SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
170 euro vind ik geen leuk geintje meer.
Dan wordt het wel een stapel Lego ofzo.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Heb je de prijzen gezien van de leuke Star Wars lego dingen? Death Star, X-Wing, Star Destroyer, Tie Fighter, Tie Advanced... Allemaal rond deze prijsquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:56 schreef Dagonet het volgende:
170 euro vind ik geen leuk geintje meer.
Dan wordt het wel een stapel Lego ofzo....
Fucking Lego is veel te duur (voor mij)![]()
![]()
Ik heb al een Star Destroyer, Tie Advanced (niet de uitgebreide) en een AT-AT.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je de prijzen gezien van de leuke Star Wars lego dingen? Death Star, X-Wing, Star Destroyer, Tie Fighter, Tie Advanced... Allemaal rond deze prijs...
Fucking Lego is veel te duur (voor mij)
Maar mijn budget gaat dan eerder naar Imperial Assault en X-Wing miniatures
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Ik heb hier de UCS-versies van de Executor Class Super Star Destroyer, Slave-I en Tie-Fighter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb al een Star Destroyer, Tie Advanced (niet de uitgebreide) en een AT-AT.
Maar mijn budget gaat dan eerder naar Imperial Assault en X-Wing miniatures
(naast alle Imperial Assault ongein)
Ben benieuwd wat er aan UCS versies komt van de nieuwe film
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
![]()
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
General Hux Black Series figure:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:59 schreef Donderjagers het volgende:
General Hux Black Series figure:Volgens mij was juist de nazi symboliek bewust in de originele trilogie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Empire is idd gebaseerd op het Derde Rijk. Die space-nazi vibe is overduidelijk aanwezig in TFA The Force Order. Wat natuurlijk tof is.![]()
![]()
Mwach...quote:Op woensdag 9 september 2015 07:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij was juist de nazi symboliek bewust in de originele trilogie...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Hoe moet ik dat zien? De joden zijn de jedi`s?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:12 schreef Donderjagers het volgende:
The Empire is idd gebaseerd op het Derde Rijk. Die space-nazi vibe is overduidelijk aanwezig in TFA The Force Order. Wat natuurlijk tof is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In dat geval ben ik zeker voor de Sith / Knights of Ren.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? De joden zijn de jedi`s?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Of de ewoks mischienquote:Op woensdag 9 september 2015 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? De joden zijn de jedi`s?r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In dat geval ben ik zeker voor de Sith / Knights of Ren.![]()
![]()
Tread carefully...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik prefereer een kekke leren jas boven een badjasquote:![]()
(en trolling dus)
Maar badjassen zijn lekker fluffyquote:Op donderdag 10 september 2015 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik prefereer een kekke leren jas boven een badjas![]()
(en trolling dus)
![]()
![]()
Ewoks ook.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar badjassen zijn lekker fluffyDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ewoks zijn kannibalen.quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Nog meer reden om er een badjas van te maken.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2015 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog meer reden om er een badjas van te maken.
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: