SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
170 euro vind ik geen leuk geintje meer.
Dan wordt het wel een stapel Lego ofzo.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Heb je de prijzen gezien van de leuke Star Wars lego dingen? Death Star, X-Wing, Star Destroyer, Tie Fighter, Tie Advanced... Allemaal rond deze prijsquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:56 schreef Dagonet het volgende:
170 euro vind ik geen leuk geintje meer.
Dan wordt het wel een stapel Lego ofzo....
Fucking Lego is veel te duur (voor mij)![]()
![]()
Ik heb al een Star Destroyer, Tie Advanced (niet de uitgebreide) en een AT-AT.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je de prijzen gezien van de leuke Star Wars lego dingen? Death Star, X-Wing, Star Destroyer, Tie Fighter, Tie Advanced... Allemaal rond deze prijs...
Fucking Lego is veel te duur (voor mij)
Maar mijn budget gaat dan eerder naar Imperial Assault en X-Wing miniatures
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Ik heb hier de UCS-versies van de Executor Class Super Star Destroyer, Slave-I en Tie-Fighter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb al een Star Destroyer, Tie Advanced (niet de uitgebreide) en een AT-AT.
Maar mijn budget gaat dan eerder naar Imperial Assault en X-Wing miniatures
(naast alle Imperial Assault ongein)
Ben benieuwd wat er aan UCS versies komt van de nieuwe film
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
![]()
General Hux Black Series figure:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:59 schreef Donderjagers het volgende:
General Hux Black Series figure:Volgens mij was juist de nazi symboliek bewust in de originele trilogie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Empire is idd gebaseerd op het Derde Rijk. Die space-nazi vibe is overduidelijk aanwezig in TFA The Force Order. Wat natuurlijk tof is.![]()
![]()
Mwach...quote:Op woensdag 9 september 2015 07:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij was juist de nazi symboliek bewust in de originele trilogie...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Hoe moet ik dat zien? De joden zijn de jedi`s?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:12 schreef Donderjagers het volgende:
The Empire is idd gebaseerd op het Derde Rijk. Die space-nazi vibe is overduidelijk aanwezig in TFA The Force Order. Wat natuurlijk tof is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In dat geval ben ik zeker voor de Sith / Knights of Ren.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? De joden zijn de jedi`s?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Of de ewoks mischienquote:Op woensdag 9 september 2015 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? De joden zijn de jedi`s?r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In dat geval ben ik zeker voor de Sith / Knights of Ren.![]()
![]()
Tread carefully...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik prefereer een kekke leren jas boven een badjasquote:![]()
(en trolling dus)
Maar badjassen zijn lekker fluffyquote:Op donderdag 10 september 2015 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik prefereer een kekke leren jas boven een badjas![]()
(en trolling dus)
![]()
![]()
Ewoks ook.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar badjassen zijn lekker fluffyDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ewoks zijn kannibalen.quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Nog meer reden om er een badjas van te maken.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2015 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog meer reden om er een badjas van te maken.
Nieuwe trailer komt dit weekend.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Bron?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
Nieuwe trailer komt dit weekend.![]()
Star Wars heeft wel een vet 360 graden filmpje op Facebook gepost! https://www.facebook.com/(...)6940/?type=2&theater![]()
Ik voel het. Eerste trailer kwam ook uit in het weekend voordat ik vakantie ging.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bron?![]()
Star Wars heeft wel een vet 360 graden filmpje op Facebook gepost! https://www.facebook.com/(...)6940/?type=2&theater
Daarnaast werd gezegd dat de derde trailer in de herfst zou verschijnen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
De herfst duurt nog tot 21 decemberquote:Op woensdag 23 september 2015 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel het. Eerste trailer kwam ook uit in het weekend voordat ik vakantie ging.
Daarnaast werd gezegd dat de derde trailer in de herfst zou verschijnen.![]()
![]()
Maar het lijkt me niet dat de trailer pas verschijnt na de release.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De herfst duurt nog tot 21 decemberOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Je weet het nietquote:Op donderdag 24 september 2015 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het lijkt me niet dat de trailer pas verschijnt na de release.![]()
![]()
Ik wil gewoon de nieuwe trailer zien.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Er is weer nieuws.quote:Op 7 oktober worden in de Melkweg beelden van de nieuwe Star Wars, 'The Force Awakens', vertoond. De avond wordt georganiseerd door het filmmagazine Schokkend Nieuws.
De avond op 7 oktober staat in het teken van alle Star Wars-films. Er wordt van de andere films ook uniek beeldmateriaal vertoond. Van de nieuwste film, die in december in de bioscoop draait, laat men een 'featurette' zien. Dit schrijft De Telegraaf. In totaal zouden dat zo'n 24 tot 40 minuten aan filmfragmenten zijn. Dit gaat echter niet om alleen nieuwe beelden. Er zouden ook stukjes interview, trailerbeelden of beelden op de set tussen kunnen zitten. De precieze inhoud is dus nog onduidelijk, maar het fragment is door Disney speciaal beschikbaar gesteld voor Schokkend Nieuws.
De avond is georganiseerd ter gelegenheid van de Star Wars-special van het blad. In het blad staan nooit vertoonde beelden van de Nederlandse première van de eerste film in 1977. De hoofdrolspelers van die eerste film kwamen toen naar Arnhem. Hier had de première toen plaats.
Kaartje voor de Star Wars-avond in de Melkweg kosten 6 euro.
AT5![]()
Leuk om dit met medefanaten te bekijken, maar ik wil eigenlijk niets zien tot ie draait
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ok, maar das dan meteen het laatste wat ik wil zien...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inderdaad, als de geruchten kloppen is het de laatste echte trailer wat uitkomt, komen wel nog een handvol clips. Maar die zijn makkelijk te negeren gelukkig.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Ok, maar das dan meteen het laatste wat ik wil zien...![]()
Ik ga de komende trailer niet kijken hoe graag ik het ook wil. Echte trailers zeggen voor mij vaak al teveel.
Maar wordt wel lastig wanneer ik nog naar de bioscoop voor de tijd dat star wars er komt![]()
![]()
Ik vind het ook nogal een gok, wellicht moet ik het gewoon laten voor wat het is en gewoon gaan in december...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga de komende trailer niet kijken hoe graag ik het ook wil. Echte trailers zeggen voor mij vaak al teveel.
Maar wordt wel lastig wanneer ik nog naar de bioscoop voor de tijd dat star wars er komt
De pest is dat veel fansites en propsites een FB pagina hebben die zonder waarschuwing al flinke spoilers droppen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Skull-splitter op 16-10-2015 14:24:59 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik probeer trailers maar één keer te kijken.
Tegen de tijd dat de film er is ben ik het verhaal goeddeels vergeten maar is het gevoel van de trailer er nog wel waardoor ik toch ergens wel een beetje weet wat ik kan verwachten![]()
Unliken en die pagina's tot december niet meer bezoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal een gok, wellicht moet ik het gewoon laten voor wat het is en gewoon gaan in december...
De pest is dat veel fansites en propsites een FB pagina hebben die zonder waarschuwing al flinke spoilers droppen.![]()
Ben ik serieus te lui voor en de pagina's verder te generiek.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Unliken en die pagina's tot december niet meer bezoeken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat zeurde je dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ben ik serieus te lui voor en de pagina's verder te generiek.![]()
Eerste clip: https://twitter.com/UniversalCore11/status/655797811825389568
Edit: En in HD
Edit 2: En Youtube
[ Bericht 38% gewijzigd door lord_bono op 18-10-2015 20:26:25 ]![]()
Ik twijfel want spoilers.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:01 schreef Evertjan het volgende:
Wolfrolf en ik gaan samen met een bol broekje kijken naar de trailer morgenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Morgen even de reacties afwachtenquote:Overigens weet ik niet waar voor jou de lijn ligt qua spoilers?
![]()
Grote onhullingen van karakters, halve films laten zien om maar de catchy shots erin te hebben, de sfeer zo verminkt laten zien dat het halve verhaal al bekend is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Morgen even de reacties afwachtenOverigens weet ik niet waar voor jou de lijn ligt qua spoilers?
Tot op heden is men goed bezig iig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat hoop ik ook niet inderdaad. Stel ze zouden een "Terminator: Genisys"-achtige trailer hebben zou het voor mij echt de hype kapot maken. Als de trailer enigszins op de teasers lijken, maar met meer beelden, zou ik echt blij zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grote onhullingen van karakters, halve films laten zien om maar de catchy shots erin te hebben, de sfeer zo verminkt laten zien dat het halve verhaal al bekend is.
Tot op heden is men goed bezig iig.![]()
Waarom wel Han en Leia en geen Luke op de posters?quote:
Zou die zo'n kleine rol hebben???Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Nu was Genisys wel een ramp van een film, ongeacht de ontzettende spoiler van trailer EN moederneukende poster...quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet inderdaad. Stel ze zouden een "Terminator: Genisys"-achtige trailer hebben zou het voor mij echt de hype kapot maken. Als de trailer enigszins op de teasers lijken, maar met meer beelden, zou ik echt blij zijn.
Maar Jurassic World was na de trailer eigenlijk ook niet boeiend meer, Avengers ook niet (maar dat was ook een zooitje als film).
Slechts weinig trailers laten iets over voor het hoofdgerecht...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:47 schreef lord_bono het volgende:
Edit 2: En YoutubeDat is toch hopelijk niet de hele trailer?quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:47 schreef lord_bono het volgende:
Edit 2: En YoutubeTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Die ene dag kan ik ZEKER nog wel wachten
Nee, is de aankondiging zoals op het eind wordt aangegevenquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:55 schreef Komakie het volgende:
Dat is toch hopelijk niet de hele trailer?Daar zal wel een reden voor zijn, spoilers zijn wel al te vinden. Overigens is Andy Serkis ook nog nergens in beeld geweest, alleen zijn stem in een van de teasers.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom wel Han en Leia en geen Luke op de posters?
Zou die zo'n kleine rol hebben???Klopt, hopen dat Lucasfilm iedereen gaat laten zien hoe het wel moet.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nu was Genisys wel een ramp van een film, ongeacht de ontzettende spoiler van trailer EN moederneukende poster...
Maar Jurassic World was na de trailer eigenlijk ook niet boeiend meer, Avengers ook niet (maar dat was ook een zooitje als film).
Slechts weinig trailers laten iets over voor het hoofdgerecht...
Edit: Op Youtube even de trailers van de prequels bekeken, II en III zijn echt bagger. Trailer voor The Phantom Menace is dan wel weer goed.![]()
Jar jar blijkt stiekem een jedi master te zijn die sterker is dan heel de jedi consul bij elkaar.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:13 schreef Tokus het volgende:
die vorige poster was nep, dit is de echte
[ afbeelding ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mesa was already thinking thatquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:13 schreef Tokus het volgende:
die vorige poster was nep, dit is de echte
[ afbeelding ]![]()
Is de nieuwe star was trouwens alleen maar 3D te zien in de bioscoop straks? Want, dat zou voor mij afbreuk doen aan de star wars film![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:45 schreef FL_Freak het volgende:
Is de nieuwe star was trouwens alleen maar 3D te zien in de bioscoop straks? Want, dat zou voor mij afbreuk doen aan de star wars film
(she/her)![]()
in de paar jaar na avatar waren er genoeg films die echt slechte 3d hadden, tegenwoordig vind ik dat best meevallen. Thuis vind ik het zelfs echt vaak een meerwaarde hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:45 schreef FL_Freak het volgende:
Is de nieuwe star was trouwens alleen maar 3D te zien in de bioscoop straks? Want, dat zou voor mij afbreuk doen aan de star wars film
Weet iemand trouwens waarom Episode I nooit op blu ray 3d uitgebracht is terwijl die wel in de bioscoop in 3d geweest is? Dat was wel rond de overname van Disney dus wellicht dat dat daarmee te maken heeft. Toch jammer aangezien Star Wars ook altijd stond voor vernieuwende technieken![]()
Als het goed is moet hij ook in 2D uitkomen. Heb het persoonlijk ook wel gehad met 3D, voegt helemaal niet toe.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:45 schreef FL_Freak het volgende:
Is de nieuwe star was trouwens alleen maar 3D te zien in de bioscoop straks? Want, dat zou voor mij afbreuk doen aan de star wars film![]()
omdat die als 3d geflopt is? en het er niet uitzag?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:48 schreef planethugo het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Episode I nooit op blu ray 3d uitgebracht is terwijl die wel in de bioscoop in 3d geweest is? Dat was wel rond de overname van Disney dus wellicht dat dat daarmee te maken heeft. Toch jammer aangezien Star Wars ook altijd stond voor vernieuwende technieken
De plannen om II en III in 3D uit te brengen zijn vervolgens ook op de lange baan geschoven.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Heel die reeks gaat komen, mark my words, en de reden dat Episode I zo ruk was heeft te maken met de tijdsdruk destijds vanwege een verjaardag van het een of het ander zover ik weet...
Vanmiddag/vanavond even kaarten scoren.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ik ben er niet extra voor naar de bios gegaan dus geen idee dat de 3d zo slecht was. Dan hadden ze het ook gewoon niet moeten uitbrengen in de bios als het niet goed genoeg was. Achja, toen ik een 3D tv kreeg ben ik daarnaar gaan zoeken en tot mijn verbazing kon ik die versie nergens vinden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
omdat die als 3d geflopt is? en het er niet uitzag?
De plannen om II en III in 3D uit te brengen zijn vervolgens ook op de lange baan geschoven.![]()
GENRE: Avontuur, Fantasy, Science Fiction
DUUR: 136 minuten
REGISSEUR: J.J. Abrams
TAALVERSIE: Engels, Nederlands ondertiteld
KIJKWIJZER: Keuring nog onbekend
TE ZIEN IN: 2D, 3D, DOLBY ATMOS 3D, IMAX 3DDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is op zich wel apart, want als je kijkt op de site van Pathé kan ik alleen de IMAX3D versie en de gewone 3D versie vinden bij de verschillende vestigingen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:18 schreef over_hedge het volgende:
GENRE: Avontuur, Fantasy, Science Fiction
DUUR: 136 minuten
REGISSEUR: J.J. Abrams
TAALVERSIE: Engels, Nederlands ondertiteld
KIJKWIJZER: Keuring nog onbekend
TE ZIEN IN: 2D, 3D, DOLBY ATMOS 3D, IMAX 3DTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
bij Pathé... Niet de beste keten. Misschien dat bijv. JT hem wel in 2D laat zien.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel apart, want als je kijkt op de site van Pathé kan ik alleen de IMAX3D versie en de gewone 3D versie vinden bij de verschillende vestigingen.![]()
heb iig m'n tickets binnen voor de 16e in Tilburg.
Best knap met die kut sitequote:Op maandag 19 oktober 2015 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:
heb iig m'n tickets binnen voor de 16e in Tilburg..... Blijft er maar uit knallen
![]()
Die tekst heb ik van de pathe site gehaald.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
bij Pathé... Niet de beste keten. Misschien dat bijv. JT hem wel in 2D laat zien.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Weet ik, maar geen idee of ze dan hun eigen bioscopen, of wereldwijd bedoelen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die tekst heb ik van de pathe site gehaald.![]()
Zullen wel eerst alleen 3d zijn. Later pas 2d. Is wel vaker geloof ik.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet ik, maar geen idee of ze dan hun eigen bioscopen, of wereldwijd bedoelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Interesseert met helemaal nietsquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zullen wel eerst alleen 3d zijn. Later pas 2d. Is wel vaker geloof ik.. Wil gewoon de eerste dag heen
... Week later sowieso nog een keer met m'n vrouw (die moet werken de eerste week en vindt SW niet zo leuk).
![]()
Je hebt hier een ergens een bios die stoelen heeft die (klein beetje) mee bewegen. En nog een stuk beter geluid heeft dan imax. Daar ga ik hem kijken denk ikEnige nadeel is dat die dan waarschijnlijk er niet meteen de eerste week te zien is.
Site ligt eruit idd, jammer dit...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zie er veel mensen over klagen, maar hier heeft het er nog geen moment uitgelegen. Gaat het pas fout bij betalen dan?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Bij het reserveren van de kaartjes al, als ik al zo ver komquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Zie er veel mensen over klagen, maar hier heeft het er nog geen moment uitgelegen. Gaat het pas fout bij betalen dan?![]()
![]()
Aanklikken van de tijd waarop ik wil gaan idd al een 500 melding.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij het reserveren van de kaartjes al, als ik al zo ver komI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zou het nou echt nodig zijn om nu al kaarten te scoren omdat je anders moet wachten tot de tweede week?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nodig, nee... Niet echt... Wil ik dat? Ja,d at wel...quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:51 schreef Breuls het volgende:
Zou het nou echt nodig zijn om nu al kaarten te scoren omdat je anders moet wachten tot de tweede week?![]()
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:51 schreef Breuls het volgende:
Zou het nou echt nodig zijn om nu al kaarten te scoren omdat je anders moet wachten tot de tweede week?(she/her)![]()
Ze geven nu al melding van op de site van Pathé.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Zie er veel mensen over klagen, maar hier heeft het er nog geen moment uitgelegen. Gaat het pas fout bij betalen dan?
Wat een droevenis
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er bij JT al te bestellen dan? Pathé is incompetent...(she/her)![]()
Uitverkocht op premieredag
Dankquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
https://www.jt.nl/films/film/star-wars-the-force-awakens![]()
kut Pathe site.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Het voordeel van niet in de randstad wonen wel... Ik zit me kapot te F5'en op Den Haagquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:14 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb kaartjes
... JT Deventer, 16-12, 19:00
Zoals het er nu naar uitziet op zondagmiddag naar de IMAX...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Of het voordeel van bereid zijn te reizenquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het voordeel van niet in de randstad wonen wel... Ik zit me kapot te F5'en op Den Haag
Zoals het er nu naar uitziet op zondagmiddag naar de IMAX...... A'dam, Arnhem en Zwolle waren voor ons ook opties.
![]()
Het is wel "maar" een film he...quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of het voordeel van bereid zijn te reizen... A'dam, Arnhem en Zwolle waren voor ons ook opties.
Ik wil het ook zo snel mogelijk zien. Meer vanwege dat er niks gespoilert wordt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wel "maar" een film he...![]()
Dat, maar de IMAX van Den Haag is prima.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik wil het ook zo snel mogelijk zien. Meer vanwege dat er niks gespoilert wordt.
Behalve dat het geluid er standaard te hard staat.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Pathé website:De lokale bios is lekker op tijd met de voorverkoopquote:EXTRA INFORMATIE
Door de drukte op de site vanwege de eerste tickets voor Star Wars: The Force Awakens is er een probleem ontstaan op de servers. Hier werken we aan om de tickets zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken, excuus voor het ongemak.Ben wel aan het denken om hem ook in IMAX 3D te gaan bekijken.
![]()
Ach, ik zou dat ook doen voor elke andere film die ik graag in de bios wil zien... Reizen vind ik namelijk geen issue. A'dam is maar 1,5 uur namelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wel "maar" een film he...![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik wil het ook zo snel mogelijk zien. Meer vanwege dat er niks gespoilert wordt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Ik woon in Leiden, beiden zouden kunnen. Alleen kan ik pas vanaf pakweg 6 uur ivm werk en werk van vriendin.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ik zou dat ook doen voor elke andere film die ik graag in de bios wil zien... Reizen vind ik namelijk geen issue. A'dam is maar 1,5 uur namelijk.
20:00 Den Haag was perfect geweest en zelfs de late voorstelling zou ik wel trekken, maar de kaarten gaan hard. Heel hard.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik wacht de eerste reacties af, maar wil eigenlijk niet kijken...quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:26 schreef RvLaak het volgende:
Nu een ander dilemma.... Ga ik morgenvroeg de trailer zien, of nietI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Lol, blij dat er blijkbaar niemand in Deventer geïnteresseerd isquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, beiden zouden kunnen. Alleen kan ik pas vanaf pakweg 6 uur ivm werk en werk van vriendin.
20:00 Den Haag was perfect geweest en zelfs de late voorstelling zou ik wel trekken, maar de kaarten gaan hard. Heel hard.... We konden gewoon mooi centraal achterin boeken
![]()
Even de reacties afwachten wat betreft (te veel) spoilersquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:26 schreef RvLaak het volgende:
Nu een ander dilemma.... Ga ik morgenvroeg de trailer zien, of niet![]()
![]()
Tja, normaal gesproken ben ik ook tegen spoilers, maar blijft Star Wars... De 6 voorgaande films waren nou ook niet echt uitblinkers qua verhaallijn. Enige echte plottwist was het "I am your father" gebeuren en ik zie Disney dat niet flikken in de eerste van de nieuwe trilogie...quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wacht de eerste reacties af, maar wil eigenlijk niet kijken...![]()
Toch is het jammer als je de hele film zou kunnen raden of als je alle locaties al hebt gezien... Zelfde met al die spionagefoto's van de sets: het verpest wel een beetje de eerste keer...quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, normaal gesproken ben ik ook tegen spoilers, maar blijft Star Wars... De 6 voorgaande films waren nou ook niet echt uitblinkers qua verhaallijn. Enige echte plottwist was het "I am your father" gebeuren en ik zie Disney dat niet flikken in de eerste van de nieuwe trilogie...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik kan, denk ik, de hele film toch al wel radenquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toch is het jammer als je de hele film zou kunnen raden of als je alle locaties al hebt gezien... Zelfde met al die spionagefoto's van de sets: het verpest wel een beetje de eerste keer...... In grote lijnen iig... Blijft Star Wars, niet een cinematografisch hoogstandje. En wat betreft de locaties... Die zien er op het grote scherm sowieso anders uit dan op m'n computer.
![]()
Dat wel inderdaad, het is niet "nieuw" meer om het zo te verwoorden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toch is het jammer als je de hele film zou kunnen raden of als je alle locaties al hebt gezien... Zelfde met al die spionagefoto's van de sets: het verpest wel een beetje de eerste keer...![]()
Vet, die dikke guns aan de rechter zijkant, soort AT-AT's maar dan andersquote:Op woensdag 9 september 2015 10:12 schreef Donderjagers het volgende:
The Empire is idd gebaseerd op het Derde Rijk. Die space-nazi vibe is overduidelijk aanwezig in TFA The Force Order. Wat natuurlijk tof is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Exact dit. Als ik dan de hele film zit "dit komt uit de trailer en dan zit daar dat" dan is die eerste impressie om zeep.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:34 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, het is niet "nieuw" meer om het zo te verwoorden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nergens een 2D première![]()
![]()
16 december 10:30
[ Bericht 16% gewijzigd door lord_bono op 19-10-2015 14:26:11 ]![]()
2/3D?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:19 schreef lord_bono het volgende:
Nergens een 2D première![]()
![]()
16 december 10:30![]()
![]()
hoppa meteen met 4 man de premieredatum in kerkrade geboekt. Zelfs in Limburg is het een lichte hype want binnen een uur was al ruim een kwart van de zaal weg![]()
![]()
3D helaas, had nog gehoopt dat een andere bioscoop in de buurt hem 2D zou aanbieden rond dit tijdstip maar helaas. De film wordt overigens wel 2D aangeboden op latere tijden.quote:![]()
Hopelijk kan ik m dan met m'n vrouw in 2D kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:31 schreef lord_bono het volgende:
[..]
3D helaas, had nog gehoopt dat een andere bioscoop in de buurt hem 2D zou aanbieden rond dit tijdstip maar helaas. De film wordt overigens wel 2D aangeboden op latere tijden.![]()
![]()
Balenquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:46 schreef Deckard het volgende:
Zojuist nog even in de bios geweest. zonder resultaat. Wat een pauper gedoe![]()
![]()
Sowieso wel een indrukwekkend plaatjequote:Op maandag 19 oktober 2015 13:34 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Vet, die dikke guns aan de rechter zijkant, soort AT-AT's maar dan anders
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ben benieuwd of het allemaal practical is, of dat er ook CGI gebruikt isquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sowieso wel een indrukwekkend plaatje![]()
denk je serieus dat ze daar met 10.000+ man gestaan hebben in formatie?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het allemaal practical is, of dat er ook CGI gebruikt is![]()
Genoeg SW fans die een cameo willen doen, gratis... Plus dat dat veel meer indruk maakt dan CGIquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk je serieus dat ze daar met 10.000+ man gestaan hebben in formatie?![]()
![]()
Het platform waar die 7 mensen opstaan zal practical zijn, de rest is gewoon CGI gok ik. In de clip met de rebel base van gisteren is wel een hoop practical.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het allemaal practical is, of dat er ook CGI gebruikt is![]()
Je vraagt je dit echt af ja? Kan je verklappen dat er een aantal groepjes echt zullen zijn en die dan gekopieerd worden en dan beetje aangepast om niet 20x de zelfde groep te zien staan.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het allemaal practical is, of dat er ook CGI gebruikt isDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik wil kaarten bestellen, maar dat kan nog bij de bios in mijn woonplaats (Harderwijk).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Even bellen/via Facebook berichtje sturen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil kaarten bestellen, maar dat kan nog bij de bios in mijn woonplaats (Harderwijk).![]()
Ach, ik kan wel wachten tot 19:00... Niet veel langer, maar dat hoeft dan ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:10 schreef Deckard het volgende:
Nou sochtends om half tien sta ik voor de deur op de premiere![]()
![]()
Bel zo wel even, inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Even bellen/via Facebook berichtje sturen?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
De cameo kan wel gratis zijn, de stormtrooper-armor nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Genoeg SW fans die een cameo willen doen, gratis... Plus dat dat veel meer indruk maakt dan CGI
Fair enough, maar als het 501st zijn, dan is de armour natuurlijk wel gratisquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De cameo kan wel gratis zijn, de stormtrooper-armor niet![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair enough, maar als het 501st zijn, dan is de armour natuurlijk wel gratisMaar die zullen nog niet allemaal het nieuwe armour hebben
Al denk ik dat er genoeg fans voor zo'n cameo wel willen betalen voor het armour
![]()
![]()
Betalen in dollars, bloed, zweet, tranen en hun trouw aan de Dark Side.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:34 schreef lord_bono het volgende:
[..]
KloptMaar die zullen nog niet allemaal het nieuwe armour hebben
Al denk ik dat er genoeg fans voor zo'n cameo wel willen betalen voor het armour
En gezien het feit dat Jar Jar Abrams heel erg prat ging op het practical gedeelte, acht ik de kans dat het daadwerkelijk (voor het grootse deel) practical is, realistisch
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 15:36:35 ]![]()
ik geloof dat dat niet mag, gratis cameo's. Afspraken met vakbonden voor acteurs ofzoiets belemmeren zulke dingen. Maargoed in deze film zullen heel wat meer echte beelden zitten dan in de trilogie van 10 jaar geledenquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Betalen in dollars, bloed, zweet, tranen en hun trouw aan de Dark Side.
En gezien het feit dat Jar Jar Abrams heel erg prat ging op het practical gedeelte, acht ik de kans dat het daadwerkelijk (voor het grootse deel) practical is, realistisch![]()
ik ga pas kaarten kopen in December. Maar ben wel bang dat bioscopen in de hele maand december uitverkocht zijn in Nederland![]()
![]()
twitter:ThatKevinSmith twitterde op maandag 19-10-2015 om 19:13:46Can't say how but I saw tonight's trailer. Easily one of my favorite promos of all time. Breathtaking. Tears of joy. https://t.co/sZswi39ZYp reageer retweet
![]()
Nou, toch maar alvast kaartjes voor de 16e gescoord. Door dat massagedrag van iedereen moet je bijna wel, wil je de film een beetje op tijd zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Die tears of joy had ik dit weekend ook alweer bijna toen de vorige trailer in de lokale IMAX langs kwam.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:52 schreef lord_bono het volgende:
twitter:ThatKevinSmith twitterde op maandag 19-10-2015 om 19:13:46Can't say how but I saw tonight's trailer. Easily one of my favorite promos of all time. Breathtaking. Tears of joy. https://t.co/sZswi39ZYp reageer retweet
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Die vuile Kevin Smith. Nu kan ik helemaal niet meer wachten!quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:52 schreef lord_bono het volgende:
Van het weekend ook voor het eerste een Star Wars teaser in de bios gezien, fenomenaalquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die tears of joy had ik dit weekend ook alweer bijna toen de vorige trailer in de lokale IMAX langs kwam.
In de UK hebben de websites van de bioscopen het ook moeilijk gehad! Link Dit gaat wat beloven voor de Amerikaanse bioscopen zodra de trailer daar uit isHoop dat ze extra servers hebben ingeschakeld.
![]()
Van de zomer zag ik de trailers voor Star Wars én Batman v Superman achter elkaar op groot scherm. Mijn avond kon toen niet meer stuk (en de film zelf was Ant-Man, dus het werd nog leuker).quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:06 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Van het weekend ook voor het eerste een Star Wars teaser in de bios gezien, fenomenaalIn de VS is het veel gebruikelijker om lang van tevoren tickets te kunnen bestellen en vindt een dergelijke rush wel vaker plaats. Ik verwacht dat het dus wel mee zal vallen (hoewel, het is Star Wars; alles is mogelijk).quote:In de UK hebben de websites van de bioscopen het ook moeilijk gehad! Link Dit gaat wat beloven voor de Amerikaanse bioscopen zodra de trailer daar uit isHoop dat ze extra servers hebben ingeschakeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Vetquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die tears of joy had ik dit weekend ook alweer bijna toen de vorige trailer in de lokale IMAX langs kwam.
Mietjequote:Op maandag 19 oktober 2015 20:00 schreef Breuls het volgende:
Nou, toch maar alvast kaartjes voor de 16e gescoord. Door dat massagedrag van iedereen moet je bijna wel, wil je de film een beetje op tijd zien.![]()
![]()
Ah, dan ben ik weer eens in de warquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb geen actieve PM-box, dus nee.Was een MO aan ITeejer
![]()
![]()
MO?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik weer eens in de warWas een MO aan ITeejer
Maar je weet m'n mailadres, dus mail gerust.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Lol, TV tijken en FOK!en is geen goede combi 😂... Bedoelde PM... Gaat over Google Analytics, dus als je daar verstand van hebt?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
MO?
Maar je weet m'n mailadres, dus mail gerust.![]()
Sowieso 2 keer... 1 keer bij de première & een week of 2 later met m'n vrouwquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:52 schreef KingRadler het volgende:
en gaan jullie hem ook 2 keer zien of hou je het bij 1 keer![]()
Misschien. Mailen maar, want hier gaan we offtopic.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, TV tijken en FOK!en is geen goede combi 😂... Bedoelde PM... Gaat over Google Analytics, dus als je daar verstand van hebt?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien. Mailen maar, want hier gaan we offtopic., mañana
.
On Topic:we hebben Pathé op hun knieën gekregen: Run op kaartjes nieuwe Star Wars-film
![]()
Sowieso twee keer, première 3D - 2D met familie. Daarnaast zou ik hem misschien nog in IMAX 3D willen zien, IMAX ligt helaas niet om de hoek hierquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:52 schreef KingRadler het volgende:
en gaan jullie hem ook 2 keer zien of hou je het bij 1 keer![]()
![]()
hangt af van hoe goed de 1e keer wasquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:52 schreef KingRadler het volgende:
en gaan jullie hem ook 2 keer zien of hou je het bij 1 keerDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ga toch lekker op bed.
Morgenvroeg kun je dan fris en fruitig de trailer kijken. De wereld vergaat toch niet.![]()
is toch pijnlijk als miljoenen mensen voor je de trailer hebben gezien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:13 schreef Odaiba het volgende:
Ga toch lekker op bed.
Morgenvroeg kun je dan fris en fruitig de trailer kijken. De wereld vergaat toch niet.![]()
ditquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
is toch pijnlijk als miljoenen mensen voor je de trailer hebben gezien.
ik blijf lekker wakker(she/her)![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
is toch pijnlijk als miljoenen mensen voor je de trailer hebben gezien.quote:En niemand om je ervaringen mee te delen
![]()
jawelquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:22 schreef Odaiba het volgende:
[..]
[..]En niemand om je ervaringen mee te delen
Op reddit enzo(she/her)![]()
dus jij blijft wakker tot 4 uurquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:33 schreef Fylax het volgende:
ik zie hier dat de trailer pas om 4 uur komt![]()
Ik ga die film zo vaak zien he. Weet ik nu al.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Nog een keertje plaatsen, zodat hij ook op deze pagina staat:
Right in the feels.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De teasers deden hun werk goed, ik moet zegge dat ik érg blij ben dat de hoeveelheid spoilers mee lijken te vallen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 06:11 schreef KingRadler het volgende:
heb trailer gezien vond hem tegenvallen de teasers waren beter.
Meer laten zien is totaal niet nodig iig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die muziek, die lived-in feel van de universe, we're home.quote:Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Ik denk dat ik iig zakdoekjes mee kan nemen in december...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 06:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De teasers deden hun werk goed, ik moet zegge dat ik érg blij ben dat de hoeveelheid spoilers mee lijken te vallen...
Meer laten zien is totaal niet nodig iig.
het is gelukkig geen Terminator: Genisys qua trailer, zo lijkt hetNothing lasts forever but the certainty of change![]()
Volledig mee eens, zo moet een trailer zijn naar mijn mening.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 06:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De teasers deden hun werk goed, ik moet zegge dat ik érg blij ben dat de hoeveelheid spoilers mee lijken te vallen...
Meer laten zien is totaal niet nodig iig.![]()
Uurtje wakker, 6x gekeken inmiddels.
Ik kruip in de diepvries tot 15 December."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Jij hebt nog meerdere pagina's in een topic?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:39 schreef Dagonet het volgende:
Nog een keertje plaatsen, zodat hij ook op deze pagina staat:
Ontopic: prachtige trailer. Geeft niks weg, laat toch meer zien. Heerlijk. En dat gevoel dat erin zit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Uiteraard, veel overzichtelijkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij hebt nog meerdere pagina's in een topic?Ik twijfel alleen over de scene waar Rey aan het janken is... Lijkt een dooie te zijn, maar wie?quote:Ontopic: prachtige trailer. Geeft niks weg, laat toch meer zien. Heerlijk. En dat gevoel dat erin zit.
Ben iig erg enthousiast![]()
![]()
1x tijdens ontbijt, ik wil hem ook niet kapotkijken. Wellicht vandaag nog eens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Uurtje wakker, 6x gekeken inmiddels.
Ik kruip in de diepvries tot 15 December.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Finnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uiteraard, veel overzichtelijker
[..]
Ik twijfel alleen over de scene waar Rey aan het janken is... Lijkt een dooie te zijn, maar wie?
Ben iig erg enthousiast![]()
Misschien Chewie. Ook misschien de reden waarom Leia verdrietig in Han's armen valt. Ik neem echt een paar zakdoekjes mee in december.![]()
![]()
Gewoon janken ja.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ben een beetje aan het rondkijken op het grote boze internet en kom er net achter dat #BoycottStarWarsVII een ding is... Puur vanwege het feit dat de hoofdpersoon een neger is
![]()
![]()
het is toch altijd zo dat Negers het einde van de film nooit halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:05 schreef RvLaak het volgende:
Ben een beetje aan het rondkijken op het grote boze internet en kom er net achter dat #BoycottStarWarsVII een ding is... Puur vanwege het feit dat de hoofdpersoon een neger is
![]()
Ik kreeg haast een stijfje van die trailer
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Lando & Mace Windu... Denk dat Star Wars niet die lijnt volgtquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:08 schreef KingRadler het volgende:
[..]
het is toch altijd zo dat Negers het einde van de film nooit halen.![]()
![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Fantastische opbouw van de muziek en de beelden. Wederom kippenvel.![]()
![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Damn![]()
![]()
![]()
![]()
ik erger mij alleen nu al aan die neger.
we worden verwend de komende jaren
Rian Johnsons Episode VIII verschijnt op 26 mei 2017 en Colin Trevorrows Episode IX staat gepland voor 2019. Tussendoor kunnen we ons vermaken met de Anthology-films. Gareth Edwards' Rogue One: A Star Wars Story draait naar verwachting vanaf 18 december 2016 in de bioscoop en een nog titelloze Han Solo-film van regieduo Phil Lord en Christopher Miller mogen we op 25 mei 2018 verwelkomen.![]()
haalt einde van de film toch nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:46 schreef over_hedge het volgende:
Damn![]()
![]()
![]()
![]()
ik erger mij alleen nu al aan die neger.![]()
heb jij deel 4 5 en 6 gezien? Of 1 2 en 3. Maar net hoe je het wilt bekijken?quote:
Ongeacht wat je vindt van de prequels, het blijven 4, 5 & 6...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heb jij deel 4 5 en 6 gezien? Of 1 2 en 3. Maar net hoe je het wilt bekijken?![]()
Ja, maar toen ik heel jong was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heb jij deel 4 5 en 6 gezien? Of 1 2 en 3. Maar net hoe je het wilt bekijken?
Ga ze dus nog allemaal een keer opnieuw kijken(she/her)![]()
Mijn advies; pak de Star Wars Revisited versie van A New Hope... Die's geniaal en (imo) wat de special edition had moeten zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik heel jong was.
Ga ze dus nog allemaal een keer opnieuw kijken![]()
Sowieso uitkijken met spoilers in Youtube comments/trailer reviews/podcasts!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:54 schreef RvLaak het volgende:
!!! MOGELIJKE SPOILERS !!!
Jedi Council Trailer breakdown:![]()
Vandaar de waarschuwing erbovenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Sowieso uitkijken met spoilers in Youtube comments/trailer reviews/podcasts!. Sowieso lees ik zelden of nooit YT comments... Doorgaans zijn dat niet de meest intelligente teksten die je op het internet kan vinden
![]()
![]()
Geen spoiler, denk ik, maar wel een leuke easter egg:
http://gathering.tweakers(...)ge/45112724#45112724![]()
Mijn blinde vriendin heeft nooit een Star Wars-film gezien, dus ben nu op zoek naar mogelijkheden voor audio-descriptie. Kan iemand bevestigen of er op de blu-raybox een Engelse audio-descriptie-track staat?![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:10 schreef RvLaak het volgende:
Geen spoiler, denk ik, maar wel een leuke easter egg:
http://gathering.tweakers(...)ge/45112724#45112724![]()
Iemand is al flink bezig geweest met de rest:https://thecantina.starwa(...)d-in-trailer-3.6215/![]()
oh really?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mijn blinde vriendin heeft nooit een Star Wars-film gezien, dus ben nu op zoek naar mogelijkheden voor audio-descriptie. Kan iemand bevestigen of er op de blu-raybox een Engelse audio-descriptie-track staat?Van de rest geen idee.
is dit dan niet iets beters?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mijn blinde vriendin heeft nooit een Star Wars-film gezien, dus ben nu op zoek naar mogelijkheden voor audio-descriptie. Kan iemand bevestigen of er op de blu-raybox een Engelse audio-descriptie-track staat?
http://www.amazon.com/Sta(...)-Drama/dp/1565110056Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Jedi Council denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2015 09:23:39 ]![]()
Oke ik ga maar stoppen met dit topic volgen.Voordat ik weer allemaal spoilers tegen kom.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:23 schreef RvLaak het volgende:
Jedi Council denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaar dat ik de tags gebruikquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:25 schreef over_hedge het volgende:
Oke ik ga maar stoppen met dit topic volgen.Voordat ik weer allemaal spoilers tegen kom.
. Wil niemand spoileren
![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:26 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is prima. Alleen dan kom ik in de verleiding om als nog te klikken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de tags gebruik. Wil niemand spoileren
dus om mij zelf te beschermen ga ik dit topic gewoon even niet meer volgen tot ik de film gezien heb.
Ik snap... Hoewel mijn tag-gebruik momenteel nog geen spoilers zijn, maar pure speculatie...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is prima. Alleen dan kom ik in de verleiding om als nog te klikken.dus om mij zelf te beschermen ga ik dit topic gewoon even niet meer volgen tot ik de film gezien heb.
![]()
Heb je liever dat we speculaties open en bloot bespreken en zodoende mensen mogelijk spoileren?quote:![]()
Speculaties op basis van de trailer moet best kunnen, zeker in combinatie met spoilertags, hoeft ook niet iedereen ze te lezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je liever dat we speculaties open en bloot bespreken en zodoende mensen mogelijk spoileren?
Wellicht dat een Mod in het reactie veld kan vermelden dat spoilers niet zijn toegestaan? Zoiets staat er bij Game of Thrones ook.![]()
nee je hebt de neiging om toch te kijken wat er staatquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je liever dat we speculaties open en bloot bespreken en zodoende mensen mogelijk spoileren?![]()
Tja, eigen keuze om wel of niet te lezen. Echter vind ik het een beetje raar om een film (en het verhaal van de film) niet te bespreken in het topic over de film...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
nee je hebt de neiging om toch te kijken wat er staat![]()
dat ligt dan meer aan jezelfquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
nee je hebt de neiging om toch te kijken wat er staat(she/her)![]()
Dit soort dingen bekijken doe je alleen als je de ervaring voor jezelf wil verzieken...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:54 schreef RvLaak het volgende:
!!! MOGELIJKE SPOILERS !!!
Jedi Council Trailer breakdown:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Ik ontvolg dit topic tot ik de film heb gezien. Just in case.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Oneens, is immers enkel speculatiequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit soort dingen bekijken doe je alleen als je de ervaring voor jezelf wil verzieken....
Overigens een typisch JJ Abrams momentje uit de trailer... Lens flare:![]()
![]()
ik stop ook met dit topic te volgen, ik zie jullie terug in December als we de film gezien hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is prima. Alleen dan kom ik in de verleiding om als nog te klikken.dus om mij zelf te beschermen ga ik dit topic gewoon even niet meer volgen tot ik de film gezien heb.
![]()
![]()
Aangeven of het een plotspoiler is of domweg artwork zou leuk zijn...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je liever dat we speculaties open en bloot bespreken en zodoende mensen mogelijk spoileren?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je kan er bij mij van uit gaan dat wat in de tags staat spoilers en/of speculatie is. Artwork uit bijv. trailers post ik gewoon.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aangeven of het een plotspoiler is of domweg artwork zou leuk zijn...![]()
Die lens flare was idd wel weer treffend, waarom toch?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oneens, is immers enkel speculatie.
Overigens een typisch JJ Abrams momentje uit de trailer... Lens flare:
[ afbeelding ]
En speculatie of niet, je bent dingen kapot aan het analyseren en stuurt daarmee je ervaring.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dat zien velen vaak al als spoiler. Bravo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan er bij mij van uit gaan dat wat in de tags staat spoilers en/of speculatie is. Artwork uit bijv. trailers post ik gewoon.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heel veel artwork/plaatjes zet ik ook in spoilers, maar met melding er bij.
Wat betreft echte spoilers, die zijn hier gelukkig nog niet voorbij gekomen. Hoef ik ook niet in spoilertags te zien, speculatie kan dan weer wel (in tags).
Lensflare in het bovenstaande shot + in het shot met Phasma vind ik prima, het is niet té. Zoals in andere JJ films.![]()
Omdat JJ, denk ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die lens flare was idd wel weer treffend, waarom toch?!Tja, ik vind het leukquote:En speculatie of niet, je bent dingen kapot aan het analyseren en stuurt daarmee je ervaring..
Screenshots uit trailers zijn spoilers??? Andere artwork post ik niet, waarom zou ik?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dat zien velen vaak al als spoiler. Bravo.![]()
Artwork =/= screenshots
Anyway, fijn dat jij het leuk vindt, anderen zitten er niet op te wachten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ah, dan had ik het verkeerd begrepenquote:. Artwork post ik niet
Vandaar het gebruik van de tags en/of waarschuwing (zie mijn YT link)quote:Anyway, fijn dat jij het leuk vindt, anderen zitten er niet op te wachten.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2015 10:00:34 ]![]()
ik zit ook niet op spoilers te wachten maar beetje vaag gedrag hier, men wil het laatste star wars nieuws weten. Of toch niet, of toch wel mits niet teveel te zien is, maar stiekem kijkt men toch met een half oog![]()
![]()
![]()
Aka elke fanboy.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:33 schreef planethugo het volgende:
ik zit ook niet op spoilers te wachten maar beetje vaag gedrag hier, men wil het laatste star wars nieuws weten. Of toch niet, of toch wel mits niet teveel te zien is, maar stiekem kijkt men toch met een half oog![]()
![]()
Ik wil vooral de keus hebben. Veel shit wordt zomaar op facebook geknald bijvoorbeeld en dan heb je al snel spoilers te pakken...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:33 schreef planethugo het volgende:
ik zit ook niet op spoilers te wachten maar beetje vaag gedrag hier, men wil het laatste star wars nieuws weten. Of toch niet, of toch wel mits niet teveel te zien is, maar stiekem kijkt men toch met een half oog
Ik moet zeggen dat ik het een goede trailer vind waar niet heel erg veel in wordt gespoiled.
Tuurlijk, je ziet wat beelden en er worden wel wat dingen duidelijker, maar wat je in de trailer ziet lijkt niet meer dan een tipje van de sluier.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Zag al in de comments op de youtube trailer mensen zeuren over het feit dat er een vrouw, een zwarte en een latino in de film spelen. Want dat is politiek correct.
Hoe de fuck is van elk van de grote bevolkingsgroepen van de wereld één persoon in de film laten spelen nou weer politiek correct?
Sowieso als die nerds zo graag alleen maar blanken willen in films moeten ze maar meer kinderen krijgen zodat er geen immigratie nodig is...
Maar ok, de trailer was fucking vet! We hebben met vrienden alvast een hele rij in de bios geboekt voor de 16e.![]()
![]()
Ik snap de comments wel, dit is puur een Disney-stempel of Lucas' zijn werk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:51 schreef studentje7 het volgende:
Zag al in de comments op de youtube trailer mensen zeuren over het feit dat er een vrouw, een zwarte en een latino in de film spelen. Want dat is politiek correct.
Hoe de fuck is van elk van de grote bevolkingsgroepen van de wereld één persoon in de film laten spelen nou weer politiek correct?
Sowieso als die nerds zo graag alleen maar blanken willen in films moeten ze maar meer kinderen krijgen zodat er geen immigratie nodig is...
Maar ok, de trailer was fucking vet! We hebben met vrienden alvast een hele rij in de bios geboekt voor de 16e.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Die hele teaser slaat dus nergens op: My father has it, I have it, my sister has it, dus en nu dit? Is Leia met een bruine er vandoor gegaan ofzo? Hoe ineens heeft een stormtrooper Force en verbonden aan Skywalker?? En i.p.v. een turn to the darkside hebben onze PC vrienden by Disney het omgedraaid.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Kan net zo hard op Rey slaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:31 schreef laforest het volgende:
Die hele teaser slaat dus nergens op: My father has it, I have it, my sister has it, dus en nu dit? Is Leia met een bruine er vandoor gegaan ofzo?je beroep maakt niet ineens dat je niet force-sensitive bentquote:Hoe ineens heeft een stormtrooper Force en verbonden aan Skywalker??
Klopt, maar all Jedi waren uitgeroeid, weet je nog? Het moet dus een Skywalker zijn, een illegaal kindje van Leia.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
je beroep maakt niet ineens dat je niet force-sensitive bent
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Zou Luke niet gewoon achter dat masker van Kylo Ren zitten ipv Adam Driver en is dat de rede dat we hem nergens zien![]()
![]()
De Jedi ja, daarmee zijn niet alle force-sensitives ineesn verdwenen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, maar all Jedi waren uitgeroeid, weet je nog? Het moet dus een Skywalker zijn, een illegaal kindje van Leia."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
A disturbance in the force, mag je wel zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De Jedi ja, daarmee zijn niet alle force-sensitives ineesn verdwenen.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Wat bedoel je nu precies? In de hoogtijdagen werden force-sensitive kinderen opgeleid door de Jedi, maar er waren er ook genoeg die niet op de radar van de Jedi kwamen of die nooit in de gaten hadden dat ze Force-Sensitive waren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:43 schreef laforest het volgende:
[..]
A disturbance in the force, mag je wel zeggen.
Dat er niemand meer is om ze op te leiden doet daar niets aan af, dat geld voor zowel Sith als Jedi."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Je hoeft de force niet te erven, je hebt er "aanleg" voor (force-sensitive) of niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, maar all Jedi waren uitgeroeid, weet je nog? Het moet dus een Skywalker zijn, een illegaal kindje van Leia.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je hoeft de force niet te erven, je hebt er "aanleg" voor (force-sensitive) of niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu precies? In de hoogtijdagen werden force-sensitive kinderen opgeleid door de Jedi, maar er waren er ook genoeg die niet op de radar van de Jedi kwamen of die nooit in de gaten hadden dat ze Force-Sensitive waren.
Dat er niemand meer is om ze op te leiden doet daar niets aan af, dat geld voor zowel Sith als Jedi.
All jedi?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, maar all Jedi waren uitgeroeid, weet je nog? Het moet dus een Skywalker zijn, een illegaal kindje van Leia.
En Obi Wan Kenobi dan?
En Kanan Jarrus, Yoda, Ahsoka Tano?
Allen ontsnapt aan Order 66!Burnt to the core but not broken![]()
Overigens slaat je bewering over Leia nergens op, want hoe wil je verklaren dat er jonge jedi's zijn? Aangezien ze geen relatie mogen hebben en dus geen kinderen krijgenquote:![]()
![]()
Klopt, maar Obi en Yoda zijn al een behoorlijk tijdje dood, die trainen niemand meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:57 schreef PPL het volgende:
[..]
All jedi?
En Obi Wan Kenobi dan?
En Kanan Jarrus, Yoda, Ahsoka Tano?
Allen ontsnapt aan Order 66!
of kanan in beeld is ten tijde van Episode IV is nog maar de vraag en of hij überhaupt nog leeft ten tijde van VII nog meer
Ahsoka zou kunnen, geen idee hou oud die Togruta kunnen worden."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ben ook wel benieuwd hoe ze gaan uitwerken, Kanan en Ahsoka. Ik vermoed niet dat het in The Force Awakens aan bod komt, Rebels personages etc. Maar in Rogue One zou er toch een link kunnen worden gelegd met de Rebels en dus indirect Kanan/Ahsoka etc.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, maar Obi en Yoda zijn al een behoorlijk tijdje dood, die trainen niemand meer.
of kanan in beeld is ten tijde van Episode IV is nog maar de vraag en of hij überhaupt nog leeft ten tijde van VII nog meer
Ahsoka zou kunnen, geen idee hou oud die Togruta kunnen worden.![]()
Want ja, Anakin kreeg geen kinderen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Overigens slaat je bewering over Leia nergens op, want hoe wil je verklaren dat er jonge jedi's zijn? Aangezien ze geen relatie mogen hebben en dus geen kinderen krijgen
Die was dan ook de uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Want ja, Anakin kreeg geen kinderen.
Feit blijft dat praktisch alle Jedi younglings werden geadopteerd door de Jedi."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
En hoe is dat geëindigd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Want ja, Anakin kreeg geen kinderen.![]()
![]()
De makers van Rebels hebben ook niet uitgesloten dat hun personages eens een keer naar het witte doek kunnen komen. Rogue One is wellicht de meest logische tot nu toe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:05 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe ze gaan uitwerken, Kanan en Ahsoka. Ik vermoed niet dat het in The Force Awakens aan bod komt, Rebels personages etc. Maar in Rogue One zou er toch een link kunnen worden gelegd met de Rebels en dus indirect Kanan/Ahsoka etc."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Zou wel betekenen dat ze qua sfeer en uitstraling in een andere "wereld" terechtkomen, zou het wel enorm waarderen als ze een "crossover" zouden doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De makers van Rebels hebben ook niet uitgesloten dat hun personages eens een keer naar het witte doek kunnen komen. Rogue One is wellicht de meest logische tot nu toe.![]()
ik denk niet dat zij degenen zijn die dat bepalen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De makers van Rebels hebben ook niet uitgesloten dat hun personages eens een keer naar het witte doek kunnen komen.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Tja, het gaat allemaal in samenspraak met die Story group die nu alles overziet vwb Star Wars. geloof dat die wel openstonden voor het idee, maar kan de exacte quote zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik denk niet dat zij degenen zijn die dat bepalen."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: