abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2015 @ 12:54:25 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_155893793
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Oh dus is het volkomen acceptabel dat je maar wat roept in verkiezingstijd wat je later gewoon niet doet. Dat hoort er nou eenmaal bij.

Even die plank voor je kop wegschuren hoor, mijn god zeg.
Dat staat er niet. Je moet gewoon niet zoveel waarde hechten aan beloftes die worden gedaan in verkiezingstijd.

En anders volgende keer geen Rutte meer stemmen.

Maar goed, dan nog gaat die vlieger niet op in deze discussie, aangezien er geen harde beloftes zijn gedaan over de opvang van asielzoekers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_155893849
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Je moet gewoon niet zoveel waarde hechten aan beloftes die worden gedaan in verkiezingstijd.

Maar goed, dan nog gaat die vlieger niet op in deze discussie, aangezien er geen harde beloftes zijn gedaan over de opvang van asielzoekers.
Jawel hoor, het staat gewoon in VVD verkiezingsprogramma:
quote:
Dankzij de VVD zijn vanaf 2002 belangrijke stappen genomen om het
asiel- en immigratiebeleid streng, rechtvaardig en consequent toe te passen. Dit beleid wil de VVD
voortzetten.
Ze doen precies wat toen is gezegd en de mensen die zeggen dat er niks over wordt gezegd hebben blijkbaar zitten slapen.
pi_155893854
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En als je daar niks concreets over zegt en wel iets belangrijks over wil beslissen, moet je een referendum houden. Dan kan iedereen die dat wil zijn plasje daar over doen middels een stem.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155893893
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Jawel hoor, het staat gewoon in VVD verkiezingsprogramma:

[..]

Ze doen precies wat toen is gezegd en de mensen die zeggen dat er niks over wordt gezegd hebben blijkbaar zitten slapen.
Kan mij in ieder geval niet herinneren dat er uitgebreid is gedebatteerd over asielzoekers tijdens de laatste campagne.

De heren en dames politici hadden het liever over de gevaren van de islam.
  maandag 7 september 2015 @ 13:06:20 #56
165633 eriksd
The grand facade...
pi_155893953
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kan mij in ieder geval niet herinneren dat er uitgebreid is gedebatteerd over asielzoekers tijdens de laatste campagne.

Wat mij dan weer een onderwerp lijkt dat in de kielzog volgt. Niet geheel onterecht denk ik.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_155893973
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het was toen inderdaad geen belangrijk punt maar dat is niet de schuld van politici.
pi_155894017
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:06 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat mij dan weer een onderwerp lijkt dat in de kielzog volgt. Niet geheel onterecht denk ik.
Dat is wel geheel onterecht, je moet bij vluchtelingen kijken naar de noodzaak uit menselijk oogpunt en niet gaan discrimineren op basis van religie. Als je beleid verwacht dat moslims in nood geen hulp krijgen en anderen wel ben je volgens mij niet goed snik.
  maandag 7 september 2015 @ 13:10:38 #59
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_155894049
Nou Rutte, toon eens ballen en zeg dat de EU de tyfus kan krijgen en dat we dit niet accepteren.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  maandag 7 september 2015 @ 13:10:50 #60
165633 eriksd
The grand facade...
pi_155894051
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:09 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is wel geheel onterecht, je moet bij vluchtelingen kijken naar de noodzaak uit menselijk oogpunt en niet gaan discrimineren op basis van religie. Als je beleid verwacht dat moslims in nood geen hulp krijgen en anderen wel ben je volgens mij niet goed snik.
Neuh, wat mij betreft moet je over de gehele linie streven naar het opnemen van zo min mogelijke vluchtelingen. En bij zo'n grote massa uit een risicogebied is het wachten tot er een clubje IS aanhangers tussen zit.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_155894140
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:10 schreef eriksd het volgende:

[..]

Neuh, wat mij betreft moet je over de gehele linie streven naar het opnemen van zo min mogelijke vluchtelingen. En bij zo'n grote massa uit een risicogebied is het wachten tot er een clubje IS aanhangers tussen zit.
Neuh.
pi_155894369
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:10 schreef eriksd het volgende:

[..]

Gezien het verleden van terrorisme is het tamelijk naïef om geen rekening te houden met de komst van terroristen en de mogelijkheden van terroristen los van welke vluchtelingenstroom dan ook. In de praktijk zie je terroristen overal vandaan komen en toeslaan.
  maandag 7 september 2015 @ 13:34:41 #63
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_155894571
Grappig dat ze weer met dergelijke symboolpolitiek komen aankakken. Daar hebben ze dus weken over moeten onderhandelen om tot dit gedrocht van een conclusie te kunnen komen.

Een verdeelsleutel :')

Totaal inhoudsloos en lost de problemen helemaal niet op.
Straks is het zeker weer weken kletsen voor de volgende verdeelsleutel. Dan kunnen ze weer handjesschudden en pronken met hun 'succes'.

Toch is dit een positieve ontwikkeling.
Dit lijdt (gelukkig) alleen maar tot meer wantrouwen en fragmentarisering binnen de EU. Het kan niet lang meer duren voor dat het eens explodeert zoals in voormalig Joegoslavië.
Als de EU in huidige vorm eindelijk eens uitsterft zal ik huilen van geluk.
Een samenwerkingsverband is goed en noodzakelijk, maar niet zo'n ondemocratisch gedrocht als de EU.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_155894638
Het probleem is natuurlijk dat de EU ook deze immigratie gaat regelen en dus onttrekt aan de macht van soevereine staten. Daarmee kunnen die niet meer democratisch besluiten dat deze immigratie teveel wordt en afgeremd moet worden.

De EU gaat dat ook niet doen, want de lobby's staan al te likkebaarden bij zoveel extra arbeidskrachten die the race to the bottom gaan bespoedigen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_155894653
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:34 schreef Eiwitshake het volgende:
Grappig dat ze weer met dergelijke symboolpolitiek komen aankakken. Daar hebben ze dus weken over moeten onderhandelen om tot dit gedrocht van een conclusie te kunnen komen.

Een verdeelsleutel :')

Totaal inhoudsloos en lost de problemen helemaal niet op.
Straks is het zeker weer weken kletsen voor de volgende verdeelsleutel. Dan kunnen ze weer handjesschudden en pronken met hun 'succes'.

Toch is dit een positieve ontwikkeling.
Dit lijdt (gelukkig) alleen maar tot meer wantrouwen en fragmentarisering binnen de EU. Het kan niet lang meer duren voor dat het eens explodeert zoals in voormalig Joegoslavië.
Als de EU in huidige vorm eindelijk eens uitsterft zal ik huilen van geluk.
Een samenwerkingsverband is goed en noodzakelijk, maar niet zo'n ondemocratisch gedrocht als de EU.
Altijd jammer dat politici niet verder denken dan waar zij voor 'gestudeerd' hebben. Mensenkennis en logisch denkvermogen missen de meesten. Daarom komen ze met dingen aanzetten zoals een 'verdeelsleutel' en denken ze dat ze DE oplossing hebben. :')

Je kunt nog beter een groep kleuters in het Europees parlement zetten.
  maandag 7 september 2015 @ 13:41:35 #66
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_155894725
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:38 schreef Infection het volgende:

[..]

Altijd jammer dat politici niet verder denken dan waar zij voor 'gestudeerd' hebben. Mensenkennis en logisch denkvermogen missen de meesten. Daarom komen ze met dingen aanzetten zoals een 'verdeelsleutel' en denken ze dat ze DE oplossing hebben. :')

Je kunt nog beter een groep kleuters in het Europees parlement zetten.
Grote kans dat er dan simpele maar duidelijke en daadkrachtige oplossingen uit voortvloeien zonder kontjegelik, handejschudden en imposant kletsen.
Ik zeg doen!
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_155894763
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 13:41 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Grote kans dat er dan simpele maar duidelijke en daadkrachtige oplossingen uit voortvloeien zonder kontjegelik, handejschudden en imposant kletsen.
Ik zeg doen!
Mijn stem hebben ze alvast.
pi_155894805
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef Ryon het volgende:
Boehoe. 7.000 vluchtelingen. Nou, dit land is nu ten dode opgeschreven.
Volgens mij begrijp je de situatie niet helemaal.

Deze 120K, waar die 7K onderdeel van uitmaken, zijn de opbrengst van ongeveer 1 maand. Duitsland alleen al verwacht er 800K dit jaar. En dan hebben we natuurlijk nog de aanzuigende werking.....
  maandag 7 september 2015 @ 13:53:30 #69
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_155895003
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Oh dus is het volkomen acceptabel dat je maar wat roept in verkiezingstijd wat je later gewoon niet doet. Dat hoort er nou eenmaal bij.

Even die plank voor je kop wegschuren hoor, mijn god zeg.
Ja maar dan stem je toch gewoon PVV als dit je zo raakt?

Ik snap het niet: de meeste mensen zijn tegen deze verdeelsleutel en 2/3 wil de grenzen dicht maar bij de verkiezingen word er weer vrolijk VVD en PvdA gestemd.
Je doet het toch echt zelf, Nederland.....
pi_155895020
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:45 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Deze 120K, waar die 7K onderdeel van uitmaken, zijn de opbrengst van ongeveer 1 maand. Duitsland alleen al verwacht er 800K dit jaar. En dan hebben we natuurlijk nog de aanzuigende werking.....
Als je die aanzuigende werking op wil heffen moet je de welvaart drastisch verminderen.
pi_155895097
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 13:54 schreef Xa1pt het volgende:
Als je die aanzuigende werking op wil heffen moet je de welvaart drastisch verminderen.
Yeah. Dat gaat ook wel gebeuren, want op de lange termijn is de sociale zekerheid zoals we die hebben in Europa onbetaalbaar met zo een influx van mensen.

Huidig Europees beleid is echt ontzettend kortzichtig. De vraag naar een Westerse levensstandaard in derde wereld landen is onverzadigbaar en de landen waar die mensen vandaan komen hebben een onuitputtelijk demografisch reservoir. Als ik in een derde wereld land (of arm niet-EU Europees land als Albanie of Kosovo) geboren was had ik het ook wel geweten.
  maandag 7 september 2015 @ 13:59:13 #72
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_155895146
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:57 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Yeah. Dat gaat ook wel gebeuren, want op de lange termijn is de sociale zekerheid zoals we die hebben in Europa onbetaalbaar met zo een influx van mensen.

Huidig Europees beleid is echt ontzettend kortzichtig. De vraag naar een Westerse levensstandaard in derde wereld landen is onverzadigbaar en de landen waar die mensen vandaan komen hebben een onuitputtelijk demografisch reservoir. Als ik in een derde wereld land (of arm niet-EU Europees land als Albanie of Kosovo) geboren was had ik het ook wel geweten.
Vergeet je er nog ff bij te vertellen dat wij ook voor een deel verantwoordelijk zijn dat deze lage standaard in leven word gehouden....
pi_155895222
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:59 schreef DUTCHKO het volgende:
Vergeet je er nog ff bij te vertellen dat wij ook voor een deel verantwoordelijk zijn dat deze lage standaard in leven word gehouden....
Als je het over de schuldvraag wilt hebben, moet je iemand anders vinden. Ik ben niet zo geinteresseerd in die discussie.
  maandag 7 september 2015 @ 14:03:38 #74
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_155895268
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:01 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Als je het over de schuldvraag wilt hebben, moet je iemand anders vinden. Ik ben niet zo geinteresseerd in die discussie.
Oh ja dat is waar ook. Wel de lusten maar niet de lasten.....zo kennen we de meeste Nederlanders weer....kop in het zand....
pi_155895306
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:03 schreef DUTCHKO het volgende:
Oh ja dat is waar ook. Wel de lusten maar niet de lasten.....zo kennen we de meeste Nederlanders weer....kop in het zand....
Wat een blatant racisme. Verder ben ik benieuwd naar de lusten die ik van bijv Eritrea ervaar. Sorry, ik ben gewoon niet geinteresseerd in een zoveeste discussie over kolonialisme.
  maandag 7 september 2015 @ 14:14:44 #76
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_155895509
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:05 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat een blatant racisme. Verder ben ik benieuwd naar de lusten die ik van bijv Eritrea ervaar. Sorry, ik ben gewoon niet geinteresseerd in een zoveeste discussie over kolonialisme.
Kolonialisme is een mode woord. Maar dank zij onze bemoeienissen in het midden oosten en afrika zijn deze stromen op gang gekomen.
Dit zat er al jarenlang aan te komen maar iedereen draait zijn hoofd om en blijft lekker stug op de gevestigde partijen stemmen.
Langzamerhand zal Nederland afzakken naar een tweede wereld land qua bestaans niveau als dit zo doorgaat.
Maar bij de volgende verkiezingen winnen de oude partijen wederom en kan Rutte wederom lekker aan de slag. :Y *O*
pi_155895826
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:14 schreef DUTCHKO het volgende:
Langzamerhand zal Nederland afzakken naar een tweede wereld land qua bestaans niveau als dit zo doorgaat.
Maar bij de volgende verkiezingen winnen de oude partijen wederom en kan Rutte wederom lekker aan de slag. :Y *O*
Well, daar zijn we het over eens.

De elite wint; lagere lonen ivm meer competitie voor banen, meer consumptie ivm extra consumenten, en meer vraag naar onderdak: goed voor alle assets, van huizen tot aandelen.
  maandag 7 september 2015 @ 14:42:44 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_155896142
quote:

[..]

Inderdaad. Het lijkt wel of mensen nietin staat meer zijn om verder dan één maand vooruit te kijken.
The End Times are wild
  maandag 7 september 2015 @ 15:03:59 #79
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_155896570
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:59 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik geloof meer in het 'Survival of the fittest' principe.
Waarom moet ik mij verantwoordelijk voelen voor iets wat elders gebeurt?
Onze welvaart is misschien opgebouwd uit andermans kapitaal maar daar kan ik me op geen enkele manier schuldig over voelen. Het is nog altijd de taak van mensen zelf om in te grijpen als ze zich ergens ongelukkig over voelen.
- Jan Van Speijk
pi_155897001
Wanneer gaat men het eens hebben over het wegnemen van de oorzaak van deze volksverhuizing?
pi_155897247
Miljoenen mensen zijn op de vlucht. Mensen die onze hulp hard nodig hebben. RTL Late Night staat maandag daarom in het teken van de vluchtelingencrisis. Het doel? Zoveel mogelijk geld ophalen via giro 6868. De extra lange uitzending begint om 21:30 uur op RTL4. Wil je nu al je steun betuigen? Dat kan via giro 6868.

Latenighttalkshow waarin Humberto Tan bekende en onbekende gasten ontvangt met een actuele en/of relevante aanleiding. Luuk Ikink brengt het laatste nieuws, opmerkelijke fragmenten uit de media en de laatste hypes van het internet.

Nou mensen allemaal kijken vanavond en vergeet vooral niet gul te storten.. ;)
  maandag 7 september 2015 @ 15:39:25 #82
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155897259
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:38 schreef lapiovra het volgende:
Miljoenen mensen zijn op de vlucht. Mensen die onze hulp hard nodig hebben. RTL Late Night staat maandag daarom in het teken van de vluchtelingencrisis. Het doel? Zoveel mogelijk geld ophalen via giro 6868. De extra lange uitzending begint om 21:30 uur op RTL4. Wil je nu al je steun betuigen? Dat kan via giro 6868.

Latenighttalkshow waarin Humberto Tan bekende en onbekende gasten ontvangt met een actuele en/of relevante aanleiding. Luuk Ikink brengt het laatste nieuws, opmerkelijke fragmenten uit de media en de laatste hypes van het internet.

:')
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_155897332
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:14 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Kolonialisme is een mode woord. Maar dank zij onze bemoeienissen in het midden oosten en afrika zijn deze stromen op gang gekomen.
Dit zat er al jarenlang aan te komen maar iedereen draait zijn hoofd om en blijft lekker stug op de gevestigde partijen stemmen.
De problemen zijn juist ontstaan toen we ons kolonisatieverleden overboord gooiden en dachten dat het wel goed zou komen. Nee dus.

Waar ik me vooral aan erger is dat Merkel en Hollande gewoon de touwtjes in handen hebben genomen en nu bijna alles voor Nederland bepalen. Rutte en consorten staan erbij en kijken hoe Nederland is verworden tot een Europese provincie van Duitsland en Frankrijk. De mening van het volk wordt volkomen genegeerd. In Duitsland worden Duitsers die kritiek hebben op Merkels vluchtelingenbeleid uit het publieke debat geweerd en neergezet als extreemrechtse radicalen. Hiermee veronachtzaam men het vrije debat om een eigen mening erdoor te drukken. Dit kan toch niet waar wezen. o|O
pi_155897340
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:03 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

De wereld is één groot jachtveld. Je bent of het schaap of de wolf. Wij zijn godzijdank de wolf geweest in de afgelopen 100 jaar maar als wij niet op dezelfde voet verder gaan worden wij het schaap.

Afrika én Europa welvarend? Onmogelijk. Het is het een of het ander.
pi_155897400
Dit aantal moet Nederland wel aankunnen. Doe het maar wel gelijk x4, want iedereen die mag blijven, haalt gelijk zijn gezin (à vrouw en twee kinderen) over. Zit je toch zo weer op het viervoudige. Gezinshereniging van niet-EU-burgers naar andere niet-EU-burgers in Nederland was tussen 2008 en 2010 goed voor ruim 32.726 verblijfstitels. Dat zal, gezien de trend in het aantal asielzoekers, inmiddels zijn opgelopen. Laten we de zaken wel eerlijk voorstellen.
  maandag 7 september 2015 @ 15:48:40 #86
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_155897435
Over Spanje: Vergeet niet dat Spanje al genoeg problemen heeft met immigranten via Ceuta en Melilla. Toen dat al gaande was, gaf de rest van de EU niet thuis. Die 14,000 komen dus bovenop degenen die nu al in Spanje zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_155897471
quote:

Iets zegt me dat het woord 'migrant' niet zal vallen.
pi_155897501
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:43 schreef Confetti het volgende:

[..]

De wereld is één groot jachtveld. Je bent of het schaap of de wolf. Wij zijn godzijdank de wolf geweest in de afgelopen 100 jaar maar als wij niet op dezelfde voet verder gaan worden wij het schaap.

Kan gewoon, want dan hebben wij ook weer een extra grote afzetmarkt erbij.
pi_155897548
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 15:50 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Iets zegt me dat het woord 'migrant' niet zal vallen.
Dat wordt een avondje tranentrekkende tv.. :Y
  maandag 7 september 2015 @ 15:53:55 #90
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155897559
quote:

Voedselbank en KIVA en wie er maar legaal aan mijn deur komt met rammelende collectebus, maar aan dit soort zaken doe ik niet mee. Alleen al omdat er meestal veel aan de strijkstok blijft hangen of niet daar terecht komt waar ik het voor bedoelde te geven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155897575
quote:

[..]

De totale vluchtelingenstroom richting Europa in 2015 staat gelijk aan 0,027% van de Europese bevolking. (bron : http://www.theguardian.co(...)ropes-refugee-crisis )

Ja, we gaan er allemaal aan....

Staan trouwens nog wel meer feiten in dat artikel die ik nou nooit eens op de voorpagina van een telegraaf.nl zie staan...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 7 september 2015 @ 15:59:04 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_155897694
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De totale vluchtelingenstroom richting Europa in 2015 staat gelijk aan 0,027% van de Europese bevolking. (bron : http://www.theguardian.co(...)ropes-refugee-crisis )

Ja, we gaan er allemaal aan....

Staan trouwens nog wel meer feiten in dat artikel die ik nou nooit eens op de voorpagina van een telegraaf.nl zie staan...
De realiteit is dat veel grote en grotere steden in Europa de meerderheid van de bevolking al niet meer autochtoon is. Je hoeft maar één keer door zo'n stad te lopen om je wel degelijk te realiseren dat hier een volksverhuizing van historische proporties plaatsvindt.
The End Times are wild
pi_155897705
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:51 schreef Donnis het volgende:

[..]

Kan gewoon, want dan hebben wij ook weer een extra grote afzetmarkt erbij.
Afrika ook.
pi_155897717
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:46 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit aantal moet Nederland wel aankunnen. Doe het maar wel gelijk x4, want iedereen die mag blijven, haalt gelijk zijn gezin (à vrouw en twee kinderen) over. Zit je toch zo weer op het viervoudige. Gezinshereniging van niet-EU-burgers naar andere niet-EU-burgers in Nederland was tussen 2008 en 2010 goed voor ruim 32.726 verblijfstitels. Dat zal, gezien de trend in het aantal asielzoekers, inmiddels zijn opgelopen. Laten we de zaken wel eerlijk voorstellen.
Die eerlijkheid gebied ons te zeggen dat in Turkije nog zo'n twee miljoen vluchtelingen staan te popelen om die oversteek te maken en in Libië is een op de vijf inwoners inmiddels vluchteling. Denk je nu echt dat indien Nederland 8000 vluchtelingen gaat opnemen er geen nieuwe vluchtelingen bij zullen komen?

Mensensmokkelaars kunnen Merkel wel kussen. Dit beleid levert kassa op voor grootschaligste mensenhandel ooit. IS en aanverwante groeperingen wrijven in hun handjes nu de Zuid-Europese grenzen zijn doorbroken en Europa verder zal gaan destabiliseren.

Dit is nog maar het begin. Nu staan veel burgers nog met 'gewetenswroeging' eten en kleren uit te delen. Maar dat nieuwtje is er snel vanaf wanneer de stroom van vluchtelingen niet ophoud maar zich gewoon doorzet.
pi_155897722
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

De realiteit is dat veel grote en grotere steden in Europa de meerderheid van de bevolking al niet meer autochtoon is. Je hoeft maar één keer door zo'n stad te lopen om je wel degelijk te realiseren dat hier een volksverhuizing van historische proporties plaatsvindt.
Ik zie een heleboel culturen in grote steden ja, mooi man.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 7 september 2015 @ 16:00:39 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_155897732
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:43 schreef Confetti het volgende:

[..]

Nee. Het is of Europa welvarend of Europa niet welvarend. Een situatie waarin Europa niet welvarend is en Afrika wel zie ik niet gebeuren.
The End Times are wild
pi_155897743
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Afrika ook.
Maak van Afrika de graanschuur van de wereld, Europa moet zich daar niet meer mee bezig houden, los je gelijk hongersnood in de toekomst op als ze daar massaal produceren.
pi_155897750
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:18 schreef Frutsel het volgende:
Noorwegen, weliswaar geen lid van de EU, is ook vrijgesteld en voelt zich schijnbaar ook niet geroepen?
Waarom zouden ze ze zijn geen lid van de EU.
Ура для россии
  maandag 7 september 2015 @ 16:03:43 #99
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_155897787
Management by Excel.

Lang leve Herr Juncker.
pi_155897810
By the way waarom neemt Amerika geen vluchtelingen op, stelletje ratten hebben dit veroorzaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')