Hij voetbalt nog steeds op een heel hoog niveau. En hij kan onmogelijk in z'n eentje Oranje op sleeptouw nemen.quote:
Ja dat zei ik al, 5minuten eerder.quote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef GGMM het volgende:
Waarom blijven mensen maar zeggen dat Sneijder zijn niveau niet haalt?
Dit is zijn niveau.
idd het jaar 2010 was gewoon een piek.quote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef GGMM het volgende:
Waarom blijven mensen maar zeggen dat Sneijder zijn niveau niet haalt?
Dit is zijn niveau.
Sowieso beter dan Wijnaldum.quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef Evertjan het volgende:
we moeten Raffie weer in Oranje zetten
[ afbeelding ]
Sabia, en die kan dan weer worden aangeduwd door de rest van de selectie voor het groepsgevoelquote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wie moet hem dan voortduwen met zijn rollator?
Toen gaven we ook heel veel kansen weg , Hebben nu geen Vd Sar in de goalquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Basten kan Blind toch wel even influisteren hoe hij dat vanaf het EK 2008 deed, vanaf toen waren we 4 jaar lang toch best aardig bezig
Ik lees jouw posts eigenlijk zelden tot nooit.quote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al, 5minuten eerder.
Eénmalig succesquote:Op zondag 6 september 2015 23:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er is maar 1 doel en dat is winnen. Kan me geen reet schelen hoe je het doet als je maar wint. Voorlopig is duidelijk dat de Hollandsche school hem voorlopig niet is. Oprotten ermee en gewoon hard gaan counteren waar nodig. Dan had je vandaag gewoon gewonnen.
Dat blijkt, daarom heb je ook mijn compliment weer gemist. Had al zo'n vermoeden.quote:Op zondag 6 september 2015 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts eigenlijk zelden tot nooit.
En zijn bestaan bij Studio Voetbal bleek van een kort en bondig avontuur. De jongen die niet echt serieus werd genomen. Het werd een beetje pijnlijk. Pierootje aandrukken, je zag het angstzweet op zijn voorhoofd komen toen die piero niet werkte.quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sindsdien weten we dat een piero'tje besturen een kunst is, zoals alleen Van Halst dat kan.
Dat ja, ik snap ook niet dat er nog geen kritische noot is gevallen over spelers oproepen die geen minuut bij hun club spelenquote:Op zondag 6 september 2015 23:29 schreef Szura het volgende:
Na donderdag is het een grof schandaal dat Vd Wiel er nog in stond
Van Polen ook.quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kuyt is een betere rechtsback dan Van der Wiel.
Heb je mij gecomplimenteerd?quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat blijkt, daarom heb je ook mijn compliment weer gemist. Had al zo'n vermoeden.
2x zelfs in deze reeks. Een met betrekking tot eten en een met een topic dat je gemaakt hebt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je mij gecomplimenteerd?
IK GA NU ZOEKEN
Die heeft door blessures nooit meegedaanquote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Rabieluh het volgende:
Geen van Gaal en geen Vlaar.
Al weet ik niet eens meer hoe Vlaar het deed in de kwalificatie.
Iets met hamkasquote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2x zelfs in deze reeks. Een met betrekking tot eten en een met een topic dat je gemaakt hebt.
Nu hij van dat nare wijf af is kan hij zich weer focussen op het voetbal.quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)ijn-veertigste-.html
Ik ben je posts waar 'GGMM' in staat aan het doorlezen en zie louter beledigingen terug aan het adres van Nicki.quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2x zelfs in deze reeks. Een met betrekking tot eten en een met een topic dat je gemaakt hebt.
quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Louis is het verschil tussen 3e van de wereld en 4e in een EK-kwalificatiepoule.
Het gemis van Louis is groot.
+ een beetje geluk.quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Nederland heeft op dat WK gewoon ernstig ver boven vermogens gepresteerd, opgelost
Bespaar ons de details.quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat ik vannacht nachtmerries krijg over David Endt.
Komende jaren ga je nog geen peppernoot winnen met dit systeem. Waarom is van Gaal er toen van afgestapt? Die zag het meteen hoor. Ik was ook kritisch maar toen we derde werden wist ik dat hij gelijk had. Systeem is voorlopig dood, klaar.quote:
Wat..quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben je posts waar 'GGMM' in staat aan het doorlezen en zie louter beledigingen terug aan het adres van Nicki.
Hadden we sowieso een plan b.quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Koeman de bondscoach was geweest?
5-3-2 met Ruben Schaken als belangrijkste speler.quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Dan had Van der Wiel er nog steeds geen donder van gekundquote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |