quote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef zoem het volgende: [..] TOen had je ook Ed, Edd & Eddy, Johny Bravo, Courage
![]()
Geen sumoworstelen kijken.quote:Op zondag 6 september 2015 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Soms is het zo voorspelbaar dat gezette mensen niks van sport weten
Klopt zo een haasje aan een stok.quote:Op zondag 6 september 2015 22:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit doen ze bij hondenrennen ook toch
quote:
Wij zijn in vorm, Fredquote:
Nee Taco. Maar het rijmt welquote:
Hoezo goed punt toch. Waarom zou je dat in beton doen?quote:
quote:
Als hij zn escapes verstandig had gebruikt had hij dit makkelijk gewonnen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
En opeens zijn er toch nog maar een paar over!
En met heel wat geld.quote:Op zondag 6 september 2015 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zn escapes verstandig had gebruikt had hij dit makkelijk gewonnen.
Het is een zeldzaamheid dat de vragen ook daadwerkelijk te maken hebben met de categoriequote:
glasvezelbetonquote:Op zondag 6 september 2015 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo goed punt toch. Waarom zou je dat in beton doen?
Mwah de vraagstelling was wel heel wazig hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Joezi het volgende:
Mensen hier die ook messing dachten___!!!!
Hij wel ja, maar ja het prgramma niet.quote:
Hij vond dat ook beter. Spreekt nog voor hem. Dat dan wel.quote:
Wat een hatelijke teksten.quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, ik zal hem niet missen. Pestventje.
maar koper in messing is toch al meer waard dan tin?quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah de vraagstelling was wel heel wazig hoor.
Dat doet me denken aan PSV die een makkelijke tegenstander wilde omdat ze hun jubileum vierde die dag.quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef roos85 het volgende:
HAHA!
Neemt ie makkelijk om volgende week terug te komen![]()
Toch nog een klein plusje verdiendquote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij vond dat ook beter. Spreekt nog voor hem. Dat dan wel.
quote:Op zondag 6 september 2015 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan PSV die een makkelijke tegenstander wilde omdat ze hun jubileum vierde die dag.
Koper was vroeger toch ook niet echt duur ofzo?quote:Op zondag 6 september 2015 22:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar koper in messing is toch al meer waard dan tin?
gelukkig dan lag het niet aan mijn oortjesquote:
Omdat ze Ajax - Twente even op de videoband hadden bekekenquote:Op zondag 6 september 2015 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan PSV die een makkelijke tegenstander wilde omdat ze hun jubileum vierde die dag.
Ga je nu serieus op Joezi in?quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Sport 1. Onder een steen leven.
Henry Schut lijkt niet echt op Tom Egbers.quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef luckass het volgende:
studio saai met een stotterende tom egberts
euh nee ik ben naar SBS reportagequote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef Karina het volgende:
VBL / [Studio Voetbal #385] HUILEN
Daar verder
nou werden wel glimmende potten van gemaakt, die wekelijks opgepoetst moesten worden. Tin is gewoon blik, dat gooi je op straatquote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koper was vroeger toch ook niet echt duur ofzo?
nog ergerquote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henry Schut lijkt niet echt op Tom Egbers.
Valt wel mee, meeste dingen hoor je gewoon te weten op die leeftijd.quote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een bal zeg, die laatste kandidaat. Wel indrukwekkend, zoveel kennis op 21-jarige leeftijd.
quote:Op zondag 13 september 2015 21:15 schreef roos94 het volgende:
Jongere versie van Aad/bzv
[ afbeelding ]
NFL?quote:Op zondag 13 september 2015 21:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Ben er ook weer.Kijk wel ook NFL.
Eens.quote:Op zondag 13 september 2015 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Twee vragen gehad, tijd voor een kudtfilmpje natuurlijk. Mex en ik vinden dubbelspel een betere show
Deze wist ik toevallig omdat ik in de logistiek zit.quote:Op zondag 13 september 2015 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Op aanraden van Forzamilan ga ik voor A. Of dat verstandig is weet ik niet
Dan was het zeer verstandigquote:Op zondag 13 september 2015 21:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Deze wist ik toevallig omdat ik in de logistiek zit.
Ik heb meer met Atouba.quote:Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Bij Tonio moet ik op de een of andere manier altijd denken aan Teemu Tainio
Ik aan een pizza met tonijn.quote:Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Bij Tonio moet ik op de een of andere manier altijd denken aan Teemu Tainio
Kwestie van wegstrepen idd.quote:Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Nizno het volgende:
A en C zijn al uit dus moest wel idd
Momenteel verfilmd wordt.
Natuurlijk, het broekje is stiekem al een beetje uitquote:Op zondag 13 september 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano en ik hopen nog op een kekke animatie en een topshow van Gaston
Heb alleen de eerste gezien. Met dat appartement in Parijs toch?quote:Op zondag 13 september 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taken is wel een vermakelijke reeks.
quote:Op zondag 13 september 2015 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Eens kijken of er vandaag een lastiger economische vraag is dan welke kleur het briefje van 500 heeft
jaquote:
wat staat er achterop de Nederlandse euro?quote:Op zondag 13 september 2015 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Eens kijken of er vandaag een lastiger economische vraag is dan welke kleur het briefje van 500 heeft
Niks, hoezo?quote:Op zondag 13 september 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat staat er achterop de Nederlandse euro?
Ik zat al helemaal klaar met mijn economische achtergrond, krijg je cultuurquote:Op zondag 13 september 2015 21:35 schreef ForzaMilan het volgende:
Je verwacht iets met Keynes ofzo.. en dan krijg je dit.
Zal morgen op mijn studie eens vragen of iedereen uit dit MOEILIJKE economische vraagstuk kan komen.quote:Op zondag 13 september 2015 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Wat worden de economische inzichten toch weer getest
quote:Op zondag 13 september 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal morgen op mijn studie eens vragen of iedereen uit dit MOEILIJKE economische vraagstuk kan komen.
Wij kregen daarmee meer urbanisatieshit enzo. En dingen over el nino en la nina.quote:Op zondag 13 september 2015 21:36 schreef Tagliano het volgende:
Altijd aardrijkskunde op de middelbare nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |