Hij is een voormalig neurochirurg die na zijn pensioen politiek actief is geworden. Hij mocht een paar keer spreken op bijeenkomsten en langzaam groeide hij als politiek figuur. Voordat hij het wist werd hij gepusht als presidentskandidaat, eerst leek hij kansloos met enkele procenten maar staat nu 2de.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:59 schreef arjan1112 het volgende:
Waar komt Carson ineens vandaan?
Op Wikipedia staat dat ie een dokter is
Soms wel soms nietquote:
Ik heb dit gisteren inderdaad ook gezien. Het blijft raar dat de GOP hem wél als kandidaat beschouwt, maar de media kennelijk niet. Volgens mij doen er bij de Republikeinen wel minder geschikte kandidaten mee dan deze man.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:20 schreef martijnde3de het volgende:
Mark Everson doet wel zijn best en de Gop laat hem wel in het officiële kanaal komen op YouTube of op de site.
Carson stond er al vrij goed voor, maar je kunt zeggen dat zijn populariteit na het FOX-debat verder is gestegen, onder meer ten koste van Bush en vooral Scott Walker, die erg is weggezakt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:17 schreef martijnde3de het volgende:
Hij is een voormalig neurochirurg die na zijn pensioen politiek actief is geworden. Hij mocht een paar keer spreken op bijeenkomsten en langzaam groeide hij als politiek figuur. Voordat hij het wist werd hij gepusht als presidentskandidaat, eerst leek hij kansloos met enkele procenten maar staat nu 2de.
Eens. Toch een beetje een loose cannon, als je het mij vraagt. Niet dat de andere Republikeinse kandidaten er veel van bakken. Ik had meer van Walker, Jindal en Christie verwacht.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan het niet anders dan verbijsterend noemen dat deze man het zo goed doet...
Jindal en Christie zijn pas loose cannons. Jindal is helemaal al een clown met zijn neppe zuidelijke accent en blanke gouverneursportret.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Eens. Toch een beetje een loose cannon, als je het mij vraagt. Niet dat de andere Republikeinse kandidaten er veel van bakken. Ik had meer van Walker, Jindal en Christie verwacht.
Ben je er nog steeds zo zeker van dat Trump niet kan winnen?!quote:Op maandag 7 september 2015 10:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trump is daar vooral erg vaag over, zoals over alles eigenlijk. Hij riep dat hij tegen Obamacare was en haalde Canada en Schotland aan als voorbeelden van landen waar de zorg goed functioneerde. Wat hij nou precies van plan is, dat is niet echt duidelijk.
Hij wordt in India op Twitter en dergelijke ook flink door het slijk gehaald voor het verloochenen van zijn afkomst, Bobby Jindal is niet eens zijn echte naam, trouwens.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:28 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Jindal en Christie zijn pas loose cannons. Jindal is helemaal al een clown met zijn neppe zuidelijke accent en blanke gouverneursportret.
Afkomst? Geboren in de USA,quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:29 schreef Slaro het volgende:
[..]
Hij wordt in India op Twitter en dergelijke ook flink door het slijk gehaald voor het verloochenen van zijn afkomst, Bobby Jindal is niet eens zijn echte naam, trouwens.
http://blogs.wsj.com/indi(...)erican-leadership-2/quote:
Ik vind het juist goed dat hij geen aandacht besteedt aan zijn afkomst. Hoezo zou het relevant moeten zijn dat hij van Indiase afkomst is? Door daar aandacht aan te besteden creëer je alleen maar meer verdeeldheid.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:21 schreef Slaro het volgende:
[..]
http://blogs.wsj.com/indi(...)erican-leadership-2/
Piyush Jindal, zoals zijn echte naam is, is natuurlijk in Amerika geboren anders had hij geen Presidentskandidaat geweest kunnen zijn (waar is de geboorteakte van Obama oh waar is ie). Maar hij is van Indiase afkomst zijn ouders zijn immigranten.
Hij heeft zijn naam veranderd en probeert zo blank mogelijk over te komen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed dat hij geen aandacht besteedt aan zijn afkomst. Hoezo zou het relevant moeten zijn dat hij van Indiase afkomst is? Door daar aandacht aan te besteden creëer je alleen maar meer verdeeldheid.
En hoezo is het een probleem dat hij een bijnaam gebruikt in plaats van zijn echte voornaam?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:34 schreef Slaro het volgende:
[..]
Hij heeft zijn naam veranderd en probeert zo blank mogelijk over te komen.
Je hoeft toch niet je naam te veranderen, je hoeft toch niet zo blank mogelijk over te komen, dat hij het niet wilt hebben over zijn afkomst oké, maar door al die veranderingen zo'n toch bewuste campagne, doet hij dat dus eigenlijk wel dan maakt hij het zelf dat het over zijn afkomst gaat.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
En hoezo is het een probleem dat hij een bijnaam gebruikt in plaats van zijn echte voornaam?
Hij gedraagt zich als een Amerikaan, in plaats van nog meer verdeeldheid te zaaien door het gebruiken van termen als Indian-American, African-American, Hispanic-American etc.
Wat lul je dan over afkomst, hij is toch Amerikaan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet je naam te veranderen, je hoeft toch niet zo blank mogelijk over te komen, dat hij het niet wilt hebben over zijn afkomst oké, maar door al die veranderingen zo'n toch bewuste campagne, doet hij dat dus eigenlijk wel dan maakt hij het zelf dat het over zijn afkomst gaat.
Hij is van Indiase afkomst slimmerd.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat lul je dan over afkomst, hij is toch Amerikaan?
Ja dat is onzin, net als zijn domme consumption tax plan.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Royyy het volgende:
Huckabee beweert in een radio uitzending dat Dred Scott nog steeds "the law of the land" is... man man man wat een trieste vent
Vind niet dat het geboorteland van zijn ouders uitmaakt, heb hem ook niet de race-card zien spelen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Slaro het volgende:
[..]
Hij is van Indiase afkomst slimmerd.
Hij gebruikt die bijnaam al sinds hij een klein kind was, heeft helemaal niks met z'n politieke carriere te maken. En hoezo ga je er van uit dat hij zich anders gedraagt dan hij daadwerkelijk is?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet je naam te veranderen, je hoeft toch niet zo blank mogelijk over te komen, dat hij het niet wilt hebben over zijn afkomst oké, maar door al die veranderingen zo'n toch bewuste campagne, doet hij dat dus eigenlijk wel dan maakt hij het zelf dat het over zijn afkomst gaat.
Het maakt ook niet uit, mij in ieder geval niet, het was alleen een onderwerp van gesprek omdat hij er zelf zo moeilijk over deed.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind niet dat het geboorteland van zijn ouders uitmaakt, heb hem ook niet de race-card zien spelen.
wie is dredd scott ?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Royyy het volgende:
Huckabee beweert in een radio uitzending dat Dred Scott nog steeds "the law of the land" is... man man man wat een trieste vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |