abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 september 2015 @ 09:39:11 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_155992510
Kan iemand mij helpen? Ik wil bij Fasttech een paar van die coils bestellen...

https://www.fasttech.com/(...)le-atomizers-50-pack

Die.

Maar nu zie ik dat ze ze in allerlei verschillende maten en vormen hebben. Weet iemand welke diameter en hoeveel mm ik moet hebben en ook hoeveel loops?
Ik heb een subtank mini RBA.

Alvast bedankt.
pi_155992564
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:35 schreef marc0871 het volgende:

[..]

gast :')
hij zoekt iets in de geest van een cartomizer.
en als hij iets eenvoudigs in rba wil, zou hij nog naar een igo-l kunnen kijken.
veel geschikter voor smaakjes testen.
is er niet gewoon iets kant en klaar, waarbij ik niets hoef te builden?

Wat zijn overigens jullie ervaringen met Virgin Vapor, ik heb nu 4 smaakjes geprobeerd, en ik ben niet overtuigd van de populariteit dat dit merk heeft. Damp is goed, maar de smaak is minimaal.
BlaBlaBla
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 september 2015 @ 09:47:22 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_155992657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:42 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

is er niet gewoon iets kant en klaar, waarbij ik niets hoef te builden?

Wat zijn overigens jullie ervaringen met Virgin Vapor, ik heb nu 4 smaakjes geprobeerd, en ik ben niet overtuigd van de populariteit dat dit merk heeft. Damp is goed, maar de smaak is minimaal.
Er is ontzettend veel kant en klaar waarbij je niet hoeft te builden. Sterker nog, 98% van de dampers heeft kant en klaar spul.
Zal zo ff teruglezen wat je wensen zijn.

Virgin Vapor heb ik veel gedampt. Heb er nog een paar potjes van staan. Ben er vanaf gestapt toen er steeds minder smaak en steeds meer water in kwam. Als je graag 100% VG dampt, raad ik Velvet Cloud aan, maar die kun je in Europa bijna nergens kopen. Ik importeer het.
Als je 100% vg niet zoveel uitmaakt, zijn er 100.000 betere merken dan Virgin Vapor.

-edit- oh je wil een dripper. :'). Daar heb ik geen kaas van gegeten.
pi_155996792
toch maar ff 3 liter 36mg 50/50 bijbestelt :+ kunnen we even vooruit *O*
pi_155998783
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:42 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

is er niet gewoon iets kant en klaar, waarbij ik niets hoef te builden?

zo'n cartomizer als in de link in mijn vorige post.
moet eigenlijk in een tankje gezet worden, maar je kan ze ook gewoon stand-alone gebruiken en er in druppelen.

maar dat zeg ik; een eenvoudig drippertje. hoef je nog niet eens een cloud kanon te nemen. liever niet zelfs, als je hem echt gaat gebruiken voor smaaktesten ;).
de coil draaien met kanthal is echt poepsimpel en de wick (ik gebruik gewoon 100% katoen watten van de jumbo ;)) is binnen een minuut vervangen, voor de volgende smaak.
geeft imo een beter resultaat dan een cartomizer.
met een goede coil kan je echt maanden doen en met een pak watten ben je wel een paar jaar zoet.
't is ff prutsen tot je een coil hebt die jou bevalt, maar daarna heb je het (bijna) niet meer kant en klaar.
  vrijdag 11 september 2015 @ 20:05:41 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156007158
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 01:29 schreef KNAK het volgende:
45 minuten dampen en al over de helft,...is wel een nadeel inderdaad
Heb iets horen zeggen over een mogelijke 18650 versie, maar dan nog,..

Waar blijft de review van dat zwarte kleine dingetje? :9

De Lemo 2 net voorzien van een 'pancake' wicking methode; 75w met de standaard meegeleverde coil er nog in, zonder een dry hit binnen 15 min een volle tank leeggedampt.

Net ook maar een Nitecore i4 besteld... Die D2 trekt ut niet meer _O-

En oh, weleens clapton gebruikt? Zo ja, de moeite waard ?
18650 trekt dat vermogen niet, nog niet misschien :N

Review staat in de wachtrij, is wel al klaar, Houd de Frontpage maar in de peiling dinsdag rond een uurtje of 3 ;)

En ja, diverse claptons gemaakt, leuk, maar zoals ik pas geleden al zei; als je niks beters te doen hebt en je wilt van je dunne zooi af, is dat leuk om te bouwen, maar op een gegeven moment kom je toch tot de ontdekking dat een standaard 1.01 versie microcoil het gewoon net zo goed doet. Als je hem maar netjes maakt, en ook nogmaals: de wick is wat je build 'goed' maakt.. coil is voor de pimp.. leuk, maar niet echt nodig.

Uit den oouden doosch: Clapton Dual :7



Zipper vind ik persoonlijk het dikste voor de looks :7



quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:42 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

is er niet gewoon iets kant en klaar, waarbij ik niets hoef te builden?

Wat zijn overigens jullie ervaringen met Virgin Vapor, ik heb nu 4 smaakjes geprobeerd, en ik ben niet overtuigd van de populariteit dat dit merk heeft. Damp is goed, maar de smaak is minimaal.
Ja, zat, kost je minimaal een euro per coil. En zelfbouwers hebben tóch echt meer smaak..

Maar als je echt niet wilt bouwen is er keus zat; wat Krea al zei: het overgrote meerendeel van de dampende mensch heeft tanks met standaard schroefcoils :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door Sounddragon op 11-09-2015 20:14:56 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 11 september 2015 @ 20:23:57 #57
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156007580
Dan is die clapton voor mij niet de moeite waard. Ziet er leuk uit, ook de zipper, maar als ie functioneel net zo goed werkt als een goede normale coil met goede wick begin ik daar niet aan

Max VG in Lemo 2 werkt geweldig met pancake wick

Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 september 2015 @ 21:17:21 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156009367
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:39 schreef Kreator het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik wil bij Fasttech een paar van die coils bestellen...

https://www.fasttech.com/(...)le-atomizers-50-pack

Die.

Maar nu zie ik dat ze ze in allerlei verschillende maten en vormen hebben. Weet iemand welke diameter en hoeveel mm ik moet hebben en ook hoeveel loops?
Ik heb een subtank mini RBA.

Alvast bedankt.
Niemand? Sd,jij weet dit.
  vrijdag 11 september 2015 @ 21:38:12 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156010118
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niemand? Sd,jij weet dit.
Weerstand staat erbij, 0.5 Ohm is OK, wat voor bevestiging heeft zo'n ding voor de coil? Tussen schroefjes kun je niet weg met 0.5 meestal, dan wil je 0.35 ofzo. Als je gaatjes hebt waar de leads in gaan kun je wel 0.5mm pakken.

[edit]

Ik zie het al.. een U-vormige uitsparing met dat schroefie in het midden.. pak die 0.5mm maar van die link die je geeft..aantal wraps maakt niet zoveel uit, past wel. en lekker dik zodat hij niet ontsnapt.. je hebt wel een beetje powerz nodig om die te stoken trouwens, is veel metaal, dus een wattje of 30 - 40 heb je wel nodig denk ik. Heb je die Sigelei al besteld? Pak die er maar bij :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_156010145
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niemand? Sd,jij weet dit.
ik zou vooral naar de ohm's kijken.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 september 2015 @ 21:48:58 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156010574
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Weerstand staat erbij, 0.5 Ohm is OK, wat voor bevestiging heeft zo'n ding voor de coil? Tussen schroefjes kun je niet weg met 0.5 meestal, dan wil je 0.35 ofzo. Als je gaatjes hebt waar de leads in gaan kun je wel 0.5mm pakken.

[edit]

Ik zie het al.. een U-vormige uitsparing met dat schroefie in het midden.. pak die 0.5mm maar van die link die je geeft..aantal wraps maakt niet zoveel uit, past wel. en lekker dik zodat hij niet ontsnapt.. je hebt wel een beetje powerz nodig om die te stoken trouwens, is veel metaal, dus een wattje of 30 - 40 heb je wel nodig denk ik. Heb je die Sigelei al besteld? Pak die er maar bij :+
Cool. Thx. Ik ga het proberen. :)
  vrijdag 11 september 2015 @ 21:54:43 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156010819
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Cool. Thx. Ik ga het proberen. :)
Ik zou deze nemen.. 10 pack, dan heb je er niet meteen debiel veel liggen.. 50 stuks is echt gestoord veel. Net zoiets als 3 liter 36mg base bestellen zeg maar :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:03:26 #63
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156011179
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou deze nemen.. 10 pack, dan heb je er niet meteen debiel veel liggen.. 50 stuks is echt gestoord veel. Net zoiets als 3 liter 36mg base bestellen zeg maar :+
Dat zou weleens handig zijn, base met zeer hoge nic voor als we worden drooggelegd.
Paar liter de vriezer in en voor 2 a 3 jaar voorraad hebben...

...of gewoon nicvrij dampen
Mai pben rai~!
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:06:33 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156011308
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:03 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dat zou weleens handig zijn, base met zeer hoge nic voor als we worden drooggelegd.
Paar liter de vriezer in en voor 2 a 3 jaar voorraad hebben...

...of gewoon nicvrij dampen
Ik koop wel gewoon nico vrije tzt, en dan gooi ik er zelf wel nicotine in, de link staat hier in het topic.

Als je nou zonodig in paniek wilt raken, zorg dan gewoon dat je dat flessie nicotine in huis hebt, dan ben je klaar. Nu als een idioot base in gaan slaan is vind ik gewoon achterlijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 september 2015 @ 22:24:14 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156011990
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou deze nemen.. 10 pack, dan heb je er niet meteen debiel veel liggen.. 50 stuks is echt gestoord veel. Net zoiets als 3 liter 36mg base bestellen zeg maar :+
2,36$ voor 50 ofzoiets. Levenslang voorraad. 8-).
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:27:19 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156012085
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

2,36$ voor 50 ofzoiets. Levenslang voorraad. 8-).
En als je ze nou te 'heet' vindt of ze bevallen anderszins niet? OK het kost peanuts, maar ik zou dan lekker kijken naar andere types erbij zodat je wat kunt proberen en afwisselen ofzo; maatje dunner, maatje dikker, wrap minder, wrap meer, 10 van die, en 10 van die.. maar tis jouw doekoe; leef je uit zou ik zeggen ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:50:21 #67
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156012805
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik koop wel gewoon nico vrije tzt, en dan gooi ik er zelf wel nicotine in, de link staat hier in het topic.

Als je nou zonodig in paniek wilt raken, zorg dan gewoon dat je dat flessie nicotine in huis hebt, dan ben je klaar. Nu als een idioot base in gaan slaan is vind ik gewoon achterlijk.
Ik zit al op <0.3
Heb onlangs 0% gedampt voor een paar dagen en merkte amper verschil op.
M.a.w., ik ben niet alleen rookvrij, maar ook zo goed als nicotine vrij.
O+ door hier 8 maanden geleden even op te klikken in LIF ^O^

Ik heb via een website dat alleen maar eppies verkoopt een stuk of 20 verschillende smaken liggen, echter zijn ze allemaal 1.1% nic. Kom daar maar met moeite doorheen. Niet lekker!

Mocht er iemand fruitachtig/zoet menthol lekker vinden ; mt baker - thug juice !!!
Mai pben rai~!
pi_156013087
of zelf een rolletje 26 en een boortje 2 en 2,5 kopen.
echt waar; het installeren is het meeste werk en dat moet je toch doen

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:23 schreef KNAK het volgende:
Dan is die clapton voor mij niet de moeite waard. Ziet er leuk uit, ook de zipper, maar als ie functioneel net zo goed werkt als een goede normale coil met goede wick begin ik daar niet aan

Max VG in Lemo 2 werkt geweldig met pancake wick

double twisted 32, 5 wraps om een 2mm boortje. moet jij eens opletten ;)

ik had van de week per ongeluk de 28 te pakken.
2m lengte gepakt en dubbel geslagen.
in de accutol en draaien maar. duurt ff maar dan heb je ook wat.
nog een keer dubbel geslagen en maar weer draaien.
jemig, wat een dikke draad kwam daar uit. twisted 23 was er niets bij.

2 coils van 8 wraps om een 2mm boortje gedraaid en in de dark horse gezet.
kwam uit op 0,35ohm.

op de unknown gezet en vuren.
gossiemoppies wat duurde dat een tijd voordat 'ie ging gloeien.
poosje zitten rommelen en toen ik klaar was merkte ik al dat de batterij het beste alweer had gehad.
wick er in, juice er op en een verse batterij en dampen maar.
duurde een eeuwigheid voor er een beetje damp kwam maar daarna kwam het ook goed.
na 10 hijsen was de batterij al van 4,18 naar 3,78 gegaan :')

het hele proces nog eens met 30 gedaan en dat gaat al een stuk beter.
dat komt met 6 wraps @ 2mm trouwens op 0,45ohm uit.
een paar extra watt'tjes zou nu wel van pas komen. beetje koele vape.
zelfs met de dark horse vol open is er redelijk smaak. iets dicht komt hij goed door.
damp is goed. niet geweldig.
extra kick van de nicotine.

5 wraps met 32 zal wel ruim boven de 0,5 zitten.
pi_156013221
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:50 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik zit al op <0.3
Heb onlangs 0% gedampt voor een paar dagen en merkte amper verschil op.
M.a.w., ik ben niet alleen rookvrij, maar ook zo goed als nicotine vrij.
O+ door hier 8 maanden geleden even op te klikken in LIF ^O^

Ik heb via een website dat alleen maar eppies verkoopt een stuk of 20 verschillende smaken liggen, echter zijn ze allemaal 1.1% nic. Kom daar maar met moeite doorheen. Niet lekker!

Mocht er iemand fruitachtig/zoet menthol lekker vinden ; mt baker - thug juice !!!
ik zit nu aan de aardbei, perzik en sinaasappel, met een drupje menthol.
best lekker.
jammer dat die na een week pas echt lekker gaat worden.
net een nieuwe 50ml aangemaakt en de vorige is zo goed als op ;(
  vrijdag 11 september 2015 @ 23:31:52 #70
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156014130
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:00 schreef marc0871 het volgende:
of zelf een rolletje 26 en een boortje 2 en 2,5 kopen.
echt waar; het installeren is het meeste werk en dat moet je toch doen

[..]

double twisted 32, 5 wraps om een 2mm boortje. moet jij eens opletten ;)

ik had van de week per ongeluk de 28 te pakken.
2m lengte gepakt en dubbel geslagen.
in de accutol en draaien maar. duurt ff maar dan heb je ook wat.
nog een keer dubbel geslagen en maar weer draaien.
jemig, wat een dikke draad kwam daar uit. twisted 23 was er niets bij.

2 coils van 8 wraps om een 2mm boortje gedraaid en in de dark horse gezet.
kwam uit op 0,35ohm.

op de unknown gezet en vuren.
gossiemoppies wat duurde dat een tijd voordat 'ie ging gloeien.
poosje zitten rommelen en toen ik klaar was merkte ik al dat de batterij het beste alweer had gehad.
wick er in, juice er op en een verse batterij en dampen maar.
duurde een eeuwigheid voor er een beetje damp kwam maar daarna kwam het ook goed.
na 10 hijsen was de batterij al van 4,18 naar 3,78 gegaan :')

het hele proces nog eens met 30 gedaan en dat gaat al een stuk beter.
dat komt met 6 wraps @ 2mm trouwens op 0,45ohm uit.
een paar extra watt'tjes zou nu wel van pas komen. beetje koele vape.
zelfs met de dark horse vol open is er redelijk smaak. iets dicht komt hij goed door.
damp is goed. niet geweldig.
extra kick van de nicotine.

5 wraps met 32 zal wel ruim boven de 0,5 zitten.
"na 10 hijsen was de batterij al van 4,18 naar 3,78 gegaan :')"

:')

Ik houd het wel op twisted als maximum vwb knutselen met coils. Wie weet bestel ik een keer pre-made clapton voor de fun, maar als ik het zo hoor mis ik er niet veel aan
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:04 schreef marc0871 het volgende:

[..]

ik zit nu aan de aardbei, perzik en sinaasappel, met een drupje menthol.
best lekker.
jammer dat die na een week pas echt lekker gaat worden.
net een nieuwe 50ml aangemaakt en de vorige is zo goed als op ;(
Nog steeds de natuurlijke concentraatjes?
Mai pben rai~!
pi_156015004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:31 schreef KNAK het volgende:

[..]

"na 10 hijsen was de batterij al van 4,18 naar 3,78 gegaan :')"

:')

Ik houd het wel op twisted als maximum vwb knutselen met coils. Wie weet bestel ik een keer pre-made clapton voor de fun, maar als ik het zo hoor mis ik er niet veel aan

[..]

Nog steeds de natuurlijke concentraatjes?
extracten ;)

nee, helaas even niet.
de 'extracten' die ik laatst bestelde, waren niet echt wat ik verwachtte; snoepgeur maar geen smaak, of juist zo sterk dat ik hem niet goed verdund kreeg en een beetje chemisch.
er zaten wel een paar smaken bij die ik hiervoor nodig had.
nog ff geen tijd gehad om het goede spul weer te bestellen.

nu moest ik dus mijn heil zoeken in kunstmatige smaakstoffen.
die zijn gelukkig wel goed, maar net niet zo goed als de extracten.
vraag me niet naar het merk, want die staat er niet op.
ik had ze van oliespuitje.
  zaterdag 12 september 2015 @ 00:02:02 #72
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156015174
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:56 schreef marc0871 het volgende:

[..]

extracten ;)

nee, helaas even niet.
de 'extracten' die ik laatst bestelde, waren niet echt wat ik verwachtte; snoepgeur maar geen smaak, of juist zo sterk dat ik hem niet goed verdund kreeg en een beetje chemisch.
er zaten wel een paar smaken bij die ik hiervoor nodig had.
nog ff geen tijd gehad om het goede spul weer te bestellen.

nu moest ik dus mijn heil zoeken in kunstmatige smaakstoffen.
die zijn gelukkig wel goed, maar net niet zo goed als de extracten.
vraag me niet naar het merk, want die staat er niet op.
ik had ze van oliespuitje.
http://www.oliespuitje.nl/nl/c-239595/diy-smaakstof ?
Mai pben rai~!
pi_156015264
quote:
ja. en ik heb niet de lounge liquid. die hadden ze toen nog niet.
ze zijn erg geconcentreerd. 10/15 druppels per 10ml is sterk zat.
  zaterdag 12 september 2015 @ 00:12:48 #74
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156015460
Voor minder dan ¤3 is het wel goedkoop, zeker als het dan ook nog flink geconcentreerd is. Kan je dit niet vergelijken met de CdD en de TPA / TFA sapjes? Goedkoop, geconcentreerd maar niet echt hoogdravend wat smaak betreft, ook al is het optimaal gemixt ?
Mai pben rai~!
pi_156015638
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:12 schreef KNAK het volgende:
Voor minder dan ¤3 is het wel goedkoop, zeker als het DNA ook nog flink geconcentreerd is. Kan je dit niet vergelijken met de CdD en de TPA / TFA sapjes? Goedkoop, geconcentreerd maar niet echt hoogdravend qat smaak betreft, ook al is het optimaal gemixt ?
weet ik niet. nog niet geprobeerd.
tpa/tfa staat nog wel op het lijstje om eens te proberen.

de smaken raken de 'echte' smaken een beetje, maar net niet.
lick extracten doen dat beter.
  † In Memoriam † zaterdag 12 september 2015 @ 00:20:14 #76
230491 Zith
pls tip
pi_156015655
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En als je ze nou te 'heet' vindt of ze bevallen anderszins niet? OK het kost peanuts, maar ik zou dan lekker kijken naar andere types erbij zodat je wat kunt proberen en afwisselen ofzo; maatje dunner, maatje dikker, wrap minder, wrap meer, 10 van die, en 10 van die.. maar tis jouw doekoe; leef je uit zou ik zeggen ;)
Ik heb 6x zakjes met 50... verschillende ohms, diktes, materiaal...

maar ik blijf toch altijd 1 favoriet hebben en die hogere ohm coils liggen stof te happen..

Voordat Kreator er 10 heeft verbruikt zit hij al aan een stainless steel / titanium coil :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156015898
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik heb 6x zakjes met 50... verschillende ohms, diktes, materiaal...

maar ik blijf toch altijd 1 favoriet hebben en die hogere ohm coils liggen stof te happen..

Voordat Kreator er 10 heeft verbruikt zit hij al aan een stainless steel / titanium coil :P
misschien kan je een dealtje sluiten met kreator?
kweenie wat jij hebt of wat hij precies zoekt, maar als jullie ergens op uit kunnen komen, mis jij een paar coils ook niet op die 50.
en hij heeft ze binnen een paar dagen in huis.
mixpakketje maken? kan hij alles eens uitproberen, voordat hij een miskoop van 50 coils doet, waar hij 2 weken op heeft zitten wachten.

of gaat het nu te veel op FHF lijken? :P ;)
  zaterdag 12 september 2015 @ 00:39:44 #78
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156016091
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:19 schreef marc0871 het volgende:

[..]

weet ik niet. nog niet geprobeerd.
tpa/tfa staat nog wel op het lijstje om eens te proberen.

de smaken raken de 'echte' smaken een beetje, maar net niet.
lick extracten doen dat beter.
TPA .. Savevape heeft eppies. Probeer wat, en als je zegt dat dit minder is dan oliespuitje hoor ik dat graag. Enige echt lekkere van TPA is deluxe french vanille
En als je dan toch gaan bestellen, vergeet dan niet de Mt. Baker - Thug Juice als je van een tintje menthol houdt. Die is echt zalig !
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † zaterdag 12 september 2015 @ 01:12:26 #79
230491 Zith
pls tip
pi_156016696
oh ja hoor ik stuur graag een paar honderd tiental coils.. :P heb een goed aantal in 0.5-0.6 ohm, kantal / nichrome groot en klein

heb deze:

https://www.fasttech.com/p/1907508
https://www.fasttech.com/p/2133203
https://www.fasttech.com/p/1945901
https://www.fasttech.com/p/2128801
https://www.fasttech.com/p/2107001
https://www.fasttech.com/p/2133107

[ Bericht 32% gewijzigd door Zith op 12-09-2015 01:17:33 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156017001
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:39 schreef KNAK het volgende:

[..]

TPA .. Savevape heeft eppies. Probeer wat, en als je zegt dat dit minder is dan oliespuitje hoor ik dat graag. Enige echt lekkere van TPA is deluxe french vanille
En als je dan toch gaan bestellen, vergeet dan niet de Mt. Baker - Thug Juice als je van een tintje menthol houdt. Die is echt zalig !
gaat op de 'todo' lijst.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:12 schreef Zith het volgende:
oh ja hoor ik stuur graag een paar honderd tiental coils.. :P heb een goed aantal in 0.5-0.6 ohm, kantal / nichrome groot en klein

heb deze:

https://www.fasttech.com/p/1907508
https://www.fasttech.com/p/2133203
https://www.fasttech.com/p/1945901
https://www.fasttech.com/p/2128801
https://www.fasttech.com/p/2107001
https://www.fasttech.com/p/2133107

kijk, dat zijn de berichten ^O^ _O_ .
krea, doe er je voordeel mee.
pi_156018791
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou deze nemen.. 10 pack, dan heb je er niet meteen debiel veel liggen.. 50 stuks is echt gestoord veel. Net zoiets als 3 liter 36mg base bestellen zeg maar :+
:D beter teveel dan te weinig :D lol
pi_156019832
Ik wilde net gaan posten hoe blij ik was met mijn Billow V2, krijg ik een enorme dry hit. Gadver, ik ben helemaal van slag.
pi_156020578
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:57 schreef BenX_95 het volgende:
Ik wilde net gaan posten hoe blij ik was met mijn Billow V2, krijg ik een enorme dry hit. Gadver, ik ben helemaal van slag.
en? hoe vind je hem?
pi_156021352
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:47 schreef marc0871 het volgende:

[..]

en? hoe vind je hem?
Erg letten op de hoeveelheid wick. Te veel krijg je dus een dry hit van, te weinig zorgt voor lekken. Nu lijkt hij het prima te doen.

Design is bijna perfect. Een beetje KF4-achtig. Enige nadeel is het vullen met een pipetje. Genoeg lucht en ook makkelijk in te stellen. Smaak is perfect. Vrij makkelijk op te bouwen. Goede wolken ook! Hij zit flush op de Evic VT en liquid niveau is goed zichtbaar. Grote pro voor mij is het met de build kunnen kloten zonder de liquid eruit te hoeven halen.

Pro's

• Goede afwerking
• Flush
• Smaak
• Damp
• Build bewerken zonder liquid te drainen
• Compleet uit elkaar te halen (voor schoonmaak ed)
• Luchtig

Cons
• Wicken vereist oefening
• Vullen met een pipetje vrij lastig
• Volledig glas, dus niet laten vallen.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 september 2015 @ 12:34:28 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156021512
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:12 schreef Zith het volgende:
oh ja hoor ik stuur graag een paar honderd tiental coils.. :P heb een goed aantal in 0.5-0.6 ohm, kantal / nichrome groot en klein

heb deze:

https://www.fasttech.com/p/1907508
https://www.fasttech.com/p/2133203
https://www.fasttech.com/p/1945901
https://www.fasttech.com/p/2128801
https://www.fasttech.com/p/2107001
https://www.fasttech.com/p/2133107

Dat zou wel tof zijn. Stuur je zo wel een pm.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 september 2015 @ 12:40:09 #86
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156021618
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:31 schreef marc0871 het volgende:

[..]

misschien kan je een dealtje sluiten met kreator?
kweenie wat jij hebt of wat hij precies zoekt, maar als jullie ergens op uit kunnen komen, mis jij een paar coils ook niet op die 50.
en hij heeft ze binnen een paar dagen in huis.
mixpakketje maken? kan hij alles eens uitproberen, voordat hij een miskoop van 50 coils doet, waar hij 2 weken op heeft zitten wachten.

of gaat het nu te veel op FHF lijken? :P ;)
Deal voorgezteld. Bedankt voor het meedenken.
pi_156022251
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Deal voorgezteld. Bedankt voor het meedenken.
pi_156022743
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:27 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

Erg letten op de hoeveelheid wick. Te veel krijg je dus een dry hit van, te weinig zorgt voor lekken. Nu lijkt hij het prima te doen.

Design is bijna perfect. Een beetje KF4-achtig. Enige nadeel is het vullen met een pipetje. Genoeg lucht en ook makkelijk in te stellen. Smaak is perfect. Vrij makkelijk op te bouwen. Goede wolken ook! Hij zit flush op de Evic VT en liquid niveau is goed zichtbaar. Grote pro voor mij is het met de build kunnen kloten zonder de liquid eruit te hoeven halen.

Pro's

• Goede afwerking
• Flush
• Smaak
• Damp
• Build bewerken zonder liquid te drainen
• Compleet uit elkaar te halen (voor schoonmaak ed)
• Luchtig

Cons
• Wicken vereist oefening
• Vullen met een pipetje vrij lastig
• Volledig glas, dus niet laten vallen.
^O^

wick is idd altijd wel muy importante; dryhits, lekken, knallen. alles is terug te voeren op de wick.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 september 2015 @ 13:55:14 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156023084
Ja, ik ben er ook wel achter dat ik ze veel te strak/dik wickte waardoor ik dryhits kreeg.
  zaterdag 12 september 2015 @ 16:24:22 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_156026119
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:27 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

Erg letten op de hoeveelheid wick. Te veel krijg je dus een dry hit van, te weinig zorgt voor lekken. Nu lijkt hij het prima te doen.

Design is bijna perfect. Een beetje KF4-achtig. Enige nadeel is het vullen met een pipetje. Genoeg lucht en ook makkelijk in te stellen. Smaak is perfect. Vrij makkelijk op te bouwen. Goede wolken ook! Hij zit flush op de Evic VT en liquid niveau is goed zichtbaar. Grote pro voor mij is het met de build kunnen kloten zonder de liquid eruit te hoeven halen.

Pro's

• Goede afwerking
• Flush
• Smaak
• Damp
• Build bewerken zonder liquid te drainen
• Compleet uit elkaar te halen (voor schoonmaak ed)
• Luchtig

Cons
• Wicken vereist oefening
• Vullen met een pipetje vrij lastig
• Volledig glas, dus niet laten vallen.
Ziet er goed uit; is idd wel een hele dikke pro dat je bij je build kunt zonder hem leeg te halen, is moooi qud als er iets niet goed is terwijl je hem net hebt gevuld.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_156028914
Twee keer nu onaangekondigd een verschrikkelijke dry hit gehad. Nieuwe coils gedraaid en dunner wick erin gestopt en korter geknipt. De dry hits kwamen pas na een paar uur. Hopen dat dit wel werkt.
pi_156048731
meh :{ double twisted 30 dual coil was het niet helemaal.

heb er nu een parallel in zitten.
de gauge moet ik jullie even schuldig blijven; de draad heb ik als 26 besteld, maar ik kom altijd te laag uit. ik vermoed 27 (kan niet. dan zou ik hoger uit moeten komen) 25.

dual coil van elk 2 draden, 6 wraps om een 2mm boortje. 0.28ohm.
die kickt wel ff wat meer ass w/

[ Bericht 3% gewijzigd door marc0871 op 13-09-2015 17:59:13 ]
pi_156057228
spullen besteld voor een dual 18650 unregulated parallel boxmod, bij modmaker.co.uk

fat daddy 510 v4 22mm,
flush mitec vuurknop,
mosfet,
15k resistor,
2 15a zekeringen,
batterijhouder,
magneten,
en een mooie gezandstraalde, geanodiseerde modmakersbox.



[ Bericht 2% gewijzigd door marc0871 op 14-09-2015 18:06:44 ]
  zondag 13 september 2015 @ 22:28:32 #94
24329 KNAK
ff w88,......
pi_156064274
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 20:01 schreef marc0871 het volgende:
spullen besteld voor een dual 18650 unregulated parallel boxmod, bij modmaker.co.uk

fat daddy 510 v4 22mm,
flush mytek vuurknop,
mosfet,
15k resistor,
2 15a zekeringen,
batterijhouder,
magneten,
en een mooie gezandstraalde, geanodiseerde modmakersbox.

Ik voorspel foto's waar ik jeuk van zou kunnen gaan krijgen..
Ik heb er al naar zitten staren, en net name de mogelijkheid bottom feed gebeuren wat er dan bij kan (juice van onderen, dus niet meer constant drippen) lijkt me een mooie functie).

Foto's voor en na ? ;)
Mai pben rai~!
pi_156064875
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:28 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik voorspel foto's waar ik jeuk van zou kunnen gaan krijgen..
Ik heb er al naar zitten staren, en net name de mogelijkheid bottom feed gebeuren wat er dan bij kan (juice van onderen, dus niet meer constant drippen) lijkt me een mooie functie).

Foto's voor en na ? ;)
squonkbox ;)
hebben ze ook een bottom feeder 510 voor.

pics?
will do.
pi_156066703
Enrique Delano (delanomod vanuit Spanje - te vinden op facebook / google) maakt erg betaalbare mods en atty's. Heeft een bottomfeeder voor 37 euro ofzo van zijn aventador atty :) bouw je redelijk uniek (zeg niet percee goed) maar is goedkoop, goede kwaliteit, in EU gemaakt en is een toffe vent :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_156066870
Ik heb gisteren een istick 50 watt en een aspire nautilus mega (die van 5 ml, onder de toonbank) gekocht :)
pi_156066917
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:39 schreef Sorella het volgende:
Ik heb gisteren een istick 50 watt en een aspire nautilus mega (die van 5 ml, onder de toonbank) gekocht :)
prima starter set :) congrats. Wel de BVC (met organisch katoen) coils kopen he ;) niet de BDC.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_156067025
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:41 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

prima starter set :) congrats. Wel de BVC (met organisch katoen) coils kopen he ;) niet de BDC.
Ik damp al anderhalf jaar :) ben begonnen met een evod, heb een cloupor mini, vamo, vision spinner, istick 20 watt, kangertech emow en joytech ego one xl liggen en nu dus de istick 50 watt erbij met bvc coils.
Iedere e-sig/mod heeft zijn eigen vaste tank. Drippers heb ik geprobeerd maar dat is niet mijn ding.
pi_156067042
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:46 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ik damp al anderhalf jaar :) ben begonnen met een evod, heb een cloupor mini, vamo, vision spinner, istick 20 watt, kangertech emow en joytech ego one xl liggen en nu dus de istick 50 watt erbij
Iedere e-sig/mod heeft zijn eigen vaste tank. Drippers heb ik geprobeerd maar dat is niet mijn ding.
Ah, dan mooie toevoeging aan de collectie :P
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')