Magquote:
Komt Ali G niet vandaan ?quote:
En in de Metro ?quote:Op zondag 6 september 2015 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Boltok de Rapist schijnt in de spits te staan, dan weet je wat we te verwachten staan.
Dit vind ik ook nog wel een aannemelijk scenarioquote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef tralalala het volgende:
Turkije verneukt het tegen Tjechie in een knotsgekke wedstrijd en Nederland verneukt het alsnog.
quote:Op maandag 7 september 2015 09:02 schreef Daarnaast het volgende:
Ik wil niet eens meer dat Nederland de EK haalt. Ze worden daar toch uitgeschakeld door een of andere middelmatig land. Liever dat ze de EK overslaan en gaan nadenken hoe we ons oud niveau kunnen komen.
Waarom niet ?quote:Op maandag 7 september 2015 09:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit vind ik ook nog wel een aannemelijk scenario
Waarom de vlag van Ijsland?quote:Op zondag 6 september 2015 23:13 schreef tong80 het volgende:
Gregory van der Wiel mist op 10 oktober de volgende EK-kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal tegen Kazachstan. De rechtsback van Paris Saint-Germain kreeg zondag bij Turkije zijn derde gele kaart in deze kwalificatiereeks. Dat levert Van der Wiel automatisch een schorsing van één wedstrijd op.
[ afbeelding ]
De oud-Ajacied ging eerder op de bon in de thuiswedstrijd tegen de Turken en donderdag tegen IJsland, toen hij de strafschop veroorzaakte die de nederlaag van Oranje inluidde (0-1). Het Nederlands elftal speelt volgende maand in Astana tegen Kazachstan. Van der Wiel is weer beschikbaar voor de afsluitende thuiswedstrijd tegen Tsjechië, op 13 oktober.
[ afbeelding ]
Ik denk 0-0
Oepsquote:
Beter zo ?quote:
Turkije heeft vechtlust, Nederland niet. Dus Nederland gaat het niet halen, Turkije heeft het in eigen hand.quote:Op maandag 7 september 2015 11:06 schreef Odaiba het volgende:
Het komt allemaal op het nippertje wel goedTurkije verliest 1 partij en Nederland haalt 2 overwinningen binnen.
Ha ha haquote:Op maandag 7 september 2015 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja wat de fuck doet Kazachstan op het EK
O doet Greg niet mee? Dan winnen we met 2-0quote:Op maandag 7 september 2015 08:56 schreef begaaierd het volgende:
We spelen thuis? Dan moet 2-2 wel haalbaar zijn.
Maar wie ze voor NL moet scoren weet ik eigenlijk niet....
Goeie vraag toch? Het land grenst nota bene aan China, Israel kan ik nog net begrijpen maar echt Aziatische landen..quote:
Ik ben het dan ook met je eensquote:Op maandag 7 september 2015 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie vraag toch? Het land grenst nota bene aan China, Israel kan ik nog net begrijpen maar echt Aziatische landen..
Ik ga lachen als dat gebeurt ja, met Blind naar het EKquote:Op maandag 7 september 2015 11:06 schreef Odaiba het volgende:
Het komt allemaal op het nippertje wel goedTurkije verliest 1 partij en Nederland haalt 2 overwinningen binnen.
Wat zei die kabouter allemaal dan?quote:Op maandag 7 september 2015 11:25 schreef Resonancer het volgende:
Na het commentaar van Sneijder gister denk ik dat ze nog niet wakker geschud zijn, tenzij de media of Yolanthe dat nog doen vrees ik het ergste. Verlies dus.
Sowieso wel, die Turken kunnen niets als ze het zelf moeten doenquote:Op maandag 7 september 2015 14:34 schreef byah het volgende:
Ik denk dat het met een flinke zak geld richting Turkije nog wel goed moet komen.
Dat Nederland de wedstrijd domineerde, dat ze de controle hadden, dat ze werklust hadden.quote:Op maandag 7 september 2015 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zei die kabouter allemaal dan?
De huidige selectie wakker schudden is onbegonnen werk ook. De oudjes vinden zichzelf op basis van prestaties in het verleden nog steeds wereldtop, de jonkies denken dat ze al op de deur kloppen bij de wereldtop en beiden vergissen ze zich
Ik mis Ron Vlaarquote:Op maandag 7 september 2015 12:39 schreef BB-King het volgende:
Gelukkig mag Bruno Martins Indi dan weer meespelen.
Dat is inderdaad wel een héél positieve analyse, goeie genadequote:Op maandag 7 september 2015 14:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat Nederland de wedstrijd domineerde, dat ze de controle hadden, dat ze werklust hadden.
Bijna mee eensquote:Op maandag 7 september 2015 19:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Met Robben en Vlaar horen we van beide landen te winnen. Ook denk ik dat het goed is dat Krul een kans krijgt en Nederland kapt met het naïeve 4-3-3 systeem. Huntelaar als diepe spits met daarachter Depay, Van Persie en Robben is een droomaanval. Daarachter zou ik Nigel de Jong en Sneijder zetten en in de verdediging van rechts naar links Janmaat, Riedewald, Vlaar (Van Dijk als Vlaar geblesseerd is) en Blind. En Krul dus in het doel.
Het werkte vorig jaar, dus probeer 5-3-2 nog maar eens:quote:Op maandag 7 september 2015 19:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Met Robben en Vlaar horen we van beide landen te winnen. Ook denk ik dat het goed is dat Krul een kans krijgt en Nederland kapt met het naïeve 4-3-3 systeem. Huntelaar als diepe spits met daarachter Depay, Van Persie en Robben is een droomaanval. Daarachter zou ik Nigel de Jong en Sneijder zetten en in de verdediging van rechts naar links Janmaat, Riedewald, Vlaar (Van Dijk als Vlaar geblesseerd is) en Blind. En Krul dus in het doel.
Om eerlijk te zijn denk ik dat Vlaar klaar isquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het werkte vorig jaar, dus probeer 5-3-2 nog maar eens:
Cillessen;
Tete, de Vrij, Vlaar, Blind, Willems;
Wijnaldum, Sneijder, N. de Jong;
Depay, Robben
*Vlaar, Willems en Robben zijn wel behoorlijke vraagtekens
Nopequote:Op dinsdag 8 september 2015 19:55 schreef Jivis het volgende:
Heeft groepshoofd zijn nog een voordeel voor de loting eigenlijk? Lijkt me de enige reden dat IJsland en Tjsechië nog hun best gaan doen.
Oranje staat op deze ranking op dit moment overigens 4e, IJsland, Tsjechië en Turkije respectievelijk 17, 24 en 28e.quote:For the draw, the hosts France will be automatically placed in position A1. The other 23 qualified teams will be seeded into four pots of five (Pot 1) or six teams (Pots 2, 3 and 4). The title holders Spain will be seeded in Pot 1 if they qualify. The other 22 teams will be seeded according to the UEFA National team coefficients updated after the completion of qualifying.
Dan maar hopen dat Tsjechië en IJsland in hun goede flow willen blijven of iets dergelijks. Zonder hulp van de tegenstander zie ik die Turken niet scoren, vooral niet als de druk er op zit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:06 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nope
[..]
Oranje staat op deze ranking op dit moment overigens 4e, IJsland, Tsjechië en Turkije respectievelijk 17, 24 en 28e.
Omdat de nummer drie ook nog playoffs moet spelen hequote:Op maandag 7 september 2015 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Holland to qualify- yes: 3,00 - No: 1,35
Turkey to qualify- yes: 2,20 - No: 1,60
Ook de bookies zijn er nog niet helemaal zeker van
Dat zou geniaal zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef tralalala het volgende:
Turkije verneukt het tegen Tjechie in een knotsgekke wedstrijd en Nederland verneukt het alsnog.
Inderdaad het roer moet omquote:Op woensdag 9 september 2015 08:44 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die na deze reeks nog steeds Cillesen in het doel willen hebben.
Ach, naast alle nrs. 1 en 2 gaan ook vier van de beste nrs. 3 uit de poules door naar de tweede ronde.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie er volgend jaar er niet bij zijn.helpt het wel de Belgen.
België staat 6e op de Uefa ranking Nederland 5e. Dus België zal sowieso in pot 1 belanden
Dat zou niet eens een gekke gedachte zijn. Joh we moeten ons er gewoon bij neerleggen dat het over en sluiten is.quote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef tralalala het volgende:
We kunnen ons er niet bij neerleggen, want het is nog niet over. Er is zelfs nog een heel goede kans dat we die play-offs alsnog halenquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat zou niet eens een gekke gedachte zijn. Joh we moeten ons er gewoon bij neerleggen dat het over en sluiten is.
Altijd positief blijvenquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
We kunnen ons er niet bij neerleggen, want het is nog niet over. Er is zelfs nog een heel goede kans dat we die play-offs alsnog halen.
Ik ben niet zozeer positief en zie het ook somber in, maar je erbij neerleggen kan simpelweg (nog) niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:24 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Altijd positief blijvenMaar zelfs al halen we die playoffs, dan heb je nog 2 gigantische kutwedstrijden te spelen. Ikzelf zie het somber in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou...dan houd jij je vast aan hoop, ga ik wat anders doen nl.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:30 schreef Jivis het volgende:
Ik ben niet zozeer positief en zie het ook somber in, maar je erbij neerleggen kan simpelweg (nog) niet.
Helemaal niksquote:
Janmaat is een rechtsback en fucking slecht, dus nee.quote:Op maandag 21 september 2015 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helemaal niks
Doe Janmaat maar. OF Wiedeweerga.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:
Wikipedia klopt ook niet trouwens. Er staat dat Oranje geplaatst is voor de play offs. Is lulkoek natuurlijk.ik wilde hier bijna op ingaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziyech gaat in op een uitnodiging van Marokko dus dat wordt nog afwachtenquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:24 schreef Snackman het volgende:
De Vrij er niet bij, Sneijder wellicht ook niet en BMI een wedstrijd niet.
Tsja wat moet je dan om te winnen?
Toch eens tijd voor een nieuw systeem en een aantal nieuwe spelers???
Eens proberen met 3 CV? in een verkapte 5-3-2 / 3-5-2 opstelling?
Eens geen Huntelaar of van Persie, maar Bas Dost, met in zijn rug Robben of Depay.
Komen nu spelers zoals: van Dijk, Hakim Ziyech, van Beek, Kongolo, Bas Dost, Riedewald in de basis?
Blijven we sukkelen met Cillessen?
Als Blind blijft wachten wel ja. Maar als hij aangeeft dat Ziyech komende 2 wedstrijden wordt geselecteerd en zal spelen, dan weet ik het zo net nog niet wat Ziyech gaat doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ziyech gaat in op een uitnodiging van Marokko dus dat wordt nog afwachten
Ik vrees dat ie niks gaat doenquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:56 schreef Snackman het volgende:
[..]
Als Blind blijft wachten wel ja. Maar als hij aangeeft dat Ziyech komende 2 wedstrijden wordt geselecteerd en zal spelen, dan weet ik het zo net nog niet wat Ziyech gaat doen.
De bal ligt bij Blind
Doet Blind niets dan............. is hij bondscoach onwaardig.
Van Dijk, lekker vi mee praten jochie?quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:03 schreef Snackman het volgende:
Krul; Bruma, Van Dijk, Riedewald; van Beek, Blind , Clasie, Ziyech, Klaassen; Robben, Dost
Robben als vrije aanvaller en Dost als diepe spits
Bij afwezigheid van Robben kan ook Depay
Klaassen kan vervangen worden door RvP als AM
Niet selecteren Wijnaldum, van der Wiel
Je kan gelijk hebben, maar zo door blijven modderen is zeker geen EK.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie niks gaat doen
Jochie??? ik had je vader kunnen zijn!quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Dijk, lekker vi mee praten jochie?
Denk het niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:05 schreef Snackman het volgende:
[..]
Jochie??? ik had je vader kunnen zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:00 schreef Slobeend het volgende:
Krul
Van Beek-Van Dijk-Rekik;
Karsdorp-Pieters;
Bazoer-Blind
Ziyech
Robben-Depay
Edit: oh, tegen Kazachstan. Huntelaar voor Van Dijk dan.
Als dat maar goed gaatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |