abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156161414
HAHAHA TRUMP
pi_156161431
Hij wordt echt van alle kanten aangevallen, geweldig.
pi_156161461
Opvallend hoe Cruz en Rubio tot nu de discussie uit de weg gaan.
pi_156161562
Fiorina die Trump stil weet te krijgen _O_
pi_156161660
ABCPolitics twitterde op donderdag 17-09-2015 om 03:51:46 Is this debate a Donald Trump/Carly Fiorina showdown? @GoogleTrends is saying yes: http://t.co/GeDxEHFlLG reageer retweet
pi_156161665
Ik kan helaas nergens een stream vinden, maar ik lees dat Fiorina weer uitblinkt.
pi_156161671
Fiorina doet het inderdaad goed. Walker voegt absoluut niks toe, die zal z'n 2% steun na dit debat wel kwijt zijn.
Trump heeft een paar flinke klappen gekregen, ik denk niet dat dit debat hem goed zal doen.
pi_156161685
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 01:02 schreef Royyy het volgende:
Santorum laat weer eens zien wat voor een idioot hij is :')
Bij Trump kan ik nog wel begrijpen waarom kiezers iets in hem zien. Bij Santorum heb ik dat helemaal niet. Graham en hij zijn twee kandidaten die ik niet kan plaatsen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_156161689
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 04:58 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Bij Trump kan ik nog wel begrijpen waarom kiezers iets in hem zien. Bij Santorum heb ik dat helemaal niet. Graham en hij zijn twee kandidaten die ik niet kan plaatsen.
Graham is echt een one issue kandidaat. Als je hem naar z'n naam vraagt antwoordt hij volgens mij nog met een oproep voor meer Amerikaanse grondtroepen in Irak...
pi_156163791
Fiorina wordt nu gepumpt door de media.
  donderdag 17 september 2015 @ 11:19:54 #186
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156165309
Op welke punten is Trump zoal aangevallen?
pi_156165707
Fiorina komt over als een eng mens.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_156166226
Trump praatte nog vrolijk even de antivacccinatiegekkies naar de mond in ieder geval:

quote:
Trump said that if we stop "over-vaccinating", he thinks that we'll "see a huge effect on autism."
Carson liet in ieder geval blijken op dat gebied zijn rationaliteit nog niet verloren te hebben.

Edit: hoewel er ook wel wordt gesteld dat het allemaal erg lafjes van Carson was.
http://www.washingtonpost(...)vaccines-and-autism/

[ Bericht 28% gewijzigd door Monolith op 17-09-2015 18:31:25 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156168314
Mijn kandidaat, Rubio, deed het behoorlijk, op die flauwe grap in het begin na. Ik vond Bush en Fiorina ook sterk. Carson valt wel een beetje door de mand.
pi_156169937
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:38 schreef Eufonie het volgende:
Ze lijkt me wel aardig, maar ze heeft iets neps, alsof ze het allemaal uit haar hoofd heeft geleerd, zonder het helemaal te snappen. Clinton heeft dat ook een beetje.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 14:27:46 #191
862 Arcee
Look closer
pi_156170067
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:38 schreef Eufonie het volgende:
Al die Republikeinen zijn eng. Triest dat ze met die debatten zo veel aandacht krijgen voor hun standpunten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_156170138
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

Al die Republikeinen zijn eng. Triest dat ze met die debatten zo veel aandacht krijgen voor hun standpunten.
Ja, en dat die Amerikanen er nog naar kijken ook. Schandalig.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 14:38:39 #193
862 Arcee
Look closer
pi_156170275
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:31 schreef Lyrebird het volgende:
Ja, en dat die Amerikanen er nog naar kijken ook. Schandalig.
Dat niet, maar jammer dat de Democraten niet net zo veel aandacht krijgen.

Maar goed, er is nog een hele lange weg te gaan tot de verkiezingen, dus kan nog alle kanten op.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_156170282
quote:

[..]

Mwah. Ze bedienen qua mening vele tientallen miljoenen Amerikanen.

Democratie blijft natuurlijk wel een circus.
Naturheilmittel
pi_156170528
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat niet, maar jammer dat de Democraten niet net zo veel aandacht krijgen.

Maar goed, er is nog een hele lange weg te gaan tot de verkiezingen, dus kan nog alle kanten op.
Het eerste debat bij de democraten is pas over een maand ongeveer, dus logisch dat er minder aandacht voor is. Ook leek Clinton het lange tijd zonder enige serieuze vorm van tegenstand te moeten doen en, hoewel er recentelijk iets verandering in lijkt te komen, bij RCP staat Hillary nog steeds op +20 of iets dergelijks en dan is dat in mijn ogen ook nog wat onderschat omdat er al een hypothetisch kandidaatschap Biden in is meegenomen.
Bij de Republikeinen is het veel interessanter. Logisch dat daar dan een stuk meer media-aandacht voor is.
pi_156170855
quote:

[..]

De Democraten vertikken het zelf om vaker te debatteren; Martin O'Malley verzet zich tegen het lage aantal debatten. Het eerste Democratische debat is op 13 oktober.
pi_156170938
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het eerste debat bij de democraten is pas over een maand ongeveer, dus logisch dat er minder aandacht voor is. Ook leek Clinton het lange tijd zonder enige serieuze vorm van tegenstand te moeten doen en, hoewel er recentelijk iets verandering in lijkt te komen, bij RCP staat Hillary nog steeds op +20 of iets dergelijks en dan is dat in mijn ogen ook nog wat onderschat omdat er al een hypothetisch kandidaatschap Biden in is meegenomen.
Bij de Republikeinen is het veel interessanter. Logisch dat daar dan een stuk meer media-aandacht voor is.
Debatten kunnen veel invloed hebben. Daar kunnen kandidaten ineens in de lift terechtkomen; kijk maar naar Carly Fiorina, die in het eerste debat nog tussen de 'kleintjes' stond, glansrijk won en nu gisteren weer uitblonk in het debat tussen de grote jongens. Dan klim je echt wel in de peilingen. Net zoals we Scott Walker zien wegzakken.

Bij de Democraten is het inderdaad afwachten of Joe Biden zich nog meldt. En dan ben ik erg benieuwd hoe het clubje bejaarden plus Martin O'Malley zich op het podium gaan gedragen. Daar kunnen mensen momentum pakken of juist door het ijs zakken.
pi_156175364
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Debatten kunnen veel invloed hebben. Daar kunnen kandidaten ineens in de lift terechtkomen; kijk maar naar Carly Fiorina, die in het eerste debat nog tussen de 'kleintjes' stond, glansrijk won en nu gisteren weer uitblonk in het debat tussen de grote jongens. Dan klim je echt wel in de peilingen. Net zoals we Scott Walker zien wegzakken.

Bij de Democraten is het inderdaad afwachten of Joe Biden zich nog meldt. En dan ben ik erg benieuwd hoe het clubje bejaarden plus Martin O'Malley zich op het podium gaan gedragen. Daar kunnen mensen momentum pakken of juist door het ijs zakken.
Het veld bij de Republikeinen is veel breder. Dat biedt natuurlijk ook mogelijkheden om eruit te springen.
Natuurlijk zou in theorie een Sanders of O'Malley een boost kunnen krijgen door de debatten, maar het verschil in financiėle middelen met Hillary is dusdanig groot dat ik betwijfel of het enig nut gaat hebben.
pi_156176410
Ik kan in veel kandidaten wel herkennen wat mensen erin aantrekt. Van Trump tot Bush, van Cruz tot Christie, van Paul tot Graham. Het blijft me echter een groot raadsel waarom Ben Carson het zo goed doet momenteel. Hij schijnt goed te liggen bij evangelicals en anti-establishment kiezers die Trump te flamboyant vinden, maar ik heb bij het debat weer speciaal op hem gelet en hij maakte op mij nog minder indruk dan Walker. Hij viel eigenlijk niemand aan, had weinig serieuze voorstellen en zijn enige kwalificatie blijft eigenlijk dat hij geen politieke ervaring heeft. Het blijft vreemd dat dat bij de Republikeinen inmiddels een pre is geworden.

Kasich viel me ook tegen, hij heeft misschien wel het sterkste cv van alle kandidaten maar wist zijn prestaties niet goed onder woorden te brengen. Overigens vond ik het opvallend dat hij eigenlijk de enige was die een redelijk positief toekomstbeeld schetste (al probeerde Bush dat ook wel). Als je naar de andere kandidaten hoort heb je het idee dat de apocalyps voor de deur staat, maar Kasich deed daar niet aan mee.
pi_156176762
Het idee dat de apocalyps voor de deur staat is ook echt een idee dat veel religieuze Amerikanen daadwerkelijk hebben. Zeker de wat meer fundamentalistische christelijke achterban van de GOP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')