164020
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 04:35 schreef KNAK het volgende:

[..]

Net als met Ikea spul; alles gereed, alleen nog in elkaar schroeven
Wat kost het op deze wijze om een 150w boxje te maken?

SD, duidelijke D2 review. Mooi klein zwart doosje. Het de yihi al hebben is het enige wat de koopzieke vwb de D2 blokkeert
Viel me trouwens op dat er geen linkje naar forum in de review voor mogelijke geïnteresseerde met vragen/eventuele plannen om te beginnen met dampen, etc staat.
goed idee dat linkje, alleen krijgen we dan ws dezelfde azijnzeikerds over de vloer die nu lekker daar in de reakties hangen, moet je ook willen natuurlijk :+

Daarbij zitten we nu ergens halverwege Frankrijk, dus aanpassen kan evt vanavond pas, want de DPS is priegelig klein op mobiel ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 17 september 2015 @ 14:50:15 #129
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156170539
:+

Die zeikende meute zal niet de moeite nemen hier te komen kijken.
Dampend door Frankrijk trekken... Zeker naar Spanje toe?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:22 schreef marc0871 het volgende:

[..]

ze hebben een evolv dna200 bordje voor 60 pond.
met wat ik bij elkaar heb gesprokkeld zou je op zo'n 150 euro komen.
met een hammond 1590g boxje en een goedkopere knop kan je daar nog iets op besparen. denk aan een tientje of 2.
reken met 10 pond verzenden.

op de 510 en het bordje na, zijn alle componenten ook bij conrad te halen. scheelt misschien iets.
maar dan zit je ook weer met 2X verzenden. doet het voordeel misschien net weer teniet.
Nog prijzig om zelf te knutselen.
Kant en klare box kopen is in weze goedkoper.
Het kopen van een miniatuur zeilschip is dan ook goedkoper dan één die je zelf moet bouwen :p.
Ik wil het resultaat wel zien. Ik heb sinds ik de Velocity knaller in gebruik heb met quadcoil even een moment van interesse in cloudchasing, vandaar m'n vraag. Goedkoop 150w boxje om even beetje te spelen zou leuk zijn, maar ¤150 is ¤100 teveel
Stuur de foto's maar op tijdens het bouwen ;)
Mai pben rai~!
pi_156171670
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:50 schreef KNAK het volgende:

[..]

Nog prijzig om zelf te knutselen.
Kant en klare box kopen is in weze goedkoper.
Het kopen van een miniatuur zeilschip is dan ook goedkoper dan één die je zelf moet bouwen :p.
Ik wil het resultaat wel zien. Ik heb sinds ik de Velocity knaller in gebruik heb met quadcoil even een moment van interesse in cloudchasing, vandaar m'n vraag. Goedkoop 150w boxje om even beetje te spelen zou leuk zijn, maar ¤150 is ¤100 teveel
Stuur de foto's maar op tijdens het bouwen ;)
en dan zit er nog geen one-off cnc doosje bij ;)
de lol van dit soort dingen zit hem ook in het bouwen zelf.

een bedrijf kan goedkoper aan de onderdelen komen, door in grotere aantallen te kopen/produceren.
in-house productie kan ook de kosten drukken, maar dan zit je met de afschrijvingen op je machines.
direct van de fabrikant bestellen kan ook grote prijsvoordelen bieden, maar dan zit je meestal aan grotere aantallen vast.
en een reseller wil ook graag nog wat verdienen.
dus tja; zelf bouwen kan een stuk duurder zijn dan een af product kopen.

kreeg net een e-mail dat de spullen onderweg zijn naar amsterdam.
verwacht ik ze morgen.

ondertussen een paar setjes 25r's besteld bij nkon en een intellicharger i4.
mijn intellicharger i2 werkt nog maar als een i1 :')
heb ik al binnen en de batterijen liggen te laden.
krimpkous en de goede :@ mosfet verwacht ik ook morgen binnen te hebben.
kabel heb ik hier nog wel ergens liggen.
nou nog ff kijken of ik de goede boortjes heb liggen.

morgen (hoop ik) meer.
  donderdag 17 september 2015 @ 16:40:04 #131
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156173386
Het is een hobbymatige activiteit, zelf bouwen mij lijkt het ook wel leuk, al zou ik het voor elkaar kunnen krijgen m'n hand eraf te knallen dus blijft het bij visuele interesse tot nu toe :p

i4 ook gekocht. Nu 6 slots dus nooit meer met lege batterijen de dag in

Voor de yihi gebruikers; waar in Nederland die extensie tube voor 2 18650 te koop?
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 september 2015 @ 17:20:58 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156174298
Awesome! Zojuist van Zith de coils ontvangen! Vanavond bouwen.

Als bonus zelfs nog 2 liquids erbij. Ga ik zeker proberen (en hopen dat de pg allergie meevalt)

Thanks!
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2015 @ 17:47:46 #133
230491 Zith
pls tip
pi_156174777
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:20 schreef Kreator het volgende:
(en hopen dat de pg allergie meevalt)

Ow wist ik niet :P het is 50/50 base met vg smaakstoffen dus zou het op 40% schatten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156174784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:20 schreef Kreator het volgende:
Awesome! Zojuist van Zith de coils ontvangen! Vanavond bouwen.

Als bonus zelfs nog 2 liquids erbij. Ga ik zeker proberen (en hopen dat de pg allergie meevalt)

Thanks!
hij is fijn ^O^
en een _O_ voor Zith.
  donderdag 17 september 2015 @ 17:49:31 #135
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156174803
Er is nog hoop op een liquid doos op deze wijze :p
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2015 @ 23:43:40 #136
230491 Zith
pls tip
pi_156187439
https://www.fasttech.com/products/3331701

Authentic Joyetech eVic VTC Mini 60W TC

Was 36$, nu 69$ :o
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156208123
http://www.dailymail.co.u(...)ette-blows-face.html

Iemand een idee welke accu hij heeft gebruikt?
BlaBlaBla
  vrijdag 18 september 2015 @ 23:02:45 #138
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156211353
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:21 schreef Soldier2000 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ette-blows-face.html

Iemand een idee welke accu hij heeft gebruikt?
Een auto accu, met een schokbrekerveer als coil en een schaap erdoorheen als wick.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sounddragon op 18-09-2015 23:08:02 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_156212349
Capella proef eppys besteld, nu al zin om te dampen :D
  vrijdag 18 september 2015 @ 23:52:33 #141
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156212715
Waar die Capella besteld??

Aardbeien is wel lekker, tegens de enige die ik geprobeerd heb ( wegens niet weten welke lekker is, vandaag de interesse in waar besteld ;) )
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2015 @ 23:56:37 #142
230491 Zith
pls tip
pi_156212829
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:21 schreef Soldier2000 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ette-blows-face.html

Iemand een idee welke accu hij heeft gebruikt?
Of zijn (mech)mod had geen vent holes, of hij had batterijen uit de jaren 90 (ipv safe chemistry batterijen)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156212855
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:43 schreef Zith het volgende:
https://www.fasttech.com/products/3331701

Authentic Joyetech eVic VTC Mini 60W TC

Was 36$, nu 69$ :o
Code "MAP" ;)
pi_156212991
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Of zijn (mech)mod had geen vent holes, of hij had batterijen uit de jaren 90 (ipv safe chemistry batterijen)
of een matige sig-a-like
super sub- ohm coil op een efest 3100mah.
misschien proberen te sub-ohmen op een ego batterij?

het verhaal vertelt het niet, dus het blijft gissen.

mijn batterijen worden eerst een tikkie heet.
dan ga je vanzelf wel een keer stoppen.

kan natuurlijk ook een verhaaltje zijn om mensen af te schrikken (big tobacco?).
daar gok ik eerder op.
  zaterdag 19 september 2015 @ 00:30:17 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156213337
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Of zijn (mech)mod had geen vent holes, of hij had batterijen uit de jaren 90 (ipv safe chemistry batterijen)
ventholes heb je pas nodig na ongeveer een halve minuut kortsluiting, dus er is vast iets anders misgegaan. Die gebroken nek is natuurlijk ook bullshit; dat komt niet door een batterij, maar omdat ie omgeflikkerd is, en ws een beetje ongelukkig, duhhuh.
Dat het nog niet in de televaag staat.. Valt een beetje tegen :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_156215561
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:52 schreef KNAK het volgende:
Waar die Capella besteld??

Aardbeien is wel lekker, tegens de enige die ik geprobeerd heb ( wegens niet weten welke lekker is, vandaag de interesse in waar besteld ;) )
E-sigaret Nederland, zijn 1 euro per 1.5 mL sample. Er is een site die verkoopt ze voor 75 cent alleen daar heb je maar een paar smaken (even googlen, weet de naam even niet).

Ik dacht dat je vanilla custard V2 ook had geprobeerd?

Ik heb besteld:

- Anijs
- Vanilla custard V2
- Vanilla cupcake
- Cinnamon danish swirl
- Peanut butter

Ben erg benieuwd :9~
pi_156216603
Vanilla Custard V2 is erg goed!

Ik haal m'n Capella's altijd hier: http://www.ecigexpress.com/

$2,50 voor 13ml
pi_156225489
Hi guys,

Ik heb een Eleaf iStick + Nautilus mini combinatie. Ik heb meestal goedkope liquids van bijv rookwinkel.nl, bestaande uit 70% PG en 30% VG. Helaas ervaar ik echter vaak 'last' van m'n keel. Hij wordt een beetje schraperig en krijg ook vaker last van hoesten dan met sigaretten.

Ik las dat sommige mensen gevoeliger zijn voor PG en daarom misschien beter over kunnen stappen naar een hoger percentage VG. Klopt dit? Daarnaast las ik dat sommige coils VG niet goed kunnen verwerken o.i.d., zou mijne dat wel kunnen? Het is namelijk het proberen waard, mits het m'n vaporizer niet killt. :p

Hoor graag reacties!
pi_156225809
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:12 schreef BartMcCormick het volgende:
Hi guys,

Ik heb een Eleaf iStick + Nautilus mini combinatie. Ik heb meestal goedkope liquids van bijv rookwinkel.nl, bestaande uit 70% PG en 30% VG. Helaas ervaar ik echter vaak 'last' van m'n keel. Hij wordt een beetje schraperig en krijg ook vaker last van hoesten dan met sigaretten.

Ik las dat sommige mensen gevoeliger zijn voor PG en daarom misschien beter over kunnen stappen naar een hoger percentage VG. Klopt dit? Daarnaast las ik dat sommige coils VG niet goed kunnen verwerken o.i.d., zou mijne dat wel kunnen? Het is namelijk het proberen waard, mits het m'n vaporizer niet killt. :p

Hoor graag reacties!
het klopt dat een hoger vg gehalte je klachten kan verminderen.
welke verhouding voor jou werkt, moet je zelf uitvinden.
bij mij waren de klachten die ik al had, al verdwenen met een 50/50 liquid.
maar misschien ben jij gebaat bij een 70/30 of zelfs 100% vg (virgin vapor of zo).

hoger vg verknalt zelf nog niet zozeer je coils, maar het is wat dikker, zodat het wat minder makkelijk bij je coils kan komen.
met sommige coilheads zal je regelmatig dryhits krijgen.
met de nautilus coils heb je daar niet zo'n last van, dacht ik.
pi_156227729
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:26 schreef marc0871 het volgende:

[..]

het klopt dat een hoger vg gehalte je klachten kan verminderen.
welke verhouding voor jou werkt, moet je zelf uitvinden.
bij mij waren de klachten die ik al had, al verdwenen met een 50/50 liquid.
maar misschien ben jij gebaat bij een 70/30 of zelfs 100% vg (virgin vapor of zo).

hoger vg verknalt zelf nog niet zozeer je coils, maar het is wat dikker, zodat het wat minder makkelijk bij je coils kan komen.
met sommige coilheads zal je regelmatig dryhits krijgen.
met de nautilus coils heb je daar niet zo'n last van, dacht ik.
Thanks!! Daar kan ik al een stuk meer mee! Ik zie dat Virgin Vapor heel veel smaken heeft, veel die me ook aantrekkelijk lijken.. ¤8 per 10ml vind ik alleen best veel, gezien ik eerst altijd ¤3 per 10 ml betaalde.. Is het ook zo dat 100% VG liquids langer meegaan, of helemaal niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')