Yep.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:25 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ben je er nog steeds zo zeker van dat Trump niet kan winnen?!![]()
Sommige republikeinen zeggen dat de beslissing over het homohuwelijk 'the law of the land' is en zich daar niet tegen te zullen verzetten omdat het hooggerechtshof er over heeft geoordeeld, maar Huckabee bedoeld hiermee dat wat het hooggerechtshof beslist niet altijd goed is. Huckabee bedoelt echt niet dat hij slavernij goed vind en dat het weer ingevoerd moet worden.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Royyy het volgende:
Huckabee beweert in een radio uitzending dat Dred Scott nog steeds "the law of the land" is... man man man wat een trieste vent
De WaPo had ook nog een stuk inclusief plichtmatige lovende woorden van de concullega's:quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:14 schreef Gambetta het volgende:
Rick Perry past niet meer in de clown car
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:02 schreef Reya het volgende:
https://www.donaldjtrump.com/positions
Een stellingname op welgeteld één onderwerp.
quote:A nation without borders is not a nation. Therefore there must be a wall across the southern border.
Nate ging van ongeveer 0.0000000000000000001% kans voor Trump naar 5%, relatief gezien is dat een aanzienlijk verschil, die Nate draait bijquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nate is het wel met me eens:
http://fivethirtyeight.co(...)-and-bernie-sanders/
Dat maakt zijn voorspellingen doorgaans redelijk accuraat, het bijstellen op basis van nieuwe informatie. Maar het is nog steeds een redelijk verwaarloosbare kans en enkel nog om Republikeinse kandidaat te worden. Die eerste kans heb ik hem nooit horen geven. Wat is daar de bron van?quote:Op zondag 13 september 2015 00:56 schreef Slaro het volgende:
[..]
Nate ging van ongeveer 0.0000000000000000001% kans voor Trump naar 5%, relatief gezien is dat een aanzienlijk verschil, die Nate draait bij![]()
.
Die is mad as hell.quote:Op zondag 13 september 2015 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
Ik merk dat ik al mijn schouders op begin te halen als Trump weer eens iemand beledigt. Weet niet hoe dat voor de gemiddelde Amerikaan is trouwens.
Nou dat was 'ie al hoor. Een echte reli-freak.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef arjan1112 het volgende:
Wát is Huckabee helemaal gek geworden ?
Nouja, de Democraten vinden de Republikeinen óók een stel randdebielen. Als je bedenkt dat het qua enigszins serieuze kandidaten aan de ene kant Rubio - Walker - Bush - Trump en aan de andere kant Clinton - Sanders is valt het allemaal nog wel redelijk mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:23 schreef Kaas- het volgende:
Schitterend eigenlijk. Het machtigste en in praktisch alles leidende land ter wereld houdt verkiezingen voor wie de machtigste man van dat land en dus misschien wel in de wereld mag worden en wij Nederlanders vinden gewoon heel oprecht 9 van de 10 kandidaten voor die positie een verschrikkelijke randdebiel van een idioot.
Allemaal stapelgek.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, de Democraten vinden de Republikeinen óók een stel randdebielen. Als je bedenkt dat het qua enigszins serieuze kandidaten aan de ene kant Rubio - Walker - Bush - Trump en aan de andere kant Clinton - Sanders is valt het allemaal nog wel redelijk mee.
Fantastisch filmpje wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:42 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
"War on Trump"
http://abcnews.go.com/Pol(...)mp/story?id=33772593
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |