Inderdaad, benieuwd hoe hij zal reageren.quote:
Wat is er mis met Rubio en Sanders?quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:13 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Inderdaad, benieuwd hoe hij zal reageren.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 19:47:53.@club4growth asked me for $1 million. I said no. Now falsely advertising that I will raise taxes. I'll lower big league for middle class. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 19:46:43My plan will lower taxes for our country, not raise them. Phony @club4growth says I will raise taxes--just another lie. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 17:15:27Little respected Club For Growth asked me for $1,000,000 - I said "NO". Now they are spending lobbyist and special interest money on ads! reageer retweet
Iedereen die kritiek op je heeft omschrijven als dik/lelijk/dom/"little respected" of iets vergelijksbaars. Je zou toch denken dat dat op een gegeven moment gaat vervelen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:26 schreef martijnde3de het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 19:47:53.@club4growth asked me for $1 million. I said no. Now falsely advertising that I will raise taxes. I'll lower big league for middle class. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 19:46:43My plan will lower taxes for our country, not raise them. Phony @club4growth says I will raise taxes--just another lie. reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 17:15:27Little respected Club For Growth asked me for $1,000,000 - I said "NO". Now they are spending lobbyist and special interest money on ads! reageer retweet
Het anti-establishment geluid kwam natuurlijk ook al via de Tea Party naar voren.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:02 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn indruk is dat de Amerikaanse kiezer het wel een beetje gehad heeft met de heren en dames politici. De front runners profileren zichzelf als niet-politici en als outsiders. Daar hoort natuurlijk ook een bepaald taalgebruik bij.
Zodra er meer debatten komen, en het meer over de inhoud zal gaan, zal moeten blijken of bijvoorbeeld Trump, Carson en Fiorina hun plekken in de peilingen vast kunnen houden. Voor wat die peilingen waard zijn natuurlijk - alhoewel het bij mijn laatste bezoek aan de VS wel duidelijk was dat Trump indruk had gemaakt.
Maar was dat niet een anti-establishment geluid, met een wat hogere dosis verantwoordelijkheid?quote:Op woensdag 16 september 2015 08:17 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Het anti-establishment geluid kwam natuurlijk ook al via de Tea Party naar voren.
Waarom klagen de Republikeinen dan niet over de uitspraken van het Hooggerechtshof wat betreft geld in de politiek?quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:28 schreef zarosje het volgende:
[..]
Sommige republikeinen zeggen dat de beslissing over het homohuwelijk 'the law of the land' is en zich daar niet tegen te zullen verzetten omdat het hooggerechtshof er over heeft geoordeeld, maar Huckabee bedoeld hiermee dat wat het hooggerechtshof beslist niet altijd goed is. Huckabee bedoelt echt niet dat hij slavernij goed vind en dat het weer ingevoerd moet worden.
En nu zijn ze zelf Senators en Gouverneurs en heeft het gepeupel ook weer genoeg van ze.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:17 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Het anti-establishment geluid kwam natuurlijk ook al via de Tea Party naar voren.
Het is niks nieuws maar wordt wel steeds ernstiger, ook bij de Democraten voornamelijk sinds Clinton, Trump zet zich er tegen af, is juist mooi omdat hij inderdaad zo veel te maken heeft met dat grootkapitaal, grappig om de Clintons dan ook met de tong uit de mond op zijn bruiloft te zien.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:45 schreef OMG het volgende:
Dat grootkapitaal verhaal is niks nieuws, en ik zie Trump ook niet echt als verademing, meer een vleesgeworden onderdeel van dat grootkapitaal. Zoals er om de zoveel tijd wel weer eens iemand met geld president denkt te kunnen worden.
De Clintons kunnen echt niet hun hele eigen campagne sponsoren, multimiljonair zijn is leuk maar bij lange na niet genoeg, we hebben het hier over een miljardair.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:53 schreef Lyrebird het volgende:
Mwah, verbazend veel senatoren zijn multimiljonair, en kunnen hun eigen verkiezingen sponsoren. De Clintons zijn een prima voorbeeld.
Nee, er is te veel macht geconcentreerd in DC, waar sprecial interest groups op afkomen. Heel natuurlijk. Wil je de kiezer echt beschermen, dan doe je er beter aan om macht naar de staten terug te brengen. Met hervormingen van de campagnes kom je er niet.
Om 2 uur 's nachts.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:22 schreef Slaro het volgende:
Weet iemand hoe laat het onze tijd begint?!
Trump is juist onafhankelijk van het grootkapitaal...quote:Op woensdag 16 september 2015 14:45 schreef OMG het volgende:
Dat grootkapitaal verhaal is niks nieuws, en ik zie Trump ook niet echt als verademing, meer een vleesgeworden onderdeel van dat grootkapitaal. Zoals er om de zoveel tijd wel weer eens iemand met geld president denkt te kunnen worden.
Misschien gaat Trump straks alle staten opnoemen waar hij verkiesbaar is.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Kaas- het volgende:
We kunnen vandaag in elk geval duidelijk zien dat het debatteerniveau hier geen spatje hoger is dan in de VS.
fixedquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Trump is juist het grootkapitaal...
twitter:ABCPolitics twitterde op donderdag 17-09-2015 om 03:51:46Is this debate a Donald Trump/Carly Fiorina showdown? @GoogleTrends is saying yes: http://t.co/GeDxEHFlLG reageer retweet
Bij Trump kan ik nog wel begrijpen waarom kiezers iets in hem zien. Bij Santorum heb ik dat helemaal niet. Graham en hij zijn twee kandidaten die ik niet kan plaatsen.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:02 schreef Royyy het volgende:
Santorum laat weer eens zien wat voor een idioot hij is
Graham is echt een one issue kandidaat. Als je hem naar z'n naam vraagt antwoordt hij volgens mij nog met een oproep voor meer Amerikaanse grondtroepen in Irak...quote:Op donderdag 17 september 2015 04:58 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Bij Trump kan ik nog wel begrijpen waarom kiezers iets in hem zien. Bij Santorum heb ik dat helemaal niet. Graham en hij zijn twee kandidaten die ik niet kan plaatsen.
Carson liet in ieder geval blijken op dat gebied zijn rationaliteit nog niet verloren te hebben.quote:Trump said that if we stop "over-vaccinating", he thinks that we'll "see a huge effect on autism."
Ze lijkt me wel aardig, maar ze heeft iets neps, alsof ze het allemaal uit haar hoofd heeft geleerd, zonder het helemaal te snappen. Clinton heeft dat ook een beetje.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:38 schreef Eufonie het volgende:
Fiorina komt over als een eng mens.
Al die Republikeinen zijn eng. Triest dat ze met die debatten zo veel aandacht krijgen voor hun standpunten.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:38 schreef Eufonie het volgende:
Fiorina komt over als een eng mens.
Ja, en dat die Amerikanen er nog naar kijken ook. Schandalig.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Al die Republikeinen zijn eng. Triest dat ze met die debatten zo veel aandacht krijgen voor hun standpunten.
Dat niet, maar jammer dat de Democraten niet net zo veel aandacht krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:31 schreef Lyrebird het volgende:
Ja, en dat die Amerikanen er nog naar kijken ook. Schandalig.
Mwah. Ze bedienen qua mening vele tientallen miljoenen Amerikanen.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Al die Republikeinen zijn eng. Triest dat ze met die debatten zo veel aandacht krijgen voor hun standpunten.
Het eerste debat bij de democraten is pas over een maand ongeveer, dus logisch dat er minder aandacht voor is. Ook leek Clinton het lange tijd zonder enige serieuze vorm van tegenstand te moeten doen en, hoewel er recentelijk iets verandering in lijkt te komen, bij RCP staat Hillary nog steeds op +20 of iets dergelijks en dan is dat in mijn ogen ook nog wat onderschat omdat er al een hypothetisch kandidaatschap Biden in is meegenomen.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat niet, maar jammer dat de Democraten niet net zo veel aandacht krijgen.
Maar goed, er is nog een hele lange weg te gaan tot de verkiezingen, dus kan nog alle kanten op.
De Democraten vertikken het zelf om vaker te debatteren; Martin O'Malley verzet zich tegen het lage aantal debatten. Het eerste Democratische debat is op 13 oktober.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Debatten kunnen veel invloed hebben. Daar kunnen kandidaten ineens in de lift terechtkomen; kijk maar naar Carly Fiorina, die in het eerste debat nog tussen de 'kleintjes' stond, glansrijk won en nu gisteren weer uitblonk in het debat tussen de grote jongens. Dan klim je echt wel in de peilingen. Net zoals we Scott Walker zien wegzakken.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het eerste debat bij de democraten is pas over een maand ongeveer, dus logisch dat er minder aandacht voor is. Ook leek Clinton het lange tijd zonder enige serieuze vorm van tegenstand te moeten doen en, hoewel er recentelijk iets verandering in lijkt te komen, bij RCP staat Hillary nog steeds op +20 of iets dergelijks en dan is dat in mijn ogen ook nog wat onderschat omdat er al een hypothetisch kandidaatschap Biden in is meegenomen.
Bij de Republikeinen is het veel interessanter. Logisch dat daar dan een stuk meer media-aandacht voor is.
Het veld bij de Republikeinen is veel breder. Dat biedt natuurlijk ook mogelijkheden om eruit te springen.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Debatten kunnen veel invloed hebben. Daar kunnen kandidaten ineens in de lift terechtkomen; kijk maar naar Carly Fiorina, die in het eerste debat nog tussen de 'kleintjes' stond, glansrijk won en nu gisteren weer uitblonk in het debat tussen de grote jongens. Dan klim je echt wel in de peilingen. Net zoals we Scott Walker zien wegzakken.
Bij de Democraten is het inderdaad afwachten of Joe Biden zich nog meldt. En dan ben ik erg benieuwd hoe het clubje bejaarden plus Martin O'Malley zich op het podium gaan gedragen. Daar kunnen mensen momentum pakken of juist door het ijs zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |