Je bedoelt Bertquote:Op zondag 6 september 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik heb al eerder gezegd''
David gaat bijna als Mario Been klinken.
Of Dick "Nogmaals" Advocaatquote:Op zondag 6 september 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik heb al eerder gezegd''
David gaat bijna als Mario Been klinken.
Ozyakupquote:
Stijn is van alles of niksquote:Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
Laat maar.
Heel goed Stijn. Al vind ik het een beetje overdreven direct de hele OP te verwijderen.
David Endt is een Nederlandse sportjournalist, -schrijver en columnist. Tot juni 2013 was hij tevens als teammanager werkzaam voor de Amsterdamse voetbalclub Ajaxquote:Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef marcodej het volgende:
Waarom zit Endt daar? Hij was toch woordvoerder of materiaalman ofzo?
Waarom zou je dat dan doen?quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Eigenlijk wel een lachwekkende aflevering als je op Henry gaat Letten en hoe die dit ietwat onhandig doet omdat het zn eerste keer is.
Opnieuw opbouwen, net als Oranje.quote:Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
Laat maar.
Heel goed Stijn. Al vind ik het een beetje overdreven direct de hele OP te verwijderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zijn expeditie om vluchtelingen te helpen tijdens zijn vakantie op Lesbos eindigde voor presentator Tom Egbers (57) in een confrontatie met de lokale politie. ,,De boodschap van agenten was duidelijk: Als wij nog één keer merken dat u in de buurt van een vluchteling komt, arresteren wij u."
quote:Op zondag 6 september 2015 23:15 schreef Evertjan het volgende:
Van der Wiel zit het hele jaar al in FrankrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Ik welquote:
Hij doet de samenvattingen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Szura het volgende:
Maar waarom is Sjoerd nu weg? Is hij net als Sjek weggelopen bij z'n afscheidsuitzending?
Sjoerd komt zo terugquote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Szura het volgende:
Maar waarom is Sjoerd nu weg? Is hij net als Sjek weggelopen bij z'n afscheidsuitzending?
gaat slecht op Griekenland voor de BN'ers eerst Arnold Karskens toen Gordon in de kreukels en nu Tom Egbers in de celquote:
Sjoerdgodquote:
Dat moet je verdienen, Sjoerd is er nog niet klaar voor.quote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Szura het volgende:
FINquote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Endt? Mee eens. Tijd voor The Endt.
vast gesponsordquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Pjer heeft wel een mooi klokje vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |