SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
170 euro vind ik geen leuk geintje meer.
Dan wordt het wel een stapel Lego ofzo.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Heb je de prijzen gezien van de leuke Star Wars lego dingen? Death Star, X-Wing, Star Destroyer, Tie Fighter, Tie Advanced... Allemaal rond deze prijsquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:56 schreef Dagonet het volgende:
170 euro vind ik geen leuk geintje meer.
Dan wordt het wel een stapel Lego ofzo....
Fucking Lego is veel te duur (voor mij)![]()
![]()
Ik heb al een Star Destroyer, Tie Advanced (niet de uitgebreide) en een AT-AT.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je de prijzen gezien van de leuke Star Wars lego dingen? Death Star, X-Wing, Star Destroyer, Tie Fighter, Tie Advanced... Allemaal rond deze prijs...
Fucking Lego is veel te duur (voor mij)
Maar mijn budget gaat dan eerder naar Imperial Assault en X-Wing miniatures
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Ik heb hier de UCS-versies van de Executor Class Super Star Destroyer, Slave-I en Tie-Fighter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb al een Star Destroyer, Tie Advanced (niet de uitgebreide) en een AT-AT.
Maar mijn budget gaat dan eerder naar Imperial Assault en X-Wing miniatures
(naast alle Imperial Assault ongein)
Ben benieuwd wat er aan UCS versies komt van de nieuwe film
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
![]()
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
General Hux Black Series figure:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:59 schreef Donderjagers het volgende:
General Hux Black Series figure:Volgens mij was juist de nazi symboliek bewust in de originele trilogie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Empire is idd gebaseerd op het Derde Rijk. Die space-nazi vibe is overduidelijk aanwezig in TFA The Force Order. Wat natuurlijk tof is.![]()
![]()
Mwach...quote:Op woensdag 9 september 2015 07:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij was juist de nazi symboliek bewust in de originele trilogie...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Hoe moet ik dat zien? De joden zijn de jedi`s?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:12 schreef Donderjagers het volgende:
The Empire is idd gebaseerd op het Derde Rijk. Die space-nazi vibe is overduidelijk aanwezig in TFA The Force Order. Wat natuurlijk tof is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In dat geval ben ik zeker voor de Sith / Knights of Ren.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? De joden zijn de jedi`s?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Of de ewoks mischienquote:Op woensdag 9 september 2015 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? De joden zijn de jedi`s?r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In dat geval ben ik zeker voor de Sith / Knights of Ren.![]()
![]()
Tread carefully...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik prefereer een kekke leren jas boven een badjasquote:![]()
(en trolling dus)
Maar badjassen zijn lekker fluffyquote:Op donderdag 10 september 2015 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik prefereer een kekke leren jas boven een badjas![]()
(en trolling dus)
![]()
![]()
Ewoks ook.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar badjassen zijn lekker fluffyDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ewoks zijn kannibalen.quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Nog meer reden om er een badjas van te maken.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2015 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog meer reden om er een badjas van te maken.
Nieuwe trailer komt dit weekend.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Bron?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
Nieuwe trailer komt dit weekend.![]()
Star Wars heeft wel een vet 360 graden filmpje op Facebook gepost! https://www.facebook.com/(...)6940/?type=2&theater![]()
Ik voel het. Eerste trailer kwam ook uit in het weekend voordat ik vakantie ging.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bron?![]()
Star Wars heeft wel een vet 360 graden filmpje op Facebook gepost! https://www.facebook.com/(...)6940/?type=2&theater
Daarnaast werd gezegd dat de derde trailer in de herfst zou verschijnen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
De herfst duurt nog tot 21 decemberquote:Op woensdag 23 september 2015 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel het. Eerste trailer kwam ook uit in het weekend voordat ik vakantie ging.
Daarnaast werd gezegd dat de derde trailer in de herfst zou verschijnen.![]()
![]()
Maar het lijkt me niet dat de trailer pas verschijnt na de release.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De herfst duurt nog tot 21 decemberOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Je weet het nietquote:Op donderdag 24 september 2015 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het lijkt me niet dat de trailer pas verschijnt na de release.![]()
![]()
Ik wil gewoon de nieuwe trailer zien.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Er is weer nieuws.quote:Op 7 oktober worden in de Melkweg beelden van de nieuwe Star Wars, 'The Force Awakens', vertoond. De avond wordt georganiseerd door het filmmagazine Schokkend Nieuws.
De avond op 7 oktober staat in het teken van alle Star Wars-films. Er wordt van de andere films ook uniek beeldmateriaal vertoond. Van de nieuwste film, die in december in de bioscoop draait, laat men een 'featurette' zien. Dit schrijft De Telegraaf. In totaal zouden dat zo'n 24 tot 40 minuten aan filmfragmenten zijn. Dit gaat echter niet om alleen nieuwe beelden. Er zouden ook stukjes interview, trailerbeelden of beelden op de set tussen kunnen zitten. De precieze inhoud is dus nog onduidelijk, maar het fragment is door Disney speciaal beschikbaar gesteld voor Schokkend Nieuws.
De avond is georganiseerd ter gelegenheid van de Star Wars-special van het blad. In het blad staan nooit vertoonde beelden van de Nederlandse première van de eerste film in 1977. De hoofdrolspelers van die eerste film kwamen toen naar Arnhem. Hier had de première toen plaats.
Kaartje voor de Star Wars-avond in de Melkweg kosten 6 euro.
AT5![]()
Leuk om dit met medefanaten te bekijken, maar ik wil eigenlijk niets zien tot ie draait
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ok, maar das dan meteen het laatste wat ik wil zien...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inderdaad, als de geruchten kloppen is het de laatste echte trailer wat uitkomt, komen wel nog een handvol clips. Maar die zijn makkelijk te negeren gelukkig.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Ok, maar das dan meteen het laatste wat ik wil zien...![]()
Ik ga de komende trailer niet kijken hoe graag ik het ook wil. Echte trailers zeggen voor mij vaak al teveel.
Maar wordt wel lastig wanneer ik nog naar de bioscoop voor de tijd dat star wars er komt![]()
![]()
Ik vind het ook nogal een gok, wellicht moet ik het gewoon laten voor wat het is en gewoon gaan in december...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga de komende trailer niet kijken hoe graag ik het ook wil. Echte trailers zeggen voor mij vaak al teveel.
Maar wordt wel lastig wanneer ik nog naar de bioscoop voor de tijd dat star wars er komt
De pest is dat veel fansites en propsites een FB pagina hebben die zonder waarschuwing al flinke spoilers droppen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Skull-splitter op 16-10-2015 14:24:59 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik probeer trailers maar één keer te kijken.
Tegen de tijd dat de film er is ben ik het verhaal goeddeels vergeten maar is het gevoel van de trailer er nog wel waardoor ik toch ergens wel een beetje weet wat ik kan verwachten![]()
Unliken en die pagina's tot december niet meer bezoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal een gok, wellicht moet ik het gewoon laten voor wat het is en gewoon gaan in december...
De pest is dat veel fansites en propsites een FB pagina hebben die zonder waarschuwing al flinke spoilers droppen.![]()
Ben ik serieus te lui voor en de pagina's verder te generiek.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Unliken en die pagina's tot december niet meer bezoeken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat zeurde je dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ben ik serieus te lui voor en de pagina's verder te generiek.![]()
Eerste clip: https://twitter.com/UniversalCore11/status/655797811825389568
Edit: En in HD
Edit 2: En Youtube
[ Bericht 38% gewijzigd door lord_bono op 18-10-2015 20:26:25 ]![]()
Ik twijfel want spoilers.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:01 schreef Evertjan het volgende:
Wolfrolf en ik gaan samen met een bol broekje kijken naar de trailer morgenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Morgen even de reacties afwachtenquote:Overigens weet ik niet waar voor jou de lijn ligt qua spoilers?
![]()
Grote onhullingen van karakters, halve films laten zien om maar de catchy shots erin te hebben, de sfeer zo verminkt laten zien dat het halve verhaal al bekend is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Morgen even de reacties afwachtenOverigens weet ik niet waar voor jou de lijn ligt qua spoilers?
Tot op heden is men goed bezig iig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat hoop ik ook niet inderdaad. Stel ze zouden een "Terminator: Genisys"-achtige trailer hebben zou het voor mij echt de hype kapot maken. Als de trailer enigszins op de teasers lijken, maar met meer beelden, zou ik echt blij zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grote onhullingen van karakters, halve films laten zien om maar de catchy shots erin te hebben, de sfeer zo verminkt laten zien dat het halve verhaal al bekend is.
Tot op heden is men goed bezig iig.![]()
Waarom wel Han en Leia en geen Luke op de posters?quote:
Zou die zo'n kleine rol hebben???Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Nu was Genisys wel een ramp van een film, ongeacht de ontzettende spoiler van trailer EN moederneukende poster...quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet inderdaad. Stel ze zouden een "Terminator: Genisys"-achtige trailer hebben zou het voor mij echt de hype kapot maken. Als de trailer enigszins op de teasers lijken, maar met meer beelden, zou ik echt blij zijn.
Maar Jurassic World was na de trailer eigenlijk ook niet boeiend meer, Avengers ook niet (maar dat was ook een zooitje als film).
Slechts weinig trailers laten iets over voor het hoofdgerecht...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:47 schreef lord_bono het volgende:
Edit 2: En YoutubeDat is toch hopelijk niet de hele trailer?quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:47 schreef lord_bono het volgende:
Edit 2: En YoutubeTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Die ene dag kan ik ZEKER nog wel wachten
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee, is de aankondiging zoals op het eind wordt aangegevenquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:55 schreef Komakie het volgende:
Dat is toch hopelijk niet de hele trailer?Daar zal wel een reden voor zijn, spoilers zijn wel al te vinden. Overigens is Andy Serkis ook nog nergens in beeld geweest, alleen zijn stem in een van de teasers.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom wel Han en Leia en geen Luke op de posters?
Zou die zo'n kleine rol hebben???Klopt, hopen dat Lucasfilm iedereen gaat laten zien hoe het wel moet.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nu was Genisys wel een ramp van een film, ongeacht de ontzettende spoiler van trailer EN moederneukende poster...
Maar Jurassic World was na de trailer eigenlijk ook niet boeiend meer, Avengers ook niet (maar dat was ook een zooitje als film).
Slechts weinig trailers laten iets over voor het hoofdgerecht...
Edit: Op Youtube even de trailers van de prequels bekeken, II en III zijn echt bagger. Trailer voor The Phantom Menace is dan wel weer goed.![]()
Jar jar blijkt stiekem een jedi master te zijn die sterker is dan heel de jedi consul bij elkaar.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:13 schreef Tokus het volgende:
die vorige poster was nep, dit is de echte
[ afbeelding ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mesa was already thinking thatquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:13 schreef Tokus het volgende:
die vorige poster was nep, dit is de echte
[ afbeelding ]![]()
Is de nieuwe star was trouwens alleen maar 3D te zien in de bioscoop straks? Want, dat zou voor mij afbreuk doen aan de star wars film![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:45 schreef FL_Freak het volgende:
Is de nieuwe star was trouwens alleen maar 3D te zien in de bioscoop straks? Want, dat zou voor mij afbreuk doen aan de star wars film
(she/her)![]()
in de paar jaar na avatar waren er genoeg films die echt slechte 3d hadden, tegenwoordig vind ik dat best meevallen. Thuis vind ik het zelfs echt vaak een meerwaarde hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:45 schreef FL_Freak het volgende:
Is de nieuwe star was trouwens alleen maar 3D te zien in de bioscoop straks? Want, dat zou voor mij afbreuk doen aan de star wars film
Weet iemand trouwens waarom Episode I nooit op blu ray 3d uitgebracht is terwijl die wel in de bioscoop in 3d geweest is? Dat was wel rond de overname van Disney dus wellicht dat dat daarmee te maken heeft. Toch jammer aangezien Star Wars ook altijd stond voor vernieuwende technieken![]()
Als het goed is moet hij ook in 2D uitkomen. Heb het persoonlijk ook wel gehad met 3D, voegt helemaal niet toe.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:45 schreef FL_Freak het volgende:
Is de nieuwe star was trouwens alleen maar 3D te zien in de bioscoop straks? Want, dat zou voor mij afbreuk doen aan de star wars film![]()
omdat die als 3d geflopt is? en het er niet uitzag?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:48 schreef planethugo het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Episode I nooit op blu ray 3d uitgebracht is terwijl die wel in de bioscoop in 3d geweest is? Dat was wel rond de overname van Disney dus wellicht dat dat daarmee te maken heeft. Toch jammer aangezien Star Wars ook altijd stond voor vernieuwende technieken
De plannen om II en III in 3D uit te brengen zijn vervolgens ook op de lange baan geschoven.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Heel die reeks gaat komen, mark my words, en de reden dat Episode I zo ruk was heeft te maken met de tijdsdruk destijds vanwege een verjaardag van het een of het ander zover ik weet...
Vanmiddag/vanavond even kaarten scoren.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ik ben er niet extra voor naar de bios gegaan dus geen idee dat de 3d zo slecht was. Dan hadden ze het ook gewoon niet moeten uitbrengen in de bios als het niet goed genoeg was. Achja, toen ik een 3D tv kreeg ben ik daarnaar gaan zoeken en tot mijn verbazing kon ik die versie nergens vinden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
omdat die als 3d geflopt is? en het er niet uitzag?
De plannen om II en III in 3D uit te brengen zijn vervolgens ook op de lange baan geschoven.![]()
GENRE: Avontuur, Fantasy, Science Fiction
DUUR: 136 minuten
REGISSEUR: J.J. Abrams
TAALVERSIE: Engels, Nederlands ondertiteld
KIJKWIJZER: Keuring nog onbekend
TE ZIEN IN: 2D, 3D, DOLBY ATMOS 3D, IMAX 3DDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is op zich wel apart, want als je kijkt op de site van Pathé kan ik alleen de IMAX3D versie en de gewone 3D versie vinden bij de verschillende vestigingen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:18 schreef over_hedge het volgende:
GENRE: Avontuur, Fantasy, Science Fiction
DUUR: 136 minuten
REGISSEUR: J.J. Abrams
TAALVERSIE: Engels, Nederlands ondertiteld
KIJKWIJZER: Keuring nog onbekend
TE ZIEN IN: 2D, 3D, DOLBY ATMOS 3D, IMAX 3DTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
bij Pathé... Niet de beste keten. Misschien dat bijv. JT hem wel in 2D laat zien.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel apart, want als je kijkt op de site van Pathé kan ik alleen de IMAX3D versie en de gewone 3D versie vinden bij de verschillende vestigingen.![]()
heb iig m'n tickets binnen voor de 16e in Tilburg.
Best knap met die kut sitequote:Op maandag 19 oktober 2015 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:
heb iig m'n tickets binnen voor de 16e in Tilburg..... Blijft er maar uit knallen
![]()
Die tekst heb ik van de pathe site gehaald.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
bij Pathé... Niet de beste keten. Misschien dat bijv. JT hem wel in 2D laat zien.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Weet ik, maar geen idee of ze dan hun eigen bioscopen, of wereldwijd bedoelen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die tekst heb ik van de pathe site gehaald.![]()
Zullen wel eerst alleen 3d zijn. Later pas 2d. Is wel vaker geloof ik.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet ik, maar geen idee of ze dan hun eigen bioscopen, of wereldwijd bedoelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Interesseert met helemaal nietsquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zullen wel eerst alleen 3d zijn. Later pas 2d. Is wel vaker geloof ik.. Wil gewoon de eerste dag heen
... Week later sowieso nog een keer met m'n vrouw (die moet werken de eerste week en vindt SW niet zo leuk).
![]()
Je hebt hier een ergens een bios die stoelen heeft die (klein beetje) mee bewegen. En nog een stuk beter geluid heeft dan imax. Daar ga ik hem kijken denk ikEnige nadeel is dat die dan waarschijnlijk er niet meteen de eerste week te zien is.
Site ligt eruit idd, jammer dit...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zie er veel mensen over klagen, maar hier heeft het er nog geen moment uitgelegen. Gaat het pas fout bij betalen dan?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Bij het reserveren van de kaartjes al, als ik al zo ver komquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Zie er veel mensen over klagen, maar hier heeft het er nog geen moment uitgelegen. Gaat het pas fout bij betalen dan?![]()
![]()
Aanklikken van de tijd waarop ik wil gaan idd al een 500 melding.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij het reserveren van de kaartjes al, als ik al zo ver komI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zou het nou echt nodig zijn om nu al kaarten te scoren omdat je anders moet wachten tot de tweede week?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nodig, nee... Niet echt... Wil ik dat? Ja,d at wel...quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:51 schreef Breuls het volgende:
Zou het nou echt nodig zijn om nu al kaarten te scoren omdat je anders moet wachten tot de tweede week?![]()
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:51 schreef Breuls het volgende:
Zou het nou echt nodig zijn om nu al kaarten te scoren omdat je anders moet wachten tot de tweede week?(she/her)![]()
Ze geven nu al melding van op de site van Pathé.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Zie er veel mensen over klagen, maar hier heeft het er nog geen moment uitgelegen. Gaat het pas fout bij betalen dan?
Wat een droevenis
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: