Je bedoelt Bertquote:Op zondag 6 september 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik heb al eerder gezegd''
David gaat bijna als Mario Been klinken.
Of Dick "Nogmaals" Advocaatquote:Op zondag 6 september 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik heb al eerder gezegd''
David gaat bijna als Mario Been klinken.
Ozyakupquote:
Stijn is van alles of niksquote:Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
Laat maar.
Heel goed Stijn. Al vind ik het een beetje overdreven direct de hele OP te verwijderen.
David Endt is een Nederlandse sportjournalist, -schrijver en columnist. Tot juni 2013 was hij tevens als teammanager werkzaam voor de Amsterdamse voetbalclub Ajaxquote:Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef marcodej het volgende:
Waarom zit Endt daar? Hij was toch woordvoerder of materiaalman ofzo?
Waarom zou je dat dan doen?quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Eigenlijk wel een lachwekkende aflevering als je op Henry gaat Letten en hoe die dit ietwat onhandig doet omdat het zn eerste keer is.
Opnieuw opbouwen, net als Oranje.quote:Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
Laat maar.
Heel goed Stijn. Al vind ik het een beetje overdreven direct de hele OP te verwijderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zijn expeditie om vluchtelingen te helpen tijdens zijn vakantie op Lesbos eindigde voor presentator Tom Egbers (57) in een confrontatie met de lokale politie. ,,De boodschap van agenten was duidelijk: Als wij nog één keer merken dat u in de buurt van een vluchteling komt, arresteren wij u."
quote:Op zondag 6 september 2015 23:15 schreef Evertjan het volgende:
Van der Wiel zit het hele jaar al in FrankrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Ik welquote:
Hij doet de samenvattingen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Szura het volgende:
Maar waarom is Sjoerd nu weg? Is hij net als Sjek weggelopen bij z'n afscheidsuitzending?
Sjoerd komt zo terugquote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Szura het volgende:
Maar waarom is Sjoerd nu weg? Is hij net als Sjek weggelopen bij z'n afscheidsuitzending?
gaat slecht op Griekenland voor de BN'ers eerst Arnold Karskens toen Gordon in de kreukels en nu Tom Egbers in de celquote:
Sjoerdgodquote:
Dat moet je verdienen, Sjoerd is er nog niet klaar voor.quote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Szura het volgende:
FINquote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Endt? Mee eens. Tijd voor The Endt.
vast gesponsordquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Pjer heeft wel een mooi klokje vind ik.
0-1 gewonnenquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Belgie gedaan tegen Cyprus?
quote:Zijn expeditie om een talkshow op te zetten tijdens zijn werkweek in Hilversum eindigde voor presentator Tom Egbers (57) in een confrontatie met de lokale politie. ,,De boodschap van agenten was duidelijk: Als wij nog één keer merken dat u in de buurt van een tv-studio komt, arresteren wij u."
0-1 3 minuten voor tijd. Slechtquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Belgie gedaan tegen Cyprus?
Zij winnen wel, wij nietquote:
Ik denk als je dit achter elkaar zit dat je begint te wachten op het commentaar van Hans Kraaij inderdaad.quote:
Lekker met de nieuwe lichting beginnen, een eindtoernooi duurt toch nog wel evenquote:Op zondag 6 september 2015 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Lijkt mij wel handig om de volgende wedstrijden met een flink aangepaste selectie te beginnen.
9 van de 10 keer andersomquote:
Tja, in het verleden wel, in het heden niet. Heden telt, verleden nietquote:
Looplijnenquote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef Evertjan het volgende:
wat leren Frank de Boer en Phillip Cocu onze Oranje klanten bij de clubs??? Ze kunnen niet eens fatsoenlijk een bal passen over 20 meter
Daar was Bruggink de beste. Van Nistelrooij nooit in gespeeldquote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef showtimer het volgende:
Pierre deed het bij jong oranje ook beroerd
Ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
Piair wil zo'n kansloze trap naar voren na de aftrap?
Dat vindt Gijp niet leuk.
Goebbels lult je er wel uit met zijn reserve-onderdelenquote:Op zondag 6 september 2015 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kruip alvast de moffenkelder in.
Was hetzelfde spel inderdaad, maar dat zegt niemandquote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef showtimer het volgende:
Pierre deed het bij jong oranje ook beroerd
Henry weet dat waarschijnlijk niet eensquote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was hetzelfde spel inderdaad, maar dat zegt niemand
Ik nog 10quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef Szura het volgende:
Gaan ze nu Klaassen afzeiken? Ik weet nog 5 anderen.
Hier ook:quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Van Hooijdonk had volledig gelijk met z'n opmerking over dat oervervelende opbouwspel van Oranje.
Ja dus? Wil niet zeggen dat je niks over hem mag zeggen, misschine komen die andere nog.. En hij wordt niet afgezeken, er wordt getwijfeld of hij het heeft, op dit moment, dat is niet zijn schuld, dat is de schuld van de coaches.quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef Szura het volgende:
Gaan ze nu Klaassen afzeiken? Ik weet nog 5 anderen.
Begon idd op het EK88 alquote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef Evertjan het volgende:
het is allemaal misgegaan sinds de NOS de Oranje duels uitzend
*uitzendtquote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef Evertjan het volgende:
het is allemaal misgegaan sinds de NOS de Oranje duels uitzend
Beste speler bij Ajax. Maar die jongen moet nog rijpen, die wordt nu ook maar half gedwongen er in gesmeten.quote:
Dat zeker, vooral dat hij daar opeens als verdedigende middenvelder wordt neergezet. Blind snapt er geen drol van.quote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beste speler bij Ajax. Maar die jongen moet nog rijpen, die wordt nu ook maar half gedwongen er in gesmeten.
werkt voor IJsland uitstekendquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef tong80 het volgende:
Pierre wil op z'n boerelullen alle ballen naar voren gaan voetballen. Te triest
Kick and rushquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
We hebben een kans gekregen door een lange bal, laten we nu alleen maar lange ballen spelen
Dat dusquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef tong80 het volgende:
Je begrijpt het. Net als alle B-landen al doen. Alles weggooien waar we groot mee zijn gewordenquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
We hebben een kans gekregen door een lange bal, laten we nu alleen maar lange ballen spelen
quote:Op zondag 6 september 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
Henry doet het niet onverdienstelijk.
Hij mag ook wel aan de VI-tafel aanschuiven, hij heeft denk ik een verrassend pittige mening.
Immers erachter, kampioen dit datquote:
Ze vullen het gewoon te controlerend in . Balbezit om het balbezitquote:Op zondag 6 september 2015 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Te verdedigend? Er staan 8 spelers in het veld met aanvallende intenties, inclusief de backs
Maar het ligt niet aan de tactiek hoor
Tuurlijk. Laten we eenvoorbeeld nemen aan het grote Ijsland.quote:
Hij heeft ook een nette baard, dat ontbreekt nog aan tafel.quote:Op zondag 6 september 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
Henry doet het niet onverdienstelijk.
Hij mag ook wel aan de VI-tafel aanschuiven, hij heeft denk ik een verrassend pittige mening.
Misschien kan Nederland niet beter? Ik kan me de wedstrijd tegen Chili herinneren, waren we ook niet goed hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef tong80 het volgende:
Eens. Jouw OP in KLB was tenminste gestructureerd en duidelijk, liever dat en dan puur tekstueel dan dit soort pixelige prietpraatkutplaatjes.quote:
Wat is daar ooit van terecht gekomen? Marc van Hintum.quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik scrollde even door een lijst van ex-gasten bij Studio Voetbal.
Ik kwam de naam 'Marc van Hintum' tegen. Onvergetelijke uitzendingen.
mag nu nog alleen maar op de radio een analyse doenquote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook dat ja, en dan sta je met zijn allen tot op de middellijn, verlies je de bal en sta je ineens nog maar met 3 man achter de bal, zoals bij de 1-0 vanavondquote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze vullen het gewoon te controlerend in . Balbezit om het balbezit
Bedankt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal geen kritiek leveren op je post.
Langs de Lijn zit hij vaak als analistquote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is daar ooit van terecht gekomen? Marc van Hintum.
Scout bij Vitesse geloof ikquote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de basis moet de Hollandsche school blijven.quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Misschien kan Nederland niet beter? Ik kan me de wedstrijd tegen Chili herinneren, waren we ook niet goed hoor.
Maar we wonnen wel, tactisch zat het goed.
misschien moet je er even een watermerk op doenquote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik had deze nog gemaakt trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Tegenwoordig is hij terug in dienst bij Vitesse als hoofdscouting.
Laat ze maar een counterploeg worden , kwaliteit is er gewoon niet om Barca/Spanje na te doenquote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja, en dan sta je met zijn allen tot op de middellijn, verlies je de bal en sta je ineens nog maar met 3 man achter de bal, zoals bij de 1-0 vanavond
Sindsdien weten we dat een piero'tje besturen een kunst is, zoals alleen Van Halst dat kan.quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse in de stafquote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
misschien moet je er even een watermerk op doen
Hij leert ze fikkie stoken? Want qua scouten van spelers gebeurd er niets, alleen spelers over laten komen uit Engeland.quote:
En dus is hij meteen op niveau?quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een flauwekul om Sneijder af te kraken met opmerkingen dat -ie al jaren niet meer op z'n niveau voetbalt. De man maakte op het WK vorig jaar nog een ontzettend belangrijk doelpunt voor Oranje.
Niks mis met 80quote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
80%? Volgens mij is dit gewoon zijn niveau wat haalbaar is..
Van Basten kan Blind toch wel even influisteren hoe hij dat vanaf het EK 2008 deed, vanaf toen waren we 4 jaar lang toch best aardig bezigquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat ze maar een counterploeg worden , kwaliteit is er gewoon niet om Barca/Spanje na te doen
Naamgever van het Marc-Van-Hintum-Toernooi:quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er is maar 1 doel en dat is winnen. Kan me geen reet schelen hoe je het doet als je maar wint. Voorlopig is duidelijk dat de Hollandsche school hem voorlopig niet is. Oprotten ermee en gewoon hard gaan counteren waar nodig. Dan had je vandaag gewoon gewonnen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de basis moet de Hollandsche school blijven.
Hahaquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij leert ze fikkie stoken? Want qua scouten van spelers gebeurd er niets, alleen spelers over laten komen uit Engeland.
Wie moet hem dan voortduwen met zijn rollator?quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef Evertjan het volgende:
we moeten Raffie weer in Oranje zetten
[ afbeelding ]
Hij voetbalt nog steeds op een heel hoog niveau. En hij kan onmogelijk in z'n eentje Oranje op sleeptouw nemen.quote:
Ja dat zei ik al, 5minuten eerder.quote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef GGMM het volgende:
Waarom blijven mensen maar zeggen dat Sneijder zijn niveau niet haalt?
Dit is zijn niveau.
idd het jaar 2010 was gewoon een piek.quote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef GGMM het volgende:
Waarom blijven mensen maar zeggen dat Sneijder zijn niveau niet haalt?
Dit is zijn niveau.
Sowieso beter dan Wijnaldum.quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef Evertjan het volgende:
we moeten Raffie weer in Oranje zetten
[ afbeelding ]
Sabia, en die kan dan weer worden aangeduwd door de rest van de selectie voor het groepsgevoelquote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wie moet hem dan voortduwen met zijn rollator?
Toen gaven we ook heel veel kansen weg , Hebben nu geen Vd Sar in de goalquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Basten kan Blind toch wel even influisteren hoe hij dat vanaf het EK 2008 deed, vanaf toen waren we 4 jaar lang toch best aardig bezig
Ik lees jouw posts eigenlijk zelden tot nooit.quote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al, 5minuten eerder.
Eénmalig succesquote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er is maar 1 doel en dat is winnen. Kan me geen reet schelen hoe je het doet als je maar wint. Voorlopig is duidelijk dat de Hollandsche school hem voorlopig niet is. Oprotten ermee en gewoon hard gaan counteren waar nodig. Dan had je vandaag gewoon gewonnen.
Dat blijkt, daarom heb je ook mijn compliment weer gemist. Had al zo'n vermoeden.quote:Op zondag 6 september 2015 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts eigenlijk zelden tot nooit.
En zijn bestaan bij Studio Voetbal bleek van een kort en bondig avontuur. De jongen die niet echt serieus werd genomen. Het werd een beetje pijnlijk. Pierootje aandrukken, je zag het angstzweet op zijn voorhoofd komen toen die piero niet werkte.quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sindsdien weten we dat een piero'tje besturen een kunst is, zoals alleen Van Halst dat kan.
Dat ja, ik snap ook niet dat er nog geen kritische noot is gevallen over spelers oproepen die geen minuut bij hun club spelenquote:Op zondag 6 september 2015 23:29 schreef Szura het volgende:
Na donderdag is het een grof schandaal dat Vd Wiel er nog in stond
Van Polen ook.quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kuyt is een betere rechtsback dan Van der Wiel.
Heb je mij gecomplimenteerd?quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat blijkt, daarom heb je ook mijn compliment weer gemist. Had al zo'n vermoeden.
2x zelfs in deze reeks. Een met betrekking tot eten en een met een topic dat je gemaakt hebt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je mij gecomplimenteerd?
IK GA NU ZOEKEN
Die heeft door blessures nooit meegedaanquote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Rabieluh het volgende:
Geen van Gaal en geen Vlaar.
Al weet ik niet eens meer hoe Vlaar het deed in de kwalificatie.
Iets met hamkasquote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2x zelfs in deze reeks. Een met betrekking tot eten en een met een topic dat je gemaakt hebt.
Nu hij van dat nare wijf af is kan hij zich weer focussen op het voetbal.quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)ijn-veertigste-.html
Ik ben je posts waar 'GGMM' in staat aan het doorlezen en zie louter beledigingen terug aan het adres van Nicki.quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2x zelfs in deze reeks. Een met betrekking tot eten en een met een topic dat je gemaakt hebt.
quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Louis is het verschil tussen 3e van de wereld en 4e in een EK-kwalificatiepoule.
Het gemis van Louis is groot.
+ een beetje geluk.quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Nederland heeft op dat WK gewoon ernstig ver boven vermogens gepresteerd, opgelost
Bespaar ons de details.quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat ik vannacht nachtmerries krijg over David Endt.
Komende jaren ga je nog geen peppernoot winnen met dit systeem. Waarom is van Gaal er toen van afgestapt? Die zag het meteen hoor. Ik was ook kritisch maar toen we derde werden wist ik dat hij gelijk had. Systeem is voorlopig dood, klaar.quote:
Wat..quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben je posts waar 'GGMM' in staat aan het doorlezen en zie louter beledigingen terug aan het adres van Nicki.
Hadden we sowieso een plan b.quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Koeman de bondscoach was geweest?
5-3-2 met Ruben Schaken als belangrijkste speler.quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Dan had Van der Wiel er nog steeds geen donder van gekundquote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Waren we 4 maanden geleden al gekwalificeerd geweestquote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Dan waren we nu al Europees kampioen van 2016.quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Die had de van Gaal tactiek omarmd.quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat..ik heb het niet eens over Nicki gehad.
De tactiek van Koeman dus, die Van Gaal omarmd heeft..quote:Op zondag 6 september 2015 23:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die had de van Gaal tactiek omarmd.
DIE STAAN ER NIET TUSSENquote:Op zondag 6 september 2015 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 septemberdude.
Ik heb het over vandaag, 2 complimenten.
quote:Op zondag 6 september 2015 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben geen fijnproever ala GGMM, maar toch wil ik jullie melden dat ik geniet van mijn Hamka's Mini's.
Meen je dit?quote:Op zondag 6 september 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Die 1-0 nederlaag tegen IJsland was niet eens zo heel erg. Dat ze vandaag met 3-0 door de Turken zijn afgedroogd, is veel slechter en veel erger.
Ik leg m'n vuurvaste kleding alvast klaar, dat wordt maximaal afbranden.quote:
quote:Op zondag 6 september 2015 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben geen fijnproever ala GGMM, maar toch wil ik jullie melden dat ik geniet van mijn Hamka's Mini's.
quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens. Jouw OP in KLB was tenminste gestructureerd en duidelijk, liever dat en dan puur tekstueel dan dit soort pixelige prietpraatkutplaatjes.
quote:
Ja, als je niet op je gewicht let en je het er voor voer hebt er uit te zien als een dik varken zijn ze best te eten ja.quote:
Je zou het haast denkenquote:
Dat zal ik vanaf nu zeker weer doen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen dank. Hopelijk ga je mijn posts weer eens lezen.
quote:Op zondag 6 september 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je niet op je gewicht let en je het er voor voer hebt er uit te zien als een dik varken zijn ze best te eten ja.
Nee, die komt nog wel aan bodquote:
vind jij mij lief?quote:
Allemaal Blatter.quote:Op zondag 6 september 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zeggen mensen in de voetballerij nooit openlijk wat ze denken.
Vond jij het ook zo mooi dat Scholletje afgelopen donderdag de eerste was om Indi kapot te maken, maar vandaag zijn mond hield over Scholletje jr?quote:Op zondag 6 september 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat... foebal.quote:Op zondag 6 september 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
wtf waarom zei ik tonijn?quote:
Mediatrainingquote:Op zondag 6 september 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ene kant is dit heel erg zoeken om iets af te zeiken, maar aan de andere kant v ind ik dit ergens wel opmerkelijk, beetje wat ook bij de spelersgroep lijkt te leven.. dat hetallemaal nog niet zo erg was, dat het nog niet de dood of gladiolen was vandaagquote:Op zondag 6 september 2015 23:39 schreef Tagliano het volgende:
The fuck maakt het nou uit dat je dat niet weet, heb je de komende maand toch niks aan
Nee, hij gaat zijn zoon openlijk afbranden.quote:Op zondag 6 september 2015 23:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo mooi dat Scholletje afgelopen donderdag de eerste was om Indi kapot te maken, maar vandaag zijn mond hield over Scholletje jr?
Zoveel ongeschreven regels, die ook bij het normale bedrijfsleven gelden.. zoals je collega's niet afvallen waar de klant bij is etc, altijd het merk beschermen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt Arnoquote:Op zondag 6 september 2015 23:40 schreef Anonymousz het volgende:
Turkije moet 2x keer winnen of 1x winnen en gelijk spelen duidelijk
twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 06-09-2015 om 23:39:30Dat doet ie prima, die opvolger van @jackvangelder bij @StudioVoetball reageer retweet
Dat zou wel terecht en bovenal geloofwaardig zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij gaat zijn zoon openlijk afbranden.
Vreselijk.quote:Op zondag 6 september 2015 23:40 schreef Szura het volgende:
Ik word moe van Endt, holmaat van Scholletje
Niks mis met Zeeuwen, alles met Blindquote:Op zondag 6 september 2015 23:40 schreef Evertjan het volgende:
Danny Blind is een Zeeuw?? Dat verklaart een hoop
Ik denk dat hij dat gevoel echt wel had. En na de wedstrijd maakt dat foutje toch niks uit, je hebt een maand om dat uit te zoeken verderquote:Op zondag 6 september 2015 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ene kant is dit heel erg zoeken om iets af te zeiken, maar aan de andere kant v ind ik dit ergens wel opmerkelijk, beetje wat ook bij de spelersgroep lijkt te leven.. dat hetallemaal nog niet zo erg was, dat het nog niet de dood of gladiolen was vandaagiets te licht oppakkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |